back to top
32.4 C
Athens
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025

Groupama Ασφαλιστική: 33% μείωση λειτουργικού κόστους με Printing Management από την Cognity

Η Cognity υλοποίησε με επιτυχία το  Printing Management της Groupama Ασφαλιστικής. Μέσω του έργου η ασφαλιστική πέτυχε τους στόχους της για μείωση κόστους, πλήρη αυτοματοποίηση διαδικασιών, ολοκληρωμένη παρακολούθηση και αυξημένη ευελιξία κατά τη δημιουργία και την εκτύπωση προσωποποιημένων εγγράφων για τους πελάτες της.

H Cognity επιλέχθηκε από την Groupama Ασφαλιστική μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας, όπου ξεχώρισε από τον ανταγωνισμό εξαιτίας της μακράς εμπειρίας της στο CRM & Cx και της εξειδικευμένης γνώσης της στο Omni-Channel Customer Engagement. Η Cognity, κατανοώντας τις εξελιγμένες ανάγκες της Groupama Ασφαλιστικής, επέλεξε για την υλοποίηση του έργου την best-of-breed, νέας γενιάς, λύση Customer Communications & Engagement της Ecrion.

- Advertisement -

Η Cognity ολοκλήρωσε την πρώτη φάση του έργου, δημιούργησε τη βασική υποδομή και τις νέες διαδικασίες Printing και Customer Communications Management (CCM), παρήγαγε μια σειρά κρίσιμων προσωποποιημένων εγγράφων της Groupama Ασφαλιστικής και έφερε αποτελέσματα από την 1η μέρα λειτουργίας.

Όπως δήλωσε ο κ. Παπαθανασίου, Διευθυντής Πληροφορικής της Groupama Ασφαλιστικής: «Ξεκινήσαμε το έργο αυτό με στρατηγική να μειώσουμε το λειτουργικό μας κόστος και παράλληλα να κάνουμε τη διαφορά στην εμπειρία του πελάτη. Επιλέξαμε την καινοτόμα λύση της Ecrion και την Cognity για την υλοποίηση του έργου. Είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία και υλοποιήσαμε ένα επιτυχημένο έργο σε χρόνο ρεκόρ. Η μείωση λειτουργικού κόστους υπολογίζεται στο 33%».

- Advertisement -

Η Cognity αυτή τη στιγμή υλοποιεί τη 2η φάση του έργου, κατά την οποία η πλατφόρμα της Ecrion θα επεκταθεί σε πλειάδα νέων, σύνθετων και interactive εγγράφων, καθώς επίσης σε νέες διαδικασίες CCM και κανάλια (Web, Push, Email, SMS), εκσυγχρονίζοντας την εμπειρία του πελάτη με τη Groupama Ασφαλιστική.

Η Ecrion αντιπροσωπεύεται από την Cognity, για την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή. Παράγει καινοτόμες λύσεις Customer Communications & Engagement για οργανισμούς που θέλουν να δημιουργήσουν αυθεντικές, προσωποποιημένες, 1-προς-1 επικοινωνίες με τους πελάτες τους μέσα από πολλαπλά κανάλια επαφής (omni-channel). Είναι μια σύγχρονη, επεκτάσιμη και ισχυρή πλατφόρμα που υποστηρίζει μεγάλο όγκο on-demand, batch και interactive επικοινωνιών.

Περισσότερες πληροφορίες για την Cognity στο www.cognity.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Νέα συνεργασία της KPMG με την Salesforce

KPMG σε συνεργασία με την Salesforce προσφέρει ένα συνδεδεμένο cross-cloud περιβάλλον με στόχο την ευθυγράμμιση των εργασιών των πελατών της

Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση πελατών, με τη συνεργασία Eurolife ERB και Salesforce

Σημαντική επένδυση σε CRM υποδομές, μέσα από τη νέα στρατηγική συνεργασία της ασφαλιστικής με την κορυφαία διεθνώς πλατφόρμα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Kaspersky: Πάνω από τους μισούς υπολογιστές εξακολουθούν να λειτουργούν με Windows 10

Πολλά τα κενά ασφαλείας, καθώς μόλις το 33% των χρηστών έχουν αναβαθμίσει τις συσκευές τους του στην πιο πρόσφατη έκδοση του λειτουργικού

Νέα εκστρατεία υποκλοπής στοιχείων σύνδεσης μέσω Facebook

Από τα τέλη Αυγούστου η Kaspersky έχει εντοπίσει και στην Ελλάδα κακόβουλη εκστρατεία που αξιοποιεί το λογισμικό infostealer StealC v2 και μηνύματα Facebook

Την ανησυχητική κλιμάκωση των επιθέσεων ransomware στην Ευρώπη καταγράφει νέα έρευνα

Οι κυβερνοεγκληματίες εστιάζουν σταθερά την προσοχή τους σε οργανισμούς όπου η διακοπή λειτουργίας κοστίζει ακριβά και η αποκατάσταση είναι δύσκολη

Με το NP PORTAL 2.0 η NP Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία των συνεργατών της

Η νέα πλατφόρμα συνεργατών της NP Ασφαλιστικής καθιστά τη διαχείριση παραγωγής ακόμη πιο ευχάριστη και αποτελεσματική

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

200 εκατ. ευρώ από τις τράπεζες για την Παιδεία – Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» αλλάζει τα σχολεία

Συνεργαζόμενες με την Πολιτεία, οι 4 τράπεζες επενδύουν στο μέλλον της νέας γενιάς και συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης

Η State Farm δείχνει με χιούμορ και γνωστά ονόματα πως δεν είναι μια οποιαδήποτε ασφαλιστική

Με τη νέα της καμπάνια η State Farm αποδεικνύει πως μια αξιόπιστη ασφαλιστική μπορεί να είναι και διασκεδαστική

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

Ασφάλιση κατοικίας: Πώς θα «ξεκολλήσει» η αγορά από τα χαμηλά ποσοστά διείσδυσης; 

Ποιοι λόγοι κρύβονται πίσω από αυτήν την εικόνα και πώς μπορεί αυτή να αναστραφεί προς όφελος όλων

Όταν τα σχολεία κλείνουν – Η δημογραφική κρίση και η συρρίκνωση της περιφερειακής αγοράς

Τα λουκέτα σε 766 σχολεία αποτυπώνουν μια κρίση που αφορά και την ασφαλιστική αγορά της χώρας