back to top
26.9 C
Athens
Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025

Η ΑΧΑ υπερήφανος υποστηρικτής του Impact Journalism Day

«Εάν πιστεύετε ότι το να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο ξεκινά αλλάζοντας τον τρόπο που μιλάμε γι’ αυτόν» αναφέρει η νεοφυής εταιρεία Sparknews, «τότε ανήκετε σε αυτούς που το Σάββατο 24 Ιουνίου θα διαβάσουν και θα μοιραστούν 60 ιστορίες που ήδη κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο».

Στη διάρκεια αυτής της ημέρας, 60 κοινωνικές επιχειρήσεις θα παρουσιάσουν τις εμπνευσμένες ιστορίες τους (#StoryOfChange) προς 100 εκατομμύρια αναγνώστες μέσα από 50 κορυφαίες εφημερίδες. Οι ιστορίες αφορούν σε θέματα: υγείας και ασφάλειας, κοινωνίας, σίτισης και γεωργίας, οικονομίας, περιβάλλοντος, εκπαίδευσης, ενέργειας, διαχείρισης υδάτων, εργασίας, βελτίωσης αστικού περιβάλλοντος.

- Advertisement -

Η Impact Journalism Day είναι πρωτοβουλία της Sparknews, μιας νεοφυούς εταιρείας με αποστολή να μοιράζεται λύσεις που εμπνέουν για τη δημιουργία μιας θετικής και συμμετοχικής κοινωνίας. O Όμιλος ΑΧΑ αποτελεί ιδρυτικό μέλος της Impact Journalism Day.

Μερικά παραδείγματα για τα έργα που πρόκειται να παρουσιαστούν στις 24 Ιουνίου:

- Advertisement -

Yacouba Sawadogo – Η ιστορία ενός αγρότη από τη Μπουρκίνα Φάσο που κατάφερε να αποτρέψει την ερημοποίηση μιας ολόκληρης περιοχής, χρησιμοποιώντας μια ειδική τεχνική με τερμίτες.
Craviky Labs – Ένας νεαρός Ινδός που έχει αφήσει άφωνους τους street artists παγκοσμίως, δημιουργώντας ένα μελάνι από καυσαέρια αυτοκινήτων.
Qmilk – Η νεοφυής εταιρεία μιας Γερμανίδας βιολόγου που αλλάζει τον κλάδο των υφασμάτων με μια ίνα που δημιούργησε από το γάλα.
billionBricks – Ένα συμμετοχικό σχήμα από σχεδιαστές της Σιγκαπούρης που δημιουργούν σπίτια για πρόσφυγες.
Jeplan – Μια πρωτοποριακή ιαπωνική εταιρεία που μετατρέπει παλιά υφάσματα σε καύσιμα για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος.

Η επιτυχία των προηγούμενων ετών καταγράφεται στις δηλώσεις ανθρώπων που παρουσίασαν τις ιστορίες τους την περασμένη χρονιά:

«Την ημέρα του Impact Journalism 500 νέοι χρήστες κατέβασαν την εφαρμογή μας» αναφέρει ο Massilimiano Costa της ShareTheMeal. Η εταιρεία του προσφέρει ημερήσια διατροφή σε παιδιά, με $0,50 που δίνουν οι χρήστες της εφαρμογής με ένα πάτημα (tap) στο κινητό τους.

«Μετά την παρουσίαση της προσπάθειάς μας λάβαμε πάρα πολλά μηνύματα και δωρεές από ιδιώτες και εταιρείες. Το έργο μας έλαβε υποστήριξη από το γερμανικό Υπουργείο Ανάπτυξης και Οικονομικής Συνεργασίας καθώς και από έναν παγκόσμιο ΜΚΟ με έδρα στον Καναδά, που μας προσέφερε τεχνικές γνώσεις» αναφέρει η Lorena Castilla, Διευθύντρια του οργανισμού Arca De Esperanzas στην Ονδούρα. Ο οργανισμός εκπαιδεύει νέους με αναπηρία να κατασκευάζουν ανακυκλωμένο χαρτί κερδίζοντας εισόδημα και κοινωνική συμμετοχή.

«Η αύξηση της έκθεσής μας στο κοινό δημιούργησε πολλές νέες επαφές: φοιτητές πανεπιστημίων θέλησαν να μας προσφέρουν γνώσεις σε επίπεδο Έρευνας και Ανάπτυξης, ενδιάμεσοι μας άνοιξαν δρόμους για πωλήσεις στις ΗΠΑ και στον Καναδά, ένα εταιρικό fund ενδιαφέρθηκε να μας χρηματοδοτήσει» λένε οι άνθρωποι της Go Energyless από το Μαρακές. Δημιουργούν μια νέα μονάδα παραγωγής για καταψύκτες από πηλό και δίνουν τη δυνατότητα ψύξης και υγιεινής συντήρησης τροφίμων, σε πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρικό ρεύμα.

«Οι ιστορίες της Impact Journalism Day αποτελούν πηγές έμπνευσης για όλο τον κόσμο. Οι εφημερίδες που μας στηρίζουν λειτουργούν ως ερευνητές και επιταχυντές θετικής αλλαγής» συμπληρώνουν οι άνθρωποι της SparkNews.

Για περισσότερες πληροφορίες, ακολουθήστε το #StoryOfChange, δείτε και μοιραστείτε το video:
https://www.youtube.com/watch?v=AB5c21VJ5mg

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στους «μεγάλους παίκτες» τα ηνία της αγοράς

Αρκετοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται πως οι μεγάλες συμφωνίες δεν τελειώσαν, ενώ ενδιαφέρον στρέφεται και σε ενδεχόμενες συμφωνίες - εξαγορές σε επίπεδο Μεσιτών - Πρακτόρων.

«Κλάδος ελαίας» 300 εκατ. ευρώ από την ΑΧΑ προς 15.000 Γάλλους εστιάτορες

Ο γαλλικός ασφαλιστικός όμιλος επιδιώκει να βάλει τέλος σε μια πολύμηνη δημόσια διαμάχη και να κοιτάξει προς το μέλλον.

Η ΑΧΑ στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS προσφέροντας μία Υποτροφία Σπουδών στο BCA College

Πιστή στη στρατηγική υπεύθυνης και ανθρωποκεντρικής δράσης της, η ΑΧΑ Ασφαλιστική συνεχίζει να θέτει σε εφαρμογή μία σειρά πρωτοβουλιών που στοχεύουν στην ανάπτυξη μίας ισότιμης και βιώσιμης κοινωνίας.

Deal με…άρωμα Ινδίας για την ΑΧΑ

Πωλεί την κοινοπραξία γενικών ασφαλίσεων Βharti AXA General Insurance στην ΙCICI Lombard- Εφάπαξ κέρδος 200 εκατ. ευρώ για τον γαλλικό όμιλο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ψάχνει να τα βρει με τις ασφαλιστικές

Μετά από δύο χρόνια σιωπής οι ιδιωτικές κλινικές δείχνουν ότι κάνουν ένα βήμα πίσω και θέλουν να τα βρουν με τις ασφαλιστικές.

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης