Αναπτύσσεται και στην αστική ευθύνη η Anytime

Επέκταση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας anytime και στην ασφάλιση της Αστικής Ευθύνης σχεδιάζει η Interamerican, μετά την επιτυχημένη δράση της στους κλάδους Αυτοκινήτου, Κατοικίας και Υγείας.

Στόχος της εταιρείας είναι να καθιερώσει το anytime σε όλους τους βασικούς κλάδους των Γενικών Ασφαλίσεων, ολοκληρώνοντας με τον τρόπο αυτό την προσπάθεια που προωθεί οργανωμένα τα τελευταία χρόνια για την ανάπτυξη των πωλήσεών της μέσω ενός συγκροτημένου πολυκαναλικού συστήματος.

Όσο για τον κλάδο Υγείας και τις Συντάξεις, θα παραμείνουν εκτός πλατφόρμας, καθότι πρόκειται για προϊόντα η πώληση των οποίων προϋποθέτει τη διαμεσολάβηση του ασφαλιστικού συμβούλου.
Παράλληλα, η Interamerican αναβαθμίζει την εσωτερική πλατφόρμα One, μέσω της οποίας οι συνεργάτες της έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται συνολικά την καρτέλα κάθε ασφαλισμένου, γνωρίζοντας ποιες καλύψεις διαθέτει στις Γενικές Ασφάλειες. Σήμερα στην πλατφόρμα One έχουν συνδεθεί οι κλάδοι Αυτοκινήτου και Πυρός, ενώ σταδιακά περάσουν και άλλες κατηγορίες ασφάλισης.
Για τον κλάδο Υγείας η Interamerican έχει οργανώσει ένα διαφορετικό εργαλείο marketing, το Genius το οποίο δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία και το συνεργάτη της να διαχειρίζονται αποδοτικότερα τον ασφαλισμένο σε επίπεδο underwriting.

Τέλος, στον τομέα των συντάξεων, προϋπόθεση για την Interamerican να επενδύσει στις e-τεχνολογίες είναι η θεσμοθέτηση του νέο συνταξιοδοτικού συστήματος από την κυβέρνηση. Οι αποφάσεις που θα ληφθούν από τα συναρμόδια υπουργεία στα μέσα του 2015, είναι αυτές που θα καθορίσουν τις επόμενες κινήσεις της.

2 comments

  1. Εδώ προκύπτουν 2 θέματα που θέλω να θίξω σαν ασφαλιστικός σύμβουλος… 1) ποιος θα καλύψει τον πελάτη σε περίπτωση που επέλθει ο κίνδυνος? σε ποιον θα απευθυνθεί και ποιος θα τον υπερασπιστεί αφού δεν θα έχει κάποιον ασφαλιστικό σύμβουλο να τον υπερασπιστεί? και 2) πόσο έχει μικρύνει η παλιότερα ΤΕΡΆΣΤΙΑ interamerikan που ή ψάχνει τρόπους να μην καλύψει τους πελάτες της ( λόγο του οτι τους αφήνει χωρίς σύμβουλο που αυτός θα κινήσει τις διαδικασίες αποζημίωσης) ή συνεργαζετε με άτομα που ούτε η ίδια η εταιρία δεν εμπιστεύεται και τους παρακάμπτει με τέτοιο τροπο

    • Κάνετε τα εύκολα δύσκολα. ……….. Η τεχνολογία προχωράει. Σήμερα για αυτην την εταιρεία και σε αλλες αντίστοιχες e- ασφάλισης, σε περίπτωση προβλήματος του ασφαλισμένου ειναι η απευθείας με αυτούς τηλεφωνική επικοινωνία. … Δεν απαξιώ την οποιαδήποτε προσφορά σας στην εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου αλλά ο καθένας ας κρίνει σύμφωνα με τις δύνατότητές του και τι τον συμφέρει.
      Το αν θέλει να ασφαλίζεται ειτε μέσω ασφαλιστή η ηλεκτρονικά.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*