back to top
33.3 C
Athens
Σάββατο 7 Ιουνίου 2025

Ι. Χατζηθεοδοσίου: «Τα εφόδια του σύγχρονου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή»

Όσα αποτελούν σήμερα κλειδιά και εφόδια για την επαγγελματική εξέλιξη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών συνόψισε ο πρόεδρος του ΕΕΑ Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, μιλώντας στο 26o Συνέδριο του insuranceforum.gr, που πραγματοποιήθηκε στη Χαλκίδα.

Μέσα από την ομιλία του, ανέδειξε την ανάγκη για συνεχή επικαιροποίηση των γνώσεων των επαγγελματιών και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουν. Μίλησε για τον «επίκαιρο» ασφαλιστή, αυτόν που διεκδικεί την «πρωτιά», αναφέρθηκε στην «επιστημονικοποίηση» του κλάδου και έθεσε ως βασική προϋπόθεση όλων αυτών την προσήλωση και την αγάπη στο επάγγελμα.

- Advertisement -

Αναλυτικά η ομιλία του κ. Χατζηθεοδοσίου είχε ως εξής:

- Advertisement -

Σε εκδήλωση της εταιρείας μου, είχα αναφέρει συμβολικά ότι δημιουργούμε τους ασφαλιστές του μέλλοντος.

Συνόψισα σε αυτή την έκφραση όλες τις ενέργειες που σήμερα ως 1η μεσιτική εταιρεία έχουμε σε εξέλιξη κι αφορούν την διαρκή αναβάθμιση-ενημέρωση-εκπαίδευση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Το τρίπτυχο αυτό (αναβάθμιση-ενημέρωση-εκπαίδευση) περιγράφει  ότι  χρειάζεται  να κατανοήσει και αναλόγως να πράξει ο καθένας που ενδιαφέρεται να γίνει επαγγελματίας ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ.

Και αυτό είναι η λέξη κλειδί.

Δεν έχει σημασία εάν είσαι παλιός ή νέος έμπειρος ή άπειρος.

Αυτό που χρειάζεται και τα λέει όλα είναι το να είσαι επίκαιρος.

Και για να το επιτύχεις οφείλει να ακολουθήσεις κανόνες προσαρμογής.

Είναι η δεύτερη λέξη κλειδί.

Ο καλός διαμεσολαβητής είναι αυτός που προσαρμόζεται.

Σε τι; Στην εξέλιξη η οποία τρέχει….

Για να προλάβουμε οφείλουμε να αναβαθμιστούμε.

Ποιοτικά και ποσοτικά.

Το πρώτο σκέλος της ποιότητας χρειάζεται βαθιά γνώση του αντικειμένου.

Διάβασμα και ενημέρωση για ότι αφορά αυτό που προσφέρουμε ως επαγγελματίες.  

Οι εταιρείες οργανώνουν σεμινάρια, ημερίδες, συμμετέχουν στο ΕΙΑΣ κάνουν ότι περνά από το χέρι τους και υπάρχει ως προοπτική για να συμβάλλουν στην ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Ο καλός ασφαλιστικό διαμεσολαβητής προσφέρει στην κοινωνία, προσφέρει στον εαυτό τους, προσφέρει στους συνεργάτες του.

Δηλαδή αποδίδει οφέλη προς κάθε κατεύθυνση

Υποχρέωση, του κάθε ασφαλιστικού διαμεσολαβητή να μαθαίνει και να προσαρμόζεται.

Και να γνωρίζουμε ότι είναι πολλά αυτά που χρειάζεται να μάθουμε αφού απλά διαρκώς αναφύεται και κάτι καινούργιο.

Κανόνες, Οδηγίες, IDD, solvency, πιστοποίηση, επανεκπαίδευση. Όλα ανοικτά μπροστά μας.

Και εμείς; Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε από το ανταποκριθούμε. Να τα μάθουμε να προσαρμοστούμε να εξοικειωθούμε. Ένας μονόδρομος.

Ταυτόχρονα στην ποιοτική αναβάθμιση και προσαρμογή υπάγεται και το ιντερνετ, η τεχνολογία, οι εφαρμογές. Και σε αυτά ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν μπορεί να αντισταθεί.

Καλείται να είναι ο πρώτος…. Με αυτά θα κάνει τη δουλειά του. Με αυτά θα γίνει «πρώτος».

Και έρχεται και η καινοτομία. Εδώ χρειάζεται να αυτενεργήσει ο καθένας. Εδώ εμφανίζεται η διαφορά μεταξύ των επαγγελματιών και είναι φυσικό ο καθένας να έχει τις δικές του ιδέες σκέψεις και πρακτικές.

Κατανοούμε λοιπόν, ότι δεν μπορεί σήμερα κάποιος να μην έχει εφόδια και να μην προσαρμοστεί.

Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτή η περίπτωση δεν θα σταθεί με επιτυχία στην αγορά. Μπορεί να σταθεί για την οριακή επιβίωση. Όχι όμως για κάτι μεγαλύτερο, κάτι περισσότερο.

Συνοψίζοντας αυτά που  αφορούν το ποιοτικό σκέλος λέω ότι απαιτεί : Υψηλή ενημέρωση, ταχύτητα ανταπόκρισης, ισχυρή και σε βάθος γνώση. Νέες τεχνολογίες, ιντερνετικές εφαρμογές.

Στο ποσοτικό σκέλος τα πράγματα είναι απλά: Όταν έχει διασφαλίσει την  προσαρμογή σου στην γνώση όταν είσαι επίκαιρος και δραστήριος τότε έρχεται και η ποσοτική επιβεβαιώση.

Τα συμβόλαια προκύπτουν σε όσους δημιουργούν τις προϋποθέσεις και θέτουν υποδομές για να τα υποδεχτούν.

Δεν έρχονται ουρανοκατέβατα.

Για όλα όσα περιέγραψα υπάρχει μια προϋπόθεση.

Να αγαπάς το επάγγελμα, να θέλεις να μεταδώσεις στην κοινωνία τα όσα περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Αυτό είναι η πεμπτουσία της προόδου.

Πρώτα ξεκινάς με αγάπη, φλόγα, πάθος και στη συνέχεια εμπλουτίζεις, εξειδικεύεις, προσθέτεις γνώση, πλαισιώνεις με ότι χρειάζεται την εργασία σου (βλέπε ιντερνετ καινοτομίες, συνεργασίες κλ.π.) και ακολούθως παρέχει όλα αυτά σε πλαίσιο εργασίας, καθημερινής ενασχόλησης, συστηματικής δουλειάς.

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση έγινε επιστήμη. Είναι επιστήμη.. Χρειάζεται γνώση, σπουδές, ενημέρωση, αγάπη όπως σας είπα και όπως η κάθε επιστήμη απαιτεί επικαιροποίηση, προσαρμογή και υιοθέτηση νέων δεδομένων.

Δεν υπάρχει δεδομένο, βέβαιο κατακτημένο. 

Η εποχή της στασιμότητας πέρασε.

Ήταν,  η εμπειρική μας εποχή. Τώρα είναι η εποχή της «επιστημονικοποίησης»  του τεχνοκρατισμού, της ακραίας εξειδίκευσης, της μεγάλης ευθύνης, της εργασίας μας, της παρουσίας μας του έργου μας.

Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι ένας ενεργός πολίτης με μεγάλη ευθύνη απέναντι στο σύνολο.

Χρειαζόμαστε, θέλουμε, έχουμε  όραμα, στόχευση, προοπτική και κέφι για να συμβάλλουμε στην Συλλογική προσπάθεια που γίνεται από τα Σωματεία και του ευρύτερους Συλλογικούς φορείς όπως τα Επιμελητήρια για μια καλύτερη κοινωνία μια καλύτερη οικονομία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

O Γ. Χατζηθεοδοσίου στην ΕΡΤ για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

Στο θέμα των ασφαλίστρων στα προγράμματα Υγείας που υφίσταται ακόμα ως πρόβλημα της αγοράς αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Γ. Χατζηθεοδοσίου

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Νοσήλια και ασφάλιστρα: δύο όψεις του ίδιου νομίσματος – Να κινητοποιηθεί η κυβέρνηση

Μια μεγάλη συζήτηση για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας έχει ανοίξει από τις αρχές του έτους και, δυστυχώς, αν δεν υπάρξουν συναινετικές προσεγγίσεις

«Δεν νοείται ανάπτυξη χωρίς οικονομική δικαιοσύνη»

Διαβάστε στο "IW" όλα όσα είπε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γ. Χατζηθεοδοσίου, στο 2ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας

«Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το 2ο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο που διοργανώνει το ΕΕΑ μπορεί να δώσει απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα για το μέλλον των ΜμΕ»

Ζούμε πλέον στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και οι αλληλεπιδράσεις στο οικονομικό πεδίο είναι κάτι φυσιολογικό.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας, από χθες βλέπει μια άλλη εικόνα: Κουτσουπιές, γρεβιλέες και εκατοντάδες κατιφέδες πλέον κυριαρχούν και ομορφαίνουν...

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Δ.Σ. της AMICE

Ο κ. Σπύρος Μπαρκούζος, Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea, επανεξελέγη ως μόνιμο μέλος, με τριετή θητεία έως το 2028 στο Δ.Σ. της AMICE

Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων NN Hellas: “A Symphony of Success – Ο Πελάτης δίνει το ρυθμό”

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Ετήσιο Συνέδριο Δικτύου Πωλήσεων της NN Hellas, την Δευτέρα 2 Ιουνίου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

INFOTRUST: Από τα μεγαλύτερα και συνεχώς αναπτυσσόμενα, ανεξάρτητα δίκτυα ασφαλιστικών συμβούλων

Η INFOTRUST ιδρύθηκε το 1998 στη Θεσσαλονίκη και, από την έναρξη των εργασιών της, καθιερώθηκε στην Ασφαλιστική Αγορά ως πρωτοπόρος

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας,...

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος