ΕΑΕΕ: Με προσανατολισμό την εξωστρέφεια, τη διαφάνεια και την αξιοπιστία

Η  Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος  (ΕΑΕΕ) παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα και την Ετήσια Έκθεση 2013 σε εκπροσώπους του τύπου ,την Πέμπτη 8 Μαΐου 2014 στον ιδιαίτερο χώρο του Μεγάρου Σταθάτου.

Η Γενική Διευθύντρια της ΕΑΕΕ κα Μαργαρίτα Αντωνάκη παρουσίασε τη στρατηγική της νέας εταιρικής ταυτότητας και την Ετήσια Έκθεση 2013. 

Στη συνέχεια ο Πρόεδρος του ΔΣ. κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου αναφέρθηκε στις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις της Ασφαλιστικής Αγοράς.

Τη νέα ταυτότητα  της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος που απέσπασε κολακευτικά σχόλια  από όλους τους παριστάμενους, δημιούργησε η  βραβευμένη εταιρία branding, MILK.

Το σύμβολο που ενέπνευσε το νέο λογότυπο είναι ο ΝΑΥΤΙΛΟΣ. Το γαλάζιο χρώμα συμβολίζει τη σταθερότητα και την ασφάλεια.

Η νέα εταιρική ταυτότητα συμβολίζει τη πορεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Ελλάδος προς στη νέα εποχή που χαρακτηρίζεται από εξωστρέφεια, διαφάνεια και  αξιοπιστία.

Η Ετήσια Έκθεση 2013 που θεσμοθετήθηκε φέτος είναι  η προβολή μιας συνοπτικής εικόνας της ασφάλισης στην Ελλάδα , η φωτογραφία μιας χρονιάς.

Περιλαμβάνει τις σημαντικότερες εξελίξεις της χρονιάς που πέρασε, τα κυριότερα ζητήματα που απασχόλησαν την ασφαλιστική αγορά και τις δράσεις του θεσμικού εκπροσώπου της, της ΕΑΕΕ. 

Αναφέρεται στο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας και της Ευρώπης και υπενθυμίζει το ρόλο της ασφάλισης στη κοινωνία και την οικονομία. 

Τέλος, ενημερώνει για τη δομή, το όραμα και τις δραστηριότητες της ΕΑΕΕ και παρουσιάζει τα πρόσωπα που την αποτελούν, το Διοικητικό Συμβούλιο, τους προέδρους των επιτροπών και τα στελέχη της.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*