back to top
27.2 C
Athens
Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025

Groupama Ασφαλιστική: 33% μείωση λειτουργικού κόστους με Printing Management από την Cognity

Η Cognity υλοποίησε με επιτυχία το  Printing Management της Groupama Ασφαλιστικής. Μέσω του έργου η ασφαλιστική πέτυχε τους στόχους της για μείωση κόστους, πλήρη αυτοματοποίηση διαδικασιών, ολοκληρωμένη παρακολούθηση και αυξημένη ευελιξία κατά τη δημιουργία και την εκτύπωση προσωποποιημένων εγγράφων για τους πελάτες της.

H Cognity επιλέχθηκε από την Groupama Ασφαλιστική μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας, όπου ξεχώρισε από τον ανταγωνισμό εξαιτίας της μακράς εμπειρίας της στο CRM & Cx και της εξειδικευμένης γνώσης της στο Omni-Channel Customer Engagement. Η Cognity, κατανοώντας τις εξελιγμένες ανάγκες της Groupama Ασφαλιστικής, επέλεξε για την υλοποίηση του έργου την best-of-breed, νέας γενιάς, λύση Customer Communications & Engagement της Ecrion.

- Advertisement -

Η Cognity ολοκλήρωσε την πρώτη φάση του έργου, δημιούργησε τη βασική υποδομή και τις νέες διαδικασίες Printing και Customer Communications Management (CCM), παρήγαγε μια σειρά κρίσιμων προσωποποιημένων εγγράφων της Groupama Ασφαλιστικής και έφερε αποτελέσματα από την 1η μέρα λειτουργίας.

Όπως δήλωσε ο κ. Παπαθανασίου, Διευθυντής Πληροφορικής της Groupama Ασφαλιστικής: «Ξεκινήσαμε το έργο αυτό με στρατηγική να μειώσουμε το λειτουργικό μας κόστος και παράλληλα να κάνουμε τη διαφορά στην εμπειρία του πελάτη. Επιλέξαμε την καινοτόμα λύση της Ecrion και την Cognity για την υλοποίηση του έργου. Είχαμε μια εξαιρετική συνεργασία και υλοποιήσαμε ένα επιτυχημένο έργο σε χρόνο ρεκόρ. Η μείωση λειτουργικού κόστους υπολογίζεται στο 33%».

- Advertisement -

Η Cognity αυτή τη στιγμή υλοποιεί τη 2η φάση του έργου, κατά την οποία η πλατφόρμα της Ecrion θα επεκταθεί σε πλειάδα νέων, σύνθετων και interactive εγγράφων, καθώς επίσης σε νέες διαδικασίες CCM και κανάλια (Web, Push, Email, SMS), εκσυγχρονίζοντας την εμπειρία του πελάτη με τη Groupama Ασφαλιστική.

Η Ecrion αντιπροσωπεύεται από την Cognity, για την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή. Παράγει καινοτόμες λύσεις Customer Communications & Engagement για οργανισμούς που θέλουν να δημιουργήσουν αυθεντικές, προσωποποιημένες, 1-προς-1 επικοινωνίες με τους πελάτες τους μέσα από πολλαπλά κανάλια επαφής (omni-channel). Είναι μια σύγχρονη, επεκτάσιμη και ισχυρή πλατφόρμα που υποστηρίζει μεγάλο όγκο on-demand, batch και interactive επικοινωνιών.

Περισσότερες πληροφορίες για την Cognity στο www.cognity.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Νέα συνεργασία της KPMG με την Salesforce

KPMG σε συνεργασία με την Salesforce προσφέρει ένα συνδεδεμένο cross-cloud περιβάλλον με στόχο την ευθυγράμμιση των εργασιών των πελατών της

Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση πελατών, με τη συνεργασία Eurolife ERB και Salesforce

Σημαντική επένδυση σε CRM υποδομές, μέσα από τη νέα στρατηγική συνεργασία της ασφαλιστικής με την κορυφαία διεθνώς πλατφόρμα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι Έλληνες millennials μεταξύ online σύνδεσης και εξαπάτησης

Έρευνα και συμβουλές της Kaspersky για τη συμπεριφορά των Ελλήνων millennials στο διαδίκτυο - Δόλωμα η αγάπη και το χρήμα

Ο Γιώργος Γεωργίου στο ΔΣ της Mind The Hack

Ο Γ. Γεωργίου έχει θητεύσει σε Allianz Global Investors, Invesco, Bank of America Merrill Lynch, Deutsche Bank, UBS, ΕΚΤ και FCA

«F1: The Movie»: Πράσινη σημαία σε αγώνα διαδικτυακής απάτης

Η Kaspersky εξηγεί πώς η ταινία «F1» πυροδοτεί παγκόσμιο κύμα διαδικτυακής απάτης με ψεύτικες προβολές και προσφορές παιχνιδιών

Kβαντική υπολογιστική: Με 3 τρόπους απειλεί την παγκόσμια κυβερνοασφάλεια

Ευάλωτα τα οικονομικά, κυβερνητικά και εταιρικά δεδομένα χωρίς διεθνή συντονισμό και έγκαιρες αναβαθμίσεις υποδομών, προειδοποιεί η Kaspersky

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Σημαντικές εξελίξεις για τα ανασφάλιστα οχήματα

Καθοριστική συνάντηση της ηγεσίας του ΕΕΑ με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Δημήτρη Παπαστεργίου

Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο επίκεντρο: Από την επαγγελματική εξουθένωση στην ευημερία

Η Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του ΕΕΑ καθορίζει ένα νέο θεσμικό προσανατολισμό

Ν. Μακρόπουλος στην κάμερα του I.W.: Η ελληνική ασφαλιστική αγορά αλλάζει

Tο εφετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις.

Τι προβλέπει η Αllianz-Trade για την οικονομία

Στην Ευρώπη, οι αμυντικές δαπάνες ξεπερνούν το όριο του 3,5% του ΑΕΠ που απαιτούν οι ΗΠΑ στα περισσότερα μέλη του ΝΑΤΟ

«Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων

Αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου και με τη συμμετοχή και του Προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