back to top
29 C
Athens
Πέμπτη 24 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 109

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

0

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS, με χαρά ανακοινώνει τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα επιβράβευσης ανακύκλωσης THE GREEN CITY, συμβάλλοντας ενεργά στη βιώσιμη ανάπτυξη και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.

Το πρόγραμμα, που υλοποιείται με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Αττικής, αποσκοπεί στην επιβράβευση των πολιτών για τη συμμετοχή τους στην ανακύκλωση, ενώ παράλληλα συμβάλλει στη μετάβαση της Ελλάδας σε ένα βιώσιμο μοντέλο κυκλικής οικονομίας.

Η υποστήριξη της Carglass® στο THE GREEN CITY εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, ενισχύοντας τη δέσμευσή της για προστασία του περιβάλλοντος. Οι πολίτες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβραβεύονται για τα ανακυκλώσιμα υλικά που παραδίδουν, κερδίζοντας πόντους επιβράβευσης (greencoins), τους οποίους μπορούν πλέον να εξαργυρώσουν σε προσφορές για τις υπηρεσίες της Carglass®.

  • 2.500 greencoins: Κερδίστε έκπτωση 5€ σε αντικατάσταση εμπρόσθιου σετ υαλοκαθαριστήρων.
  • 2.500 greencoins: Αποκτήστε έκπτωση 5€ για ξεθάμπωμα εμπρόσθινων φαναριών.Με αυτή τη συνεργασία, η Carglass® Ελλάδος επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να υποστηρίζει πρωτοβουλίες που προάγουν την αειφορία και ενισχύουν την περιβαλλοντική συνείδηση. Μέσα από το πρόγραμμα THE GREEN CITY, προσκαλεί τους πολίτες να γίνουν μέρος αυτής της κοινής προσπάθειας για τη δημιουργία ενός πιο πράσινου μέλλοντος.

    Η δράση αυτή αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας “Giving Back”, που χαρακτηρίζει την Carglass® και αντικατοπτρίζει την επιθυμία της να ανταποδίδει στην κοινωνία και στο περιβάλλον.

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

0

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς άκουσε ότι ο πολυσυζητημένος μηχανισμός διασταύρωσης ανασφάλιστων οχημάτων που τόσος λόγος έγινε για τις ψηφιακές του ικανότητες και άλλες πολλές ‘δεξιότητες’: για την συλλογή στοιχείων και τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων, δεν έχει πάρει μπρος ούτε για μία στιγμή και ότι είναι σαν να ξεχάστηκε, ή και μπορεί να ξεχάστηκε!

Ο Ανασφάλιστος κρατούσε από την αρχή μικρό καλάθι, και το είχε δηλώσει, αλλά δεν περίμενε ότι μετά από τόσες ανακοινώσεις, διαβεβαιώσεις, ο περιζήτητος αυτός ψηφιακός μηχανισμός τελευταίας τεχνολογίας θα είχε κολλήσει και θα ήταν άγνωστο, αν θα δούλευε.

Τριακόσιες πενήντα με τετρακόσιες χιλιάδες υπολογίζονται οι οδηγοί οχημάτων που κυκλοφορούν ανασφάλιστοι στους δρόμους είπαν σήμερα τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς  στον Ανασφάλιστο. Κανείς δεν γνωρίζει επακριβώς τον ακριβή αριθμό των ανασφάλιστων οχημάτων, εκτιμήσεις κάνουν όλοι. Αυτό, διότι δεν έχει γίνει η παραμικρή κίνηση από όσα ανακοινώθηκαν. Και έτσι και σήμερα, όπως κάθε χρόνο αρχές του έτους, βρισκόμαστε στο σημείο μηδέν.

Όμως για του κόσμου τα μάτια ..όπως κάθε χρόνο.. εμ  τι άλλο..γίνονται έλεγχοι από την τροχαία και μάλιστα όπως όλοι που δεν γνωρίζουν τι γίνεται.. αυστηροί έλεγχοι.

Όπως κάθε χρόνο, στις αρχές του έτους, έτσι ακριβώς και φέτος.  Η τροχαία βγήκε στους δρόμους κάνει ελέγχους, ρίχνει τσουχτερά πρόστιμα, τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα ανάλογα με την κατηγορία είναι τόσα.. τόσα.. και τόσα. Τα ίδια επί δεκαπέντε χρόνια.

Ο Ανασφάλιστος τώρα και πάλι διερωτάται, αν θα έπρεπε να ξαναγράψει κάτι για αυτό, παρά μόνο όταν υπάρξει αποτέλεσμα και δει με τα μάτια του ότι ο μηχανισμός μπήκε σε λειτουργία.

 

 

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

0

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα, όσοι είχαμε την ευκαιρία να την παρακολουθήσουμε από κοντά ακούσαμε να επαναλαμβάνεται από τα χείλη δύο Ελλήνων κορυφαίων CEO στην Ελλάδα, με πλούσια εμπειρία από το εξωτερικό, η φράση ότι το επάγγελμα του ασφαλιστή «δεν είναι sexy», θέλοντας ασφαλώς να επισημάνουν –σε μια γενικότερη τοποθέτηση για τις προοπτικές του κλάδου– ότι οι νέοι και οι νέες δεν βρίσκουν «ελκυστικό» το ενδεχόμενο να ασχοληθούν με αυτό το επάγγελμα.

Η συζήτηση γινόταν μεταξύ του συντονιστή κ. Φίλιππου Κάσσου, Partner, Audit, Insurance Services της KPMG στην Ελλάδα, και των κυρίων Δημήτρη Μαζαράκη, CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, και Βασίλειου Χριστίδη, CEO της Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη.

Η κουβέντα τους, στο σύνολό της, περιστράφηκε γύρω από την εφαρμογή των νέων λογιστικών προτύπων, τον ασφαλιστικό και ψηφιακό μετασχηματισμό, τα κίνητρα για την κάλυψη φυσικών φαινομένων και το κόστος της υγείας, ποιες είναι οι προτεραιότητές τους, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες.

Η παραδοχή αυτή, δηλαδή το γεγονός ότι νέα πρόσωπα δύσκολα «μένουν» στην ασφαλιστική αγορά, είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός, με την αγορά να συζητά πολύ έντονα το ζήτημα της στρατολόγησης νέων προσώπων που θα στελεχώσουν το σύνολο του κλάδου μέσα από την «αναβάθμιση» της εικόνας του ασφαλιστή.

Ο κ. Δημήτρης Μαζαράκης, μεταξύ άλλων, αναγνώρισε το γεγονός ότι «ο κόσμος θεωρεί ότι το επάγγελμα του ασφαλιστή δεν είναι ελκυστικό, οπότε χρειάζεται επαναπροσδιορισμό». Ο κ. Βασίλειος Χριστίδης, από την πλευρά του, σχολιάζοντας επίσης τα αποτελέσματα της έρευνας του CEO outlook της KPMG και αναφερόμενος στον ασφαλιστικό κλάδο γενικότερα, επισήμανε την περιορισμένη ορατότητα και τη μικρή παρουσία νέων ασφαλιστών, όπως και το πρόβλημα έλλειψης ταλέντων, σχολιάζοντας χαρακτηριστικά: «Η ασφάλιση είναι το πιο σοσιαλιστικό εργαλείο του καπιταλισμού. Ωστόσο, εμείς, στην Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, προσπαθούμε να δίνουμε εναλλακτικές παροχές στους εργαζομένους, όπως, για παράδειγμα, το transfer mobility».

Κοινή παραδοχή ήταν επίσης ότι τα νέα κυβερνητικά μέτρα για τα κίνητρα ασφάλισης «θα βοηθήσουν, αλλά χρειάζεται πρωτίστως καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών», κατά τον κ. Μαζαράκη, ενώ, κατά τον κ. Χριστίδη, τα κίνητρα που αφορούν την ασφάλιση για φυσικά φαινόμενα «είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και σίγουρα θα βοηθήσουν την παραγωγή».

Πεδίο δόξης λαμπρό, αλλά θέλει και «νέο αίμα» η αγορά!

Aπό το περιοδικό Insurance World

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

0
Η πυροβολημένη κεφαλή της Υγείας της Τεγέας (από χυτό ορείχαλκο επιζωγραφισμένη με ακρυλικό - έργο του Κώστα Πανιάρα, από τη συλλογή έργων τέχνης της Interamerican)

Το άρθρο που ακολουθεί, δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 στην ιστοσελίδα μας. Το αναδημοσιεύουμε, καθώς η αναζωπυρωμένη συζήτηση για τα ασφάλιστρα Υγείας – τις αναπροσαρμογές και τη σχετική παρέμβαση της Κυβέρνησης καθιστούν το περιεχόμενό του εύστοχα επίκαιρο.
—————————————————————————–
«Υγεία πάνω απ’ όλα» εύχονταν οι παλαιότεροι και σχεδόν τους λοιδωρούσαμε (για κλισέ των ηλικιωμένων), μέχρι που η πανδημία της covid19 έδωσε νέο περιεχόμενο και νόημα στη φράση. Έχουμε, μάλλον, εμπεδώσει πλέον πως η υγεία αποτελεί το βασικό αγαθό για ποιότητα ζωής, με διάρκεια.
Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα ακόμη και στις διαφημιστικές τοποθετήσεις των brands (marketing trend), ξαναθυμούμαστε την υγεία. Και είναι κρίσιμο να την κατανοήσουμε ως κορυφαία προτεραιότητα για διασφάλιση της ατομικής και κοινωνικής ευημερίας.
Στο εικαστικό θέμα του άρθρου, η πυροβολημένη κεφαλή της Υγείας της Τεγέας (από χυτό ορείχαλκο επιζωγραφισμένη με ακρυλικό – έργο του Κώστα Πανιάρα, από τη συλλογή έργων τέχνης της Interamerican) φέρει έναν ισχυρό συμβολισμό. Ενώ φαίνεται, λοιπόν, πως οι κρατικοί μηχανισμοί κοινωνικής πρόνοιας αδυνατούν και φθίνουν, τίθενται εύλογα μερικά σημεία προβληματισμού:

 

– Δικαίωμα στην Υγεία, το μείζον: μπορεί να επιτευχθεί ισοκατανομή του ενδιαφέροντος και της φροντίδας για την υγεία όλων των ανθρώπων, σε όλον τον πλανήτη και χωρίς διακρίσεις;

– Επί της ουσίας, ποιά είναι η παρεμβατική αποτελεσματικότητα των διεθνών Θεσμικών Κέντρων Υγείας -που ερευνούν, βλέπουν και δείκτες- στη βελτίωση της παγκόσμιας υγείας;

Και στα ειδικότερα:

– Προωθούνται λύσεις μεγάλων συνεργειών (και τοπικά, μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα) για την υγεία, σε κάθε βαθμίδα;

– Πώς και για πόσους μπορεί να είναι λειτουργική η συμπληρωματικότητα κρατικής και ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και η ασφαλισιμότητα, με διαχειρίσιμο κόστος;

– Πώς αντιμετωπίζεται η στρέβλωση της αγοράς από εμπορικά ολιγοπώλια της ιδιωτικής υγείας που εκτοξεύουν το κόστος, αλλά και πόσο ελέγχεται το πλαίσιο του ανταγωνισμού στην παροχή υπηρεσιών;

– Ποιές είναι οι προοπτικές για ευρύτατα προσιτή χρήση (προσβασιμότητα, χαμηλό κόστος) της τεχνολογίας της υγείας (τεχνητή νοημοσύνη, ρομποτική)  αλλά και για τη μετάβαση στην ευρύτερη εξωνοσοκομειακή αντιμετώπιση περιστατικών που τώρα αντιμετωπίζονται με νοσηλεία σχετικού κόστους;

– Ποιά είναι η δυναμική εφαρμογής -και πόσο ισορροπημένη ποιοτικά- για πρωτοβάθμια υγεία και πρόληψη, κυρίως για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες;

– Σε ποιό βαθμό έχει αναγνωσθεί η σύνδεση της υγείας με τις σύγχρονες συνθήκες ζωής (τρόπο ζωής, εργασία, κλιματική αλλαγή, πληθυσμιακές μετακινήσεις), αλλά και σε σχέση με την κοινωνική ειρήνη και συνοχή;

Πρόκληση αποτελούν οι πειστικές απαντήσεις που χρειάζεται να δοθούν στην πράξη γι’ αυτά και για πολλά άλλα ζητήματα διαχείρισης και φροντίδας της υγείας.

Η κοινωνική ευθύνη όλων των σχετικών φορέων, άλλωστε, για «καλή υγεία» είναι βασικός Στόχος στα Sustainable Development Goals του ΟΗΕ (SDG 3), συμπεριλαμβανομένων και των ασφαλιστικών εταιρειών.

Η ψυχική υγεία

Πρόκειται για ένα ραγδαία εξελισσόμενο φαινόμενο της σύγχρονης εποχής. Τα θέματα ψυχικής υγείας, που σήμερα δοκιμάζεται ποικιλότροπα, θα τα βρίσκουμε μπροστά μας ως διογκούμενο συνεχώς πρόβλημα και σε κάθε ηλικία (ενεργών και μη ενεργών πολιτών). Οι ψυχολόγοι – σύμβουλοι ψυχικής υγείας, διαπιστευμένοι και δήθεν, κάνουν ήδη χρυσές δουλειές. Όπως επίσης θα βρίσκουμε και νέες ασθένειες, αλλά και χρόνιες νόσους καθώς το προσδόκιμο της ζωής αυξάνεται (π.χ., η άνοια καλπάζει, κατεβαίνοντας συνεχώς ηλικιακά).

Σύμφωνα με την επταετή έκθεση του Employee Benefit Research Institute (EBRI) για τις Ηνωμένες Πολιτείες, οι δαπάνες για την ψυχική υγεία και τον εθισμό αυξάνονται συνεχώς: από το 6,8%του συνολικού κόστους υγειονομικής περίθαλψης το 2013, ανήλθαν στο 8,2% το 2020. Και το πιο ανησυχητικό: οι μικρές ηλικίες (μέχρι 25 ετών) προπορεύονται, αντιπροσωπεύοντας το 42% των δαπανών για θεραπεία ψυχικής υγείας και κατάχρησης ουσιών (ΗΠΑ, 2020).

Η ασφάλιση υγείας

Στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας στην Ελλάδα, η ψυχική υγεία δεν έχει παραμετροποιηθεί ακόμη. Γενικότερα, για την ελληνική ασφαλιστική αγορά παραμένουν τα ερωτηματικά ισορροπημένης σχέσης ποιότητας και τιμών στις προσφερόμενες υπηρεσίες των παρόχων υγείας. Πάντα, σε συνάρτηση φυσικά με τα ασφαλιστικά πακέτα και (όπως επισημάνθηκε πιο πάνω για ολιγοπώλια) σε συνάρτηση με το περιθώριο ικανής διαπραγμάτευσης με τους παρόχους, οι οποίοι χρηματοδοτούνται από την ιδιωτική ασφάλιση.

Ταυτόχρονα, το θέμα της ετήσιας αναπροσαρμογής ασφαλίστρων (με πρόχειρη εκτίμηση μέσου όρου από τις ανακοινώσεις αυξήσεων των εταιρειών, βρίσκεται πάνω από το 6%) κινείται επί «ξυρού ακμής» και βέβαια, συνδέεται με τη δυνατότητα ασφάλισης υγείας κάθε πολίτη και με τη διατηρησιμότητα των συμβολαίων για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Πόσοι πελάτες δύνανται να ανανεώνουν ετησίως τα αναπροσαρμοζόμενα συμβόλαιά τους; Και τελικά, αυτή η «ακροβασία» συνδέεται με την ίδια τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού κλάδου υγείας, καθώς στο τέλος της ημέρας υπάρχει ένα πρόσημο στο combined ratio, που πρέπει να είναι θετικό.

Παράλληλα, αγνοείται η πρόοδος -αν έχει επιτευχθεί- για τη δημιουργία των πρωτοκόλλων DRG (Diagnosis Related Group) στην Ελλάδα, που είχε δρομολογηθεί από το 2020 με τη συνεργασία Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών και Κέντρου Τεκμηρίωσης και Κοστολόγησης Νοσοκομειακών Υπηρεσιών. Έχουν γίνει βήματα εκεί, προκειμένου να επιτευχθεί έλεγχος του κόστους και για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας στην παροχή υπηρεσιών και πότε αναμένεται η εφαρμογή τους;

Το ερώτημα-ομπρέλα που τίθεται, υπό τις παρούσες συνθήκες, είναι: πόσες εταιρείες μπορούν να δημιουργούν τον απαιτούμενο «όγκο» πελατολογίου, ώστε να δραστηριοποιούνται (εννοείται με επαρκείς καλύψεις και υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους) με σχετική ευελιξία και χωρίς ζημιές στην υγεία – προσβλέποντας, μάλιστα, σε ανάπτυξη…
Είναι, προφανώς ζήτημα αντοχών και ρεαλιστικού σχεδιασμού, με απόλυτη αντίληψη της πραγματικότητας. Ο τομέας της υγείας και στην Ελλάδα έχει δύσκολο δρόμο μπροστά του, συνολικά αλλά και ειδικότερα στην ιδιωτική ασφάλιση.

(*) Ο Γιάννης Ρούντος διετέλεσε στέλεχος επί 40ετία στην επιχειρηματική κοινότητα σε θέσεις διευθυντικής ευθύνης, με αξιοσημείωτο διοικητικό και δημιουργικό έργο στους τομείς για τις Εταιρικές Υποθέσεις, την Επικοινωνία & Δημόσια Εικόνα και την Εταιρική Ευθύνη & Βιώσιμη Ανάπτυξη (1994-2021 στην Interamerican). Μετά την ολοκλήρωση της επαγγελματικής διαδρομής του δραστηριοποιείται σε θέματα για τον Πολιτισμό και τη Βιωσιμότητα.

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

0

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη σε μία νέα θέση που δημιούργησε ο Όμιλος, αυτή του Τεχνικού Διευθυντή P&C και Marine. Η ενσωμάτωσή του ενισχύει την ηγετική θέση της εταιρείας στην ασφαλιστική αγορά και τονίζει τη δέσμευσή της στην παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών και καινοτόμων λύσεων για τους πελάτες της.

Ο Βαγγέλης Μπακάλης διαθέτει πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας σε κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες, με εξειδίκευση στο Underwriting. Έχει διατελέσει Claim Manager στην Phoenix ενώ από το 2000 κατείχε τη θέση του Senior Underwriter στην Groupama μέχρι και σήμερα. Η βαθιά γνώση της ασφαλιστικής αγοράς στον τομέα της ανάλυσης κινδύνων και της διαχείρισης ασφαλιστικών προϊόντων, αποτελεί εχέγγυο για την περαιτέρω ανάπτυξη της Howden.

Όπως αναφέρει ο ίδιος: «Χαίρομαι πολύ γι αυτό το νέο κεφάλαιο στην επαγγελματική μου πορεία. Στόχος μου είναι να ενισχύσουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες μας και να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις στους πελάτες μας. Η ομάδα της Howden έχει όλες τις προϋποθέσεις και τα εχέγγυα ώστε να θέσει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά στον τομέα της ασφάλισης και από την πλευρά μου θα συμβάλλω ενεργά για την επίτευξη αυτού του σκοπού».

H Ντίνα Καπετανάκη, CEO της Howden Hellas, δήλωσε: «Η προσθήκη του Βαγγέλη Μπακάλη στην ομάδα μας αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για τη Howden και ενισχύει τη δέσμευσή μας για συνεχιζόμενη βελτίωση και καινοτομία στον τομέα των ασφαλίσεων.  Στόχος μας είναι να επιτύχουμε  ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη και να  ανταποκριθούμε στις εξελισσόμενες ανάγκες του κλάδου, διατηρώντας πάντα την παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τους πελάτες μας.»

Tι θα συζητηθεί στην ΓΣ της ΣΕΣΑΕ

0

Σύμφωνα από σχετική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Σ Ε Σ Α Ε, καλούνται τα μέλη του Συνδέσμου σε πρώτη ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 4.00′ μ.μ. στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Ε.Α.Ε.Ε. (Ξενοφώντος 10, 3ος όροφος, 105 57 Αθήνα) για συζήτηση και λήψη αποφάσεων επί των εξής θεμάτων:

(1) Έγκριση πεπραγμένων.

(2) Υποβολή απολογισμού οικονομικής διαχείρισης έτους 2024 με την επ΄ αυτού έκθεση της Εξελεγκτικής Επιτροπής, έγκριση αυτού και απαλλαγή του Διοικητικού Συμβουλίου από κάθε ευθύνη.

  1. Έγκριση προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων έτους 2025.

(4) Ανακοινώσεις.

(5) Αρχαιρεσίες

(α) Εκλογή Τριμελούς Εφορευτικής Επιτροπής (άρθρο 11 παρ. 6 του Καταστατικού).

(β) Εκλογή Διοικητικού Συμβουλίου.

(γ) Εκλογή διμελούς Εξελεγκτικής Επιτροπής για τον έλεγχο της οικονομικής διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου (άρθρο 10 του Καταστατικού).

Εάν δεν υπάρξει απαρτία, η Συνέλευση θα συνέλθει χωρίς άλλες διατυπώσεις, την ίδια ημέρα και ώρα της αμέσως προσεχούς εβδομάδας, δηλαδή στις 05 Φεβρουαρίου, ημέρα Τετάρτη και ώρα 4 μ.μ. στον ίδιο χώρο, με τα ίδια θέματα ημερήσιας διάταξης.

Εξώδικο των Ιατρών Αθηνών στην ΗΔΙΚΑ για το νέο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης

0

Εξώδικο απέστειλε ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών απέστειλε στην ΗΔΙΚΑ ζητώντας την οριστική επίλυση των προβλημάτων συνταγογράφησης που έχουν ανακύψει με την νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Στόχος είναι με τη ενέργεια αυτή να μην τεθεί περαιτέρω σε κίνδυνο η δημόσια υγεία.

Το εξώδικο κοινοποιήθηκε στους υπουργούς Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ.κ. Α. Γεωργιάδη και Δ. Παπαστεργίου.  Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι ο ΙΣΑ είχε προβεί στην ενημέρωση για τα προβλήματα που αναμένονταν. Επίσης, είχε τονιστεί η ανάγκη για παράταση εφαρμογής του συστήματος αυτού, μετά από επαρκέστερη εκπαίδευση των ιατρών,για να  αποφευχθούν πρόβλημα.

