back to top
33.2 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Ι. Χατζηθεοδοσίου: «Τα εφόδια του σύγχρονου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή»

Όσα αποτελούν σήμερα κλειδιά και εφόδια για την επαγγελματική εξέλιξη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών συνόψισε ο πρόεδρος του ΕΕΑ Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, μιλώντας στο 26o Συνέδριο του insuranceforum.gr, που πραγματοποιήθηκε στη Χαλκίδα.

Μέσα από την ομιλία του, ανέδειξε την ανάγκη για συνεχή επικαιροποίηση των γνώσεων των επαγγελματιών και τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουν. Μίλησε για τον «επίκαιρο» ασφαλιστή, αυτόν που διεκδικεί την «πρωτιά», αναφέρθηκε στην «επιστημονικοποίηση» του κλάδου και έθεσε ως βασική προϋπόθεση όλων αυτών την προσήλωση και την αγάπη στο επάγγελμα.

- Advertisement -

Αναλυτικά η ομιλία του κ. Χατζηθεοδοσίου είχε ως εξής:

- Advertisement -

Σε εκδήλωση της εταιρείας μου, είχα αναφέρει συμβολικά ότι δημιουργούμε τους ασφαλιστές του μέλλοντος.

Συνόψισα σε αυτή την έκφραση όλες τις ενέργειες που σήμερα ως 1η μεσιτική εταιρεία έχουμε σε εξέλιξη κι αφορούν την διαρκή αναβάθμιση-ενημέρωση-εκπαίδευση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Το τρίπτυχο αυτό (αναβάθμιση-ενημέρωση-εκπαίδευση) περιγράφει  ότι  χρειάζεται  να κατανοήσει και αναλόγως να πράξει ο καθένας που ενδιαφέρεται να γίνει επαγγελματίας ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ.

Και αυτό είναι η λέξη κλειδί.

Δεν έχει σημασία εάν είσαι παλιός ή νέος έμπειρος ή άπειρος.

Αυτό που χρειάζεται και τα λέει όλα είναι το να είσαι επίκαιρος.

Και για να το επιτύχεις οφείλει να ακολουθήσεις κανόνες προσαρμογής.

Είναι η δεύτερη λέξη κλειδί.

Ο καλός διαμεσολαβητής είναι αυτός που προσαρμόζεται.

Σε τι; Στην εξέλιξη η οποία τρέχει….

Για να προλάβουμε οφείλουμε να αναβαθμιστούμε.

Ποιοτικά και ποσοτικά.

Το πρώτο σκέλος της ποιότητας χρειάζεται βαθιά γνώση του αντικειμένου.

Διάβασμα και ενημέρωση για ότι αφορά αυτό που προσφέρουμε ως επαγγελματίες.  

Οι εταιρείες οργανώνουν σεμινάρια, ημερίδες, συμμετέχουν στο ΕΙΑΣ κάνουν ότι περνά από το χέρι τους και υπάρχει ως προοπτική για να συμβάλλουν στην ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Ο καλός ασφαλιστικό διαμεσολαβητής προσφέρει στην κοινωνία, προσφέρει στον εαυτό τους, προσφέρει στους συνεργάτες του.

Δηλαδή αποδίδει οφέλη προς κάθε κατεύθυνση

Υποχρέωση, του κάθε ασφαλιστικού διαμεσολαβητή να μαθαίνει και να προσαρμόζεται.

Και να γνωρίζουμε ότι είναι πολλά αυτά που χρειάζεται να μάθουμε αφού απλά διαρκώς αναφύεται και κάτι καινούργιο.

Κανόνες, Οδηγίες, IDD, solvency, πιστοποίηση, επανεκπαίδευση. Όλα ανοικτά μπροστά μας.

Και εμείς; Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε από το ανταποκριθούμε. Να τα μάθουμε να προσαρμοστούμε να εξοικειωθούμε. Ένας μονόδρομος.

Ταυτόχρονα στην ποιοτική αναβάθμιση και προσαρμογή υπάγεται και το ιντερνετ, η τεχνολογία, οι εφαρμογές. Και σε αυτά ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν μπορεί να αντισταθεί.

Καλείται να είναι ο πρώτος…. Με αυτά θα κάνει τη δουλειά του. Με αυτά θα γίνει «πρώτος».

