Η ΕΑΕΕ στηρίζει (;) την ποιοτική αναβάθμιση

Το να πείσεις ότι είσαι «επαγγελματίας» στην Ελλάδα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η επιπόλαιη γνώση, η βιασύνη,  η αδυναμία  παροχής σωστών πληροφοριών και πολλά άλλα αποτελούν γνώρισμα της ελληνικής εργασιακής κουλτούρας. 

Έτσι χωρίς αδικία για κανέναν, η τσαπατσουλιά ήταν αυτή που επί σειρά ετών προκρίθηκε. Βέβαια και το έδαφος ήταν εύφορο.
Σχεδόν κανείς δεν έδινε σημασία στη λεπτομέρεια και συγχωρούνταν όλα τα κακώς κείμενα. Μάλιστα έγινε και «μαγκιά» και παράδειγμα προς μίμηση αυτός που ήταν λίγο έως πολύ επιτήδειος και  καταφέρνει να κάνει τις δουλειές «άρπα – κόλα»,  και πουλάει εύκολα και με ολίγον αυθαίρετο τρόπο, -τον εαυτό του ή οτιδήποτε άλλο-  και που ακροβατεί μεταξύ γνώσης και ασάφειας και πολλά τέτοια.

Ο μάγκας ήταν αυτός που κατάφερνε να κλέψει αλλά με «σωστό» και ήπιο τρόπο τον ιδιώτη, το δημόσιο, την εφορία  ή οτιδήποτε ήταν γύρω του χωρίς να  προκαλέσει. Ήταν αυτός που πουλούσε φύκια για μεταξωτές κορδέλες –όπως η Ασπίς με τα επιτόκιά της- που πολλοί τα έβλεπαν και ελάχιστοι διαμαρτύρονταν. Ήταν τα δεκάδες μικρά και μεγάλα πράγματα που συνέβαιναν γύρω μας και μας ενοχλούσαν αλλά τα αφήναμε «διότι έτσι ήταν η Ελλάδα».  Αυτό λοιπόν που δεν διδάχθηκε η ελληνική αγορά  σε όλο το εύρος του κοινωνικό-επαγγελματικού και μορφωτικού επιπέδου είναι η συνέπεια, η ολοκληρωμένη και σωστή εκτέλεση των εργασιών. Από αυτή την διαπίστωση που δεν είναι ισοπεδωτική διότι σαφώς εμπεριέχει και εξαιρέσεις, δεν έλειψαν και οι ασφαλιστικές πρακτικές. 

Λίγο τα ψιλά γράμματα που επί σειρά ετών αδυνατούσαν να «παχύνουν», λίγο η επιπολαιότητα των ανθρώπων που πουλούσαν συμβόλαια, λίγο η κατάκτηση των μεριδίων της αγοράς, συντέλεσαν με επάρκεια στο να διαπιστωθούν και εδώ προβλήματα που σχετίζονται με αυτό που σήμερα λέμε «ποιότητα». Δεν λείπει αλλά δεν είναι και στο σωστό ποσοστό. 

Οι άνθρωποι που διαχειρίζονται εταιρείες αλλά και αυτοί που προωθούν τα ασφαλιστικά προγράμματα, πλέον καλούνται να αλλάξουν την παλιά τακτική της γρήγορης ανάπτυξης, της γρήγορης πώλησης, της βιαστικής διαχείρισης πελατών και συμβολαίων. Το μειωμένο εισόδημα, και οι πιο ενημερωμένοι  καταναλωτές, οδηγούν εταιρείες και ασφαλιστές, να διαχειριστούν την νέα κατάσταση προς όφελός τους. 

Και σε αυτό οφείλει να βοηθήσει -όλη την αγορά και όχι επιλεκτικά- το όργανο εκπροσώπησης των εταιρειών που είναι η ΕΑΕΕ. Ποιότητα, ενημέρωση και γνώση πώς οι ασφάλειες είναι για μια ζωή και δεν αποτελούν ένα προϊόν  ευρείας κατανάλωσης με ημερομηνία λήξης…

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*