back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα Ιανουάριος 13 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1744

Interamerican: Διάκριση του “ask me” στα Apps Awards (video)

0

Η εταιρεία κατέκτησε μία ακόμη διάκριση εφαρμογής, στον θεσμό “Apps Awards 2015” (το στιγμιότυπο θα βρείτε στο 9:30 του βιντεοσκοπημένου υλικού), που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Mobility Forum & Apps Awards 2015, που διοργάνωσε η Ethos Events, το περιοδικό bIT & Mobile και το portal bitdaily.gr, υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας (ΣΕΚΕΕ) στο Divani Caravel στην Αθήνα.

“Άρχισαν τα όργανα” με τους πρώην γιατρούς του ΙΚΑ

0

της 

Επιστροφή των απολυμένων γιατρών του πρώην ΙΚΑ βάσει του νόμου Κατρούγκαλου, ζητεί η Πανελλήνια Ομοσπονδία Γιατρών ΕΟΠΥΥ.

Κατά τη γνώμη των νομικών της ΠΟΣΕΥΠ ΕΟΠΥΥ, ο νόμος είναι εφαρμοστέος και στους γιατρούς που βρέθηκαν εκτός Οργανισμού και σήμερα δεν υπηρετούν στις ΔΥΠΕ, λόγω του Νόμου Γεωργιάδη (4238/2014). Έτσι, αξιώνει την εφαρμογή του και γι’ αυτούς, τονίζοντας ότι «ο τυχόν αποκλεισμός τους δεν έχει συνταγματικό έρεισμα».

Η σχετική αίτηση (τη βλέπετε ακολούθως) θα πρέπει να απευθύνεται και να κατατεθεί ή να αποσταλεί με συστημένη επιστολή, το αργότερο έως και την Πέμπτη 21/2/2015 τόσο στον ΕΟΠΥΥ (Δ/νση Προσωπικού-Διοικητικού) Αποστόλου Παύλου 12 Μαρούσι ΤΚ 15123) όσο και στη ΔΥΠΕ στην οποία μεταφέρθηκε η μονάδα του κάθε ιατρού, σημειώνει η Ομοσπονδία.

 

Προς

  1. ΝΠΔΔ ΕΟΠΥΥ/ Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ
  2. ………..η  ΔΥΠΕ

ΑΙΤΗΣΗ

Του/της…………………………………………………………………………………………………………………….

του…………………………………….. κατοίκου……………………………………………………………………….

τηλ………………………

Μέχρι το Νόμο 4238/2014  υπηρετούσα ως γιατρός/οδοντίατρος στη Μονάδα Υγείας………….…………….…. του ΕΟΠΥΥ.

Η θέση μου αυτή καταργήθηκε με βάσει τις διατάξεις των άρθρων 16 επ. Ν. 4238/2014 και τέθηκα σε διαθεσιμότητα, η οποία ήδη έχει λήξει. 

Με την παρούσα ζητώ την κατ’ εφαρμογή των άρθρων 14 επ. Ν.4325/2015 επαναφορά μου στη θέση την οποία κατείχα πριν τεθώ σε διαθεσιμότητα με τους ίδιους όρους εργασίας στον ΕΟΠΥΥ άλλως σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση στην ως άνω ΔΥΠΕ.

Αθήνα,

Ο/Η Αιτ…………………………………

 

Πηγή: virus.com.gr

ΣΕΣΑΕ: Ημερήσιο Τουρνουά Ποδοσφαίρου με φιλανθρωπικό σκοπό

0

Με μεγάλη επιτυχία και αυξημένη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το 3ο ημερήσιο τουρνουά ποδοσφαίρου με φιλανθρωπικό χαρακτήρα που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών για τα μέλη και τους φίλους του, το Σάββατο, 16 Μαΐου 2015.

