back to top
23.9 C
Athens
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025

Ανασφάλιστα: Οι καλές προθέσεις φαίνεται ότι κόλλησαν στην γραφειοκρατία

του Νίκου Σακελλαρίου

Πολύ καλό για να είναι αληθινό “  (too good to be true) για την υπόθεση των 1 εκατ. ανασφάλιστων οχημάτων.  Οι καλές  προθέσεις και από το Υπουργείο Οικονομικών και από το Μεταφορών και από τις ασφαλιστικές εταιρείες  (ΕΑΕΕ) υπήρχαν  αλλά ως συνήθως σκόνταψαν στην ελληνική γραφειοκρατία. Έτσι, ενώ όλοι οι θεσμοί πανηγύρισαν για τα ραβασάκια που στάλθηκαν στους ανασφάλιστους ιδιοκτήτες οχημάτων, στην πράξη από την Παρασκευή το βράδυ άρχισαν να βγαίνουν πολλά προβλήματα.

- Advertisement -

Όπως ενημερώνει ο έγκριτος περί του ΥΠΕΘΟ συνάδελφος Κωστής Πλάντζος στο Πρώτο Θέμα: « Τρέχουν και δεν φτάνουν από την Παρασκευή δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων που διαπιστώνουν πως έλαβαν «κατά λάθος» ειδοποιητήριο για να πληρώσουν παράβολο 250 ευρώ για ανασφάλιστο ΙΧ. Καλούνται να μεταβούν στη ΔΟΥ ή στο υπουργείο Συγκοινωνιών και να καταθέσουν στοιχεία που θα τους απαλλάσσουν, έστω και αν οι ίδιοι ένιωθαν εφησυχασμένοι πως έχουν πληρώσει τα ασφάλιστρα και έχουν κάνει σωστά όλες τις διαδικασίες.

Επιπλέον θα πρέπει να μαζέψουν πρώτα και μια στοίβα δικαιολογητικά που απαιτούνται κατά περίπτωση για να βρουν το δίκιο τους, όπως για παράδειγμα βεβαιώσεις από ΚΕΠ, βεβαίωση ακινησίας ή ιστορικό μεταβολών του συγκεκριμένου οχήματος κλπ. Ακόμα περισσότεροι είναι εκείνοι όμως που δεν γνωρίζουν καν ακόμα ότι έχουν στοχοποιηθεί σαν ύποπτοι και, αν δεν σπεύσουν να μπουν άμεσα στην σελίδα τους στο Taxisnet για να διαπιστώσουν αν υπάρχει πρόβλημα και πώς θα το αντιμετωπίσουν, μπορεί να δεχτούν την επίσκεψη της αστυνομίας που θα τους βεβαιώσει πρόστιμο και θα χάσουν άδεια κυκλοφορίας, πινακίδες κλπ.»

- Advertisement -

Επί της ουσίας, η διασταύρωση έγινε με πολλά προβλήματα. Για παράδειγμα, εντάχθηκαν αυτοκίνητα που είχαν ακινητοποιηθεί , γεγονός που σημαίνει ότι δεν υπήρξε συνεννόηση μεταξύ ΔΟΥ και Υπουργείου Μεταφορών.  Επίσης υπήρχαν ανασφάλιστα οχήματα που ήταν στην διαδικασία ασφάλισής τους  με λίγο περισσότερο… (ως είθισται από παλαιότερα) καθυστέρηση. Επίσης υπάρχουν χιλιάδες ανασφάλιστοι οικονομικοί μετανάστες, δεύτερα οχήματα στα εξοχικά ανά την περιφέρεια που κυκλοφορούν μερικές μέρες τον χρόνο,  συνήθεις ύποπτοι και «στρατηγικοί μπαταξήδες» της λογικής  “ εγώ δεν προκαλώ ατυχήματα “  και άλλοι πολλοί παραβατικοί οδηγοί.

Ωστόσο,  ας κρατήσουμε  ως θετική  την γενική  ‘επιστράτευση’ των φορέων για την μάστιγα των ανασφάλιστων.  Εάν από την διασταύρωση των δεδομένων ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων υποχωρήσει κάτω από τις 500.000  θα είναι μία σημαντική νίκη και για την ασφαλιστική αγορά και για το Κράτος και την κοινωνία πάνω απ’ όλα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Tι θα γίνει με τα ανασφάλιστα οχήματα;

Από τo meeting της Ύδρας, κατά το οποίο θίχτηκαν επείγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, δεν απουσίαζαν και τα ανασφάλιστα οχήματα.

Επτά απαντήσεις ψάχνει ο Ανασφάλιστος

Υπάρχει κάποιος που θα μπορέσει να δώσει μία απάντηση από τις επτά που ψάχνει ο Ανασφάλιστος με σιγουριά ;.....

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θεσμική συνάντηση εργασίας της ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α. με την Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Πραγματοποιήθηκε η 1η θεσμική συνάντηση εργασίας της Ελληνικής Ένωσης Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) με την νέα Υφυπουργό Εργασίας

Ολοκληρωμένη Προστασία από Ατυχήματα με τα Νέα Προγράμματα «Personal Accident Protect» της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική μέλος του Ομίλου INTRACOM, πιστή στη δέσμευσή της για τη δημιουργία νέων, ανταγωνιστικών και ευέλικτων προγραμμάτων

Διενέργεια εξετάσεων για την πιστοποίηση ασφαλιστών στην Αθήνα

Διενέργεια εξετάσεων για την πιστοποίηση επαγγελματικών γνώσεων (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου

I. Xατζηθεοδοσίου, gcgs25: Η Εταιρική Διακυβέρνηση, θεμέλιο για τη μακροχρόνια επιτυχία

Ηχηρό “παρών” έδωσε ο κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Ε.Α.) στο GCGS

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.