Και έρχεται και η καινοτομία. Εδώ χρειάζεται να αυτενεργήσει ο καθένας. Εδώ εμφανίζεται η διαφορά μεταξύ των επαγγελματιών και είναι φυσικό ο καθένας να έχει τις δικές του ιδέες σκέψεις και πρακτικές.

Κατανοούμε λοιπόν, ότι δεν μπορεί σήμερα κάποιος να μην έχει εφόδια και να μην προσαρμοστεί.

Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτή η περίπτωση δεν θα σταθεί με επιτυχία στην αγορά. Μπορεί να σταθεί για την οριακή επιβίωση. Όχι όμως για κάτι μεγαλύτερο, κάτι περισσότερο.

Συνοψίζοντας αυτά που  αφορούν το ποιοτικό σκέλος λέω ότι απαιτεί : Υψηλή ενημέρωση, ταχύτητα ανταπόκρισης, ισχυρή και σε βάθος γνώση. Νέες τεχνολογίες, ιντερνετικές εφαρμογές.

Στο ποσοτικό σκέλος τα πράγματα είναι απλά: Όταν έχει διασφαλίσει την  προσαρμογή σου στην γνώση όταν είσαι επίκαιρος και δραστήριος τότε έρχεται και η ποσοτική επιβεβαιώση.

Τα συμβόλαια προκύπτουν σε όσους δημιουργούν τις προϋποθέσεις και θέτουν υποδομές για να τα υποδεχτούν.

Δεν έρχονται ουρανοκατέβατα.

Για όλα όσα περιέγραψα υπάρχει μια προϋπόθεση.

Να αγαπάς το επάγγελμα, να θέλεις να μεταδώσεις στην κοινωνία τα όσα περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Αυτό είναι η πεμπτουσία της προόδου.

Πρώτα ξεκινάς με αγάπη, φλόγα, πάθος και στη συνέχεια εμπλουτίζεις, εξειδικεύεις, προσθέτεις γνώση, πλαισιώνεις με ότι χρειάζεται την εργασία σου (βλέπε ιντερνετ καινοτομίες, συνεργασίες κλ.π.) και ακολούθως παρέχει όλα αυτά σε πλαίσιο εργασίας, καθημερινής ενασχόλησης, συστηματικής δουλειάς.

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση έγινε επιστήμη. Είναι επιστήμη.. Χρειάζεται γνώση, σπουδές, ενημέρωση, αγάπη όπως σας είπα και όπως η κάθε επιστήμη απαιτεί επικαιροποίηση, προσαρμογή και υιοθέτηση νέων δεδομένων.

Δεν υπάρχει δεδομένο, βέβαιο κατακτημένο. 

Η εποχή της στασιμότητας πέρασε.

Ήταν,  η εμπειρική μας εποχή. Τώρα είναι η εποχή της «επιστημονικοποίησης»  του τεχνοκρατισμού, της ακραίας εξειδίκευσης, της μεγάλης ευθύνης, της εργασίας μας, της παρουσίας μας του έργου μας.

Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι ένας ενεργός πολίτης με μεγάλη ευθύνη απέναντι στο σύνολο.

Χρειαζόμαστε, θέλουμε, έχουμε  όραμα, στόχευση, προοπτική και κέφι για να συμβάλλουμε στην Συλλογική προσπάθεια που γίνεται από τα Σωματεία και του ευρύτερους Συλλογικούς φορείς όπως τα Επιμελητήρια για μια καλύτερη κοινωνία μια καλύτερη οικονομία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Όμηρος Τσάπαλος στο ΔΣ του ΕΕΑ: Ανοιχτό το ενδεχόμενο μείωσης φόρων για τις επιχειρήσεις

Σημαντικές ειδήσεις είχε η συμμετοχή του εκπροσώπου Τύπου του Υπουργείου Οικονομικών, Όμηρου Τσάπαλου

Η Επόμενη Μέρα της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση διανύει περίοδο μετάβασης, με τις παραδοσιακές πρακτικές να δοκιμάζονται.

«Πραγματογνωμοσύνη και Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση»: μια πρωτοβουλία διαλόγου, σύνθεσης και συνεργασίας

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025 η εκδήλωση με θέμα «Πραγματογνωμοσύνη και Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο