back to top
7.8 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 15 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1742

Βusiness day από την Axa

0

Με μια ολοήμερη εκδήλωση όπου συνδέθηκε ο ενθουσιασμός και ο ρυθμός της νέας γενιάς με το ρυθμό και τη δυναμική των ανθρώπων της ΑΧΑ, ολοκληρώθηκε ένα σημαντικό βήμα για την πρωτοβουλία της Εταιρείας να υποστηρίξει τους νέους της χώρας μας στην επαγγελματική τους πορεία.

Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ, στο πλαίσιο του προγράμματος «AXA 4 YOUth» που έχει σχεδιάσει, υλοποίησε στις εγκαταστάσεις της Εταιρείας ένα ολοκληρωμένο εργαστήριο. Μέσα από αυτό εισήγαγε 30 φοιτητές από πανεπιστήμια της Ελλάδας στην ασφαλιστική αγορά και τους βοήθησε να προετοιμαστούν για τα επόμενα επαγγελματικά τους βήματα.

Φοιτητές από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Πειραιά, την ΑΣΟΕΕ και το Πανεπιστήμιο της Πάτρας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα Μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής, να συζητήσουν μαζί τους για πλείστα θέματα και να ενημερωθούν για το παρόν και το μέλλον της ελληνικής και παγκόσμιας ασφαλιστικής αγοράς. Επιπλέον μέσα από την αλληλεπίδραση με στελέχη από διαφορετικές διευθύνσεις, ενημερώθηκαν για μια σειρά από θέματα που σχετίζονται τόσο με την καθημερινή λειτουργία όσο και με την ανάπτυξη της ΑΧΑ.

Τους φοιτητές καλωσόρισε στην αρχή της ημέρας η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ κ. Άννα Μανιάτη και ακολούθως ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Ερρίκος Μοάτσος τους εισήγαγε στην παγκόσμια και την ελληνική ασφαλιστική αγορά. Η κ. Κλειώ Σταυρίδου από τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού αναφέρθηκε στην ΑΧΑ Ασφαλιστική και τις βασικές λειτουργίες της και ο Διευθυντής Marketing & Ανάπτυξης Προϊόντων κ. Μπάμπης Αναστασιάδης ανέπτυξε θέματα σχετικά με τη Διεύθυνσή του. Ο Οικονομικός Διευθυντής κ. Frank Marqué ανέλυσε οικονομικά ζητήματα που σχετίζονται με τη διαχείριση ρίσκου και ακολούθως: ο Διευθυνής Λειτουργιών κ. Λυκούργος Πέτροβας, ο Διευθυνής Πληροφορικής κ. Δημήτρης Τρανούδης και ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής κ. Νίκος Σακελλαρίου απάντησαν σε μια σειρά από ερωτήσεις. Από πλευράς της η κ. Άννα Μανιάτη παρουσίασε σε λεπτομέρεια τη λειτουργία της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού, εστιάζοντας την παρουσίασή της σε θέματα «Καινοτομίας» και «Career Path» στην ΑΧΑ.

Η ημερίδα έκλεισε με τον «Κύκλο των κρουστών» που είχε ως στόχο να συνδυάσει το ρυθμό των νεαρών φοιτητών με αυτόν της ΑΧΑ. Ο facilitator της ενότητας κατάφερε μέσα σε 50 λεπτά να κάνει όλους τους συμμετέχοντες (φοιτητές και ανθρώπους της Εταιρείας) να παίξουν με κρουστά ένα λάτιν κομμάτι. Ως μαέστρος και leader βοήθησε κάθε μέλος της ομάδας να ακούσει και να σεβαστεί το ρυθμό των υπολοίπων ώστε όλοι μαζί να δημιουργήσουν ένα εύηχο, ομαδικό αποτέλεσμα.

AXA_BD_3

Η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ κ. Άννα Μανιάτη, δήλωσε: «Το πρόγραμμα “ΑΧΑ 4 YOUth” συνδέεται με την παγκόσμια πρωτοβουλία “Alliance for youth”, που έχει ως στόχο να υποστηρίξει και να προετοιμάσει τη νέα γενιά για ένα καλύτερο μέλλον. Το σημερινό business day ήταν το πρώτο που διοργανώσαμε και θα συνεχίσουμε με μια σειρά από σχετικές ενέργειες. Επιπλέον, για την τριετία 2015 – 2017 έχουμε θέσει ως στόχο να προσφέρουμε προγράμματα πρακτικής άσκησης σε πολλούς νέους, προσφέροντάς τους έτσι σημαντικά εχέγγυα στην εκκίνηση της επαγγελματικής τους πορείας».

