back to top
33.1 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025

Groupama Ασφαλιστική: 33% μείωση λειτουργικού κόστους με Printing Management από την Cognity

Η Cognity υλοποίησε με επιτυχία το  Printing Management της Groupama Ασφαλιστικής. Μέσω του έργου η ασφαλιστική πέτυχε τους στόχους της για μείωση κόστους, πλήρη αυτοματοποίηση διαδικασιών, ολοκληρωμένη παρακολούθηση και αυξημένη ευελιξία κατά τη δημιουργία και την εκτύπωση προσωποποιημένων εγγράφων για τους πελάτες της.

H Cognity επιλέχθηκε από την Groupama Ασφαλιστική μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας, όπου ξεχώρισε από τον ανταγωνισμό εξαιτίας της μακράς εμπειρίας της στο CRM & Cx και της εξειδικευμένης γνώσης της στο Omni-Channel Customer Engagement. Η Cognity, κατανοώντας τις εξελιγμένες ανάγκες της Groupama Ασφαλιστικής, επέλεξε για την υλοποίηση του έργου την best-of-breed, νέας γενιάς, λύση Customer Communications & Engagement της Ecrion.

- Advertisement -

Η Cognity ολοκλήρωσε την πρώτη φάση του έργου, δημιούργησε τη βασική υποδομή και τις νέες διαδικασίες Printing και Customer Communications Management (CCM), παρήγαγε μια σειρά κρίσιμων προσωποποιημένων εγγράφων της Groupama Ασφαλιστικής και έφερε αποτελέσματα από την 1η μέρα λειτουργίας.

Όπως δήλωσε ο κ. Παπαθανασίου, Διευθυντής Πληροφορικής της Groupama Ασφαλιστικής: «Ξεκινήσαμε το έργο αυτό με στρατηγική να μειώσουμε το λειτουργικό μας κόστος και παράλληλα να κάνουμε τη διαφορά στην εμπειρία του πελάτη. Επιλέξαμε την καινοτόμα λύση της Ecrion και την Cognity για την υλοποίηση του έργου. Είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία και υλοποιήσαμε ένα επιτυχημένο έργο σε χρόνο ρεκόρ. Η μείωση λειτουργικού κόστους υπολογίζεται στο 33%».

- Advertisement -

Η Cognity αυτή τη στιγμή υλοποιεί τη 2η φάση του έργου, κατά την οποία η πλατφόρμα της Ecrion θα επεκταθεί σε πλειάδα νέων, σύνθετων και interactive εγγράφων, καθώς επίσης σε νέες διαδικασίες CCM και κανάλια (Web, Push, Email, SMS), εκσυγχρονίζοντας την εμπειρία του πελάτη με τη Groupama Ασφαλιστική.

Η Ecrion αντιπροσωπεύεται από την Cognity, για την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή. Παράγει καινοτόμες λύσεις Customer Communications & Engagement για οργανισμούς που θέλουν να δημιουργήσουν αυθεντικές, προσωποποιημένες, 1-προς-1 επικοινωνίες με τους πελάτες τους μέσα από πολλαπλά κανάλια επαφής (omni-channel). Είναι μια σύγχρονη, επεκτάσιμη και ισχυρή πλατφόρμα που υποστηρίζει μεγάλο όγκο on-demand, batch και interactive επικοινωνιών.

Περισσότερες πληροφορίες για την Cognity στο www.cognity.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Νέα συνεργασία της KPMG με την Salesforce

KPMG σε συνεργασία με την Salesforce προσφέρει ένα συνδεδεμένο cross-cloud περιβάλλον με στόχο την ευθυγράμμιση των εργασιών των πελατών της

Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση πελατών, με τη συνεργασία Eurolife ERB και Salesforce

Σημαντική επένδυση σε CRM υποδομές, μέσα από τη νέα στρατηγική συνεργασία της ασφαλιστικής με την κορυφαία διεθνώς πλατφόρμα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό

Το 98% των ειδικών επιθυμεί βελτιώσεις στα συστήματα κυβερνοασφάλειας

Στην έρευνα της Kaspersky συμμετείχαν 850 επαγγελματίες πληροφορικής, αρμόδιοι για την κυβερνοασφάλεια σε μεγάλες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο

Νέα εκστρατεία phishing, με υποτιθέμενες ενημερώσεις του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού

Για σημαντική κλιμάκωση στις τακτικές phishing κάνει λόγο η Kaspersky, καθώς οι επιτιθέμενοι εξατομικεύουν τα συνημμένα έγγραφα

Νέο podcast: Και Αν Συμβεί… Η νέα γενιά να αλλάξει την ασφάλιση με τεχνητή νοημοσύνη;

Νέο επεισόδιο της σειράς podcast «Και Αν Συμβεί...», με καλεσμένο τον Λεωνίδα Διαμαντόπουλο, ιδρυτή & CEO της TechIns

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

ΣΕΜΑ: Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την απώλεια του Ιωάννη Μακρυμίχαλου

«Η πορεία του και η συμβολή του θα μείνουν ανεξίτηλες» - «Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο του με την υπευθυνότητα και τις αρχές που ο ίδιος υπηρέτησε»

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

EIOPA: Πρόοδος των αρχών ανταγωνισμού στην αξιολόγηση εξωτερικών αναθέσεων

Αν και η έκθεση επισημαίνει αρκετές βελτιώσεις, εντοπίζει επίσης τομείς που απαιτούν περαιτέρω προσοχή