back to top
14.8 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Διονύσης Νοδάρος, NN Hellas: Στόχος η Αριστεία προς όφελος των ασφαλισμένων

Στον Βάιο Κρόκο

Σταθερά δίπλα στον άνθρωπο, για τις καθημερινές και σύνθετες ανάγκες, θέλει να βρίσκεται η NN Hellas, με οδηγό τις αξίες της «Νοιαζόμαστε, Είμαστε Ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε». 

- Advertisement -

Η NN Hellas χαράσσει πλέον τη στρατηγική της επόμενης μέρας: σε ένα περιβάλλον έντονων προκλήσεων αλλά και ευκαιριών για περαιτέρω ανάπτυξη, υποστηρίζοντας όλα τα δίκτυα πωλήσεων με σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία και προγράμματα εκπαίδευσης.

Με αφορμή το νέο τοπίο που διαμορφώνεται στην ασφαλιστική αγορά, συνομιλήσαμε με τον Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων της εταιρείας, κ. Διονύση Νοδάρο, έναν άνθρωπο με πλούσια εμπειρία και γνώση, καθώς έχει αφιερώσει περισσότερες από τρεις δεκαετίες στον κλάδο, συμμετέχοντας ενεργά στις εξελίξεις και τα τεκταινόμενα.

- Advertisement -

Ο κ. Νοδάρος εκτιμά πως ο κλάδος αναβαθμίζεται και μετασχηματίζεται ουσιαστικά, ενώ τονίζει πως βασικός σκοπός των αλλαγών που βιώνουμε θα πρέπει να είναι το όφελος των πελατών και των ασφαλισμένων από τις ανακατατάξεις που συντελούνται. Αυτό είναι που θέλει και η NN Hellas: «(…) Να είμαστε ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο, γνωστή στους πελάτες για την αφοσίωσή μας σε εκείνους, με ταλαντούχους εργαζόμενους, και να προσφέρουμε ουσιαστικά στην κοινωνία» σημειώνει χαρακτηριστικά.

iw? Πείτε μας δυο λόγια, αρχικά, για την επαγγελματική σας πορεία και τη γνωριμία σας με τον ασφαλιστικό κλάδο…

απ. Η γνωριμία μου με τον κλάδο έγινε πριν 33 χρόνια, όταν ξεκίνησα τα πρώτα μου βήματα σαν ασφαλιστικός διαμεσολαβητής. Είχα την τύχη στην αρχή της καριέρας μου να έχω ως καθοδηγητή τον εξαιρετικό επαγγελματία, αλλά και άνθρωπο, Νίκο Δημαρά. Έχοντας δουλέψει σε όλες τις βαθμίδες της διαμεσολάβησης για 15 χρόνια, συνέχισα στη διοικητική υποστήριξη των δικτύων σε θέσεις ευθύνης για την εκπαίδευση και ανάπτυξή τους, σχεδιάζοντας και εφαρμόζοντας στρατηγικές επικοινωνίας, επιχειρησιακού και λειτουργικού σχεδιασμού, καθώς και διοίκησης πωλήσεων. Αργότερα, η θητεία μου στον τραπεζικό κλάδο μού έδωσε μια σημαντική εμπειρία για τη λειτουργία του χώρου και τον ρόλο που διαδραματίζει στη διαμεσολάβηση των ασφαλειών. Έτσι, πάντα εργάζομαι με στόχο την αριστεία στην εκτέλεση των κατάλληλων πρωτοβουλιών και δράσεων, που τελικά συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη των ανθρώπων και του κλάδου μας.

iw? Η ΝΝ ήταν από τους πρωταγωνιστές στον κύκλο εξαγορών-συγχωνεύσεων στον ασφαλιστικό κλάδο. Εκτιμάτε πως θα προκύψουν νέες συμφωνίες; Πώς διαμορφώνεται το τοπίο στην αγορά και πως ισχυροποιείται η NN Hellas;

απ. Τα τελευταία χρόνια, έχουν συντελεστεί ραγδαίες αλλαγές τόσο στην παγκόσμια όσο και στην εγχώρια οικονομία. Ο ασφαλιστικός κλάδος στην Ελλάδα φαίνεται ότι μετασχηματίζεται ουσιαστικά. Εκτιμώ ότι θα δούμε κι άλλες αλλαγές στο μέλλον, που θα ισχυροποιήσουν τον θεσμό της ασφάλισης και θα δημιουργήσουν νέες προϋποθέσεις για την ανάπτυξή του. Βασικός σκοπός θα πρέπει να είναι το όφελος των πελατών και των ασφαλισμένων, έτσι ώστε οι ανακατατάξεις αυτές να σχεδιαστούν προς αυτήν την κατεύθυνση, κάνοντας τον ρόλο μας ακόμα πιο σημαντικό και ουσιαστικό στη ζωή των συνανθρώπων μας. Η συγχώνευση της NN Hellas με τη MetLife θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη εταιρεία στον ελληνικό ασφαλιστικό κλάδο, αφού διαθέτουμε την απαραίτητη γνώση και εμπειρία. Έτσι, εξελίσσουμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα ακόμα περισσότερο, με επίκεντρο τον συνάνθρωπο, για να είμαστε δίπλα του για όσα έχουν πραγματικά σημασία για αυτόν. 

iw? Πάντως, έντονος είναι ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα δίκτυα (bancassurance, διαμεσολάβηση, direct και online πωλήσεις). Ποια είναι η στρατηγική σας ως προς αυτό;

απ. Στην NN Hellas εφαρμόζουμε πολυκαναλική πολιτική, όπου πρωτίστως δίνεται σημασία στην εμπειρία και την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Δεν υποστηρίζουμε τον ανταγωνισμό ανάμεσα στα δίκτυα. Η επιχειρηματική μας στρατηγική είναι σαφώς πελατοκεντρική, αφού θέλουμε να υπάρχει υψηλού επιπέδου εμπειρία για κάθε πελάτη, ανεξάρτητα από ποιο κανάλι επιλέγει. Στο πλαίσιο αυτό, η επικοινωνία με τους ασφαλισμένους μας είναι ουσιαστική και αποτελεσματική και βασικό μέλημά μας είναι να είμαστε δίπλα τους για να φροντίζουν όσα έχουν πραγματικά σημασία. 

Η συγχώνευση της NN Hellas με τη MetLife θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη εταιρεία στον ελληνικό ασφαλιστικό κλάδο, αφού διαθέτουμε την απαραίτητη γνώση και εμπειρία

Για τον λόγο αυτό, εργαζόμαστε συνεχώς για την αναβάθμιση της υποστήριξης και διαχείρισης των δικτύων πωλήσεων και για την παροχή των κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων. Προάγουμε τη συνεργασία των καναλιών, παρέχοντας σε όλα αναλυτική πληροφόρηση, ενώ ταυτόχρονα, ενοποιώντας τα συστήματα και τις διαδικασίες μας, ενισχύουμε την ποιότητα της ομαλής και ενιαίας εμπειρίας που προσφέρουμε τελικά στους πελάτες μας. 

iw? Οι τρέχουσες συνθήκες, πληθωρισμός, γεωπολιτικό ρίσκο κ.λπ., διαφοροποιούν τους στόχους όσον αφορά τις πωλήσεις (π.χ. η άνοδος των επιτοκίων θα επηρεάσει τα unit linked); Πού δίνετε έμφαση;

απ. Προς το παρόν, ακολουθούμε την ίδια στρατηγική και επιδιώκουμε τους στόχους μας, καθώς φαίνεται ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ανάγκη για σημαντικές διαφοροποιήσεις. Παρακολουθούμε βέβαια τις εξελίξεις καθημερινά. Η στρατηγική μας τα τελευταία χρόνια εστιάζει στα προγράμματα προστασίας, δηλαδή στις ασφαλίσεις ζωής και υγείας. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι τα επενδυτικά προϊόντα δεν αποτελούν μέρος του στρατηγικού μας σχεδιασμού, αφού οι εκάστοτε ασφαλιστικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας αποτελούν τον οδηγό μας. Επειδή αναφέρεστε ειδικά στα unit linked προϊόντα και πώς μπορεί να επηρεαστεί η απόδοσή τους από την άνοδο των επιτοκίων, θα ήθελα να αναφέρω ότι τα εν λόγω προϊόντα είναι σχεδιασμένα για μακροπρόθεσμη και σταδιακή συσσώρευση κεφαλαίου μέσω περιοδικών καταβολών. Έτσι, σε βάθος χρόνου, οι όποιες αρνητικές πιέσεις τείνουν να αμβλύνονται.

iw? Πείτε μας δυο λόγια για τους συνεργάτες σας. Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση αναβαθμίστηκε τεχνολογικά (και λόγω πανδημίας). Τι ανάγκες υπάρχουν επίσης σε επίπεδο εκπαίδευσης και κατάρτισης, τι προσφέρετε;

απ. Το δίκτυο πωλήσεων της ΝΝ Hellas αποτελείται από 1.000 συνεργάτες, ενώ υπάρχει μακρά παράδοση στην εκπαίδευση και την κατάρτιση, τόσο στα ασφαλιστικά προγράμματα, στις τεχνικές πώλησης, όσο και στο νομικό και κανονιστικό πλαίσιο. Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση υποχρεώθηκε να διάγει άλματα μάθησης τα τελευταία χρόνια με τη βοήθεια της τεχνολογίας, αφού οι εκπαιδευτικές τεχνικές των διά ζώσης σεμιναρίων εμπλουτίστηκαν με νέους τρόπους ασύγχρονης εκπαίδευσης μέσα από πλατφόρμες και διαδικτυακά σεμινάρια. 

Στο πλαίσιο της πανδημίας, η προσαρμογή σε νέους τρόπους εκπαίδευσης και blended learning υιοθετήθηκε άμεσα, καθώς είναι ανάγκη να υπάρχει συνεχής επικοινωνία με τα δίκτυα και ανανέωση των γνώσεων και των ιδεών. Παρόλο που το όφελος σε μια διά ζώσης εκπαίδευση είναι αναντικατάστατο, διαπιστώσαμε ότι η τεχνολογία μάς έδωσε τη δυνατότητα να ενώσουμε εύκολα και γρήγορα σε ένα σεμινάριο ανθρώπους από τα γραφεία μας σε όλη την Ελλάδα. Αυτό αποτελεί μια παρακαταθήκη για το μέλλον, προκειμένου να έχουμε όφελος από όλους τους τρόπους εκπαίδευσης.

 Οι εκπαιδευτικές ανάγκες στον κλάδο μας είναι διαχρονικά παρόμοιες. Στην ΝΝ Hellas προσφέρουμε εκπαίδευση σε προϊόντα, νομοθεσία, κανονιστικό πλαίσιο, τεχνικές πωλήσεων και ανάπτυξη δεξιοτήτων, με κάθε είδους σεμινάριο, προσαρμοζόμενοι στις ανάγκες των καιρών. 

Ιδιαίτερη σημασία για εμάς έχει η κατάρτιση νέων συνεργατών, στους οποίους αφιερώνουμε εξειδικευμένα σεμινάρια, προκειμένου να αποκτήσουν σωστό και παραγωγικό βηματισμό στη δουλειά μας. Ταυτόχρονα, παρακολουθούμε τις εξελίξεις της καθημερινότητας και δημιουργούμε ad hoc σεμινάρια και παρουσιάσεις. 

Στο πλαίσιο της πανδημίας, η προσαρμογή σε νέους τρόπους εκπαίδευσης και blended learning υιοθετήθηκε άμεσα

Στην ΝΝ Hellas το πρώτο πράγμα που μαθαίνει κάποιος και τον συνοδεύει σε όλη του την καριέρα μαζί μας είναι το ότι η απόκτηση και ο εμπλουτισμός της γνώσης είναι μια διαδικασία με διάρκεια και συνέχεια στην επαγγελματική καριέρα του ασφαλιστή.

iw? Μεγάλη είναι και η κουβέντα γύρω από την ανάγκη κινήτρων από την Πολιτεία (κλάδο υγείας, φυσικές καταστροφές κ.ά.) για την αύξηση της ασφαλιστικής συνείδησης και προς όφελος όλων. Τι λέτε;

απ. Τα στοιχεία φανερώνουν ότι οι Έλληνες, παρά το γεγονός ότι έχουν ανάγκη να καλύψουν τα κόστη υγείας, τα οποία αυξάνονται και επιβαρύνουν άμεσα τα νοικοκυριά, δεν έχουν στραφεί επαρκώς στην επιλογή της ιδιωτικής ασφάλισης. Υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης της ιδιωτικής ασφάλισης για την υγεία, που θα προκύψουν από την ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα. Τα τελευταία δύο χρόνια, το ενδιαφέρον των πολιτών για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας φαίνεται αυξημένο και οφείλεται, μεταξύ άλλων, και στις δύσκολες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία. Σε κάθε περίπτωση, η παροχή κινήτρων από την Πολιτεία είναι σημαντική, καθώς αποτελεί αρωγό στην υγιή ανάπτυξη του κλάδου της ιδιωτικής ασφάλισης. Συνεπικουρούμενη από μια ουσιαστική για τον ασφαλισμένο εξισορρόπηση μεταξύ της κοινωνικής και της ιδιωτικής ασφάλισης, η οποία έχει αποδείξει σε άλλα κράτη τα πολλαπλά οφέλη της για την κοινωνία.

iw? Τελικά, υπάρχει μυστικό στην πώληση; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την ασφάλιση σε σχέση με άλλες υπηρεσίες; 

απ. Ζούμε σε μια εποχή που οι καθημερινοί ρυθμοί της ζωής είναι γρήγοροι, με συνεχείς εναλλαγές, με αβεβαιότητα και προκλήσεις. Όλα αυτά ο καθένας από εμάς τα διαχειρίζεται με τον καλύτερο τρόπο, προσπαθώντας να προχωρήσει στη ζωή του, κάνοντας τα όνειρά του πραγματικότητα. 

Σε αυτήν την προσπάθεια η ασφάλιση μπορεί να δώσει λύσεις ουσιαστικές. Όμως ο ρόλος του διαμεσολαβητή, που με χαμόγελο και θετική στάση θα ακούσει ουσιαστικά τον πελάτη, επιβραβεύοντάς τον για όλες τις προσπάθειες που έχει κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή και δείχνοντας πραγματικό ενδιαφέρον, μπορεί να κάνει, και κάνει, τη διαφορά. Όλοι χρειαζόμαστε δίπλα μας θετικούς ανθρώπους, που να ενδιαφέρονται πραγματικά, να μας στηρίζουν σε ό,τι είναι σημαντικό για εμάς.

iw? Πείτε μας δυο λόγια, αν θέλετε, για τους προσωπικούς σας στόχους και το όραμα της NN Hellas για το μέλλον…

απ. Στην ΝΝ Hellas προσδοκούμε να είμαστε ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο, γνωστή στους πελάτες για την αφοσίωσή μας σε εκείνους, με ταλαντούχους εργαζόμενους, και να προσφέρουμε ουσιαστικά στην κοινωνία.

 Ο προσωπικός μου στόχος είναι να εργαστώ για αυτό το όραμα και να προσφέρω ουσιαστικά, έχοντας στο επίκεντρο όλων των πράξεών μου τον άνθρωπο, ζώντας καθημερινά τις αξίες μας: «Νοιαζόμαστε, Είμαστε Ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Οικονομικοί μετανάστες: H ασφαλιστική αγορά μπορεί να τους αξιοποιήσει και ως συνεργάτες και ως πελάτες 

Οι ομοεθνείς τους θέλουν καλύψεις ασφαλίσεων υγείας και συνταξιοδοτικές...

Oι φήμες περί εξαγορών κάνουν κακό στην ασφαλιστική αγορά

Το ότι η ελληνική ασφαλιστική αγορά έχει ως ‘ σπορ’ τα επιχειρηματικά κουτσομπολιά  είναι γνωστό.

Marsh & McLennan: στοχεύει σε νέες εξαγορές μετά τις McGriff και Carpenter Turner

Η Marsh & McLennan Companies, Inc (MMC) ολοκλήρωσε πριν την προβλεπόμενη ημερομηνία την εξαγορά της McGriff Insurance Services ύψους 7,75 δισεκατομμυρίων δολαρίων τοις μετρητοίς,

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz-Trade: Το 2024 θα καταγραφεί ως έτος ρεκόρ για τις αφερεγγυότητες, των πτωχεύσεων ηγείται η Δυτική Ευρώπη

Το 2024 θα καταγραφεί ως το έτος ρεκόρ για τις αφερεγγυότητες, των πτωχεύσεων ηγείται η Δυτική Ευρώπη, σύμφωνα με την Allianz-Trade. 

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Atradius Greece – Αυξάνεται σταθερά η αφερεγγυότητα των επιχειρήσεων παγκοσμίως μετά την πανδημία

Οι βασικότεροι λόγοι για τους οποίους το πρόβλημα της αφερεγγυότητας στις συναλλαγές επιμένει εντοπίζονται στον πληθωρισμό που παραμένει υψηλός, όπως και στην ακριβή ενέργεια

Χριστουγεννιάτικες δράσεις αγάπης από την Υδρόγειο Ασφαλιστική

Με πνεύμα γιορτινής αλληλεγγύης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική διοργάνωσε την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2024, μία ημέρα αφιερωμένη στην προσφορά και τον εθελοντισμό.

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 27 Δεκεμβρίου

Συνολικά 1.161.370.323,81 ευρώ θα καταβληθούν σε 1.744.605 δικαιούχους από σήμερα 23 έως τις 27 Δεκεμβρίου 2024 στο πλαίσιο

Carglass® – Χριστουγεννιάτικο Bazaar από τον οργανισμό «Equal Society»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2024, το Χριστουγεννιάτικο Bazaar της Carglass® στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας

Η ασφαλιστική απάτη - είτε οργανωμένη είτε ευκαιριακή - αναγνωρίζεται σήμερα διεθνώς ως ένα από τα πλέον σοβαρά και πολύπλοκα ζητήματα