Αντίστοιχα, είχαν ενημερωθεί υπεύθυνοι και εκπρόσωποι της ΗΔΙΚΑ, ενώ είχε επισημανθεί το πρόβλημα στον Υπουργό Υγείας σε διημερίδα  του ΙΣΑ, ο οποίος συμφώνησε να δοθεί παράταση στην έναρξη λειτουργίας της νέας πλατφόρμας. Παρά τις σχετικές κινήσει του, ο  ΙΣΑ υποστηρίζει ότι  το Υπουργείο Υγείας αδιαφόρησε.
Περισσότερα στο virus.com.gr

Tουριστικές τάσεις 2025: “Calmcations” και “JOMO” αντί για “FOMO”

0

Προβλέψεις της Ozios για τις τουριστικές τάσεις του 2025: Η ζήτηση για ήσυχα και βιώσιμα ταξίδια πρόκειται να αυξηθεί

Ο τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της οικονομίας πολλών χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με την Ελλάδα να ξεχωρίζει ανάμεσά τους. Ενώ στο παρελθόν η πλειονότητα των τουριστών αναζητούσε στιγμές χαλάρωσης σε παραθαλάσσια θέρετρα, σήμερα νέα, λιγότερο γνωστά μέρη κερδίζουν έδαφος και γίνονται πόλοι έλξης. Παράλληλα, η αυξανόμενη έμφαση στη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη μεταμορφώνει τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις, προωθώντας εναλλακτικές μορφές τουρισμού που σέβονται τη φύση και την τοπική κουλτούρα. Ο μεσίτης Ozios ερεύνησε τις νέες τάσεις που αμφισβητούν τα παραδοσιακά πρότυπα της ευρωπαϊκής τουριστικής βιομηχανίας, φέρνοντας στο φως τις αλλαγές που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου.

Παρά το γεγονός ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει σε μεγάλο βαθμό επανέλθει στα προ πανδημίας επίπεδα, το 2025 φαντάζει κάθε άλλο παρά προβλέψιμο. Η οικονομική αβεβαιότητα, οι συνεχιζόμενες συγκρούσεις στην Ουκρανία και τη Μέση Ανατολή, καθώς και οι αλλαγές στην προεδρία των ΗΠΑ δημιουργούν ένα περιβάλλον έντονης αστάθειας. Οι προκλήσεις αυτές δεν επηρεάζουν μόνο τον τομέα του τουρισμού, αλλά διαμορφώνουν το ευρύτερο πολιτικό και οικονομικό τοπίο.

Παρά την οικονομική και ιδιαίτερα τη γεωπολιτική κατάσταση στον κόσμο, οι άνθρωποι εξακολουθούν να απαιτούν να γνωρίσουν νέα μέρη. Για το 2025 η μόνη αλλαγή θα ήταν πιθανότατα ο τρόπος με τον οποίο θα το κάνουμε, και έτσι, όσον αφορά τον τουρισμό, μπορούμε να παρατηρήσουμε κάποιες νέες τάσεις ή να ενισχύσουμε τις τάσεις που φαινόταν ότι ήταν νέες τα τελευταία χρόνια.

Η Jasmine Bina, πολιτιστική φεμινίστρια, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Concept Bureau και αναλύτρια της καταναλωτικής συμπεριφοράς, ανέδειξε τις ταξιδιωτικές τάσεις που αναμένεται να κυριαρχήσουν το 2025. «Τάσεις όπως η παρατήρηση των άστρων, ο ρομαντισμός των διακοπών, ο τουρισμός «νοσταλγίας», ο «τουρισμός ύπνου» και η ψηφιακή αποτοξίνωση αποκαλύπτουν μια βαθιά ανθρώπινη ανάγκη: την επιθυμία να επανασυνδεθούμε με κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό μας», δήλωσε σε συνέντευξή της στο BBC.

Η κατανόηση αυτών των τάσεων είναι ιδιαίτερα πολύτιμη για επενδυτές και επιχειρηματίες του ταξιδιωτικού κλάδου, όπως αεροπορικές εταιρείες, ξενοδόχους, διαχειριστές ξενώνων, ταξιδιωτικούς μεσάζοντες και δημιουργούς ταξιδιωτικών εφαρμογών. Ας εξετάσουμε τις κυριότερες τάσεις που αναμένεται να διαμορφώσουν τον τουρισμό το 2025.

“Calmcations”: H νέα τάση για τον τουρισμό

Ο όρος “calmcations”, που προέρχεται από τις λέξεις calm και vacations, αφορά διακοπές που επικεντρώνονται στη δημιουργία της αίσθησης ηρεμίας. Αυτός ο τύπος «ταξιδιών» ήταν ήδη πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια και αυτή η τάση φαίνεται να είναι ακόμη πιο δημοφιλής το 2025. Οι άνθρωποι προτιμούν ακόμη περισσότερο την ησυχία από προορισμούς με πολυκοσμία, επομένως δεν είναι απαραίτητο να ταξιδέψετε μακριά από την πατρίδα σας.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία και πρακτορεία έχουν ήδη ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για ήσυχες διακοπές, προσφέροντας ολοένα και περισσότερες επιλογές αυτού του τύπου. Το BBC αναφέρει χαρακτηριστικά παραδείγματα από γαλήνιες αποδράσεις κατά μήκος της νορβηγικής ακτής, αλλά παρόμοιοι προορισμοί μπορούν να βρεθούν σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα. Αυτά τα ήσυχα μέρη περιμένουν να υποδεχθούν τουρίστες που επιθυμούν να απολαύσουν την απομόνωση και την ηρεμία μακριά από τη φασαρία της καθημερινότητας.
Υποτουρισμός

Το Byway Travel επισημαίνει ότι οι ταξιδιώτες επιθυμούν να επισκέπτονται μέρη όπου νιώθουν πραγματικά καλοδεχούμενοι. Με τις διαμαρτυρίες κατά του τουρισμού στη Βαρκελώνη και την εφαρμογή μέτρων σε διάφορες περιοχές για τον έλεγχο της εισροής βραχυχρόνιων ενοικιάσεων, η αποφυγή υπερτουριστικών προορισμών βρίσκεται ψηλά στις προτεραιότητες για το 2025. Πολλοί ταξιδιώτες αναμένεται να επιλέξουν μικρότερες πόλεις ή αγροτικές περιοχές αντί για μεγάλες, πολυσύχναστες μητροπόλεις. Στην Ολλανδία, για παράδειγμα, πόλεις όπως η Μπρέντα ενδέχεται να κερδίσουν έδαφος, ενώ στην Ισπανία, η Καταλονία μπορεί να αντικατασταθεί από τη λιγότερο τουριστική Πράσινη Ακτή ή ανερχόμενες πόλεις όπως το Μπιλμπάο. Αυτή η τάση αντανακλά τη στροφή προς πιο αυθεντικές και ήρεμες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Ταξίδι JOMO αντί για FOMO

Σύμφωνα με τον ιστότοπο κρατήσεων Vrbo, το 2025 οι ταξιδιώτες αναμένεται να βιώνουν λιγότερο τον φόβο της απώλειας ευκαιριών (FOMO) και να αγκαλιάζουν περισσότερο τη «χαρά της απώλειας» (JOMO). «Τα ταξίδια JOMO επικεντρώνονται στη δημιουργία λιγότερο απαιτητικών διακοπών, που προσφέρουν την ευκαιρία να ξεφύγουμε από τη φασαρία της καθημερινότητας και να χαλαρώσουμε σε άνετες καμπίνες ή γαλήνια παραθαλάσσια σπίτια», αναφέρει η εταιρεία.

Δύο στους τρεις ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο πιστεύουν ότι αυτού του είδους τα ταξίδια μειώνουν το άγχος, ενώ σχεδόν οι μισοί θεωρούν ότι προσφέρουν μια αίσθηση απόδρασης από τις καθημερινές ευθύνες. Ιδανικοί προορισμοί για μια εμπειρία JOMO περιλαμβάνουν προσεγμένα παραθαλάσσια σπίτια, απομονωμένα καταλύματα δίπλα σε λίμνες ή ρουστίκ αγροικίες στην εξοχή.

Οι κορυφαίες παροχές που προτιμούν οι ταξιδιώτες του JOMO είναι ήσυχοι κήποι, ιδιωτικές πισίνες, υδρομασάζ και βεράντες με πανοραμική θέα, δημιουργώντας ιδανικές συνθήκες για χαλάρωση και επανασύνδεση με τον εαυτό τους και τη φύση.

«Αναγέννηση» των εστιατορίων των ξενοδοχείων

Σύμφωνα με τον ιστότοπο κρατήσεων Hotels.com, οι ταξιδιώτες δεν επιλέγουν μόνο δωμάτια όταν κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία, αλλά και γευστικές εμπειρίες. Ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο επενδύουν σε εστιατόρια υψηλής ποιότητας, συνεργαζόμενα με βραβευμένους σεφ με αστέρια Michelin και προσφέρουν εναλλασσόμενα εποχικά μενού προκειμένου να προσελκύσουν επισκέπτες. Οι ταξιδιώτες πλέον αναζητούν μοναδικές γαστρονομικές εμπειρίες κατά τη διαμονή τους, γεγονός που αντικατοπτρίζεται στην αύξηση κατά 40% των θετικών κριτικών για εστιατόρια, σεφ και μπαρ ξενοδοχείων, από έτος σε έτος. Αυτή η τάση αναδεικνύει τη σημασία του γαστρονομικού τουρισμού ως βασικό στοιχείο της συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας.

«Αλυσίδα» ταξιδιών

Το Byway Travel παρατηρεί τη δυναμική τάση του «trip chaining», που αφορά τον συνδυασμό πολλαπλών στάσεων κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν να συνδυάσουν διάφορους προορισμούς, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα, ενώ ταυτόχρονα ανοίγουν νέες δυνατότητες για ταξίδια που συνδυάζουν πολλές «διακοπές» σε μια μόνο περιπέτεια. Το 2024, οι ταξιδιώτες του Byway ενσωμάτωσαν κατά μέσο όρο 4,5 προορισμούς σε ένα ταξίδι, και είναι πολύ πιθανό αυτή η τάση να συνεχίσει να αυξάνεται το 2025. Αυτού του είδους τα ταξίδια δίνουν τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να αξιοποιήσουν καλύτερα τις διακοπές τους, συνδυάζοντας ιταλικές πόλεις με ελβετικά βουνά, ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με νορβηγικές ψαροπόλεις ή μεσαιωνικές πόλεις με την ύπαιθρο της Γαλικίας.

Βιώσιμος τουρισμός

Το 75% των ταξιδιωτών το 2024 δήλωσε ότι σκοπεύει να ταξιδέψει με πιο βιώσιμο τρόπο το 2025 και τα ξενοδοχεία με οικολογική συνείδηση αναμένεται να κερδίσουν έδαφος φέτος. Ευτυχώς, οι επιλογές για βιώσιμη διαμονή είναι περισσότερες παρά ποτέ. Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία υιοθετούν πρακτικές που μειώνουν τη σπατάλη φαγητού, προσφέροντας εκλεκτά vegan γεύματα τα οποία είναι ταυτόχρονα φιλικά προς τον πλανήτη. Επιπλέον, οι ανακαινίσεις ξενοδοχείων πραγματοποιούνται με ευαισθησία στο περιβάλλον, αποδεικνύοντας ότι η οικολογική συνείδηση δεν χρειάζεται να συνεπάγεται συμβιβασμούς στην πολυτέλεια ή την άνεση.

Ο βιώσιμος τουρισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τον τρόπο που ταξιδεύουμε και μπορούμε να διακρίνουμε κάποιες τάσεις που ενισχύουν τους περιβαλλοντικά υπεύθυνους τρόπους μετακίνησης. Για παράδειγμα, η νέα βρετανική κυβέρνηση ανακοίνωσε την πρόθεσή της να επανεθνικοποιήσει τους σιδηροδρόμους και να βελτιώσει τα συστήματα τιμών των εισιτηρίων, προωθώντας τη χρήση του σιδηροδρόμου ως μία πιο βιώσιμη επιλογή μετακίνησης. Παράλληλα, η Ισπανία πρότεινε την απαγόρευση των εσωτερικών πτήσεων σε περιπτώσεις όπου υπάρχει διαθέσιμο δρομολόγιο τρένου κάτω από 2,5 ώρες. Αυτές οι πρωτοβουλίες ενδυναμώνουν την τάση του βιώσιμου τουρισμού, ενθαρρύνοντας τους ταξιδιώτες να επιλέγουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις.

Από το 2023 έως το 2024, το Byway Travel κατέγραψε αυξανόμενη ζήτηση για επιλογές ταξιδιών μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου. Το 2025, είναι ξεκάθαρο ότι η βελτίωση της υποδομών και η υποστήριξη με λογικό κόστος στα σιδηροδρομικά ταξίδια είναι απαραίτητα για την κάλυψη αυτών των αναγκών. «Ελπίζουμε να δούμε μια δυναμική γύρω από αυτήν την αύξηση, ιδίως με τη μετατόπιση φορολογικών ελαφρύνσεων ή επιδοτήσεων που σχετίζονται με τις αερομεταφορές προς τον σιδηρόδρομο. Η επιθυμία για αλλαγή είναι ήδη αισθητή– τώρα είναι η ώρα για τους κανονισμούς, τις πολιτικές και τις κυβερνήσεις να καλύψουν τη διαφορά», σημειώνει το Byway Travel.

Οι αλυσίδες ξενοδοχείων και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες δεν είναι πλέον οι μόνοι που πρέπει να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Η ανατροπή των τουριστικών τάσεων επηρεάζει βαθιά τις υποδομές μεταφορών καθώς και τη βιομηχανία λιανικής που σχετίζεται με τον εποχιακό εισερχόμενο τουρισμό. Η τεχνολογική πρόοδος που βασίζεται στην ψηφιοποίηση των τουριστικών υπηρεσιών, όπως το Airbnb, το Booking.com και το TripAdvisor, έχει ήδη πρωτοστατήσει, διαμορφώνοντας έναν νέο τρόπο κράτησης, πλοήγησης και απόκτησης εμπειριών ταξιδιού. Αυτές οι πλατφόρμες προσφέρουν ευκαιρίες για εξατομικευμένα ταξιδιωτικά πακέτα και συνεχείς εξελίξεις που επηρεάζουν καθοριστικά τη στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων.

Adam Austera
Financial Analyst
Ozios

MEGA Brokers: Ο ετήσιος διαγωνισμός πωλήσεων με προορισμό το Λας Βέγκας

0

Η MEGA Brokers ανακοινώνει ότι ο ετήσιος διαγωνισμός πωλήσεων για το 2025 πλησιάζει στην κορύφωσή του, με μόλις τρεις μήνες να απομένουν για την ολοκλήρωσή του στις 30 Απριλίου 2025.

Ο διαγωνισμός έχει ήδη κεντρίσει το ενδιαφέρον του δικτύου μας, προσφέροντας ως επιβράβευση ένα ανεπανάληπτο ταξίδι στο θρυλικό Λας Βέγκας!

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα και οι συνεργάτες μας βρίσκονται σε πυρετώδη ρυθμό για να επιτύχουν τους παραγωγικούς στόχους που θα τους φέρουν πιο κοντά σε μια μοναδική εμπειρία επιβράβευσης. Το Λας Βέγκας, με την κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρά του, αποτελεί την τέλεια ανταμοιβή για όσους κατακτήσουν την κορυφή.

Η MEGA Brokers δεν περιορίζεται μόνο στον μεγάλο ετήσιο διαγωνισμό πωλήσεων. Στο πλαίσιο της συνεχούς ενίσχυσης των συνεργατών της, έχει ήδη ανακοινώσει τρία επιπλέον μοναδικά ταξίδια σε Παρίσι, Μάλτα και Πράγα, σε συνεργασία με κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες. Αυτά τα ταξίδια, που συνδυάζουν επαγγελματική ανάπτυξη με την εμπειρία εξερεύνησης προορισμών, σύντομα θα αρχίσουν να “ταξιδεύουν” τους συνεργάτες μας σε αξέχαστες εμπειρίες

Η εταιρεία μέσα από μια πληθώρα παροχών και κινήτρων, όπως εξατομικευμένη εκπαίδευση, υποστήριξη μέσω καινοτόμων εργαλείων και πλατφορμών, καθώς και πρόσβαση σε εξειδικευμένη τεχνογνωσία που ενισχύει την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της.

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Μια λαμπρή βραδιά στο Μουσείο Μπενάκη για όσους προσφέρουν στην κοινωνία και τον αθλητισμό

0

Εορταστική βραδιά στο Μουσείο Μπενάκη για τους υποστηριζόμενους φορείς και αθλητές και για τους εκπροσώπους του Ασφαλιστικού Τύπου

Σε εορταστικό κλίμα η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, υποδέχτηκε τις ημέρες των Χριστουγέννων στο Μουσείο Μπενάκη / Πειραιώς 138, εκπροσώπους φορέων και αθλητές που υπερήφανα υποστηρίζει για την προσφορά τους στην κοινωνία και τον αθλητισμό. Προσκεκλημένοι ήταν επίσης και εκπρόσωποι του Ασφαλιστικού Τύπου με τον οποίους η ΜΙΝΕΤΤΑ συμπορεύεται στα 51 χρόνια της δραστηριότητάς της.

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, η Εταιρία βράβευσε τιμητικά τον Παραολυμπιονίκη και Σημαιοφόρο της Ελληνικής Ομάδας στους Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι 2024, κ. Μανώλη Στεφανουδάκη, και τον προπονητή του, κ. Ιπποκράτη Σκαντζάκη, καθώς και τον μαραθωνοδρόμο με προβλήματα όρασης και αθλητή των Παραολυμπιακών Αγώνων το 2004 στην Αθήνα, κ. Στέργιο Σιούτη.

Τους προσκεκλημένους καλωσόρισε ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της Εταιρίας κ. Νίκος Μόσχοβος, ενώ στο χαιρετισμό του ο κ. Κώστας Μπερτσιάς, Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Εταιρίας, ανέφερε ότι η συνεισφορά της ΜΙΝΕΤΤΑ σε ανθρώπους που αποτελούν υγιή πρότυπα και προσφέρουν κοινωνικό έργο, συνάδει με την αλληλεγγύη που πρεσβεύει η ουσία της Ιδιωτικής Ασφάλισης, ενώ στάθηκε και στην μακροχρόνια εποικοδομητική συνεργασία της Εταιρίας με τους εκπροσώπους του ασφαλιστικού ρεπορτάζ για την ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και την ενημέρωση του κοινού για την αξία της Ιδιωτικής Ασφάλισης.

Στο πλαίσιο της βραδιάς, οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία, να απολαύσουν την Έκθεση «ΓΚΙΚΑΣ. Ταξίδι από τη Δύση στην Ανατολή» με ξενάγηση της επιμελήτριας κ. Ιωάννας Μωραΐτη.

Η έκθεση – μεταξύ των χορηγών της οποίας συγκαταλέγεται και η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική – περιλαμβάνει πλούσιο υλικό από το συναρπαστικό ταξίδι του σπουδαίου Έλληνα εικαστικού Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα, το μακρινό 1958, σε μέρη όπως Νέα Υόρκη, Μπάφαλο, Αριζόνα, Σαν Φρανσίσκο, Μεξικό, Χαβάη.

 

Λίγα λόγια για την έκθεση

Tο Μουσείο Μπενάκη, 30 χρόνια μετά το θάνατό του μεγάλου Έλληνα καλλιτέχνη, Νίκου Χατζηκυριάκου-Γκίκα, διοργανώνει μια έκθεση αφιερωμένη στο ταξίδι του, από τη Δύση στην Ανατολή, το 1958.

Το  1957 ο Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας λαμβάνει μια πρόσκληση συμμετοχής σε ένα διεθνές εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανταλλαγής με χορηγία της αμερικανικής κυβέρνησης.  Αποδεχόμενος την πρόσκληση ο Γκίκας φτάνει τον Απρίλιο του 1958 στην Ουάσινγκτον απ’ όπου θα ξεκινήσει ένα πολύμηνο ταξίδι, που θα αποτελέσει σταθμό στη ζωγραφική του.
Νέα Υόρκη, Μπάφαλο, Αριζόνα, Σαν Φρανσίσκο, Μεξικό, Χαβάη, είναι κάποιοι από τους προορισμούς του.

Εκπληρώνοντας ένα όνειρο ζωής αποφασίζει να επιστρέψει στην Ελλάδα μέσω της Ανατολής. Έτσι, ταξιδεύει στην Ιαπωνία, στο Χονγκ-Κονγκ, στη Μπανγκόγκ, στην Καμπότζη, σε αρκετές πόλεις της Ινδίας και στο Κάιρο και φτάνει τελικά στην Αθήνα μέσω του Λονδίνου.

Πρόκειται για ένα ταξίδι όχι μόνο κυριολεκτικό, αλλά και μεταφορικό.

Μέσα από σχέδια, αρχειακό υλικό, αντικείμενα και έργα τέχνης  από τις μακρινές αυτές χώρες, το κοινό έχει την ευκαιρία να ανακαλύψει πόσο ο Γκίκας είχε εντρυφήσει ήδη από τη δεκαετία του ’30 στην τέχνη, τη σκέψη και τη θρησκεία της Ανατολής, αναγνωρίζοντας τις ομοιότητες και τους δεσμούς ανάμεσα στην Ανατολή και στη Δύση.
Τέλος, πρόκειται και για ένα ταξίδι αγάπης του καλλιτέχνη και της μούσας του, της μετέπειτα συζύγου του, Barbara Warner, η οποία τον συνάντησε στη Νέα Ορλεάνη και μαζί του μοιράστηκε τη μοναδική αυτή εμπειρία.

Στην έκθεση προβάλλεται και μια διαδραστική οπτικοακουστική εφαρμογή με κεντρικούς χαρακτήρες τον καλλιτέχνη και τη γυναίκα του, οι οποίοι μας ξεναγούν μέσα από κείμενα και σχέδια στο συναρπαστικό αυτό ταξίδι.