back to top
18.7 C
Athens
Τρίτη 11 Μαρτίου 2025

Γιατί το 71% των καταναλωτών άλλαξε προτιμήσεις σε brands το 2021

Η Salesforce, η κορυφαία εταιρεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στον κόσμο, δημοσίευσε την έκθεση State of the Connected Customer, η οποία βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 13.020 καταναλωτών και 3.916 αγοραστών επιχείρησης σε 29 χώρες από όλον τον κόσμο και διερευνά την εξέλιξη της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης μεταξύ πελάτη και μάρκας. Η έκθεση περιγράφει πώς, και σε ποιο βαθμό, οι προσδοκίες και η συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν αλλάξει εν μέσω του επιταχυνόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού, μιας κρίσης εμπιστοσύνης και άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την κοινωνία συνολικά.

Στα βασικά σημεία της φετινής Έκθεσης «State of the Connected Customer» περιλαμβάνονται:

- Advertisement -

Η Ανάδειξη μιας οικονομίας που βασίζεται στην εμπιστοσύνη: Παρόλο που οι καταναλωτές προσανατολίζονται σε ψηφιακές αγορές, αναμένουν ευελιξία και πιο προσωποποιημένες εμπειρίες. Ζητήματα όπως η εμπιστοσύνη, οι αξίες και η ακεραιότητα επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο τις σχέσεις τους με τις επιχειρήσεις. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 88% των πελατών πιστεύει ότι η εμπιστοσύνη γίνεται πιο σημαντική σε περιόδους αλλαγής, ενώ το 52% (αυξημένο σε σχέση με το 48% του 2020) δηλώνει ότι εμπιστεύεται γενικά τις εταιρείες. Επιπλέον, το 68% των πελατών θεωρεί πως οι επιχειρήσεις ενεργούν με βάση το κοινωνικό συμφέρον -και πάλι αυξημένο ποσοστό σε σχέση με το 59% που είχε καταγραφεί το 2020- ενώ το 57% των πελατών πιστεύει πως οι εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) με ηθικό τρόπο.

Η ψηφιακή επιτάχυνση πυροδοτεί τη ζήτηση για εξατομίκευση: Η αφοσίωση των καταναλωτών τείνει σαφώς προς την ψηφιοποίηση, ωστόσο τα brands βρίσκονται υπό πίεση για να μπορέσουν να συγχωνεύσουν και να μετατρέψουν τις online και offline αλληλεπιδράσεις σε προσωποποιημένες εμπειρίες, καθώς η προσωπική αλληλεπίδραση βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο. Σύμφωνα με την έκθεση, το 73% των πελατών περιμένει οι εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, το 68% έχει αγοράσει προϊόντα με νέους τρόπους τα τελευταία δύο χρόνια και το 61% των πελατών που πραγματοποιούν αγορές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αναμένει πως θα συνεχίσει να το κάνει ακόμη περισσότερο σε τρία (3) χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί πως το ίδιο ποσοστό (61%) των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τη χρήση των προσωπικών τους πληροφοριών από τις εταιρείες, αρκεί αυτές να χρησιμοποιούνται προς όφελός τους και με διαφάνεια.

- Advertisement -

Η νέα πραγματικότητα δοκιμάζει την αφοσίωση των καταναλωτών στα brandsΚαθώς οι προτεραιότητες και οι συμπεριφορές αλλάζουν, η αφοσίωση σε καθιερωμένα brands υποβάλλεται σε δοκιμασία. Το 71% των καταναλωτών άλλαξε τις μάρκες που χρησιμοποιούσε τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο -το 66% επειδή βρήκε καλύτερες προσφορές και το 58% στράφηκε σε καλύτερης ποιότητας προϊόντα-, ενώ το 55% θα χρησιμοποιούσε περισσότερο τα προγράμματα πιστότητας εάν οι ανταμοιβές ήταν πιο προσωποποιημένες.

Ο νέος ψηφιακός κόσμος έχει αλλάξει τους κανόνες του εμπορίου, της εργασίας και της καθημερινής ζωής, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών μετατοπίζονται σε ψηφιακά κανάλια, τα brands πρέπει να δημιουργούν συνεχώς ευέλικτες, προσωποποιημένες, ψηφιακές εμπειρίες οι οποίες θα εξασφαλίζουν την αφοσίωση των πελατών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γιατί το 71% των καταναλωτών άλλαξε προτιμήσεις σε brands το 2021

Η 5η έκθεση της Salesforce “State of the Connected Customer” αποκαλύπτει πώς η εμπιστοσύνη, η εξατομίκευση και οι “digital-first” εμπειρίες γίνονται, ολοένα και περισσότερο, το επίκεντρο για την κάλυψη των αναγκών των πελατών.

Νέα συνεργασία της KPMG με την Salesforce

KPMG σε συνεργασία με την Salesforce προσφέρει ένα συνδεδεμένο cross-cloud περιβάλλον με στόχο την ευθυγράμμιση των εργασιών των πελατών της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Παρέμβαση της Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας του Ε.Ε.Α. για το επίδομα μητρότητας

Με επιστολή της προς την Υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη, η Πρόεδρος της Επιτροπής Γυναικείας Επιχειρηματικότητας

H υβριδική εργασία επιταχύνει την επαγγελματική ανέλιξη των γυναικών

Νέα έρευνα της International Workplace Group (IWG) επιβεβαιώνει ότι η υβριδική εργασία διαδραματίζει καθοριστικό στην προώθηση της

Αστική ευθύνη: Κανάλια διαμεσολάβησης και ποσοστά

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα έρευνα της ΕΑΕΕ “Στατιστικά στοιχεία: Κανάλια Διαμεσολάβησης - ανάλυση έτους 2023”.

Εγκύκλιος ΕΑΕΕ: Νέος τόκος υπερημερίας 9,90%

Με εγκύκλιό της, η ΕΑΕΕ ενημερώνει τα μέλη της για τον νέο Πίνακα Εξωτραπεζικών Επιτοκίων, σύμφωνα με τον οποίο από 12 Μαρτίου 2025 ισχύει:

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Euroins: Ευκαιρίες και προκλήσεις στην ελληνική αγορά

Η Euroins έχει συμπληρώσει 10 χρόνια παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

24ωρη απεργία στα μέσα ενημέρωσης

24ωρη απεργία κήρυξε η ΠΟΕΣΥ, και συμμετέχει το σύνολο...

Η Syndea και ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Δημητριακών Ορεστιάδας «Ένωση» εγκαινιάζουν το νέο τους γραφείο

H Syndea και ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Δημητριακών Ορεστιάδας «Ένωση» εγκαινίασαν το Σάββατο 8 Μαρτίου το νέο τους ασφαλιστικό γραφείο

Αξέχαστο Ταξίδι στη μοναδική Κωνσταντινούπολη! 

Όταν οι μνήμες, οι σκέψεις και το συναίσθημα συναντούν την επιτυχία, την επιβράβευση και την διασκέδαση, τότε τα λόγια περισσεύουν!

Διαθέσιμος από σήμερα ο νέος Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας-Πότε θα καταργηθούν τα ΚΕΠΑ

Σημαντικές αλλαγές έρχονται στην υγεία όλων των πολιτών καθώς από σήμερα είναι διαθέσιμος ο νέος Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας