back to top
31 C
Athens
Τρίτη 12 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 128

Ατλαντική Ένωση: Όχι περισσότερο από 7% η αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα Υγείας

0

Η Ατλαντική Ένωση ενημέρωσε ότι, βάσει των μελετών των αναλογιστών της εταιρίας, διαπιστώθηκε πως για το 2025 θα έπρεπε να γίνει μια αύξηση της τάξης του 14% + στα μακροχρόνια συμβόλαια Ζωής και Νοσοκομειακών, πράγμα το οποίο συμπίπτει και με το δείκτη του ΙΟΒΕ, ο οποίος αναφέρεται και αυτός στο 14%.

Η Διοίκηση της Ατλαντικής Ένωσης, προκειμένου να βοηθήσει τους πελάτες της που έχουν μακροχρόνια συμβόλαια, σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία που αντιμετωπίζουμε όλοι, αποφάσισε όπως περιορίσει την αύξηση για τα μακροχρόνια συμβόλαια για το 2025 όχι περισσότερο από 7%.

Αυτό θα έχει μια σοβαρή επίπτωση στις κεφαλαιακές ανάγκες της εταιρίας, δηλαδή θα πρέπει η εταιρία να καλύψει την έλλειψη αυτών των χρημάτων, τα οποία υπολογίζονται σε ένα σοβαρό ποσό.

Παρά ταύτα και προκειμένου η εταιρία να βοηθήσει τους πελάτες της να συνεχίσουν να έχουν μια καλή και σοβαρή Νοσοκομειακή κάλυψη, ιδίως τώρα που μεγαλώνουν, αποφάσισε όπως προχωρήσει στην ανωτέρω ενέργεια.

Η ενέργεια αυτή ελπίζουμε να βοηθήσει αρκετούς από τους πελάτες μας, που έχουν εμπιστευθεί την ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ για την ασφάλειά τους!

Online Εκπαίδευση – Το φαινόμενο των πλημμυρών

0

 

Οι καταστροφές που έχουν ως πηγή προέλευσής τους τα φυσικά φαινόμενα, παρουσιάζουν όλο και μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης. Η πλημμύρα που έπληξε την Βαλένθια στα τέλη του Οκτώβρη του 2024, ήρθε να επιβεβαιώσει ότι το συγκριμένο φαινόμενο αποτελεί τον εφιάλτη του φθινοπώρου για κάθε οργανωμένη κοινωνία.

Σχεδόν σε ετήσια βάση και πάνω από μια φορά, ο πολίτης καλείται να έρθει αντιμέτωπος με το πρόβλημα που δημιουργούν οι καταιγίδες, που εξελίσσονται σε πλημμύρες.

•Είναι φυσικό φαινόμενο που καλείται να αντιμετωπίσει μόνο η Ελλάδα;

•Ποια ήταν τα μετρικά χαρακτηριστικά των τελευταίων καταστροφικών πλημμυρών;

•Τι συμβαίνει στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες;

•Πώς αντιμετωπίζει η οργανωμένη Πολιτεία το φαινόμενο;

•Ποιες είναι οι ενδεδειγμένες οδηγίες για την αντιμετώπιση των πλημμυρών, εν ώρα οδήγησης;

•Πώς θα ενεργήσουμε εάν τα ορμητικά νερά εισβάλουν στην εργασία ή στο σπίτι;

•Ποια θα πρέπει να είναι η προετοιμασία για τις πρώτες κρίσιμες ώρες εκδήλωσης του φαινομένου;

Η GEP, παρέχει εξειδικευμένη εκπαίδευση για την αποτελεσματική διαχείριση κρίσιμων καταστάσεων που προκαλούνται από πλημμυρικά φαινόμενα.

Εκπαιδευτικοί στόχοι

Ο σκοπός της συγκεκριμένης εκπαίδευσης είναι να ενημερωθούν οι συμμετέχοντες με εστιασμένη θεματολογία, να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση, να έχουν τεκμηριωμένη άποψη για το ζήτημα των πλημμυρών και να εκπαιδευτούν για όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν:

•Πριν την έναρξη των έντονων καιρικών φαινομένων

•Στη διάρκεια μιας έντονης βροχόπτωσης που εξελίσσεται σε καταιγίδα και

•μετά την εκδήλωση και ολοκλήρωση του πλημμυρικού φαινομένου

Η συνολική διάρκεια της εκπαίδευσης είναι 2 ώρες. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η ανάπτυξη της θεωρίας του φαινομένου, η παράθεση μετρικών στοιχείων και η παρουσίαση των μέτρων αντιμετώπισης των πλημμυρών.

Σημαντικές Πληροφορίες

• 12 Φεβρουαρίου 2025

• Διαδικτυακά | 14:00 – 16:00

• ΕκπαιδευτήςΒασίλειος Μπίκας, Αντιπύραρχος Πυροσβεστικού Σώματος

Μεγάλη η ασφαλιστική κάλυψη του Καραμολέγκου από πυρκαγιά

0

Πλήρως ασφαλισμένο ήταν το Κέντρο Logistics του Απολλώνιον και του Καραμολέγκου με ασφαλισμένο κεφάλαιο που ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ σύμφωνα με πληροφορίες. Eπίσης υπάρχει και ασφάλιση για διαφυγόντα κέρδη από φυσικές καταστροφές και πυρκαγιές.

Leader στην ασφαλιστική κάλυψη της εταιρείας είναι η ERGO και συμμετέχουν οι εταιρείες GROUPAMA, ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, INTERAMERICAN, ΕΥΡΩΠΗ, GENERALI, EUROLIFE FFH, ΟΡΙΖΩΝ και INTERLIFE. Την αντασφαλιστική διαμεσολάβηση έχουν Τη διαμεσολάβηση της ασφάλισης έχουν αναλάβει οι εταιρείες Howden και Penco.

Η ανακοίνωση της εταιρείας Καραμολέγκος:

Στις 14 Ιανουαρίου αργά το απόγευμα, στις εγκαταστάσεις του logistics της εταιρείας «Απολλώνιον» στο Κορωπί, εκδηλώθηκε σοβαρής έκτασης πυρκαγιά από άγνωστες μέχρι στιγμής αιτίες.

Άμεσα ενεργοποιήθηκαν όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφαλείας, εξασφαλίζοντας την έγκαιρη και ασφαλή απομάκρυνση του συνόλου του προσωπικού. Παράλληλα, στο σημείο έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Η διοίκηση της εταιρείας θα ακολουθήσει κάθε προβλεπόμενη διαδικασία για την αντιμετώπιση της κατάστασης.

Εκφράζουμε την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη στο Πυροσβεστικό Σώμα και τους ανθρώπους του για την άμεση και αποτελεσματική ανταπόκρισή τους, καθώς και στους εργαζομένους μας για τη συνεργασία τους από την πρώτη στιγμή.

Καραμολέγκος: Δεν θα επηρεαστεί η λειτουργία στο εργοστάσιο. Κανονικά ο εφοδιασμός των 30 καταστημάτων της «Απολλώνιον»

Το logistic center της Καραμολέγκος είναι ασφαλισμένο και μάλιστα στο σημείο έχουν σπεύσει ήδη πραγματογνώμονες και εκπρόσωποι της ασφαλιστικής εταιρείας.

Επίσης, επ΄ουδενί δεν θα επηρεαστεί η λειτουργία στο εργοστάσιο της εταιρείας και ότι θα «δοθεί μάχη» προκειμένου να γίνει κανονικά ο εφοδιασμός των περίπου 30 καταστημάτων της «Απολλώνιον», μιας που στην αποθήκη που καταστράφηκε υπήρχαν πρώτες και δεύτερες ύλες για την παραγωγή και όχι τελικά προϊόντα.

Σε κάθε περίπτωση θα γίνει αποτίμηση της ζημιάς αύριο το πρωί (δηλαδή σήμερα) και θα επιχειρηθεί να δοθούν λύσεις για την απρόσκοπτη λειτουργία του ομίλου Καραμολέγκος.

Syndea: Αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας

0

Η Syndea ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, αναγνωρίζει πλήρως τις ανησυχίες των ασφαλισμένων της σχετικά με τις μεταβολές στα ασφάλιστρα υγείας που βρίσκονται σε εξέλιξη και αποτελούν πρόκληση για τον οικογενειακό προϋπολογισμό τους.

Το θέμα των αυξήσεων αποτελεί άμεση συνέπεια της αύξησης του κόστους δαπανών υγείας, όπως αυτές τιμολογούνται από τα νοσοκομεία προς τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι δαπάνες αυτές περιλαμβάνουν την ανάπτυξη νέων καινοτόμων θεραπευτικών μεθόδων, την ενσωμάτωση σύγχρονων, ιατρικών τεχνολογιών, καθώς και την αύξηση της συχνότητας και σοβαρότητας των περιστατικών υγείας.

Η Εταιρεία, αναγνωρίζει και σέβεται την εγκυρότητα του δείκτη του ΙΟΒΕ, ο οποίος αποτυπώνει αντικειμενικά τις οικονομικές επιπτώσεις στον κλάδο. Προσπαθεί με κάθε τρόπο να απορροφήσει σημαντικό μέρος αυτών των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους της.

Για το 2025, θα διαμορφώσει το μέσο όρο της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων του χαρτοφυλακίου των ισοβίων προγραμμάτων υγείας σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη.

Πρέπει, όμως να γίνει αντιληπτό ότι απαιτείται η λήψη άμεσων, κανονιστικών μέτρων για τη συνολική και αποτελεσματική αντιμετώπιση του ζητήματος (ενδεικτικά εφαρμογή DRGs, ενίσχυση του ανταγωνισμού στον τομέα της ιδιωτικής υγείας, μείωση ΦΠΑ και λοιπών επιβαρύνσεων).

Η Allianz απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας

0

Περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7%

Η Allianz, πιστή στη δέσμευσή της για διαφάνεια και ανοιχτή επικοινωνία και σε συνέχεια του σημαντικού ζητήματος των αυξήσεων στα μακροχρόνια συμβόλαια υγείας, ενημερώνει ότι για το τρέχον έτος αποφάσισε να απορροφήσει το 50% του Ενιαίου Δείκτη Υγείας του ΙΟΒΕ, περιορίζοντας τη μέση αύξηση στα ισόβια συμβόλαια υγείας μεσοσταθμικά στο 7%. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που αναδεικνύει την ικανότητα της εταιρείας να ανταποκρίνεται άμεσα και ουσιαστικά στις ανησυχίες και στις ανάγκες των ασφαλισμένων της, αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευση της να ισορροπήσει την προσιτή τιμολόγηση με την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Αναγνωρίζουμε ότι είναι απαραίτητη η αξιόπιστη και αντικειμενική καταγραφή των οικονομικών τάσεων που επηρεάζουν το κόστος των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας, με έναν δείκτη όπως του ΙΟΒΕ, που θα συμπεριλαμβάνει την αυξανόμενη συχνότητα περιστατικών υγείας και την αυξημένη μέση νοσοκομειακή δαπάνη, μέρος της οποίας οφείλεται και στην εφαρμογή υψηλότερου κόστους καινοτόμων τεχνολογιών.

Θα συμμετέχουμε στον διάλογο με τους αρμόδιους φορείς, με στόχο τη διαμόρφωση ενός δίκαιου, διαφανούς και βιώσιμου συστήματος ιδιωτικής υγειονομικής περίθαλψης που διασφαλίζει προσιτές και ποιοτικές υπηρεσίες.

Στο πλαίσιο αυτό, εμπιστευόμαστε ότι η Πολιτεία θα αναλάβει άμεσα ενεργό ρόλο για την αντιμετώπιση των αιτιών που οδηγούν στην αύξηση του κόστους των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας, διασφαλίζοντας παράλληλα την κεφαλαιακή επάρκεια του ασφαλιστικού κλάδου σύμφωνα με το ισχύον Κανονιστικό Πλαίσιο.

Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε υπηρεσίες που εμπνέουν εμπιστοσύνη και στεκόμαστε δίπλα στους ασφαλισμένους μας, με την υγεία και την ευημερία τους να παραμένουν βασικές μας προτεραιότητες.

Για το συγκεκριμένο θέμα, θα ακολουθήσει σχετική ενημέρωση προς τους ασφαλισμένους μας.

