back to top
36.8 C
Athens
Τετάρτη 23 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 108

Οδηγός Ασφάλισης Cyber

0

Οι Επιτροπές Αστικής Ευθύνης & Επαγγελματικών Ευθυνών και Περιουσίας, Αντασφαλίσεων, Μεταφορών & Σκαφών της ΕΑΕΕ έχουν εντάξει στις δράσεις τους τη δημιουργία «Οδηγού Ασφάλισης Cyber» που στόχο έχει να παρουσιάζει με απλό και κατανοητό τρόπο τις βασικές έννοιες και τους κινδύνους που θα ήταν χρήσιμο κάποιος να γνωρίζει, προκειμένου να προσεγγίσει καλύτερα τον τομέα του κυβερνοχώρου, και να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις παρεχόμενες από την ασφαλιστική αγορά καλύψεις για την ασφάλιση των κινδύνων του κυβερνοχώρου, αλλά και για τη βέλτιστη κατά το δυνατόν αντιμετώπιση των ειδικών θεμάτων που απασχολούν την ασφαλιστική αγορά και αφορούν στον τομέα αυτό.

Στο πλαίσιο αυτό, η ομάδα εργασίας για την ασφάλιση των κινδύνων του κυβερνοχώρου προχώρησε στην επικαιροποίηση του «Οδηγού Ασφάλισης Cyber» με την προσθήκη σημειώματος για την εφαρμογή ισχυρών κωδικών πρόσβασης. Το σημείωμα έχει ενταχθεί στη ενότητα «Κυβερνοασφάλεια – Μέτρα Πρόληψης».

Τον Οδηγό μπορείτε να εντοπίσετε στην ιστοσελίδα της ΕΑΕΕ, είτε στην Επιτροπής Αστική Ευθύνης είτε στην Επιτροπή Περιουσίας.

Σημειώνεται ότι ο Οδηγός έχει αποκλειστικά και μόνο ενημερωτικό και μη δεσμευτικό χαρακτήρα και απώτερος σκοπός του είναι η προαγωγή του επιστημονικού διαλόγου και η κατά το δυνατόν καλύτερη και συνεχής ενημέρωση ασφαλιστικών εταιριών και ασφαλισμένων.

 

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

0

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

Και ορισμένα κέντρα ή μάλλον παράκεντρα εξουσίας βάζουν στο στόχαστρο τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και κυρίως το ύψος των προμηθειών που λαμβάνουν.

Μάλιστα αυτό γίνεται τεχνηέντως μέσω επιλεκτικών διαρροών σε κάποια ΜΜΕ και στοχεύει στον κοινωνικό αυτοματισμό απέναντι σε επαγγελματίες που έχουν δώσει αγώνα -και συνεχίζουν να δίνουν- για την ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης.

Ήδη οι επαγγελματίες του κλάδου έχουν δεχθεί ισχυρό πλήγμα τα τελευταία χρόνια μέσω των ασφαλίσεων που προωθούνται προς πώληση διαδικτυακά ή μέσω του bank insurance ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που ασκούνται αθέμιτες πρακτικές στην προσπάθεια υποκατάστασης ή εξαφάνισης των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Και τώρα στο πρόσωπο αυτών των επαγγελματιών κάποιοι επιχειρούν να δικαιολογήσουν ένα μεγάλο μέρος των αυξήσεων στα ασφάλιστρα. Ξεχνάνε ότι χρειάζονται την εμπειρία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και την εξειδικευμένη του γνώση για την πώληση νοσοκομειακών προγραμμάτων. Μία διαδικασία που δεν έχει καμία πιθανότητα επιτυχίας αν επιχειρηθεί να γίνει διαδικτυακά. Δείγμα της σπουδαιότητας του ρόλου ενός δυναμικού συνόλου σπουδαίων επαγγελματιών. Που έχουν και τη δύναμη και την αποφασιστικότητα να υπερασπιστούν τα δικαιώματα τους.

Δεν μπορεί ο αρμόδιος υπουργός σε περιοδείες του ανά την Ελλάδα να στοχοποιεί τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για το θέμα των προμηθειών τους. Υπενθυμίζουμε ότι οι 15.000 επαγγελματίες του κλάδου είναι περισσότεροι από τις 50 επιχειρήσεις της ασφαλιστικής αγοράς και των ιδιωτικών νοσοκομείων.

Μπροστά σε αυτόν τον πόλεμο που έχει ανοίξει και που δεν πρέπει να επεκταθεί καθώς δεν συμφέρει κανέναν, εμείς ως ΕΕΑ λέμε το προφανές: Να αντιπαραβάλουμε τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές προμήθειες στα μικτά ασφάλιστρα. Το αποτέλεσμα θα πείσει και τους πλέον κακόπιστους για το δίκιο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Απέναντι στο πρόβλημα που υπάρχει στην αγορά και κυρίως στη στρέβλωση που προκαλεί η λειτουργία ενός ολιγοπωλίου από 2-3 ιδιωτικά νοσοκομεία, προηγείται η υπεράσπιση των συμφερόντων των καταναλωτών αλλά και η προστασία των επαγγελματιών που ζουν από την εργασία τους. Αυτό που ζητάμε είναι ισονομία και τίποτα άλλο.

Απαιτείται να ξεκινήσει άμεσα ένας καλόπιστος διάλογος μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων πλευρών, δηλαδή της Πολιτείας, των ασφαλιστικών εταιρειών, των ιδιωτικών νοσοκομείων και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών προκειμένου να βρεθεί η βέλτιστη λύση η οποία πρέπει να είναι προς όφελος των ασφαλισμένων και να δίνει αναπτυξιακές προοπτικές σε ολόκληρο τον ασφαλιστικό κλάδο.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

0

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29 τις επίμαχες διατάξεις περί αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων υγείας των μακροχρόνιων συμβολαίων.

Το πλήρες κείμενο του νόμου μπορείτε να αναζητήσετε εδώ.

Πέραν των διατάξεων του άρθρου 29, ο νέος ν. 5170/2025 περιέχει και άλλες διατάξεις που παρουσιάζουν ασφαλιστικό ενδιαφέρον, όπως το άρθρο 3 (περί υποχρεωτικής ασφάλισης αστικής ευθύνης των βραχυχρόνιων μισθώσεων ακινήτων) καθώς και το άρθρο 30 (περί μετάθεσης της προθεσμίας από 3.2.2025 στις 30.6.2025 για την εφαρμογή της διαδικασίας επανακατάταξης των μελετητικών επιχειρήσεων, για τις οποίες προβλέπεται υποχρέωση ασφάλισης της επαγγελματικής αστικής ευθύνης τους προκειμένου για την κατάταξή τους στις τάξεις 3, 4 και 5).

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

0

Ενδιαφέρει πολύ Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και Στελέχη Πωλήσεων!

European Certification in Financial and Insurance Advice

EFICERT SQF 3 European Insurance Intermediary

Ανακοινώνει το Ε.Ι.Α.Σ.

Έναρξη Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2025, 15.00 – 18.20

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής, European Certification in Financial and Insurance Advice, EFICERT SQF 3 EUROPEAN INSURANCE INTERMEDIARY, το οποίο οδηγεί τους αποφοίτους του στην ομώνυμη, υψηλού κύρους και διεθνούς αναγνωρισιμότητας Ευρωπαϊκή Πιστοποίηση EFICERT SQF 3 EUROPEAN INSURANCE INTERMEDIARY.

Την εν λόγω Ευρωπαϊκή Πιστοποίηση κατέχουν ήδη εκατόν ογδόντα δύο (182) Ελληνίδες και Έλληνες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων και στελέχη πωλήσεων ασφαλιστικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, απόφοιτοι προηγούμενων κύκλων του Προγράμματος Μετεκπαίδευσης,  που κοσμούν την ενότητα αποφοίτων της ιστοσελίδας της EFICERT (European Insurance Intermediary (EII) – eficert).

Το Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης υλοποιείται σε επιστημονική συνεργασία και τελεί υπό την πιστοποιητική αιγίδα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφαλιστικών και Χρηματοοικονομικών Πιστοποιήσεων EFICERT.

Το Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης, διάρκειας εξήντα (60) διδακτικών ωρών, συμπεριλαμβανομένης ειδικής ενότητας e-learning, θα εξελίσσεται σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, κατά την επιλογή των σπουδαστών του, κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, 15.00 – 18.20, από την Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου έως και την Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2025.

Το Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης απευθύνεται πρωτίστως σε επίλεκτους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων και στελέχη πωλήσεων, υποστήριξης πωλήσεων και εκπαίδευσης ασφαλιστικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, ενώ η θεματολογία του εκτείνεται στους ακόλουθους τομείς ενδιαφέροντος συμβουλευτικών πωλήσεων financial planning:

α. Επαγγελματική Δεοντολογία και Θεσμικό Πλαίσιο Διανομής Ασφαλιστικών Προϊόντων και Υπηρεσιών
β. Οικονομικοί κύκλοι και επιδράσεις στην οικονομική δραστηριότητα και στην ψυχολογία της αγοράς
γ. Το Σύστημα Κοινωνικών Ασφαλίσεων και οι παροχές του
δ. Συνταξιοδοτικός Προγραμματισμός και προγραμματισμός μέριμνας υγείας
ε. Επενδυτικός Προγραμματισμός κατά τις φάσεις του οικονομικού κύκλου

στ. Φορολογικός Προγραμματισμός και Προγραμματισμός Ζωής και Διαχείρισης Περιουσίας
ζ. Σύγχρονες Μέθοδοι Ασφαλιστικής Συμβουλευτικής και Financial Planning
η. Marketing Ασφαλιστικών Υπηρεσιών και εφαρμογές Digital Marketing
θ. Πηγές Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας
ι. Business Development Plan 2025-2027, Εφαρμοσμένες Αρχές Μετάβασης των Συμβουλευτικών Πωλήσεων στο Ψηφιακό Μοντέλο Οργάνωσης και Λειτουργίας τους, οι Επιδράσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών συνιστά ιδιαιτέρως την παρακολούθηση του ως άνω Προγράμματος Μετεκπαίδευσης, καθώς τούτο κομίζει την πλέον σύγχρονη και θεμελιώδη τεχνογνωσία συμβουλευτικών πωλήσεων και financial planning, προς όφελος της απόδοσης της εργασίας και των προοπτικών εξέλιξης του ανθρώπινου δυναμικού της αγοράς μας, ιδίως των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών όλων των βαθμίδων και στελεχών πωλήσεων, υποστήριξης πωλήσεων και εκπαίδευσης, από κοινού.

Λεπτομέρειες του Προγράμματος είναι ήδη ανηρτημένες στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου, (www.eias.gr), ενώ περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να λάβετε από τη Γραμματεία Εκπαίδευσης, (e-mail: eiasinfo@eias.gr, T: 210 9219660 & 684).

Διαβάστε περισσότερα

 

 

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

0

Λήγει η σε δύο ημέρες  -Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 20:15- από σήμερα η διαβούλευση για το νέο κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και λοιπές διατάξεις για την Ασφαλή Κινητικότητα.

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό και υποχρεωτική χρήση κράνους σε οδηγούς δικύκλων, μηχανών, ποδηλάτων, πατινιών με επιβολή αυστηρότατων ποινών σε παραβάτες του νόμου. Θα τιμωρείται αυστηρά επίσης η αντικοινωνική οδική συμπεριφορά με τα πρόστιμα να είναι κλιμακούμενα.

Παραβάσεις και αντικοινωνική συμπεριφορά, ποιες είναι οι παραβάσεις:

-Απόρριψη από το όχημα αντικειμένων (Αρ. 12 §3) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ,Ε2Α κΣ)

-Ανάρμοστη συμπεριφορά οδηγών – Μη ευγενική συμπεριφορά οδηγού προς πεζούς και τους άλλους οδηγούς (Αρ. 12 §7 εδάφ.1ο) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε2Α κΣ)

-Οδηγός δεν έχει την αναγκαία σωματική και διανοητική ικανότητα και δεν βρίσκεται σε κατάλληλη κατάσταση για να οδηγεί. Οδηγός δεν είναι σε θέση να ελέγχει το όχημα ή τα ζώα κατά το χρόνο της οδήγησης. (Αρ. 13 §2  εδάφ.1ο) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε2Α κΣ)

-Κίνηση σε πλατείες, πεζόδρομους, πεζοδρόμια, νησίδες ασφαλείας κ.λπ. (Αρ. 16 §4 μέρος 2ο) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε2Α κΣ)

-Χρήση λωρίδας έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.), εξαιρουμένης ακινητοποίησης οχήματος από βλάβη ή άλλη αιτία (Αρ. 29 §9) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε2Α κΣ)

-Στάση ή στάθμευση οχήματος σε ειδικούς χώρους στάθμευσης οχημάτων Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ). (Αρ. 34 §2 περ. ιζ’) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε2Α κΣ)

-Μη παραχώρηση προτεραιότητας σε πεζούς, οι οποίοι έχουν κατέλθει στο οδόστρωμα της οδού και μη διακοπή πορείας οχήματος σε περίπτωση ανάγκης, προ της πραγματοποίησης ελιγμού στροφής για είσοδο σε άλλη οδό στην οποία δεν υπάρχουν σημασμένες με πινακίδες διαβάσεις πεζών ή διαγραμμίσεις στο οδόστρωμα  Μη επίδειξη ιδιαίτερης προσοχής στους πεζούς που διασχίζουν την οδό προκειμένου να επιβιβαστούν σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή όταν απομακρύνονται από αυτά ( Αρ. 39 §4) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε2Α κΣ)

-Παρεμπόδιση αυτοκινήτων άμεσης ανάγκης (Αρ. 44 §1) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε2Α κΣ)

-Ακουλουθεία αυτοκινήτων άμεσης ανάγκης (Αρ. 44 §3) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε2Α κΣ)

-Μη εφοδιασμός οχήματος με αποτελεσματικό σιγαστήρα (εξάτμιση).  (Αρ. 81 §12) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε2Α κΣ)

Ποιες συμπεριφορές θεωρούνται υποτροπιάζουσες:

-Παραβίαση ρυθμιστικής πινακίδας Ρ-2 (Υποχρεωτική διακοπή πορείας) STOP (Αρ. 4 §3) (ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Ε4)

-Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη (Ερυθρό σταθερό φως κυκλικής μορφής) (Αρ. 6 §1) (ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Ε4)

-Ζώνη (οδηγός) – Μη χρήση ζώνης ασφαλείας  από οδηγό (Αρ. 12 §5) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε2 Β)

-Μεταφορά ανηλίκων (οδηγός) – Μη χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας, όπως καθίσματων, ζωνών ασφαλείας κλπ (Αρ. 12 §5) (ΥΨΥΛΗΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε3Β)

-Κράνος (οδηγός) – Μη χρήση και μη ορθή πρόσδεση προστατευτικού κράνους από οδηγό, κατά την οδήγηση μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων χωρίς κουβούκλιο. (Αρ. 12 §6) (ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε2Β)

-Οδήγηση οδικών οχημάτων για επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμό, ανταγωνισμό ή τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων. (κόντρες) (Αρ. 12 §8) (ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Ε4)

-Συναγωνισμός οδηγών στην ταχύτητα (κόντρες) (Αρ 19 §5) (Ε4)

-Υπέρβαση ορίου ταχύτητας (Αρ 20 §12) (Ε4, ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΟΡΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Ε2Α-Ε4)

-Οδηγός χρησιμοποιεί εν κινήσει κινητό τηλέφωνο που δεν είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση, με ακουστικό ΕΝΣΥΡΜΑΤΗΣ επικοινωνίας (Αρ 13 §2 εδαφ.4ο) (ΥΨΥΛΗΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε3Β)

-Χρήση κινητού τηλεφώνου (οδηγοί μοτ/των, μοτοποδ/των, τρίτροχων) (Αρ 40 §1 περ. ζ’) (ΥΨΥΛΗΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ, Ε3Α)

-Οδήγηση υπό την επίδραση αλκοόλ (Αρ. 42 §7) (ΥΨΥΛΗΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΛΚΟΟΛ, Ε3Β-Ε4)

Απενοχοποίηση οχημάτων και υπευθυνότητα των οδηγών

Η απενοχοποίηση του οχήματος (δεν αφαιρούνται τα στοιχεία του οχήματος) για παραβάσεις που αφορούν σε επικίνδυνες οδηγικές συμπεριφορές για τις οποίες πλέον τιμωρείται μόνο ο παραβάτης οδηγός (χρηματικό πρόστιμο, αφαίρεση άδειας οδήγησης, βαθμοί ποινής ΣΕΣΟ).

Υψηλή τιμωρία για κύριες παραβάσεις που ευθύνονται για θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα και τιμωρούνται παραδειγματικά: α) κόκκινο, β) κράνος, γ) αλκοόλ, δ) ζώνη, ε) το κινητό στ) ταχύτητα

Κατηγορίες των παραβάσεων του νέου Κ.Ο.Κ.:

Χαμηλής Επικινδυνότητας

Κατηγορία παράβασης Ε1Α – 30 ευρώ

-Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη από πεζό

-Μη παραχώρηση επαρκούς χώρου για τη διέλευση ανερχόμενου οχήματος, σε οδούς μεγάλης κλίσης, που η διέλευση των οχημάτων που έρχονται αντίθετα είναι αδύνατη ή δυσχερής

-Αντικανονικό άνοιγμα θυρών οχήματος

-Μη εφοδιασμός μηχανοκίνητου οχήματος (εκτός δίτροχων μοτοσικλετών χωρίς καλάθι, τρίτροχων μοτοποδηλάτων και ρυμουλκουμένων), με πινακίδα (τρίγωνο) ή ειδική συσκευή επισήμανσης, η οποία αναφέρεται στα άρθρα 29 παρ.3 και 34 παρ.9 του ΚΟΚ

-Οδηγός οχήματος που δεν φέρει τα απαιτούμενα έγγραφα (το πρόστιμο επιβάλλεται για κάθε έγγραφο που λείπει).

Κατηγορία παράβασης Ε1Α & Σ – 30 ευρώ/30 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης)

-Παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων Ρ-33 (Aπαγoρεύεται η χρήση ηχητικών oργάνων πρoειδoπoίησης [εκτός για απoφυγή δυστυχήματoς]), Ρ-54 (Oδός υπoχρεωτικής διέλευσης πoδηλάτων [απαγoρευμένης της διέλευσης άλλων oχημάτων]), Ρ-55 (Oδός υπoχρεωτικής διέλευσης πεζών [πεζόδρoμoς, απαγoρευμένης της διέλευσης άλλων εκτός πεζών, oχημάτων άμεσης ανάγκης και oχημάτων για την είσoδo-έξoδo σε παρόδιες ιδιoκτησίες]) Ρ-67 (Aπoκλειστική διέλευση λεωφoρείων ή τρόλλεϋ)

-Λοιπές παραβάσεις διαγραμμίσεων – Κίνηση σε λωρίδα κυκλοφορίας η οποία έχει πινακίδες σήμανσης ή λέξεις ή σύμβολα επί του οδοστρώματος, όπως λεωφορεία, ταξί και ποδήλατα, αν δεν οδηγούν οχήματα της κατηγορίας αυτής

-Μη συνετή οδήγηση Ε.Δ.Χ., Μ.Μ.Μ., τουριστικού οχήματος

–Μη παραχώρηση προτεραιότητας για τη διέλευση μέσων μαζικής μεταφoράς, πoδηλάτων ή μoτoπoδηλάτων, αν o oδηγός κατά την αλλαγή της κατεύθυνσης, πρόκειται να διασχίσει ειδική λωρίδα πoυ πρooρίζεται για την κίνηση αυτών.

-Στάθμευση οχήματος στο οδόστρωμα προ της εισόδου και εξόδου της προοριζόμενης για τη διακίνηση ασθενών προς και από νοσοκομεία, κλινικές και σταθμούς πρώτων βοηθειών γενικά.

Κατηγορία παράβασης Ε1Β – 30/10 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης)

-Μη κίνηση βραδυπoρoύντων oχημάτων στη δεξιά λωρίδα τoυ oδoστρώματoς, σε περίπτωση κίνησης oχημάτων σε παράλληλες σειρές (στoίχoυς).

-Μη χρήση ή και μη έγκαιρη χρήση δεικτών κατεύθυνσης (φλας) πριν από ελιγμό

-Μη μείωση ταχύτητας ενόψει οχήματος που προτίθεται να αλλάξει κατεύθυνση

-Παρατεταμένη χρήση των ηχητικών oργάνων

-Παραβίαση μέτρων περιορισμού ή απαγόρευσης κυκλοφορίας μηχανοκίνητων οχημάτων (πχ Δακτύλιος, Μπλέ Ζώνη)

-Η παράβαση που αφορά στη στάθμευση, τιμωρείται κατά τις διατάξεις του άρθρου 5 του ΚΟΚ

-Πρόκληση κινδύνων για την κυκλοφορία κατά την έλξη οχημάτων

Μεσαίου κινδύνου

Κατηγορία παράβασης Ε2Α – 150 ευρώ

-Οδηγός θέτει σε κυκλοφορία και οδηγεί μεταφορικό ή άλλης χρήσεως μέσο που δεν ορίζεται στην παρ.2 του άρθρου 2 του ΚΟΚ.

-Παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων Ρ-15 (Aπαγoρεύεται η είσoδoς σε πεζoύς), Ρ-16 (Aπαγoρεύεται η είσoδoς σε ζωήλατα οχήματα), Ρ-17 (Aπαγoρεύεται η είσoδoς σε χειράμαξες)

-Παραβίαση Απόφασης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων

-οικείου Δημάρχου, (λεωφορειολωρίδες, λωρίδες κίνησης τραμ) εξαιρουμένης της περιοχής αρμοδιότητας του Ο.Α.Σ.Α

-Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, (κίνηση ή στάθμευση σε λεωφορειολωρίδες, λωρίδες κίνησης τραμ, λωρίδες ή οδούς που κυκλοφορούν μόνο τα Μ.Μ.Μ.)

Κατηγορία παράβασης Ε2Α & Σ – 150 ευρώ/30 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης

-Κίνηση σε πλατείες, πεζόδρομους, πεζοδρόμια, νησίδες ασφαλείας κ.λπ.

-Χρήση λωρίδας έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.), εξαιρουμένης ακινητοποίησης οχήματος από βλάβη ή άλλη αιτία

-Στάση ή στάθμευση οχήματος

-σε θέση όπου βρίσκεται κεκλιμένο επίπεδο (ράμπα) διάβασης ατόμων με αναπηρία ή οδηγός τυφλών και σε απόσταση μικρότερη από 0,50 μ. εκατέρωθεν αυτών.

-σε χώρους στάθμευσης αποκλειστικά για συγκεκριμένο όχημα Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ).

-Συμπεριφορά οδηγού που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τους πεζούς.

-Παρεμπόδιση αυτοκινήτων άμεσης ανάγκης

Κατηγορία παράβασης Ε2Β – 150 ευρώ/20 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης

-Μη συμμόρφωση με τις υποδείξεις και τα σήματα των τροχονόμων

-Παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων Ρ-7 έως και Ρ-28, Ρ-30 έως Ρ-31, Ρ-45 έως Ρ-45, Ρ-64

-Παραβίαση της απαγόρευσης διάβασης

-μιας ή δύο συνεχών γραμμών κατά μήκος

-διπλών διακεκομμένων γραμμών κατά μήκος

-μιας συνεχούς με άλλη παράπλευρα διακεκομμένη, όταν κινούνται επί της πλευράς της συνεχούς γραμμής

-Μη χρήση ζώνης – Κράνους (οδηγός)

-Προσπέρασμα με πρόκληση κινδύνου ή παρακώλυση κυκλοφορίας και χωρίς έγκαιρη προειδοποίηση

-Υπέρβαση ορίου ταχύτητας άνω των 20 χλμ/ώρα (και μέχρι 30 χλμ/ώρα)

-Μη εφοδιασμένος τρίτροχου οχήματος, μοτοσικλέτας και μοτοποδήλατου επιβατηγού οχήματος Ι.Χ και φορτηγού οχήματος έως τρεισήμισι (3,5) τόνους με κατάλληλα ελαστικά.

Κατηγορία παράβασης Ε2Β & Σ – 150 ευρώ/50 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης

-Μη διευκόλυνση κυκλοφορίας τραμ,

Υψηλού κινδύνου

Κατηγορία παράβασης Ε3Α – 350 ευρώ

-Χάραξη διαγραμμίσεων χωρίς προδιαγραφές

-Απόθεση ή εγκατάλειψη ή η απόρριψη αντικειμένων ή υλικών στις οδούς, που παρακωλύουν, έστω και κατ’ ελάχιστο την κυκλοφορία των πεζών και των οχημάτων, ως και τη στάθμευση των οχημάτων ή/και ουσιών ή υλικών, τα οποία μπορούν να καταστήσουν την οδό ολισθηρή (π.χ. νερά, λάδια, ασβέστης κ.λπ.).

-Απόρριψη χωμάτων ή άχρηστων υλικών στην οδό (οδοστρώματα, ερείσματα, πεζοδρόμια, πεζόδρομους, τάφρους κ.λπ.)

-Προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του oδoστρώματoς με εγκαταστάσεις ή εμπόδια, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών πoυ χρησιμοποιούν τις οδούς

-Οδήγηση με Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.) που έχει λήξει η ισχύς του, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο π.δ.74/2008 (Α΄112) (φορτηγά ή λεωφορεία).

Κατηγορία παράβασης Ε3Α & Σ – 350 ευρώ/30 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης

-Μη παραχώρηση προτεραιότητας σε σιδηροδρομικό ή τροχιοδρομικό (τραμ) όχημα

Κατηγορία παράβασης Ε3Β – 350 ευρώ/30 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης και στοιχείων κυκλοφορίας οχήματος.

-Επενέργεια στον μηχανισμό ταχογράφου, με σκοπό να τον καταστήσει ανενεργό ή να αλλοιώσει τις καταγραφόμενες ενδείξεις

-Μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων που δεν είναι στερεωμένα και ασφαλισμένα με κατάλληλα κλειδιά (κλείστρα) ενσωματωμένα στο όχημα. (Τα κλείστρα πρέπει να στερεώνουν και ασφαλίζουν όλα τα αντίστοιχα σημεία του εμπορευματοκιβωτίου.)

-Εκπρόθεσμη προσκόμιση οχήματος για τακτικό ή έκτακτο τεχνικό έλεγχο (πλην φορτηγών) (η αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας επιβάλλεται στον ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ)

-Κυκλοφορία μηχανοκίνητου οχήματος χωρίς απογραφή και ταξινόμηση (πλην φορτηγών)

-Πινακίδες αριθμού κυκλοφορίας μη ευκρινώς ορατές, μη αναγνωρίσιμες από τεχνικά μέσα ή με μη αντανακλαστικό επί αυτών υλικό (πλην φορτηγών)

Κατηγορία παράβασης Ε3Β (χωρίς αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας) – 350 ευρώ/30 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης.

-Χρήση κινητού τηλεφώνου

-Υπέρβαση ορίου ταχύτητας-άνω των 30 χλμ/ώρα,

-άνω των 150 χλμ/ώρα σε αυτοκινητόδρομο,

-άνω των 130 χλμ/ώρα σε οδό ταχείας κυκλοφορίας,

-άνω των 120 χλμ/ώρα στο λοιπό οδικό δίκτυο

-Πρόκληση κινδύνου, παρακώλυση συγκοινωνίας και μη ρύθμιση ταχύτητας, ώστε να μπορεί να διακοπεί η κίνηση οχήματος, κατά την προσέγγιση ισόπεδου κόμβου

-Μη παραχώρηση προτεραιότητας

-Οπισθοπορεία σε αυτοκινητόδρομό και σε οδό ταχείας κυκλοφορίας

-Αλκοόλ

-Οδήγηση υπό την επίδραση αλκοόλ, συγκέντρωση στο αίμα (εκπνεόμενο αέρα): 0,20 g/l έως 0,80 g/l  (0,10 mg/l έως 0,40 mg/l)  (οδηγοί κάτοχοι άδειας οδήγησης για λιγότερο από 2 έτη ή οδηγοί οχημάτων Ε.Δ.Χ., φορτηγών άνω των 3,5 τόνων, σχολικών και λοιπών λεωφορείων, ασθενοφόρων, οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνών εμπορευμάτων, μοτοσικλετιστών και μοτοποδηλάτων)-(περ. α’) Οδήγηση υπό την επίδραση αλκοόλ, συγκέντρωση στο αίμα (εκπνεόμενο αέρα): 0,50 g/l έως 0,80 g/l  (0,25mg/l έως 0,40 mg/l)

Κατηγορία παράβασης Ε3Β & Σ – 350 ευρώ/60 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης και 30 ημέρες αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας οχήματος.

-Εκπομπή ρύπων ή θορύβου πέραν των επιτρεπόμενων ορίων

Κατηγορία παράβασης Ε3Β & Σ (χωρίς αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας) – 350 ευρώ/60 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης.

-Μη διακοπή πορείας προ ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης χωρίς μπάρες ή φωτεινή σηματοδότηση με σήμανση

Κατηγορία παράβασης Ε3Β & (π) – 350 ευρώ/30 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης και 30 ημέρες αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας οχήματος & ποινή φυλάκισης.

-Παραποίηση, αλλοίωση στοιχείων αναγνώρισης πλαισίου και κινητήρα (επιβάλλεται στον κάτοχο οχήματος και σε εκείνον που ενεργεί την παραποίηση ή αλλοίωση)

-Θέση σε κυκλοφορία και οδήγηση χωρίς άδεια κυκλοφορίας (αυτ/το, ρυμουλκούμενο, τρίτροχο, μοτ/τα) ή που έχει αφαιρεθεί

Κατηγορία παράβασης Ε3Β & (π) (χωρίς αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας) – 350 ευρώ/30 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης & ποινή φυλάκισης.

-Άρνηση ακινητοποίησης οχήματος σε υπόδειξη τροχονόμου

-Θέση σε κυκλοφορία και οδήγηση χωρίς άδεια κυκλοφορίας (αγροτικό μηχάνημα, μηχάνημα έργων) ή που έχει αφαιρεθεί

-Μεταβολή κατόχου ή κύριων χαρακτηριστικών οχήματος χωρίς νέα άδεια

-Οδήγηση χωρίς ισχύουσα ελληνική άδεια της κατάλληλης κατηγορίας ή που έχει ανακληθεί ή αφαιρεθεί για οποιονδήποτε λόγο

-Οδήγηση αγροτικού μηχανήματος και μηχανήματος έργου χωρίς άδεια οδήγησης ή που έχει ανακληθεί ή αφαιρεθεί

Kατηγορία παράβασης Ε4 – (700 ευρώ / 30 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης).

-Παραβίαση ρυθμιστικής πινακίδας Ρ-2 (Υποχρεωτική διακοπή πορείας) STOP

-Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη

-Οδήγηση οδικών οχημάτων για επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμό, ανταγωνισμό ή τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων. (κόντρες) &

-Συναγωνισμός οδηγών στην ταχύτητα (κόντρες)

-Προσπέρασμα

όταν κάποιος από τους οδηγούς πoυ ακολουθούν αυτόν πoυ προτίθεται να προσπεράσει άρχισε ήδη τo προσπέρασμα

όταν o οδηγός πoυ προπορεύεται στην αυτή λωρίδα κυκλοφορίας δώσει σήμα ότι προτίθεται να προσπεράσει άλλον

αμέσως προ ή επί ισόπεδου σιδηροδρομικής διάβασης χωρίς κινητά φράγματα, εκτός αν η οδική κυκλοφορία ρυθμίζεται από φωτεινούς σηματοδότες, όπως αυτοί που χρησιμοποιούνται στους ισόπεδους οδικούς κόμβους.

αμέσως προ ή σε διάβαση πεζών, η οποία έχει σημανθεί ως διάβαση πεζών στο οδόστρωμα ή με πινακίδα σήμανσης

μέσα στις σήραγγες με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση

Προσπέρασμα σε οδόστρωμα διπλής κατεύθυνσης και κατά την προσέγγιση σε κυρτή αλλαγή κλίσης ή σε στροφές με ανεπαρκή ορατότητα, εκτός αν υπάρχει στα σημεία αυτά διαχωριστική νησίδα ή δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση αυτού που προσπερνά, οι οποίες ορίζονται με κατά μήκος διαγραμμίσεις, το δε προσπέρασμα γίνεται χωρίς να εγκαταλείψει ο οδηγός τις λωρίδες κυκλοφορίας που σημειώνονται ως κλειστές γι’ αυτούς που έρχονται αντίθετα.

-Υπέρβαση ορίου ταχύτητας άνω των 50 χλμ/ώρα

700 ευρώ / 90 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης

-Αλκοόλ

(περ. β’) Οδήγηση υπό την επίδραση αλκοόλ, συγκέντρωση στο αίμα (εκπνεόμενο αέρα):  0,80 g/l έως 1,10 g/l  (0,40 mg/l έως 0,60 mg/l)

Κατηγορία παράβασης Ε4 & (π) – 1.200 ευρώ / 180 ημέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης & ποινή φυλάκισης τουλάχιστον δύο (2) μηνών) & [(1) Ακινητοποίηση οχήματος  υποχρεωτικά και φύλαξη του, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 46 του ΚΟΚ και των, κατ’ εξουσιοδότηση αυτού, εκδιδόμενων αποφάσεων. (42 §7, περ.δ.) (2) Η ΑΟ επιστρέφεται μετά την παρέλευση συνολικού χρόνου αφαίρεσής της, μόνο με την προσκόμιση αποδεικτικού καταβολής του διοικητικού προστίμου ή διακανονισμού.]

-Άρνηση για υποβολή σε έλεγχο για διαπίστωση ύπαρξης στον οργανισμό οινοπνεύματος, είτε διά αιμοληψίας είτε με χρήση συσκευής αλκοολομέτρου (τεκμαίρεται ότι η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του είναι άνω του 1,10 gr./l. σύμφωνα με τη μέθοδο της αιμοληψίας – επιβάλλονται οι κυρώσεις περ.γ’, της παρ.7 του άρθρου 42 ΚΟΚ))

-Αλκοόλ

(περ. γ’) Οδήγηση υπό την επίδραση αλκοόλ, συγκέντρωση στο αίμα (εκπνεόμενο αέρα):   άνω του 1,10 g/l   (>0,60 mg/l )

(1.500 ευρώ & ποινή φυλάκισης έως 12 μήνες)

-Παράλειψη τοποθέτησης, συντήρησης σήμανσης εργασιών που εκτελούνται στις οδούς και παράλειψη αφαίρεσης μετά την ολοκλήρωση μέσων σήμανσης εκτελούμενων εργασιών

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

0

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024 περισσότερα από 430.000 περιστατικά, επιβεβαιώνοντας την αδιάλειπτη παρουσία της στην καθημερινότητα των πελατών της.

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ διαθέτει έναν σύγχρονο ιδιόκτητο στόλο οχημάτων και ένα εκτεταμένο δίκτυο Σταθμών Οδικής Βοήθειας, καλύπτοντας τόσο την ηπειρωτική όσο και τη νησιωτική Ελλάδα. Η ομάδα της, αποτελούμενη από εξειδικευμένο προσωπικό, εξασφαλίζει ότι κάθε περιστατικό αντιμετωπίζεται με ταχύτητα, επαγγελματισμό και φροντίδα.

Η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρέχει μια σειρά από εξειδικευμένες υπηρεσίες, όπως:

  • Φροντίδα και καταγραφή ατυχημάτων
  • Διάγνωση και αποκατάσταση βλαβών
  • Ρυμούλκηση οχημάτων
  • Μεταφορά οχημάτων σε συνεργείο της επιλογής του ασφαλισμένου ή στα σύγχρονα πολυσυνεργεία της εταιρίας.

Δίπλα στους ασφαλισμένους 24/7

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παραμένει 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο δίπλα στους πελάτες της, παρέχοντας υποστήριξη σε κάθε διαδρομή.

  • Με ένα τηλεφώνημα στο 11 555
  • Μέσω της εφαρμογής Assist4You, την οποία οι ασφαλισμένοι μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν από το google play ή το app store

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποδεικνύει καθημερινά τη δέσμευσή της να βρίσκεται στο πλευρό των ασφαλισμένων της, με υπηρεσίες που συνδυάζουν τεχνολογία, ταχύτητα και υψηλή ποιότητα.

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

0

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία παρουσιάζει η έρευνα “The RSM Board Diversity Survey” της RSM Ελλάδος.

Στο πλαίσιο της έρευνας, έγινε ανάλυση των 142 Ελληνικών εισηγμένων επιχειρήσεων και οι 30 εταιρείες που διακρίθηκαν παρουσιάζονται με αλφαβητική σειρά και ανά κλάδο, ενώ βάσει της μεθοδολογίας της έρευνας, οι επιχειρήσεις βαθμολογήθηκαν σύμφωνα με τις 10 κατηγορίες κριτηρίων αξιολόγησης της πολυμορφίας και συμπερίληψης.

Παράγοντες αξιολόγησης ήταν η συμμετοχή ανά φύλο, η διαφοροποίηση ως προς τις δεξιότητες των μελών, ο αριθμός μελών του μειοψηφούντος φύλου σε ηγετικές θέσεις, η συμμετοχή αλλοδαπών μελών στα Διοικητικά Συμβούλια, η συμμετοχή ή μη μελών της ίδιας οικογένειας, το ποσοστό των εκτελεστικών μελών στο σύνολο του Διοικητικού Συμβούλιο καθώς και η διαφοροποίηση ως προς τις ηλικίες των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου. Τα κριτήρια βαθμολόγησης συμπληρώνουν το επίπεδο εκπαίδευσης των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, η εμπειρία τους σε διαφορετικούς κλάδος σε σχέση με αυτόν που δραστηριοποιείται η εκάστοτε εταιρεία και η συμμετοχή ανά φύλο στις επιτροπές του Διοικητικού Συμβουλίου.

Οι 30 εισηγμένες ελληνικές εταιρείες με Διοικητικά Συμβούλια με τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία που συγκέντρωσαν τις υψηλότερες βαθμολογίες σε αλφαβητική σειρά και ανά κλάδο δραστηριοποίησης διαμορφώνονται ως εξής:

ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ

  • BRIQ PROPERTIES Α.Ε.Ε.Α.Π.
  • INTERCONTINENTAL INTERNATIONAL Α.Ε.Ε.Α.Π.
  • LAMDA DEVELOPMENT Α.Ε.
  • ORILINA PROPERTIES Α.Ε.Ε.Α.Π.
  • REDS Α.Ε. ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • TRADE ESTATES Α.Ε.Ε.Α.Π.

ΤΡΑΠΕΖΕΣ

  • ALPHA ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ATTICA BANK Α.Τ.Ε.
  • EUROBANK ERGASIAS ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε.
  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
  • ΠΕΙΡΑΙΩΣ FINANCIAL HOLDINGS Α.Ε.

ΤΑΞΙΔΙΑ & ΑΝΑΨΥΧΗ

  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.
  • ΙΝΤΡΑΛΟΤ Α.Ε.
  • ΛΑΜΨΑ Α.Ε. ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  • CENERGY HOLDINGS Α.Ε.
  • METLEN ENERGY & METALS Α.Ε.
  • ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ

  • ΑΔΜΗΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε.
  • ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε.
  • Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

  • IDEAL HOLDINGS A.E.
  • QUEST ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε.

ΕΜΠΟΡΙΟ

  • JUMBO ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
  • ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΙΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΩΝ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΤΡΟΦΙΜΑ, ΠΟΤΑ & ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ

  • COCA-COLA HBC AG

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ & ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ

  • TITAN CEMENT INTERNATIONAL S.A.

ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ

  • VIOHALCO SA/NV

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ – ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ

  • ΙΝΤΕΡΛΑΪΦ Α.Α.Ε.Γ.Α.

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

  • ΟΤΕ Α.Ε.

Σημειώνεται ότι το 2021, η RSM Ελλάδος για πρώτη φορά εκπόνησε και δημοσίευσε την έρευνα “The RSM Board Diversity Survey” έχοντας ως έναυσμα την αλλαγή της δυναμικής στα Διοικητικά Συμβούλια των ελληνικών εισηγμένων εταιρειών, σύμφωνα και με τις απαιτήσεις του σχετικού ν. 4706/2020.

Φέτος, για πρώτη φορά, σε συνέχεια της δημοσίευσης της τέταρτης έκδοσης της έρευνας, παρουσιάζονται οι 30 κορυφαίες ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διακρίθηκαν για τη προσέγγισή τους ως προς την πολυμορφία και τη διαφορετικότητα της διάρθρωσης των Διοικητικών τους Συμβουλίων.

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε με απόλυτη αντικειμενικότητα, στηριζόμενη σε 10 ειδικά κριτήρια που αντανακλούν την πολυδιάστατη φύση της πολυμορφίας, τον αντίκτυπο και τη σημασία στη Διοίκηση των εταιρειών και τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων.

Οι επικρατέστεροι κλάδοι μεταξύ των 30 εταιρειών που διακρίθηκαν είναι αυτοί της Ακίνητης Περιουσίας, των Τραπεζών, των Ταξιδιών & Αναψυχής, των Βιομηχανικών Προϊόντων & Υπηρεσιών και των Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας.

Μερικά σημεία για τα οποία ξεχωρίζουν οι συγκεκριμένες εταιρείες ως προς την ίση εκπροσώπηση και ποικιλόμορφη διάρθρωση των Διοικητικών Συμβουλίων τους είναι:

  • Φύλο: Εκπροσώπηση κάθε φύλου τουλάχιστον 33%, έναντι 26% στις υπόλοιπες 112 εταιρείες, υπερβαίνοντας το 25% που ορίζει ο ν. 4706/2020.
  • Ανεξαρτησία: Το 77% των μελών είναι μη εκτελεστικά, με το 43% ανεξάρτητα, έναντι 63% και 36% αντίστοιχα στις υπόλοιπες εταιρείες.
  • Δεξιότητες: Εξειδίκευση σε τομείς όπως HR, ESG και IT, με ποσοστό 7% επί των συνολικών δεξιοτήτων έναντι 3% στις υπόλοιπες εταιρείες.
  • Οικογενειακές σχέσεις: Μέλη της ίδιας οικογένειας αποτελούν λιγότερο από 6% των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων.
  • Ηγετικές θέσεις: 10 από τις 30 εταιρείες διαθέτουν γυναίκες σε ηγετικές θέσεις, με 4 Διευθύνουσες Συμβούλους, έναντι 5 στις υπόλοιπες 112 εταιρείες.
  • Εμπειρία σε διαφορετικούς κλάδους: Το 57% των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων διαθέτουν εμπειρία σε διαφορετικούς κλάδους, έναντι 43% στις υπόλοιπες εισηγμένες.

Ο Βασίλης Πετίνης, Managing Partner της RSM Greece τόνισε χαρακτηριστικά: «Η δημοσίευση αυτής της λίστας είναι ένα κάλεσμα για υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών εταιρικής διακυβέρνησης. Φιλοδοξούμε να κινητοποιήσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να δουν την πολυμορφία όχι ως μια τυπική υποχρέωση αλλά ως βασικό πυλώνα της ανάπτυξης και της βιωσιμότητας τους. Η ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών λειτουργεί ως οδηγός, δείχνοντας ότι η πολυμορφία στα διοικητικά συμβούλια δεν είναι απλώς μια ηθική επιλογή, αλλά μια στρατηγική αναγκαιότητα που οδηγεί σε καλύτερη λήψη αποφάσεων, μεγαλύτερη καινοτομία και μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία. Με αυτόν τον τρόπο, θέλουμε να συμβάλουμε ουσιαστικά στην αναμόρφωση της ελληνικής επιχειρηματικής κουλτούρας, προωθώντας ένα πιο ανοιχτό και συμπεριληπτικό περιβάλλον για όλους».

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

0

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Άντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οι πάροχοι ασφάλισης κατοικίας θα επωμιστούν το μεγαλύτερο κόστος.

Οι Allstate Corp., Chubb Ltd., American International Group και Travelers Cos είναι οι πιο εκτεθειμένες μεταξύ των εταιρειών, σύμφωνα με την Wells Fargo.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

0

Aπό την Τρίτη 21/01 είναι διαθέσιμος ένας χρηστικός και συνοπτικός οδηγός για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας για όλες τις επιχειρήσεις που υπόκεινται στην εφαρμογή της.

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, παρέχοντας στοχευμένη και εξειδικευμένη πληροφόρηση ανά κλάδο επιχειρήσεων (τράπεζες, supermarkets, εταιρίες φύλαξης, εταιρίες ιδιωτικής ασφάλισης, φορείς του δημοσίου, βιομηχανία, λιανεμπόριο, τουρισμός και εστίαση), με ρητή αναφορά και στο προβλεπόμενο κυρωτικό πλαίσιο.

Ο νέος ηλεκτρονικός αυτός οδηγός για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας αποσκοπεί στη συστηματοποίηση της ισχύουσας νομοθεσίας και στην κάλυψη όλων των κρίσιμων ερωτημάτων, που τίθενται από τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους για τον θεσμό της Ψηφιακής Κάρτας.

Εκτός από την επίλυση πρακτικών θεμάτων, όπως η εγκατάσταση και ενεργοποίηση της εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στον οδηγό, για να διευκρινίσουν θέματα που αφορούν τις προβλέψεις του θεσμικού πλαισίου για ζητήματα, όπως η ευέλικτη προσέλευση και το απολογιστικό σύστημα, οι ειδικοί κανόνες οριζόντιας εφαρμογής και οι οριζόντιες εξαιρέσεις.

Ο οδηγός για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, που είναι διαθέσιμος στο psifiakikarta.gov.gr, θα επικαιροποιείται κάθε φορά που ένας νέος κλάδος εντάσσεται στην εφαρμογή της και κάθε φορά που υπάρχει αλλαγή στη νομοθεσία ή εκδίδεται σχετική Υπουργική Απόφαση ή/και διευκρινιστική εγκύκλιος.

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

0

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service). Η συγκεκριμένη μορφή απειλής αποσκοπεί στην επιβράδυνση ή ακόμη και στην πλήρη διακοπή της λειτουργίας ενός server. Οι οικονομικές συνέπειες για τις επιχειρήσεις είναι συχνά καταστροφικές, καθώς μελέτες αποκαλύπτουν ότι το κόστος μιας τέτοιας επίθεσης μπορεί να ξεπεράσει τα 1,6 εκατομμύρια δολάρια – ένα υπέρογκο ποσό που μπορεί να επιβαρύνει σοβαρά οποιαδήποτε εταιρεία. Επιπλέον, οι επιθέσεις DDoS συχνά χρησιμοποιούνται ως μέσο αντιπερισπασμού, παρέχοντας στους επιτιθέμενους την ευκαιρία να κλέψουν δεδομένα ή να διαταράξουν κρίσιμες λειτουργίες ανενόχλητοι ενώ το σύστημα κατακλύζεται από υπερβολικό όγκο κίνησης.

Παρά τις βελτιώσεις στα συστήματα ασφαλείας και την αυξημένη ευαισθητοποίηση σχετικά με τις ψηφιακές απειλές, οι επιθέσεις DDoS παραμένουν ένας σοβαρός κίνδυνος για επιχειρήσεις και οργανισμούς. Το γεγονός αυτό τονίζει την ανάγκη για επένδυση σε μέτρα προστασίας, προκειμένου να αποτραπούν σοβαρές οικονομικές και λειτουργικές επιπτώσεις.  

Η λειτουργία των επιθέσεων DDoS  

Ο κύριος στόχος μιας επίθεσης DDoS είναι να προκαλέσει διακοπή της πρόσβασης σε έναν server ή έναν πόρο δικτύου, πλημμυρίζοντάς τον με έναν τεράστιο όγκο κίνησης. Σε αντίθεση με τις απλές επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας που προέρχονται από μία μεμονωμένη πηγή, οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS) χρησιμοποιούν ένα δίκτυο υπολογιστών που έχουν παραβιαστεί, γνωστό ως “botnet“, για να εξαπολύσουν την επίθεση ταυτόχρονα από πολλές πηγές.

Το botnet δημιουργείται από έναν κακόβουλο παράγοντα, συχνά αποκαλούμενο “botmaster“, ο οποίος εκμεταλλεύεται ευπάθειες σε συστήματα υπολογιστών για να εγκαταστήσει κακόβουλο λογισμικό, συνήθως Trojan. Οι υπολογιστές που μολύνονται από αυτό το λογισμικό ενσωματώνονται στο botnet και ελέγχονται εξ αποστάσεως από τον botmaster για να πραγματοποιούν κακόβουλες δραστηριότητες, όπως επιθέσεις DDoS.

Οι επιθέσεις DDoS διακρίνονται σε διάφορες κατηγορίες, καθεμία από τις οποίες στοχεύει διαφορετικά τρωτά σημεία:

  • Επιθέσεις που βασίζονται στον όγκο (VolumeBased Attacks): Εστιάζουν στην υπερφόρτωση του στόχου με τεράστιες ποσότητες κίνησης, όπως UDP floods και ICMP floods. Στόχος τους είναι η κατανάλωση του εύρους ζώνης και η εξάντληση των πόρων του server. Ο αντίκτυπος αυτών των επιθέσεων μετράται σε bits ανά δευτερόλεπτο (Bps), και όσο μεγαλύτερη είναι η κίνηση τόσο μεγαλύτερη είναι η ζημιά.
  • Επιθέσεις Πρωτοκόλλου (Protocol Attacks): Επικεντρώνονται στην εκμετάλλευση ευπαθειών συγκεκριμένων πρωτοκόλλων επικοινωνίας, όπως το TCP. Παραδείγματα περιλαμβάνουν τις επιθέσεις Smurf και SYN floods, οι οποίες στοχεύουν να διαταράξουν τη φυσιολογική λειτουργία των διακομιστών μέσω κακόβουλης χρήσης των πρωτοκόλλων τους.
  • Επιθέσεις στο επίπεδο εφαρμογών, όπως το Zero-day DDoS ή το Slowloris: Εκμεταλλεύονται τις ευπάθειες των εφαρμογών, κατακλύζοντάς τες με έναν τεράστιο όγκο αιτημάτων. Τα συγκεκριμένα αιτήματα, αν και φαίνονται νόμιμα, είναι σχεδιασμένα να καταναλώσουν όλους τους διαθέσιμους πόρους του server, οδηγώντας τον σε αδυναμία εξυπηρέτησης των πραγματικών χρηστών.

Ο αντίκτυπος των επιθέσεων DDoS

Οι επιθέσεις DDoS μπορούν να έχουν σοβαρές επιπτώσεις στις επιχειρήσεις, τόσο σε οικονομικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο. Κατά τη διάρκεια μιας επίθεσης, οι οικονομικές απώλειες μπορεί να ξεπερνούν τα 20.000 δολάρια ανά ώρα, ενώ οι διαταραχές στις λειτουργίες μπορούν να διαρκέσουν από λίγες ώρες έως ημέρες και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και εβδομάδες. Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky, το 20% των επιθέσεων DDoS μπορεί να παραμένουν ενεργές για παρατεταμένες περιόδους, αναδεικνύοντας τη σύνθετη φύση αυτών των επιθέσεων.

Κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας επίθεσης, οι εργαζόμενοι στερούνται πρόσβασης σε βασικούς πόρους δικτύου, γεγονός που μειώνει την παραγωγικότητα και προκαλεί σημαντικές διακοπές στις επιχειρησιακές ροές. Για εταιρείες που βασίζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο αντίκτυπος είναι ακόμα πιο έντονος, καθώς οι πελάτες αδυνατούν να πραγματοποιήσουν συναλλαγές, οδηγώντας σε άμεσες απώλειες πωλήσεων και εσόδων. Επιπλέον, η φήμη της επιχείρησης μπορεί να υποστεί πλήγμα, καθώς η απογοήτευση των πελατών συχνά τους οδηγεί σε ανταγωνιστικές επιλογές.

Οι επιθέσεις DDoS δεν επηρεάζουν μόνο τους στόχους τους αλλά και τους παραβιασμένους υπολογιστές που χρησιμοποιούνται ως «bot» για την επίθεση, προκαλώντας προβλήματα απόδοσης και πρόσβασης χωρίς τη γνώση των ιδιοκτητών τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη απόδοση συστήματος, σφάλματα ή δυσκολία πρόσβασης σε νόμιμες υπηρεσίες για τους χρήστες αυτών των συσκευών. Οι αιτίες αυτών των παραβιάσεων ποικίλλουν. Συχνά οφείλονται σε ευπάθειες στα εταιρικά δίκτυα ή σε ανθρώπινα λάθη, όπως το άνοιγμα κακόβουλων συνημμένων.

Οργανώνοντας την άμυνα απέναντι στις επιθέσεις DDoS

Η άμυνα έναντι επιθέσεων DDoS απαιτεί τη χρήση πολυεπίπεδων στρατηγικών που περιλαμβάνουν προληπτικά και αντιδραστικά μέτρα. Σύμφωνα με το Carnegie Mellon Software Engineering Institute, μια από αυτές είναι ο περιορισμός των προσπαθειών σύνδεσης για την αποτροπή επιθέσεων. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια μιας επίθεσης DDoS, αυτό το μέτρο μπορεί να αποκλείσει ακούσια νόμιμους χρήστες, καθιστώντας απαραίτητη την εφαρμογή μηχανισμών πρόσβασης έκτακτης ανάγκης.

Για αυτόν τον λόγο, πρέπει να υπάρχουν διαρκώς ενεργοποιημένες εξειδικευμένες λύσεις anti-DDoS για την προστασία από αυτές τις επιθέσεις. Οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά τους μέσω των εξής ενεργειών:

  1. Διαμόρφωση διακομιστών Ιστού: Εξοπλίστε τους servers ώστε να αντέχουν στις επιθέσεις.
  2. Προσαρμογή τειχών προστασίας ISP: Φιλτράρετε την ανεπιθύμητη κίνηση.
  3. Βελτιστοποίηση τειχών προστασίας: Μετριάστε τις επιθέσεις SYN flood.
  4. Αλλαγή διευθύνσεων IP: Μεταφέρετε δημόσιους πόρους σε εναλλακτικές διευθύνσεις IP.
  5. Μεταφορά κρίσιμων εφαρμογών: Χρησιμοποιήστε το cloud ή ξεχωριστά δημόσια υποδίκτυα για ευαίσθητες εφαρμογές.

Επιπλέον, η απενεργοποίηση περιττών υπηρεσιών δικτύου μειώνει τα πιθανά σημεία εισόδου για εισβολείς, ενώ η εφαρμογή ορίων δεδομένων και η κατάτμηση δίσκου συμβάλλει στον περιορισμό των συνεπειών μιας επίθεσης. Η δημιουργία βασικής γραμμής για την κανονική απόδοση του δικτύου και την κυκλοφορία διακομιστή είναι, επίσης, ζωτικής σημασίας. Ασυνήθιστες αιχμές στην κίνηση, χωρίς προφανή εξήγηση, μπορεί να υποδηλώνουν επικείμενη επίθεση.

Πέραν των παραπάνω, η επένδυση σε εξειδικευμένες υπηρεσίες antiDDoS με αυτοματοποιημένες δυνατότητες σάρωσης και εντοπισμού επιθέσεων είναι απαραίτητη. Οι υπηρεσίες αυτές θα πρέπει να ενημερώνονται τακτικά προκειμένου να εξασφαλίζεται αποτελεσματική αντιμετώπιση νέων μορφών απειλών. Οι επιθέσεις DDoS έχουν τη δυνατότητα να διαταράξουν τις επιχειρησιακές λειτουργίες, να προκαλέσουν οικονομικές απώλειες και να αυξήσουν την πίεση στις ομάδες IT. Ένας συνδυασμός προληπτικών στρατηγικών, προηγμένων τεχνολογιών ανίχνευσης και μετριασμού, καθώς και τακτικής παρακολούθησης, μπορεί να ελαχιστοποιήσει αποτελεσματικά τον αντίκτυπο των επιθέσεων, διασφαλίζοντας τη σταθερότητα της λειτουργίας ενός οργανισμού ή μιας επιχείρησης.