back to top
8.5 C
Athens
Τρίτη Ιανουάριος 14 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1743

Νοσοκομειακοί γιατροί σε υποχρεωτικές… “διακοπές”

0

της  

Για ένα ακόμη καλοκαίρι, οι αυξημένες υγειονομικές ανάγκες των νησιών επιχειρείται να καλυφθούν με υποχρεωτικές μετακινήσεις γιατρών από νοσοκομεία της ίδιας υγειονομικής περιφέρειας.

Ο Μάιος σε λίγες ημέρες εκπνέει. Οι προσλήψεις όμως που θα γινόντουσαν στην Υγεία, με έμφαση στις ακριτικές περιοχές και τα νησιά, ακόμη να φανούν… Ήδη, όμως, η τουριστική σεζόν έχει ξεκινήσει για τα καλά και οι ανάγκες πιέζουν… Έτσι, οι Διοικήσεις των ΥΠΕ καταφεύγουν στην παλιά και δοκιμασμένη μέθοδο των μετακινήσεων ιατρικού προσωπικού από τα τριτοβάθμια νοσηλευτικά ιδρύματα ευθύνης τους, εξαναγκάζοντάς τους σε υποχρεωτικές «διακοπές στο νησί».

Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση της 2ης ΔΥΠΕ Πειραιώς και Αιγαίου, η οποία με «εξαιρετικά επείγον» έγγραφο (15-05-2015) που στέλνει στις Διοικήσεις των Νοσοκομείων τις καλεί να καταθέσουν «το ταχύτερο δυνατόν […] συγκεκριμένες προτάσεις συμμετοχής των ιατρών των Νοσοκομείων σε πρόγραμμα κάλυψης επειγουσών και επιτακτικών αναγκών των νησιών». Προειδοποιεί δε ότι «Με δεδομένη την υποχρέωσή μας να καλύψουμε τις ανωτέρω ιατρικές θέσεις, σας ενημερώνουμε ότι, σε περίπτωση που δεν υπάρξει ανταπόκριση στη συγκεκριμένη πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η Υπηρεσία μας θα αναγκασθεί να καταρτίσει το σχετικό πρόγραμμα και να εκδώσει τις σχετικές αποφάσεις μετακινήσεως των ιατρών, οι οποίες θα είναι άμεσα εκτελεστές».

“Μας θλίβει αφάνταστα το γεγονός ότι η ανωτέρω υπογράμμιση είναι στο αρχικό έγγραφο, που υπογράφεται από τον νέο Διοικητή της 2ης ΥΠΕ κ. Καρβούνη» τονίζει σε ανακοίνωσή της η 5μελής ΕΙΝΑΠ στο Γενικό Κρατικό Νικαίας, επισημαίνοντας ότι «για μία ακόμη χρονιά επιχειρείται εμβαλωματική επίλυση των υγειονομικών αναγκών των νησιών με την αποδιάρθρωση των νοσοκομείων» και «οι νοσοκομειακοί γιατροί αντιμετωπίζονται σαν στρατιωτικοί σε περίοδο πολέμου”.

Σύμφωνα με τους γιατρούς στη Νίκαια, ήδη ένας ΩΡΛ από το νοσοκομείο, απειλήθηκε με εισαγγελική παρέμβαση από Διευθυντή κέντρου υγείας προκειμένου να μεταβεί άμεσα στην Κάρπαθο, τη στιγμή μάλιστα που το αντίστοιχο τμήμα στη Νίκαια λειτουργεί οριακά.

«Δεν περισσεύουμε στα Δημόσια Νοσοκομεία! Περισσεύει όμως η ανεργία στους νέους γιατρούς! Κι απ’ ότι φαίνεται, περισσεύει και ο αυταρχισμός όταν πρόκειται για επίλυση προβλημάτων, όχι με σοβαρό, οριστικό και μόνιμο τρόπο, αλλά….στου κασίδη το κεφάλι!», υπογραμμίζει η 5μελής ΕΙΝΑΠ, στηλιτεύοντας την πρακτική των άτακτων μετακινήσεων αντί των προσλήψεων μόνιμου προσωπικού, που δείχνει ασέβεια στο έργο των γιατρών και καταστρατηγεί το δικαίωμα στην οικογενειακή, προσωπική και κοινωνική ζωή.

 

Πηγή: virus.com.gr

Σεμινάριο του ΕΙΑΣ για τις ασφαλίσεις σεισμού

0
eias logo

 

Σεμινάριο για την σεισμική επικινδυνότητα, την τρωτότητα των κατασκευών και την ασφαλιστική αγορά, διοργανώνει το ΕΙΑΣ την Παρασκευή 12 Ιουνίου.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να ενημερώσει τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς για θέματα σεισμικής επικινδυνότητας, τρωτότητας των κατασκευών και ασφαλιστικής διαχείρισης του κινδύνου από σεισμό.

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη και υπαλλήλους ασφαλιστικών επιχειρήσεων που εργάζονται στους κλάδους εκτίμησης και ανάληψης κινδύνων, διακανονισμού αποζημιώσεων αλλά και πωλήσεων), καθώς και σε υπαλλήλους γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Απευθύνεται επίσης και σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ασφ/κών εργασιών, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

Συντονιστής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Βασίλης Βήχας, Διευθύνων Σύμβουλος της «ΜΕΝΤΩΡ Πραγματογνώμονες – Εκτιμητές – Μηχανικοί Α.Ε.», Chartered Surveyor – Valuer FRICS, REV.
Εισηγητές του Σεμιναρίου είναι οι:
Μηνάς Γρηγοράτος, Πολιτικός Μηχανικός Α.Π.Θ. Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα Δομοστατικής, με πολύχρονη εμπειρία αποκαταστάσεων ζημιών σεισμού
Κώστας Δημητρόγλου, Πραγματογνώμονας, Υπεύθυνος Τμ. Εκτιμήσεως Ακινήτων της ΜΕΝΤΩΡ, Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π., Πιστοποιημένος Ευρωπαίος Εκτιμητής REV, με εμπειρία σε ζημιές σεισμού, μελέτες & επιβλέψεις δομικών έργων Γιώργος Σπαντιδάκης, Διευθυντής Αποζημιώσεων Γενικών Κλάδων της Ασφαλιστικής Εταιρίας ΙΝΤΕRAMERICAN
Νίκος Σπυράτος, Διευθυντής Underwriting της Ασφαλιστικής Εταιρίας ERGO
Παύλος Φιλίππου, Πραγματογνώμονας, Αν. Υπεύθυνος Τμ. Πραγματογνωμοσυνών της ΜΕΝΤΩΡ, Αγρονόμος & Τοπογράφος Ε.Μ.Π., με εμπειρία σε ζημιές σεισμού, πολεοδομικές μελέτες & κατασκευές δομικών έργων.