NN Hellas: Aναπροσαρμογή ασφαλίστρων των ισόβιων προγραμμάτων υγείας, που δεν θα ξεπεράσει το 7%

0

Στην NN Hellas με αίσθημα ευθύνης προς τους ασφαλισμένους μας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αναπροσαρμογή ασφαλίστρων των ισόβιων προγραμμάτων υγείας, που κατά μέσο όρο δεν θα ξεπεράσει το 7% για το διάστημα από 1/1/2025 έως 31/12/2025.

Αναλαμβάνουμε την κάλυψη της επιβάρυνσης που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής, το ποσοστό της οποίας είναι μικρότερο από την πραγματική αύξηση του κόστους, όπως αυτό ορθά αποτυπώνεται από τον δείκτη του ΙΟΒΕ, ενεργώντας εντός του κανονιστικού πλαισίου φερεγγυότητας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.

Αναμένουμε να υλοποιηθούν άμεσα μέτρα που θα οδηγήσουν στον εξορθολογισμό του κόστους και τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας και συνεργαζόμαστε στενά με όλους τους αρμόδιους φορείς για αυτό. Είμαστε πεπεισμένοι ότι με τη συμβολή όλων θα τεθούν μακροπρόθεσμα μέτρα για τη συνολική και αποτελεσματική αντιμετώπιση του ζητήματος προς όφελος των ασφαλισμένων.

Στην ΝΝ Hellas πιστεύουμε στη σημασία της διαφάνειας, της δίκαιης διαχείρισης και της λήψης μέτρων που θα ωφελήσουν τους ασφαλισμένους μας και παραμένουμε προσηλωμένοι στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας και τη καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους.

Σε συνέχεια αυτής της ανακοίνωσης, θα προχωρήσουμε σε λεπτομερή ενημέρωση των πελατών μας.

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ακαδημαϊκή αριστεία χορηγώντας υποτροφίες

0

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ακαδημαϊκή αριστεία χορηγώντας υποτροφίες σε φοιτητές του Τμήματος Στατιστικής και Αναλογιστικών Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ακαδημαϊκής αριστείας και της υποστήριξης της νέας γενιάς επιστημόνων, χορηγεί για δεύτερη συνεχή χρονιά υποτροφίες σε νεοεισερχόμενους φοιτητές του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Στατιστική και Αναλογιστικά-Χρηματοοικονομικά Μαθηματικά» του Τμήματος Στατιστικής και Αναλογιστικών Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Συγκεκριμένα, ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ χορηγεί και την τρέχουσα ακαδημαϊκή χρονιά, τέσσερις υποτροφίες σε μεταπτυχιακούς φοιτητές, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευσή του για την υποστήριξη της εκπαίδευσης και τη δημιουργία ευκαιριών για τους νέους επιστήμονες.

Η πρωτοβουλία αυτή, αποτελεί μέρος της στρατηγικής συνεργασίας του Ομίλου με το Πανεπιστημιακό Ίδρυμα για την ενίσχυση της εκπαίδευσης και της έρευνας μέσα από την ανάπτυξη ισχυρών συνεργειών.

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παραμένει σταθερά προσηλωμένος στη δημιουργία αξίας μέσα από δράσεις που προάγουν την κοινωνική υπευθυνότητα, την εκπαίδευση και την καινοτομία. Με τη στήριξη που παρέχει στους φοιτητές, συμβάλλει ουσιαστικά στην εξέλιξη του επιστημονικού δυναμικού της χώρας μας, επενδύοντας στο μέλλον των νέων επιστημόνων.

 

Interamerican: Προσαρμογή ασφαλίστρων υγείας πάντοτε με σεβασμό στους ασφαλισμένους

0

Η Interamerican, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και με πλήρη κατανόηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι ασφαλισμένοι της, προχωρά στην αναγκαία προσαρμογή των ασφαλίστρων υγείας.

Για το 2025, η εταιρεία αποφάσισε να διαμορφώσει τον μέσο όρο της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων του χαρτοφυλακίου των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, διασφαλίζοντας, ταυτόχρονα, ότι το μέγιστο ποσοστό αύξησης ανά πελάτη θα είναι μονοψήφιο.

Παράλληλα, η εταιρεία, αξιοποιώντας τις δικές της σύγχρονες υποδομές υγείας και την τεχνογνωσία της, συνεχίζει να ελέγχει τις δαπάνες και να προσαρμόζει τα συστήματά της, προκειμένου να διασφαλίσει την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει. Στόχος είναι η προσαρμογή των ασφαλίστρων να είναι όσο το δυνατόν πιο λογική για όλους τους ασφαλισμένους της, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες τους και απορροφώντας ένα μέρος της επιβάρυνσης. Την ίδια στιγμή προχωρά συνεχώς σε βελτιώσεις και καινοτομίες που θα συμβάλλουν στη διαρκή ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών της.

Η Interamerican θα συνεχίσει να συνεργάζεται αρμονικά με όλους τους αρμόδιους φορείς για τη διασφάλιση της προστασίας του καταναλωτή, τη διατήρηση της κεφαλαιακής επάρκειας του Ομίλου, καθώς και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας στον τομέα της υγείας, προσφέροντας λύσεις που είναι προσιτές για όλους. Υπηρετώντας με συνέπεια την αποστολή της να υποστηρίζει τους ανθρώπους να ζουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα.

Επισημαίνεται, τέλος, ότι θα ακολουθήσει αναλυτική ενημέρωση προς τους πελάτες της Interamerican για το θέμα.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων του Ομίλου Interamerican.

Στα πρότυπα του κανονισμού DORA προσαρμόστηκε η Broker Systems

0

Η Broker Systems S.A. ολοκλήρωσε τις προσαρμογές των συμβατικών υποχρεώσεων προς τους πελάτης της αλλά και των εσωτερικών διαδικασιών της, στις απαιτήσεις του Κανονισμού DORA, ο οποίος τίθεται σε εφαρμογή στις 17 Ιανουαρίου του 2025.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο κανονισμός DORA αναφέρεται στην οδηγία της (ΕΕ) 2022/2554 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την ψηφιακή επιχειρησιακή ανθεκτικότητα του χρηματοπιστωτικού τομέα και την τροποποίηση των κανονισμών (ΕΚ) αριθ. 1060/2009, (ΕΕ) αριθ. 648/2012, (ΕΕ) αριθ. 600/2014, (ΕΕ) αριθ. 909/2014 και (ΕΕ) 2016/1011 («Digital Operational Resilience Act – Πράξη για την Ψηφιακή Επιχειρησιακή Ανθεκτικότητα»).

Οι βασικοί στόχοι του κανονισμού DORA είναι η διασφάλιση της επιχειρησιακής ανθεκτικότητας και συνέχισης των δραστηριοτήτων των χρηματοπιστωτικών οργανισμών και η ενίσχυση της ασφάλειας των συστημάτων πληροφορικής απέναντι σε κάθε είδους επιθέσεις. Προκειμένου να επιτευχθεί υψηλό κοινό επίπεδο ψηφιακής επιχειρησιακής ανθεκτικότητας, ο κανονισμός DORA θεσπίζει ενιαίες απαιτήσεις για την ασφάλεια δικτύων και συστημάτων πληροφοριών που υποστηρίζουν τις επιχειρησιακές διαδικασίες των πιστωτικών ιδρυμάτων, συμπεριλαμβανομένων απαιτήσεων σε σχέση με συμβατικές ρυθμίσεις που συνάπτονται μεταξύ πιστωτικών ιδρυμάτων και τρίτων παρόχων υπηρεσιών τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών.

Η εταιρεία Broker Systems S.A., έχει πιστοποιηθεί από την TUV HELLAS (TUV Nord) σύμφωνα με τα Διεθνή Πιστοποιητικά ΕΛΟΤ ISO/IEC 27001-13 και DIN EN ISO 9001:2015 για τον Σχεδιασμό, Ανάπτυξη, Πωλήσεις και Τεχνική Υποστήριξη Ολοκληρωμένων Λύσεων Πληροφορικής και διαθέτει Πιστοποιημένα Στελέχη με βάση το ISO/ IEC 17024 για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (DPO).

Η Broker Systems S.A. είναι κρίσιμος πάροχος Πληροφοριακών Συστημάτων και Υπηρεσιών σε μεγάλους πελάτες (Τράπεζες και Χρηματιστηριακές εταιρείες) στο Ελληνικό Χρηματοπιστωτικό χώρο ενώ έχει σημαντική παρουσία στην Κυπριακή και Ρουμάνικη αγορά.