Giuseppe Zorgno: Η AIG διεκδικεί υψηλότερη θέση στην αγορά

0

[starbox]

Η AIG «ό,τι πει το κάνει». Είναι εταιρεία που καινοτομεί, πρωτοπορεί και δίνει άλλη διάσταση στην ασφάλιση. Δεν σταματά να δημιουργεί νέα προγράμματα, να εξελίσσεται και να γίνεται καλύτερη, προσφέροντας λύσεις σε σύγχρονες ασφαλιστικές ανάγκες. Σε επίπεδο τόσο retail όσο και corporate προσφέρει υψηλής ποιότητας προγράμματα, πρωτοποριακά από κάθε άποψη.

Με αυτήν την επισήμανση ο κύριος Giuseppe Zorgno, Country Manager Greece and Cyprus της AIG, δηλώνει βέβαιος για τη συνέχεια της παγκοσμίου κύρους εταιρείας που εκπροσωπεί, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι:

 

  • Η AIG θέλει και μπορεί να ξεχωρίζει, γι’ αυτό και διεκδικεί διαρκώς μια υψηλότερη θέση στην ελληνική αγορά.
  • Πιστεύουμε στις σταυροειδείς πωλήσεις και αξιοποιούμε τη μέθοδο αυτή για να αναπτυχθούμε.
  • Η κερδοφορία που αδιάκοπα επιτυγχάνεται για σχεδόν δέκα συνεχόμενα έτη έχει κάνει την Ελλάδα να ξεχωρίζει στον όμιλο της AIG.
  • Θα συνεχίσουμε και το 2015 την ανοδική πορεία σε όλους τους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιούμαστε.
  • Στις γενικές ασφαλίσεις, βρισκόμαστε σταθερά στις πρώτες θέσεις της κατάταξης των εταιρειών, και αυτό αποδεικνύει την ανταπόκριση που βρίσκουμε σε συνεργάτες και ασφαλισμένους, την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση με τις οποίες μας περιβάλλουν.
  • Είμαστε απολύτως συνεπείς στους συνεργάτες μας και στους πελάτες τους.
  • Έχουμε καλά ασφαλιστικά προϊόντα, ακολουθούμε πειθαρχημένη πολιτική, σεβόμαστε την αυτονομία του συνεργάτη και εξυπηρετούμε άμεσα τις ζημιές.

 

Για την ασφαλιστική αγορά, ο κύριος Zorgno υποστηρίζει πως από το 2016 θα ακολουθήσει ανοδική πορεία, στην οποία η AIG είναι αποφασισμένη όχι μόνο να βρίσκεται μπροστά αλλά και να διεκδικήσει πρωταγωνιστική θέση.

 

iw? Πείτε μας λίγα λόγια για την AIG και για τη θέση της στην αγορά.

 

Giuseppe Zorgno: Αν και το περιβάλλον της οικονομίας είναι δύσκολο, εμείς παραμένουμε υψηλά σε παραγωγή. Η κερδοφορία μας, που μετρά σχεδόν δέκα συνεχόμενα χρόνια, έχει κάνει την Ελλάδα να ξεχωρίσει στον όμιλο της AIG. Θα συνεχίσουμε αυτήν την πορεία σε όλους τους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιούμαστε και το 2015, παρά την κάμψη που παρατηρείται. Στόχος μας είναι να προχωρήσουμε ανοδικά. Να τονίσω ότι στις γενικές ασφαλίσεις βρισκόμαστε σταθερά στις πρώτες θέσεις της κατάταξης των εταιρειών, και αυτό αποδεικνύει την ανταπόκριση που βρίσκουμε σε συνεργάτες και ασφαλισμένους, την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση με τις οποίες μας περιβάλλουν.

 

iw? Πραγματοποιήσατε μια μεγάλη καμπάνια στον κλάδο αυτοκινήτου. Πείτε μας, πέτυχε, απέδωσε; Συνεχίζει να σας ενδιαφέρει ο κλάδος;

 

G.Z.: Ναι, απέδωσε η προσπάθειά μας, καθώς δείξαμε ότι μπορούμε να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί. Αυξήθηκε περισσότερο από 25% η καθημερινή ροή εργασιών την περίοδο που έτρεχε η διαφημιστική προβολή. Είμαστε ικανοποιημένοι και θα συνεχίσουμε να εμμένουμε στο αυτοκίνητο. Μετράμε τις δυνατότητές μας και πράττουμε ανάλογα, προς όφελος του πελάτη. Στους ασφαλισμένους του κλάδου αυτοκινήτου μπορούμε να προσφέρουμε περισσότερα, εστιάζοντας εκεί που είμαστε ανταγωνιστικοί, με ουσιαστικές καλύψεις και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

 

iw? Αναφέρεστε σε σταυροειδείς πωλήσεις;

 

G.Z.: Ναι, γιατί πιστεύουμε σε αυτές και γιατί μπορούμε να προσφέρουμε μια σειρά προϊόντων που καλύπτουν το σύνολο των αναγκών ιδιωτών και επιχειρήσεων. Παράλληλα, βλέπουμε και το ενδιαφέρον των πελατών μας, καθώς έχουμε ανταποκριθεί με συνέπεια και σταθερότητα απέναντί τους. Για παράδειγμα, μπορούμε να στοχεύσουμε σε περίπου 27 χιλιάδες σπίτια-οικογένειες. Σε αυτήν την κατεύθυνση, καταλαβαίνετε, έχουμε μεγάλο πεδίο για να αναπτυχθούμε.

 

iw? Πού πιστεύετε ότι ξεχωρίζετε στην αγορά; Πού εκτιμάτε ότι έχετε την πρωτιά;

 

G.Z.: Εκτός από το αυτοκίνητο, είμαστε πολύ ανεπτυγμένοι στις ασφαλίσεις επιχειρήσεων. Οι επιχειρηματίες μάς έχουν ξεχωρίσει ως εταιρεία και έχουν εμπιστευθεί σε εμάς τη δραστηριότητά τους. Είμαστε μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στην αγορά, έχοντας δημιουργήσει πρώτοι στην Ελλάδα προϊόντα όπως η ασφάλιση Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης, Περιβαλλοντικής Ευθύνης, Ανάκλησης Προϊόντων, αλλά και το πιο πρόσφατο CyberEdge, το προϊόν ασφάλισης έναντι ηλεκτρονικών και διαδικτυακών κινδύνων. Μπορώ να πω ότι η αγορά γνωρίζει τι προσφέρουμε. Οι ασφαλίσεις επιχειρήσεων είναι ένας μεγάλος κλάδος για εμάς και συμβάλλουν τόσο στη συνεχή κερδοφορία μας όσο και στην ενίσχυση της υπεραξίας μας.

 

iw? Σε ποιους άλλους τομείς ασφάλισης δίνετε έμφαση; Πού εστιάζεστε και πώς θα αναπτυχθείτε;

 

G.Z.: Όπως προαναφέραμε, μας ενδιαφέρει ο τομέας του αυτοκινήτου. Επίσης, στις προτεραιότητές μας είναι ο κλάδος ασφάλισης κατοικιών, η ασφάλιση προσωπικού ατυχήματος και η ασφάλιση ταξιδιού. Ακόμη, έχουμε στοχευμένη δραστηριότητα σε πελάτες με περιουσιακά στοιχεία υψηλής αξίας, στους οποίους προσφέρουμε καλύψεις και υπηρεσίες που ξεφεύγουν από τις συνηθισμένες της αγοράς. Όλα αυτά είναι ένα στοιχείο διαφοροποίησης της εταιρείας μας. Είναι εταιρική άποψη το να θέλουμε να ξεχωρίζουμε με αυτά που προσφέρουμε και απαιτεί πολλή εργασία, ομαδικό πνεύμα και επιμονή για να το πετυχαίνουμε. Εμείς το καταφέρνουμε στην AIG, και αυτό μας διαφοροποιεί.

