back to top
27.3 C
Athens
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 45

Από το Burnout στην Ευημερία: Δωρεάν Webinar για Ασφαλιστικούς Πράκτορες από το Ε.Ε.Α.

0

 

Η Επιτροπή Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών διοργανώνει ένα ιδιαίτερα επίκαιρο και χρήσιμο δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο: «Από το Burnout στην Ευημερία – Στρατηγικές Επιβίωσης για τον Σύγχρονο Ασφαλιστικό Πράκτορα». Το webinar θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου 2025 στις 16:00 μέσω της πλατφόρμας Zoom, με εισηγήτρια την Κατερίνα Μόσχου, Σύμβουλο Ψυχικής Υγείας και Coach.

Σε μια εποχή αυξημένων απαιτήσεων και έντονων ρυθμών εργασίας, το σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης – γνωστό και ως burnout – αποτελεί πλέον μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες, και ειδικότερα οι ασφαλιστικοί πράκτορες. Το σεμινάριο φιλοδοξεί να προσφέρει πρακτικά εργαλεία και ουσιαστικές απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα: Τι είναι το burnout και ποιες μορφές μπορεί να πάρει; Πώς μπορούμε να το αναγνωρίσουμε στον εαυτό μας ή στους συνεργάτες μας; Ποιες είναι οι πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για να το διαχειριστούμε, και κυρίως, με ποιους τρόπους μπορούμε να σπάσουμε τον φαύλο κύκλο του στρες, της θλίψης και της μειωμένης απόδοσης, ώστε να επανέλθουμε με ανανεωμένη ενέργεια και ψυχική ανθεκτικότητα στην επαγγελματική καθημερινότητα;

Η Κατερίνα Μόσχου, με πολυετή εμπειρία στην υποστήριξη επαγγελματιών, θα καθοδηγήσει τους συμμετέχοντες μέσα από ένα δυναμικό και διαδραστικό σεμινάριο, το οποίο υπόσχεται όχι μόνο να ευαισθητοποιήσει αλλά και να ενδυναμώσει όσους βρίσκονται στην πρώτη γραμμή ενός απαιτητικού κλάδου.

Η συμμετοχή στο webinar είναι δωρεάν, με απαραίτητη την προεγγραφή στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN_WAR_yBOkTmaUG4JQ_iQZ0g

Εμπορική απαξίωση ενός οχήματος: Μια σημαντική λεπτομέρεια που αγνοούν πολλοί στη σημερινή αγορά μεταχειρισμένων

0
car value calculation

Άρθρο του Μιχάλη Μάρκου, MBA, Διευθυντικό Στέλεχος-Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων/Marketing

 

Η εμπορική απαξίωση των αυτοκινήτων είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τόσο τους αγοραστές όσο και τους πωλητές οχημάτων εδώ και πολλά χρόνια, ιδιαίτερα μετά την οικονομική κρίση που βίωσε η χώρα. Σε κάθε περίπτωση, είτε πρόκειται για καινούργια είτε για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, η αξία τους τείνει να μειώνεται με την πάροδο του χρόνου, καθιστώντας την αγορά ή την κατοχή ενός οχήματος μια οικονομική απόφαση που χρειάζεται προσεκτική σκέψη. Η απαξίωση, που απορρέει από τη μείωση της εμπορικής αξίας ενός οχήματος, δεν είναι απλώς ένα στατιστικό γεγονός, αλλά είναι ένα πολυπαραγοντικό φαινόμενο που συνδέεται με την προσφορά και τη ζήτηση, την τεχνολογία, τις εκπομπές ρύπων, την ψυχολογία των καταναλωτών και τα πρότυπά τους  αλλά και με τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που επικρατούν σε κάθε χώρα.

Από τη στιγμή που ένα καινούργιο αυτοκίνητο βγαίνει από την αντιπροσωπεία και τίθεται σε κυκλοφορία, χάνει άμεσα ένα σημαντικό ποσοστό της αξίας του. Υπολογίζεται ότι κατά το πρώτο έτος κυκλοφορίας μπορεί να προκληθεί απώλεια έως και 20-30% της αρχικής του τιμής. Αυτό το φαινόμενο συχνά αποκαλείται και ως «απαξίωση στην πρώτη στροφή», μιας και το όχημα, αν και ουσιαστικά άθικτο από την ώρα που βγήκε από την έκθεση, θεωρείται πλέον μεταχειρισμένο. Αυτό που ενισχύει το φαινόμενο είναι η αντίληψη των αγοραστών πως ένα όχημα, ακόμα και λίγων μηνών, φέρει τον κίνδυνο χρήσης και φθοράς, ακόμη και αν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.

Η απαξίωση δεν σταματά στο πρώτο έτος. Κατά κανόνα, η αξία ενός αυτοκινήτου μειώνεται κατά 10-15% ετησίως για τα επόμενα 4-5 χρόνια. Πέραν της 5ετίας, ο ρυθμός απαξίωσης του οχήματος συνεχίζεται, με αποτέλεσμα κάθε επιπλέον χρόνο να χάνει ένα ποσοστό της τάξης του 3,5-5%, έως ότου συμπληρωθεί η 12ετία. Μετά τη 12ετία, η απαξίωση ενός αυτοκινήτου συνεχίζει με χαμηλότερους ρυθμούς και περιορίζεται περίπου στο 2% ανά διετία. Φυσικά, υπάρχουν εξαιρέσεις, ωστόσο η πλειοψηφία των οχημάτων ακολουθεί αυτή την πορεία. Η μείωση αυτή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως το μοντέλο και η μάρκα του αυτοκινήτου, η χώρα προέλευσης, η φήμη της αξιοπιστίας του, το επίπεδο εξοπλισμού, καθώς και οι εξελίξεις στον τεχνολογικό τομέα ή οι οικολογικές απαιτήσεις της αγοράς.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα αυτοκίνητα πολυτελείας και τα πιο «premium» μοντέλα, παρά το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς, συχνά απαξιώνονται πιο γρήγορα σε σχέση με τα πιο φθηνά και μαζικής παραγωγής αυτοκίνητα. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι το κόστος συντήρησης και επισκευών αυξάνεται σημαντικά μετά τα πρώτα χρόνια, κάτι που αποθαρρύνει τους μελλοντικούς αγοραστές. Παράλληλα, η ραγδαία πρόοδος στην τεχνολογία ασφαλείας, την αποδοτικότητα και την κατανάλωση καυσίμου καθιστά τη  νέα γενιά αυτοκινήτων πιο προηγμένη και επιθυμητή, μειώνοντας έτσι τη ζήτηση για παλαιότερα μοντέλα.

