back to top
24.4 C
Athens
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 34

Το digital insurance στο νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί;»

0
Insurance podcast cover

Στο νέο επεισόδιο του podcast «Και Αν Συμβεί;» η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από το digital insurance και τον συνδυασμό φυσικού και ψηφιακού καναλιού.

Καλεσμένος είναι ο Ευθύμιος Παπαδόπουλος, εμπορικός διευθυντής της Pricefox, ενώ τα βασικά θέματα που καλύπτονται είναι:

  • Τι αναζητούν οι πελάτες στην ψηφιακή ασφάλιση;
  • Η συμπληρωματικότητα φυσικού και online δικτύου.
  • Δεξιότητες που ξεχωρίζουν στον σύγχρονο πωλητή.

Ακούστε το επεισόδιο στο Spotify ή παρακολουθήστε το βίντεο:

Δείτε επίσης:

Και Αν Συμβεί… Έλεγχος από την Τράπεζα της Ελλάδος σε Ασφαλιστικό Γραφείο

11th MedTech Conference: «Ποιες μεταρρυθμίσεις έχει ανάγκη η αγορά ιατροτεχνολογικών»

0

10 Ιουλίου 2025, Divani Caravel & LiveOn Expo Complex

Ένα ακόμη πολύ σημαντικό συνέδριο, το 11th MedTech Conference, #mtco25, με τίτλο «Ποιες μεταρρυθμίσεις έχει ανάγκη η αγορά ιατροτεχνολογικών», θα πραγματοποιηθεί αύριο, 10 Ιουλίου. Στο συνέδριο θα συζητηθούν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από την αγορά ιατροτεχνολογικώνπροϊόντων στη χώρα.

Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών υγείας και η εφαρμογή του συστήματος DRGs γεννούν για πρώτη φορά, έπειτα από χρόνια, βάσιμες ελπίδες για λειτουργική αναδιοργάνωση, που τόσο έχει ανάγκη το ΕΣΥ. Την ίδια ώρα, πάντως, η αγορά ιατροτεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών εξακολουθεί να ταλανίζεται από χρόνιες και δομικές παθογένειες, με τις οφειλές των δημόσιων νοσοκομείων να συσσωρεύονται εκ νέου.

Ο υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, θα συμμετάσχει και φέτος ως ομιλητής στο 11th MedTech Conference, ενισχύοντας τον θεσμικό χαρακτήρα του συνεδρίου.

Η παρουσία του επιβεβαιώνει τον ρόλο του #mtco25 ως καθιερωμένης πλατφόρμας διαλόγου ανάμεσα στην Πολιτεία, τους επαγγελματίες υγείας και την επιχειρηματική κοινότητα του κλάδου.

Δηλώστε Συμμετοχή: https://bit.ly/mtco25_registration

O υφυπουργός Υγείας, κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, και ο πρόεδρος της Εθνικής Κεντρικής Αρχής Προμηθειών Υγείας (ΕΚΑΠΥ), κ. Άρης Αποστόλου, θα συμμετάσχουν στο Panel I, με θέμα: «Οικονομικά Νοσοκομείων – Προμήθειες ιατροτεχνολογικών προϊόντων».

Μεταξύ άλλων, στο Panel I θα λάβουν μέρος οι:

  • Δρ. Παντελής Μεσσαρόπουλος, MD, MSc, MBA, PhD(c), Προέδρος Διοικητικού Συμβουλίου ΚΕΤΕΚΝΥ
  • Κώστας Μαριάκης, Γενικός Γραμματέας ΔΣ Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ιατρικών και Βιοτεχνολογικών Προϊόντων (ΣΕΙΒ) & Γενικός Διευθυντής, Νέα Διαγνωστική Διάσταση ΕΠΕ

Επιπλέον, η κ. Λίλιαν Βιλδιρίδη, Γενική Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας, Υπουργείο Υγείας, θα συμμετάσχει στο Panel II, με κεντρικό θέμα «Ψηφιοποίηση συστήματος υγείας: Η μεγάλη ευκαιρία».

Στο ίδιο panel θα συμμετάσχουν και οι:

  • Δημήτρης Νίκας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Medtronic Hellas Πρόεδρος ΔΣ του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ιατρικών & Βιοτεχνολογικών Προϊόντων (ΣΕΙΒ)
  • Χαράλαμπος Καρανίκας, Επίκουρος Καθηγητής Ιατρικής Πληροφορικής και Συστημάτων Ηλεκτρονικής Υγείας, Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Γενικός Γραμματέας ΕΕΜΕΠΥ
  • Γεώργιος Ε. Δαφούλας, Ειδικός Συνεργάτης Ψηφιακής Υγείας, Γραφείο Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Στόχος της παρουσίας της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας είναι η ανταλλαγή απόψεων και η προώθηση λύσεων σε κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη δημόσια υγεία και την αποτελεσματική διαχείριση προμηθειών στον τομέα της ιατροτεχνολογίας.

Το θέμα «Τηλεακτινολογία: Εμπόδια – Προκλήσεις – Προοπτικές» θα συζητήσουν στο Panel IΙI οι παρακάτω ομιλητές:

  • Δρ. Αθανάσιος Ν. Χαλαζωνίτης, Συντονιστής Διευθυντής Ακτινολογικού Εργαστηρίου και Διευθυντής Ιατρικής Υπηρεσίας Νοσοκομείου «Αλεξάνδρα», Πρόεδρος Ελληνικής Ακτινολογικής Εταιρείας
  • Αθανάσιος Λοπατατζίδης, Commercial Executive Director, Affidea
  • Γεώργιος Μόσχος, Διευθυντής Πωλήσεων & Υπεύθυνος Προϊόντων, AGFA Healthcare IT, Ελλάδα & Κύπρος
  • Θανάσης Παπαποστόλου, Αντιπρόεδρος, Παπαποστόλου Ν. ΑΕ
  • Αλέξανδρος Π. Σπυρίδωνος, ΔΝ, Δικηγόρος, Συγγραφέας Νομικών Βιβλίων, Συνεργάτης École des Mines (Paris)

Στο συνέδριο θα παρευρεθούν διακεκριμένοι ομιλητές, όπως οι ακόλουθοι, με αλφαβητική σειρά:

  • Adan Martin, EMEA Commercial Head of Sales, Digital Solutions, Bayer
  • Χρήστος Καζάσης, Εμβιομηχανικός-Εμπειρογνώμων Αξιολόγησης & Διάχυσης Ιατρικής Τεχνολογίας
  • Ιωάννης Καραγιάννης, Πρόεδρος ΔΣ, ΗΔΙΚΑ ΑΕ
  • Σοφία Κατσιγιάννη, Δικηγόρος, εγγεγραμμένη στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών, Διδάκτωρ Νομικής ΕΚΠΑ
  • Δημήτρης Κατσιφαράκης, Chief Executive Officer, ISRRT
  • Νικόλαος Κουρεντζής, Country Head Radiology – GR+/RO+ cluster, Bayer
  • Κωνσταντίνος Κουτσόπουλος, Chief Product Officer, Covariance
  • Ευάγγελος Λιάτσικος, MD, PhD, MBA, Καθηγητής Ουρολογίας, Διευθυντής Ουρολογικής Κλινικής ΠΓΝΠ, Διευθυντής Ιατρικής Υπηρεσίας ΠΓΝΠ, Πρόεδρος Ευρωπαϊκού Σχολείου Ουρολογίας (ESU)
  • Κωνσταντίνος Μπακογιάννης, MD, PhD, Καρδιολόγος και Clinical Reader στη Γ’ Πανεπιστημιακή Καρδιολογική Κλινική του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
  • Κωνσταντίνος Ουζούνης, CEO, ethosGROUP
  • Μαρία Πολίτη, MD, Dr. med., PhD, Διαγνωστική και Επεμβατική Νευροακτινολόγος, Επιστημονικά Υπεύθυνη Τμήματος Εμβολισμών ΚΝΣ, ΓΝ «Ευαγγελισμός» 

Τις εργασίες του συνεδρίου και τις θεματικές συζητήσεις θα συντονίσει ο Αιμίλιος Νεγκής, Δημοσιογράφος, Διευθυντής Σύνταξης, Pharma & Health Business, virus.com.gr.

Όλες οι εξελίξεις στον κλάδο των ιατροτεχνολογικών προϊόντων θα συζητηθούν στο 11th MedTech Conference, που θα πραγματοποιηθεί στις 10 Ιουλίου 2025 από την ethosEVENTS, σε συνεργασία με το περιοδικό Pharma & Health Business και το portal virus.com.gr. Η συμμετοχή στo συνέδριο θα είναι εφικτή με φυσική παρουσία στο ξενοδοχείο Divani Caravel και online μέσα από το LiveOn Expo Complex, το καινοτόμο 3D εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο της LiveOn.

Για πιο αναλυτική ενημέρωση, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου: https://ethosevents.eu/event/11th-medtech-conference/ καθώς επίσης και τα social κανάλια Facebook, LinkedInκαι YouTube.

11th MedTech Conference, 10 Ιουλίου 2025, LiveOn Hybrid Event

Για περισσότερες πληροφορίες:

Φωτεινή Τουρλή, Marketing Assistant, ethosGROUP

Τηλ.: (+30) 210 998 4934

e-mail: tourli.f@ethosmedia.eu

Με 200% ζημιές στην υγεία, η ασφαλιστική αγορά που πάει;

0

Με 200% ζημιές και με πλαφονάρισμα από την κυβέρνηση 7% στις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας και ζωής, η ασφαλιστική αγορά που πάει; α.. και με έναν δείκτη που θα φτιαχτεί το 2026.

Να σταματήσει να ασφαλίζει την υγεία, δεν γίνεται, γιατί δεν θα έχει μετά ρόλο ύπαρξης. Να σταματήσει να κάνει αυξήσεις στα ασφάλιστρα, και αυτό δεν γίνεται, αν δεν πλαφονάρει η κυβέρνηση σε πολλαπλά επίπεδα τα ιδιωτικά νοσοκομεία.

Το πρόβλημα με τις αυξήσεις των συμβολαίων υγείας δεν αναδείχτηκε στην βάση του για αυτό και πήρε αναξέλεγκτες διαστάσεις. Ελάχιστοι γνώριζαν που είναι το πρόβλημα, για αυτό και η ασφαλιστική αγορά δέχτηκε επικρίσεις και έγινε στόχος. Αποτέλεσμα δεν βγήκε με τα πλαφοναρίσματα και τα πατροναρίσματα,  γιατί οι ασφαλιστικές δεν ήταν η αιτία. Ο στόχος ήταν σε άλλο σημείο.

Για αυτό και τα ιδιωτικά νοσοκομεία βρήκαν πάτημα και βγήκαν από πάνω. Αν δεν κόψεις την ρίζα του κακού, ο θύτης ξέρει πολύ που να φέρνει τα πάνω-κάτω, γυρνά πολύ επιδέξια τον ρόλο του, σε θύμα. Τότε, το πραγματικό θύμα δύσκολα να ξεφύγει, … υπό την αίρεση ….

… ότι θα είναι αδιάλλακτος στις δίκαιες διαπραγματεύσεις… που φαίνεται ότι σύντομα έρχονται .. γνωρίζουμε γιατί και με ποιους… θα μοιράσει την πίτα… και δεν θα οπισθοχωρήσει, ούτε θα υποκύψει σε τρικλοποδιές.

Τα ιδιωτικά νοσοκομεία δεν έχουν λόγο να κριτάρουν τα ισόβια συμβόλαια υγείας και, αν αυτά κοστίζουν. Το κόστος παροχής υπηρεσιών για αυτούς θα πρέπει να είναι το ίδιο για ισόβια, το ίδιο για τα ετήσια. Το ότι είναι φτηνά συμβόλαια για τις ασφαλιστικές, δεν συνεπάγεται ότι τα ιδιωτικά νοσοκομεία θα βαράνε.

Ανοιξε η συζήτηση από την κυβέρνηση για τον δείκτη υγεία, αντί να ανοίξει για την αναθεώρηση του πλαίσιου για το τρόπο που γίνοναι οι επενδύσεις στο ιδιωτικό χώρο υγείας, ωστέ να αυξηθεί ο ανταγωνισμός.  Οχι, να μας λένε τι επενδύσεις κάνει το Υγεία, ή το Ιατρικό Κέντρο ενισχύοντας το ολιγοπώλιο.  Να μας πουν τι θα αλλάξει για να χτιστούν νέα νοσοκομεία στην Ελλάδα και περισσότερο στις επαρχίες. Αυτό είναι υγεία. Οχι μισόλογο, επικαλύψεις και μπαζώματα.

Η μεγαλύτερη νίκη της ασφαλιστικής αγοράς τώρα είναι, να μπορέσει να συγκεντρώσει όλη της δύναμη για να μείνει ΕΚΕΙ που είναι  και να κάνει ΕΔΩ  αυτό που πρέπει να κάνει.

Να σταματήσουν να ηχούν οι συγκρούσεις από την “κλάγγη” και από ασαφείς θορύβους από τους οποίους επωφελούνται άλλοι.

 

 

 

Πάνω από 400 στελέχη στο καλοκαιρινό ραντεβού του ΣΕΣΑΕ

0
Εκδήλωση ΣΕΣΑΕ Γλυφάδα

Πιστός στο ραντεβού του για ακόμη μια χρονιά, ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών πραγματοποίησε την Τετάρτη 25 Ιουνίου την καλοκαιρινή του εκδήλωση, στο Manor House του GOLF PRIVE της Γλυφάδας.

Η φετινή εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε ευχάριστη και χαλαρή ατμόσφαιρα, δίνοντας στα περισσότερα από 400 στελέχη που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του Συνδέσμου την ευκαιρία να συναντηθούν, να χαλαρώσουν και να ανταλλάξουν απόψεις και νέα της ασφαλιστικής αγοράς.

Την εκδήλωση στήριξαν ως χορηγοί οι εταιρείες:

  • “HOWDEN HELLAS S.A.” – Πλατινένιος Χορηγός,
  • “ERGO”, “EUROLIFE FFH” & “NN HELLAS” – Χρυσοί Χορηγοί,
  • “AIG”, “DESIGNIA INSURANCE AGENTS”, “ΙΝΤΕRΑΜΕΡΙCΑΝ”, “INTERASCO” και “GRANT THORNTON” – Ασημένιοι Χορηγοί,
  • “ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ”,  “Η ΕΘΝΙΚΗ” και  “ΜΙΝΕΤΤΑ”, – Μεγάλoι Χορηγοί

Η ετήσια καλοκαιρινή συνάντηση του ΣΕΣΑΕ

0

Πιστός στο ραντεβού του ο ΣΕΣΑΕ πραγματοποίησε, ακόμη μια χρονιά, την καλοκαιρινή του εκδήλωση, την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025, στο Manor House του GOLF PRIVE της Γλυφάδας.

Η δημοφιλής αυτή εκδήλωση της ασφαλιστικής αγοράς, στέφθηκε για άλλη μια φορά, με απόλυτη επιτυχία, σε ένα χώρο ιδανικό και αντάξιο των προσδοκιών όλων. 

Η  φετινή εκδήλωση έδωσε την ευκαιρία συνάντησης σε περισσότερα από 400 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του Συνδέσμου, και πραγματοποιήθηκε σε πολύ ευχάριστη και χαλαρή ατμόσφαιρα, προσφέροντας σε όλους τους προσκεκλημένους στιγμές χαλάρωσης και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις και νέα της ασφαλιστικής αγοράς.

Την εκδήλωση στήριξαν:

“HOWDEN HELLAS S.A.” – Πλατινένιος Χορηγός,

“ERGO”, “EUROLIFE FFH” & “NN HELLAS” – Χρυσοί Χορηγοί,  

“AIG”, “DESIGNIA INSURANCE AGENTS”, “ΙΝΤΕRΑΜΕΡΙCΑΝ”, “INTERASCO” και “GRANT THORNTON” – Ασημένιοι Χορηγοί,

“ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ”,  “Η ΕΘΝΙΚΗ” και  “ΜΙΝΕΤΤΑ”, – Μεγάλoι Χορηγοί

Ο Γιώργος Γεωργίου στο ΔΣ της Mind The Hack

0
Mind The Hack promo

Η Mind The Hack, πρωτοπόρος εταιρεία στον χώρο της προηγμένης κυβερνοασφάλειας και της ψηφιακής ανθεκτικότητας των επιχειρήσεων, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του κ. Γιώργου Γεωργίου στο Management Board της εταιρείας ως Non-Executive Director.

Giorgos GeorgiouΟ κ. Γεωργίου είναι απόφοιτος του Georgetown University με υποτροφία Fulbright και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (MPhil) από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, όπου έλαβε υποτροφία από το Nuffield College. Διαθέτει μακρά και διακεκριμένη πορεία σε κορυφαίους διεθνείς οργανισμούς, όπως οι Allianz Global Investors, Invesco, Bank of America Merrill Lynch, Deutsche Bank και UBS, ενώ έχει υπηρετήσει και σε σημαντικούς θεσμούς, όπως η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) και η Αρχή Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών του Ηνωμένου Βασιλείου (FCA).

Ως Managing Director στην AllianzGI, επικεφαλής των Fixed Income Specialists και του τμήματος Investment Structuring, έχει διαχειριστεί χαρτοφυλάκια συνολικής αξίας άνω των 250 δισ. δολαρίων, ενώ κατά τη διάρκεια της θητείας του στην Invesco ηγήθηκε της διαχείρισης επενδυτικών κινδύνων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η πολύπλευρη εμπειρία του στους τομείς της κεφαλαιαγοράς, της εταιρικής στρατηγικής και διακυβέρνησης, και της διαχείρισης κινδύνων αναμένεται να συμβάλει καταλυτικά στην περαιτέρω ανάπτυξη και ενδυνάμωση της Mind The Hack.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η προσθήκη του κ. Γεωργίου στο Management Board υπογραμμίζει τη δέσμευση της Mind The Hack στη συνεχή ενίσχυση της εξωστρέφειας για στρατηγικές συνεργασίες υψηλού επιπέδου και για επένδυση στην τεχνολογική καινοτομία. Παράλληλα, η εις βάθος γνώση των διεθνών ρυθμιστικών πλαισίων και των επενδυτικών μοντέλων τεχνολογίας, από το venture capital μέχρι το private equity, προσδίδει στην εταιρεία στρατηγικό πλεονέκτημα για την προσέλκυση θεσμικών εταίρων και επενδυτών σε ένα ταχέως εξελισσόμενο τοπίο.

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

0

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και η Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος (ΟΑΣΕ) υπέγραψαν στις 08 Ιουλίου 2025 νέα κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΣΣΕ) για την τριετία 2025–2027, έπειτα από διαπραγματεύσεις που διεξήχθησαν σε πνεύμα συνεργασίας και αμοιβαίας κατανόησης.

Η νέα ΣΣΕ επεκτείνει και ενισχύει ακόμη περισσότερο ένα ήδη ευνοϊκό πλαίσιο για το ανθρώπινο δυναμικό της ασφαλιστικής αγοράς. 

Η τριετής διάρκειά της αποτυπώνει τη διάθεση των ασφαλιστικών επιχειρήσεων να επενδύσουν σταθερά και με συνέπεια στους ανθρώπους τους, προσφέροντας προοπτική και συνέχεια σε μια απαιτητική εποχή.

Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, δήλωσε: «Η φροντίδα για τους ανθρώπους της ασφαλιστικής αγοράς είναι και παραμένει βασική μας προτεραιότητα. Η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, με σαφώς ενισχυμένους όρους και με προοπτική τριετίας, ενδυναμώνει την εργασιακή σταθερότητα, την αμοιβαία εμπιστοσύνη και τη διαρκή εξέλιξη των ανθρώπων μας. Η συμφωνία αυτή αποτελεί αποτέλεσμα ουσιαστικού διαλόγου με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και αντανακλά την κοινή μας πεποίθηση ότι η ανάπτυξη του κλάδου περνά μέσα από τη στήριξη όσων εργάζονται σε αυτόν».

«F1: The Movie»: Πράσινη σημαία σε αγώνα διαδικτυακής απάτης

0
F1 The Movie sunset poster

Η ταινία «F1: The Movie» μόλις έκανε την πρεμιέρα της παγκοσμίως και ο ενθουσιασμός γύρω από την πολυαναμενόμενη παραγωγή της Apple Original Films με πρωταγωνιστή τον Brad Pitt έχει πυροδοτήσει ένα κύμα παράνομης δραστηριότητας, σύμφωνα με αναφορά της Kaspersky. Προσπαθώντας να προσελκύσουν θύματα, οι απατεώνες υπόσχονται δωρεάν online προβολές της ταινίας και δωρίζουν συλλεκτικά αυτοκινητάκια, τα οποία υποτίθεται ότι ανήκουν στη νέα προωθητική καμπάνια McMenu των McDonald’s και Apple.

Μία από τις απάτες αυτές υπόσχεται «δωρεάν συνδρομή» για την online παρακολούθηση της νέας ταινίας. Στον ψεύτικο ιστότοπο με τον ελκυστικό σκοτεινό σχεδιασμό, υπάρχει ένα μεγάλο παράθυρο αναπαραγωγής βίντεο με φωτογραφία του Brad Pitt από το επίσημο προωθητικό υλικό. Για να δουν δωρεάν την ταινία, οι χρήστες καλούνται να δημιουργήσουν δωρεάν έναν λογαριασμό. Κατά την εγγραφή, οι απατεώνες ζητούν την καταχώρηση μιας τραπεζικής κάρτας — από την οποία στη συνέχεια αφαιρούν όλα τα διαθέσιμα χρήματα. Οι χρήστες δεν αποκτούν τελικά ποτέ πρόσβαση στην ταινία.

«Να ελέγχετε πάντα τη διεύθυνση του ιστότοπου για να παραμείνετε ασφαλείς — οι απατεώνες συχνά χρησιμοποιούν ονόματα που μοιάζουν πολύ με τα αυθεντικά, ώστε να παραπλανήσουν τα θύματά τους. Αποφύγετε να κάνετε κλικ σε ύποπτους συνδέσμους· πληκτρολογήστε απευθείας τη διεύθυνση του ιστότοπου στη γραμμή αναζήτησης του browser σας. Επίσης, να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με προσφορές που φαίνονται υπερβολικά καλές για να είναι αληθινές — τις περισσότερες φορές πρόκειται για απάτες. Όταν πραγματοποιείτε πληρωμές online, συνιστάται να χρησιμοποιείτε εικονικές κάρτες με όρια δαπανών» συμβουλεύει η Olga Altukhova, ειδικός ασφαλείας της Kaspersky.

Σε μια διαφορετική απάτη, οι επιτήδειοι εκμεταλλεύονται τη συνεργασία της Apple με τα McDonald’s: Σε επιλεγμένες χώρες της Λατινικής Αμερικής, οι φαν της ταινίας μπορούν να αγοράσουν θεματικά γεύματα Formula 1 που περιλαμβάνουν συλλεκτικά παιχνίδια — μινιατούρες αγωνιστικών αυτοκινήτων «F1».

Εκμεταλλευόμενοι τη δημοφιλία της ταινίας «F1», οι κυβερνοεγκληματίες έχουν δημιουργήσει έναν ψεύτικο ιστότοπο που προσφέρει τις συλλεκτικές μινιατούρες δωρεάν, με αντάλλαγμα τη συμμετοχή σε ένα κουίζ με θέμα την ταινία. Οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι οι χρήστες χρειάζεται να πληρώσουν μόνο τα έξοδα αποστολής μετά την ολοκλήρωση του κουίζ — όμως σε αυτό το στάδιο υποκλέπτονται τόσο τα στοιχεία πληρωμής όσο και τα προσωπικά δεδομένα που δήθεν απαιτούνται για την αποστολή. Τα δεδομένα αυτά μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν σε επιθέσεις κοινωνικής μηχανικής ή να πωληθούν στο dark web.

Οι ειδικοί της Kaspersky έχουν εντοπίσει μέχρι στιγμής τον ψεύτικο ιστότοπο μόνο στην πορτογαλική γλώσσα, ωστόσο, δεδομένης της παγκόσμιας απήχησης της ταινίας και του ενθουσιασμού των συλλεκτών ανά τον κόσμο, το συγκεκριμένο σχήμα θα μπορούσε εύκολα να εξαπλωθεί και σε άλλες περιοχές.

«Η ψεύτικη ιστοσελίδα είναι αρκετά καλοσχεδιασμένη: Το κουίζ περιλαμβάνει ερωτήσεις σχετικές με την ταινία, με ρεαλιστικές επιλογές απαντήσεων που ενισχύουν την αξιοπιστία της απάτης. Για παράδειγμα, ρωτά ποιος υποδύεται τον πρωταγωνιστικό ρόλο, πού γυρίστηκαν οι σκηνές με τα πραγματικά αυτοκίνητα ή ποιοι διάσημοι οδηγοί αγώνων συνέβαλαν στην παραγωγή ως σύμβουλοι. Ωστόσο, το κουίζ επιτρέπει απεριόριστες προσπάθειες και οι υποψήφιοι στόχοι οδηγούνται στη σελίδα “παραλαβής δώρου” ακόμη κι αν δεν απαντήσουν σωστά» εξηγεί η Olga Altukhova.

Η Kaspersky προτείνει τα εξής μέτρα στους χρήστες ώστε να αποφύγουν να πέσουν θύματα τέτοιου είδους απάτης:

  • Επαλήθευση αυθεντικότητας ιστοσελίδων: Ελέγχετε πάντα τις διευθύνσεις URL, τα ονόματα domain και τις κριτικές πελατών πριν κάνετε αγορές στο διαδίκτυο.
  • Προσοχή σε ανεπιθύμητες προσφορές: Οι απατεώνες συχνά χρησιμοποιούν αναδυόμενα παράθυρα, διαφημίσεις ή phishing emails για να κατευθύνουν τους χρήστες σε ψεύτικους ιστότοπους.
  • Αποφυγή κοινοποίησης προσωπικών πληροφοριών: Κοινοποιήστε ευαίσθητα στοιχεία μόνο σε ασφαλείς και επαληθευμένους ιστότοπους.
  • Χρήση ολοκληρωμένων λύσεων ασφάλειας: Αξιόπιστο λογισμικό κυβερνοασφάλειας, όπως το Kaspersky Premium, μπορεί να μπλοκάρει phishing ιστότοπους και να αποτρέψει μολύνσεις από κακόβουλο λογισμικό.

Οι κυβερνοεγκληματίες συχνά εκμεταλλεύονται τις τάσεις και δημοφιλή προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ζήτησης — γι’ αυτό επιλέγουν γνωστές μάρκες όπως η Apple και τα McDonald’s ως δόλωμα για να προσελκύσουν τα θύματα. Για να διαχειριστούν και να περιορίσουν αποτελεσματικά τους κινδύνους, οι εταιρείες μπορούν να εξετάσουν τις παρακάτω προτάσεις:

  • Τακτική παρακολούθηση μηχανών αναζήτησης, κοινωνικών δικτύων και αγορών: Εξετάστε το ενδεχόμενο ανάθεσης αυτής της εργασίας σε αξιόπιστο πάροχο κυβερνοασφάλειας, ώστε να εντοπίζονται εγκαίρως οι πηγές phishing πριν υπάρξουν θύματα. Για παράδειγμα, η Kaspersky διαθέτει ειδικό εργαλείο takedown για την απομάκρυνση κακόβουλων πόρων.
  • Ενημέρωση και εκπαίδευση πελατών: Οι εταιρείες μπορούν να αναφέρουν στους επίσημους ιστότοπούς τους τις εγκεκριμένες πηγές αγοράς προϊόντων, να αναδεικνύουν τα επίσημα κανάλια επικοινωνίας και να ανακοινώνουν δημόσια τυχόν προσπάθειες phishing.
  • Στην περίπτωση που κάποιος προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί το brand σας μέσω phishing, συλλέξτε πληροφορίες για το παράνομο domain ή τη διεύθυνση IP και κάθε άλλη διαθέσιμη λεπτομέρεια. Αναφέρετε αμέσως ύποπτους ή phishing ιστότοπους στις αρμόδιες αρχές.
  • Ενθαρρύνετε τους πελάτες να αναφέρουν ύποπτες ενέργειες. Ζητήστε τους να παρέχουν αποδεικτικά στοιχεία, όπως screenshots, ώστε να εντοπίζονται εγκαίρως ύποπτες δραστηριότητες που γίνονται στο όνομα της εταιρείας.

Πηγή: banks.com.gr

Διαβάστε επίσης:

Kaspersky: Bασικές απειλές κυβερνοασφάλειας με στόχο παιδιά

Αλλαγές στο σκηνικό της αντασφάλισης το 2025

0

Ελενα Ερμείδου

Ενισχύεται ο ανταγωνισμός στην αντασφαλιστική αγορά με τις ανανεώσεις τη 1η Ιουλίου 2025 να εμφανίζουν μεικτή εικόνα.

H ζήτηση  για αντασφάλιση αυξήθηκε αλλά και το capacity, παράλληλα, σύμφωνα με την Gallager Re.  Εξασφαλίστηκαν κατά τις ανανεώσεις των συμβάσεων καλύτεροι όροι και μειώσεις τιμών προσαρμοσμένες στον κίνδυνο για τις συμβάσεις περιουσίας ενώ διατηρήθηκαν σταθερά τα τιμολόγια στις γραμμές των ζημιών.

Ισχυρές επιδόσεις στους ισολογισμούς των αντασφαλιστών 

Οι αντασφαλιστές εισήλθαν στην περίοδο των ανανεώσεων σε καλή οικονομική κατάσταση έχοντας αναφέρει αποδόσεις ιδίων κεφαλαίων για το 2024 πάνω από το κόστος του κεφαλαίου. Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου ήταν ασθενέστερα λόγω των των πρωτοφανών πυρκαγιών του Ιανουαρίου στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια. Υπό την αίρεση ότι δεν θα υπάρξουν ακραία καταστροφικά γεγονότα μέσα στο 2025, οι αντασφαλιστές παραμένουν ισχυροί και οδεύουν προς μία ακόμα καλή χρονιά.

Σύμφωνα με την Gallagher Re τα συνολικά αντασφαλιστικά κεφάλαια έφτασαν σε νέο υψηλό των 769 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με τις εκτιμήσεις της αντασφαλιστικής να να αναφέρουν περαιτέρω αύξηση των κεφαλαίων της τάξης του 6% μέχρι το τέλος του 2026.

Τάσεις από τις ανανεώσεις 

Οι ανανεώσεις του 2025 δείχνουν μία σταθερή τάση σε μία αγορά όπου η προσφορά και η ζήτηση δείχνει να πλησιάζουν το σημείο της ισορροπίας. Σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές, ωστόσο οι αντασφαλιστές προτιμούν να θυσιάσουν τα μερίδια τους για να προστατεύσουν την κερδοφορία τους.

Ένα «Big Beautiful» νομοσχέδιο, πολλά εμπόδια σε υγεία-ασφάλιση

0
Hand turning "One Big Beautiful Bill Act" cubes, image source: Shutterstock

Το «μεγάλο, όμορφο» φορολογικό νομοσχέδιο του Ντόναλντ Τραμπ πέρασε από το Κογκρέσο την περασμένη Πέμπτη και μένει πλέον να υπογραφεί από τον ίδιο τον πρόεδρο των ΗΠΑ – πιθανότατα εντός της εβδομάδας.

Παρότι εκτιμάται ότι το νομοσχέδιο θα αυξήσει σχεδόν 10% το χρέος των ΗΠΑ, οι Ρεπουμπλικανοί ψήφισαν υπέρ, προσβλέποντας σε μειώσεις φόρων και οικονομική ανάπτυξη. Οι Δημοκρατικοί, αντίθετα, το καταψήφισαν, αντιτείνοντας πως ευνοεί τους προνομιούχους και αφήνει εκατομμύρια άτομα χαμηλού εισοδήματος ανασφάλιστα.

Σύμφωνα με τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, το νομοσχέδιο εισάγει σαρωτικές αλλαγές στο Medicaid μέσω συχνότερων ελέγχων, υποχρεωτικής εργασίας, χαμηλότερης χρηματοδότησης παρόχων και αυξημένου κόστους συμμετοχής για τους ασφαλισμένους.

Υπενθυμίζεται ότι το Medicaid καλύπτει ιατροφαρμακευτικά εκατομμύρια Αμερικανούς, όπως ενήλικες χαμηλού εισοδήματος, παιδιά, εγκύους, υπερήλικες και άτομα με αναπηρία.

Οι κυριότερες αλλαγές που φέρνει το νομοσχέδιο Τραμπ στην υγειονομική περίθαλψη:

  • Πεδίο εφαρμογής: Το νομοσχέδιο προβλέπει αλλαγές στο πρόγραμμα Medicaid, το οποίο καλύπτει περίπου 71 εκατ. Αμερικανούς με χαμηλό εισόδημα – εκτιμάται ότι έως 12 εκατ. άτομα μπορεί να χάσουν την κάλυψή τους.
  • Τακτικοί έλεγχοι επιλεξιμότητας: Οι πολιτείες θα υποχρεούνται να ελέγχουν την επιλεξιμότητα των δικαιούχων του Medicaid (περίπου 20 εκατ. άτομα) δύο φορές το χρόνο αντί για μία.
  • Υποχρέωση εργασίας ή συμμετοχής σε εκπαίδευση: Από την 1η Ιανουαρίου του 2027, οι ενήλικες 19-64 ετών θα πρέπει να συμπληρώνουν τουλάχιστον 80 ώρες εργασία / κοινωφελή απασχόληση μηνιαίως ή 6 μήνες εκπαίδευση για να διατηρήσουν την επιλεξιμότητά τους.
  • Φόροι παρόχων Medicaid: Η ομοσπονδιακή εποπτεία θα αυξηθεί και θα θεσπιστεί ανώτατο όριο, συνδεδεμένο με τον πληθωρισμό, στους φόρους που επιβάλλουν οι πολιτείες στους παρόχους υγείας – οι πολιτείες ωστόσο θα έχουν περιορισμένο περιθώριο χρηματοδότησης μέσω αυτών των πόρων.
  • Ταμείο για αγροτικά νοσοκομεία: Προβλέπεται ταμείο ύψους 50 δισ. δολαρίων για να υποστηριχθούν αγροτικές δομές υγείας που κινδυνεύουν από τις αλλαγές στη χρηματοδότηση.
  • Αυστηροποίηση ελέγχων ταυτότητας: Αποκλείονται αρκετές κατηγορίες αλλοδαπών, όπως πρόσφυγες και αιτούντες άσυλο, από τη συμμετοχή στο Medicaid.
  • Αυξημένη συμμετοχή στις δαπάνες (co-pay): Οι δικαιούχοι, π.χ., με εισόδημα πάνω από το ομοσπονδιακό όριο φτώχειας θα έχουν συμμετοχή στις δαπάνες έως 35 δολάρια ανά επίσκεψη ή υπηρεσία, με ορισμένες εξαιρέσεις (π.χ. έκτακτη ανάγκη, προληπτική φροντίδα).

Ποιες συνέπειες αναμένουν οι αναλυτές για τους σημερινούς δικαιούχους, τους παρόχους υγείας και τις ασφαλιστικές εταιρείες;

  • Πτώση συμμετοχής, με εκατομμύρια λιγότερες εγγραφές στο Medicaid.
  • Πιέσεις σε παρόχους υγείας και ασφαλιστικές: Οι ασφαλιστικές εταιρείες με σημαντική έκθεση στο Medicaid -όπως οι Elevance, Centene και Molina– θα βρεθούν με μειωμένα έσοδα. Αντίστοιχες δυσκολίες θα αντιμετωπίσουν τα νοσοκομεία, παρά την πρόσθετη χρηματοδότηση στις αγροτικές περιοχές.
  • Κίνδυνοι για τις ασφαλιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις αγορές ασφάλισης υγείας που εισήγαγε το «Obamacare», καθώς οι περιορισμοί επιδομάτων και επιλεξιμότητας αναμένεται να μειώσουν τη συμμετοχή στo Obamacare από 24 εκατ. το 2025 σε περίπου 18 εκατ. ασφαλισμένους έως το 2027.
  • Μικρή η επίπτωση στις φαρμακευτικές: Οι φαρμακοβιομηχανίες πιθανόν να επηρεαστούν ελαφρά, καθώς το Medicaid αντιστοιχεί σε λιγότερο από το 15 % των πωλήσεών τους.

Διαβάστε επίσης:

H κυβέρνηση Τραμπ παύει την ενημέρωση data για το κόστος των φυσικών καταστροφών!