 

iw? Πείτε μας πώς βλέπετε το μέλλον της αγοράς;

 

G.Z.: Το 2015 θα είναι ακόμη μία χρονιά με δυσκολίες, που εκτιμώ όμως πως θα είναι λιγότερες από το παρελθόν. Δεν μπορεί –και δεν πρέπει– να υποχωρήσει κι άλλο η ελληνική ασφαλιστική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, νομίζω πως από το 2016 η αγορά και οι εταιρείες θα ξεκινήσουν ανοδική πορεία. Αυτό βέβαια που πρέπει να προσδιοριστεί είναι με ποιον τρόπο, ποια εργαλεία και στόχευση κάθε εταιρεία θα διεκδικήσει το μερίδιό της.

 

iw? Εσείς ενδιαφέρεστε να διεκδικήσετε μερίδια και με ποιον τρόπο θα το πετύχετε;

 

G.Z.: Φυσικά και θέλουμε να κερδίσουμε μία ακόμη καλύτερη θέση στην αγορά και να παίξουμε ρόλο στην αναμενόμενη ανάκαμψη. Έχουμε θέσει στόχο να διπλασιάσουμε τα μεγέθη μας στην πενταετία και, μαζί με την αγορά της Κύπρου, να ανέβουμε σε παραγωγή από τα 138 εκατ. ευρώ στα περίπου 250 εκατ. ευρώ.

 

iw? Πώς θα διεκδικήσετε την άνοδό σας;

 

G.Z.: Συνεχίζοντας τη μέχρι σήμερα πορεία μας και την προσφορά μας στην ιδιωτική ασφάλιση. Η AIG είναι εταιρεία που καινοτομεί, πρωτοπορεί και δίνει άλλη διάσταση στην ασφάλιση. Δεν έχουμε σταματήσει να φέρνουμε νέα προγράμματα, να εξελίσσουμε στο μέγιστο την προσφορά μας, να απαντάμε σε σύγχρονες ασφαλιστικές ανάγκες. Σε επίπεδο τόσο retail όσο και corporate προσφέρουμε υψηλής ποιότητας προγράμματα, πρωτοποριακά από κάθε άποψη. Έχουμε ενδιαφέρον και προσήλωση στην καινοτομία, αλλά και στην εξυπηρέτηση που πελάτη. Δεν είναι τυχαίος ο αριθμός των προϊόντων που πρώτοι παρουσιάσαμε στην ελληνική αγορά, όπως σας ανέφερα παραπάνω. Αυτό επιβεβαιώνει ότι είμαστε ένα βήμα μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

 

iw? Πείτε μας για τους συνεργάτες της AIG.

 

G.Z.: Έχουμε περίπου 1.500 συνεργάτες και η ανάπτυξή μας οφείλεται σε αυτούς. Πιστεύουμε σε αυτούς, έχουμε συνέπεια απέναντί τους και απέναντι στους ασφαλισμένους πελάτες μας. Όλοι γνωρίζουν ότι η AIG «ό,τι πει το κάνει». Αυτό τηρούμε εμείς στην εταιρεία και οι συνεργάτες μας στους πελάτες τους. Έχουμε καλά ασφαλιστικά προϊόντα, ακολουθούμε πειθαρχημένη πολιτική, σεβόμαστε την αυτονομία του συνεργάτη και εξυπηρετούμε άμεσα τις ζημιές. Όλα αυτά συνιστούν τη σταθερότητα που διαθέτει η AIG.

 

iw? Ποια είναι η άποψή σας για την επιστημονική προσέγγιση της ασφαλιστικής εργασίας; Χρειάζεται; Επιβάλλεται; Είναι πλεονασμός;

 

G.Z.: Είναι αναγκαίο να αποκτήσει η ασφαλιστική εργασία αυτή τη χροιά της επιστημονικής προσέγγισης. Υπάρχει ανάγκη να προσδιοριστούν με όλο και μεγαλύτερη ακρίβεια δεδομένα, παράμετροι, εκτιμήσεις και πολλά άλλα, τα οποία μόνο όταν τα προσεγγίσεις επιστημονικά μπορούν να μετρηθούν σωστά και να αποτελέσουν τη βάση για ένα επόμενο βήμα. Η επιστήμη δίνει εργαλεία και σε εμάς τους ασφαλιστές, σε όποιο επίπεδο εργασίας και να βρισκόμαστε, με τα οποία μπορούμε να προάγουμε τη δουλειά μας. Μέσω της απόδοσης περισσότερων επιστημονικών στοιχείων στην ασφάλιση μπορούμε να πετύχουμε και καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες μας. Μπορούμε να δημιουργήσουμε περισσότερο σωστές αλλά και ορθολογικές παροχές προς τους καταναλωτές. Πάντως, η AIG κινείται προς αυτήν την κατεύθυνση και βρίσκεται σε συνεργασία με επιστημονικές ειδικότητες, ώστε να κάνουμε όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική την εργασία μας και την ασφαλιστική προσφορά μας στους πελάτες μας.

 

iw? Τι ακριβώς έχετε κάνει;

 

G.Z.: Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, δημιουργήσαμε έναν νέο ρόλο στην εταιρεία, με τίτλο “Head of Customer Insights”, με στόχο την έρευνα των αναγκών του καταναλωτή, την καταγραφή και ανάλυση της συμπεριφοράς του. Μέσα από την ανάλυση των αναγκών και της συμπεριφοράς των καταναλωτών θα μπορέσουμε εμείς ως εταιρεία να χαράξουμε τη στρατηγική μας και να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες αξίας. Έτσι γινόμαστε καλύτεροι και μπορούμε να καινοτομούμε, να πρωτοπορούμε και να προσφέρουμε πάντα αυτό που χρειάζεται κάθε πολίτης για να καλυφθεί πραγματικά. Δίνουμε στη δουλειά μας τον επιστημονικό χαρακτήρα που προαναφέραμε.

 

iw? Δώστε μας ένα στίγμα προοπτικής. Μια άποψη για την ασφάλιση.

 

G.Z.: Το ζητούμενο στην εργασία μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες αξίας για τους συνεργάτες και τους πελάτες μας και να είμαστε συνεπείς ως προς τις υποχρεώσεις μας. Οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να έρθουν πιο κοντά στον τελικό πελάτη και αυτό θα το καταφέρουν μόνο μέσω της άριστης εξυπηρέτησης. Το πώς θα φτάσουν σε αυτό το υψηλό επίπεδο είναι φυσικά το ζητούμενο. Εμείς στην AIG, σε παγκόσμιο επίπεδο, επενδύουμε στα Shared Services, κέντρα που λειτουργούν σε διάφορα σημεία ανά τον κόσμο και αναλαμβάνουν να εκτελέσουν παρόμοιας φύσης διεκπεραιωτικές εργασίες, για λογαριασμό των χωρών στις οποίες λειτουργεί η AIG, με πολλαπλά οφέλη για την εταιρεία και τους ασφαλισμένους: αφενός οι ασφαλισμένοι απολαμβάνουν μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά και εξειδίκευση στην εξυπηρέτησή τους και αφετέρου τα στελέχη στις διάφορες χώρες μπορούν να εστιάσουν το ενδιαφέρον τους στις πιο σύνθετες εργασίες, για τις οποίες απαιτείται γνώση της τοπικής αγοράς και σχέσεις με τους συνεργάτες και τους πελάτες.

Παρατείνεται η θητεία του Sergio Balbinot στην προεδρεία της Insurance Europe

0

Στη θέση του προέδρου της Insurance Europe θα παραμείνει για άλλα τρία χρόνια ο Sergio Balbinot, μετά από σχετικό ψήφισα της γενικής συνέλευσης του ευρωπαϊκού ασφαλιστικού οργάνου.

Μετά την εκλογή του ο Sergio Balbinot δήλωσε: «Με τιμά το γεγονός ότι μου ζητήθηκε να συνεχίσω στη θέση του προέδρου της Insurance Europe. Ανυπομονώ να εργαστώ με τους συνεργάτες μου για να αντιπροσωπεύσουμε τις ασφαλιστικές της Ευρώπης σε μία δύσκολη περίοδο για τον κλάδο μας».

OTC’S & COSMETICS CONFERENCE: “Η αυτοφροντίδα στην Ελλάδα: Στρεβλώσεις, οφέλη και προοπτικές”

0

Η ETHOS EVENTS, το περιοδικό Pharma & Health Business και το portal virus.com.gr σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσεως (EