Οι κίνδυνοι και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική φαρμακοβιομηχανία, αλλά και οι προκλήσεις που ακολουθούν, βρίσκονται στο επίκεντρο του Συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου για την Υγεία.
Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία εκπέμπει σήμα κινδύνου, τόνισε από το βήμα του Συνεδρίου, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Σίμος Αναστασόπουλος. Όπως εξήγησε, οι δυσκολίες θα παραμείνουν εάν συνεχιστεί η πρακτική της καθολικής συνταγογράφησης, βάσει της δραστικής ουσίας.
Κατά τον κ. Αναστασόπουλο, η στήριξη της πολιτείας είναι απαραίτητη και τα μέτρα που λαμβάνονται δεν θα πρέπει να απειλούν την παραγωγή.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Επιτροπής Φαρμακευτικών Εταιρειών του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, Π. Αποστολίδης, υπογράμμισε πως για πρώτη φορά τα τελευταία 5 χρόνια ο προϋπολογισμός δεν καταγράφει μείωση.
Ακόμη και το ενδεχόμενο μηνύσεων εναντίον οποιουδήποτε έχει συμβάλλει στην καθυστέρηση εκκαθαρίσεων και πληρωμών οφειλών του ΕΟΠΥΥ προς τις ιδιωτικές κλινικές, εξετάζει ο ΣΕΚ, προειδοποιώντας ότι κινδυνεύουν να χαθούν κονδύλια που προορίζονται για αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων.
“Προϊόν μεθόδευσης, πέραν από αποτέλεσμα ανικανότητας που έχει ως στόχο τον αφανισμό της ιδιωτικής υγείας” χαρακτήρισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Κλινικών (ΣΕΚ), Β. Μπαρδής το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει ο κλάδος.
Σύμφωνα με τους Κλινικάρχες άγνωστο είναι το ύψος του συνόλου των οφειλών προς τις ιδιωτικές κλινικές, παρότι έχουν ζητήσει και με εντολή εισαγγελέα τα στοιχεία.
Το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών (ΕΠΕΦΑ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, αναγνωρίζοντας τον κρίσιμο ρόλο που πρέπει να διαδραματίζει το Ελληνικό Πανεπιστήμιο στην προώθηση της καινοτομίας και εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας, ξεκινά το εφαρμοσμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη».
Στόχος του Προγράμματος είναι η στήριξη και παροχή τεχνογνωσίας σε ανθρώπους με υποσχόμενες επιχειρηματικές ιδέες που επιθυμούν να τις υλοποιήσουν αλλά έχουν ανάγκη από εμπεριστατωμένη και πρακτική καθοδήγηση.
Για την πραγματική συνεισφορά του Πανεπιστημίου στην ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας στη χώρα μας, ο Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών (ΕΠΕΦΑ) εξασφάλισε τη την υποστήριξη της Λέσχης Επιχειρηματικότητας αλλά και την πολύτιμη χορηγία τεσσάρων κορυφαίων επιχειρήσεων της Ελληνικής οικονομίας (Όμιλος Ελληνικά Χρηματιστήρια Α.Ε., ΔΕΗ Α.Ε., Εθνική Τράπεζα, Όμιλος Ελληνικά Πετρέλαια). Έτσι, το κόστος του εκπαιδευτικού αυτού προγράμματος επωμίζονται κατά κύριο λόγο οι χορηγοί και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν 100 εκπαιδευτικές ώρες στοχευμένης θεωρητικής και πρακτικής γνώσης από κορυφαίους ακαδημαϊκούς και έμπειρα στελέχη της αγοράς με μία συμβολική συμμετοχή ύψους 250 €.
Βασικές ενότητες αυτού του εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος για τους υποσχόμενους επιχειρηματίες είναι η Εισαγωγή στην Επιχειρηματικότητα, η Επιχειρηματική Στρατηγική και Καινοτομία, τα Οικονομικά της Επιχείρησης, οι Επενδύσεις και η Χρηματοδότηση, το Μάρκετινγκ και οι Πωλήσεις, η Δημιουργία Επιχείρησης, οι Πηγές Χρηματοδότησης και η Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου. Μετά το πέρας του Προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν προσεκτικά δημιουργήσει το επιχειρηματικό τους σχέδιο και θα λάβουν Πιστοποιητικό συμμετοχής στο πρόγραμμα «Επιχειρηματικότητα στην Πράξη» από το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών του ΕΚΠΑ.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα: http://epefa.econ.uoa.gr, ή να τηλεφωνούν στο 210 368 9460.
Το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών (ΕΠΕΦΑ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, αναγνωρίζοντας τον κρίσιμο ρόλο που πρέπει να διαδραματίζει το Ελληνικό Πανεπιστήμιο στην προώθηση της καινοτομίας και εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας, ξεκινά το εφαρμοσμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη».
Στόχος του Προγράμματος είναι η στήριξη και παροχή τεχνογνωσίας σε ανθρώπους με υποσχόμενες επιχειρηματικές ιδέες που επιθυμούν να τις υλοποιήσουν αλλά έχουν ανάγκη από εμπεριστατωμένη και πρακτική καθοδήγηση.
Για την πραγματική συνεισφορά του Πανεπιστημίου στην ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας στη χώρα μας, ο Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών (ΕΠΕΦΑ) εξασφάλισε τη την υποστήριξη της Λέσχης Επιχειρηματικότητας αλλά και την πολύτιμη χορηγία τεσσάρων κορυφαίων επιχειρήσεων της Ελληνικής οικονομίας (Όμιλος Ελληνικά Χρηματιστήρια Α.Ε., ΔΕΗ Α.Ε., Εθνική Τράπεζα, Όμιλος Ελληνικά Πετρέλαια). Έτσι, το κόστος του εκπαιδευτικού αυτού προγράμματος επωμίζονται κατά κύριο λόγο οι χορηγοί και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν 100 εκπαιδευτικές ώρες στοχευμένης θεωρητικής και πρακτικής γνώσης από κορυφαίους ακαδημαϊκούς και έμπειρα στελέχη της αγοράς με μία συμβολική συμμετοχή ύψους 250 €.
Βασικές ενότητες αυτού του εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος για τους υποσχόμενους επιχειρηματίες είναι η Εισαγωγή στην Επιχειρηματικότητα, η Επιχειρηματική Στρατηγική και Καινοτομία, τα Οικονομικά της Επιχείρησης, οι Επενδύσεις και η Χρηματοδότηση, το Μάρκετινγκ και οι Πωλήσεις, η Δημιουργία Επιχείρησης, οι Πηγές Χρηματοδότησης και η Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου. Μετά το πέρας του Προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν προσεκτικά δημιουργήσει το επιχειρηματικό τους σχέδιο και θα λάβουν Πιστοποιητικό συμμετοχής στο πρόγραμμα «Επιχειρηματικότητα στην Πράξη» από το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών του ΕΚΠΑ.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα: http://epefa.econ.uoa.gr, ή να τηλεφωνούν στο 210 368 9460.
Τη λίστα με τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη δημοσίευσε ο οργανισμός SNL. Με βάση την παραγωγή ασφαλίστρων οι πρώτες 10 εταιρείες που βρίσκονται στη λίστα είναι η Axa (Γαλλία) με 85,5 δις. εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, η Allianz (Γερμνανία) με 72 δις, η Assicurazioni Generali (Ιταλία) με 62,5 δις , η Munich Re (Γερμανία) με 51 δις, η Zurich (Ελβετία) με 39,1 δις , Prudential (Ηνωμένο Βασίλειο) 35,9 δις, Lloyd’s of London (Ηνωμένο Βασίλειο) με 30,7 δις , CNP Assurances (Γαλλία) με 27,6 δις, HDI (Γερμανία) με 27 δις και Aviva (Ηνωμένο Βασίλειο) με 25,9 δις
Οι υποχρεώσει πολλές και όλες σε χαρτί. Όπως επίσης σε χαρτί και οι όροι των συμβολαίων και των συμβάσεων. Η δυσφορία που εισέπραξαν οι πελάτες τεράστια. Η αγανάκτηση των στελεχών των εταιρειών απερίγραπτη. Οι προθεσμίες έτρεχαν και η αγωνία μεγάλωνε. Και η ουσία από όλα αυτά ποια ήταν. Πόσο είχε αντίκρισμα όλο το χαρτομάνι και οι χρονικοί περιορισμοί και οι καταγραφές και οι απογραφές στα ασφαλιστήρια συμβόλαια.
Πόσο βγήκαν κερδισμένοι οι καταναλωτές αλλά και η διαφάνεια στην αγορά αφού προς αυτές τις δύο κατευθύνσεις οδηγούσαν όλα. Τι άλλαξε στην ασφαλιστική πραγματικότητα από όλα αυτό το γραφειοκρατικό χάος. Πιάστηκαν οι επιτήδειοι; Εντοπίστηκαν –λόγω γραφειοκρατικών υποχρεώσεων- «μαύρες τρύπες»; Βοηθήθηκε η αγορά; Έπεσε φώς στα συμβόλαια που για τα μάτια των καταναλωτών ήταν σκοτεινά; Μήπως διευκολύνθηκε ο έλεγχος από τη χαρτούρα και τις υποχρεώσεις. Πόσο απλά έγινα τα πράγματα ώστε να ανταποκριθούν στις σύνθετες απαιτήσεις της εποχής και την ανάγκη για υψηλές ταχύτητες και «φωτεινότητα»;
Πόσες δεκάδες σελίδες ακόμα και με κωδικούς σου ζητά το χρηματοπιστωτικό σύστημα όταν θέλεις να αγοράσεις ένα επενδυτικό προϊόν; Κάποιοι το ονόμασαν MiFid και επάνω σε αυτή ζητούν από τον πελάτη να υπογράφει ώρες και να μονογράφει και να βάζει και «σημαδιακές» ημερομηνίες. Τώρα βλέπουμε ότι η ΕΕ προωθεί και άλλα μέτρα, για τη διαφάνεια λέει. Την πρόθεση δε την αμφισβητούμε αλλά πόσο τελικά διαφανές είναι το χαρτοβασίλειο που τρώει ώρες, στοιχίζει σε χρήμα και τελικώς ρίχνει φώς ή κουκουλώνει το σύμπαν και οδηγεί σε δαιδαλώδεις διαδρομές; Πώς η ασφαλιστική αγορά θα προχωρήσει με χαώδεις διαδικασίες; Αδυνατεί πλέον να ανταποκριθεί και έγινε δυσλεκτική.
ΥΓ: Και όταν μιλάμε για «χαρτί» εννοούμε και τις ηλεκτρονικές διαδικασίες και φόρμες εντύπων(όχι αυτές που διευκολύνουν τη δουλειά αλλά αυτές που απορροφούν όλη την ενέργεια ενός επαγγελματία)
Σε συμφωνία για την παροχή διαγνωστικών εξετάσεων, επισκέψεων σε εξωτερικά ιατρεία και νοσοκομειακής περίθαλψης προστιθέμενης αξίας σε μέλη του προχώρησε ο Σύλλογος Συνταξιούχων της Alpha Bank με το Νοσοκομείο «Ερρίκος Ντυνάν.
Η συνεργασία, που άρχισε ήδη να υλοποιείται, αναβαθμίζει το επίπεδο της ιατρικής και νοσηλευτικής κάλυψής των μελών του Συλλόγου και παρέχει άμεση πρόσβαση, με εξαιρετικά ευνοϊκούς όρους, σε ένα από τα κορυφαία νοσηλευτικά ιδρύματα της χώρας.
Μεταξύ άλλων, η συμφωνία εξασφαλίζει στα μέλη του Συλλόγου:
• Επισκέψεις στα Τακτικά Ιατρεία (κατόπιν ραντεβού) με χρέωση 20€ (Ο ιατρός δύναται να υποβάλλει παραπεμπτικό του ΕΟΠΥΥ για διαγνωστικές εξετάσεις και χορήγηση φαρμάκων αν κριθεί απαραίτητο).
• Σε περίπτωση τακτικής περιοδικής επίσκεψης για την υποβολή παραπεμπτικού του ΕΟΠΥΥ για χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής χρέωση 5€.
• 24 δωρεάν επισκέψεις στα Επείγοντα Περιστατικά.
• 2 δωρεάν επισκέψεις μετεγχειρητικής παρακολούθησης από τον θεράποντα ιατρό εντός 3 μηνών μετά το πέρας της νοσηλείας.
• Κρατικό τιμοκατάλογο στην εκτέλεση Μαγνητικής Τομογραφίας, Αξονικής Τομογραφίας και Triplex.
• Σε ενδεχόμενη νοσηλεία το ασθενοφόρο θα παρέχεται δωρεάν εντός Αττικής.
Το σύγχρονο ηλεκτρονικό ασφαλιστικό γραφείο, που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του παραδοσιακού ασφαλιστή και των διαδικτυακών πωλήσεων και αναπτύσσεται, έχοντας ως βασικό γνώμονα την ποιότητα στην εξυπηρέτηση, πρεσβεύουν ο Μανώλης Μαρσέλος και ο Σωτήρης Παπαντωνόπουλος, επικεφαλής του Insurance Market. Μαζί με τον τρίτο της παρέας, Φώτης Ζάντζα, συνδύασαν πολύχρονη εμπειρία στο χρηματοοικονομικο-ασφαλιστικό χώρο και in house τεχνολογίες, όπως η πλατφόρμα Insurance Pro και δικό τους CRM που οι ίδιοι δημιούργησαν για να βελτιώσουν την επαφή τους με τον πελάτη πριν και μετά την πώληση. Όπως αναφέρουν στο iw:
-Στα τρία χρόνια λειτουργίας τους το insurance market έχει εξυπηρετήσει 120.000 πελάτες, ενώ καθημερινά στο κέντρο εξυπηρέτησης απαντώνται 4.500 κλήσεις
– Όλη η διαδικασία για την πώληση και την έκδοση του συμβολαίου απαιτεί τρία λεπτά
– Στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας εντάσσονται περισσότεροι από 60 πιστοποιημένοι σύμβουλοι, που παρέχουν εξυπηρέτηση 24 ώρες τη μέρα και 7 μέρες την εβδομάδα
– Στο 90% της παραγωγής τα συμβόλαια αποστέλλονται ηλεκτρονικά
– Ένα από τα επόμενα project της εταιρείας είναι η αξιολόγηση της και των ασφαλιστικών εταιρειών, έτσι ώστε οι επόμενοι χρήστες να έχουν μια αντικειμενική αξιολόγηση για την επιλογή τους, πέραν της τιμής
iw? Πότε ξεκίνησε το Insurance Market και πώς προέκυψε η δημιουργία του;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Βλέποντας την άνοδο των aggregators στην Ευρώπη, το 2006 αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το moneymarket, το οποίο μέσα στα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια έγινε ο μεγαλύτερος διαμεσολαβητής δανείων στην ελληνική αγορά.
Εν συνεχεία, έχοντας αποκτήσει την εμπειρία από το εγχείρημα αυτό, λανσάραμε τον Μάρτιο του 2010 το Live Insurance και στην πορεία, μαζί με τον τρίτο συνεργάτη μας, τον Φώτη Ζάντζα, τον επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης, εφαρμογών και τεχνολογίας, σχεδιάσαμε το Insurance Market, το οποίο βγήκε στον αέρα τον Αύγουστο του 2011.
Σήμερα αναπτυσσόμαστε με υψηλούς ρυθμούς, έχουμε εξυπηρετήσει συνολικά 120.000 πελάτες και αυτόν τον μήνα έχουμε 6.000 νέους πελάτες.
iw? Γιατί να έρθει ο καταναλωτής σε εσάς; Τι έχετε να του προσφέρετε, πού διαφοροποιείστε έναντι του ανταγωνισμού;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Ο καταναλωτής έρχεται σε εμάς γιατί μπορεί εύκολα, γρήγορα και απλά –μέσα σε ένα λεπτό– να συγκρίνει ασφαλιστικά συμβόλαια και να επιλέξει το προϊόν που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του. Η πλατφόρμα του insurancemarket.gr έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε ακόμα και ένα παιδί δέκα χρόνων να μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία της τιμολόγησης.
Αντιλαμβάνεστε ότι σε μια αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται 50 εταιρείες –όταν σε χώρες αντίστοιχου μεγέθους όπως στην Πορτογαλία είναι 26, στην Αυστρία είναι 25, στην Κροατία είναι 14– γίνεται δύσκολο για τον καταναλωτή να επιλέξει πάροχο και πρόγραμμα.
Στο insurancemarket.gr μέσα σε ένα λεπτό βρίσκεις εξατομικευμένες προσφορές από 18 ασφαλιστικές εταιρείες, ώστε να επιλέξεις το πρόγραμμα, τις καλύψεις και το τιμολόγιο που σου ταιριάζει.
Στην ουσία οι καταναλωτές απευθύνονται σε εμάς για δύο βασικούς λόγους:
πρώτον επειδή θα λάβουν την καλύτερη προσφορά και δεύτερον λόγω του άρτιου επιπέδου εξυπηρέτησης, κομμάτι στο οποίο έχουμε επενδύσει σε μεγάλο βαθμό.
Στο ανθρώπινο δυναμικό μας εντάσσονται περισσότεροι από
60 πιστοποιημένοι σύμβουλοι, που παρέχουν εξυπηρέτηση 24 ώρες τη μέρα και 7 μέρες την εβδομάδα.
iw? Τα παραδοσιακά δίκτυα αντιμετωπίζουν συχνά αρνητικά το διαδίκτυο. Ποια είναι η δική σας άποψη; Υστερεί σε κάτι η συγκεκριμένη μέθοδος πωλήσεων;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Θεωρούμε ότι έχουμε όλα τα πλεονεκτήματα του on-line και του ασφαλιστή. Είναι λογικό να υπάρχει δυσαρέσκεια όταν υπάρχουν αθέμιτες διαδικασίες, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό δεν ισχύει. Στη δική μας περίπτωση υπάρχουν οι ίδιες διαδικασίες και τα ίδια προβλήματα, το μοναδικό στοιχείο που αλλάζει είναι το κέντρο επιρροής.
Διονύσης Πετρόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής
Σε επίπεδο υπηρεσιών θεωρούμε ότι, σε σχέση με τον μέσο ασφαλιστή, οι υπηρεσίες που παρέχουμε είναι πιο ποιοτικές. Ενδεικτικά, σας αναφέρω ότι εξυπηρετούμε 4.500 κλήσεις την ημέρα, έχουμε δημιουργήσει αυτοματοποιημένες διαδικασίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και έχουμε τμήμα ζημιών, που έρχεται συνεχώς σε επαφή με τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Διαβάζουμε ένα-ένα τα e-mail των πελατών και σε κάθε παράπονο φεύγει ερωτηματικό στον υπεύθυνο, ελέγχεται το αίτημα, η ηχογραφημένη κλήση, η έκθεση από το CRM κ.λπ.
Δίνουμε μεγάλη σημασία στην εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση του πελάτη και γι’ αυτό πρόσφατα δημιουργήσαμε δικό μας CRM, στο οποίο φαίνεται όλη η επικοινωνία με τον πελάτη και η ροή των διαδικασιών.
iw? Ποια είναι η χρονική διάρκεια που απαιτείται για την έκδοση συμβολαίου;
Σωτήρης Παπαντωνόπουλος & Μανώλης Μαρσέλος
Μ.Μ. & Σ.Π.: Εάν ο πελάτης μπει στο σύστημα και πληρώσει τα ασφάλιστρά του στις 12.00 την Κυριακή το βράδυ, το συμβόλαιό του θα έχει σταλεί στο e-mail του στις 12.03. Έχουμε καταφέρει σχεδόν στο σύνολο των συνεργασιών μας το συμβόλαιο να εκδίδεται ηλεκτρονικά. Περίπου στο 90% της παραγωγής μας τα συμβόλαια αποστέλλονται ηλεκτρονικά. Αναπτύσσουμε συνεχώς δικές μας τεχνολογίες και ταυτόχρονα οι ασφαλιστικές ανταποκρίνονται στα αιτήματα που έχουμε και αφορούν την ψηφιοποίηση δεδομένων.
iw? Με πόσες ασφαλιστικές συνεργάζεστε;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Έχουμε 18 συνεργασίες, οι οποίες αυξάνονται συνέχεια. Στόχος μας είναι να καλύψουμε το σύνολο της αγοράς. Προσπαθούμε να φιλτράρουμε τις εταιρείες με τις
οποίες συνεργαζόμαστε, ώστε να είναι όσο πιο αξιόπιστες γίνεται.
iw? Ποια είναι η εικόνα που έχουν για εσάς οι πελάτες σας;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Μέχρι τώρα και με βάση τα στοιχεία από τους δείκτες ακυρωσιμότητας και παραπόνων/πελάτη, η εικόνα που έχουμε είναι θετική.
Θέλω εδώ να σας πω ότι ένα από τα επόμενα project της εταιρείας είναι η αξιολόγηση.
Σε κάθε επαφή θα ζητάμε από τους πελάτες να αξιολογούν και εμάς και την ασφαλιστική εταιρεία σε βασικές παραμέτρους (εξυπηρέτηση, α
ποζημιώσεις κ.λπ.), έτσι ώστε οι επόμενοι χρήστες να έχουν μια αντικειμενική αξιολόγηση για την επιλογή τους, πέραν της τιμής. Σε κάθε εταιρεία θα βλέπει ο καταναλωτής τα σχόλια και τις βαθμολογίες.
iw? Θα είναι θετικές σε αυτήν την εξέλιξη οι εταιρείες;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Πιστεύουμε ότι θα είναι πολύ θετικές, καθώς πέρα από την ενίσχυση της προβολής των ασφαλιστικών τους προϊόντων, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τι πραγματικά ζητάει ο κόσμος και να λάβουν χρήσιμο feedback για τον σχεδιασμό των υπηρεσιών τους.
Επιπλέον, θα τους δίνουμε το βήμα να απαντούν ώστε να καλλιεργούν περαιτέρω τις πελατειακές τους σχέσεις, δεν θα έχουν δηλαδή μια απρόσωπη παρουσία στο site μας. Άλλωστε, ο στόχος όλων είναι να υπάρχει βελτίωση.
iw? Σκέφτεστε να επεκταθείτε και στο κομμάτι της υγείας ή και σε άλλους κλάδους;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Έχουμε ήδη προγράμματα υγείας και είναι στη στόχευση της εταιρείας να ασχοληθούμε με τα προσωπικά ατυχήματα και την ταξιδιωτική ασφάλιση. Μετά τον Οκτώβρη, θα έχουμε επιπλέον ένα με δύο προϊόντα τον μήνα. Ειδικά όσον αφορά το κομμάτι της υγείας είναι στον σχεδιασμό μας η προώθηση τυποποιημένων, οικονομικών και εύκολα συγκρίσιμων προγραμμάτων, με light underwriting, ώστε να μπορεί να γίνεται εύκολα η πώληση.
Φιλοδοξία μας είναι να δημιουργήσουμε και εδώ μια διαδικτυακή αγορά όπως και στον κλάδο του αυτοκινήτου, κυρίως προς όφελος του καταναλωτή. Ήδη το σχεδιάζουμε με τέσσερις εταιρείες και μέσα στον επόμενο χρόνο θα μπούμε και σε αυτό το κομμάτι.
iw? Σας απασχολεί ο ηλεκτρονικός ανταγωνισμός από διάφορους παρόχους ή ακόμα και ασφαλιστικές;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Η άποψή μας είναι ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες που έχουν on-line πωλήσεις δημιουργούν αγορά και αυτό είναι θετικό, γιατί μεγαλώνει η ασφαλιστική πίτα στην οποία απευθυνόμαστε.Θέλουμε λοιπόν ανταγωνισμό, γιατί δημιουργεί καταναλωτικό κοινό.
Όσον αφορά τους aggregators θέλουμε και αυτόν τον ανταγωνισμό, γιατί μας κάνει καλύτερους και ωφελεί τον καταναλωτή.
iw? Τι είναι το Insurance Pro και πώς προέκυψε η δημιουργία του;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Όταν ενημερωθήκαμε από τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε ότι θα τεθούν σε ισχύ οι Πράξεις 30 και 31 του διοικητή της ΤτΕ, αλλάξαμε όλες τις διαδικασίες της εταιρείας μέσα σε 10 ημέρες!
Δημιουργήσαμε δικό μας σύστημα πληρωμών, το οποίο είναι ανεξάρτητο και προχωρήσαμε στην ψηφιοποίηση όλων των εγγράφων που απαιτούνται από την καινούρια νομοθεσία. Είδαμε ότι υπήρξε ενδιαφέρον για συνεργασίες και έτσι παραμετροποιήσαμε το σύστημά μας για να προσφέρουμε στον συνεργάτη πλήρη τιμολόγηση, με έτοιμο όλο το undewriting, πλήρες CRM και υπηρεσίες είσπραξης και παράδοσης.
iw? Πόσο χρόνο θέλει ο ασφαλιστής για να διεκπεραιώ
σει όλη τη διαδικασία;
Μ.Μ. & Σ.Π.: Ο χρόνος που χρειάζεται ο ασφαλιστής για να ολοκληρώσει τη διαδικασία είναι –βάσει και του call center μας– τρία λεπτά.
Θέλει 45 δευτερόλεπτα για να δώσει προσφορά, ένα λεπτό να πείσει τον πελάτη και ένα λεπτό να πάρει επιπλέον στοιχεία. Όλα τα άλλα τα αναλαμβάνουμε εμείς.
Εισάγουμε κάτι καινούριο και το κριτήριο των συνεργασιών μας είναι ο σεβασμός στη διαδικασία που έχουμε δημιουργήσει.
Διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Οι αναδυόμενες ευκαιρίες για την πώληση προγραμμάτων υγείας» διοργανώνουν το ΕΙΑΣ και το Insurancewebinars.gr. Το πρώτο μέρος του σεμιναρίου θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου και το δεύτερο την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου και εισηγητής είναι ο κ. Σωτήρης Κλήμης,Σύμβουλος Εκπαίδευσης.
Περιγραφή και σκοπός του webinar
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να απαντήσει στα κρίσιμα ερωτήματα του σημερινού τοπίου της υγείας, να προσφέρει νέες τεχνικές διαχείρισης πελατών, αλλά και τρόπους αντιμετώπισης των αντιρρήσεών τους όπως:
Ποιά είναι σήμερα η αγορά υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα; Ποιές είναι οι διαφορές ανάμεσα στον ιδιωτικό τομέα και στη δημόσια υγεία; Που υπάρχουν κενά; Πόσο βαθιές και αποτελεσματικές είναι οι τομές που εισηγείται η δημόσια υγεία με την αναδιάρθωση και το ΠΕΔΥ; Που υπάρχουν ευκαιρίες για πώληση νοσοκομειακών προγραμμάτων σήμερα; Ποιός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος; Πώς επηρεάζονται και τι τελικά θέλουν – και αντέχουν – να πληρώσουν οι καταναλωτές για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας;
Σε ποιους απευθύνεται
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Οφέλη προγράμματος
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• Γνωρίζουν αποτελεσματικούς τρόπους για να προσφέρουν ασφαλιστικές λύσεις στα προϊόντα υγείας,ξεφεύγοντας από την παραδοσιακή εικόνα του ασφαλιστή
• Διαθέτουν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση ώστε να αντιμετωπίζουν με άνεση την πώληση Νοσκοκομειακών προγραμμάτων
• Βελτιώσουν τις δεξιότητες και τεχνικές παρουσίασης των υπηρεσιών τους, με στόχο την αβίαστη απόσπαση του <<ναι>> από τον πελάτη
• Διευρύνουν το πελατολόγιο τους αναπτύσσοντας μεθοδικά νέες τεχνικές προσέγγισης
Θεματολογία
Α’ μέρος:
• Η εικόνα της δημόσιας και ιδιωτικής υγείας στην Ελλάδα, σήμερα
• Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών υπηρεσιών υγείας
• Οι αναδυόμενες ευκαιρίες για πώληση νοσοκομειακών προγραμμάτων
• Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών υγείας, και πως τα μετατρέπουμε σε «όπλα» πωλήσεων.
Β’ μέρος:
• Οι κίνδυνοι από τον κακό ανταγωνισμό
• Σύγχρονοι και διαφορετικοί τρόποι παρουσίασης των νοσοκομειακών προγραμμάτων
• Αντιμέτωση δύσκολων πελάτων
• Post sell & cross selling τεχνικές
Το κόστος συμμετοχής ανά άτομο είναι 50€ (αφορά και τα 2 μέρη του webinar)
Περισσότερες πληροφορίες στο insurancewebinars.gr και στο eias.gr
Διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Οι αναδυόμενες ευκαιρίες για την πώληση προγραμμάτων υγείας» διοργανώνουν το ΕΙΑΣ και το Insurancewebinars.gr. Το πρώτο μέρος του σεμιναρίου θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου και το δεύτερο την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου και εισηγητής είναι ο κ. Σωτήρης Κλήμης,Σύμβουλος Εκπαίδευσης.
Περιγραφή και σκοπός του webinar
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να απαντήσει στα κρίσιμα ερωτήματα του σημερινού τοπίου της υγείας, να προσφέρει νέες τεχνικές διαχείρισης πελατών, αλλά και τρόπους αντιμετώπισης των αντιρρήσεών τους όπως:
Ποιά είναι σήμερα η αγορά υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα; Ποιές είναι οι διαφορές ανάμεσα στον ιδιωτικό τομέα και στη δημόσια υγεία; Που υπάρχουν κενά; Πόσο βαθιές και αποτελεσματικές είναι οι τομές που εισηγείται η δημόσια υγεία με την αναδιάρθωση και το ΠΕΔΥ; Που υπάρχουν ευκαιρίες για πώληση νοσοκομειακών προγραμμάτων σήμερα; Ποιός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος; Πώς επηρεάζονται και τι τελικά θέλουν – και αντέχουν – να πληρώσουν οι καταναλωτές για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας;
Σε ποιους απευθύνεται
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Οφέλη προγράμματος
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• Γνωρίζουν αποτελεσματικούς τρόπους για να προσφέρουν ασφαλιστικές λύσεις στα προϊόντα υγείας,ξεφεύγοντας από την παραδοσιακή εικόνα του ασφαλιστή
• Διαθέτουν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση ώστε να αντιμετωπίζουν με άνεση την πώληση Νοσκοκομειακών προγραμμάτων
• Βελτιώσουν τις δεξιότητες και τεχνικές παρουσίασης των υπηρεσιών τους, με στόχο την αβίαστη απόσπαση του <<ναι>> από τον πελάτη
• Διευρύνουν το πελατολόγιο τους αναπτύσσοντας μεθοδικά νέες τεχνικές προσέγγισης
Θεματολογία
Α’ μέρος:
• Η εικόνα της δημόσιας και ιδιωτικής υγείας στην Ελλάδα, σήμερα
• Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών υπηρεσιών υγείας
• Οι αναδυόμενες ευκαιρίες για πώληση νοσοκομειακών προγραμμάτων
• Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών υγείας, και πως τα μετατρέπουμε σε «όπλα» πωλήσεων.
Β’ μέρος:
• Οι κίνδυνοι από τον κακό ανταγωνισμό
• Σύγχρονοι και διαφορετικοί τρόποι παρουσίασης των νοσοκομειακών προγραμμάτων
• Αντιμέτωση δύσκολων πελάτων
• Post sell & cross selling τεχνικές
Το κόστος συμμετοχής ανά άτομο είναι 50€ (αφορά και τα 2 μέρη του webinar)
Περισσότερες πληροφορίες στο insurancewebinars.gr και στο eias.gr
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε cookies. Η συγκατάθεσή σας στη χρήση τους θα μας επιτρέψει να γνωρίσουμε καλύτερα τη συμπεριφορά πλοήγησης των επιεσκεπτών μας. Η μη συγκατάθεση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.