Σχολή ασφαλιστικών στελεχών από την μεσιτική Daedalus

Έμπειρα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν πρότυπη σχολή  ασφαλιστικών συμβούλων και ξεκινούν να υλοποιούν ένα καινοτόμο σχετικό πρόγραμμα. Το εγχείρημα πραγματοποιείται με όχημα τη μεσιτική εταιρεία Daedalus, ενώ η εταιρεία που θα ασχολείται με την εκπαίδευση ασφαλιστικών συμβούλων ονομάζεται SECRET  PROJECT και θα ξεκινήσει τις εργασίες της μέχρι το τέλος του έτους.

Στοιχεία της  PROJECT

  1. Η  στοχεύει να εντάξει στο ασφαλιστικό επάγγελμα νέους ανθρώπους που προέρχονται από κλάδους  όπως: αρχιτέκτονες, μηχανικοί, λογιστές, αθλητές, ιατρικοί επισκέπτες, φοιτητές θεωρητικών σπουδών, αποφοίτους νομικής  ακόμα και  προερχόμενους από καλλιτεχνικούς κλάδους. Στόχος είναι να τους παρασχεθούν όλα τα στοιχεία επαγγελματικής ανάπτυξης και εκπαίδευσης στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης.
  2. Η εταιρεία διαθέτει ειδικό εργασιολόγο-ψυχολόγο στον τομέα των εργασιακών σχέσεων, ο οποίος θα εργάζεται επί οκτάωρης και εξαήμερης βάσης. Αυτός  θα ασχολείται με τον αυτοκαθορισμό της επαγγελματικής ταυτότητας και προοπτικής του εκάστοτε συνεργάτη της .
  3. Η κύρια δραστηριότητα της εταιρείας είναι η εξ’ ολοκλήρου εκπαίδευση των στελεχών της, με πρωτοποριακά μέσα εκμάθησης των προϊόντων, στους κλάδους:
    Υγείας, Γενικών, Νομικής Προστασίας, Αστικής Ευθύνης.

Η καινοτομία της εκπαίδευσης που θα έχουν τα στελέχη της  σε συνεργασία με τους ειδικά εκπαιδευμένους ψυχολόγους, θα αποβλέπει στα εξής :

i.            Εσωτερικά, τη διαρκή σύσφιξη σχέσεων μεταξύ στελεχών και πωλητών – η οποία αντανακλά και στη βελτίωση του γενικού κλίματος –  καθώς και την πίστη και ομοψυχία για τη συνεχή και αδιάκοπη επίτευξη μεγαλύτερων στόχων.

ii.            Εξωτερικά, την επιτυχή συνεργασία μεταξύ εργαζομένων και διαμεσολαβούντων έχοντας ως στόχο την ανάπτυξη μιας ισχυρής ταυτότητας . Επίσης, θα στοχεύει στις άψογες σχέσεις μεταξύ των συνεργατών αλλά και των πελατών τους με πλεονέκτημα αυτής της συνεργασίας στη συνεχή αύξηση πωλήσεων.

Ο κύριος λόγος του εργασιολόγου-ψυχολόγου θα είναι:

  1. ΑυτοπαρακίνησηDAEDALUS_1
  2. Αυτοδιαχείριση
  3. Αυτοκριτική
  4. Αυτοανάλυση
  5. Αυτοέλεγχος
  6. Αυτοκαθορισμός

 

Σε μεγάλα γραφεία πάνω από 30-35 πωλητές-τριες και γραμματείς, θα υπάρχει και δεύτερος εργασιοψυχολόγος. Επίσης, θα γίνονται ειδικά τεστ κάθε 15 μέρες σε όλους ανεξαιρέτως.

ΟΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΣΤΕΛΕΧΗ

  1. Ο χώρος εργασίας θα διαμορφωθεί στα πρότυπα των γραφείων της Google με γραφεία 3ης γενιάς (που σε παρακινούν να καθίσεις και να δουλέψεις) . Παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο οι λεπτομέρειες διακόσμησης, όπως επίσης τα χρώματα (πρέπει να ανεβάζουν τη διάθεση) και τα φυτά (και μάλιστα ο καθένας θα αναλάβει την περιποίησή του προσωπικού του φυτού).
  2. Ο κάθε πωλητής που θα βγαίνει από την εταιρεία και επιτυγχάνει ένα συγκεκριμένο στόχο θα έχει κι ένα αυτοκίνητο leasing  για 4 χρόνια, το οποίο ακόμα και το χρώμα του θα το κρίνει-εγκρίνει  ο ειδικός ψυχολόγος.
  3. Ο κάθε συνεργάτης της εταιρείας  θα έχει από την πρώτη στιγμή που θα υπογράψει με την εταιρεία ΔΩΡΕΑΝ κάλυψη νομικής προστασίας για τον ίδιο και την οικογένειά του, μέσω της DAS, και πολλά ακόμα προνόμια.
  4. Επίσης, η  θα παρέχει σε όλους τους συνεργάτες δωρεάν λογιστικές υπηρεσίες.
  5. Τα ωράρια των υποκαταστημάτων της εταιρείας θα είναι από 9π.μ. έως 10.30μ.μ., με προοπτική η λειτουργία να γίνει 18ωρη και εξαήμερη.
  6. Το κάθε υποκατάστημα της  θα έχει ειδικό χώρο διαμορφωμένο έτσι ώστε ο καθένας να αισθάνεται σαν το σπίτι του, ο οποίος θα λειτουργεί και ως χώρος παρακίνησης ακόμα και χαλάρωσης.

Τα γραφεία της  PROJECT  θα βασίζονται στα πρότυπα των γραφείων της Google με σκοπό τη δημιουργία καλύτερου εργασιακού περιβάλλοντος.

2 comments

  1. Εντω ειναι Μπαλκάνια , εντω Ελλάντα. …………

    Συγνώμην για το προηγούμενο. …

    . Μα καλά το πρόβλημα μέχρι σήμερα στην αναζήτηση πελατείας για νέα ασφαλιστικά προϊόντα ειναι η ελλειψη εκπαίδευσης των ασφαλειομεσιτών, ασφαλιστικών συμβούλων, κλπ .και οχι η ελλειψη χρήματος ακόμα και για τα επουσιώδη της επιβίωσης απο την πολύ μεγαλη μερίδα του κόσμου?

    Τα χρώματα και τα αρώματα των γραφείων και του αυτοκινήτου και ο εργασιοψυχολόγος του εν δυνάμει διαμεσολαβούντα ειναι η λύση στην τραγική οικονομική κατάσταση του κόσμου οπου θα ψάχνει την πελατεία του το κάθε ασφαλιστικό στέλεχος?.

    Ελεος πιά.

  2. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα κίνηση που εντάσσεται στο πλαίσιο των σύγχρονων κοινωνικών και οικονομικών εξελίξεων που μοιραία επηρεάζουν και την ασφαλιστική αγορά. Ενδιαφέρουσα και η εμπλοκή ψυχολόγων! Χρειάζονται ευρύτερα, όχι μόνο για τη διαμόρφωση του νέου μοντέλου Ασφαλιστή αλλά και για την προσέγγιση της ίδιας της αγοράς (Ωστόσο, λίγο “τραβηγμένο” τo περί χρωμάτων και τo περί προτύπων Google),
    Είναι βέβαιο πως η αγορά χρειάζεται μια νέα γενιά Ασφαλιστών που να είναι σε θέση να εμπεδώσει και να προωθήσει ασφαλιστικά προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες της. Γιατί, οι υποψήφιοι Πελάτες έχουν νέες ανάγκες ασφάλισης αλλά και περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες. Εύλογη είναι η τάση να αναζητούν “αξία” στα χρήματα που μπορούν και είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν για να είναι πραγματικά ασφαλισμένοι. Κατά συνέπεια, οι Ασφαλιστές οφείλουν, ενδεχόμενα με κατάλληλη συνεργασία με ειδικούς, να προτείνουν άρτιες και ολοκληρωμένες λύσεις σε Καταναλωτές, Επαγγελματίες ή Επιχειρήσεις.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*