Eurolife FFH: Γιορτές χωρις περιττά έξοδα

Οι γιορτές είναι μια εποχή που φέρνει χαρά, θαλπωρή, και όμορφες στιγμές με τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Φέρνει όμως και πολλά έξοδα: δώρα για τα παιδιά και τους φίλους, ρούχα και αξεσουάρ για τις γιορτινές εξόδους, τρόφιμα και ποτά για τα γιορτινά τραπέζια, γλυκά και κεράσματα, και ούτω καθεξής.

Αυτά είναι χρήματα που τις περισσότερες φορές χαίρεσαι να ξοδεύεις, αλλά δεν παύουν να επηρεάζουν τα καθημερινά σου έξοδα ή τις οικονομίες σου, ειδικά σε αυτή την περίοδο ανατιμήσεων που διανύουμε. Με λίγο προγραμματισμό και οργάνωση, μπορείς να αξιοποιήσεις τις γιορτές στο έπακρο, χωρίς να πιεστείς οικονομικά.

Οι Έλληνες αγαπούν τα Χριστούγεννα

Τα Χριστούγεννα είναι πολύ δημοφιλής κι αγαπητή γιορτή για τους Έλληνες, όπως διαπιστώνει η έρευνα της NielsenIQ ConsumerInsights “Unwrapping Europeans Holiday Outlook”. Περισσότεροι από 800 καταναλωτές από την Ελλάδα συμπλήρωσαν διαδικτυακό ερωτηματολόγιο, το 66% των οποίων δήλωσε ενθουσιασμό με τα Χριστούγεννα κι ότι δεν θα αλλάξει τον τρόπο που θα γιορτάσει φέτος. Το 60% των συμμετεχόντων σχεδιάζει να διατηρήσει τον προϋπολογισμό του προηγούμενου έτους είτε να ξοδέψει περισσότερα, παρά τις αυξημένες τιμές.

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, παρόλες τις αυξημένες τιμές σε τρόφιμα και ενέργεια που επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών, οι περισσότεροι θέλουν να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα με τον ίδιο παραδοσιακό τρόπο που έχουν συνηθίσει.

Οι καταναλωτές στην Ελλάδα δείχνουν από τα μεγαλύτερα ποσοστά ενθουσιασμού για τις γιορτές στην Ευρώπη. Είναι λάτρεις των Χριστουγέννων και οι γιορτές έχουν για εκείνους μεγάλη συναισθηματική αξία, όπως ο ποιοτικός χρόνος με την οικογένεια και τους φίλους. Ένα 35% των συμμετεχόντων είναι πιο επιφυλακτικοί και επηρεάζονται πιο έντονα από τις αυξήσεις των τιμών, ανησυχούν για την πανδημία, και είναι πιθανό να μειώσουν τα έξοδά τους.

Κάποια ακόμα ενδιαφέροντα αποτελέσματα της έρευνας

  • Αναμένεται ότι οι δαπάνες φέτος θα είναι ίσες ή μεγαλύτερες από πέρσι, σύμφωνα με τις απαντήσεις του 45% των συμμετεχόντων.
  • 40% δήλωσαν ότι θα ήθελαν να ξοδέψουν λιγότερα χρήματα φέτος για τρόφιμα και ποτά, δώρα, και ταξίδια, ενώ 15% δήλωσαν ότι θα αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους.
  • Τα 2/3 των καταναλωτών δήλωσαν ότι θα αξιοποιήσουν τις προσφορές της Black Friday και της Cyber Monday για τις γιορτινές αγορές τους.
  • Οι 3 πιο συχνές κατηγορίες τροφίμων που οι καταναλωτές προγραμματίζουν να αγοράσουν για τα Χριστούγεννα είναι τυρί (81%), φρέσκο κρέας (74%) και Χριστουγεννιάτικα γλυκά (64%), ενώ για τα ποτά η μπύρα (61%) και το κρασί (60%) είναι τα πιο δημοφιλή.

Περισσότερα στο Eurolife blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*