Όπως τόνισε ο Γενικός Διευθυντής της Broker Systems S.A. κος Κυριάκος Κυριακός κατά την πρόσφατη εκδήλωση κοπής της εταιρικής πίτας «το 2024 ήταν μια σημαντική χρονιά για την εταιρεία μας, γεμάτη από μεγάλα έργα όπως Online σύνδεση των εφαρμογών μας με τα myDATA της ΑΑΔΕ, το Πόθεν Έσχες, XBRL reporting της EBU κτλ., τα οποία σχεδιάσαμε και εκτελέσαμε εγκαίρως, καθώς και την πρόσφατη εναρμόνιση των εσωτερικών διαδικασιών μας και των Υπηρεσιών Συντήρησης/Υποστήριξης που παρέχουμε στους πελάτες μας στο κανονισμό DORA, διασφαλίζοντας την ψηφιακή ανθεκτικότητα σε Κυβερνοεπιθέσεις, την επιχειρησιακή συνέχιση των δραστηριοτήτων των πελατών μας επιβεβαιώνοντας με αυτό το τρόπο την συνεπή παρουσία και έγκαιρη προσαρμογή της Broker Systems στις Ευρωπαϊκές Οδηγίες και Κανονισμούς, προσδίδοντας της ταυτόχρονα ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.»

Για το 2025 η Broker Systems S.A. έχει δρομολογήσει τις διαδικασίες για την αναβάθμιση της Πιστοποίησης του ISO 27001:2013 σε ISO 27001:2022, την επιπλέον πιστοποίηση σύμφωνα με το διεθνές αναγνωρισμένο πρότυπο επιχειρησιακής συνέχειας ISO/IEC 22301:2019 καθώς επίσης και την πιστοποίηση στελεχών της για εφαρμογή της Οδηγίας NIS2 (ΕΕ) 2022/2555 για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο σε επίπεδο ΕΕ).

Εθνική Ασφαλιστική: Μεσοσταθμική αύξηση 7% στα ισόβια συμβόλαια υγείας για το 2025

0

Στην περιοχή του 7% καθόρισε η Εθνική Ασφαλιστική, τη μέση αύξηση ασφαλίστρων στα ισόβια συμβόλαια υγείας για το 2025, όπως ανακοινώθηκε.

«Αναγνωρίζοντας την πολυπλοκότητα του ζητήματος των αυξήσεων του κόστους υπηρεσιών υγείας και κατ’ επέκταση των ασφαλίστρων υγείας, η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρείας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων και στηρίζει την προσπάθεια για εξυγίανση του συνόλου του κλάδου υγείας και ασφάλισης, διαμορφώνοντας βιώσιμες λύσεις για τον έλεγχο του κόστους, αλλά και τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας» αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.

«Με γνώμονα πάντα το συμφέρον του ασφαλισμένου, αποφασίσαμε να αναθεωρήσουμε τις αυξήσεις που είχαμε αρχικά σχεδιάσει, με βάση την αύξηση της νοσηρότητας και του κόστους των υπηρεσιών υγείας συνολικά, όπως αυτές καταδεικνύονται και στον δείκτη ΕΔΥ του ΙΟΒΕ.

Θα απορροφήσουμε την βραχυπρόθεσμη επιβάρυνση που θα φέρει η απόφαση αυτή στα αποτελέσματά μας, προκειμένου να στηρίξουμε την προσπάθεια για την εξεύρεση μιας βιώσιμης λύσης, που θα διασφαλίζει την προστασία του καταναλωτή, τη διατήρηση της κεφαλαιακής επάρκειας των ασφαλιστικών εταιριών, καθώς και τον έλεγχο του κόστους και της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας, προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας» δήλωσε ο Δημήτρης Μαζαράκης, CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Τα ακριβή ποσοστά αύξησης για το κάθε είδος συμβολαίου, θα ανακοινωθούν αναλυτικά από την εταιρία, μαζί με τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθηθούν στις περιπτώσεις των ασφαλισμένων που έχουν ήδη λάβει επιστολές με τις αυξήσεις που είχαν αποφασιστεί αρχικά.