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας οκτώ (8) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την:

• Παρασκευή 12 Ιουνίου, 09:00 – 15:45

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

1. Εισαγωγή – Στοιχεία Γεωλογίας – Ιστορικό – Σεισμοί στην Ευρώπη – Σεισμοί στην Ελλάδα.
2. Αντισεισμική τεχνολογία – Ελληνικοί Κανονισμοί.
3. Αποτίμηση τρωτότητας παλιών κτιρίων και μέθοδοι αποκατάστασης.
4. Κρατικά τιμολόγια αποκατάστασης ζημιών.
5. Ασφαλίσεις σεισμού: Τι προσέχουμε κατά την ανάληψη;
6. Ασφαλίσεις σεισμού: Πώς αντιδρούμε σε πολυάριθμες ζημιές;
7. Στοιχεία αντασφάλισης.
8. Παραδείγματα ζημιών & ασφαλιστικών περιπτώσεων – Στατιστικά.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015.

Δικαίωμα Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 120€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ.
• 140€ για τα μη μέλη

Για τις Εταιρίες – Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:
• 110€ (από 3 – 5 άτομα)
• 100€ (άνω των 5 ατόμων)

Για τις Εταιρίες – μη Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:
• 130€ (από 3 – 5 άτομα)
• 120€ (άνω των 5 ατόμων)

Ο κ. Βασίλης Βήχας είναι Διευθύνων Σύμβουλος της «ΜΕΝΤΩΡ Πραγματογνώμονες – Εκτιμητές – Μηχανικοί Α.Ε.». Διπλ. Μηχ/γος – Ηλ/γος Μηχανικός Ε.Μ.Π., Master in Environmental Studies. Επίτιμο μέλος του Βασιλικού Ινστιτούτου Ορκωτών Πραγματογνωμόνων (Royal Institution of Chartered Surveyors, RICS), μέλος του RICS Machinery & Business Assets International Board, μέλος του RICS Hellenic Board, RICS APC Assessor, μέλος του Chartered Institute of Loss Adjusters (CILA), Recognized European Valuer (REV, TeGoVa), Certified Vocational Trainer, με πολυετή εμπειρία σε Η-Μ μελέτες, αξιολογήσεις και πιστοποιήσεις βιομηχανικών επενδύσεων, πραγματογνωμοσύνες, επιθεωρήσεις ασφαλιστικών κινδύνων, εκτιμήσεις αξιών και εκπαίδευση προσωπικού.

Σεμινάριο του ΕΙΑΣ για τις ασφαλίσεις σεισμού

0
eias logo

 

Σεμινάριο για την σεισμική επικινδυνότητα, την τρωτότητα των κατασκευών και την ασφαλιστική αγορά, διοργανώνει το ΕΙΑΣ την Παρασκευή 12 Ιουνίου.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να ενημερώσει τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς για θέματα σεισμικής επικινδυνότητας, τρωτότητας των κατασκευών και ασφαλιστικής διαχείρισης του κινδύνου από σεισμό.

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη και υπαλλήλους ασφαλιστικών επιχειρήσεων που εργάζονται στους κλάδους εκτίμησης και ανάληψης κινδύνων, διακανονισμού αποζημιώσεων αλλά και πωλήσεων), καθώς και σε υπαλλήλους γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Απευθύνεται επίσης και σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ασφ/κών εργασιών, που επιθυμούν να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

Συντονιστής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Βασίλης Βήχας, Διευθύνων Σύμβουλος της «ΜΕΝΤΩΡ Πραγματογνώμονες – Εκτιμητές – Μηχανικοί Α.Ε.», Chartered Surveyor – Valuer FRICS, REV.
Εισηγητές του Σεμιναρίου είναι οι:
Μηνάς Γρηγοράτος, Πολιτικός Μηχανικός Α.Π.Θ. Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα Δομοστατικής, με πολύχρονη εμπειρία αποκαταστάσεων ζημιών σεισμού
Κώστας Δημητρόγλου, Πραγματογνώμονας, Υπεύθυνος Τμ. Εκτιμήσεως Ακινήτων της ΜΕΝΤΩΡ, Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π., Πιστοποιημένος Ευρωπαίος Εκτιμητής REV, με εμπειρία σε ζημιές σεισμού, μελέτες & επιβλέψεις δομικών έργων Γιώργος Σπαντιδάκης, Διευθυντής Αποζημιώσεων Γενικών Κλάδων της Ασφαλιστικής Εταιρίας ΙΝΤΕRAMERICAN
Νίκος Σπυράτος, Διευθυντής Underwriting της Ασφαλιστικής Εταιρίας ERGO
Παύλος Φιλίππου, Πραγματογνώμονας, Αν. Υπεύθυνος Τμ. Πραγματογνωμοσυνών της ΜΕΝΤΩΡ, Αγρονόμος & Τοπογράφος Ε.Μ.Π., με εμπειρία σε ζημιές σεισμού, πολεοδομικές μελέτες & κατασκευές δομικών έργων.

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας οκτώ (8) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την:

• Παρασκευή 12 Ιουνίου, 09:00 – 15:45

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

1. Εισαγωγή – Στοιχεία Γεωλογίας – Ιστορικό – Σεισμοί στην Ευρώπη – Σεισμοί στην Ελλάδα.
2. Αντισεισμική τεχνολογία – Ελληνικοί Κανονισμοί.
3. Αποτίμηση τρωτότητας παλιών κτιρίων και μέθοδοι αποκατάστασης.
4. Κρατικά τιμολόγια αποκατάστασης ζημιών.
5. Ασφαλίσεις σεισμού: Τι προσέχουμε κατά την ανάληψη;
6. Ασφαλίσεις σεισμού: Πώς αντιδρούμε σε πολυάριθμες ζημιές;
7. Στοιχεία αντασφάλισης.
8. Παραδείγματα ζημιών & ασφαλιστικών περιπτώσεων – Στατιστικά.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015.

Δικαίωμα Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 120€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ.
• 140€ για τα μη μέλη

Για τις Εταιρίες – Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:
• 110€ (από 3 – 5 άτομα)
• 100€ (άνω των 5 ατόμων)

Για τις Εταιρίες – μη Μέλη του ΕΙΑΣ, που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:
• 130€ (από 3 – 5 άτομα)
• 120€ (άνω των 5 ατόμων)

Ο κ. Βασίλης Βήχας είναι Διευθύνων Σύμβουλος της «ΜΕΝΤΩΡ Πραγματογνώμονες – Εκτιμητές – Μηχανικοί Α.Ε.». Διπλ. Μηχ/γος – Ηλ/γος Μηχανικός Ε.Μ.Π., Master in Environmental Studies. Επίτιμο μέλος του Βασιλικού Ινστιτούτου Ορκωτών Πραγματογνωμόνων (Royal Institution of Chartered Surveyors, RICS), μέλος του RICS Machinery & Business Assets International Board, μέλος του RICS Hellenic Board, RICS APC Assessor, μέλος του Chartered Institute of Loss Adjusters (CILA), Recognized European Valuer (REV, TeGoVa), Certified Vocational Trainer, με πολυετή εμπειρία σε Η-Μ μελέτες, αξιολογήσεις και πιστοποιήσεις βιομηχανικών επενδύσεων, πραγματογνωμοσύνες, επιθεωρήσεις ασφαλιστικών κινδύνων, εκτιμήσεις αξιών και εκπαίδευση προσωπικού.

130 δρομείς της MetLife στον 4ο Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

0

Η MetLife συμμετείχε ενεργά στον 4ο Ημιμαραθώνιο που πραγματοποιήθηκε στις αρχές του Μαϊου, με την συμμετοχή 130 δρομέων που συμμετείχαν στις διαδρομές των 3, 5 και 21 χλμ.

 

Ακολουθώντας ένα καλά οργανωμένο πρόγραμμα, οι αθλητές της MetLife είχαν την ευκαιρία να προετοιμαστούν κατάλληλα για την συμμετοχή τους στο αθλητικό αυτό γεγονός, μία προσπάθεια που εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο δράσεων της εταιρείας σε θέματα ευζωίας και πρόληψης για τους εργαζομένους της, προάγοντας παράλληλα το ομαδικό πνεύμα.

 

Η MetLife φροντίζει ώστε οι άνθρωποί της να διατηρούν υψηλό επίπεδο ποιότητας ζωής και για το σκοπό αυτό έχει προγραμματίσει μία σειρά ενεργειών μέσω των οποίων να καλλιεργείται η κουλτούρα ευζωϊας και πρόληψης, στοχεύοντας στην προστασία της υγείας, ενώ παράλληλα ενισχύεται η παραγωγικότητα και η ομαδικότητα, στοιχεία που υποστηρίζουν την επίτευξη του προγράμματος της Οργανωσιακής Υγείας της MetLife.

 

 

Υποκλοπές σε ασφαλιστικές βάσεις δεδομένων

0

[starbox]

Χωρίς αμφιβολία το cyber attack, αποτελεί και ελληνική πραγματικότητα θέτοντας  τις εταιρείες του χρηματοπιστωτικού χώρου σε δυνητικό κίνδυνο.

Οι πρόσφατες αποκαλύψεις για δραστηριότητα υποκλοπών σε βάσεις δεδομένων –και αγοραπωλησίες αυτών- ανέδειξαν το πρόβλημα προκαλώντας σκέψεις.

Το ερώτημα είναι πως το έχουν αντιληφθεί οι εταιρείες, -ασφαλιστικές και τράπεζες- τι κάνουν, πως το σκέπτονται, και πώς το διαχειρίζονται και τελικά κατά πόσο λαμβάνονται στην αγορά σχετικά μέτρα προστασίας.

Και τελικώς τι συμβαίνει στην ελληνική αγορά. Η υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος πολλές φορές μέχρι σήμερα έχει πιάσει περιπτώσεις κλοπών βάσεων δεδομένων, εγκληματική πράξη που έρχεται ως συνέχεια της εξέλιξης της αγοράς.

Να αναφερθεί ότι οι απατεώνες της ηλεκτρονικής εποχής έχουν «χτυπήσει» πιστωτικές κάρτες, ΑΤΜ, συσκευές πληρωμών με κάρτες  και πολλές άλλες περιπτώσεις πλαστικού χρήματος.  Στο πλαίσιο αυτό αυξήθηκαν και τα μέτρα ασφαλείας, εντοπίστηκαν σπείρες, και γενικά υπάρχει αυξημένη εποπτεία από την πλευρά των επιχειρήσεων και της αστυνομίας.

Όμως το ηλεκτρονικό έγκλημα εξελίσσεται. Τώρα αποτελούν πρόσφορη λεία οι βάσεις δεδομένων.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι συνεργάτες των εγκληματιών είναι υπεράνω υποψίας ακόμη  και στελέχη ή συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ή πρόσωπα.

Μην παραβλέψουμε  ότι  οι υποκλοπές και το εμπόριο βάσεων δεδομένων –το έγκλημα στον κυβερνοχώρο- την εποχή της ιντερνετικής επανάστασης, είναι αναπόφευκτες καταστάσεις. Όμως, το  ότι το ηλεκτρονικό έγκλημα –υποκλοπών δεδομένων συμβιώνει με την καθημερινότητα δε σημαίνει ότι μπορεί να αφεθεί στην τύχη του. Θα πρέπει να υπάρξει κινητοποίηση συλλογική και ατομική.

Και οι εταιρείες προκειμένου να προστατεύσουν τους πελάτες τους και την δραστηριότητά τους οφείλουν να θωρακιστούν όπως κάνουν και για την ασφαλιστική απάτη.

 

 

 

Θ. Τριανταφύλλου: Τομέας που απαιτεί υψηλή ειδίκευση η ασφάλιση σκαφών

0

[starbox]

Την εικόνα του κλάδου ασφάλισης σκαφών  και τις προοπτικές ανάπτυξης του στο μέλλον αναλύει στο iw ο κ. Θάνος Τριανταφύλλου –Τεχνικός Διευθυντής Εταιρικών Ασφαλίσεων της Generali.

Όπως αναφέρει η πορεία του κλάδου συνδέεται  άμεσα με την οικονομική ανάκαμψη, ωστόσο «η σημερινή εικόνα επιτρέπει, μάλλον, συγκρατημένη αισιοδοξία, με την τάση να μην υπάρξει άλλη μείωση του συνολικού χαρτοφυλακίου». Ο κ. Τριανταφύλλου αναφέρεται επίσης:

    • Στη σημασία της εξειδίκευσης στο συγκεκριμένο κλάδο
    • Τη γήρανση του στόλου των ασφαλιζόμενων σκαφών και τους παράγοντες που έχουν επηρεάσει τις εργασίες
    • Την ανάπτυξη των επαγγελματικών σκαφών
    • Τις λύσεις που παρέχει η Generali

 

 

  1. Υπάρχει στην Ελλάδα σωστή ασφαλιστική κάλυψη στα σκάφη εφάμιλλη των άλλων ευρωπαϊκών χωρών;

Η Ελλάδα ως χώρα περιτριγυρισμένη από θάλασσα και με ναυτική παράδοση που χάνεται στα βάθη των αιώνων, σε αντίθεση με άλλους τομείς, διαθέτει έναν αρκετά ανεπτυγμένο και σύγχρονο κλάδο ναυτασφάλισης και ασφάλισης σκαφών και δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από άλλα ευρωπαϊκά κράτη.

Η ασφάλιση αστικής ευθύνης ακολουθεί το γράμμα του νόμου με επαρκή κεφάλαια, ενώ η κάλυψη του ιδίου σκάφους (hull & machinery) συμφωνείται ως επί το πλείστον με τη χρήση των όρων συμβολαίων της αγοράς του Λονδίνου ή της Γερμανίας.


  1. Σε τι βαθμό έχουν επηρεαστεί οι ασφαλιστικές εργασίες από την ύφεση;

Η κρίση έχει προκαλέσει σοβαρό πλήγμα σε αυτό τον κλάδο, καθότι η αγορά σκάφους – ως αντικείμενο πολυτελείας – έχει μειωθεί δραστικά. Επίσης, για οικονομικούς λόγους, πολλά σκάφη έχουν πωληθεί ή έχει γίνει μεταφορά έδρας στο εξωτερικό.

Το αποτέλεσμα είναι να μειωθεί ο συνολικά ασφαλισμένος στόλος στην Ελλάδα. Επίσης, πέρα από την μείωση της ασφαλιστέας ύλης, ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα είναι η γήρανση των υπόλοιπων σκαφών και η προσπάθεια μείωσης του κόστους συντήρησης, γεγονότα τα οποία επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα του χαρτοφυλακίου.


  1. Έχει η Ελλάδα τη δυνατότητα να αναπτύξει τις ασφαλίσεις σκαφών; Ποια είναι η σημερινή εικόνα του κλάδου;

Η ανάπτυξη του κλάδου μπορεί να επέλθει χρονικά μετά από μια γενική οικονομική ανάκαμψη. Η σημερινή εικόνα επιτρέπει, μάλλον, συγκρατημένη αισιοδοξία, με την τάση να μην υπάρξει άλλη μείωση του συνολικού χαρτοφυλακίου.

Μία μάλλον φωτεινή εξαίρεση αποτελούν τα επαγγελματικά σκάφη (ενοικιαζόμενα), τα οποία σημείωσαν μια αυξητική ανάκαμψη ως αποτέλεσμα της θετικής πορείας που δείχνει να καταγράφει ο τουρισμός στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

  1. Η εξειδίκευση παίζει ρόλο ή ο κλάδος μπορεί να ασκηθεί από κάθε εταιρεία;

Κάθε εταιρία μπορεί εν δυνάμει να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο ασφάλισης σκαφών, αρκεί να υπάρχει η επίγνωση ότι πρόκειται για έναν τομέα που απαιτεί υψηλή εξειδίκευση και γνώση.

Την ανάγκη αυτή αναγνωρίζει απόλυτα η Generali η οποία στελεχώνει τον κλάδο σκαφών, όπως και κάθε κλάδο, με εξειδικευμένο προσωπικό, με μακρόχρονη εμπειρία και γνώση, ώστε να προσφέρουμε την βέλτιστη ποιότητα προς τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους μας. Με τον ίδιο γνώμονα επιλέγουμε με πολύ αυστηρά κριτήρια τους συνεργάτες μας (π.χ. τεχνικούς συμβούλους, πραγματογνώμονες), ώστε να πληρούν τις υψηλές προδιαγραφές και απαιτήσεις της εταιρίας.

  1. Η ασφάλιση της αστικής ευθύνης είναι υποχρεωτική. Εφαρμόζεται αποτελεσματικά ο νόμος;

Ο νόμος εφαρμόζεται αποτελεσματικά και υπάρχει διαρκής και αποτελεσματικός έλεγχος.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εξαίρουμε το έργο των λιμενικών αρχών, οι οποίες παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στην χώρα μας συντελούν στην αυστηρή τήρηση του νόμου, με αποτέλεσμα την  προστασία των ναυτικών, των επιβατών και των σκαφών από ατυχήματα.

  1. Τί ξεχωρίζει τις εταιρείες στον ανταγωνισμό της αγοράς; Γιατί κάποιος να εμπιστευτεί εσάς και όχι κάποια άλλη εταιρεία για να ασφαλιστεί;

Σε αυτού του είδους την κάλυψη, όπου τα συμβόλαια είναι σχεδόν πανομοιότυπα λόγω της χρήσης κοινού λεκτικού ασφάλισης από την πλειοψηφία  ελληνικής αγοράς, η διαφορά γίνεται διακριτή σε δύο κυρίως τομείς, α) το επίπεδο εξυπηρέτησης και β) το επίπεδο ανταγωνισμού (ασφάλιστρα, απαλλαγές κ.λπ.).

