back to top
22.8 C
Athens
Σάββατο 10 Μαΐου 2025

Γιατί το 71% των καταναλωτών άλλαξε προτιμήσεις σε brands το 2021

Η Salesforce, η κορυφαία εταιρεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στον κόσμο, δημοσίευσε την έκθεση State of the Connected Customer, η οποία βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 13.020 καταναλωτών και 3.916 αγοραστών επιχείρησης σε 29 χώρες από όλον τον κόσμο και διερευνά την εξέλιξη της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης μεταξύ πελάτη και μάρκας. Η έκθεση περιγράφει πώς, και σε ποιο βαθμό, οι προσδοκίες και η συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν αλλάξει εν μέσω του επιταχυνόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού, μιας κρίσης εμπιστοσύνης και άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την κοινωνία συνολικά.

Στα βασικά σημεία της φετινής Έκθεσης «State of the Connected Customer» περιλαμβάνονται:

- Advertisement -

Η Ανάδειξη μιας οικονομίας που βασίζεται στην εμπιστοσύνη: Παρόλο που οι καταναλωτές προσανατολίζονται σε ψηφιακές αγορές, αναμένουν ευελιξία και πιο προσωποποιημένες εμπειρίες. Ζητήματα όπως η εμπιστοσύνη, οι αξίες και η ακεραιότητα επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο τις σχέσεις τους με τις επιχειρήσεις. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 88% των πελατών πιστεύει ότι η εμπιστοσύνη γίνεται πιο σημαντική σε περιόδους αλλαγής, ενώ το 52% (αυξημένο σε σχέση με το 48% του 2020) δηλώνει ότι εμπιστεύεται γενικά τις εταιρείες. Επιπλέον, το 68% των πελατών θεωρεί πως οι επιχειρήσεις ενεργούν με βάση το κοινωνικό συμφέρον -και πάλι αυξημένο ποσοστό σε σχέση με το 59% που είχε καταγραφεί το 2020- ενώ το 57% των πελατών πιστεύει πως οι εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) με ηθικό τρόπο.

Η ψηφιακή επιτάχυνση πυροδοτεί τη ζήτηση για εξατομίκευση: Η αφοσίωση των καταναλωτών τείνει σαφώς προς την ψηφιοποίηση, ωστόσο τα brands βρίσκονται υπό πίεση για να μπορέσουν να συγχωνεύσουν και να μετατρέψουν τις online και offline αλληλεπιδράσεις σε προσωποποιημένες εμπειρίες, καθώς η προσωπική αλληλεπίδραση βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο. Σύμφωνα με την έκθεση, το 73% των πελατών περιμένει οι εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, το 68% έχει αγοράσει προϊόντα με νέους τρόπους τα τελευταία δύο χρόνια και το 61% των πελατών που πραγματοποιούν αγορές από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αναμένει πως θα συνεχίσει να το κάνει ακόμη περισσότερο σε τρία (3) χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί πως το ίδιο ποσοστό (61%) των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τη χρήση των προσωπικών τους πληροφοριών από τις εταιρείες, αρκεί αυτές να χρησιμοποιούνται προς όφελός τους και με διαφάνεια.

- Advertisement -

Η νέα πραγματικότητα δοκιμάζει την αφοσίωση των καταναλωτών στα brandsΚαθώς οι προτεραιότητες και οι συμπεριφορές αλλάζουν, η αφοσίωση σε καθιερωμένα brands υποβάλλεται σε δοκιμασία. Το 71% των καταναλωτών άλλαξε τις μάρκες που χρησιμοποιούσε τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο -το 66% επειδή βρήκε καλύτερες προσφορές και το 58% στράφηκε σε καλύτερης ποιότητας προϊόντα-, ενώ το 55% θα χρησιμοποιούσε περισσότερο τα προγράμματα πιστότητας εάν οι ανταμοιβές ήταν πιο προσωποποιημένες.

Ο νέος ψηφιακός κόσμος έχει αλλάξει τους κανόνες του εμπορίου, της εργασίας και της καθημερινής ζωής, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών μετατοπίζονται σε ψηφιακά κανάλια, τα brands πρέπει να δημιουργούν συνεχώς ευέλικτες, προσωποποιημένες, ψηφιακές εμπειρίες οι οποίες θα εξασφαλίζουν την αφοσίωση των πελατών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γιατί το 71% των καταναλωτών άλλαξε προτιμήσεις σε brands το 2021

Η 5η έκθεση της Salesforce “State of the Connected Customer” αποκαλύπτει πώς η εμπιστοσύνη, η εξατομίκευση και οι “digital-first” εμπειρίες γίνονται, ολοένα και περισσότερο, το επίκεντρο για την κάλυψη των αναγκών των πελατών.

Νέα συνεργασία της KPMG με την Salesforce

KPMG σε συνεργασία με την Salesforce προσφέρει ένα συνδεδεμένο cross-cloud περιβάλλον με στόχο την ευθυγράμμιση των εργασιών των πελατών της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

EAEE: Στα 1,24 δισ. € η παραγωγή ασφαλίστρων κλάδου Αυτοκινήτου, αυξημένη κατά 5,5% (αρχική εκτίμηση)

Αυξημένο αριθμό ασφαλισμένων οχημάτων, περιορισμό της μέσης συχνότητας ζημιών (σύνολο καλύψεων), αλλά αυξημένο μέσο κόστος ζημιάς Α.Ε.Οχ

ΕΑΕE: Πώς διαμορφώθηκαν τα υπο διαχείριση κεφάλαια ατομικών και ομαδικών συμβολαίων στον κλάδο Ζωής

Στα 11.837.937.211 διαμορφώθηκαν τα κεφάλαια υπό διαχείριση των ασφαλιστικών για ατομικά και ομαδικά συμβολαια Ασφαλίσεων Ζωής

Βιωσιμότητα Τουριστικών Επιχειρήσεων: Η συμβολή της Ιδιωτικής Ασφάλισης

Συμμετοχή της INTERLIFE στο 19ο Πολυσυνέδριο που ανέδειξε το νέο μοντέλο επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις – ευκαιρίες για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

Νέο Franchise της SENATUS στην Αττική

Η SENATUS πρωτοπόρος και πολυβραβευμένη, αποδεικνύει έμπρακτα από το 1998 ότι παρέχει σε κάθε Αντιπρόσωπο, μια πληθώρα ανταγωνιστικών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις του Ιουνίου

Τις ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Ιουνίου 2025 ανακοίνωσε ο e-ΕΦΚΑ. Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες πληρωμής

Maxima Insurance: Μαζί για ένα Πράσινο Μέλλον

Με υπερηφάνεια η Maxima Insurance ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με τη Διαπιστωτική Πράξη της Διεύθυνσης Αναδασώσεων Αττικής

H κυβέρνηση Τραμπ παύει την ενημέρωση data για το κόστος των φυσικών καταστροφών!

Η κυβέρνηση του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ θα πάψει να ενημερώνει μια βάση δεδομένων, η οποία καταγράφει το κόστος των

Η Τεχνητή Νοημοσύνη και ο μετασχηματισμός του ρόλου του μεσίτη ασφαλίσεων

Ο ασφαλιστικός κλάδος, που επί μακρόν βασιζόταν στην ανθρώπινη τεχνογνωσία και κρίση, υφίσταται σημαντική μεταβολή.

Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων Τεχνικών Κινδύνων, Κατασκευαστικών Έργων& Ευθύνης Εργοληπτών

Ο κατασκευαστικός τομέας της ελληνικής οικονομίας ανθεί, κινείται σε τροχιά διαρκούς ανόδου και οι ρυθμοί ανάπτυξης των εργασιών