back to top
27.4 C
Athens
Πέμπτη 10 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 61

Κ. Σεμερτζόγλου: Η HDI κλείνει 30 χρόνια στην Ελλάδα, προετοιμάζει δράσεις

0

Ο Κλάδoς Μεταφορών αποτελεί θεμέλιο της βομηχανίας μας, ενσωματώνοντας βασικές αρχές διαχείρισης κινδύνου και διευκόλυνσης του παγκόσμιου εμπορίου αναφέρει ο Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, προσκαλώντας όλους να γνωρίσουν την ομάδα του κλάδου Μεταφορών της HDI και να μάθουν πώς χειρίζονται ολοένα και πιο περίπλοκους κινδύνους, διατηρώντας παράλληλα ισχυρές συνεργασίες στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Μεσογείου όπου δραστηριοποιούμαστε.

Φέτος είναι μια χρονιά ορόσημο για το υποκατάστημά μας, τονίζει ο κος Σεμερτζόγλου καθώς η HDI συμπληρώνει 30 Χρόνια Λειτουργίας στην Ελλάδα. Τρεις δεκαετίες δυναμικής ανάπτυξης και αξιοπιστίας προς τους συνεργάτες και πελάτες της, με στόχο την παροχή καινοτόμων ασφαλιστικών λύσεων που ανταποκρίνονται στις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Στο πλαίσιο της επετείου, η HDI σχεδίαζει σειρά από δράσεις με στόχο να ευχαριστήσει τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επιτυχία της αλλά και για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις σχέσεις της  με την επιχειρηματική κοινότητα.

Αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν

Κοιτώντας πίσω, την προηγούμενη χρονιά, ο Σεπτέμβριος του 2024 αποτέλεσε momentum για τις Γερμανοελληνικές επιχειρηματικές σχέσεις, με αποκορύφωμα την συμμετοχή της Γερμανίας ως τιμώμενη Χώρα στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ). Η HDI Global SE, Hellas έδωσε το παρών στη ΔΕΘ με δικό της περίπτερο και πλαισίωσε την παρουσία της στην έκθεση με μια ολοκληρωμένη σειρά δράσεων για τους συνεργάτες της.

 

Σαρώνουν οι πτωχεύσεις στην Δυτική Ευρώπη, σε κίνδυνο οι πράσινες χρηματοδοτήσεις

0

Κατά +6% το 2025 και +3% το 2026, μετά από +10% το 2024 θα αυξηθούν οι παγκόσμιες αφερεγγυότητες, αποκαλύπτει η Έκθεση Παγκοσμίων Αφερεγγυοτήτων που δημοσίευσε η Allianz Trade.

Οι συντελεστές ανόδου είναι τρεις: Η καθυστέρηση μείωσης των επιτοκίων, το επί μακράν αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον και η ήπια ανάκαμψη της ζήτησης.  Το δυσμενές σενάριο είναι ότι τα σχετικά υψηλά επιτόκια και ο διαφαινόμενος εμπορικός πόλεμος θα μπορούσαν να οδηγήσουν τις παγκόσμιες επιχειρηματικές πτωχεύσεις ακόμη υψηλότερες τα επόμενα δύο χρόνια.

«Αναμένουμε ότι οι παγκόσμιες επιχειρηματικές αφερεγγυότητες θα αυξηθούν κατά +6% το 2025 και +3% το 2026. Αυτή η ανοδική προσαρμογή προκύπτει από τον κίνδυνο καθυστερημένης χαλάρωσης των επιτοκίων, αυξημένης αβεβαιότητας και ήπιας ζήτησης. Τα σχετικά υψηλά επιτόκια θα μπορούσαν να επιβαρύνουν τους κλάδους και τις εταιρείες με υψηλή μόχλευση, καθώς και αυτές τις επιχειρήσεις που στοχεύουν να χρηματοδοτήσουν έργα πράσινης μετάβασης, να ενισχύσουν τον ανταγωνισμό χρησιμοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη, και τις επιχειρήσεις των logistics. Ταυτόχρονα, η παρατεταμένη αβεβαιότητα καθυστερεί την ανάληψη δράσεων ορισμένων επιχειρήσεων σε βάρος άλλων ήδη εταιρειών που αντιμετωπίζουν προβλήματα, εξηγεί η Aylin Somersan Coqui, Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz Trade.

Η Δυτική Ευρώπη γράφει παγκόσμια ρεκόρ

Αυτές οι αυξήσεις στις παγκόσμιες επιχειρηματικές αφερεγγυότητες θα μπορούσαν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο και στις θέσεις εργασίας: σύμφωνα με την Allianz Trade, το 2025, αυτή η κατάσταση θα θέσει 2,3 εκατομμύρια θέσεις εργασίας άμεσα σε κίνδυνο παγκοσμίως (+120 χιλιάδες σε σύγκριση με το 2024), πριν από μια μικρότερη αύξηση το 2026 (+30 χιλιάδες).  Η Δυτική Ευρώπη (1,1 εκατ.) έχει την παγκόσμια πρωτιά, μπροστά από τη Βόρεια Αμερική (450 χιλιάδες). Τα νούμερα αυτά αντιπροσωπεύουν υψηλό 10 ετών και για τις δύο περιοχές. Ακολουθεί η Ασία (320 χιλιάδες) με περίπου σταθερό ετήσιο αριθμό από το 2022. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι κύριοι κλάδοι που κινδυνεύουν είναι οι κατασκευές, το λιανικό εμπόριο και οι υπηρεσίες.

Πρωταπριλιά: Τα αθώα ψέματα και οι φάρσες που άφησαν ιστορία!

0

Κάθε χρόνο την 1η Απριλίου αναβιώνει το έθιμο με τα αθώα ψέματα. Πρόκειται για μία παιγνιώδη συνήθεια των ανθρώπων, με παγκόσμια διάσταση.

Το έθιμο έλκει την καταγωγή του από τη Δύση και οι ρίζες του ανιχνεύονται στους αρχαίους Κέλτες, οι οποίοι συνήθισαν την Πρωταπριλιά που καλυτέρευε ο καιρός να βγαίνουν για ψάρεμα. Τις περισσότερες φορές γύριζαν με άδεια χέρια, αλλά οι ψεύτικες ιστορίες τους για μεγάλα ψάρια έδιναν κι έπαιρναν.

Τον Μεσαίωνα, οι Γάλλοι γιόρταζαν την Πρωτοχρονιά την 1η Απριλίου, λόγω του Πάσχα. Το 1560 ή το 1564 ο βασιλιάς Κάρολος Θ’ μετέθεσε την αρχή του έτους από την 1η Απριλίου στην 1η Ιανουαρίου για να συμβαδίζει η χώρα του ημερολογιακά με τις άλλες χώρες. Η αλλαγή αυτή δημιούργησε προβλήματα στο λαό, καθώς ό,τι έχει σχέση με την οργάνωση του χρόνου δημιουργεί συναισθηματικές φορτίσεις και αντιδράσεις. Όσοι, λοιπόν, από τους υπηκόους του βασιλιά αποδέχτηκαν την ημερολογιακή αλλαγή πείραζαν εκείνους που συνέχιζαν να τηρούν την παλιά πρωτοχρονιά (1η Απριλίου), λέγοντάς τους περιπαικτικά ψέματα ή κάνοντάς τους ψεύτικα πρωτοχρονιάτικα δώρα.

Από τους Κέλτες και τους Γάλλους το έθιμο μεταλαμπαδεύτηκε σ’ όλο τον κόσμο, με προεξάρχουσες τις εφημερίδες στις αρχές του 20ου αιώνα και στη συνέχεια τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, που συχνά μεταδίδουν πολύ επιτυχημένες ειδήσεις – φάρσες. Με την εξάπλωση του Ίντερνετ, η Πρωταπριλιά έχει γίνει πλέον καθημερινή συνήθεια. Τα λεγόμενα «hoax» είναι οι πιο συνηθισμένες διαδικτυακές φάρσες. Πρόκειται για κατασκευασμένες ιστορίες με περίτεχνο τρόπο που μπορούν να ξεγελάσουν ακόμη κι ένα γνώστη του θέματος, το οποίο πραγματεύονται.

Στον ελληνικό χώρο το έθιμο πρέπει να ήταν γνωστό από την εποχή των Σταυροφοριών. Η συνήθεια να λένε ψέματα δεν είναι άγνωστη στην Ελλάδα. Μάλιστα, αποτελεί, όπως υποστηρίζει ο λαογράφος Γεώργιος Μέγας, συνήθη μηχανισμό στην προσπάθεια εξασφάλισης της επιτυχίας μιας μαγικής ενέργειας ή ενός δύσκολου έργου, βάσει της αντίληψης ότι η ψευδολογία ξεγελά και εμποδίζει τις βλαπτικές δυνάμεις. Και το ψέμα της Πρωταπριλιάς είναι «ένα σκόπιμο ξεγέλασμα των βλαπτικών δυνάμεων που θα εμπόδιζαν την αγροτική παραγωγή», σύμφωνα με το λαογράφο Δημήτριο Λουκάτο.

Πρωταπριλιάτικες φάρσες που άφησαν εποχή

Πρωτόγνωρες μυρωδιές

Το πρωί της 1ης Απριλίου 1919 οι κάτοικοι της Βενετίας με έκπληξη ανακάλυψαν σωρούς από αλογίσια κοπριά στη διάσημη πλατεία του Αγίου Μάρκου, λες και είχε περάσει από εκεί ολόκληρο κοπάδι. Τους φάνηκε πολύ παράξενο, αφού η πλατεία περιτριγυρίζεται από κανάλια και είναι πολύ δύσκολο να φτάσουν εκεί άλογα. Τελικά, αποκαλύφθηκε πως ο φαρσέρ ήταν κάποιος βρετανός πλακατζής ονόματι Οράτιος Κόουλ, που είχε πάει στη Βενετία για να περάσει το μήνα του μέλιτος. Την προηγούμενη νύχτα, με συνεργό του ένα γονδολιέρη, είχε μεταφέρει την καβαλίνα στην πλατεία και την είχε απλώσει παντού, κάνοντας τους Βενετσιάνους να βγουν από τα ρούχα τους. Τελικά, όμως, ο αμετανόητος Κόουλ βρήκε το μάστορά του από τη γυναίκα του, που μην αντέχοντας πια τις φάρσες του, τον χώρισε ύστερα από λίγο καιρό!

 

Περισσότερα στο banks.com.gr

Η Designia Insurance Agents βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες

0
Σε μια εκδήλωση αναγνώρισης και επιβράβευσης, η Designia Insurance Agents τίμησε τους συνεργάτες της που ξεχώρισαν για τις επιδόσεις τους το 2024.
Η χρονιά που πέρασε ήταν γεμάτη προκλήσεις αλλά και σημαντικές επιτυχίες, τις οποίες η Designia Insurance Agents σημείωσε ενώνοντας για άλλη μια χρονιά τις δυνάμεις της με το δίκτυο των συνεργατών της.
Αναγνωρίζοντας τον σπουδαίο ρόλο τους στον σχεδιασμό και την υλοποίηση εξατομικευμένων λύσεων για κάθε ανάγκη των πελατών της, η εταιρεία διοργάνωσε μια ξεχωριστή βραδιά για όλους εκείνους που συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχημένη πορεία της.
Ο Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύων της Designia Insurance Agents, Νίκος Κάρκουλας, δήλωσε: «Αυτή η βραδιά είναι αφιερωμένη σε εσάς, τους ανθρώπους μας που με την αφοσίωση και τη σκληρή δουλειά σας κάνετε τη διαφορά. Το 2024 είχε πολλές προκλήσεις, αλλά αποδείξαμε ότι όταν δουλεύουμε μαζί, με κοινό όραμα, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Είμαι σίγουρος ότι η φετινή χρονιά θα είναι ακόμα καλύτερη, με περισσότερες δυνατότητες να εξελιχθούμε και να φτάσουμε ακόμη πιο ψηλά. Όταν ο κάθε ένας κάνει το καλύτερο που μπορεί, τότε δημιουργούμε ένα ισχυρό σύνολο, που δίνει προστιθέμενη αξία στον καθένα από εμάς. Όπως λέω πάντα, τις εταιρείες τις κάνουν οι άνθρωποι. Το κλειδί είναι ο Άνθρωπος.»
Από την πλευρά της, η Άννυ Τρύφων, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Designia Insurance Agents, ανέφερε: «Η επιτυχία μιας εταιρείας χτίζεται πάνω στις δυνατές συνεργασίες και τις σχέσεις εμπιστοσύνης που διαμορφώνει με τους ανθρώπους της. Σήμερα, γιορτάζουμε όλους εσάς που με την συνέπειά σας συμβάλλετε καθημερινά στη συνεχή ανάπτυξη της Designia Insurance Agents. Η διάκριση των κορυφαίων συνεργατών μας είναι μια υπενθύμιση ότι, όταν δουλεύουμε μαζί, μπορούμε να πετύχουμε ακόμα περισσότερα. Συγχαρητήρια σε όλους και ας συνεχίσουμε δυναμικά για ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες.»
Οι συνεργάτες που διακρίθηκαν για το συνολικό τους χαρτοφυλάκιο το 2024, είναι οι εξής:

​1η θέση: Ασφάλειες Ραφαηλίδη Ι.Κ.Ε.
​2η θέση: Λογοθέτης Ιωάννης
​3η θέση: Κωστολιάς Νικόλαος
Με σταθερό προσανατολισμό στην παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών σε όλους τους τομείς της ασφάλισης, η Designia Insurance Agents διακρίνεται για την εξειδίκευση και την τεχνογνωσία της, καθώς και την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες της. Η ισχυρή συνεργασία με το δίκτυο των συνεργατών της αποτελεί θεμέλιο λίθο της επιτυχίας της, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τη θέση της ως αξιόπιστου και καινοτόμου παρόχου ασφαλιστικών λύσεων.

Τριπλή διάκριση για την ERGO Ασφαλιστική

0

Τρεις σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η ERGO Ασφαλιστική στα φετινά Digital Finance Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της παρουσία στην ψηφιακή μετάβαση του ασφαλιστικού κλάδου. Σε μια λαμπρή τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε σε εορταστικό κλίμα, κορυφαίες Εταιρείες και Οργανισμοί του ευρύτερου Χρηματοοικονομικού τομέα διακρίθηκαν για τα καινοτόμα έργα τους στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, με έμφαση στους πυλώνες του Digital Banking και Digital Insurance.