Τα τελευταία χρόνια, η απαξίωση των οχημάτων επέρχεται λόγω και των πολιτικών  που υιοθετούνται σχετικά με τις εκπομπές ρύπων και την κλιματική αλλαγή. Τα αυτοκίνητα που κινούνται με ντίζελ έχουν υποστεί σημαντική μείωση στη μεταπωλητική τους αξία λόγω των περιορισμών σε πολλά μεγάλα αστικά κέντρα και της σταδιακής στροφής προς την ηλεκτροκίνηση. Σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία, τα παλιά ντιζελοκίνητα οχήματα υφίστανται περιορισμούς στην κυκλοφορία ή βαριά φορολόγηση, γεγονός που μειώνει τη ζήτησή τους και κατά συνέπεια και την τιμή τους. Παρόμοια πορεία ακολουθούν και τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα με υψηλές εκπομπές CO2.

Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση προσθέτει μια νέα διάσταση στην απαξίωση των οχημάτων. Αν και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θεωρούνται το μέλλον της αυτοκίνησης, ακόμα και αυτά αντιμετωπίζουν το φαινόμενο της απαξίωσης για διαφορετικούς λόγους. Οι τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των μπαταριών είναι μεγάλες, με αποτέλεσμα οι πρώτες γενιές ηλεκτρικών οχημάτων να έχουν ήδη ξεπεραστεί από νεότερα μοντέλα με μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερους χρόνους φόρτισης. Επίσης, οι καταναλωτές εξακολουθούν να ανησυχούν για τη μακροχρόνια αξιοπιστία των μπαταριών, την υποδομή φόρτισης και το κόστος αντικατάστασης, γεγονός που οδηγεί σε συγκρατημένη ζήτηση για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα.

Στην περίπτωση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η απαξίωση είναι ακόμη πιο εμφανής και πολλές φορές πιο απρόβλεπτη. Όταν κάποιος αγοράζει ένα μεταχειρισμένο όχημα, θα πρέπει να γνωρίζει ότι η τιμή αγοράς του έχει ήδη υποστεί τη σημαντική μείωση των πρώτων ετών, ενώ η περαιτέρω μείωση εξαρτάται από παράγοντες όπως η συνολική κατάστασή του, το ιστορικό συντήρησης, ο αριθμός των χιλιομέτρων, η ύπαρξη ατυχημάτων και φυσικά η φήμη του μοντέλου. Ένα αυτοκίνητο που έχει συντηρηθεί σχολαστικά, με πλήρες ιστορικό service, χαμηλά χιλιόμετρα και ελάχιστη φθορά μπορεί να διατηρήσει την αξία του ευκολότερα. Ωστόσο, ακόμα και τα πιο προσεγμένα οχήματα βλέπουν την αξία τους να μειώνεται σταθερά, χρόνο με τον χρόνο.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που συμβάλλει στην απαξίωση είναι η ψυχολογία των αγοραστών και η εικόνα του αυτοκινήτου στην αγορά. Κάποια μοντέλα, για παράδειγμα, φέρουν τη φήμη ότι είναι «κακοσυντηρημένα» ή «ιδιότροπα» στη χρήση ή την επισκευή. Άλλα πάλι έχουν αρνητική φήμη λόγω βλαβών σε συγκεκριμένες γενιές ή κατασκευαστικά προβλήματα. Αυτά τα χαρακτηριστικά επηρεάζουν την αντίληψη των αγοραστών σε σχέση με την  αξία τους, ακόμη και αν το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο όχημα δεν έχει εμφανίσει ποτέ τέτοια προβλήματα. Η αντίληψη, δηλαδή, υπερισχύει της πραγματικότητας.

Επιπλέον, ο γρήγορος ρυθμός κυκλοφορίας νέων μοντέλων οδηγεί σε ταχύτερη γήρανση των υπαρχόντων οχημάτων. Οι κατασκευαστές, προκειμένου να διατηρήσουν το ενδιαφέρον του κοινού, ανανεώνουν πολύ συχνά τα μοντέλα τους ή κυκλοφορούν νέες γενιές με αισθητικές ή τεχνολογικές διαφοροποιήσεις. Αυτό ενισχύει την αίσθηση του «παλαιού» και μειώνει την ελκυστικότητα των παλαιότερων οχημάτων, ανεξαρτήτως κατάστασης.

Το κόστος της απαξίωσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όσους σκέφτονται το αυτοκίνητο όχι μόνο ως μέσο μεταφοράς, αλλά και ως επένδυση (που είναι λάθος σαν τρόπος σκέψης). Παρόλο που το αυτοκίνητο δεν θεωρείται επένδυση με τη στενή έννοια του όρου, πολλοί καταναλωτές ελπίζουν να το διατηρήσουν για αρκετά χρόνια χωρίς μεγάλες απώλειες στην αξία του. Δυστυχώς, αυτή η προσδοκία σπανίως ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Οι περισσότεροι οδηγοί διαπιστώνουν ότι, ανεξάρτητα από το πόσο καλά συντηρούν το όχημά τους, η μεταπώληση είναι οικονομικά ασύμφορη συγκριτικά με την αρχική τιμή αγοράς.

Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι η πτώση της αξίας του αυτοκινήτου πάντα υπολογίζεται με βάση την τρέχουσα τιμή του ως καινούργιου την ώρα της πώλησης (ή, αν πλέον δεν κυκλοφορεί, με βάση την τιμή του αντικαταστάτη του κάποιες φορές) και όχι με βάση το ποσό με το οποίο πιθανόν  είχε αγοραστεί το αυτοκίνητο. Η εμπορική απαξίωση ενός μοντέλου βέβαια επηρεάζεται και από τα έξτρα αξεσουάρ που μπορεί να έχει ή τις ειδικές εκδόσεις που μπορεί να έχουν βγει κατά καιρούς για το συγκεκριμένο μοντέλο. Βέβαια, στην εξίσωση της απαξίωσης δεν πρέπει να παραγνωρίζονται και διάφοροι εξωγενείς παράγοντες, όπως το πολιτικό περιβάλλον, το οικονομικό περιβάλλον σε όλο το φάσμα των διεργασιών του (δάνεια, χρηματοδότηση ιδιωτών, φορολογικό καθεστώς, κ.ά.), το κοινωνικό περιβάλλον (ανεργία, καταναλωτικές συνήθειες), κτλ.

Με τις τωρινές συνθήκες, αυτοκίνητα στα 2000 κ.εκ. θεωρούνται αντιεμπορικά και χάνουν πολύ γρήγορα την αξία τους. Αυτοκίνητα πάνω από 2000 κ.εκ. θεωρούνται πανάκριβα στη χρήση και συντήρηση, οπότε και η εμπορική αξία τους είναι πεσμένη πολύ. Αυτοκίνητα με κινητήρα 1400-1600 κ.εκ. θεωρούνται πιο εμπορικά μιας και έχουν θεωρητικά μικρά κόστη χρήσης και συντήρησης.

Στην αγορά των μεταχειρισμένων, μάρκες όπως η Fiat, η Opel και η Toyota έρχονται πρώτες στις προτιμήσεις των αγοραστών. Το Fiat Punto, το Opel Corsa και το Toyota Yaris θεωρούνται από τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα στην αγορά των μεταχειρισμένων, συνεπώς κρατούν την εμπορική τους αξία ψηλά. Ως εμπορικά μοντέλα θεωρούνται τα αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί σε μεγάλες ποσότητες ως καινούργια (είτε μέσω λιανικής είτε μέσω των εταιρειών leasing) και υπάρχει αυξημένη ζήτηση αυτών ως μεταχειρισμένων. Παραδείγματα εμπορικών μοντέλων είναι ενδεικτικά):  η Guillieta και η Milano για την Alfa Romeo, το Α3, Α4, Q3, και Q5 για την Audi, η σειρά 3 και Χ3/Χ5 για την BMW, το C3, C3 & C5 Aircross για την Citroen, το Duster για την Dacia, το Tipo,  500 και Panda για τη Fiat, το Fiesta και το Focus για τη Ford, το Renegade για την Jeep, η σειρά Α class και C class για τη Mercedes, το Qashqai για τη Nissan, το Astra και το Corsa για την Opel, το 208, 308, 2008 και το 3008 για την Peugeot, το i10 και i20 για την Hyundai, το Picanto για την KIA, το Clio και Megane για τη Renault, το Ibiza για τη Seat, το Octavia για τη Skoda, το Vitara για τη Suzuki, το Yaris και Corolla για την Toyota, το Golf και Polo για τη VW, και το XC90 και XC40 για τη Volvo.

Αντιεμπορικά μοντέλα θεωρούνται τα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε μικρές ποσότητες ως καινούργια και υπάρχει μικρή έως ανύπαρκτη ζήτηση αυτών ως μεταχειρισμένων. Μερικά ενδεικτικά παραδείγματα είναι το Fiat Albea, Freemont και Chroma, το Seat Exeo και Tarraco, το Renault Koleos, το Lancia Thesis, το VW Arteon, Lupo, και Phaeton, η σειρά R Class για τη Mercedes, το Nissan Tiida, το Peugeot 1007 και 4008, το Hyundai Veloster, το KIA Magnentis και Venga, το Toyota Urban Cruiser και παλιότερα το SsangYong Actyon και το Chevrolet Epica.

Φυσικά, υπάρχουν και εξαιρέσεις στον κανόνα της απαξίωσης. Ορισμένα σπάνια ή συλλεκτικά μοντέλα διατηρούν ή και αυξάνουν την αξία τους με την πάροδο του χρόνου. Αυτή η περίπτωση όμως αφορά ένα πολύ μικρό ποσοστό της αγοράς και προϋποθέτει ιδιαίτερη γνώση στο χώρο της αυτοκίνησης. Αυτοκίνητα όπως τα κλασικά Porsche (911), ειδικές εκδόσεις Alfa Romeo (8c), Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Maserati, ή παλαιά μοντέλα (+30 έτη) με ιστορική σημασία, αποτελούν εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Συνοψίζοντας, η εμπορική απαξίωση των αυτοκινήτων είναι ένα αναπόφευκτο φαινόμενο, το οποίο καθορίζεται από ποικίλους εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες. Από την τεχνολογική πρόοδο και τις ρυθμιστικές απαιτήσεις, μέχρι την ψυχολογία του καταναλωτή και τις μεταβαλλόμενες τάσεις της αγοράς, όλα συντελούν στη σταθερή και συχνά ραγδαία μείωση της αξίας των οχημάτων.

Η σωστή πρακτική που πρέπει να ακολουθείται στις ημέρες μας από την πλευρά των έμπορων στην αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, είναι «Αγοράζω φτηνά, για να πουλήσω φτηνά». Από την πλευρά των ιδιωτών θα πρέπει να κατανοήσουν (μιας οι ιδιώτες πωλητές είναι οι πιο ανίδεοι/άσχετοι στο να ορίσουν μια σωστή και αποτελεσματική τιμή πώλησης του μεταχειρισμένου οχήματός τους) ότι η αγορά (προσφορά & ζήτηση) και η εμπορική απαξίωση ορίζουν τις τελικές τιμές πώλησης των μεταχειρισμένων οχημάτων.

Η συνειδητοποίηση ότι η κατοχή ενός αυτοκινήτου, όσο χρήσιμη κι αν είναι στην καθημερινή ζωή, εμπεριέχει και την έννοια της σταθερής οικονομικής απαξίωσης, μπορεί να βοηθήσει στη λήψη πιο ορθολογικών αποφάσεων και στην κατανόηση το πώς λειτουργεί η εμπορική απαξίωση στην αγορά των μεταχειρισμένων οχημάτων.

Εσείς ρωτάτε, εμείς απαντάμε: «Τι αντηλιακό να χρησιμοποιήσω ανάλογα με την επιδερμίδα μου»;

0

 

Από τη Μυρτώ Χιονά, Ιδιοκτήτρια Massaha Wellness, χώρου εναλλακτικών θεραπειών

Οι ακτίνες UVA και UVB επηρεάζουν την επιδερμίδα μας καθημερινά, ανεξάρτητα από τον καιρό. Οι UVA, που ευθύνονται για τη γήρανση του δέρματος, είναι παρούσες όλο τον χρόνο, ενώ οι UVB, που προκαλούν ηλιακά εγκαύματα, γίνονται πιο έντονες την άνοιξη και το καλοκαίρι. Γι’ αυτό, η χρήση αντηλιακού από νωρίς προστατεύει το δέρμα από την πρόωρη γήρανση, τις πανάδες και τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος.

Πώς να επιλέξουμε το σωστό αντηλιακό ανάλογα με την επιδερμίδα μας

Η επιλογή αντηλιακού πρέπει να βασίζεται στον τύπο δέρματος και τις ανάγκες του:

Τι να προσέξουμε στην επιλογή αντηλιακού για ξηρές επιδερμίδες

Η ξηρή επιδερμίδα έχει ανάγκη από αντηλιακή προστασία που να προσφέρει και βαθιά ενυδάτωση, ενισχύοντας τον επιδερμιδικό φραγμό. Ένα κατάλληλο αντηλιακό μπορεί να αποτρέψει την αφυδάτωση, την πρόωρη γήρανση και τον ερεθισμό που προκαλεί η έκθεση στον ήλιο.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο περιοδικό Pharma PLUS Link ΕΔΩ

ΓΣΕΕ κατά νέου εργασιακού ν/σ: “Κυνική παρέμβαση υπέρ εργοδοτών”

0
gsee entrance

Για κυνική παρέμβαση υπέρ πολύ συγκεκριμένων εργοδοτικών συμφερόντων και απορρύθμιση του εργατικού δικαίου κατηγορεί το Υπουργείο Εργασίας η ΓΣΕΕ, με αφορμή την παρουσίαση του νέου νομοσχεδίου, που προβλέπει μεταξύ άλλων απασχόληση έως 13 ώρες την ημέρα στον ίδιο εργοδότη.

Όπως αναφέρει στη σχετική της ανακοίνωση:

Εν μέσω θέρους και συγκρότησης προανακριτικών επιτροπών για βαρύτατες υποθέσεις διασπάθισης κοινοτικού χρήματος, η κυβέρνηση και η ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας επέλεξαν να παρουσιάσουν ένα σχέδιο νόμου το οποίο διαφημίζεται ως νομοθέτημα «για την προστασία των εργαζόμενων», αποτελεί όμως την πιο κυνική παρέμβαση υπέρ πολύ συγκεκριμένων εργοδοτικών συμφερόντων.

Η περαιτέρω απορρύθμιση του πλαισίου της εργασίας και η εναπόθεση της διευθέτησης του χρόνου εργασίας και αναψυχής στην ατομική διαπραγμάτευση, όπου η σχέση εργοδότη-εργαζόμενου είναι ετεροβαρής, οδηγεί επί της ουσίας σε ναρκοθέτηση κάθε προσπάθειας αποκατάστασης του πλαισίου των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων. Η διάρκεια του χρόνου εργασίας, του χρόνου ανάπαυσης και της άδειας για την αναψυχή των εργαζομένων δεν μπορεί να ρυθμίζονται με κρατική παρέμβαση, αλλά μόνο με κοινωνικό διάλογο, μόνο με συλλογική διαπραγμάτευση.

Ζητούμε από την κυβέρνηση και από το Υπουργείο Εργασίας να αποσυρθεί άμεσα το σχέδιο νόμου και να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την αποκατάσταση του πλαισίου των συλλογικών διαπραγματεύσεων. Η ΓΣΕΕ και ο κόσμος της μισθωτής εργασίας θα είναι απέναντι σε οποιαδήποτε απόπειρα διάλυσης του εργατικού συλλογικού δικαίου και αντικατάστασής του από τον μεσαίωνα της ατομικής διαπραγμάτευσης. Δεν θα επιτρέψουμε, σε όλες τις «πρωτιές» που απολαμβάνει η χώρα σε σχέση με τις συνθήκες ζωής και εργασίας των μισθωτών, να προστεθεί και το πιο απορρυθμισμένο εργατικό δίκαιο σε επίπεδο Ε.Ε.

Διαβάστε επίσης:

Αλλαγές σε 7+1 άξονες φέρνει το νέο εργασιακό νομοσχέδιο

Στην ERGO Group AG το 100% της NEXT Insurance

0
ERGO, Düsseldorf Γερμανία

Ελενα Ερμείδου

Ολοκληρώθηκε από την ERGO Group AG («ERGO») η εξαγορά  του 100% της  NEXT Insurance από την Munich Re Group. Στο πλαίσιο αυτό η NEXT Insurance ενσωματώνεται στη διοικητική δομή της ERGO, της κύριας ασφαλιστικής δραστηριότητας της Munich Re

Η υπογραφή της οριστικής συμφωνίας μεταξύ της Munich Re και της NEXT Insurance ανακοινώθηκε στις 20 Μαρτίου 2025. Η οριστική συμφωνία είχε συναφθεί με αποτίμηση 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 100% των μετοχών της NEXT Insurance. Πριν από τη συναλλαγή, η ERGO Group AG ήταν ήδη κύριος μέτοχος της NEXT Insurance, κατέχοντας περίπου το 29% του κυκλοφορούντος μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.

Όλες οι προϋποθέσεις που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της συναλλαγής έχουν καλυφθεί από τις εταιρείες σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, συμπεριλαμβανομένων των απαιτούμενων κανονιστικών εγκρίσεων.

