back to top
23.6 C
Athens
Τρίτη 6 Μαΐου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1741

International Life: Αύξηση 330% σε νέες εργασίες και νέα ομαδικά προγράμματα

0

 

Η ομαδική ασφάλιση αποτελούσε ανέκαθεν ένα κρίσιμο χαρακτηριστικό εταιριών και εργοδοτών. Είναι τόσο στίγμα της αντιμετώπισης των εργαζομένων τους και της εταιρικής κουλτούρας που έχουν και μεταδίδουν, όσο και ένα βασικό ασφαλιστικό «όπλο» και μαξιλάρι ασφαλείας για τους εργαζομένους και τις οικογένειές τους. Ειδικά δε σε μία εποχή που η δημόσια ασφάλιση παρέχει τις λιγότερες δυνατές εγγυήσεις από ποτέ, με το ασφαλιστικό να βρίσκεται στη δίνη του κυκλώνα, η ιδιωτική ασφαλιστική αγορά μπορεί να προσφέρει έξυπνες και στιβαρές λύσεις, με τα απαραίτητα εχέγγυα προκειμένου οι εργαζόμενοι να είναι και στην πράξη ασφαλισμένοι και πράγματι ασφαλείς.

Στο πλαίσιο αυτών των νέων αναγκών που αναδύονται, η International Life δημιούργησε ένα σύγχρονο φάσμα υπηρεσιών ομαδικής ασφάλισης, τα προγράμματα be4business.

 

be4business: Η απάντηση της International Life

Στον τομέα των Ομαδικών Ασφαλίσεων η International Life προσφέρει τη νέα οικογένεια υπηρεσιών Ομαδικής Ασφάλισης be4business, υπηρεσίες ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, παρέχοντας πολλαπλά οφέλη σε εργαζομένους και εργοδότες.

Με τις υπηρεσίες be4Business health (Ζωής και Υγείας) και Be4pension (Προγράμματα Σύνταξης), οι εργαζόμενοι και τα μέλη των οικογενειών τους απολαμβάνουν προστασία και σιγουριά για το αύριο, μέσα από προσεκτικά σχεδιασμένες ασφαλιστικές καλύψεις, για ένα ευρύτατο φάσμα περιπτώσεων και αναγκών.

Οι υπηρεσίες be4business health περιλαμβάνουν το πρόγραμμα Ζωής & Υγείας be4business Benefit, ενώ οι υπηρεσίες be4pension περιλαμβάνουν προγράμματα Συνταξιοδότησης με τρόπο επένδυσης που περιλαμβάνει την Εγγύηση Διατήρησης Κεφαλαίου με 100%, δικαίωμα στο επιτευχθέν επιτόκιο από την επένδυση των εισφορών ή μία Ελάχιστα Εγγυημένη Απόδοση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ή ακόμα και την αγορά μεριδίων Αμοιβαίων Κεφαλαίων στα διαθέσιμα Unit Linked προϊόντα, be smart Income και be smart Balanced.

 

Τα προγράμματα ομαδικών συμβολαίων της International Life ξεχωρίζουν για την καινοτομία τους και τη δυνατότητα που παρέχουν στον πελάτη να  επιλέξει τον βέλτιστο συνδυασμό καλύψεων.

omadika4
Σ. Μακρή, Α. Μαυροπούλου, Γ. Γκάτσης, Ρ. Θεοδωρακοπούλου, Μ. Καραμπόλης , Σ. Ναζλοπούλου, Ε. Βαφείδου, Γ. Σκουρλής, Α. Μπελέκιος, Μ. Λογοθέτη & Θ. Λιάσκος

 

Γιατί να επιλέξει κανείς τα be4business;

  • Άμεση και αυτοματοποιημένη έκδοση συμβολαίου και πρόσθετων πράξεων για την ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.

 

 

  • Σύγχρονο δίκτυο συμβεβλημένων νοσηλευτηρίων και συνεργαζόμενων διαγνωστικών κέντρων πανελλαδικά με συμφωνίες συνεργασίας που διασφαλίζουν στους εργαζόμενους / ασφαλισμένους υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών Υγείας με χαμηλό κόστος για τον εργοδότη, καθιστώντας τα έτσι οικονομικά συμφέροντα.
  • Συνεργασίες με όλα τα μεγάλα ιδιωτικά νοσηλευτήρια πανελλαδικά με απευθείας κάλυψη εξόδων και με παροχές Υγείας σε προνομιακές τιμές και ειδικές εκπτώσεις (be healthy, σύστημα νοσοκομειακής περίθαλψης & ειδικές παροχές Yγείας).
  • Ειδικές συμφωνίες με τα συμβεβλημένα νοσηλευτήρια για δωρεάν παροχές Yγείας, όπως ιατρικές επισκέψεις, check up, προεγχειρητικούς ελέγχους, διαγνωστικές εξετάσεις κ.α.
  • Πελατοκεντρικές, εξατομικευμένες επιχειρηματικές λύσεις και φιλοσοφία με έμφαση στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων (τμήμα customer service – Employee Benefits) και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Η International Life παρέχει αναλυτικές αναφορές και συμβουλευτική στα αντίστοιχα τμήματα Ανθρωπίνου Δυναμικού των πελατών για την μεγιστοποίηση των προνομίων και την οικονομική προστασία των προσφερόμενων προγραμμάτων. Όλα αυτά διέπονται από τη διαπροσωπική και επαγγελματική διαχείριση που παρέχεται τόσο κατά την σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης, όσο και σε όλη τη διάρκεια της ασφάλισης, από ανθρώπους της εταιρίας επικεντρωμένους στο συγκεκριμένο συμβόλαιο του εκάστοτε πελάτη.
  • Τμήμα Customer Service ομαδικών με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και διεκπεραίωση αιτημάτων με μέσο χρόνο απόκρισης 2 εργάσιμες ημέρες. Είναι αξιοσημείωτο δε, ότι το 80% των αιτημάτων διεκπεραιώνονται εντός της ίδιας ημέρας.
  • Ευελιξία στην επιλογή του εύρους και του είδους των παροχών, σχεδιασμός προγράμματος στα μέτρα κάθε επιχείρησης.
  • Αποτελεσματικός συνδυασμός των καλύψεων υγείας με άλλο ασφαλιστικό φορέα (δημόσιο ή ιδιωτικό).
  • Τηλεφωνικό κέντρο 24/7 με σκοπό την συνεχή υποστήριξη των ασφαλισμένων, την καθοδήγησή τους σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού, την παροχή ιατρικών συμβουλών σε περίπτωση ανάγκης, και την ενημέρωση για τα προνόμια υγείας και τα συμβεβλημένα νοσηλευτήρια.
  • Άμεση καταβολή των αποζημιώσεων, (λιγότερο από 6 εργάσιμες στο 85% των περιστατικών) με ξεκάθαρους όρους και απλές, χωρίς ψιλά γράμματα, διαδικασίες και προϋποθέσεις.
  • Πλήρης υποστήριξη μέσω σειράς εξειδικευμένων εργασιών για τη διαχείριση και ανανέωση του συμβολαίου, την αποζημίωση, αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, με:

 

 

  • Αυτόματη έκδοση, μέσω του ειδικού μηχανογραφικού συστήματος ομαδικών, αποδείξεων ασφαλίστρων, ανάλυσης κόστους ανά ασφαλισμένο, ανάλυσης κόστους μεταβολών και της τρέχουσας εικόνας της ασφαλισμένης ομάδας.
  • Αποτελεσματική υποστήριξη του υπολογισμού των αποζημιώσεων μέσω του μηχανογραφικού συστήματος του κλάδου ομαδικών, το οποίο προσφέρει και στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη χρήση του προγράμματος (π.χ. ονομαστική κατάσταση καταβληθέντων αποζημιώσεων ανά συμβόλαιο και ανά πάθηση, ονομαστική λίστα αποζημιώσεων ανά παροχή και ανά κατηγορία παθήσεων, συγκριτική κατάσταση αποζημιώσεων του τρέχοντος έτους σε σχέση με το προηγούμενο). Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα κατάθεσης του πληρωτέου ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του κάθε ασφαλισμένου της.
  • Έκδοση ειδικού ατομικού ενημερωτικού φυλλαδίου για κάθε ασφαλισμένο προσωπικά, που εξηγεί με λεπτομέρεια τις παροχές του προγράμματος. Μαζί προσφέρεται και η δυνατότητα ηλεκτρονικής αποστολής του κάθε φυλλαδίου σε κάθε ασφαλισμένο για την ταχύτερη και ευκολότερη πληροφόρησή του.
  • Οργάνωση, κατόπιν συνεννόησης, της εκπαίδευσης του συνεργάτη που διαχειρίζεται το πρόγραμμα, ώστε η συνεργασία να είναι σε κάθε περίπτωση απρόσκοπτη και να διασφαλίζονται θετικά αποτελέσματα.
  • Δυνατότητα τακτικής παρουσίας εκπροσώπου της International Life, στα γραφεία των πελατών, με σκοπό την προσωπική εξυπηρέτηση κάθε ασφαλισμένου ξεχωριστά, την προσκόμιση αποζημίωσής του και την παροχή συμπληρωματικών διευκρινίσεων.
  • Παρουσίαση του Προγράμματος στο προσωπικό της ασφαλισμένης εταιρίας, με σκοπό :
  1. Την ανάλυση των προσφερόμενων παροχών.
  2. Τη λεπτομερή επεξήγηση του τρόπου λειτουργίας & διαχείρισης του προγράμματος.
  3. Την καθοδήγηση των ασφαλισμένων για την καλύτερη δυνατή χρήση του εκάστοτε προγράμματος.
  4. Την επίλυση κάθε απορίας των ασφαλισμένων.

 

Διεθνείς συνεργασίες και τεχνογνωσία

Αξίζει να τονιστεί ότι η International Life είναι μέλος της μεγάλης παγκόσμιας ασφαλιστικής ομάδας της Insurope, του δεύτερου μεγαλύτερου οργανισμού διαχείρισης ομαδικών ασφαλιστηρίων στον κόσμο, και αποκλειστικός εκπρόσωπός της στην Ελλάδα.

 

 

Το ασφαλιστικό δίκτυο της Insurope αποτελεί το Νο2 πάροχο παγκοσμίως στη διαχείριση προγραμμάτων Ομαδικής Ασφάλισης πολυεθνικών εταιριών, κατέχοντας πάνω από το 25% της αγοράς και παρέχοντας ασφαλιστικές υπηρεσίες Ομαδικής Ασφάλισης για περισσότερα από 40 χρόνια. Δραστηριοποιείται σε 84 χώρες (μεταξύ αυτών σε Γαλλία, Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Η.Π.Α., Ιαπωνία), ενώ συνεργάζεται με πληθώρα πολυεθνικών εταιριών σε όλες τις ηπείρους εξυπηρετώντας πάνω από 4.500 ασφαλιστήρια συμβόλαια Ζωής, Περίθαλψης και Συνταξιοδότησης.

 

2015: Έτος – ορόσημο

Μέσα σε ένα ακραίο σκηνικό ύφεσης καθ’ όλη τη διάρκεια του 2015, και τις τραπεζικές αντοχές να αγγίζουν τα όριά τους,  η International Life έχει ήδη καταφέρει να σημειώσει θεαματική πρόοδο στην αύξηση των ομαδικών συμβολαίων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η αύξηση νέων εργασιών ανέρχεται σε ποσοστό άνω του 330%, ενώ ο αριθμός των ενεργών ομαδικών ασφαλιστηρίων έχει αυξηθεί σε ποσοστό άνω του 50% σε σύγκριση με το 2014.

 

Ο Κος Μάκης Καραμπόλης, (photo)  Director Corporate Business & Strategic Marketing,  μας ανέλυσε περαιτέρω τα στοιχεία του 9μήνου της Διεύθυνσης Ομαδικών Ζωής & Υγείας, καθώς και την εντυπωσιακή πορεία των εργασιών της το τελευταίο χρονικό διάστημα, όπου έχει επιτευχθεί πλήρης αντιστροφή των βασικών μεγεθών της (KPI’s).

 

Συγκεκριμένα, όπως χαρακτηριστικά μας ανέφερε, έχουν έως σήμερα επιτευχθεί:

 

  • Αύξηση νέων εργασιών, η οποία ανέρχεται σε ποσοστό άνω του 330% σε όρους καθαρών ετησιοποιημένων ασφαλίστρων (ANP).

 

  • Αύξηση του ενεργού χαρτοφυλακίου, σε ποσοστό 21% σε σχέση με το 2014, σε όρους Ακαθάριστων Εγγεγραμμένων Ασφαλίστρων (GWP).

 

  • Αύξηση του ενεργού χαρτοφυλακίου, που πλέον αριθμεί πάνω από 445 Ομαδικά Ασφαλιστήρια Συμβόλαια (αύξηση 50% σε σχέση με το 2014).

 

  • Βελτίωση του δείκτη Ζημιών κατά 18+ ποσοστιαίες μονάδες, γεγονός που οφείλεται στην μείωση των τιμοκαταλόγων των συνεργαζόμενων νοσηλευτικών ιδρυμάτων, στην νέα οργανωτική δομή της Διεύθυνσης, αλλά και στη θέσπιση νέων εσωτερικών διαδικασιών και λειτουργιών, ενέργειες που κατέστησαν άλλωστε τα Ομαδικά Προγράμματα Ζωής & Υγείας της International Life, οικονομικότερα & πλήρως ανταγωνιστικά στην αγορά, και άρα ακόμα περισσότερο προσιτά στους εργοδότες, κάτι που αποδεικνύεται από την πιστότητα των υπαρχόντων, αλλά και από την προσέλκυση πολλών νέων, πελατών.

 

  • Σύναψη νέων ολοκληρωμένων αντασφαλιστικών συμβάσεων, με τις μεγαλύτερες εταιρίες διεθνώς, υψηλής φερεγγυότητας (ΑΑΑ+ rating), θωρακίζοντας περαιτέρω το business αλλά και τις συνεργασίες μας.

 

 

 

  • Τέλος, σημειώνεται ότι έχουμε ξεκινήσει και υλοποιούμε ένα σημαντικό και φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου Ομαδικών μαζί με την Insurope, μέσα από μια σειρά κοινά σχεδιασμένων στρατηγικών ενεργειών, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Θεσσαλονίκη: “Κραυγή αγωνίας” από χρόνιους πάσχοντες

0

Το Virus παρουσιάζει σήμερα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι θαλασσαιμικοί. Κυρίαρχο ζήτημα αποτελεί η τρομακτική έλλειψη γιατρών στις Μονάδες Μεσογειακής Αναιμίας, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο πολυεπίπεδα την υγεία των χρονίως πασχόντων.
«Ζούμε το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου» λέει ο Βασίλης Δήμος, πρόεδρος του Ελληνικού Συλλόγου Θαλασσαιμίας (ΕΣΜ).
Ο ίδιος εξηγεί ότι στο Ιπποκράτειο οι μεταγγίσεις στη Μονάδες Μεσογειακής Αναιμίας από το 2010 και μετά, ουσιαστικά γίνονται χωρίς την παρουσία γιατρού! Η μοναδική που έχει μείνει είναι τοποθετημένη και στη Β΄ Παθολογική Κλινική όπου δέχεται επισκέψεις ασθενών, ενώ παράλληλα κάνει μαθήματα και στο πανεπιστήμιο όπου είναι επίκουρη καθηγήτρια.
«Με υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλει, περνά το πρωί από τις 8 μέχρι τις 9.30 να κάνει έναν έλεγχο και μετά αφού φεύγει για τις άλλες υποχρεώσεις της, επιστρέφει στη Μονάδα το μεσημέρι» σημειώνει ο κ. Δήμος.
Στο Ιπποκράτειο μεταγγίζονται καθημερινά 20-25 ασθενείς. Στην ίδια Μονάδα είναι και 30 παιδιά έως 16 χρονών, τα οποία αναγκάζονται κάθε 10 ημέρες να λείπουν από το σχολείο, επειδή δεν υπάρχει απογευματινή βάρδια.
«Πέρα από την απώλεια των μαθημάτων, υπάρχει και το θέμα του στίγματος που βιώνουν αυτά τα παιδιά» τονίζει ο κ. Δήμος, εστιάζοντας σε ένα θέμα που αν και σοβαρό συχνά διαφεύγει της προσοχής.
Ανάλογα είναι τα προβλήματα και σε άλλα νοσοκομεία.
Για παράδειγμα στον Άγιο Παύλο η μοναδική παθολόγος που βρίσκεται στη Μονάδα, είναι επιφορτισμένη και με εξωτερικά ιατρεία 3 φορές την εβδομάδα, με αποτέλεσμα να φεύγει μετά τις 9.30, χώρια τις γενικές εφημερίες στις οποίες εκ των πραγμάτων είναι άφαντη από τη Μονάδα. Η συγκεκριμένη Μονάδα έχει σε θεραπεία αποσιδήρωσης 5-6 ασθενείς την ημέρα.
Στη δε Αλεξανδρούπολη, αν και η Μονάδα ανήκει διοικητικά στην Αιματολογική Κλινική, οι θαλασσαιμικοί έχουν να δουν γιατρό από πέρυσι το καλοκαίρι (!) όπου έληξε η θητεία των επικουρικών.
«Οι ασθενείς έχουν φτάσει στο σημείο κάθε φορά που πηγαίνουν για μετάγγιση να αφήνουν το βιβλιάριο στη νοσηλεύτρια, η οποία προσπαθεί μέχρι το επόμενο ραντεβού τους να βρει γιατρό για να τους γράψει τα φάρμακα και τις εξετάσεις. Όλα στον αυτόματο» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Δήμος.
Τι σημαίνει η απουσία γιατρού; «Είμαστε χρόνιοι ασθενείς. Θέλουμε το γιατρό για τη συμβουλευτική σχετικά με τις επιπλοκές, τον θέλουμε για την καθοδήγηση και την προσαρμογή της θεραπείας αποσιδήρωσης ανάλογα με τις τιμές, τον θέλουμε για τον προγραμματισμό των εξετάσεων, ακόμα και για ψυχολογική υποστήριξη. Αυτό δεν υπάρχει όταν δεν είναι μέσα ένας γιατρός» τονίζει ο πρόεδρος του ΕΣΜ.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Εξαιρέσεις δομών από claw back και rebate

0

Όπως προέκυψε από ανακοίνωση της Αριστοτέλους για τα οικονομικά προβλήματα του Οικοτροφείου «Άγιοι Ανάργυροι», η ηγεσία έχει προβλέψει την εξαίρεση των προνοιακών δομών, φορέων που προσφέρουν σημαντική κοινωνική προσφορά, από τους μηχανισμούς claw- back και rebate με διάταξη σε νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί μέχρι τα Χριστούγεννα.
Στο δια ταύτα, για το 2015, ο ΕΟΠΥΥ έχει καταβάλει στο οικοτροφείο τα νοσήλια 7 μηνών.
Δύο μήνες έχουν παρακρατηθεί για την απόδοση claw back και rebate και οφείλονται τα νοσήλια τριών μηνών τα οποία θα αποδοθούν στις αρχές του 2016.
«Παράλληλα, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για ομαλοποίηση της ροής χρηματοδότησης όλων των φορέων με στόχο την απρόσκοπτη περίθαλψη των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων και την προάσπιση της δημόσιας υγείας», αναφέρεται.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

ΕΚΑΒ: Τι σχεδιάζει το Υπουργείο

0

Αποκατάσταση της ειδικής αποζημίωσης για το προσωπικό του ΕΚΑΒ που υπηρετεί σε πτητικά μέσα και εξαίρεση από τις περικοπές για μετακινήσεις θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας που θα κατατεθεί το επόμενο διάστημα στη Βουλή. Την ίδια ώρα, στο σχέδιο νόμου για τα προαπαιτούμενα που κατατέθηκε το Σάββατο περιλαμβάνεται και το νέο μισθολόγιο που, μεταξύ άλλων, επιφυλάσσει περιορισμό του επιδόματος παραμεθορίου.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας, Π. Πολάκης στη συνάντηση με το ΔΣ του Συμβούλιο του ΕΚΑΒ, σε νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί μέχρι τα Χριστούγεννα από το ελληνικό Κοινοβούλιο περιέχονται διατάξεις του Υπουργείου Υγείας που ρυθμίζουν και ζητήματα του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας.
Συγκεκριμένα θα επανέλθει η χορήγηση της ειδικής αποζημίωσης για το προσωπικό του ΕΚΑΒ, που εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία με ειδικά αεροπορικά μέσα, ενώ θα εξαιρεθούν από τις περικοπές οι μετακινήσεις εκτός έδρας του πάσης φύσεως προσωπικού του.
«Από τη ρύθμιση του ν.4336/2015 εξαιρείται, για το έτος 2016, η χορηγούμενη αποζημίωση για την προμήθεια στολής στους διασώστες και στα πληρώματα ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ», συμπληρώνει ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας, στην οποία λόγος γίνεται για ρύθμιση, στις διατάξεις του ίδιου νομοσχεδίου, της ασφάλισης του προσωπικού του Ε.Κ.Α.Β. και την εξαίρεση από τις ρυθμίσεις του ν.4336/2015 των παροχών παροχές που αφορούν την ασφάλιση του προσωπικού του ΕΚΑΒ.
Εν τω μεταξύ, στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή και ψηφίζεται την Τρίτη περιλαμβάνονται και οι νέες διατάξεις για το νέο μισθολόγιο, βάσει του οποίου αποσυνδέεται ο μισθός από το βαθμό. Σύμφωνα με τους εργαζόμενους στο ΕΚΑΒ, με τις νέες ρυθμίσεις διατηρούνται οι ώρες υπερωριακής απασχόλησης για το Κέντρο, ενώ περιορίζεται το Επίδομα Παραμεθόριων Περιοχών.
Συγκεκριμένα, οι ώρες για απογευματινή υπερωριακή εργασία για τα πληρώματα ασθενοφόρων του ΕΚΑΒ υπολογίζονται έως τις 200 ανά υπάλληλο και ανά εξάμηνο, ενώ διατηρείται και το Επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.
Ωστόσο, το Επίδομα Παραμεθόριων Περιοχών, που ανέρχεται στα 100 ευρώ θα χορηγείται πλέον μόνο σε Θράκη, Ανατολικό Αιγαίο, Δωδεκάνησα και για απόσταση έως 20 χλμ από τα σύνορα για τους νομούς Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Καστοριάς και Φλώρινας.
Πάντως, στη συνάντηση της Παρασκευής ο κ. Πολάκης δεσμεύτηκε ότι η πολιτική ηγεσία έχει ήδη καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια και έχει προχωρήσει σε συγκεκριμένες ενέργειες προκειμένου να ικανοποιηθούν τα αιτήματα των εργαζόμενων.
«Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά το θέμα της αποζημίωσης υπερωριών- εξαιρεσίμων- νυχτερινών, έχει ήδη ρυθμιστεί με τροπολογία του Υπουργείου Υγείας στην παράγραφο 7 του άρθρου 34 του ν. 4351/2015 (ΦΕΚ 164 Α’) στην οποία αναφέρεται ότι τα έσοδα που καταβάλλονται από τον ΕΟΠΥΥ διατίθενται συμπληρωματικά για την αποζημίωση εφημεριών, υπερωριών, εξαιρέσιμων και νυχτερινών των Φορέων Παροχής Υπηρεσιών Υγείας».

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Αναρτήθηκαν τα Δελτία Τιμών νέων Φαρμάκων

0

Πρόκειται για τα Δελτίων Τιμών Νέων Φαρμάκων Αναφοράς, καθώς και Νέων Υβριδικών και Γενοσήμων, των οποίων η επεξεργασία είχε ξεκινήσει από τα τέλη Σεπτεμβρίου και από τις αρχές Νοεμβρίου αντίστοιχα.
Ο Υπουργός Υγείας, Ανδρέας Ξανθός υπέγραψε τις δύο Υπουργικές Αποφάσεις (παρακάτω) και τις ανήρτησε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου, μαζί με τα Δελτία.
Η κίνηση αυτή προμηνύει, όπως όλα δείχνουν, την υπογραφή και δημοσίευση της Γενικής Ανακοστολόγησης Φαρμάκων, η οποία εδώ και σχεδόν μια εβδομάδα βρίσκεται στο γραφείο του κ. Ξανθού.
Είναι, όμως, ο αριθμός και η βαρύτητα των αλλαγών που συνέστησε η Επιτροπή Τιμών του Υπουργείου που έχει προβληματίσει τον Υπουργό, ο οποίος πρέπει να ισορροπήσει την μνημονιακή ανάγκη για οριζόντιες περικοπές με τη διασφάλιση της επάρκειας των φαρμάκων στην ελληνική αγορά, καθώς αρκετά σκευάσματα κινδυνεύουν να αποσυρθούν, αν οι τιμές τους πέσουν στα τάρταρα.

Με τη δημοσίευση της Υ.Α. που θα εφαρμόζει τις νέες τιμές των Φαρμάκων, θα πρέπει να περάσουν 30 ημέρες για τις φαρμακαποθήκες και 45 ημέρες για τα Φαρμακεία, έως ότου τεθούν σε ισχύ.

Υπουργική απόφαση_Νέα προϊόντα αναφοράς

Δελτίο τιμών νέων φαρμάκων αναφοράς

Υπουργική απόφαση_Νέα γενόσημα και υβριδικά προϊόντα

Δελτίο τιμών φαρμάκων_Νέα γενόσημα και υβριδικά

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

 

Σκιές στην ασφαλιστική συνείδηση των πολιτών

0

 

Η άρνηση ή η αδυναμία του ελληνικού κράτους να τηρήσει τις αποφάσεις της ελληνικής δικαιοσύνης σχετικά με την Ασπίς Πρόνοια είναι για τον Ανασφάλιστο το μεγαλύτερο ίσως θέμα που αφορά το θέμα της ανάπτυξης.  Πέρα από τις όποιες οικονομικές αναλύσεις για το Ασφαλιστικό , όταν κυριαρχεί η ανομία από το ελληνικό κράτος και η άρνηση εκπλήρωσης οφειλών του , τότε μην περιμένετε να υπάρξει ούτε ασφαλιστική ούτε φορολογική συνείδηση στους απλούς πολίτες.

Αλλά για ποια συνείδηση μιλάμε τώρα όταν η εξεύρεση ρευστότητας ανάμεσα στους επαγγελματίες της αγοράς είναι θέμα συζήτησης για όλους τους διαμεσολαβούντες.  Οι μήνες μετά την τραπεζική αργία, δηλαδή από τον Αύγουστο μέχρι σήμερα η ρευστότητα σε ασφαλιστικές εταιρείες , διαμεσολαβούντες έχει μειωθεί κατά 20-30% εάν κάνουμε αναγωγή στα αποτελέσματα εννεαμήνου των ασφαλιστικών εταιρειών.  Ασφάλιστρα  βέβαια πληρώνονται αλλά η ρευστότητα εξαυλώνεται μέσα σε Φόρους και λειτουργικά έξοδα που μας κατέκλυσαν τον Οκτώβριο- Νοέμβριο.

Η  ασφαλιστική αγορά θα κάνει μία διαφημιστική ρελανς τον  Δεκέμβριο  προσπαθώντας να φέροντας το κλίμα των εορτών κοντά στο κλίμα της ασφάλειας.  Οι πωλήσεις διευκολύνονται καλύτερα με την συναισθηματική προσέγγιση των Χριστουγέννων και της νέας χρονιάς παρά με τους φόβους των καταστροφών.  Μέσα στα πάρτυ ανοίγουν τα πορτοφόλια …

Σε μερικές ημέρες αλλάζει η χρονιά και η ασφαλιστική αγορά θα μπει σε καθεστώς Solvency II  και  θα χρειαστεί ένα άτυπο χρονικό διάστημα προσαρμογής 3 τουλάχιστον μηνών.  Αυτό  μάλιστα ζητούν οι περισσότερες ξένες ενώσεις ασφαλιστικών εταιρειών σε Γερμανία, Ιταλία και Γαλλία από την ΕΚΤ και την Ευρωπαική Επιτροπή.  Νομίζω ότι και στην Ελλάδα θα υπάρξει αυτό το χρονικό περιθώριο προσαρμογής.

Ο Υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού στα Greek Exports Awards 2015

0

Ο Υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, κ. Γιώργος Σταθάκης, θα κηρύξει την έναρξη και θα απονείμει το κορυφαίο βραβείο “Top Greek Export Company” στην τελετή απονομής των βραβείων Greek Exports Awards 2015, που θα πραγματοποιηθούν σήμερα στις 19:30 στο ξενοδοχείο Divani Caravel.

Στα Greek Exports Awards, που αποτελούν τα τελευταία τέσσερα χρόνια θεσμό για τον επιχειρηματικό κόσμο θα παραστούν εκπρόσωποι της πολιτικής ηγεσίας, επιχειρηματίες από όλους τους κλάδους και εκπρόσωποι φορέων. Στόχος της διοργάνωσης – της Ένωσης Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ) του υπουργείου Εξωτερικών σε συνεργασία με την εκδοτική συνεδριακή εταιρεία Ethos Media S.A.- είναι να  επιβραβευθούν οι άνθρωποι, οι ιδέες και οι συνεργασίες μεταξύ των κορυφαίων εξαγωγικών επιχειρήσεων της χώρας. Την τελετή της απονομής θα παρουσιάσει η δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ, Άννα Μπουσδούκου και κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης θα είναι ο Ομότιμος Καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, κ. Θεοδόσης Τάσιος.

 Τα βραβεία στις νικήτριες εταιρείες θα απονείμουν οι:

 

Print-Γιώργος Σταθάκης, Υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού

– Τζανέτος Καραντζής, Πρόεδρος, Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ)

– Γεώργιος Τσίπρας, Γενικός Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Αναπτυξιακής Συνεργασίας, Υπουργείο Εξωτερικών

-Βασίλης Κορκίδης, Πρόεδρος, Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ)

– Κωνσταντίνος Μίχαλος, Πρόεδρος, Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνώ(ΕΒΕΑ)

– Λίτσα Παναγιωτοπούλου, Γενική Γραμματεύς Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου και Πρόεδρος Επιτροπής του, ‘Εκπαίδευση Καινοτομία Επιχειρηματικότητα’

– Χριστίνα Σακελλαρίδη, Πρόεδρος, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων(ΠΣΕ)

– Μενέλαος Σαμαράς, Γενικός Γραμματέας, Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) & Αντιπρόεδρος και Υπεύθυνος Εξαγωγών, Γ. ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΒΕΕ

– Γιώργος Φλέσσας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, CIVITAS

 

Το πρόγραμμα της τελετής μπορείτε να δείτε εδώ

Περισσότερα στοιχεία για τα Greek Exports Awards 2015 θα βρείτε εδώ

 

 

 

 

 

 

Προσαρμοσμένα στις σύγχρονες ανάγκες τα νέα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας της Eurolife ERΒ

0

Η Eurolife ERB Ασφαλιστική επανασχεδίασε τις λύσεις που προσφέρει για την ασφάλιση κατοικίας, με βάση τη σταθερή επιδίωξή της να έχει κάθε άνθρωπος τη δυνατότητα να ασφαλίσει την κατοικία του ακόμη και στο νέο οικονομικό περιβάλλον.

 

Τα νέα προγράμματα προσφέρονται από το Δίκτυο Ανεξάρτητων Συνεργατών της Eurolife ERB Ασφαλιστικής (προγράμματα ΜultiHome Ευέλικτο και MultiHome Ολοκληρωμένο) και από το Δίκτυο καταστημάτων Eurobank και Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο (προγράμματα Sweet home smart στεγαστικού και Sweet home smart). Οι επιλογές που προσφέρονται καλύπτουν είτε την ανάγκη όσων έχουν πάρει δάνειο και θέλουν να ασφαλίσουν την κατοικία τους μόνο από τους κινδύνους που ζητεί η τράπεζά τους είτε την ανάγκη όσων επιθυμούν να παρέχουν στην κατοικία τους ολοκληρωμένη ασφαλιστική προστασία.

 

Τα νέα προγράμματα της Eurolife ERB Ασφαλιστικής καλύπτουν κάθε είδος κατοικίας και προσαρμόζονται σε κάθε οικονομικό επίπεδο, ώστε όλοι όσοι συνειδητοποιούν πόσο μεγάλη σημασία έχει να ασφαλίσουν την περιουσία τους, δηλαδή τους κόπους μιας ζωής, να έχουν αντικειμενικά τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε αυτή την απόφαση.

 

Όλα τα νέα προγράμματα κατοικίας προσφέρουν:

  • Αποζημίωση σύμφωνα με το κατασκευαστικό κόστος του ακινήτου.
  • Αντικατάσταση των κατεστραμμένων αντικειμένων του περιεχομένου της κατοικίας με αντίστοιχα καινούργια αντικείμενα, ίσης αξίας.
  • Άμεση εξυπηρέτηση με απλές και σύντομες διαδικασίες
  • Νέους, αναμορφωμένους όρους ώστε το Ασφαλιστήριο να αποτελεί πλέον έναν εύχρηστο οδηγό που θα βοηθήσει τον ασφαλισμένο να χρησιμοποιήσει πιο εύκολα όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται.

 

Επιπλέον με τα προγράμματα MultiHome Ολοκληρωμένο, Sweet home smart και Sweet home smart στεγαστικού, παρέχεται η Υπηρεσία Επισκευής Ζημιών Eurolife ERB Repair, η οποία διατίθεται σε επιλεγμένα αστικά κέντρα. Κάνοντας χρήση συνεργείου της συγκεκριμένης υπηρεσίας, ο ασφαλισμένος έχει εξάμηνη εγγύηση καλής εκτέλεσης εργασιών και μείωση ενδεχόμενης απαλλαγής.

 

 

Κοινός παρονομαστής των νέων προγραμμάτων ασφάλισης κατοικίας της Eurolife ERB Ασφαλιστικής, είναι η ευελιξία τους και η δυνατότητα προσαρμογής τους στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε πελάτη σε ιδιαίτερα χαμηλό κόστος. Επιπλέον, μειώθηκαν οι ελάχιστες κατασκευαστικές αξίες, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα της αγοράς κατοικίας.

 

 

Η καταβολή του ασφαλίστρου μπορεί να γίνεται κάθε 3, 6 ή 12 μήνες ενώ προσφέρονται εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής των ασφαλίστρων, ώστε να παρέχεται η μέγιστη δυνατή διευκόλυνση στον πελάτη.

 

Τα νέα προγράμματα κατοικίας συμμετέχουν και αυτά, στο πρόγραμμα επιβράβευσης «Επιστροφή» και συνεπώς όσοι πελάτες επιλέξουν πάγια εντολή μέσω της πιστωτικής κάρτας Eurobank που συμμετέχει στο πρόγραμμα, θα έχουν «επιστροφή» 3% του ασφαλίστρου για όλη τη διάρκεια ισχύος του συμβολαίου.

 

Αφού κάποιος ενημερωθεί για τις γενικές περιγραφές των προγραμμάτων από το site της εταιρείας http://www.eurolife.gr/el/Products/Home, η καλύτερη λύση είναι να συζητήσει τις εναλλακτικές λύσεις που έχει με τον ασφαλιστικό του συνεργάτη, ο οποίος γνωρίζει πλήρως και σε βάθος όλες τις λεπτομέρειες των προγραμμάτων κατοικίας της Eurolife ERB, και μπορεί να συνεισφέρει αποτελεσματικά στη λήψη της απόφασης και την επιλογή του καταλληλότερου προγράμματος βάσει των αναγκών του.

 

Συνοπτικές πληροφορίες για τα νέα προγράμματα της Eurolife ERB

ΜultiHome Ευέλικτο: Προσφέρει προστασία σε περίπτωση ζημιάς από τους πιο σημαντικούς κινδύνους που απειλούν μία κατοικία μέσω της παροχής 10 βασικών καλύψεων που αφορούν σε πυρκαγιά, σεισμό, πτώση δέντρων και πρόσκρουση οχημάτων, κάλυψη εξόδων κι αμοιβών, κλοπή. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης δυο πακέτων συμπληρωματικών καλύψεων ώστε να εξασφαλίσει ο ασφαλισμένος ολοκληρωμένη προστασία σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία του.

Το πρόγραμμα ενδείκνυται για την ασφάλιση ενυπόθηκων κατοικιών καθώς παρέχει κάλυψη από τους κινδύνους που απαιτεί κάθε τράπεζα.

 

ΜultiHome Ολοκληρωμένο: Προσφέρει αποτελεσματική προστασία μέσω της παροχής 26 βασικών καλύψεων που αφορούν σε πυρκαγιά, σωληνώσεις, φυσικές καταστροφές, θραύσεις, πολιτικούς κινδύνους, πτώση δέντρων και πρόσκρουση οχημάτων, κάλυψη εξόδων κι αμοιβών, κλοπή και σχετικές ζημιές, αστική ευθύνη προς τρίτους από πυρκαγιά ή έκρηξη.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης τριών πακέτων συμπληρωματικών καλύψεων αλλά και μεμονωμένων συμπληρωματικών καλύψεων ώστε να εξασφαλίσει ο ασφαλισμένος ολοκληρωμένη προστασία σύμφωνα με τις ανάγκες του σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία του, σε περίπτωση που προκαλέσει άθελά του ζημιά ή βλάβη  σε τρίτους, σε περίπτωση προσωπικού ατυχήματος, σε περίπτωση που χρειαστεί νομική προστασία κ.α.

Τα προγράμματα ΜultiHome Ευέλικτο και ΜultiHome Ολοκληρωμένο προσφέρονται από το Δίκτυο Ανεξάρτητων Συνεργατών της Eurolife ERB.

 

Sweet home smart στεγαστικού: Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για ενυπόθηκες κατοικίες και παρέχει προστασία από τους κινδύνους που απαιτεί το δάνειο κάθε Τράπεζας. Οι 15 βασικές καλύψεις του προγράμματος περιλαμβάνουν καλύψεις που αφορούν σε πυρκαγιά, σεισμό, πολιτικούς κινδύνους, πτώση δέντρων και πρόσκρουση οχημάτων, κάλυψη εξόδων κι αμοιβών, κλοπή, αστική ευθύνη προς τρίτους από πυρκαγιά ή έκρηξη.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης πέντε πακέτων συμπληρωματικών καλύψεων αλλά και μεμονωμένων συμπληρωματικών καλύψεων ώστε να εξασφαλίσει ο ασφαλισμένος ολοκληρωμένη προστασία σύμφωνα με τις ανάγκες του σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία του, σε περίπτωση που προκαλέσει άθελά του ζημιά ή βλάβη  σε τρίτους, σε περίπτωση προσωπικού ατυχήματος, σε περίπτωση που χρειαστεί νομική προστασία κ.α.

 

Sweet home smart: Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για όσους θέλουν να καλύψουν αποτελεσματικά την κατοικία τους μέσω της παροχής 30 καλύψεων που αφορούν σε πυρκαγιά, σωληνώσεις, φυσικές καταστροφές, θραύσεις, πολιτικούς κινδύνους, πτώση δέντρων & πρόσκρουση οχημάτων, κάλυψη εξόδων κι αμοιβών, αλλοίωση τροφίμων, κλοπή και σχετικές ζημιές, αστική ευθύνη προς τρίτους από πυρκαγιά ή έκρηξη, υπηρεσίες βοήθειας και άμεσης επέμβασης.

Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης δυο πακέτων συμπληρωματικών καλύψεων αλλά και μεμονωμένων συμπληρωματικών καλύψεων ώστε να εξασφαλίσει ο ασφαλισμένος ολοκληρωμένη προστασία σύμφωνα με τις ανάγκες του σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία του, σε περίπτωση που προκαλέσει άθελά του ζημιά ή βλάβη σε τρίτους, σε περίπτωση προσωπικού ατυχήματος, σε περίπτωση που χρειαστεί νομική προστασία κ.α.

 

Τα προγράμματα Sweet home smart στεγαστικού και Sweet home smart προσφέρονται από τα τραπεζικά καταστήματα του δικτύου Eurobank και Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.

Υδρόγειος: Ηλεκτρονικό Underwriting στον Κλάδο Οχημάτων

0

του Κωνσταντίνου Λαπιδάκη, Διευθυντή Ανάληψης Κινδύνων στην Υδρόγειο

 

Ένα νέο δυναμικό εργαλείο, το ηλεκτρονικό underwriting, θέτει στα χέρια των συνεργατών της η Υδρόγειος, αναβαθμίζοντας δραστικά τη διαδικασία ανάληψης κινδύνων και έκδοσης συμβολαίων στον κλάδο οχημάτων.

 

YDROGEIOS
Κωνσταντίνος Λαπιδάκης

Το νέο εργαλείο καθιστά το συνεργάτη ικανό να προχωρά στην άμεση έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, μέσα από μία αντικειμενική και αυτοματοποιημένη διαδικασία δημιουργίας αίτησης και έγκρισης του αναλαμβανόμενου κινδύνου, βελτιώνοντας ουσιαστικά τους χρόνους και την ποιότητα της παρεχόμενης προς τον ασφαλισμένο εξυπηρέτησης. Τι είναι το ηλεκτρονικό underwriting Με το ηλεκτρονικό underwriting ο συνεργάτης μπορεί πλέον να δημιουργεί μία αίτηση ασφάλισης για όλες τις χρήσεις του κλάδου οχημάτων και να την μετατρέπει σε συμβόλαιο με αυτόματη, στις περισ- σότερες περιπτώσεις, έγκριση. Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί εξο- λοκλήρου από την Υδρόγειο, με τη συνεργασία των Διευθύνσεων Ανά- ληψης Κινδύνων και Μηχανογράφη- σης και την υποστήριξη της Infopad. Έχει σχεδιασθεί με γνώμονα τη φιλοσοφία της εταιρείας και τις ανά- γκες του δικτύου των συνεργατών της ενώ, επιπλέον, ανταποκρίνεται πλήρως στα πρότυπα του Solvency για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά στην ανάληψη κινδύνων. Η χρήση της διέπεται από απλότητα και ευκολία.

Η εφαρμογή έχει ενσωματωθεί στην ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα διαχείρισης και έκδοσης συμβολαίων YdrogiosOnLine, δίνοντας τη δυνατότητα στο συνεργάτη μας, άμεσα και εύκολα, να: z Δημιουργεί και αποθηκεύει ηλεκτρονικά αιτήσεις ασφάλισης για το σύνολο των χρήσεων του κλάδου οχημάτων, των προγραμμάτων ασφάλισης και ασφαλιστικών καλύψεων που παρέχει η εταιρεία. z Να επισυνάπτει και αποθηκεύει ηλεκτρονικά όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα της αίτησης. z Να μετατρέπει, στην πλειονότητα των περιπτώσεων με αυτόματη έγκριση από την εφαρμογή, μία αίτηση σε συμβόλαιο και να προ- χωρά άμεσα στην εκτύπωση και παράδοσή του στον πελάτη, μαζί με τα απαραίτητα συνοδευτικά έντυπα. Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής ο συνεργάτης μπορεί: z Να διαχειριστεί με εύκολο τρόπο των σύνολο των αιτήσεων ασφάλισης οχημάτων, ελέγχοντας ανά πάσα στιγμή το status έγκρισής τους (αυτοεγκρινόμενες, εγκρινόμενες από την εταιρεία, απορριφθείσες και λόγοι). z Να ελέγξει το status και την ιστορικότητα των απαραίτητων συνοδευτικών εγγράφων (άδεια κυκλοφορίας οχήματος, δίπλωμα οδηγού, άλλα έγγραφα κατά περίπτωση). z Να διορθώσει ανά πάσα στιγμή στοιχεία της αίτησης, να επιλέξει διαφορετικό ασφαλιστικό πρόγραμμα, να προσθέσει ή αφαιρέσει καλύψεις.

Το ηλεκτρονικό underwriting εισάγει συνεπώς μία συστηματική, αντικειμενική και αυτοματοποιημένη προσέγγιση στη διαδικασία ανάληψης κινδύνων του κλάδου οχημάτων. Μεταφέροντας λειτουργίες που παραδοσιακά εκτελούνταν από τις κεντρικές υπηρεσίες της εταιρείας στα σημεία πώλησης, μειώνει δραστικά τη γραφειοκρατία και επιταχύνει τη διαδικασία έκδοσης συμβολαίου με άμεσα οφέλη για τον συνεργάτη και πελάτη μας. Επιπλέον, η εφαρμογή λειτουργεί αλληλένδετα με τις υπόλοιπες ψηφιακές εφαρμογές της εταιρείας συμβάλλοντας, συνολικά, στον σύγχρονο και πλέον αποδοτικό τρόπο λειτουργίας της. Η Υδρόγειος έχει ήδη ξεκινήσει την υλοποίηση του ηλεκτρονικού underwriting και στους υπόλοιπους κλάδους ασφάλισης (περιουσία, αστική ευθύνη, προσωπικό ατύχημα, κτλ.), έργο που πρόκειται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2016.

 

Τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού underwriting για το συνεργάτη και πελάτη:

– Αυτόματη έγκριση αιτήσεων ασφάλισης οχημάτων στο 90% των περιπτώσεων

– Άμεση έκδοση συμβολαίου, σε λίγα λεπτά της ώρας

– Απλό και χρηστικό σύστημα

– Ακριβής και αντικειμενική διαδικασία αξιολόγησης κινδύνων

– Εύκολη διαχείριση, έλεγχος και ηλεκτρονική διαχείριση αρχείων (αίτηση, συνοδευτικά έντυπα, κτλ.)

– Μείωση γραφειοκρατίας

– Εστίαση του διαμεσολαβητή στο συμβουλευτικό κομμάτι της πώλησης

– Εξοικονόμηση χρόνου και μείωση εξόδων

– Άμεση και καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη – Βελτίωση διαδικασίας πωλήσεων

 

Για την υποστήριξη των συνεργατών μας και την άμεση διαδικασία έγκρισης, όπου απαιτείται, των αιτήσεων ασφάλισης οχημάτων, το Τμήμα Ανάληψης Κινδύνων Κλάδου Οχημάτων λειτουργεί με εκτεταμένο ωράριο, Δευτέρα – Παρασκευή, 08:00 – 20:00 και Σάββατο, 08:00 – 15:30

 

Για την άμεση ένταξή τους στην εφαρμογή, οι συνεργάτες μας μπορούν να απευθύνονται στους αρμόδιους επιθεωρητές πωλήσεων ή στο Τμήμα Υποστήριξης Πωλήσεων/Συμβάσεων της εταιρείας, στo τηλ. 210 9477332.

 

Πηγή: Περιοδικό VOICE

 

 

Το «σκοτεινό» παρελθόν του ΚΕΕΛΠΝΟ

0

Συνολικά, 250 φάκελοι εξετάστηκαν από τους επιθεωρητές του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ) , που, όπως κατήγγειλαν ο Υπουργός και ο Αναπληρωτής Υπουργός παραδόθηκαν με δυσκολία.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο Π. Πολάκης και που φέρουν ενδείξεις κατασπατάλησης δημόσιου χρήματος, ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανήλθε στα 9.762.000 ευρώ. Από αυτά συμβασιοποιήθηκαν 4.575.000 ευρώ και τελικά πληρώθηκαν 3.026.000 ευρώ.
«Από αυτά το 1,5 εκατ. ευρώ θα μπορούσε να μη δοθεί καθόλου, καθώς αφορούσε μηνύματα που θα μπορούσαν να προβληθούν δωρεάν», ανέφερε ο κ. Πολάκης.
Στην υπόθεση εμπλέκονται 15 εταιρίες, αλλά μεγάλο μέρος της καμπάνας φέρεται να ανατέθηκε σε μια εξ αυτών.
Οι πηγές χρηματοδότησης ήταν τρεις, η μια από το ΕΣΠΑ, οι άλλες προήλθαν από ίδιους πόρους και μετατροπή χρήσης ενός μέρους του δανείου, που είχε ληφθεί από το ΚΕΕΛΠΝΟ για την πανδημία της γρίπης, ύψους 200 εκατ. ευρώ.
Η εκστρατείες αφορούσαν στην πρόληψη για τον καρκίνο και τα γενόσημα, που δεν αποτελούν αρμοδιότητα του ΚΕΕΛΠΝΟ, την εποχική γρίπη, καθώς και την υποστήριξη νομικών δράσεων του Υπουργείου για την ορθή χρήση των αντιβιοτικών και για τον HIV.
Παρατυπίες διαπιστώνεται στην ανάθεση σε διαφημιστικές εταιρίες, π προβλήματα στον τρόπο πρόσκλησης, ή καλύτερα μη πρόσκλησης, ενδιαφέροντος, στην επιλογή αναδόχου.
Επιπλέον, ύποπτη είναι η ανάγκη χρήσης ενδιάμεσων παρόχων, των διαφημιστικών εταιριών δηλαδή, στη συζήτηση με τα ΜΜΕ, ενώ διαπιστώνονται και επαναλαμβανόμενα μοτίβα των εταιριών που επιλέγονται.
Βάσει του πορίσματος, που έχει σταλεί στον Εισαγγελέα, διαπιστώνονται, κατά την Αριστοτέλους, ευθύνες στη διοίκηση του ΚΕΕΛΠΝΟ, καθώς και στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, της περιόδου εκείνης.
Αναζητούνται, δε, τόσο ευθύνες ποινικές όσο και πειθαρχικές.
«Από την πλευρά μας υπάρχει ισχυρή πολιτική βούληση, όχι μόνο στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Στόχος είναι μια συνολική εξυγίανση του εθνικού συστήματος υγείας», δήλωσε ο Υπουργός, Ανδρέας Ξανθός. «Δεν ήρθαμε για να κάνουμε πολιτική καριέρα και να επενδύσουμε σε προσωπική στρατηγική», συμπλήρωσε.
«Ο χώρος της Υγείας βρίθει παρανομιών, θα μπορούσαμε αυτά τα χρήματα να τα χαρακτηρίσει κάποιος και ψίχουλα συγκριτικά με άλλα, αλλά πρόκειται για δημόσιο χρήμα», υπογράμμισε ο κ. Πολάκης.
Από την πλευρά του ο Υπουργός διευκρίνισε πως δεν υπάρχει κλίμα συλλογικής ενοχοποίησης στο ΚΕΕΛΠΝΟ.
«Υπάρχει εξαιρετικό δυναμικό και υπάλληλοι ευσυνείδητοι», ανέφερε, προαναγγέλλοντας αλλαγές, με συνολική αναδιοργάνωση του χώρου της Υγείας, με θεσμικές αλλαγές και επανεξέταση του ρόλου κάθε φορέα.
Πάντως, η ατμόσφαιρα στη συνέντευξη τύπου ήταν όχι απλά ηλεκτρισμένη αλλά εκρηκτική, με τον αναπληρωτή Υπουργό Υγείας να επιτίθεται με ακραίους χαρακτηρισμούς και άγριο ύφος προς τους δημοσιογράφους. Ο κ. Πολάκης αντέδρασε με εκνευρισμό και ένταση στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων γύρω από τη διαρροή του πορίσματος και τη διαδικασία αξιολόγησης των διοικητές.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr