ΚΥΑ για την την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών

Τη διαδικασία της εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών συμπεριφορών –ηλεκτρονικών και μη- , στην οποία μπορούν να προσφύγουν χωρίς οικονομική επιβάρυνση οι καταναλωτές, εισάγει στην ελληνική έννομη τάξη  κοινή υπουργική απόφαση, που δημοσιεύτηκε στις 9ν Ιουλίου.

Η διαδικασία έχει σαν στόχο τη δημιουργία ενός δίκαιου και αποτελεσματικού συστήματος επίλυσης και αφορά εγχώριες και διασυνοριακές διαφορές σχετικά με συμβατικές υποχρεώσεις που ανακύπτουν από συμβάσεις πωλήσεων ή συμβάσεις παροχής υπηρεσιών μεταξύ προμηθευτή εγκατεστημένου στην Ευρωπαϊκή Ένωση και καταναλωτή που κατοικεί στην Ένωση. Στην απόφαση αναφέρεται ότι στη διαδικασία παρεμβαίνει φορέας εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) ο οποίος προτείνει λύση ή φέρνει τα μέρη σε επαφή για να διευκολυνθεί η εξεύρεση φιλικής λύσης.

 

Στην απόφαση αναφέρεται αναλυτικά η διαδικασία, οι υποχρεώσεις του φορέα ΕΕΔ και ο ρόλος της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή.

Διαβάστε εδώ την απόφαση:
Ρυθμίσεις σχετικά με προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας, σε συμμόρφωση με την Οδηγία 2013/11/
ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Μαΐου 2013 για την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών και για την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2006/2004 και της οδηγίας 2009/22/ΕΚ (οδηγία ΕΕΚΔ) και την λήψη συμπληρωματικών εθνικών μέτρων εφαρμογής του Κανονισμού 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Μαΐου 2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*