Εξι εκατ. προστίθενται στο έλλειμμα του επικουρικού από την Εnterprise

του Νίκου Σακελλαρίου

Η κατάρρευση της EΠΥ (με έδρα Γιβραλτάρ) Enterprise η οποία είχε ασφαλισμένα περίπου 140.000 αυτοκίνητα αναμένεται να αυξήσει το έλλειμμα του επικουρικού κατά 6 περίπου εκατ. ευρώ σύμφωνα με εκτιμήσεις.

Όσοι ήταν ασφαλισμένοι χάνουν τα συμβόλαια τους και θα πρέπει να αναζητήσουν νέες εταιρείες ενώ  όσοι είχαν πρόβλημα από ατύχημα με εμπλεκόμενο όχημα ασφαλισμένο στην Enterprise θα πρέπει να ‘στριμωχτούν’ στις ουρές του επικουρικού κεφαλαίου που φτάνει 3 χρόνια πίσω.

Βάσει νόμου , και όπως αναφέρει και η Τράπεζα της Ελλάδας, οι αποζημιώσεις θα πρέπει να δοθούν από την εποπτική αρχή του Γιβραλτάρ αλλά οι τζίροι που πραγματοποιούσε εκεί η ΕΠΥ ήταν σχεδόν μηδενικοί.  Άρα το πρόβλημα επιστρέφει στην Ελλάδα.

3 comments

  1. Δημήτριος Μαντικός

    Που είναι τώρα οι “ειδήμονες” του χώρου να σχολιάσουν την κατάντια αυτή?
    Ήθελα νά’ξερα όμως, μόνο το i/w ήξερε οτι οι τζίροι της εν λόγω εταιρίας στο Γιβραλτάρ ήταν μηδενικοί?
    Η τράπεζα της Ελλάδος, γνώριζε, γνωρίζει τι γίνεται και με τις υπόλοιπες ΕΠΥ?
    Μάλλον θα πρέπει να μπεί ενα τέλος σ’αυτή την ασυδοσία, τώρα.
    Όποια εταιρία θέλει να πουλάει στην Ελλάδα, εγκατάσταση άμεση, ελληνική φορολογία, ελληνικός έλεγχος.

  2. Δεν είναι δυνατόν να είστε όλοι σας τόσο άσχετοι περί των ασφαλιστικών. Κατά συνέπεια υπάρχει δόλος πίσω από τις οιμωγές σας περί των ΕΠΥ. Κανένας υφιστάμενος πελάτης της Enterprise δεν έχασε το παραμικρό από την ασφάλεια των καλύψεων του. Διότι στην Ευρώπη οι ασφαλιστικές εταιρείες κάνουν run-off σε συνεργασία με την κατά τόπους εποπτική αρχή και δεν έχουν ανακλήσεις αδειών όπως στην Ελλάδα, ώστε να κάνουν μικροπολιτική οι ισχυροί της ασφαλιστικής αγοράς στην πλάτη ασφαλισμένων και διαμεσολαβητών. Κάποια στιγμή να πάψουν και οι μπούρδες περί των Επικουρικών Ταμείων και την συμμετοχή τους στην συνθήκη του 2012 για την επανείσπραξη μέρους των καταβληθέντων αποζημιώσεων από το Επικουρικό της χώρας υποδοχής. Όλοι γνωρίζουν ότι τα όποια απόνερα του run-off θα τα υποστούν οι αντασφαλιστές. Το πρώτο που ζητάει η ΤτΕ από ένα νεοεισερχόμενο ΕΠΥ στην Ελληνική αγορά είναι, ανάμεσα και σε άλλα, η σύμβαση αντασφάλισης. Σοβαρευτείτε λοιπόν όλα τα μεγαλοστελέχη και οι επαΐοντες της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και φροντίστε να ρίξετε τα διοικητικά σας έξοδα και δαπάνες και σταματήστε να τα ρίχνετε στους διαμεσολαβούντες και να πετσοκόβετε συνέχεια τις προμήθειες τους. Φτάνει πια με τις μπαρούφες σας. ΕΛΕΟΣ!!!!!!!

  3. ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΒΡΕΕΕΕΕΕ!!!!!

    Καλό είναι τα πρωτοπαλίκαρα του συστήματος να οργανωθούν στο τι παραμύθι θέλουν να μας πουλήσουν αλλιώς θα μας τρελάνουν.

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Επιτροπής Αυτοκινήτων της ΕΑΕΕ, κον Δημήτρη Ζορμπά, οι Ε.Π.Υ. πρέπει και καταβάλλουν εισφορές στο Ελληνικό Επικουρικό Κεφάλαιο διότι οι εισφορές τους αφορούν πρωτίστως την κάλυψη αποζημιώσεων από ανασφάλιστα, η δε αφερεγγυότητα είναι ένα έκτακτο γεγονός.

    Αλλά έρχεται ο πρόεδρος του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων, κος Γιώργος Βαλαής, να μας υπενθυμίσει ότι το 2015, το Επικουρικό κατέβαλε αποζημιώσεις ύψους 75 εκατ. ευρώ (εκ των οποίων 20% αφορά ζημιές από ανασφάλιστα και το υπόλοιπο 80% για ζημιές από ασφαλιστικές εκκαθαρίσεις.

    Συνεπώς στην χώρα του Ζορμπά, του Βαλαή και της ασφαλιστικής φαιδράς πορτοκαλέας, έκτατο γεγονός είναι το ατύχημα του αυτοκινήτου (σε ποσοστό 20%) ενώ σύνηθες και αναμενόμενο στην ασφαλιστική μας πραγματικότητα είναι η αφερεγγυότητα και η ανάκληση αδείας (σε ποσοστό 80%).

    Μας πήρανε χαμπάρι βρε !!!!!!!! ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΒΡΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*