Σε μια εποχή όπου οι ψηφιακές υπηρεσίες διαρκώς αναβαθμίζονται και η ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί βασική προτεραιότητα, η ERGO αναβαθμίζει τα ψηφιακά της εργαλεία απλοποιώντας τις διαδικασίες. Η εταιρεία ξεχώρισε για τις πρωτοποριακές εφαρμογές και στρατηγικές της στον πυλώνα Digital Insurance, με ένα χρυσό, ένα αργυρό και ένα χάλκινο βραβείο. Με επίκεντρο την ταχύτερη και πιο αποδοτική εξυπηρέτηση των πελατών και συνεργατών της, έδωσε δυναμικό «παρών» στην εκδήλωση-θεσμό που προάγει τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και τα έργα μετασχηματισμού που διαμορφώνουν το μέλλον.

Συγκεκριμένα, έλαβε χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best Digital Initiative for Health Products, για την εφαρμογή ERGO forMe,  η οποία  προσφέρει στους πελάτες άμεση πρόσβαση στα ατομικά και ομαδικά ασφαλιστήρια Ζωής & Υγείας μέσα από μία ενιαία, εύχρηστη πλατφόρμα. Μέσω της υπηρεσίας E-Claims, οι ασφαλισμένοι σε ομαδικά προγράμματα μπορούν να υποβάλλουν και να παρακολουθούν τα αιτήματά τους για αποζημίωση γρήγορα και εύκολα, με διαρκή ενημέρωση για την πορεία και τα εκτιμώμενα ποσά. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη τόσο σε περιβάλλον Web όσο και σε συσκευές Android και iOS, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, με μεγαλύτερη ευελιξία και αμεσότητα.

Στην κατηγορία Best Digital Transformation Initiative, η εταιρεία απέσπασε αργυρό βραβείο για την εφαρμογή ERGO eSignature/Communication η οποία κάνει την ασφάλιση άμεση, απλή και εύκολα προσβάσιμη. Παράλληλα, ενισχύει τη δέσμευση της εταιρείας στη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα.

Άλλη μια διάκριση απέσπασε και η αξιοποίηση της τεχνολογίας RPA (Robotic Process Automation) στον κλάδο Ζωής και Υγείας, με την εταιρεία να λαμβάνει το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία Best Paperless Digital Initiative.  Μέσω της πλήρους αυτοματοποίησης της διαδικασίας παραγωγής, ηλεκτρονικής αποστολής και αρχειοθέτησης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων, η ERGO ασφαλιστική ενισχύει τις paperless-ψηφιακές πρακτικές της. Κατά αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η μετάβαση από τη χρονοβόρα διαδικασία έκδοσης-αποστολής εντύπου ασφαλιστηρίου σε άμεση έκδοση-αποστολή ψηφιακού ασφαλιστηρίου,  ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζεται: η βελτιωμένη εμπειρία πελάτη με την άμεση παραλαβή του ασφαλιστηρίου στο e-mail, η λειτουργική αποδοτικότητα με την αποδέσμευση χρόνου από επαναλαμβανόμενες εργασίες, η μείωση κόστους και η εκμηδένιση σφαλμάτων. 

Η Διευθύντρια Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Ρέα Θελερίτη, αφού συνεχάρη όλους τους συναδέλφους που εργάστηκαν για την υλοποίηση των έργων που βραβεύτηκαν, δήλωσε σχετικά: “Η ERGO συνεχίζει να επενδύει στις  νέες τεχνολογίες στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με στόχο τη βελτίωση και την εξατομικευμένη εμπειρία του πελάτη αλλά και την υποστήριξη του συνεργάτη μας. Οι διακρίσεις της στα Digital Finance Awards 2025, αποτελούν μία ακόμη αναγνώριση της στρατηγικής της εταιρείας για έναν πιο γρήγορο, προσβάσιμο και ψηφιακό ασφαλιστικό κλάδο.”

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 1η Συνάντηση Συνεργατών της MEGA Brokers στην Πάτρα

0

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 1η συνάντηση συνεργατών της MEGA Brokers στην Περιφέρεια, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 26 Μαρτίου 2025, στην Πάτρα στο MOXY Patra Marina.

Η εκδήλωση συγκέντρωσε σημαντική συμμετοχή συνεργατών από την Πάτρα και τις γύρω περιοχές, επιβεβαιώνοντας το έντονο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας εκτός Αθηνών.

Θεματολογία & Εξελίξεις

Στη συνάντηση παρουσιάστηκαν:

Ο νέος Κανονισμός Πωλήσεων 2025 της MEGA Brokers, σχεδιασμένος για να προσφέρει τις
πιο ανταγωνιστικές και αποδοτικές προοπτικές στην αγορά.

Η παρουσίαση του Προγράμματος Mega AI Advisor, το οποίο αξιοποιεί την τεχνολογία για
τη βελτιστοποίηση και την υποστήριξη των καθημερινών εργασιών των συνεργατών
προσφέροντας ταχύτητα, ακρίβεια και αποτελεσματικότητα.

Η παρουσίαση για περισσότερα από 15 προηγμένα εργαλεία και εξειδικευμένες υπηρεσίες Customer Success Manager, σχεδιασμένα για να κάνουν την καθημερινότητα των συνεργατών πιο παραγωγική και απολαυστική, αυτά τα εργαλεία επιβεβαιώνουν το ρόλο της MEGA Brokers ως πρωτοπόρου στην ψηφιακή εξυπηρέτηση.

Δυναμική Παρουσία της MEGA Brokers

Στη συνάντηση συμμετείχαν στελέχη της MEGA Brokers, τα οποία είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους συνεργάτες, να ανταλλάξουν απόψεις και να ενισχύσουν τη σχέση της εταιρείας με το δίκτυο της περιοχής. Η εκδήλωση έκλεισε με buffet menu και networking, δίνοντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία για εποικοδομητικές συζητήσεις και νέες επαγγελματικές συνδέσεις.

«ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» τα μέλη του ΣΠΑΤΕ

0

Την Τετάρτη 19/3/2025 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η εκδήλωση του ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ, ΣΠΑΤΕ στο HARD ROCK CAFÉ ATHENS με
θέμα: «ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ»

Στην εκδήλωση, που ήταν ανοικτή, συμμετείχαν πολλά μέλη του ΣΠΑΤΕ καθώς και πολλοί συνάδελφοι ΜΗ μέλη του Σωματείου.

Την πρόσκληση αποδέχθηκαν και συμμετείχαν επίσης, μέλη του Δ.Σ. της ΕΕΑΕ καθώς και το σύνολο των μελών της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ του ΕΕΑ.

Η εκδήλωση είχε ως κύριο αντικείμενο την προβολή των δράσεων του Σωματείου αλλά και των ενεργειών και παρεμβάσεων μέσω της ΕΑΔΕ και των κοινών δράσεων με την ΕΝΩΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ.

Ένας ακόμα από τους στόχους της συνάντησης ήταν να συζητηθούν οι τρέχουσες εξελίξεις και ο ρόλος του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή.

Στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης των ασφαλιστικών γραφείων παρουσιάστηκε πλατφόρμα για την επικοινωνία του ασφαλιστικού πράκτορα με τον πελάτη, εντός των υποχρεώσεων της συμβατικής εκ του νόμου ενημέρωσης του πελάτη – καταναλωτή.

Η Πρόεδρος του Σωματείου μας κ. ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ στον χαιρετισμό της ενημέρωσε τους συμμετέχοντες σχετικά με τις κυριότερες παρεμβάσεις που έγιναν και αφορούσαν τις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας, τις ενέργειες για τις εγκυκλίους ασφαλιστικών εταιριών που έχρηζαν αλλαγών, την συμμετοχή της ΕΑΔΕ στο Παρατηρητήριο για την Ιδιωτική Ασφάλιση ΕΝΑΝΤΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ. Η Πρόεδρος αναφέρθηκε τέλος, στις τρέχουσες εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα στην ασφαλιστική αγορά, τις οποίες παρακολουθούμε όλοι με ιδιαίτερη προσοχή, καθώς αυτές θα επηρεάσουν σημαντικά το περιβάλλον στο οποίο εργαζόμαστε.

Ο Αντιπρόεδρος κ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΑΚΗΣ στην ομιλία του αναφέρθηκε στην κινητικότητα που παρατηρείται στην αγορά λόγω των συνεχών εξαγορών και συγχωνεύσεων, τα εναλλακτικά δίκτυα, την ανάγκη στήριξης των επαγγελματικών σωματείων, αλλά και το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αγορά από το γεγονός ότι δεν εισέρχονται νέοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές στο επάγγελμα.

Η Γενική Γραμματέας κ. ΤΟΝΙΑ ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΥ, μίλησε αναλυτικά για τις δράσεις του Συλλόγου, έκανε αναφορά στην ΕΑΔΕ και την για πρώτη φορά δημιουργία ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ και την αξιοποίηση όλων των ενημερώσεων που λαμβάνουμε από το BIPAR και ανακοίνωσε ότι πολύ σύντομα θα βγει στον αέρα διαφημιστική καμπάνια για τον ρόλο του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Τέλος, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, το βαρύ πρόγραμμα καθηκόντων και υποχρεώσεων του αλλά και τη σημασία της συμμετοχής των συναδέλφων στα Σωματεία για την αντιμετώπιση των κοινών προβλημάτων. Κλείνοντας την ομιλία της, κάλεσε τα μέλη να προσεγγίσουν τους συναδέλφους και να τους προτρέψουν σε συμμετοχή στα Σωματεία.

Ο Ειδικός Γραμματέας κ. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΑΓΕΝΑΣ αναφέρθηκε στα οφέλη του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ με την ΕΕΑΕ, στα κοινά θέματα που απασχόλησαν τα δύο Σωματεία, ενημερώνοντας ότι επιθυμία και των δυο Σωματείων είναι να προχωρήσουμε σε κοινή πορεία.

12th Digital Banking Forum/GenAI & embedded finance: Οι νέες προκλήσεις για τις ψηφιακές χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες

0

Οι αλλαγές που φέρνει το GenAI, αλλά και το embedded finance, αποτέλεσαν το επίκεντρο του 12th Digital Banking Forum, το οποίο συγκέντρωσε πλήθος στελεχών από τον ευρύτερο χρηματοπιστωτικό τομέα. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια σειρά από παρουσιάσεις και ομιλίες, στο πλαίσιο των οποίων παρουσιάστηκαν ουκ ολίγες εφαρμογές και υλοποιήσεις που αλλάζουν τα δεδομένα στον χρηματοπιστωτικό κλάδο.

Το 12th Digital Banking Forum #dbfo25 πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη 27 Μαρτίου 2025, από την ethosEVENTS, με φυσική παρουσία σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας και online μέσω της πρωτοποριακής πλατφόρμας LiveOn Expo Complex. Υπεύθυνος προγράμματος του συνεδρίου και συντονιστής ήταν ο δημοσιογράφος Δημήτρης Μαλλάς.

Κορυφαία στιγμή του forum ήταν η ομιλία της δρος Έφης Πυλαρινού, Global Fintech & Tech Thought Leader και Founder των Growfin & FS i-Hub, η οποία αναφέρθηκε στη νέα εποχή που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη. Στο keynote της, με τίτλο “The New DNA of Finance: From Digital to AI-Native”, η δρ. Έ. Πυλαρινού επεσήμανε ότι η έλευση και η αξιοποίηση του ΑΙ, και ειδικότερα του GenAI, απαιτεί μια διαφορετική προσέγγιση από την πλευρά των εταιρειών αλλά και των στελεχών του κλάδου, κάνοντας λόγο για τους AI natives, οι οποίοι δημιουργούν την Intelligent Economy.

Στον χαιρετισμό του κατά την έναρξη του συνεδρίου, ο κ. Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ανέφερε: «Η βοήθεια του υπουργείου όσον αφορά στον ψηφιακό μετασχηματισμό είναι προφανής τα τελευταία χρόνια. Ψηφιοποιούμε το κράτος με το gov.gr και σε ό,τι αφορά στον τραπεζικό τομέα έχουμε το KYC με πάνω από 15 εκατομμύρια ενημερώσεις στοιχείων. Αντίστοιχη προσπάθεια επιβεβαίωσης δεν χρειάστηκε από το τραπεζικό σύστημα. Το Know your Business, μετά από 4 χρόνια, ήρθε προς χρήση και λειτουργεί για καθεμία τράπεζα ξεχωριστά. Έχουμε τρεις άξονες: καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, καλύτερη λειτουργία του τραπεζικού συστήματος, διαφάνεια. Δεν είναι κάτι που εξαγγέλλουμε, έγινε πράξη. Η ΑΙ είναι εδώ. Η Τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συνδράμει στην ανίχνευση απάτης και να αποτρέψει φαινόμενα απάτης».

Ο κ. Βασίλης Παναγιωτίδης, Ανώτερος Διευθυντής, Ελληνική Ένωση Τραπεζών, επεσήμανε: «Είναι προφανές ότι η ΑΙ και GenAI χρήζει ευοίωνης υιοθέτησης και στο τραπεζικό σύστημα. Ήδη υπάρχουν εφαρμογές που υλοποιούν GenAI. Τα βήματα είναι προσεκτικά. Μόλις πριν από 9 μήνες είχαμε τη διαμόρφωση ενός ευρωπαϊκού πλαισίου. Το ΑΙ Αct θα αρχίσει σταδιακά να διαμορφώνεται. Υπάρχουν ιδιαιτερότητες όταν συζητάμε για τη συγκεκριμένη τεχνολογία, αλλά είναι σημαντικό ότι η άνοδος της χρήσης ΑΙ στον χρηματοπιστωτικό τομέα θα πρέπει να συμβαδίσει με τη ρύθμιση και την εκπαίδευση όλων μας». Σημείωσε ακόμη ότι «οι ευκαιρίες της Τεχνητής Νοημοσύνης για το χρηματοπιστωτικό σύστημα είναι μεγάλες. ΗΠΑ και Κίνα είναι leaders στον τομέα της ΑΙ, ενώ η Ευρώπη έχει μείνει πολύ πίσω ως προς αυτό».

Ο κ. Σταύρος Σταυρινουδάκης, Director Analytics Business Unit, Performance Technologies, στην παρουσίασή του με τίτλο “Agentic AI, build AI agents to transform your business”, ανέφερε: «Το Agentic AI είναι προϊόν Τεχνητής Νοημοσύνης με συγκεκριμένο στόχο, βοηθάει στη λήψη αποφάσεων και επιλύει προβλήματα σε πραγματικό χρόνο». Περαιτέρω ανέλυσε τις παραμέτρους χρήσης των LLM και τις δυνατότητες των agents και assistants, ενώ επεσήμανε ότι η Performance Technologies μετρά 30 χρόνια στην ελληνική αγορά, συνεργαζόμενη με όλες τις τράπεζες.

Στην παρουσίασή του, με θέμα “Automating Loan Folder Processing with AI”, ο κ. Βασίλης Λινάρδος, Διευθυντής Τεχνητής Νοημοσύνης, Archeiothiki SA, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζονται στον συγκεκριμένο τομέα, όπως: μεγάλος όγκος και ποικιλία τύπων εγγράφων, χρονοβόρα ανασκόπηση και εξαγωγή δεδομένων, πολυπλοκότητα μαζικού χειρισμού και ανάκτησης εγγράφων, ασυνέπεια των ελέγχων που βασίζονται σε ατομική προκατάληψη και άλλα, παρουσιάζοντας τις λύσεις που προσφέρει η Archeiothiki SA. Επεσήμανε επίσης τα εξής: «Η ομάδα που έχουμε χτίσει αποτελείται από 20 άτομα με στόχευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη για το banking, insurance, υγεία και πολλά άλλα».

Ο κ. John Komninakidis, Vice President, Head of Middle East, Türkiye, Greece, Datasite, τόνισε στα λεγόμενά του ότι η Datasite συνεργάζεται με το σύνολο του τραπεζικού συστήματος ως η Νο1 εταιρεία στον κόσμο, πραγματοποιώντας 15.000 συναλλαγές τον χρόνο. «H Datasite βρίσκεται πίσω από μερικά ηχηρά deals και projects, όπως η πώληση του ΟΤΕ στην Αλβανία, η εξαγορά της ΤΕΡΝΑ από την Masdar, τα κόκκινα δάνεια της Πειραιώς, η πώληση της Chipita, η έκδοση ομολόγων της ΙΝΤΡΑΛΟΤ. Πραγματοποιήσαμε τρεις πολύ μεγάλες εξαγορές, εκ των οποίων η μία θα ανακοινωθεί τις επόμενες εβδομάδες» ανέφερε. Ο κ. Κομνηνακίδης έφερε το παράδειγμα του ΟΤΕ και τα deals της Ρουμανίας και της Αλβανίας, στα οποία χρησιμοποιήθηκε η ΑΙ: «Με τον τρόπο αυτό μειώθηκε ο χρόνος και έγινε σημαντική μείωση του κόστους. Πραγματοποιήσαμε μια έρευνα σε 180 χώρες και εξήχθη το συμπέρασμα ότι η ΑΙ αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα».

Στο τέλος της ομιλίας, ο CEO του ethosGROUP, κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης, παρέδωσε τιμητικό βραβείο στον κ. Κομνηνακίδη, για την προσφορά της εταιρείας στο τραπεζικό οικοσύστημα.

Στο Panel I, με θέμα «GenAI και τραπεζικός κλάδος: Προκλήσεις και ευκαιρίες», ο κ. Ευάγγελος Γκρουστιώτης, Chief Technology Officer, Optima bank, δήλωσε: «Το 2019, αρχίσαμε θέτοντας ως στρατηγικό στόχο τον αυτοματισμό. Είχαμε όλα τα εργαλεία τότε για να το κάνουμε και μετά από 5 χρόνια έχουμε καταφέρει 100 διαδικασίες να τρέχουν με αυτοματισμό. Πλέον, ο κόσμος έχει αγκαλιάσει ένα εργαλείο που έχει αντικαταστήσει ένα μέρος της δουλειάς. Αυτό μας βοηθά να κάνουμε ένα βήμα μπροστά, να πάμε μπροστά με τη βοήθεια του GenAΙ. Η βασική κουλτούρα στην τράπεζά μας είναι ότι ένα καινούργιο εργαλείο δεν έρχεται να μας αντικαταστήσει, αλλά να μας βοηθήσει».

Ο κ. Βαγγέλης Καρέλης, Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας και Πληροφορικής (CTIO), Archeiothiki SA, επεσήμανε: «Ό,τι έχουμε θέσει στη σημερινή ατζέντα είναι μια τεχνολογία που θα μας απασχολεί για πολλά χρόνια, ενώ προσεχώς θα συμβαίνουν πράγματα που δεν μπορούμε ούτε να φανταστούμε σήμερα. Εμείς είδαμε από νωρίς ότι η Archeiothiki έχει στο DNA της το έγγραφο, υπάρχει ένας μεγάλος όγκος πληροφορίας χρήσιμης, που πρέπει όμως να διεκπεραιωθεί. Ως εταιρεία, έχουμε μια ομάδα υψηλής ειδίκευσης που φέρνει εις πέρας τέτοιες προκλήσεις, για τη δημιουργία νέων εργαλείων».

Ο κ. Χρήστος Μίχας, Data & AI FSS Sales Leader, IBM, σημείωσε: «Τοποθετούμαστε, αρχικά, λέγοντας ότι πρέπει να δούμε πώς το ΑΙ θα κάνει accelerate το digital transformation των τραπεζών. Είναι μια διαρκής διαδικασία, η τεχνολογία εξελίσσεται, με νέες πρακτικές. Για να δώσουν μεγάλη αξία μέσω ΑΙ οι τράπεζες πρέπει να ενσωματώσουν την τεχνολογία αυτή στις καθημερινές λειτουργίες τους, όπως δάνεια, αυτοματοποιημένη επίλυση προβλημάτων πελατών κ.λπ. Όραμά μας είναι ένας Agentic AI, όπου πολλοί agents μαζί θα μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους και να διεκπεραιώνουν μια εργασία. Στην κατεύθυνση αυτή, εμείς έχουμε το IBM Watsonx Orchestrate, προκειμένου να προσεγγίσουμε το Agentic AI».

Η κ. Μαρίνα Ρίκου, Customer Value and Data Management Director, Alpha Bank, τόνισε: «Εμείς τοποθετούμε την Alpha Bank σαν μια ΑΙ bank. Χρησιμοποιούμε ΑΙ λειτουργίες εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Η περυσινή χρονιά ήταν ένα έτος για εμάς του GenAI, βγάλαμε τον πρώτο ψηφιακό βοηθό και νομίζω ήμασταν οι πρώτοι που τον βγάλαμε στον αέρα με τη βοήθεια μιας fintech. Σύντομα θα βγει και στο mobile app μας». Όσον αφορά τις προκλήσεις, ανέφερε ότι υπάρχει δυσκολία στην εξεύρεση ταλέντων που θα ενσωματωθούν στις ομάδες για να υποστηρίξουν αυτές τις τεχνολογίες. Συμπλήρωσε δε ότι «η επόμενη μέρα αφορά τους agents που θα απλοποιήσουν διαδικασίες, θα μπορούν να “σηκώσουν” περίπλοκα workflows, να χρησιμοποιηθούν και στο εξωτερικό chatbot, αλλά και εσωτερικά, μέσα στην τράπεζα, για να απλοποιήσουμε τις διαδικασίες μας».

Ο κ. Κωνσταντίνος Τσιπτσής, Βοηθός Γενικός Διευθυντής-Επικεφαλής Επιχειρηματικής Ανάλυσης και Διαχείρισης Αξίας Πελάτη, Eurobank, ανέφερε ότι χρησιμοποιούν την GenAΙ σε 3 επίπεδα: στην καθημερινότητά μας μέσω co-pilot, στις εσωτερικές διαδικασίες που έχουν εμπλουτιστεί με το GenAI με προσωποποιημένα μηνύματα και στο customer refacing application. «Σύντομα, θα δημιουργήσουμε και τον δικό μας virtual assistant» είπε και κατέληξε: «Επειδή είναι κάτι καινούργιο, υπάρχουν governance μοντέλα, τα οποία πρέπει να ενσωματωθούν μέσα σε μια ήδη υφιστάμενη γραφειοκρατία. Μελλοντικά, πρέπει να εμπλουτίσουμε τις υφιστάμενες εφαρμογές που έχουμε χωρίς να καταργούμε την παλιά τεχνολογία».

Η κ. Ιωάννα Χήνη, Senior Manager, Accenture Greece, σημείωσε: «Η τελευταία μας έρευνα αποτυπώνει ότι το 70% των ρόλων μέσα στις τράπεζες μπορούν να γίνουν replaced, είτε να ενισχυθούν. Αυτό μας δείχνει ότι το GenAI θα αλλάξει μεγάλο κομμάτι των οργανισμών. Στις προκλήσεις συγκαταλέγουμε το θέμα της κουλτούρας και το ταλέντο –πώς όλο το εργατικό δυναμικό μπορεί να καταλάβει τι μπορεί να κάνει. Όσον αφορά στο μέλλον, εμείς αυτό που βλέπουμε είναι ότι το GenAI θα φέρει στη σχέση του πελάτη και της τράπεζας το στοιχείο της προσωποποίησης, το οποίο χάθηκε, καθώς οι τράπεζες απομακρύνθηκαν από την παραδοσιακή σχέση τραπεζικού-πελάτη και πέρασαν σε πιο digital μορφές εξυπηρέτησης.

Σε fireside chat, με τον Δημήτρη Μαλλά, ο κ. Γιάννης Γκικόπουλος, Chief Innovation Officer & Head of Applied Intelligence, Qualco Group, τόνισε μεταξύ άλλων: «H Qualco έχει πάνω από 1.000 εργαζόμενους και παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες. Όλα τα προϊόντα μας ενσωματώνουν την Τεχνητή Νοημοσύνη και τη γενετική νοημοσύνη στον κώδικά τους. Αυτήν τη στιγμή, έχουμε project για τον τραπεζικό κλάδο και προσπαθούμε να αλλάξουμε τον τρόπο και τη διαδικασία γύρω από ένα στεγαστικό δάνειο. Η διαδικασία έγκρισης ενός δανείου είναι χρονοβόρα, γι’ αυτό θέλουμε να υποδιπλασιάσουμε τον χρόνο».

Σε ένα ακόμη fireside chat, o κ. Σωκράτης Πλούσσας, Ιδρυτής & CEO, ΚΝΕΧ (πρώην FUND4ALL), είπε: «Είμαστε μια fintech που από το 2020 ξεκινήσαμε τα πρώτα μας έργα στο Λονδίνο. Τώρα επιδιώκουμε τη δημιουργία μιας πλατφόρμας APIs που να είναι γρήγορη, compliant και safe. Φιλοδοξούμε να είμαστε ΑΙ natives και προς την κατεύθυνση αυτή μας βοηθά η Μicrosoft μέσω του AI fintech accelerator. Πρόκειται για μια τεράστια γκάμα εργαλείων, που δημιουργεί ένα trigger για το τι μπορούμε να κάνουμε με αυτά». Σημείωσε ακόμη: «Στις 8 του Μάη παρουσιάζουμε το νέο προϊόν μας, έχουμε ξεκινήσει τη συνεργασία με τη Μicrosoft και την Nvidia, η οποία έχει δείξει ενδιαφέρον στο κομμάτι των agents. Είναι μια πολύ σοβαρή έκπληξη το γεγονός ότι η Nvidia ενδιαφέρθηκε για εμάς, χτίζουμε users stories μαζί».

Ο κ. Σπύρος Σακελλαρίου, Group AI and Data Analytics Director, Austriacard Holdings, ανέφερε: «Η Austriacard τυπώνει κάρτες, αλλά έχει ένα πλάνο να μπει σε digital services. Το ΑΙ θα μας πάει στα επόμενα βήματα. Έχουμε δημιουργήσει μια πλατφόρμα που μπορούμε να φτιάχνουμε AI agents και έχουμε χτίσει ένα ΑΙ factory στη Ρουμανία. Χτίζουμε λύσεις για χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, για να αυτοματοποιούμε τις διαδικασίες». Επιπλέον, τόνισε: «Οι τράπεζες είχαν μείνει λίγο πίσω στον τομέα του ΑΙ. Ένα θέμα που αντιμετωπίζουμε στον Νότο είναι ότι η υποδομή για να “τρέξεις” τα μοντέλα είναι ακριβή. Θέλουμε να μειώσουμε την τιμή του entry hardware».

Ο κ. Χρήστος Ταρατσίδης, Head of Sales, Snappi, αναφέρθηκε στους στόχους και τις φιλοδοξίες της νεοεισερχόμενης neobank καθώς και τις προκλήσεις με τις οποίες ήρθε αντιμέτωπη. «To πλεονέκτημά μας είναι ότι μπορούμε να συνδυάσουμε στοιχεία από τους δύο κόσμους, την εμπιστοσύνη και τη διασφάλιση που πηγάζει από ένα αδειοδοτημένο ίδρυμα και, από την άλλη, την ευελιξία και απρόσκοπτη λύση που προσφέρει ένα fintech. Το εμπορικό μας λανσάρισμα τοποθετείται στο δεύτερο τρίμηνο του 2025, μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα είμαστε live. Θα ξεκινήσουμε από την Ελλάδα, ωστόσο υπάρχει ένα φιλόδοξο πλάνο έως το 2028 να ανοίξουμε και σε άλλες 4-5 ευρωπαϊκές χώρες».

Στο Panel IΙ, με θέμα «GenAI και πληρωμές: Προκλήσεις και ευκαιρίες», ο κ. Μάκης Μαλιώρης, Technology & NSP Operations Director at Cardlink, a Worldline brand, ανέφερε: «Εκπαιδεύουμε όλους τους ανθρώπους μας να σκέφτονται πώς θα κάνουν πιο ποιοτική τη δουλειά τους. Έχουμε περάσει στο επίπεδο του να προβλέψουμε ένα incident. Δοκιμάζουμε πράγματα που αφορούν στη συμπεριφορά του πελάτη σαν security κομμάτι. Αυτό που έρχεται (GenAI) θα αλλάξει το τοπίο των συστημάτων».

Ο κ. Ανδρέας Μάντης, Επικεφαλής Επιχειρησιακής Ανάπτυξης & Καινοτομίας, ΔΙΑΣ, δήλωσε: «Ο τομέας των πληρωμών μετασχηματίζεται, με μεγάλες προσδοκίες για την εμπειρία του χρήστη. Μέσα από αυτό το πλαίσιο υπάρχουν ευκαιρίες που δημιουργούνται, όπως η καλύτερη, προσωποποιημένη εμπειρία χρήστη, η βελτίωση των πληρωμών και η ανίχνευση απειλών απάτης. Όταν μιλάμε για πληρωμές, πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη. Η πρόκληση είναι πώς θα χρησιμοποιήσουμε την GenAI. Το ΑΙ δεν είναι μόνο μια τεχνολογία, αλλά μια στρατηγική διακυβέρνησης».

Ο κ. Γεώργιος Μωραΐτης, Head of Payments & Cash Management Solutions, NBG, ανέφερε: «Θέλω να επικεντρωθώ στις ανάγκες των εταιρικών πελατών. Τα μοντέλα και analytics ΑΙ και prediction μπορούν να βοηθήσουν τους εταιρικούς πελάτες. Έχουμε μια πλούσια γκάμα από APIs που δίνουν πληροφόρηση, μέχρι και βοήθεια στην είσπραξη πληρωμών. Δίνουμε τη δυνατότητα να κάνουν απευθείας connect. Έχουμε φτιάξει ένα οικοσύστημα που αυτοματοποιούν τις πληροφορίες. Μπορούμε να δώσουμε ενημέρωση για τη συμπεριφορά (behaviour) στους εταιρικούς πελάτες και το δικό τους πελατολόγιο».

Ο κ. Αντίγονος Παπαδόπουλος, Deputy Country Head, Global Payments Greece & Managing Director, EDPS, είπε: «Πρακτικά, πρέπει να εισάγουμε στους οργανισμούς μας την ΑΙ. Υπάρχουν ευκαιρίες στο κομμάτι του back office. Υπάρχουν όμως και προκλήσεις, όπως το privacy και το security. Δουλεύουμε σε διάφορους τομείς, όπως και στο κομμάτι της εκπαίδευσης. Το incident management process είναι το πιο σημαντικό, όπως και η αντίδρασή μας απέναντι σε τέτοια φαινόμενα. Όσο πιο αυτοματοποιημένα είναι τα συστήματα τόσο μειώνεται ο κίνδυνος».

Ο κ. Νεοκλής Στάμκος, Διευθύνων Σύμβουλος, Microsmart, επεσήμανε: «Εφαρμόζουμε εργαλεία ΑΙ στην εταιρεία μας, αξιολογώντας data και ανθρώπους. Πολλές τράπεζες είχαν defaults σε μικροδάνεια. Με την τεχνολογία του blockchain θα δίνουμε ομόλογα. Η μικροπίστωση στην Ελλάδα θέλει προσοχή». Και συμπλήρωσε: «Ο τραπεζικός υπάλληλος θα βγει από τον χάρτη λόγω του ΑΙ. Το τοπίο δεν είναι ξεκάθαρο».

ΧΟΡΗΓΟΙ

Silver Sponsors

Archeiothiki SA
Datasite
Performance Technologies

Bronze Sponsors

Accenture
Austriacard Holdings
Eurobank
EDPS
NBG PAY
KNEX
My POS
Qualco Group
Snappi

Corporate Participations

Arηs Group
Innews
Microsmart
Ogilvy
ΣΕΜΑ

Υπό την Αιγίδα

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Ελληνική Ένωση Τραπεζών (ΕΕΤ)
Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ)
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ)
Ένωση Θεσμικών Επενδυτών (ΕΘΕ)
Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ)
Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδας (ΣΕΚΕΕ)
Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ)
Ένωση Ελληνικών Βιομηχανιών Διαστημικής Τεχνολογίας & Εφαρμογών (ΕΒΙΔΙΤΕ)

Knowledge Partner

AI Catalyst

Χορηγοί Επικοινωνίας

Banks.com.gr
ΧΡΗΜΑ
ΧΡΗΜΑ WEEK
Expos Greece
The business event calendar
Insurance World
Insuranceworld.gr
PhB
Virus.com.gr
ThessTodoay
Πρωινός Τύπος

Photo Credits
©Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι

Για πιο αναλυτική ενημέρωση, μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου 12th Digital Banking Forum| ethosEVENTS καθώς επίσης και τα social κανάλια Facebook και LinkedIn.

Για περισσότερες πληροφορίες:
Ανδρέας Μπάλτας, Group Digital Marketing Manager, ethosGROUP
τηλ.: +30 210 998 4906
e-mail: baltas.a@ethosmedia.eu

Η σημερινή ενημέρωση από την Insurance Europe για τα RIS

0

Τρεις προτάσεις υποβάλλει σήμερα Insurance Europe για τις επενδύσεις λιανικής (RIS).

Η Insurance Europe προτρέπει την ΕΕ να απλοποιήσει την Στρατηγική Λιανικής Επενδυτικής (RIS) μέρος της ατζέντας για την ενίσχυση της  ανταγωνιστικότητας στην Ευρώπη. Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τη δέσμη μέτρων για τα RIS αποτελούν μια ευκαιρία για την απλοποίηση της πρότασης προς όφελος των καταναλωτών. Ο ασφαλιστικός κλάδος υποστηρίζει πλήρως τους στόχους του σχεδίου Λιανικής Επενδυτικής που δίνει στους ιδιώτες επενδυτές τη δυνατότητα να επενδύσουν και να στηρίξουν τις  κεφαλαιαγορές στην Ευρώπη, αναφέρει η Insurance Europe.

Στη νέα σειρά συστάσεων που δημοσιεύθηκε σήμερα, η Insurance Europe κάνει τρεις προτάσεις για το πώς μπορεί να απλοποιηθεί τo  σχέδιο Επενδυτικής Λιανικης, RIS:

  • Αξία στα χρήματα

Για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική παρακολούθηση της αγοράς διατηρώντας παράλληλα την ελευθερία των ασφαλιστών να σχεδιάζουν προϊόντα και να ορίζουν τιμές, είναι σημαντικό οι εποπτικές αρχές να μπορούν να χρησιμοποιούν δείκτες αναφοράς χωρίς να απαιτείται από τις ασφαλιστικές εταιρείες να εκτελούν ασκήσεις ομαδοποίησης. Για να αποφευχθούν οι επιπτώσεις, είναι επίσης σημαντικό να αποφευχθούν νέες απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων και η δημοσίευση σημείων αναφοράς.

  • Καταναλωτής

Οι μικροεπενδυτές θα πρέπει να βιώσουν μια ομαλή και πιο λιτή διαδικασία πωλήσεων, διατηρώντας παράλληλα εύκολη πρόσβαση σε συμβουλές και σε διάφορους τύπους καναλιών διανομής. Ως εκ τούτου, η Insurance Europe ζητά να αποφευχθεί η προσθήκη νέων ερωτήσεων στους ήδη μακροχρόνιους ελέγχους καταλληλότητας ώστε να αποφευχθούν τα λάθη.

Αναφορές

Η υπερφόρτωση πληροφοριών πρέπει να μειωθεί και η εστίαση πρέπει να είναι σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία για τους καταναλωτές. Είναι σημαντικό να αποφευχθούν οι διπλές και υπερβολικά τεχνικές αναφορές κόστους, να επισημανθούν τα οφέλη των ασφαλιστικών προϊόντων και να διασφαλιστεί ότι οι μορφές γνωστοποίησης είναι κατάλληλες για τον σκοπό αυτό.

Η Insurance Europe πιστεύει ότι αυτές οι αλλαγές, σε συνδυασμό με την αποφυγή υπερβολικών τεχνικών μέτρων, θα διευκολύνει την προσφορά και την αγορά ασφαλειών Αυτό, τονίζει θα βοηθούσε στην απελευθέρωση των τόσο των  επενδύσεων όσο και στην αύξηση της  ανταγωνιστικότητάς.

«Έξυπνη Κίνηση – Ασφαλής Μετακίνηση» από τον όμιλο ΤΙΤΑΝ και το Ι.Ο.Α.Σ. “Π.Μυλωνάς”

0

στο εργοστάσιο Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης

Το Εκπαιδευτικό, Βιωματικό Πρόγραμμα «Έξυπνη Κίνηση – Ασφαλής Μετακίνηση» παρουσιάζουν στο εργοστάσιο Ευκαρπίας ο ΤΙΤΑΝ και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς». Στα τέσσερα επιμέρους προγράμματα που δημιούργησε το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς», παιδιά και έφηβοι από 5 έως και 18 ετών, αλλά και το ευρύ κοινό, εκπαιδεύονται στην κυκλοφοριακή αγωγή και την ασφαλή μετακίνηση.

Μέσα από πολλά και διαφορετικά βιωματικά παιχνίδια και ασκήσεις, χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικούς τάπητες, μαγνητικούς πίνακες, γυαλιά προσομοίωσης μέθης και προσομοιωτή πρόσκρουσης, βίντεο και παρουσιάσεις, οι συμμετέχοντες εξοικειώνονται με τη σήμανση, το σωστό τρόπο κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων, αποκτούν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε να αναπτύξουν μια οδηγική κουλτούρα που θα κάνει τη μετακίνησή τους στο δρόμο ευχάριστη και πάνω απ’ όλα ασφαλή!

Τα εγκαίνια του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 17 Μαρτίου, παρουσία του κ. Νικόλαου Τζόλλα, Αντιπεριφερειάρχη Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο οποίος εκπροσώπησε την Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κα Αθηνά Αθανασιάδου – Αηδονά, του κ. Κωνσταντίνου Γιουτίκα, Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης, του κ. Δημήτρη Ασλανίδη, Δημάρχου Δήμου Παύλου Μελά, της Διευθύντριας Τροχαίας Θεσσαλονίκης Ταξιάρχου κας Παρασκευής Παπαγεωργοπούλου, του κ. Αλέξανδρου Κόπτση, Περιφερειακού Διευθυντή Α’ Βάθμιας & Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, του Ομίλου ΤΙΤΑΝ και πλήθους εκλεκτών προσκεκλημένων.

Στο χαιρετισμό του, ο Διευθυντής του Εργοστασίου Ευκαρπίας, Βασίλης Στρουγγάρης, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων: «Δυστυχώς, η καθημερινότητα μας κατακλύζεται από νέα που αφορούν τροχαία και οδικά ατυχήματα. Τα περισσότερα με πολύ αρνητικές συνέπειες, για τους παθόντες, τις οικογένειες τους αλλά και γενικότερα την Κοινωνία μας. Για εμάς στον Τιτάνα, η Ασφάλεια είναι κορυφαία προτεραιότητα. Γνωρίζουμε πώς για να ενδυναμωθεί η Ασφάλεια, πέρα από τους κανόνες, τις διαδικασίες ή τα απαραίτητα τεχνικά μέσα, απαιτείται πάνω από όλα η καλλιέργεια κουλτούρας. Απαιτείται εκπαίδευση. Για το σκοπό αυτό, ενώσαμε τις δυνάμεις μας με το κορυφαίο Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» για τη διοργάνωση αυτού του προγράμματος, για πρώτη φορά στη Βόρεια Ελλάδα. Ο στόχος του προγράμματος είναι μοναδικός! Αν σωθεί έστω και ένας άνθρωπος που πέρασε από αυτόν εδώ το χώρο, που εκπαιδεύτηκε από αυτό το πρόγραμμα, που μπολιάστηκε με την κουλτούρα της Ασφάλειας, τότε ναι θα μιλάμε για ένα πολύ πετυχημένο πρόγραμμα».

Η κυρία Βασιλική Δανέλλη – Μυλωνά, Προέδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στην ομιλία της, εμφανώς συγκινημένη, αναφέρθηκε στο κρίσιμο ζήτημα των τροχαίων συμβάντων που αποτελούν μάστιγα για τη κοινωνία μας αλλά και τροχοπέδη για την ανάπτυξη του τόπου, τόνισε: «Η νέα αυτή πρωτοβουλία συνεργασίας του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (ΙΟΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς» με την εταιρεία ΤΙΤΑΝ, μια βιομηχανία με ουσιαστική συμβολή στην αναπτυξιακή πορεία του τόπου, αναδεικνύει για άλλη μία φορά την εταιρική κοινωνική της υπευθυνότητα σηματοδοτώντας μια σημαντική ενέργεια του ιδιωτικού τομέα, που αποτελεί μεγάλη στήριξη στο έργο μας για την κοινωνία, ειδικά σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.

Η συνεργασία μας αυτή είναι πηγή ζωής και ενδυνάμωσης του έργου μας στη Βόρεια Ελλάδα. Mέσω του Κέντρου Αναφοράς και Εκπαίδευσης για την Οδική Ασφάλεια που εγκαινιάζεται σήμερα, και του προγράμματος που δημιουργήσαμε μαζί, στεκόμαστε δίπλα στα παιδιά και τους νέους της Βόρειας Ελλάδας στον αγώνα για την προστασία της ζωής στους δρόμους και τη δημιουργία υπεύθυνων πολιτών. Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τη Διοίκηση και τα Στελέχη του Τιτάνα που συνεργάστηκαν μαζί μας για την ανάπτυξη του προγράμματος καθώς και όλους όσους στηρίζουν αυτή την προσπάθεια ενός έργου για το οποίο με συνέπεια και αφοσίωση, αγωνιζόμαστε εδώ και 20 χρόνια –συμβάλλοντας στην κοινή μας αποστολή για ασφαλέστερους δρόμους και ένα καλύτερο μέλλον. Με όραμά μας έναν κόσμο χωρίς τροχαία δυστυχήματα, προχωράμε μαζί!»

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από τις 12 Μαρτίου, θα διαρκέσει όλη την σχολική χρονιά ενώ προβλέπεται να συνεχιστεί και την επόμενη σχολική χρονιά 2025-2026. Υπάρχει δυνατότητα επίσκεψης και ξενάγησης σχολείων και ομάδων ως εξής: Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 -13:00, κατόπιν συνεννόησης στα τηλέφωνα: 2310 398642, 2310 398617, 2310 398643.

Ώρες λειτουργίας για το ευρύ κοινό: Σάββατο 10:00 – 14:00, εκτός επίσημων αργιών, κατόπιν συνεννόησης.

Είσοδος ελεύθερη. Διεύθυνση: Εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ, Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης

Σχεδιασμός Προγραμμάτων – Επιστημονική επιμέλεια: Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς»

Περισσότερα για τα προγράμματα και τις δράσεις του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του στη διεύθυνση https://www.ioas.gr/