Μέσω αυτής της συναλλαγής, η ERGO εισέρχεται στη μεγαλύτερη ασφαλιστική αγορά στον κόσμο, που περιλαμβάνει  τμήμα μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων των ΗΠΑ. Η NEXT Insurance θα συμπληρώσει τις επιχειρηματικές δυνατότητες της ERGO μέσω της  δική της τεχνολογίας και μέσω της πλήρως ψηφιακής, αυτοματοποιημένης πλατφόρμας αξιολόγησης/τιμολόγησης. Με τη σειρά της, η ERGO θα υποστηρίξει την επιχειρηματική ανάπτυξη της NEXT Insurance αξιοποιώντας την τεχνική της αριστεία και την τεχνογνωσία της στον ασφαλιστικό τομέα.

«Η σημερινή ολοκλήρωση της συναλλαγής αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την καθιέρωσή μας ως ασφαλιστικού παρόχου στις ΗΠΑ. Μαζί με την NEXT Insurance, θα εκμεταλλευτούμε το σημαντικό αναπτυξιακό δυναμικό που προσφέρει αυτή η ή αγορά καθώς επεκτείνουμε το υπάρχον χαρτοφυλάκιο των δραστηριοτήτων μας. Μέσω του συνδυασμού της τεχνολογικά καθοδηγούμενης, επιτυχημένης προσέγγισης της NEXT Insurance και της ασφαλιστικής της ERGO, θα έχουμε κερδοφόρα ανάπτυξη και προστιθέμενη αξία για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη μας», σχολιάζει ο Markus Rieß, Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO Group AG.

Η ERGO ολοκλήρωσε την πλήρη εξαγορά της NEXT Insurance

0

Η ERGO Group AG («ERGO») ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πλήρους εξαγοράς της NEXT Insurance από τον Όμιλο Munich Re.

Κατά συνέπεια, η NEXT Insurance ενσωματώνεται πλέον στη διοικητική δομή της ERGO.

Όλες οι προϋποθέσεις που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της συναλλαγής ικανοποιήθηκαν από τις εταιρείες σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, συμπεριλαμβανομένων των απαιτούμενων κανονιστικών εγκρίσεων.

Μέσω αυτής της συναλλαγής, η ERGO εισέρχεται στη μεγαλύτερη ασφαλιστική αγορά του κόσμου, αξιοποιώντας το ελκυστικό τμήμα των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) των ΗΠΑ. Η NEXT Insurance θα συμπληρώσει τις επιχειρηματικές δυνατότητες της ERGO μέσω της ιδιόκτητης τεχνολογικής της εμπειρίας και της πλήρως ψηφιακής, αυτοματοποιημένης πλατφόρμας αναδοχής/τιμολόγησης. Με τη σειρά της, η ERGO θα υποστηρίξει την επιχειρηματική ανάπτυξη της NEXT Insurance αξιοποιώντας την τεχνική της υπεροχή και την ασφαλιστική της τεχνογνωσία.

“Η σημερινή ολοκλήρωση της συναλλαγής αποτελεί σημαντικό ορόσημο. Μαζί με τη NEXT Insurance, θα εκμεταλλευτούμε τις σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης που προσφέρει αυτή η αγορά των ΗΠΑ, καθώς θα επεκτείνουμε το υφιστάμενο επιχειρηματικό μας χαρτοφυλάκιο. Θα επιτύχουμε κερδοφόρα ανάπτυξη και προστιθέμενη αξία”, σχολιάζει ο Markus Rieß, Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO Group AG.

Η NEXT Insurance ιδρύθηκε το 2016 με έδρα το Πάλο Άλτο της Καλιφόρνια, και είναι μια κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία με επίκεντρο την τεχνολογία, η οποία εστιάζει στις ειδικές ανάγκες των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ. Η εταιρεία προσφέρει απλή, ψηφιακή ασφαλιστική κάλυψη, συμπεριλαμβανομένης της Γενικής Αστικής Ευθύνης και της Αποζημίωσης Εργαζομένων. Από την ίδρυσή της, η NEXT Insurance έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη. Σήμερα, η εταιρεία εξυπηρετεί περισσότερους από 600.000 πελάτες και αριθμεί περίπου 700 υπαλλήλους.

Η υπογραφή της οριστικής συμφωνίας από τη Munich Re και τη NEXT Insurance ανακοινώθηκε στις 20 Μαρτίου 2025. Η οριστική συμφωνία είχε συναφθεί με αποτίμηση 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 100% των μετοχών της NEXT Insurance. Πριν από τη συναλλαγή, η ERGO Group AG ήταν ήδη βασικός μέτοχος της NEXT Insurance, κατέχοντας περίπου το 29% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.

H Qualco επενδύει στην κυβερνοασφάλεια

0

Η Qualco Single Member Α.Ε., ο τεχνολογικός βραχίονας της Qualco Group Α.Ε. («Όμιλος Qualco»), προχώρησε στην απόκτηση πλειοψηφικής συμμετοχής 50,01% επί του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου της Cenobe Α.Ε., με έδρα την Αθήνα και δραστηριότητα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο, Σουηδία και ΗΑΕ.

Η Cenobe είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία που εξειδικεύεται στην κυβερνοασφάλεια. Από το 2020, παρέχει προηγμένες υπηρεσίες, σχεδιασμένες να εντοπίζουν και να εκμεταλλεύονται συστημικές αδυναμίες, που εκτείνονται πέρα από τα τυπικά πρότυπα συμμόρφωσης.

Ως ανερχόμενη δύναμη στον χώρο, η Cenobe συνδυάζει κορυφαία εξειδίκευση red team και εκτενή κλαδική τεχνογνωσία, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να μειώσουν τους κινδύνους στον κυβερνοχώρο και να ενισχύσουν την οργανωτική ανθεκτικότητα.

Με πελατειακή βάση άνω των 50 οργανισμών σε επτά χώρες, η εταιρεία εξυπηρετεί κρίσιμους κλάδους, όπως τον δημόσιο τομέα, τις εφοδιαστικές αλυσίδες, τη ναυτιλία και τους παρόχους ψηφιακού μετασχηματισμού. Στον πυρήνα του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της Cenobe βρίσκεται η ιδιόκτητη πλατφόρμα κυβερνοασφάλειας Morpheus, μια ολοκληρωμένη λύση External Attack Surface Management (EASM), σχεδιασμένη να ανιχνεύει εκτεθειμένους πόρους σε domains, subdomains, υπηρεσίες cloud και τρίτους παρόχους.