Η Generali όντας στελεχωμένη με προσωπικό με μακρά εμπειρία και εξειδίκευση, μπορεί να προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες πολύ υψηλού επιπέδου, δρώντας ακόμη και συμβουλευτικά προς τον συνεργάτη ή τον ασφαλισμένο, ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό τεχνικό αποτέλεσμα. Παράλληλα, είναι σε θέση να εγγυηθεί ότι παρέχει λύσεις με βέλτιστους όρους ασφάλισης και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η μακρά εμπιστοσύνη των πελατών μας, μάς δικαιώνει σε ό,τι αφορά στην ποιότητα κα την αξιοπιστία μας στον τομέα αυτό και όχι μόνο.

 

 Τα προγράμματα της Generali για την ασφάλιση σκαφών (150 λέξεις):

Οι ασφαλιστικές λύσεις σκαφών της Generali προσφέρουν ολοκληρωμένη κάλυψη για τις ανάγκες των ιδιοκτητών σκαφών. Οι καλύψεις διαχωρίζονται στις εξής τρεις κατηγορίες:

Κάλυψη Αστικής Ευθύνης

Πρόγραμμα ασφάλισης με πολύ ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, από 100,00 ΕΥΡΩ ετησίως (ανάλογα με την ιπποδύναμη και χρήση του σκάφους).

– Κάλυψη ιδίων ζημιών του σκάφους (Hull) – μόνο σε συνδυασμό με την κάλυψη Αστικής Ευθύνης.

Η αξιολόγηση της κάλυψης ιδίων ζημιών γίνεται ανά περίπτωση με γνώμονα την καλύτερη και πληρέστερη ασφάλιση με άκρως ανταγωνιστικούς όρους.

– Πρόσθετες καλύψεις του σκάφους – μόνο σε συνδυασμό με την κάλυψη Ιδίων Ζημιών του σκάφους.

Η ασφάλιση ιδίων ζημιών επεκτείνεται ανά περίπτωση με επιπλέον καλύψεις όπως κάλυψη ζημιών σε άξονα/προπέλα, κάλυψη αγώνων, μηχανικές βλάβες, κάλυψη προσωπικών ειδών κλπ.

Το πρόγραμμα ασφάλισης απευθύνεται σε ιδιοκτήτες σκαφών των κάτωθι κατηγοριών:

– Ιδιωτικής Χρήσης

– Επαγγελματικά ενοικίασης με μόνιμο πλήρωμα

– Ιδιωτικής αναψυχής – Επαγγελματικά κατά δήλωση

H Generali Hellas, αξιοποιώντας το διεθνές δίκτυο τεχνογνωσίας, πληροφόρησης και αντασφαλιστικής κάλυψης του ομίλου Generali, μπορεί να προσφέρει τις πλέον ανταγωνιστικές προϋποθέσεις κάλυψης, συνδυασμένες με τη σιγουριά μιας από τις  μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες παγκοσμίως.

 

Θ. Τριανταφύλλου: Τομέας που απαιτεί υψηλή ειδίκευση η ασφάλιση σκαφών

0

[starbox]

Την εικόνα του κλάδου ασφάλισης σκαφών  και τις προοπτικές ανάπτυξης του στο μέλλον αναλύει στο iw ο κ. Θάνος Τριανταφύλλου –Τεχνικός Διευθυντής Εταιρικών Ασφαλίσεων της Generali.

Όπως αναφέρει η πορεία του κλάδου συνδέεται  άμεσα με την οικονομική ανάκαμψη, ωστόσο «η σημερινή εικόνα επιτρέπει, μάλλον, συγκρατημένη αισιοδοξία, με την τάση να μην υπάρξει άλλη μείωση του συνολικού χαρτοφυλακίου». Ο κ. Τριανταφύλλου αναφέρεται επίσης:

    • Στη σημασία της εξειδίκευσης στο συγκεκριμένο κλάδο
    • Τη γήρανση του στόλου των ασφαλιζόμενων σκαφών και τους παράγοντες που έχουν επηρεάσει τις εργασίες
    • Την ανάπτυξη των επαγγελματικών σκαφών
    • Τις λύσεις που παρέχει η Generali

 

 

  1. Υπάρχει στην Ελλάδα σωστή ασφαλιστική κάλυψη στα σκάφη εφάμιλλη των άλλων ευρωπαϊκών χωρών;

Η Ελλάδα ως χώρα περιτριγυρισμένη από θάλασσα και με ναυτική παράδοση που χάνεται στα βάθη των αιώνων, σε αντίθεση με άλλους τομείς, διαθέτει έναν αρκετά ανεπτυγμένο και σύγχρονο κλάδο ναυτασφάλισης και ασφάλισης σκαφών και δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από άλλα ευρωπαϊκά κράτη.

Η ασφάλιση αστικής ευθύνης ακολουθεί το γράμμα του νόμου με επαρκή κεφάλαια, ενώ η κάλυψη του ιδίου σκάφους (hull & machinery) συμφωνείται ως επί το πλείστον με τη χρήση των όρων συμβολαίων της αγοράς του Λονδίνου ή της Γερμανίας.


  1. Σε τι βαθμό έχουν επηρεαστεί οι ασφαλιστικές εργασίες από την ύφεση;

Η κρίση έχει προκαλέσει σοβαρό πλήγμα σε αυτό τον κλάδο, καθότι η αγορά σκάφους – ως αντικείμενο πολυτελείας – έχει μειωθεί δραστικά. Επίσης, για οικονομικούς λόγους, πολλά σκάφη έχουν πωληθεί ή έχει γίνει μεταφορά έδρας στο εξωτερικό.

Το αποτέλεσμα είναι να μειωθεί ο συνολικά ασφαλισμένος στόλος στην Ελλάδα. Επίσης, πέρα από την μείωση της ασφαλιστέας ύλης, ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα είναι η γήρανση των υπόλοιπων σκαφών και η προσπάθεια μείωσης του κόστους συντήρησης, γεγονότα τα οποία επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα του χαρτοφυλακίου.


  1. Έχει η Ελλάδα τη δυνατότητα να αναπτύξει τις ασφαλίσεις σκαφών; Ποια είναι η σημερινή εικόνα του κλάδου;

Η ανάπτυξη του κλάδου μπορεί να επέλθει χρονικά μετά από μια γενική οικονομική ανάκαμψη. Η σημερινή εικόνα επιτρέπει, μάλλον, συγκρατημένη αισιοδοξία, με την τάση να μην υπάρξει άλλη μείωση του συνολικού χαρτοφυλακίου.

Μία μάλλον φωτεινή εξαίρεση αποτελούν τα επαγγελματικά σκάφη (ενοικιαζόμενα), τα οποία σημείωσαν μια αυξητική ανάκαμψη ως αποτέλεσμα της θετικής πορείας που δείχνει να καταγράφει ο τουρισμός στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

  1. Η εξειδίκευση παίζει ρόλο ή ο κλάδος μπορεί να ασκηθεί από κάθε εταιρεία;

Κάθε εταιρία μπορεί εν δυνάμει να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο ασφάλισης σκαφών, αρκεί να υπάρχει η επίγνωση ότι πρόκειται για έναν τομέα που απαιτεί υψηλή εξειδίκευση και γνώση.

Την ανάγκη αυτή αναγνωρίζει απόλυτα η Generali η οποία στελεχώνει τον κλάδο σκαφών, όπως και κάθε κλάδο, με εξειδικευμένο προσωπικό, με μακρόχρονη εμπειρία και γνώση, ώστε να προσφέρουμε την βέλτιστη ποιότητα προς τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους μας. Με τον ίδιο γνώμονα επιλέγουμε με πολύ αυστηρά κριτήρια τους συνεργάτες μας (π.χ. τεχνικούς συμβούλους, πραγματογνώμονες), ώστε να πληρούν τις υψηλές προδιαγραφές και απαιτήσεις της εταιρίας.

  1. Η ασφάλιση της αστικής ευθύνης είναι υποχρεωτική. Εφαρμόζεται αποτελεσματικά ο νόμος;

Ο νόμος εφαρμόζεται αποτελεσματικά και υπάρχει διαρκής και αποτελεσματικός έλεγχος.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εξαίρουμε το έργο των λιμενικών αρχών, οι οποίες παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στην χώρα μας συντελούν στην αυστηρή τήρηση του νόμου, με αποτέλεσμα την  προστασία των ναυτικών, των επιβατών και των σκαφών από ατυχήματα.

  1. Τί ξεχωρίζει τις εταιρείες στον ανταγωνισμό της αγοράς; Γιατί κάποιος να εμπιστευτεί εσάς και όχι κάποια άλλη εταιρεία για να ασφαλιστεί;

Σε αυτού του είδους την κάλυψη, όπου τα συμβόλαια είναι σχεδόν πανομοιότυπα λόγω της χρήσης κοινού λεκτικού ασφάλισης από την πλειοψηφία  ελληνικής αγοράς, η διαφορά γίνεται διακριτή σε δύο κυρίως τομείς, α) το επίπεδο εξυπηρέτησης και β) το επίπεδο ανταγωνισμού (ασφάλιστρα, απαλλαγές κ.λπ.).

Η Generali όντας στελεχωμένη με προσωπικό με μακρά εμπειρία και εξειδίκευση, μπορεί να προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες πολύ υψηλού επιπέδου, δρώντας ακόμη και συμβουλευτικά προς τον συνεργάτη ή τον ασφαλισμένο, ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό τεχνικό αποτέλεσμα. Παράλληλα, είναι σε θέση να εγγυηθεί ότι παρέχει λύσεις με βέλτιστους όρους ασφάλισης και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η μακρά εμπιστοσύνη των πελατών μας, μάς δικαιώνει σε ό,τι αφορά στην ποιότητα κα την αξιοπιστία μας στον τομέα αυτό και όχι μόνο.

 

 Τα προγράμματα της Generali για την ασφάλιση σκαφών (150 λέξεις):

Οι ασφαλιστικές λύσεις σκαφών της Generali προσφέρουν ολοκληρωμένη κάλυψη για τις ανάγκες των ιδιοκτητών σκαφών. Οι καλύψεις διαχωρίζονται στις εξής τρεις κατηγορίες:

Κάλυψη Αστικής Ευθύνης

Πρόγραμμα ασφάλισης με πολύ ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, από 100,00 ΕΥΡΩ ετησίως (ανάλογα με την ιπποδύναμη και χρήση του σκάφους).

– Κάλυψη ιδίων ζημιών του σκάφους (Hull) – μόνο σε συνδυασμό με την κάλυψη Αστικής Ευθύνης.

Η αξιολόγηση της κάλυψης ιδίων ζημιών γίνεται ανά περίπτωση με γνώμονα την καλύτερη και πληρέστερη ασφάλιση με άκρως ανταγωνιστικούς όρους.

– Πρόσθετες καλύψεις του σκάφους – μόνο σε συνδυασμό με την κάλυψη Ιδίων Ζημιών του σκάφους.

Η ασφάλιση ιδίων ζημιών επεκτείνεται ανά περίπτωση με επιπλέον καλύψεις όπως κάλυψη ζημιών σε άξονα/προπέλα, κάλυψη αγώνων, μηχανικές βλάβες, κάλυψη προσωπικών ειδών κλπ.

Το πρόγραμμα ασφάλισης απευθύνεται σε ιδιοκτήτες σκαφών των κάτωθι κατηγοριών:

– Ιδιωτικής Χρήσης

– Επαγγελματικά ενοικίασης με μόνιμο πλήρωμα

– Ιδιωτικής αναψυχής – Επαγγελματικά κατά δήλωση

H Generali Hellas, αξιοποιώντας το διεθνές δίκτυο τεχνογνωσίας, πληροφόρησης και αντασφαλιστικής κάλυψης του ομίλου Generali, μπορεί να προσφέρει τις πλέον ανταγωνιστικές προϋποθέσεις κάλυψης, συνδυασμένες με τη σιγουριά μιας από τις  μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες παγκοσμίως.

 

SPARK:  Καλοκαιρινό Πρόγραμμα Θετικών Επιστημών

0

Τη δυνατότητα να βιώσουν με μοναδικό τρόπο την καθημερινότητα του επιστήμονα μέσω δραστηριοτήτων διερευνητικής μάθησης και να αποκτήσουν γερά θεμέλια ως προς τη μέθοδο και την ανάπτυξη της επιστημονικής έρευνας θα έχουν οι μαθητές όλων των σχολείων μέσω της συνεργασίας των εκπαιδευτήριων Κωστέα-Γείτονα και του Πανεπιστημίου Brown, που δίνει  για πρώτη φορά στα παιδιά τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στο Καλοκαιρινό Πρόγραμμα Θετικών Επιστημών, SPARK.

 

Το παγκοσμίου φήμης εκπαιδευτικό πρόγραμμα SPARK Summer Science Courses είναι ένα καλοκαιρινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιασμένο από το Πανεπιστήμιο Brown για ευφυείς και ταλαντούχους μαθητές, μεταξύ 12 και 17 ετών, που θέλουν να ζήσουν μια συναρπαστική περιπέτεια, ανακαλύπτοντας και αναπτύσσοντας παράλληλα την αγάπη τους για τις θετικές επιστήμες.

 

Αυτό το καλοκαίρι θα προσφερθούν δύο διαφορετικά προγράμματα – ένα για μαθητές που ενδιαφέρονται για τις Βιολογικές ή Ιατρικές επιστήμες και ένα για μαθητές που ενδιαφέρονται για τον κλάδο της Μηχανικής.  Τα προγράμματα προσφέρονται σε δύο επίπεδα:  το JuniorSPARK για μαθητές 12-14 ετών και το SeniorSPARK για μαθητές 15-17 ετών ενώ διδάσκονται από καθηγητές του BrownUniversity στην Αγγλική γλώσσα, σε περιορισμένο αριθμό μαθητών των ΕΚΓ και άλλων σχολείων, στις εγκαταστάσεις των εκπαιδευτηρίων. Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται η Δευτέρα, στις 25 Μαΐου 2015.

 

Fatal Infections – Γιατί κάποιες ασθένειες δε θεραπεύονται?

 

Καθηγήτρια:         Dr. Lauren Quattrochi

 

Πώς εισβάλλουν τα μικρόβια στο ανθρώπινο σώμα;  Πώς αντιδρά το σώμα σε αυτούς τους μικροσκοπικούς εισβολείς; Γιατί σε ορισμένες περιπτώσεις, ο ανθρώπινος οργανισμός χάνει τη μάχη; Γιατί κάποιες ασθένειες πλήττουν τους ανθρώπους και όχι τα ζώα ή αντιστρόφως;  Σε αυτό το μάθημα, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν ορισμένες λοιμώξεις που δεν θεραπεύονται και τι είναι αυτό που κάνει ορισμένα μικρόβια να μεταδίδονται στον άνθρωπο.  Τι είναι τα εμβόλια και πώς προστατεύουν τον οργανισμό από τα θανατηφόρα μικρόβια;  Θα διερευνηθεί η φυσική άμυνα του ανθρώπινου οργανισμού, καθώς και τα συμπτώματα, η διάγνωση και οι θεραπείες για μερικά από τα πιο επικίνδυνα μικρόβια.

 

 

 

Εισαγωγή στην Αεροναυπηγική Μηχανική και την Επιστήμη Πυραύλων

Καθηγητής:  Dr. David Stout

 

Πώς λειτουργεί ένα αεροπλάνο,  οι πύραυλοι, το διάστημα και οι δορυφόροι; Πώς στέλνει η NASA δορυφόρους στο διάστημα εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά; Πώς σχεδιάζεται ένα αεροπλάνο που ταξιδεύει πιο γρήγορα από τον ήχο;  Στο μάθημα αυτό οι μαθητές θα έχουν τη ευκαιρία να λάβουν απαντήσεις που αφορούν σημαντικά ζητήματα από την επιστήμη της αεροναυπηγικής.

 

Ημερομηνίες Μάθημα Επίπεδο
1ηΕβδομάδα
22 Ιουνίου – 26 Ιουνίου FatalInfections – Γιατί κάποιες ασθένειες δε θεραπεύονται? JuniorSPARK
22 Ιουνίου – 26 Ιουνίου Εισαγωγή στην Αεροναυπηγική Μηχανική και Επιστήμη Πυραύλων SeniorSPARK
2η Εβδομάδα
29 Ιουνίου – 3 Ιουλίου Εισαγωγή στην Αεροναυπηγική Μηχανική και Επιστήμη Πυραύλων Junior SPARK
29 Ιουνίου – 3 Ιουλίου FatalInfections – Γιατί κάποιες ασθένειες δε θεραπεύονται? Senior SPARK
Μετά  την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι μαθητές θα παραλάβουνβεβαίωση (Certificate) απότοBrownUniversity.

 

 

 

 

 

Mega Brokers: Eκδήλωση για τους διαμεσολαβητές στη Θεσσαλονίκη

0

Εκδήλωση για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές στη Θεσσαλονίκη διοργάνωσε η Mega Brokers στο πλαίσιο του νέου καινοτόμου προγράμματος υγείας που προωθεί αλλά και την πολιτική επικοινωνίας της εταιρείας.

Στην εκδήλωση που έγινε στις 23 Μαίου , με θέμα «Καινοτομία και εξωστρέφεια στις πωλήσεις», στο ξενοδοχείο Hyatt Regency Thessaloniki (13o χιλιόμετρο Θεσσαλονίκης – ΠεραίαςΑίθουσα Ballroom 3), θα παρουσιαστούν τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά της ολοκληρωμένης μηχανογραφικής εφαρμογής υποστήριξης συνεργατών και το νέο ασφαλιστικό προιόν στον κάδο υγείας . Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Ο “τζαμπατζής” ΕΟΠΥΥ – Δείτε τι χρωστάει και σε ποιον

0

“Φεσομένος ως το λαιμό» από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα είναι ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός φορέας της χώρας. Στο «φως» όλα τα επίσημα στοιχεία για την οικονομική κατάσταση του Οργανισμού.

Μυθικές διαστάσεις τείνουν να πάρουν οι οφειλές του “γιγαντιαίου” Φορέα υγειονομικής περίθαλψης, που έχει δημιουργήσει συνθήκες μονοπωλίου, «αγοράζοντας» υπηρεσίες από το σύνολο των παρόχων δημόσιας και ιδιωτικής ιδιωτικής υγείας και «πουλώντας» τες στο σύνολο (σχεδόν) των ασφαλισμένων.

Τη διαιώνιση της οικονομικής του «ασφυξίας» του ΕΟΠΥΥ, δυστυχώς δεν διαψεύδουν τα στοιχεία που διαβίβασε στη Βουλή για την οικονομική κατάσταση του Οργανισμού, ο υπουργός Υγείας, έπειτα από σχετική ερώτηση του βουλευτή της ΝΔας, Μάριου Σαλμά.

Οφειλές προς ιδιώτες

Σύμφωνα με αυτά, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Οργανισμού (>90 ημέρες) προς τους παρόχους ιδιωτικής υγείας, διαμορφώνονται συνολικά στα 625 εκατ. ευρώ από την ίδρυσή του (1.1.2012). Το ποσό αυτό επιμερίζεται ως εξής:

συμβεβλημένοι γιατροί: 28,2 εκ. ευρώ
διαγνωστικά κέντρα: 122,6 εκ. ευρώ
φυσικοθεραπείες: 22,5 εκ. ευρώ
ΜΤΝ-ΜΧΑ: 17,2 εκ. ευρώ
φαρμακευτικές εταιρείες: 284,8 εκ. ευρώ
ιδιωτικές κλινικές: 71,4 εκ. ευρώ
κέντρα αποκατάστασης και αποθεραπείας: 16,2 εκ. ευρώ
ψυχιατρικές κλινικές: 26,4 εκ. ευρώ
φορείς υποστήριξης αναπηρίας: 35,7 εκ. ευρώ
Οφειλές προς τα δημόσια νοσοκομεία

Στα 3,8 δις ευρώ ανέρχονται (31/03/2015) αντίστοιχα, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του ΕΟΠΥΥ (από τη δημιουργία του) προς τα νοσηλευτικά ιδρύματα του δημοσίου.

Στην έκθεση επισημαίνεται πως πρόκειται για ένα «ποσό το οποίο δημιουργήθηκε κατά κύριο λόγο από την υστέρηση απόδοσης των ασφαλιστικών εισφορών από τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης στον ΕΟΠΥΥ».

Είναι έτσι;

Πηγές εσόδων ΕΟΠΥΥ

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο έγγραφο για τις κρίσιμες κατηγορίες εσόδων του Οργανισμού, η κρατική επιχορήγηση πέρυσι (2014) ανήλθε σε 656 εκατ. ευρώ. Για το α΄ τρίμηνο του 2015, όμως, η ήδη «πετσοκομμένη» συμμετοχή του κράτους στην ασφαλιστική περίθαλψη των πολιτών ανήλθε μόλις στα 87,4 εκατ. ευρώ.

Το ίδιο προβληματική είναι και η ροή χρημάτων από τα Ταμεία στον Οργανισμό. Πιο συγκεκριμένα, οι μεταβιβάσεις που έγιναν από τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης προς τον ΕΟΠΥΥ ανήλθαν στα 3,461 εκατ. ευρώ το 2014, ενώ για το α΄ τρίμηνο του 2014 δεν ξεπέρασαν τα 627,8 εκατ. ευρώ.

Σύνολο δεδουλευμένων δαπανών

Για να έχει κανείς μια πληρέστερη εικόνα, αξίζει να σταθεί στο συνολικό ποσό τιμολογίων που υποβλήθηκαν για δεδουλευμένες (accrual) δαπάνες, από τους συμβεβλημένους παρόχους για το 2014.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το σύνολο των δεδουλευμένων δαπανών, διαμορφώνονται ως εξής:

Ιατρικές Επισκέψεις: 116.969.712
Διαγνωστικές εξετάσεις: 609.089.108
Φυσικοθεραπείες: 94.470.692
ΜΤΝ-ΜΧΑ: 134.577.652
Ιδιωτικές κλινικές: 358.042.456
Κέντρο Αποκατάστασης & Αποθεραπείας: 96.947.325
Ψυχιατρική Κλινική: 78.171.105
Προμηθευτές Αναπηρίας: 65.334.778
Ασφαλισμένοι: 479.055.355
Δημόσια Νοσοκομεία: 575.569.387
Φαρμακευτική Δαπάνη: 2.673.932.592
Οι ελπίδες του Υπουργείου Υγείας

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, αν και δεν τοποθετήθηκε συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση του σκέλους των εσόδων, φαίνεται πως έχει συγκεκριμένο σχεδιασμό για τη μείωση του σκέλους των δαπανών, ώστε να περιοριστεί το «άνοιγμα της ψαλίδας» που έχει δημιουργηθεί.

Έτσι, επισημαίνει ότι τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς τους παρόχους ιδιωτικής υγείας (625 εκατ. ευρώ), πρόκειται να μειωθούν κατά το αναλογούν ποσό του rebate και του clawback για το β΄ εξάμηνο. Το ποσό αυτό υπολογίζεται στα 300 εκατ. ευρώ και θα αφαιρεθεί αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία έκδοσης των συμψηφιστικών ενταλμάτων.

Ταυτόχρονα, διευκρινίζει ότι ο ΕΟΠΥΥ αποπληρώνει τις δαπάνες του στο 90% της αιτούμενης δαπάνης, βάσει πρόχειρου λογιστικού ελέγχου. Αυτό σημαίνει, ότι στο ποσό που χρωστάει στους παρόχους ιδιωτικής υγείας, έχει υπολογιστεί και το 10% που υπολείπεται. Το ποσό αυτό πάντως, μπορεί να αποδοθεί και μετά την πραγματοποίηση του τελικού ελέγχου και την τελική εκκαθάριση.

Το υπουργείο Υγείας τονίζει πως οι οφειλές και τα ληξιπρόθεσμα χρέη θα μειωθούν περαιτέρω, χάρη στην εξοικονόμηση πόρων που θα προκύψει από την ολοκλήρωση του κλινικού ελέγχου.

Τέλος, ευελπιστεί ότι μέσω συγκεκριμένων διαρθρωτικών μέτρων, δράσεων και πρωτοβουλιών που έχουν ληφθεί, η διαδικασία αποπληρωμής των παρόχων του Οργανισμού έχει σημειώσει σημαντική βελτίωση, έχοντας θετικό αντίκτυπο στη συνολική οικονομική λειτουργία του ΕΟΠΥΥ.

 

Πηγή: virus.com.gr