Και φέτος ο ανταγωνισμός ήταν έντονος για τις δεκαεννέα (19) ποδοσφαιρικές ομάδες της ασφαλιστικής αγοράς που αγωνίστηκαν για τη νίκη και το φιλανθρωπικό φορέα της επιλογής τους.
_HAN1343

Μετά από αρκετές αναμετρήσεις, νικήτρια αναδείχτηκε η ομάδα της ασφαλιστικής εταιρίας INTERASCO Α.Ε. η οποία κέρδισε το χρηματικό έπαθλο για χάρη του φιλανθρωπικού σωματείου «To Χαμόγελο του Παιδιού».

Τη δεύτερη θέση του τουρνουά κατέλαβε η ομάδα της AIG HELLAS Α.Ε., την τρίτη θέση η ομάδα της ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΙΣ AEEΓΑ – ΜΙΝΕΤΑ και την τέταρτη η ομάδα της EUROLIFE ERB ΑΕΑΖ.

_HAN1511

Θερμά συγχαρητήρια στις ομάδες που κατόρθωσαν να διακριθούν αλλά και σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν και φέτος στο τουρνουά. Επιπλέον, ο Σύνδεσμος ευχαριστεί θερμά τους πολυάριθμους φίλους του που για ακόμα μια χρονιά ήρθαν να παρακολουθήσουν τους αγώνες και να στηρίξουν το φιλανθρωπικό σκοπό του Συνδέσμου.

Το τουρνουά υποστήριξαν :
““CARPENTER TURNER” – Πλατινένιος Χορηγός και
“MATRIX Ins. & Reins. Brokers S.A.” – Χρυσός Χορηγός.

insurancewebinars.gr – Ε.Ι.Α.Σ: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!.
Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Ραλλάκης Γιώργος Σύμβουλος Επιχειρήσεων, εκπαιδευτής σε θέματα πωλήσεων και marketing. Υπεύθυνος Εκπαίδευσης της LearningEvolution.gr
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 25 Μαΐου 2015 και ώρα : 18.00 – 20.00.
“ Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!”

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Σκοπός του προγράμματος είναι να μάθουμε τι είναι το neuromarketing και πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για την ανάπτυξη των πωλήσεων μας. Το neuromarketing μας δίνει μια νέα μοναδική οπτική γωνία στη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και τον τρόπο που αντιδράει στις προσπάθειες του marketing, και η νέα αυτή οπτική γωνία μας δείχνει πως ο τρόπος λειτουργίας του είναι πολύ διαφορετικός από ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Θα δούμε πρακτικά παραδείγματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άμεσα στις καθημερινές μας πωλήσεις.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

• Θεματολογία:

Στο webinar θα μιλήσουμε για το neuromarketing, τι ακριβώς είναι και γιατί μας ενδιαφέρει. Επίσης, θα αναλύσουμε πρακτικές εφαρμογές του neuromarketing στις καθημερινές πωλήσεις μας. Αναλυτικά, θα μιλήσουμε για:
• Τι είναι το neuromarketing και τι μας προσφέρει.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την τιμή και το προϊόν.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τις αισθήσεις του καταναλωτή.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τη δημιουργία αίσθησης εμπιστοσύνης και
αφοσίωσης
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την προσωπική επαφή (πώληση)

Η παρακολούθηση του webinar ανέρχεται στα 25€ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

insurancewebinars.gr – Ε.Ι.Α.Σ: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!.
Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Ραλλάκης Γιώργος Σύμβουλος Επιχειρήσεων, εκπαιδευτής σε θέματα πωλήσεων και marketing. Υπεύθυνος Εκπαίδευσης της LearningEvolution.gr
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 25 Μαΐου 2015 και ώρα : 18.00 – 20.00.
“ Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!”

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Σκοπός του προγράμματος είναι να μάθουμε τι είναι το neuromarketing και πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για την ανάπτυξη των πωλήσεων μας. Το neuromarketing μας δίνει μια νέα μοναδική οπτική γωνία στη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και τον τρόπο που αντιδράει στις προσπάθειες του marketing, και η νέα αυτή οπτική γωνία μας δείχνει πως ο τρόπος λειτουργίας του είναι πολύ διαφορετικός από ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Θα δούμε πρακτικά παραδείγματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άμεσα στις καθημερινές μας πωλήσεις.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

• Θεματολογία:

Στο webinar θα μιλήσουμε για το neuromarketing, τι ακριβώς είναι και γιατί μας ενδιαφέρει. Επίσης, θα αναλύσουμε πρακτικές εφαρμογές του neuromarketing στις καθημερινές πωλήσεις μας. Αναλυτικά, θα μιλήσουμε για:
• Τι είναι το neuromarketing και τι μας προσφέρει.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την τιμή και το προϊόν.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τις αισθήσεις του καταναλωτή.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τη δημιουργία αίσθησης εμπιστοσύνης και
αφοσίωσης
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την προσωπική επαφή (πώληση)

Η παρακολούθηση του webinar ανέρχεται στα 25€ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

insurancewebinars.gr – Ε.Ι.Α.Σ: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!.
Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Ραλλάκης Γιώργος Σύμβουλος Επιχειρήσεων, εκπαιδευτής σε θέματα πωλήσεων και marketing. Υπεύθυνος Εκπαίδευσης της LearningEvolution.gr
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 25 Μαΐου 2015 και ώρα : 18.00 – 20.00.
“ Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!”

Περιγραφή και σκοπός του webinar
Σκοπός του προγράμματος είναι να μάθουμε τι είναι το neuromarketing και πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για την ανάπτυξη των πωλήσεων μας. Το neuromarketing μας δίνει μια νέα μοναδική οπτική γωνία στη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και τον τρόπο που αντιδράει στις προσπάθειες του marketing, και η νέα αυτή οπτική γωνία μας δείχνει πως ο τρόπος λειτουργίας του είναι πολύ διαφορετικός από ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Θα δούμε πρακτικά παραδείγματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άμεσα στις καθημερινές μας πωλήσεις.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

• Θεματολογία:

Στο webinar θα μιλήσουμε για το neuromarketing, τι ακριβώς είναι και γιατί μας ενδιαφέρει. Επίσης, θα αναλύσουμε πρακτικές εφαρμογές του neuromarketing στις καθημερινές πωλήσεις μας. Αναλυτικά, θα μιλήσουμε για:
• Τι είναι το neuromarketing και τι μας προσφέρει.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την τιμή και το προϊόν.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τις αισθήσεις του καταναλωτή.
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τη δημιουργία αίσθησης εμπιστοσύνης και
αφοσίωσης
• Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την προσωπική επαφή (πώληση)

Η παρακολούθηση του webinar ανέρχεται στα 25€ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Ασφαλιστικός ανταγωνισμός από την GOOGLE στο αυτοκίνητο

0

Την είσοδο της στο χώρο των ασφαλειών ανακοίνωσε πρόσφατα η GOOGLE. Ο διαδικτυακός γίγαντας ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στην Καλιφόρνια, στο χώρο της ασφάλισης οχημάτων, και ειδικότερα της σύγκρισης ασφαλιστικών τιμών και παροχών με πολλές πολιτείες να ακολουθούν –όπως ανακοίνωσε- στη συνέχεια.

 

«Είτε ο πάροχος βρίσκεται στην Καλιφόρνια σε ένα τοπικό γραφείο είτε έχει εθνική εμβέλεια , οι άνθρωποι πλέον αναζητούν προγράμματα ασφάλισης ασφάλισης μέσω του κινητού τους ή του ηλεκτρονικού τους υπολογιστή, όπου μέσα σε πέντε λεπτά μπορούν να συγκρίνουν τιμές και καλύψεις».

 

Συνεργάτες στην προσπάθεια της GOOGLE σύμφωνα με δημοσίευμα της Insurance Journal είναι η  Mercury Insurance και η  MetLife. Το GOOGLE COMPARE βασίζεται σε ένα ευέλικτο μοντέλο κόστους-ανά-αγορά, αλλά η πληρωμή δεν είναι ένας παράγοντας στην κατάταξη ή την επιλεξιμότητα, σύμφωνα με την Google. Συνολικά η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί στοιχεία από 124 παρόχους.

BESTHOME: Ασφάλιση κατοικίας, χωρίς περιορισμούς, από την Υδρόγειο Ασφαλιστική

0

Η Υδρόγειος δημιούργησε το BESTHOME, ένα νέο, πρωτοποριακό ασφαλιστικό πρόγραμμα για όσους επιθυμούν ασφάλιση υψηλών προδιαγραφών για ό,τι πιο πολύτιμο, το σπίτι τους, σε ιδιαίτερα προνομιακό κόστος.

 

To νέο πρόγραμμα παρέχει την πλέον ολοκληρωμένη προστασία της κατοικίας, με πλήθος διευρυμένων καλύψεων για κάθε είδους ζημιές σε κτίριο και περιεχόμενο καθώς και μία σειρά καλύψεων προστιθέμενης αξίας που διασφαλίζουν την ευρύτερη οικογενειακή ισορροπία και γαλήνη, για να είστε απολύτως ήσυχοι, ό,τι και αν συμβεί. Ενδεικτικά, το πρόγραμμα BESTHOME εξασφαλίζει:

 

  • Αποζημίωση για ζημιές σε κτίριο και περιεχόμενο της κατοικίας από κάθε κίνδυνο, όπως πυρκαγιά, φυσικά φαινόμενα, διαρροή νερών, βραχυκύκλωμα, ζημιές σε τζάμια, ηλεκτρικές συσκευές και εγκαταστάσεις, ακόμη και αντικείμενα εκτός της οικίας όπως θερμοσίφωνα, κεραίες, τέντες, κ.α.
  • Κάλυψη εξόδων που προκύπτουν μετά από ζημιά, όπως έξοδα προσωρινής μεταστέγασης ή μετακόμισης, αποκομιδής ερειπίων, αδειών μηχανικών, διερευνητικών εργασιών για την αποκατάσταση διαρροής νερών, κ.α.
  • Πλήρες πακέτο αστικών ευθυνών, για πυρκαγιά (προς τρίτους και ιδιοκτήτη), από διαρροή νερών, ακόμα και οικογένειας για ατυχήματα τρίτων εντός και εκτός της ασφαλισμένης κατοικίας.
  • Κλοπή με Διάρρηξη ή Ληστεία.
  • Σειρά επιπλέον καλύψεων για την ευρύτερη προστασία της οικογένειας, π.χ. κάλυψη προσωπικού ατυχήματος, φοιτητικής στέγης, ασφάλιση κατοικίδιου, προστασία περιεχομένου τραπεζικής θυρίδας, κ.α.
  • Αποζημίωση σε αξίας αντικατάστασης με καινούριο, για ζημιές τόσο στο κτίριο όσο και στο περιεχόμενο της κατοικίας.

 

Στα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα του BESTHOME περιλαμβάνονται επίσης:

  • Η παροχή επιδόματος οικονομικής υποστήριξης αλλά και προκαταβολής αποζημίωσης, σε περίπτωση ολικής καταστροφής της κατοικίας.
  • Η δυνατότητα να επιλεγεί το πρόγραμμα και χωρίς απαλλαγές, διασφαλίζοντας ότι με μία μικρή προσαύξηση στο ασφάλιστρο, αποζημιώνεται εξολοκλήρου η ζημιά, από το πρώτο ευρώ, ό,τι και αν συμβεί.
  • Το εξαιρετικά προνομιακό ασφάλιστρο. Ενδεικτικά, το ετήσιο ασφάλιστρο για μία κατοικία με ασφαλιζόμενη αξία κτιρίου €100.000 και περιεχομένου €35.000, ανέρχεται στα €135 ετησίως, για το πρόγραμμα με απαλλαγές, και €148,5, για το πρόγραμμα χωρίς απαλλαγές.

 

Το BESTHOME μπορεί να εμπλουτισθεί προαιρετικά με συμπληρωματικές καλύψεις όπως σεισμός, οικογενειακή νομική προστασία, επεκτάσεις καλύψεων αστικής ευθύνης και προσωπικού ατυχήματος, ασφάλιση ειδικών κατασκευών όπως πισίνες, κιόσκια, κ.α, εξασφαλίζοντας επιπλέον προστασία, ανάλογα με τις ανάγκες σας.

 

Το πρόγραμμα παρέχεται για την ασφάλιση της μόνιμης κατοικίας και διατίθεται ήδη από το δίκτυο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της Υδρογείου σε όλη την Ελλάδα.

 

Δείτε εδώ τον πίνακα με τις καλύψεις

Insurance Europe: Τα κλειδιά για τη μετάβαση σε μια ενοποιημένη κεφαλαιαγορά

0

[starbox]

Με θετική οπτική αλλά υπό τις ορθές προϋποθέσεις βλέπει το θεσμικό όργανο των ασφαλιστών στην Ευρώπη, η Insurance Europe, την πράσινη βίβλο της ΕΕ για την ενοποίηση των ευρωπαικών κεφαλαιαγορών.

Η Insurance Europe δηλώνει πρόθυμη να συμβάλλει στην μετάβαση αυτή, ωστόσο επισημαίνει ότι εάν η ευρωπαϊκή πολιτική δεν ασκηθεί στο σωστό πλαίσιο, υπάρχει ο κίνδυνος οι πρωτοβουλίες να μην βρουν υποστήριξη από εκείνα τα κράτη μέλη που έχουν ήδη αναπτύξει λύσεις, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά στην προσπάθεια των κρατών να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Επενδυτικό Πρόγραμμα της ΕΕ είναι η βασική στρατηγική προτεραιότητα για να συμβάλει στη στήριξη της οικονομικής ανάκαμψης, την ενίσχυση της δημιουργίας θέσεων εργασίας, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης και την τόνωση των επενδύσεων στην πραγματική οικονομία. Οι ασφαλιστές είναι μεγαλύτερους θεσμικούς επενδυτές της Ευρώπης και, ως εκ τούτου, συμβάλλουν σημαντικά στην ευρωπαϊκή ανάπτυξη. Κατά συνέπεια, η διαθεσιμότητα των ελκυστικών μακροπρόθεσμων περιουσιακών στοιχείων και η άρση των εμποδίων για τους ασφαλιστές που επενδύουν σε αυτά είναι ζωτικής σημασίας για την περαιτέρω ανάπτυξη θετικού ρόλου τους στην ευρωπαϊκή οικονομία.

Η Comission θα πρέπει να συνεχίσει να στηρίζει την τυποποίηση στην αγορά και τις βέλτιστες πρακτικές στον επενδυτικό τομέα και για να διασφαλιστεί ότι οι κινήσεις γίνονται προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει:

– να αξιοποιηθεί η υπάρχουσα εθνική εμπειρία και τα μοντέλα που έχουν λειτουργήσει αποτελεσματικά
– να διασφαλιστεί ότι οι λύσεις που θα δοθούν θα μπορούν να λειτπυργήσουν παράλληλα κατά κύρια βάση με τα τοπικά συστήματα που είναι αποδοτικά και όχι να τα αντικαταστήσουν
– να έχει τα ίδια αποτελέσματα στις τοπικές πολιτικές

Ταυτόχρονα η Insurance Europe τονίζει ότι πριν η Επιτροπή περάσει σε νέο κανονιστικό περιβάλλον πρέπει να αξιολογήσει τις πρόσφατες ρυθμιστικές εξελίξεις όπως η Solvency II και ο Κανονισμός EMIR και τις επιπτώσεις τους στην αγορά.

Πριν από την έναρξη κάθε νέο κομμάτι της νομοθεσίας, η Επιτροπή θα πρέπει να προβεί σε εις βάθος αξιολόγηση του τρόπου με πρόσφατες ρυθμιστικές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένης της Solvency II και τον Κανονισμό της Ευρωπαϊκής Υποδομές Αγοράς (EMIR), μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την παροχή μακροπρόθεσμης χρηματοδότησης.

Τρέχουσα μακροοικονομική πολιτικής
Οι ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές εταιρείες έχουν καθοριστικό ρόλο στις μακροπρόθεσμες επενδύσεις στην Ευρώπη και την προστασία του εισοδήματος των πολιτών.

Το σημερινό μακροοικονομικό περιβάλλον, που χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά χαμηλά επιτόκια, παρουσιάζει σημαντικές προκλήσεις για τις συνταξιοδοτικές αποταμιεύσεις στην Ευρώπη, για τις οποίες το βάρος μετατοπίζεται στον ιδιωτικό τομέα.

Παρά το γεγονός ότι η ασφαλιστική βιομηχανία παρέχει λύσεις η πρόκληση για την αγορά στο μέλλον είναι μεγάλη και θα πρέπει τόσο οι ασφαλιστικές να προχωρήσουν στις απαραίτητες προσαρμογές όσο και η ΕΕ να νομοθετεί διασφαλίζοντας ότι δεν θα επηρεάσει αρνητικά την ικανότητα των ασφαλιστικών να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες των ασφαλισμένων.

Η AXA χορηγός στο 2ο Mediterranean Yacht Show του Ναυπλίου  

0

Η ΑΧΑ συμμετείχε στο 2ο Mediterranean Yacht Show ως εκθέτης και επίσης ανέλαβε την κάλυψη αστικής ευθύνης της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Ναύπλιο από τις 2 έως τις 5 Μαΐου. Η Εταιρεία επέλεξε να υποστηρίξει τη συγκεκριμένη έκθεση, σε ευθυγράμμιση με τη στρατηγική της να ασφαλίζει ταχύπλοα, ιστιοπλοϊκά και θαλαμηγούς, τα οποία καλύπτονται ακόμα και αν είναι υψηλής αξίας.

 

Το Mediterranean Yacht Show στοχεύει στον θαλάσσιο τουρισμό και απευθύνεται σε yacht brokers του εξωτερικού, οι οποίοι έχουν σκοπό να γνωρίσουν τα πληρώματα των πολυτελών σκαφών και να κλείσουν συμφωνίες, ώστε τα σκάφη να ναυλωθούν από διάσημους επισκέπτες της χώρας κι ανθρώπους με μεγάλη οικονομική επιφάνεια. Η φετινή έκθεση πολυτελών σκαφών έφερε στο λιμάνι του Ναυπλίου περισσότερα σκάφη από την περσινή διοργάνωση, πολλαπλάσιους ταξιδιωτικούς πράκτορες και πάρα πολλούς επισκέπτες στην πόλη.

 

Η αγορά σκαφών για επαγγελματική χρήση ή αναψυχή είναι διαδεδομένη στην Ελλάδα. Η ΑΧΑ επενδύοντας στην παγκόσμια τεχνογνωσία της καλύπτει συνολικά τις ανάγκες που των πελατών, προστατεύοντάς τους κάθε στιγμή, ώστε να αξιοποιούν το σκάφος τους χωρίς έγνοιες.

 

Σχετικά με την αστική ευθύνη του ιδιοκτήτη, κατόχου ή και χειριστή του σκάφους, καλύπτει σωματικές βλάβες, υλικές ζημιές και θαλάσσια ρύπανση που μπορεί να προκληθούν από ατύχημα. Πέρα από την αστική ευθύνη, η ολοκληρωμένη κάλυψη σκάφους από την ΑΧΑ προβλέπει καλύψεις για πολλές περιπτώσεις όπως: πυρκαγιά, κλοπή, κακόβουλες ενέργειες, ανέλκυση/καθέλκυση και μια σειρά από άλλες καταστάσεις. Για τους πελάτες που μπορεί να επιθυμούν ακόμα μεγαλύτερη προστασία, η ΑΧΑ παρέχει καλύψεις για χερσαία μεταφορά του σκάφους, μηχανικές βλάβες, αστική ευθύνη για σκιέρ και άλλες παροχές. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλιση σκαφών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται από τον ιστότοπο της ΑΧΑ http://www.axa.gr/el/all-products/yacht-insurance και από το δίκτυο συνεργατών της Εταιρείας.