1 στους 4 σκέφτεται να αγοράσει ασφάλεια από το Google ή το Amazon

Ενεργό ρόλο στην ασφαλιστική αγορά παίζουν τα τελευταία χρόνια εταιρείες των οποίων ο κύριος τομέας δραστηριοποίησης δεν είναι ο ασφαλιστικός. 

Σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη που πραγματοποίησε σε 6.000 πελάτες ασφαλιστικών εταιρειών σε 11 χώρες η Accenture δύο στους τρεις καταναλωτές θα αγόραζε ασφαλιστικό πρόγραμμα χωρίς να συμβουλευτεί ασφαλιστικό σύμβουλο. 

Από τους ανθρώπους που συμμετείχαν το 43 % των ερωτηθέντων δήλωσε πως θα εξετάσει την αγορά ασφάλισης από τραπεζικά δίκτυα, το 23% από online παροχους υπηρεσιών όπως το Google και το Amazon, το 20% από παρόχους τηλεπικοινωνιών ή υπηρεσιών ασφάλειας, το 14 % από λιανοπωλητές και το 12% από εμπόρους αυτοκινήτων. 

Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της Accenture, Michael Lyman “μέχρι και 400 δις δολάρια της ασφαλιστικής παραγωγής θα μπορούσε να αλλάξει χέρια κατά τη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών”. 

Όπως εκτιμά οι ασφαλισμένοι είναι πιθανό να αλλάξουν παροχο στις δυτικές αγορές, αλλά ακόμη περισσότερο στις αναδυόμενες χώρες όπως η Κίνα και η Βραζιλία.

Ο λόγος για τον οποίο οι ασφαλισμένοι σκέφτονται να στραφούν σε μη ασφαλιστικούς παρόχους είναι για το 87% η διάθεση προγραμμάτων σε πιο προσιτές τιμές και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση για το 80 % .

Τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα δείχνουν πως οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν έχουν να ανταγωνιστουν μόνο τα παραδοσικά εναλλακτικά δίκτυα, τις τράπεζες, αλλά και παρόχους του διαδικτύου που μπάινιυν δυναμικά στην αγορά.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*