back to top
37.1 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1745

Mega Brokers – Eurolife: Ταξίδι συνεργατών στο Βελιγράδι

0

Με ένα ταξίδι σε μια από τις παλαιότερες ευρωπαϊκές πόλεις, το Βελιγράδι, επιβράβευσε η Mega Brokers SA τους επιτυχόντες συνεργάτες του Διαγωνισμού Πωλήσεων του Κλάδου Ζωής για το έτος 2015, σε συνεργασία με τη Eurolife ERB.

Οι συμμετέχοντες διέμειναν σε ένα από τα ομορφότερα ξενοδοχεία της πόλης, το Hotel Metropol, και δείπνησαν σε παραδοσιακά εστιατόρια αλλά και σε πλωτό καραβάκι στον ποταμό Σάββα. Μέσα δε από την ξενάγηση είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την πόλη που τα στέκια της και η έντονη πολιτιστική κίνηση της έχουν χαρίσει τον τίτλο «Βερολίνο των Βαλκανίων».

mega-belgrad-1

Τους συνεργάτες συνόδευσαν από τη Mega Brokers SA ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Χατζηθεοδοσίου και ο Διευθυντής Κλάδου Ζωής Ιωάννης Παππάς, ενώ από την πλευρά της Eurolife ERB συμμετείχε ο Νίκος Χουλιάρας, διευθυντής Ανάπτυξης Πωλήσεων.

Όπως καταλήγει η σχετική ανακοίνωση, η Mega Brokers SA «επιβραβεύει πάντα τους συνεργάτες της για τις υψηλές επιδόσεις τους σε όλους τους Διαγωνισμούς Πωλήσεων που πραγματοποιούνται, δίνοντας έτσι το κίνητρο για την επίτευξη περισσότερων και μεγαλύτερων παραγωγικών στόχων».

mega-belgrad-2

 

Greek Hospitality Awards 2016: Στρατηγική συμμαχία της Εthos Awards με τη ΔΕΘ-HELEXPO

0

Σε στρατηγική συμφωνία με τη ΔΕΘ-HELEXPO, με αντικείμενο τα Greek Hospitality Awards 2016, προχώρησε η Εthos Awards. Στο πλαίσιο αυτής προβλέπεται η συνδιοργάνωση του θεσμού, μεταξύ άλλων με συνεργίες σε τομείς προβολής και ανάπτυξης του προϊόντος. Συνολικά στα Greek Hospitality Awards 2016 θα απονεμηθούν 63 επιμέρους βραβεία σε 4 θεματικές κατηγορίες, ενώ κατόπιν αιτήματος ξενοδόχων της χώρας δόθηκε παράταση στην τελική ημερομηνία υποβολής υποψηφιοτήτων για την 1η Απριλίου 2016.

Hospitality_Awards_2016_EEV_300x250

Υπογραμμίζεται ότι τα βραβεία τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, η δε τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί στις 22 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Αθήνα.

Ο θεσμός των Greek Hospitality Awards 2016 έρχεται να επιβραβεύσει την αριστεία στον χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων μέσα από μια αξιοκρατική διαδικασία, όπου μετέχει Επιτροπή Βράβευσης υψηλού κύρους αλλά και το κοινό, με ποσοστιαία στάθμιση των ψήφων τους 60/40.

Τους νικητές των βραβείων, πέραν του κοινού που θα κληθεί να ψηφίσει, θα τους επιλέξει η εξειδικευμένη, με σαφή γνώση της ξενοδοχειακής αγοράς επιτροπή, την οποία αποτελούν μέχρι στιγμής οι κ.κ.:

  • Γιώργος Βερνίκος, πρόεδρος, Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή Ελλάδος (ΟΚΕ), και γενικός γραμματέας, Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
  • Αλέξιος Μ. Δέφνερ, καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Μαρία Θεοφανοπούλου, εκδότρια, Greek Travel Pages
  • Αλέξανδρος Καλόμοιρος, αν. γενικός γραμματέας ΔΣ, ΣΕΣΜΑ
  • Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, σύμβουλος Τουριστικού και Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ, και πανεπιστημιακός
  • Δρ. Νίκος Μανιαδάκης, καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας, και αναπληρωτής κοσμήτορας, Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ)
  • Δρ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος, πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, καθηγητής Τουριστικού Μάνατζμεντ
  • Γιάννης Μαργαρίτης, αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Νάξου
  • Ανδρέας Μεταξάς, πρόεδρος ΔΣ, Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ)
  • Σπύρος Μησιακούλης, καθηγητής πανεπιστημίου, ταμίας ΔΣ και head of «Green Key» Ecolabel, Hellenic Society for the Protection of Nature (HSPN)
  • Κώστας Παλασκώνης, πρόεδρος, Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ)
  • Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Marketing, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
  • Βαγγέλης Στυλιανίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, 3SK Στυλιανίδης Αρχιτέκτονες
  • Μανώλης Τσακαλάκης, πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Ρεθύμνου
  • Νίκος Φιλιππίδης, οικονομικός συντάκτης, ΣΚΑΪ

Επιπλέον, με γνώμονα την εξωστρέφεια και άξονα την προβολή της ποιοτικής ελληνικής υποδομής φιλοξενίας στο εξωτερικό, η Ethos προχώρησε σε συμφωνίες με ξένες ενώσεις tour operators και τουριστικών πρακτόρων, προκειμένου να προβληθούν στα μέλη τους οι βραβευθέντες των Greek Hospitality Awards 2016. Η αρχή έγινε με την ABTA (ένωση τουριστικών πρακτόρων Μεγάλης Βρετανίας) και την ATOR (ένωση tour operators Ρωσίας), ενώ στα σκαριά βρίσκεται ακόμα μια συμφωνία, με την ομοσπονδία τουριστικών πρακτόρων Γερμανίας (DRV). Οι εν λόγω σύνδεσμοι θα προβάλλουν στο δίκτυό τους τα κορυφαία ξενοδοχεία της Ελλάδας, ενώ έπονται και άλλες συνεργασίες με ΜΜΕ του εξωτερικού.

Είναι κοινός τόπος ότι η ξενοδοχειακή βιομηχανία αποτελεί τη ραχοκοκαλιά του ελληνικού τουρισμού, εισφέροντας το 75% του συνόλου των τουριστικών εισπράξεων της Ελλάδας. Ως γνωστόν, στον τομέα δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις που διακρίνονται για τις καινοτομικές πρακτικές τους, την άρτια οργάνωση και τη διάθεση να προσφέρουν στους επισκέπτες τουριστικό προϊόν κορυφαίου επιπέδου, με βάση τα διεθνή πρότυπα. Η ανάδειξη των αρίστων της ελληνικής ξενοδοχειακής βιομηχανίας μέσα από τα Greek Hospitality Awards έχει στόχο να αποτελέσει ένα κομβικό εργαλείο marketing για τον κλάδο, με εμβέλεια όχι μόνο εγχώρια, αλλά και διεθνή.

Όσοι επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα στα Greek Hospitality Awards 2016 έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα κριτήρια βράβευσης και να συμπληρώσουν τη φόρμα υποβολής υποψηφιότητας μέχρι και την Παρασκευή 1 Απριλίου 2016 στο site hospitality.ethosawards.eu.

Στόχος των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016 είναι να προσελκύσουν συμμετοχές από επιχειρήσεις της χώρας που πρωτοπορούν, καθεμία στο είδος της, στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Τα βραβεία περιλαμβάνουν το κορυφαίο βραβείο «Τop Greek Hotel 2016» και 4 βασικές κατηγορίες:

  1. Best Greek Hotels
  2. Best Greek Resorts
  3. Best Greek Hotel & Resort Facilities
  4. Special Awards

Αναλυτικά οι κατηγορίες και τα βραβεία:

  • ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ Top Greek Hotel 2016
  1. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ BEST GREEK HOTELS
  • Best Greek New Hotel
  • Best Greek Apartment Hotel
  • Best Greek Boutique Hotel
  • Best Greek Business Hotel
  • Best Greek Spa Hotel
  • Best Greek All Suite Hotel
  • Best Greek City Hotel
  • Best Greek Romantic Hotel
  • Best Greek Design Hotel
  • Best Greek Heritage Hotel
  • Best Greek Family Hotel
  • Best Greek Airport Hotel
  • Best Greek Landmark Hotel
  • Best Greek Lifestyle Hotel
  • Best Greek MICE Hotel
  • Best Greek Green Hotel
  1. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ BEST GREEK RESORTS
  • Best Greek New Resort
  • Best Greek Beach Resort
  • Best Greek All Inclusive Resort
  • Best Greek Family Resort
  • Best Greek Boutique Resort
  • Best Greek Casino Resort
  • Best Greek Honeymoon Resort
  • Best Greek Romantic Resort
  • Best Greek Spa Resort
  • Best Greek Thermal Spa Resort
  • Best Greek Thalasso Resort
  • Best Greek Golf Resort
  • Best Greek Sports Resort
  • Best Greek Design Resort
  • Best Greek MICE Resort
  • Best Greek Green Resort
  • Best Greek Villas & Holiday Homes 
  1. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ BEST GREEK HOTEL & RESORT FACILITIES
  • Best Greek Hotel & Resort Dining Experience
  • Best Greek Hotel & Resort Entertainment Experience
  • Best Greek Hotel & Resort Restaurant
  • Best Greek Hotel & Resort Bar
  • Best Greek Hotel & Resort Café
  • Best Greek Hotel & Resort Breakfast
  • Best Greek Hotel & Resort Conference Center
  • Best Greek Hotel & Resort Spa
  • Best Greek Hotel & Resort Golf Course
  • Best Greek Medical Friendly Hotel & Resort
  • Best Greek Accessibility Hotel & Resort
  1. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SPECIAL AWARDS
  • Best Greek Excellence In Service Hotel & Resort
  • Best Greek Sustainable Hotel & Resort
  • Best Greek Hotel & Resort Brand
  • Best Greek Hotel & Resort Loyalty Programme
  • Best Greek Technology Hotel & Resort
  • Best Greek Hotel & Resort WebSite
  • Best Greek Hotel & Resort Mobile App
  • Best Greek Hotel & Resort Marketing Strategy
  • Best Hotel Supplier
  • Best Hotel Amenities Supplier
  • Best Hotel Εntertainment &Technology Supplier
  • Best IT, Web & Telecoms Supplier
  • Best Hotel Marketing & Social Media Provider
  • Best Hotel Education Provider
  • Best Tour Operator
  • Best Specialist Tour Operator
  • Best Online Tour Operator
  • Best Hotel Management Consultant
  • Best Cruise Company

 

GOLD SPONSOR: IT CONCEPT

BRONZE SPONSOR: ASSET OGILVY PUBLIC RELATIONS

DISTINGUISHED CORPORATE PARTICIPATIONS: GO GREEK, INNEWS, ΑΒΡΑΜΑΚΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΙΔΗ

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΕΟΤ), ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΞΕΕ)

PRINT SPONSOR: PRESSIOUS ARVANITIDIS

COMMUNICATION SPONSORS: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, EURO2DAY, EPIXEIRO.GR, TRAVEL DAILY NEWS, TORNOS NEWS, SUPPLY.GR, ΧΡΗΜΑ, ΧΡΗΜΑ WEEK, INSURANCE WORLD, INSURANCE WORLD.GR, PH.B, VIRUS.COM.GR, ALIVE, AΣΦΑΛΙΖΟΜΑΙ

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τη ΣοφίαΑφροδίτη Βουλγαράκη, Communication & PR Manager, Ethos Media SA, τηλ.: 210 9984901, voulgaraki.s@ethosmedia.eu.

Greek Hospitality Awards 2016: Στρατηγική συμμαχία της Εthos Awards με τη ΔΕΘ-HELEXPO

0

Σε στρατηγική συμφωνία με τη ΔΕΘ-HELEXPO, με αντικείμενο τα Greek Hospitality Awards 2016, προχώρησε η Εthos Awards. Στο πλαίσιο αυτής προβλέπεται η συνδιοργάνωση του θεσμού, μεταξύ άλλων με συνεργίες σε τομείς προβολής και ανάπτυξης του προϊόντος. Συνολικά στα Greek Hospitality Awards 2016 θα απονεμηθούν 63 επιμέρους βραβεία σε 4 θεματικές κατηγορίες, ενώ κατόπιν αιτήματος ξενοδόχων της χώρας δόθηκε παράταση στην τελική ημερομηνία υποβολής υποψηφιοτήτων για την 1η Απριλίου 2016.

Hospitality_Awards_2016_EEV_300x250

Υπογραμμίζεται ότι τα βραβεία τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, η δε τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί στις 22 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Αθήνα.

Ο θεσμός των Greek Hospitality Awards 2016 έρχεται να επιβραβεύσει την αριστεία στον χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων μέσα από μια αξιοκρατική διαδικασία, όπου μετέχει Επιτροπή Βράβευσης υψηλού κύρους αλλά και το κοινό, με ποσοστιαία στάθμιση των ψήφων τους 60/40.

Τους νικητές των βραβείων, πέραν του κοινού που θα κληθεί να ψηφίσει, θα τους επιλέξει η εξειδικευμένη, με σαφή γνώση της ξενοδοχειακής αγοράς επιτροπή, την οποία αποτελούν μέχρι στιγμής οι κ.κ.:

  • Γιώργος Βερνίκος, πρόεδρος, Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή Ελλάδος (ΟΚΕ), και γενικός γραμματέας, Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
  • Αλέξιος Μ. Δέφνερ, καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Μαρία Θεοφανοπούλου, εκδότρια, Greek Travel Pages
  • Αλέξανδρος Καλόμοιρος, αν. γενικός γραμματέας ΔΣ, ΣΕΣΜΑ
  • Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, σύμβουλος Τουριστικού και Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ, και πανεπιστημιακός
  • Δρ. Νίκος Μανιαδάκης, καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας, και αναπληρωτής κοσμήτορας, Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ)
  • Δρ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος, πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, καθηγητής Τουριστικού Μάνατζμεντ
  • Γιάννης Μαργαρίτης, αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Νάξου
  • Ανδρέας Μεταξάς, πρόεδρος ΔΣ, Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ)
  • Σπύρος Μησιακούλης, καθηγητής πανεπιστημίου, ταμίας ΔΣ και head of «Green Key» Ecolabel, Hellenic Society for the Protection of Nature (HSPN)
  • Κώστας Παλασκώνης, πρόεδρος, Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ)
  • Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Marketing, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
  • Βαγγέλης Στυλιανίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, 3SK Στυλιανίδης Αρχιτέκτονες
  • Μανώλης Τσακαλάκης, πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Ρεθύμνου
  • Νίκος Φιλιππίδης, οικονομικός συντάκτης, ΣΚΑΪ

Επιπλέον, με γνώμονα την εξωστρέφεια και άξονα την προβολή της ποιοτικής ελληνικής υποδομής φιλοξενίας στο εξωτερικό, η Ethos προχώρησε σε συμφωνίες με ξένες ενώσεις tour operators και τουριστικών πρακτόρων, προκειμένου να προβληθούν στα μέλη τους οι βραβευθέντες των Greek Hospitality Awards 2016. Η αρχή έγινε με την ABTA (ένωση τουριστικών πρακτόρων Μεγάλης Βρετανίας) και την ATOR (ένωση tour operators Ρωσίας), ενώ στα σκαριά βρίσκεται ακόμα μια συμφωνία, με την ομοσπονδία τουριστικών πρακτόρων Γερμανίας (DRV). Οι εν λόγω σύνδεσμοι θα προβάλλουν στο δίκτυό τους τα κορυφαία ξενοδοχεία της Ελλάδας, ενώ έπονται και άλλες συνεργασίες με ΜΜΕ του εξωτερικού.

Είναι κοινός τόπος ότι η ξενοδοχειακή βιομηχανία αποτελεί τη ραχοκοκαλιά του ελληνικού τουρισμού, εισφέροντας το 75% του συνόλου των τουριστικών εισπράξεων της Ελλάδας. Ως γνωστόν, στον τομέα δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις που διακρίνονται για τις καινοτομικές πρακτικές τους, την άρτια οργάνωση και τη διάθεση να προσφέρουν στους επισκέπτες τουριστικό προϊόν κορυφαίου επιπέδου, με βάση τα διεθνή πρότυπα. Η ανάδειξη των αρίστων της ελληνικής ξενοδοχειακής βιομηχανίας μέσα από τα Greek Hospitality Awards έχει στόχο να αποτελέσει ένα κομβικό εργαλείο marketing για τον κλάδο, με εμβέλεια όχι μόνο εγχώρια, αλλά και διεθνή.

Όσοι επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα στα Greek Hospitality Awards 2016 έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα κριτήρια βράβευσης και να συμπληρώσουν τη φόρμα υποβολής υποψηφιότητας μέχρι και την Παρασκευή 1 Απριλίου 2016 στο site hospitality.ethosawards.eu.

Στόχος των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016 είναι να προσελκύσουν συμμετοχές από επιχειρήσεις της χώρας που πρωτοπορούν, καθεμία στο είδος της, στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Τα βραβεία περιλαμβάνουν το κορυφαίο βραβείο «Τop Greek Hotel 2016» και 4 βασικές κατηγορίες:

  1. Best Greek Hotels
  2. Best Greek Resorts
  3. Best Greek Hotel & Resort Facilities
  4. Special Awards

Αναλυτικά οι κατηγορίες και τα βραβεία:

  • ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ Top Greek Hotel 2016
  1. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ BEST GREEK HOTELS
  • Best Greek New Hotel
  • Best Greek Apartment Hotel
  • Best Greek Boutique Hotel
  • Best Greek Business Hotel
  • Best Greek Spa Hotel
  • Best Greek All Suite Hotel
  • Best Greek City Hotel
  • Best Greek Romantic Hotel
  • Best Greek Design Hotel
  • Best Greek Heritage Hotel
  • Best Greek Family Hotel
  • Best Greek Airport Hotel
  • Best Greek Landmark Hotel
  • Best Greek Lifestyle Hotel
  • Best Greek MICE Hotel
  • Best Greek Green Hotel
  1. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ BEST GREEK RESORTS
  • Best Greek New Resort
  • Best Greek Beach Resort
  • Best Greek All Inclusive Resort
  • Best Greek Family Resort
  • Best Greek Boutique Resort
  • Best Greek Casino Resort
  • Best Greek Honeymoon Resort
  • Best Greek Romantic Resort
  • Best Greek Spa Resort
  • Best Greek Thermal Spa Resort
  • Best Greek Thalasso Resort
  • Best Greek Golf Resort
  • Best Greek Sports Resort
  • Best Greek Design Resort
  • Best Greek MICE Resort
  • Best Greek Green Resort
  • Best Greek Villas & Holiday Homes 
  1. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ BEST GREEK HOTEL & RESORT FACILITIES
  • Best Greek Hotel & Resort Dining Experience
  • Best Greek Hotel & Resort Entertainment Experience
  • Best Greek Hotel & Resort Restaurant
  • Best Greek Hotel & Resort Bar
  • Best Greek Hotel & Resort Café
  • Best Greek Hotel & Resort Breakfast
  • Best Greek Hotel & Resort Conference Center
  • Best Greek Hotel & Resort Spa
  • Best Greek Hotel & Resort Golf Course
  • Best Greek Medical Friendly Hotel & Resort
  • Best Greek Accessibility Hotel & Resort
  1. ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SPECIAL AWARDS
  • Best Greek Excellence In Service Hotel & Resort
  • Best Greek Sustainable Hotel & Resort
  • Best Greek Hotel & Resort Brand
  • Best Greek Hotel & Resort Loyalty Programme
  • Best Greek Technology Hotel & Resort
  • Best Greek Hotel & Resort WebSite
  • Best Greek Hotel & Resort Mobile App
  • Best Greek Hotel & Resort Marketing Strategy
  • Best Hotel Supplier
  • Best Hotel Amenities Supplier
  • Best Hotel Εntertainment &Technology Supplier
  • Best IT, Web & Telecoms Supplier
  • Best Hotel Marketing & Social Media Provider
  • Best Hotel Education Provider
  • Best Tour Operator
  • Best Specialist Tour Operator
  • Best Online Tour Operator
  • Best Hotel Management Consultant
  • Best Cruise Company

 

GOLD SPONSOR: IT CONCEPT

BRONZE SPONSOR: ASSET OGILVY PUBLIC RELATIONS

DISTINGUISHED CORPORATE PARTICIPATIONS: GO GREEK, INNEWS, ΑΒΡΑΜΑΚΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΙΔΗ

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΕΟΤ), ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΞΕΕ)

PRINT SPONSOR: PRESSIOUS ARVANITIDIS

COMMUNICATION SPONSORS: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, EURO2DAY, EPIXEIRO.GR, TRAVEL DAILY NEWS, TORNOS NEWS, SUPPLY.GR, ΧΡΗΜΑ, ΧΡΗΜΑ WEEK, INSURANCE WORLD, INSURANCE WORLD.GR, PH.B, VIRUS.COM.GR, ALIVE, AΣΦΑΛΙΖΟΜΑΙ

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τη ΣοφίαΑφροδίτη Βουλγαράκη, Communication & PR Manager, Ethos Media SA, τηλ.: 210 9984901, voulgaraki.s@ethosmedia.eu.

Βρετανία: Αντιπλημμυρική προστασία μέσα από την αύξηση του φόρου στα ασφάλιστρα

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Δυσάρεστες εκπλήξεις επιφύλασσε για τις ασφαλιστικές εταιρίες της Βρετανίας το σχέδιο προϋπολογισμού για το 2017, που παρουσίασε ο υπουργός Οικονομικών, Τζορτζ Όσμπορν, αφού προβλέπει αύξηση του φόρου στα ασφάλιστρα για τις ασφάλειες αυτοκινήτου και κατοικίας κατά 0,5% στο 10%, από 9,5% προηγουμένως, ώστε να συγκεντρωθούν κεφάλαια για την αντιπλημμυρική προστασία. Παρόλα αυτά, οι μετοχές των ασφαλιστικών κινήθηκαν ανοδικά, καθώς η αύξηση ήταν μικρότερη από ότι είχαν προεξοφλήσει.

Ο φόρος επί των ασφαλίστρων (Insurance Tax Premium ή IPT)  είχε αυξηθεί κατά 3,5% και κατά το περασμένο έτος. Τότε, οι περισσότερες ασφαλιστικές είχαν μετακυλήσει το κόστος στους πελάτες τους, κάτι που οδήγησε σε αύξηση 8% στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου. Τώρα όμως εκτιμάται ότι αυτό είναι δύσκολο να γίνει, με αποτέλεσμα να είναι ορατό το ενδεχόμενο να απορροφήσουν οι εταιρείες τις αυξήσεις, κάτι που θα έχει παρενέργειες στην κερδοφορία τους.

“Παρότι η περαιτέρω αύξηση του IPT ίσως οδηγήσει σε πρόσθετες επιβαρύνσεις για τα νοικοκυριά, εντούτοις είμαστε ικανοποιημένοι που η κυβέρνηση δεσμεύθηκε να χρησιμοποιήσει τους πόρους για αντιπλημμυρική προστασία”, σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της ασφαλιστικής Direct Line, Paul Geddes.

Πιο έντονη ήταν η αντίδραση της Βρετανικής Ενωσης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβούντων (BIBA) που δήλωσε “κατάπληκτη που η κυβέρνηση αποφάσισε να αυξήσει και άλλο τον φόρο επί των ασφαλίστρων”. Σε έρευνα που διενήργησε ένα από τα μέλη της BIBA, η Automobiles Association (AA) σε 29.000 οδηγούς ΙΧ στη Βρετανία, το 87% χαρακτήρισε άδικες τις αυξήσεις, προσθέτοντας ότι ίσως ενθαρρύνουν ορισμένους να οδηγούν ανασφάλιστοι. Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της BIBA Steve White, παρότι ο  IPT είναι φόρος που συλλέγεται και αποδίδεται από τις ασφαλιστικές εταιρείες, εντούτοις καταβάλλεται από τους πελάτες τους, δηλαδή τους κατόχους συμβολαίων ασφάλισης κατοικίας, τους οδηγούς ΙΧ και τις επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες.

Μέχρι τις 24 Μαρτίου οι συμμετοχές για το Mini MBA του ΕΙΑΣ & του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών

0

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) συνεχίζει την εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία του με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) μέσω της από κοινού δημιουργίας του προγράμματος Mini MBA. Μετά το μεγάλο ενδιαφέρον και τις εξαιρετικές κριτικές που έλαβε η υλοποίηση του προγράμματος για πρώτη φορά το 2015, το ΕΙΑΣ επαναπροκηρύσσει για δεύτερη φορά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Mini MBA, το οποίο αρχίζει την Δευτέρα 4 Απριλίου 2016.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο επτά εκπαιδευτικών ενοτήτων, από εξειδικευμένους καθηγητές τόσο από άποψη ακαδημαϊκής αριστείας όσο και πρακτικής εμπειρίας. Μέσω της χρήσης πρωτοποριακών μεθόδων διδασκαλίας και εργαλείων, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται των αναγκών της ασφαλιστικής αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τη μετάδοση σημαντικών γνώσεων και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων, το πρόγραμμα στοχεύει και στην επιτυχή εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν οι συμμετέχοντες.

Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα και επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στον ασφαλιστικό τομέα. Η καινοτόμος μεθοδολογία διδασκαλίας διαφοροποιείται από την παραδοσιακή διδασκαλία, συνδέοντας τις κλασικές διαλέξεις με διάφορες καινοτομικές μεθόδους μάθησης (π.χ., μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος) και παρέχοντας πλούσιο υποστηρικτικό υλικό (π.χ., εξειδικευμένα άρθρα, βίντεο, σχετικούς ιστότοπους), στο οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να ανατρέξουν προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω. Αυτές οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας προσφέρουν πολλαπλά επίπεδα μάθησης, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία που πραγματεύονται οι εκπαιδευτικές ενότητες και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει σε πραγματικά θέματα/προβλήματα.

 

Τρόπος και Μέσα Εκπαίδευσης

 

Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν αποτελούν μερικές από τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται από κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και φορείς παγκοσμίως. Αναλυτικότερα, εκτός από τις διαλέξεις, θα αξιοποιηθεί μία πληθώρα τεχνικών και μεθόδων εκπαίδευσης (π.χ., πρόγραμμα επιχειρηματικής προσομοίωσης – business simulation, σύγχρονες μελέτες περιπτώσεων – case studies, ασκήσεις ρόλων – role playing exercises, διαδραστικές ασκήσεις, αναλύσεις μαγνητοσκοπημένων προγραμμάτων, παρουσιάσεις, ομαδικές εργασίες, βιβλιογραφία), οι οποίες έχουν ως στόχο την ευκολότερη και πληρέστερη κατανόηση και εμπέδωση του εκπαιδευτικού υλικού.

 

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο

 

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από επτά (7) εκπαιδευτικές ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν 90 εκπαιδευτικές ώρες διαδραστικής εκπαίδευσης (interactive training). Οι ενότητες αυτές έχουν σχεδιασθεί με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του τομέα των υπηρεσιών και του κλάδου των ασφαλειών. Σε αυτό το πλαίσιο, καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων το οποίο περιλαμβάνει τόσο ποσοτικές/τεχνικές θεματικές ενότητες (π.χ. χρηματοοικονομική για μη χρηματοοικονομικά στελέχη) όσο και ποιοτικές/αντιληπτικές θεματικές ενότητες (π.χ. ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και ηγεσία).

 

Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δώσουν μία σύντομη εξέταση, η επιτυχία στην οποία θα τους προσφέρει Πιστοποιητικό Συμμετοχής από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (Ε.Ι.Α.Σ.).

 

 

Εκπαιδευτικές Ενότητες – Διδάσκοντες Προγράμματος

  • Ενότητα 1: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας & Παρουσιάσεων (10 ώρες)

                       Εισηγητής: Δημήτρης Λυμπερόπουλος, Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό ΟΠΑ

  • Ενότητα 2: Χρηματοοικονομική για μη-χρηματοοικονομικά Στελέχη (14 ώρες)

                      Εισηγητής: Δημήτρης Ψυχογιός, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπ. Πειραιώς

  • Ενότητα 3: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών (14 ώρες)

                       Εισηγητής – Εμπειρογνώμονας σε θέματα Customer Excellence

  • Ενότητα 4: Ανάπτυξη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (14 ώρες)

                      Εισηγήτρια: Ειρήνη Ρηγοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ

  • Ενότητα 5: Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων & Ηγεσία (14 ώρες)

                      Εισηγήτρια: Μαρία Βακόλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΟΠΑ

  • Ενότητα 6: Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων (10 ώρες)

                      Εισηγητής: Ηλίας Καπουτσής, Εντεταλμένος Λέκτορας ΟΠΑ

  • Ενότητα 7: Στρατηγική Σκέψη & Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων (14 ώρες)

                      Εισηγητής: Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής ΟΠΑ

Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

 

Έναρξη & Διάρκεια Προγράμματος

Το Πρόγραμμα, διάρκειας 90 εκπαιδευτικών ωρών σε 9 εβδομάδες, θα ξεκινήσει στις 4 Απριλίου και θα ολοκληρωθεί στις 4 Ιουνίου 2016, ενώ η προβλεπόμενη εξεταστική διαδικασία θα διεξαχθεί έως τα μέσα Ιουνίου 2016. Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).

 

Κόστος Προγράμματος

 

      • Εργαζόμενοι Εταιριών – Μελών ΕΙΑΣ: 1.800 € / άτομο

 

      • Πολλαπλές συμμετοχές (από 3 συμμετοχές και άνω): 1.650 € / άτομο

 

      • Φυσικά Πρόσωπα & Άνεργοι: 1.650 € / άτομο

 

    • Εργαζόμενοι Εταιριών- μη Μελών ΕΙΑΣ: 2.000 € / άτομο

 

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016.

Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε δύο δόσεις, το 50% με την αίτηση εγγραφής και το 50% την εβδομάδα από 5 έως 13 Μαΐου 2016. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα και τους ανέργους, το ΕΙΑΣ προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε τρεις άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.

Σας ενημερώνουμε πως το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ, το οποίο παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές.  Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).      Περισσότερα: http://eias.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=593%3Amini-mba-6-2015&catid=43%3Aprosfata-nea&Itemid=85&lang=el

 

 

Δύο απόφοιτοι του προγράμματος MINI MBA, που πραγματοποιήθηκε το 2015 σε συνεργασία του ΕΙΑΣ με το ΟΠΑ, μας είπαν:

Νικολέττα Θώδου (Group Insurance Operations, Interamerican)

 

«Αρχικά η είδηση της συνεργασίας του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για τη δημιουργία από κοινού ενός mini MBA με ενθουσίασε. Και η αίσθηση που μου άφησε με την ολοκλήρωση του προγράμματος δεν υπολείπεται καθόλου του αρχικού ενθουσιασμού. Είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα ικανοποιήσει οποιονδήποτε επιθυμεί να επικαιροποιήσει, να εμβαθύνει ή να βελτιώσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες του. Η εκπαίδευση γίνεται από μια επίλεκτη ομάδα διακεκριμένων ακαδημαϊκών καθηγητών, ενώ οι μέθοδοι και τα εργαλεία εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται επιτείνουν την διάδραση μεταξύ των εισηγητών και των σπουδαστών. Πιστεύω πραγματικά ότι η διεξαγωγή στο μέλλον ενός mini MBA part II, για όλους όσοι έχουν ήδη λάβει μέρος στο πρώτο mini MBA, θα μας χαροποιούσε ιδιαιτέρως και θα τύχαινε αντίστοιχης αποδοχής. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!»

 

Άννα Μπουλούγαρη (U/W Γενικών Ασφαλειών, Interamerican)

 

«Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που σε κρατά σε εγρήγορση και συμβάλει στην αλλαγή του τρόπου σκέψης, στην αντίληψη των καταστάσεων και στη λήψη αποφάσεων. Το υψηλό επίπεδο των καθηγητών και το περιεχόμενο του προγράμματος μου προσέφερε ένα διαφορετικό πλαίσιο αντιμετώπισης των προκλήσεων σε μια επιχείρηση. Συμμετείχαμε εργαζόμενοι από διάφορους τομείς της ασφαλιστικής αγοράς και ως εκ τούτου υπήρχε έντονη και παραγωγική ανταλλαγή απόψεων. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών αποτελεί ένα εργαλείο για όσους επιδιώκουν την επαγγελματική τους εξέλιξη, εμπλουτίζοντας παράλληλα την υπάρχουσα εμπειρία και γνώση τους. Αξίζει οπωσδήποτε να το παρακολουθήσετε!»

Μέχρι τις 24 Μαρτίου οι συμμετοχές για το Mini MBA του ΕΙΑΣ & του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών

0

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) συνεχίζει την εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία του με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) μέσω της από κοινού δημιουργίας του προγράμματος Mini MBA. Μετά το μεγάλο ενδιαφέρον και τις εξαιρετικές κριτικές που έλαβε η υλοποίηση του προγράμματος για πρώτη φορά το 2015, το ΕΙΑΣ επαναπροκηρύσσει για δεύτερη φορά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Mini MBA, το οποίο αρχίζει την Δευτέρα 4 Απριλίου 2016.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο επτά εκπαιδευτικών ενοτήτων, από εξειδικευμένους καθηγητές τόσο από άποψη ακαδημαϊκής αριστείας όσο και πρακτικής εμπειρίας. Μέσω της χρήσης πρωτοποριακών μεθόδων διδασκαλίας και εργαλείων, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται των αναγκών της ασφαλιστικής αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τη μετάδοση σημαντικών γνώσεων και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων, το πρόγραμμα στοχεύει και στην επιτυχή εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν οι συμμετέχοντες.

Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα και επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στον ασφαλιστικό τομέα. Η καινοτόμος μεθοδολογία διδασκαλίας διαφοροποιείται από την παραδοσιακή διδασκαλία, συνδέοντας τις κλασικές διαλέξεις με διάφορες καινοτομικές μεθόδους μάθησης (π.χ., μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος) και παρέχοντας πλούσιο υποστηρικτικό υλικό (π.χ., εξειδικευμένα άρθρα, βίντεο, σχετικούς ιστότοπους), στο οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να ανατρέξουν προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω. Αυτές οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας προσφέρουν πολλαπλά επίπεδα μάθησης, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία που πραγματεύονται οι εκπαιδευτικές ενότητες και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει σε πραγματικά θέματα/προβλήματα.

 

Τρόπος και Μέσα Εκπαίδευσης

 

Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν αποτελούν μερικές από τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται από κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και φορείς παγκοσμίως. Αναλυτικότερα, εκτός από τις διαλέξεις, θα αξιοποιηθεί μία πληθώρα τεχνικών και μεθόδων εκπαίδευσης (π.χ., πρόγραμμα επιχειρηματικής προσομοίωσης – business simulation, σύγχρονες μελέτες περιπτώσεων – case studies, ασκήσεις ρόλων – role playing exercises, διαδραστικές ασκήσεις, αναλύσεις μαγνητοσκοπημένων προγραμμάτων, παρουσιάσεις, ομαδικές εργασίες, βιβλιογραφία), οι οποίες έχουν ως στόχο την ευκολότερη και πληρέστερη κατανόηση και εμπέδωση του εκπαιδευτικού υλικού.

 

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο

 

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από επτά (7) εκπαιδευτικές ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν 90 εκπαιδευτικές ώρες διαδραστικής εκπαίδευσης (interactive training). Οι ενότητες αυτές έχουν σχεδιασθεί με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του τομέα των υπηρεσιών και του κλάδου των ασφαλειών. Σε αυτό το πλαίσιο, καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων το οποίο περιλαμβάνει τόσο ποσοτικές/τεχνικές θεματικές ενότητες (π.χ. χρηματοοικονομική για μη χρηματοοικονομικά στελέχη) όσο και ποιοτικές/αντιληπτικές θεματικές ενότητες (π.χ. ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και ηγεσία).

 

Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δώσουν μία σύντομη εξέταση, η επιτυχία στην οποία θα τους προσφέρει Πιστοποιητικό Συμμετοχής από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (Ε.Ι.Α.Σ.).

 

 

Εκπαιδευτικές Ενότητες – Διδάσκοντες Προγράμματος

  • Ενότητα 1: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας & Παρουσιάσεων (10 ώρες)

                       Εισηγητής: Δημήτρης Λυμπερόπουλος, Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό ΟΠΑ

  • Ενότητα 2: Χρηματοοικονομική για μη-χρηματοοικονομικά Στελέχη (14 ώρες)

                      Εισηγητής: Δημήτρης Ψυχογιός, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπ. Πειραιώς

  • Ενότητα 3: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών (14 ώρες)

                       Εισηγητής – Εμπειρογνώμονας σε θέματα Customer Excellence

  • Ενότητα 4: Ανάπτυξη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (14 ώρες)

                      Εισηγήτρια: Ειρήνη Ρηγοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ

  • Ενότητα 5: Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων & Ηγεσία (14 ώρες)

                      Εισηγήτρια: Μαρία Βακόλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΟΠΑ

  • Ενότητα 6: Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων (10 ώρες)

                      Εισηγητής: Ηλίας Καπουτσής, Εντεταλμένος Λέκτορας ΟΠΑ

  • Ενότητα 7: Στρατηγική Σκέψη & Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων (14 ώρες)

                      Εισηγητής: Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής ΟΠΑ

Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

 

Έναρξη & Διάρκεια Προγράμματος

Το Πρόγραμμα, διάρκειας 90 εκπαιδευτικών ωρών σε 9 εβδομάδες, θα ξεκινήσει στις 4 Απριλίου και θα ολοκληρωθεί στις 4 Ιουνίου 2016, ενώ η προβλεπόμενη εξεταστική διαδικασία θα διεξαχθεί έως τα μέσα Ιουνίου 2016. Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).

 

Κόστος Προγράμματος

 

      • Εργαζόμενοι Εταιριών – Μελών ΕΙΑΣ: 1.800 € / άτομο

 

      • Πολλαπλές συμμετοχές (από 3 συμμετοχές και άνω): 1.650 € / άτομο

 

      • Φυσικά Πρόσωπα & Άνεργοι: 1.650 € / άτομο

 

    • Εργαζόμενοι Εταιριών- μη Μελών ΕΙΑΣ: 2.000 € / άτομο

 

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016.

Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε δύο δόσεις, το 50% με την αίτηση εγγραφής και το 50% την εβδομάδα από 5 έως 13 Μαΐου 2016. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα και τους ανέργους, το ΕΙΑΣ προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε τρεις άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.

Σας ενημερώνουμε πως το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ, το οποίο παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές.  Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).      Περισσότερα: http://eias.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=593%3Amini-mba-6-2015&catid=43%3Aprosfata-nea&Itemid=85&lang=el

 

 

Δύο απόφοιτοι του προγράμματος MINI MBA, που πραγματοποιήθηκε το 2015 σε συνεργασία του ΕΙΑΣ με το ΟΠΑ, μας είπαν:

Νικολέττα Θώδου (Group Insurance Operations, Interamerican)

 

«Αρχικά η είδηση της συνεργασίας του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για τη δημιουργία από κοινού ενός mini MBA με ενθουσίασε. Και η αίσθηση που μου άφησε με την ολοκλήρωση του προγράμματος δεν υπολείπεται καθόλου του αρχικού ενθουσιασμού. Είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα ικανοποιήσει οποιονδήποτε επιθυμεί να επικαιροποιήσει, να εμβαθύνει ή να βελτιώσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες του. Η εκπαίδευση γίνεται από μια επίλεκτη ομάδα διακεκριμένων ακαδημαϊκών καθηγητών, ενώ οι μέθοδοι και τα εργαλεία εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται επιτείνουν την διάδραση μεταξύ των εισηγητών και των σπουδαστών. Πιστεύω πραγματικά ότι η διεξαγωγή στο μέλλον ενός mini MBA part II, για όλους όσοι έχουν ήδη λάβει μέρος στο πρώτο mini MBA, θα μας χαροποιούσε ιδιαιτέρως και θα τύχαινε αντίστοιχης αποδοχής. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!»

 

Άννα Μπουλούγαρη (U/W Γενικών Ασφαλειών, Interamerican)

 

«Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που σε κρατά σε εγρήγορση και συμβάλει στην αλλαγή του τρόπου σκέψης, στην αντίληψη των καταστάσεων και στη λήψη αποφάσεων. Το υψηλό επίπεδο των καθηγητών και το περιεχόμενο του προγράμματος μου προσέφερε ένα διαφορετικό πλαίσιο αντιμετώπισης των προκλήσεων σε μια επιχείρηση. Συμμετείχαμε εργαζόμενοι από διάφορους τομείς της ασφαλιστικής αγοράς και ως εκ τούτου υπήρχε έντονη και παραγωγική ανταλλαγή απόψεων. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών αποτελεί ένα εργαλείο για όσους επιδιώκουν την επαγγελματική τους εξέλιξη, εμπλουτίζοντας παράλληλα την υπάρχουσα εμπειρία και γνώση τους. Αξίζει οπωσδήποτε να το παρακολουθήσετε!»

Μέχρι τις 24 Μαρτίου οι συμμετοχές για το Mini MBA του ΕΙΑΣ & του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών

0

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) συνεχίζει την εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία του με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) μέσω της από κοινού δημιουργίας του προγράμματος Mini MBA. Μετά το μεγάλο ενδιαφέρον και τις εξαιρετικές κριτικές που έλαβε η υλοποίηση του προγράμματος για πρώτη φορά το 2015, το ΕΙΑΣ επαναπροκηρύσσει για δεύτερη φορά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Mini MBA, το οποίο αρχίζει την Δευτέρα 4 Απριλίου 2016.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο επτά εκπαιδευτικών ενοτήτων, από εξειδικευμένους καθηγητές τόσο από άποψη ακαδημαϊκής αριστείας όσο και πρακτικής εμπειρίας. Μέσω της χρήσης πρωτοποριακών μεθόδων διδασκαλίας και εργαλείων, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται των αναγκών της ασφαλιστικής αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τη μετάδοση σημαντικών γνώσεων και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων, το πρόγραμμα στοχεύει και στην επιτυχή εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν οι συμμετέχοντες.

Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα και επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στον ασφαλιστικό τομέα. Η καινοτόμος μεθοδολογία διδασκαλίας διαφοροποιείται από την παραδοσιακή διδασκαλία, συνδέοντας τις κλασικές διαλέξεις με διάφορες καινοτομικές μεθόδους μάθησης (π.χ., μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος) και παρέχοντας πλούσιο υποστηρικτικό υλικό (π.χ., εξειδικευμένα άρθρα, βίντεο, σχετικούς ιστότοπους), στο οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να ανατρέξουν προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω. Αυτές οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας προσφέρουν πολλαπλά επίπεδα μάθησης, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία που πραγματεύονται οι εκπαιδευτικές ενότητες και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει σε πραγματικά θέματα/προβλήματα.

 

Τρόπος και Μέσα Εκπαίδευσης

 

Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν αποτελούν μερικές από τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται από κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και φορείς παγκοσμίως. Αναλυτικότερα, εκτός από τις διαλέξεις, θα αξιοποιηθεί μία πληθώρα τεχνικών και μεθόδων εκπαίδευσης (π.χ., πρόγραμμα επιχειρηματικής προσομοίωσης – business simulation, σύγχρονες μελέτες περιπτώσεων – case studies, ασκήσεις ρόλων – role playing exercises, διαδραστικές ασκήσεις, αναλύσεις μαγνητοσκοπημένων προγραμμάτων, παρουσιάσεις, ομαδικές εργασίες, βιβλιογραφία), οι οποίες έχουν ως στόχο την ευκολότερη και πληρέστερη κατανόηση και εμπέδωση του εκπαιδευτικού υλικού.

 

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο

 

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από επτά (7) εκπαιδευτικές ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν 90 εκπαιδευτικές ώρες διαδραστικής εκπαίδευσης (interactive training). Οι ενότητες αυτές έχουν σχεδιασθεί με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του τομέα των υπηρεσιών και του κλάδου των ασφαλειών. Σε αυτό το πλαίσιο, καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων το οποίο περιλαμβάνει τόσο ποσοτικές/τεχνικές θεματικές ενότητες (π.χ. χρηματοοικονομική για μη χρηματοοικονομικά στελέχη) όσο και ποιοτικές/αντιληπτικές θεματικές ενότητες (π.χ. ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και ηγεσία).

 

Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δώσουν μία σύντομη εξέταση, η επιτυχία στην οποία θα τους προσφέρει Πιστοποιητικό Συμμετοχής από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (Ε.Ι.Α.Σ.).

 

 

Εκπαιδευτικές Ενότητες – Διδάσκοντες Προγράμματος

  • Ενότητα 1: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας & Παρουσιάσεων (10 ώρες)

                       Εισηγητής: Δημήτρης Λυμπερόπουλος, Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό ΟΠΑ

  • Ενότητα 2: Χρηματοοικονομική για μη-χρηματοοικονομικά Στελέχη (14 ώρες)

                      Εισηγητής: Δημήτρης Ψυχογιός, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπ. Πειραιώς

  • Ενότητα 3: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών (14 ώρες)

                       Εισηγητής – Εμπειρογνώμονας σε θέματα Customer Excellence

  • Ενότητα 4: Ανάπτυξη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (14 ώρες)

                      Εισηγήτρια: Ειρήνη Ρηγοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ

  • Ενότητα 5: Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων & Ηγεσία (14 ώρες)

                      Εισηγήτρια: Μαρία Βακόλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΟΠΑ

  • Ενότητα 6: Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων (10 ώρες)

                      Εισηγητής: Ηλίας Καπουτσής, Εντεταλμένος Λέκτορας ΟΠΑ

  • Ενότητα 7: Στρατηγική Σκέψη & Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων (14 ώρες)

                      Εισηγητής: Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής ΟΠΑ

Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

 

Έναρξη & Διάρκεια Προγράμματος

Το Πρόγραμμα, διάρκειας 90 εκπαιδευτικών ωρών σε 9 εβδομάδες, θα ξεκινήσει στις 4 Απριλίου και θα ολοκληρωθεί στις 4 Ιουνίου 2016, ενώ η προβλεπόμενη εξεταστική διαδικασία θα διεξαχθεί έως τα μέσα Ιουνίου 2016. Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).

 

Κόστος Προγράμματος

 

      • Εργαζόμενοι Εταιριών – Μελών ΕΙΑΣ: 1.800 € / άτομο

 

      • Πολλαπλές συμμετοχές (από 3 συμμετοχές και άνω): 1.650 € / άτομο

 

      • Φυσικά Πρόσωπα & Άνεργοι: 1.650 € / άτομο

 

    • Εργαζόμενοι Εταιριών- μη Μελών ΕΙΑΣ: 2.000 € / άτομο

 

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016.

Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε δύο δόσεις, το 50% με την αίτηση εγγραφής και το 50% την εβδομάδα από 5 έως 13 Μαΐου 2016. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα και τους ανέργους, το ΕΙΑΣ προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε τρεις άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.

Σας ενημερώνουμε πως το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ, το οποίο παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές.  Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr).      Περισσότερα: http://eias.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=593%3Amini-mba-6-2015&catid=43%3Aprosfata-nea&Itemid=85&lang=el

 

 

Δύο απόφοιτοι του προγράμματος MINI MBA, που πραγματοποιήθηκε το 2015 σε συνεργασία του ΕΙΑΣ με το ΟΠΑ, μας είπαν:

Νικολέττα Θώδου (Group Insurance Operations, Interamerican)

 

«Αρχικά η είδηση της συνεργασίας του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για τη δημιουργία από κοινού ενός mini MBA με ενθουσίασε. Και η αίσθηση που μου άφησε με την ολοκλήρωση του προγράμματος δεν υπολείπεται καθόλου του αρχικού ενθουσιασμού. Είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα ικανοποιήσει οποιονδήποτε επιθυμεί να επικαιροποιήσει, να εμβαθύνει ή να βελτιώσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες του. Η εκπαίδευση γίνεται από μια επίλεκτη ομάδα διακεκριμένων ακαδημαϊκών καθηγητών, ενώ οι μέθοδοι και τα εργαλεία εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται επιτείνουν την διάδραση μεταξύ των εισηγητών και των σπουδαστών. Πιστεύω πραγματικά ότι η διεξαγωγή στο μέλλον ενός mini MBA part II, για όλους όσοι έχουν ήδη λάβει μέρος στο πρώτο mini MBA, θα μας χαροποιούσε ιδιαιτέρως και θα τύχαινε αντίστοιχης αποδοχής. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!»

 

Άννα Μπουλούγαρη (U/W Γενικών Ασφαλειών, Interamerican)

 

«Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που σε κρατά σε εγρήγορση και συμβάλει στην αλλαγή του τρόπου σκέψης, στην αντίληψη των καταστάσεων και στη λήψη αποφάσεων. Το υψηλό επίπεδο των καθηγητών και το περιεχόμενο του προγράμματος μου προσέφερε ένα διαφορετικό πλαίσιο αντιμετώπισης των προκλήσεων σε μια επιχείρηση. Συμμετείχαμε εργαζόμενοι από διάφορους τομείς της ασφαλιστικής αγοράς και ως εκ τούτου υπήρχε έντονη και παραγωγική ανταλλαγή απόψεων. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών αποτελεί ένα εργαλείο για όσους επιδιώκουν την επαγγελματική τους εξέλιξη, εμπλουτίζοντας παράλληλα την υπάρχουσα εμπειρία και γνώση τους. Αξίζει οπωσδήποτε να το παρακολουθήσετε!»

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Leadership Training for Managers

0

Ένα νέο σεμινάριο 15 ωρών, που λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες της αγοράς υπό το πρίσμα των σημερινών συνθηκών, αλλά και τις επιθυμίες, τις δυνατότητες και το πάθος των σύγχρονων στελεχών για μια αξιόλογη καριέρα ή ενδυνάμωση της θέσης τους, διοργανώνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το ΕΙΑΣ.

Το πρόγραμμα «Leadership Training for Managers» έχει πραγματοποιηθεί αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό και κυρίως στην αγορά των ΗΠΑ, όπου είναι ιδιαίτερα δημοφιλές. Στοχεύει στη δημιουργία στελεχών που θα ξεχωρίζουν για τον επαγγελματισμό, τη γνώση και την αποτελεσματικότητά τους σε κρίσιμους τομείς, όπως η δημιουργία υγιούς χαρτοφυλακίου, η διατήρησή του, η εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων για την περαιτέρω ανάπτυξή του και η παροχή υψηλού επιπέδου customer service.

Σε κάθε αυτόνομη ενότητα, η οποία λειτουργεί με τη μορφή workshop, οι συμμετέχοντες εστιάζονται σε πρακτικά θέματα και εφαρμογές, που αφορούν συγκεκριμένες δεξιότητες τις οποίες πρέπει να διαθέτει ο επικεφαλής ομάδας.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προετοιμαστούν κατάλληλα οι managers για να αξιοποιήσουν τη γνώση, τις τεχνικές και την εμπειρία που θα πάρουν από την εκπαιδευτική διαδικασία, ώστε να βελτιώσουν το επίπεδο λειτουργίας, αποτελεσματικότητας, λήψης αποφάσεων και διαχείρισης ανθρώπινων και οικονομικών πόρων.

Το σεμινάριο, με εισηγητή τον σύμβουλο εκπαίδευσης Σωτήρη Κλήμη, θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:

  • Τετάρτη 13 Απριλίου, 15.30-19.45
  • Παρασκευή 15 Απριλίου, 15.30-19.45
  • Τετάρτη 20 Απριλίου, 15.30-19.45

 Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 6 Απριλίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο LEADERSHIP TRAINING FOR MANAGERS 13, 15 & 20.4.2016.

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Leadership Training for Managers

0

Ένα νέο σεμινάριο 15 ωρών, που λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες της αγοράς υπό το πρίσμα των σημερινών συνθηκών, αλλά και τις επιθυμίες, τις δυνατότητες και το πάθος των σύγχρονων στελεχών για μια αξιόλογη καριέρα ή ενδυνάμωση της θέσης τους, διοργανώνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το ΕΙΑΣ.

Το πρόγραμμα «Leadership Training for Managers» έχει πραγματοποιηθεί αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό και κυρίως στην αγορά των ΗΠΑ, όπου είναι ιδιαίτερα δημοφιλές. Στοχεύει στη δημιουργία στελεχών που θα ξεχωρίζουν για τον επαγγελματισμό, τη γνώση και την αποτελεσματικότητά τους σε κρίσιμους τομείς, όπως η δημιουργία υγιούς χαρτοφυλακίου, η διατήρησή του, η εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων για την περαιτέρω ανάπτυξή του και η παροχή υψηλού επιπέδου customer service.

Σε κάθε αυτόνομη ενότητα, η οποία λειτουργεί με τη μορφή workshop, οι συμμετέχοντες εστιάζονται σε πρακτικά θέματα και εφαρμογές, που αφορούν συγκεκριμένες δεξιότητες τις οποίες πρέπει να διαθέτει ο επικεφαλής ομάδας.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προετοιμαστούν κατάλληλα οι managers για να αξιοποιήσουν τη γνώση, τις τεχνικές και την εμπειρία που θα πάρουν από την εκπαιδευτική διαδικασία, ώστε να βελτιώσουν το επίπεδο λειτουργίας, αποτελεσματικότητας, λήψης αποφάσεων και διαχείρισης ανθρώπινων και οικονομικών πόρων.

Το σεμινάριο, με εισηγητή τον σύμβουλο εκπαίδευσης Σωτήρη Κλήμη, θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:

  • Τετάρτη 13 Απριλίου, 15.30-19.45
  • Παρασκευή 15 Απριλίου, 15.30-19.45
  • Τετάρτη 20 Απριλίου, 15.30-19.45

 Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 6 Απριλίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο LEADERSHIP TRAINING FOR MANAGERS 13, 15 & 20.4.2016.

Munich Re: Αποχωρεί ο N. Bomhard και αναλαμβάνει CEO o J. Wenning

0

Αλλαγών συνέχεια στα κορυφαία κλιμάκια κορυφαίων ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών εταιρειών. Μετά την Zurich Insurance (όπου τη θέση του Martin Senn ανέλαβε ο μέχρι πρότινος επικεφαλής της Generali Mario Greco), την Swiss Re (όπου προ ολίγων ημερών ανακοινώθηκε ότι ο διευθύνων σύμβουλος Michel Lies συνταξιοδοτείται και αντικαθίσταται την 1η Ιουλίου από τον Christian Mumenthaler), σειρά πήρε η Munich Re: Ο διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης αντασφαλιστικής εταιρείας του κόσμου Nikolaus von Bomhard, που βρισκόταν στα ηνία της από το 2004, ανακοίνωσε ότι με δική του πρωτοβουλία παραιτείται από τη θέση του CEO.

Αντικαταστάτης του θα είναι o Joachim Wenning, μέχρι πρότινος επικεφαλής για τις διεθνείς αντασφαλιστικές δραστηριότητες της Munich Re στον κλάδο ζωής, έχοντας παράλληλα και την εποπτεία των Διευθύνσεων Ανθρώπινου Δυναμικού και Εργασιακών Σχέσεων. Η αλλαγή φρουράς θα λάβει χώρα στις 26 Απριλίου 2017, κατά την ετήσια ΓΣ της Munich Re για το επόμενο έτος.

Ο Wenning αναλαμβάνει καθήκοντα σε μια περίοδο κατά την οποία οι τιμές των αντασφαλίστρων έχουν κινηθεί πτωτικά κατά τα 8 από τα τελευταία 10 χρόνια, σύμφωνα με τον δείκτη World Property Catastrophe Rate on Line της Guy Carpenter.  Αν και οι ζημίες από φυσικές καταστροφές ήταν το 2015 οι χαμηλότερες από το 2009, εντούτοις τα κέρδη των αντασφαλιστικών ομίλων δέχονται πιέσεις από τα εξαιρετικά χαμηλά επιτόκια.

Υπό την ηγεσία του  αριστοκρατικής καταγωγής von Bomhard, διδάκτορα νομικής, ο οποίος είχε το παρατσούκλι “Ο Αγνωστος” όταν ανέλαβε τα ηνία της Munich Re, ο γερμανικός αντασφαλιστικός κολοσσός κατόρθωσε να ξεπεράσει τον αντίκτυπο τόσο των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου 2001 όσο και της χρηματοοικονομικής κρίσης του 2008-2009 και να επιστρέψει σε τροχιά βιώσιμης κερδοφορίας.

Οσον αφορά το “παζλ” της διαδοχής του Greco στην Generali, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το ΔΣ ετοιμάζεται να προτείνει τον Γάλλο Philippe Donnet, επικεφαλής της Generali Ιταλίας, προερχόμενο από την  ΑΧΑ. Ο διορισμός του είναι πιθανόν να ανακοινωθεί μαζί με τα αποτελέσματα δ’ τριμήνου της Generali, στις 18 Μαρτίου.