Παράλληλα, τους συσχετίζει με γνωστά τρωτά σημεία, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να εντοπίσουν και να προτεραιοποιήσουν τους πιο κρίσιμους κινδύνους, ξεπερνώντας τα παραδοσιακά μοντέλα συμμόρφωσης.

Η εξαγορά αυτή ενισχύει την παρουσία του ομίλου Qualco σε αυτόν τον διαρκώς αναπτυσσόμενο κλάδο.

Συγκεκριμένα, έρχεται να διευρύνει το φάσμα υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας που προσφέρει ο οργανισμός, συμπεριλαμβανομένων των red teaming, penetration testing, EASM, threat intelligence, συμβουλευτικής GRC και διαχείρισης περιστατικών, με καινοτόμο και οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

Με τη στρατηγική αυτή κίνηση, ο όμιλος Qualco ενισχύει την αξία που προσφέρει στους υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες του, επεκτείνοντας τη θέση του ως έναν αξιόπιστο πάροχο μεγάλης κλίμακας, έτοιμο να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις του πεδίου της κυβερνοασφάλειας.

Το τίμημα για την απόκτηση του 50,01% της Cenobe ανήλθε σε €1,235 εκατ., μέσω συνδυασμού αγοράς μετοχών από υφιστάμενους μετόχους και συμμετοχής σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, δίνοντάς της συνολική αποτίμηση ιδίων κεφαλαίων στα €2,786 εκατ. μετά την επένδυση.

Η συναλλαγή αυτή επισφραγίζει τη δέσμευση του ομίλου για στοχευμένη οργανική και ανόργανη ανάπτυξη, ενισχύοντας περαιτέρω τη μακροπρόθεσμη αξία για τους μετόχους και υποστηρίζοντας ενεργά την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου που παρουσιάστηκε κατά την πρόσφατη εισαγωγή του στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz

0

Η κα Ευαγγελία Αθανασίου, Chief Insurance Officer και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, αποχωρεί από την Εταιρία στις 2 Ιουλίου 2025.

Τη θέση του Chief Insurance Officer αναλαμβάνει, με άμεση εφαρμογή, ο κ. Χρήστος Γεωργίου ο οποίος διατηρεί και τον ρόλο του ως Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής. Ο κ. Γεωργίου, με την εμπειρία που έχει αποκτήσει μέσα από τους διαφορετικούς ρόλους που έχει αναλάβει στην Εταιρία, θα συμβάλλει το επόμενο διάστημα αποτελεσματικά στη λειτουργία των ασφαλιστικών εργασιών και στην τιμολόγηση των προϊόντων.

Ο κ. Γιάννης Ηλιάδης, με άμεση εφαρμογή, προάγεται στο ρόλο του Chief Financial Officer με γραμμή αναφοράς στον CEO και εντάσσεται στην Εκτελεστική Επιτροπή, διατηρώντας τον ρόλο του Chief Investments Officer. Ο κ. Ηλιάδης, εργαζόμενος στην εταιρία από το 2008, έχει εξελιχθεί μέσα από την επιτυχή απασχόλησή του σε διαφορετικές θέσεις ευθύνης στην Οικονομική Διεύθυνση. 

Ο κ. Βασίλης Χριστίδης, CEO της Allianz, ευχαριστεί θερμά την κα Αθανασίου για τη συνεισφορά της και της εύχεται κάθε επιτυχία στην επόμενη πορεία της. 

Ταυτόχρονα, εύχεται στον κ. Γεωργίου και στον κ. Ηλιάδη κάθε επιτυχία στους νέους τους ρόλους, μέσω των οποίων θα συμβάλουν σημαντικά στην περαιτέρω στρατηγική ανάπτυξη της Allianz και στην ενίσχυση της παρουσίας της στην ασφαλιστική αγορά.  

Το FunkSec δείχνει το μέλλον του μαζικού ψηφιακού εγκλήματος

0

Στο Kaspersky Horizons στη Μαδρίτη, ειδικοί από την Παγκόσμια Ομάδα Έρευνας και Ανάλυσης (GReAT) της εταιρείας αποκάλυψαν την εσωτερική λειτουργία της FunkSec: μιας ομάδας ransomware που απεικονίζει το μέλλον του μαζικού ψηφιακού εγκλήματος: με τεχνολογία AI, πολυλειτουργική, εξαιρετικά προσαρμοστική και λειτουργία σε μαζική κλίμακα, με λύτρα που ξεκινούν από μόλις 10.000$ για μεγιστοποίηση των κερδών.

Η ομάδα GReAT της Kaspersky παρακολουθεί συνεχώς το τοπίο των απειλών ransomware, όπου οι επιθέσεις συνεχίζουν να αυξάνονται. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση State of Ransomware της εταιρείας, το μερίδιο των χρηστών που επηρεάζονται από επιθέσεις ransomware παγκοσμίως αυξήθηκε στο 0,44% από το 2023 έως το 2024, αυξημένο κατά 0,02 ποσοστιαίες μονάδες. Ενώ αυτό το ποσοστό μπορεί να φαίνεται μικρό σε σύγκριση με άλλες απειλές στον κυβερνοχώρο, αντικατοπτρίζει το γεγονός ότι οι επιτιθέμενοι συνήθως δίνουν προτεραιότητα σε στόχους υψηλής αξίας και όχι σε μαζική διανομή, καθιστώντας κάθε περιστατικό δυνητικά καταστροφικό. Μέσα σε αυτό το εξελισσόμενο τοπίο, η FunkSec έχει αναδειχθεί ως μια ιδιαίτερα ανησυχητική απειλή.

Ενεργή για λιγότερο από έναν χρόνο από την εμφάνισή της στα τέλη του 2024, η FunkSec ξεπέρασε γρήγορα πολλούς καθιερωμένους απειλητικούς φορείς στοχεύοντας κυβερνητικούς, τεχνολογικούς, οικονομικούς και εκπαιδευτικούς τομείς σε όλη την Ευρώπη και την Ασία.

Αυτό που ξεχωρίζει τη FunkSec είναι η εξελιγμένη τεχνική αρχιτεκτονική της και η ανάπτυξη με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης. Η ομάδα αυτή συνδυάζει κρυπτογράφηση πλήρους κλίμακας και επιθετική εξαγωγή δεδομένων σε ένα ενιαίο εκτελέσιμο αρχείο που βασίζεται στο Rust, ικανό να απενεργοποιήσει πάνω από 50 διαδικασίες σε μηχανές θυμάτων και εξοπλισμένο με λειτουργίες αυτοκαθαρισμού για να αποφύγει τις άμυνες. Πέρα από τη βασική λειτουργικότητα ransomware, η FunkSec έχει επεκτείνει την εργαλειοθήκη της για να συμπεριλάβει μια γεννήτρια κωδικών πρόσβασης και ένα βασικό εργαλείο DDoS – και τα δύο δείχνουν σαφή σημάδια σύνθεσης κώδικα χρησιμοποιώντας μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM).

Η προσέγγιση της FunkSec αντικατοπτρίζει το εξελισσόμενο τοπίο του μαζικού εγκλήματος στον κυβερνοχώρο, συνδυάζοντας προηγμένα εργαλεία και τακτικές. Οι ειδικοί GReAT της Kaspersky επισημαίνουν τα βασικά χαρακτηριστικά που καθορίζουν τις λειτουργίες τους:

Λειτουργικότητα ελεγχόμενη με κωδικό πρόσβασης

Οι ειδικοί της GReAT ανακάλυψαν ότι το ransomware FunkSec διαθέτει έναν μοναδικό μηχανισμό που βασίζεται σε κωδικό πρόσβασης που ελέγχει τους τρόπους λειτουργίας του. Χωρίς κωδικό πρόσβασης, το κακόβουλο λογισμικό εκτελεί βασική κρυπτογράφηση αρχείων, ενώ η παροχή κωδικού πρόσβασης ενεργοποιεί μια πιο επιθετική διαδικασία εξαγωγής δεδομένων εκτός από την κρυπτογράφηση για την κλοπή ευαίσθητων δεδομένων.

FunkSec συνδυάζει κρυπτογράφηση πλήρους κλίμακας, τοπική εξαγωγή δεδομένων και αυτοκαθαρισμό σε ένα μόνο δυαδικό αρχείο Rust—χωρίς πλευρικό φορτωτή ή συνοδευτικό σενάριο. Αυτό το επίπεδο ενοποίησης είναι ασυνήθιστο και δίνει στους εμπλεκόμενους ένα εργαλείο plugandplay που μπορούν να αναπτύξουν σχεδόν οπουδήποτε.

Χρήση τεχνητής νοημοσύνης σε ανάπτυξη

Η ανάλυση κώδικα δείχνει ότι η FunkSec χρησιμοποιεί ενεργά generative AI για να δημιουργήσει τα εργαλεία της. Πολλά μέρη του κώδικα φαίνεται να δημιουργούνται αυτόματα και όχι να γράφονται χειροκίνητα. Σημάδια αυτών αποτελούν τα γενικά σχόλια που λειτουργούν ως placeholder (όπως “placeholder για πραγματικό έλεγχο”) και τεχνικές ασυνέπειες, όπως εντολές για διαφορετικά λειτουργικά συστήματα που δεν ευθυγραμμίζονται σωστά. Επιπλέον, η παρουσία δηλωμένων αλλά αχρησιμοποίητων συναρτήσεων – όπως λειτουργικές μονάδες που περιλαμβάνονται εκ των προτέρων αλλά δεν χρησιμοποιούνται ποτέ – αποτυπώνει τον τρόπο με τον οποίο τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα ενσωματώνουν πολλαπλά αποσπάσματα κώδικα, διατηρώντας μόνο τα απαραίτητα στοιχεία χωρίς να αφαιρούν περιττά.

«Όλο και περισσότερο, βλέπουμε τους κυβερνοεγκληματίες να αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να αναπτύξουν κακόβουλα εργαλεία. Η Generative AI μειώνει τα εμπόδια και επιταχύνει τη δημιουργία κακόβουλου λογισμικού, επιτρέποντας στους κυβερνοεγκληματίες να προσαρμόζουν ταχύτερα τις τακτικές τους. Μειώνοντας το όριο εισόδου, η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει σε ακόμη λιγότερο έμπειρους επιτιθέμενους να αναπτύξουν γρήγορα εξελιγμένο κακόβουλο λογισμικό σε κλίμακα»,σχολιάζει ο Marc RiveroLead Security Researcher στο GReAt της Kaspersky

Στρατηγική μεγάλου όγκου, χαμηλών λύτρων

Η FunkSec απαιτεί ασυνήθιστα χαμηλές πληρωμές λύτρων, μερικές φορές μόλις 10.000 δολάρια, και συνδυάζεται με την πώληση κλεμμένων δεδομένων σε μειωμένες τιμές σε τρίτους. Αυτή η στρατηγική φαίνεται να έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει μεγάλο όγκο επιθέσεων, βοηθώντας την ομάδα να εδραιώσει γρήγορα τη φήμη της στο πεδίο των κυβερνοεγκληματιών. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές ομάδες ransomware που αναζητούν λύτρα εκατομμυρίων δολαρίων, η FunkSec χρησιμοποιεί ένα μοντέλο υψηλής συχνότητας και χαμηλού κόστους – υπογραμμίζοντας περαιτέρω τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τον εξορθολογισμό και την κλιμάκωση των λειτουργιών.

Επεκτείνεται πέρα από το ransomware

Η FunkSec έχει επεκτείνει τις δυνατότητές της πέρα από το δυαδικό ransomware. Ο ιστότοπος σκοτεινής διαρροής (DLS) φιλοξενεί πρόσθετα εργαλεία, συμπεριλαμβανομένης μιας γεννήτριας κωδικών πρόσβασης που βασίζεται σε Python και έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει επιθέσεις brute-force και μαζικής δοκιμής κωδικών πρόσβασης σε πολλούς χρήστες, καθώς και ένα βασικό εργαλείο DDoS.

Προηγμένη υπεκφυγή

Η FunkSec χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνικές υπεκφυγής για να αποφύγει τον εντοπισμό και να περιπλέξει την εγκληματολογική ανάλυση. Το ransomware είναι ικανό να σταματήσει πάνω από 50 διαδικασίες και υπηρεσίες για να εξασφαλίσει πλήρη κρυπτογράφηση στοχευμένων αρχείων. Επιπλέον, περιλαμβάνει έναν εναλλακτικό μηχανισμό για την εκτέλεση ορισμένων εντολών, ακόμη και αν ο χρήστης που εκκινεί τη FunkSec δεν διαθέτει επαρκή δικαιώματα.

Τα προϊόντα της Kaspersky εντοπίζουν αυτήν την απειλή ως HEUR:TrojanRansom.Win64.Generic.

Για να παραμείνουν προστατευμένοι από επιθέσεις ransomware, οι ειδικοί της Kaspersky συνιστούν στους οργανισμούς να ακολουθούν τις παρακάτω βέλτιστες πρακτικές για την προστασία από ransomware:

  • Ενεργοποιήστε την προστασία ransomware για όλα τα τερματικά σημεία. Υπάρχει το δωρεάν εργαλείο Kaspersky AntiRansomware Tool for Business που προστατεύει τους υπολογιστές και τους server από ransomware και άλλους τύπους κακόβουλου λογισμικού, αποτρέπει τις εκμεταλλεύσεις και είναι συμβατό με ήδη εγκατεστημένες λύσεις ασφαλείας.
  • Διατηρείτε πάντα ενημερωμένο το λογισμικό σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιείτε για να αποτρέψετε τους εισβολείς από το να εκμεταλλευτούν ευπάθειες και να διεισδύσουν στο δίκτυό σας.
  • Εστιάστε την αμυντική στρατηγική σας στην ανίχνευση πλευρικών κινήσεων και εξαγωγής δεδομένων στο διαδίκτυο. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην εξερχόμενη κίνηση για να εντοπίσετε τις συνδέσεις των εγκληματιών του κυβερνοχώρου στο δίκτυό σας. Εγκαταστήστε αντίγραφα ασφαλείας εκτός σύνδεσης που δεν μπορούν να παραβιάσουν οι εισβολείς. Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να έχετε γρήγορη πρόσβαση σε αυτά όταν χρειάζεται ή σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
  • Εγκαταστήστε λύσεις antiAPT και EDR, επιτρέποντας δυνατότητες για προηγμένο εντοπισμό και ανίχνευση απειλών, διερεύνηση και έγκαιρη αποκατάσταση περιστατικών. Παρέχετε στην ομάδα SOC σας πρόσβαση στις πιο πρόσφατες πληροφορίες απειλών και αναβαθμίστε τακτικά τις δεξιότητές τους με επαγγελματική εκπαίδευση. Όλα τα παραπάνω είναι διαθέσιμα στο πλαίσιο του Kaspersky Expert Security.
  • Χρησιμοποιήστε τo πιο πρόσφατThreat Intelligence για να παραμείνετε ενήμεροι για τις πραγματικές τακτικές, τεχνικές και διαδικασίες (TTP) που χρησιμοποιούνται από τους φορείς απειλής.
  • Για να προστατεύσετε την εταιρεία από ένα ευρύ φάσμα απειλών, χρησιμοποιήστε λύσεις από τη σειρά προϊόντων Kaspersky Next που παρέχουν προστασία σε πραγματικό χρόνο, ορατότητα απειλών, δυνατότητες διερεύνησης και απόκρισης EDR και XDR για οργανισμούς οποιουδήποτε μεγέθους και κλάδου. Ανάλογα με τις τρέχουσες ανάγκες και τους διαθέσιμους πόρους σας, μπορείτε να επιλέξετε το πιο σχετικό επίπεδο προϊόντος και να μετεγκαταστήσετε εύκολα σε άλλο, εάν αλλάζουν οι απαιτήσεις ασφάλειας σας στον κυβερνοχώρο.

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση κρατά τα μπόσικα στην υγεία

0

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση δύο χρόνια τωρα κρατά και τα μπόσικα στις ασφαλίσεις υγείας. Πώς το κάνει αυτό θα ρωτήσετε τον Ανασφάλιστο όσοι έχετε αμφιβολίες;

Ο Ανασφάλιστος βλέπει από καιρό ότι η ασφαλιστική διαμεσολάβηση ισορροπεί με μεγάλη δυσκολία πάνω σε ένα τεντωμένο σχοινί που λίγο θέλει για να κοπεί. Ενα σχοινί που το έχουν τραβήξει όσο δεν παίρνει άλλο οι ιδιωτικές κλινικές και που η  ΕΑΕΕ μέχρι πριν σοβαρέψουν τόσο τα πράγματα και αρχίσει να βγάζουν  σοβαρές ζημιές οι ασφαλισείς υγείας, παρατηρούσε και συγκέντρωνε στοιχεία. Δεν αντιδρούσε, πλήρωνε. Θα μου πείτε με καθυστέρηση πλήρωνε τα ιδιωτικά νοσοκομεία! όμως πληρώνεις κάποιον άμεσα, όταν βλέπεις ότι κάτι δεν πάει καλά με τους λογαριασμούς που σου κάνει;

Τι άλλο; Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση συμβιβάζεται στις διαφορετικές προοπτικές και, ψάχνει να βρει λύσεις για τους ασφαλισμένους και τις ασφαλιστικές. Δεν είναι εύκολο. Αλλά ξέρει να το κάνει καλά.

Διαθέτει εμπειρία πάνω στις πωλήσεις και ξέρει πολύ καλά τα τρωτά σημεία για κάθε συμβόλαιο αλλά και τα τρωτά σημεία των ασφαλισμένων.

Μάχεται και δίνει παντού το παρών, κάνοντας τζίρους στις ασφαλιστικές

Διαθέτει εμπειρία και συνομιλεί με την ΕΑΕΕ και άλλους θεσμικούς φορείς.

Ετσι  λοιπόν ο Ανασφάλιστος αφού τα συγκεντρώνει όλα αυτά τα στοιχεία, λέει ότι ότι θα πρέπει να κάτσει στο τραπέζι των συνομιλιών μαζί με την ΕΑΕΕ και τα ιδιωτικά νοσοκομεία που οσονούπω έρχονται.

Τι λέτε; Για να βγει άκρη.