Πονοκέφαλο συνεχίζει να προκαλεί το ζήτημα των ανασφάλιστων ΙΧ τόσο για την ασφάλεια των οχημάτων στους ελληνικούς δρόμους όσο και σε επίπεδο δημοσίων εσόδων.
Κατά τις τελευταίες εκτιμήσεις ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων παραμένει μεγάλος, μικρότερος βέβαια από την συνολική εικόνα προ λίγων ετών.
Όπως αποτυπώνεται στα στοιχεία από το Επικουρικό Κεφάλαιο, ισχνή ήταν κάμψη (-4,80%) των ζημίων από τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα το 2019 σε σχέση με την περσινή χρονιά. Συγκεκριμένα, 1705 οχήματα έναντι 1791 προηγουμένως.
Πάγιο αίτημα της αγοράς παραμένει η εφαρμογή των ελέγχων, δηλαδή 2 φορές τον χρόνο τουλάχιστον, με την προσδοκία πως το 2020 θα υπάρξει πρόοδος από πλευράς ΑΑΔΕ. Υπενθυμίζεται πως η τελευταία ηλεκτρονική διασταύρωση έγινε τον Μάιο του 2018.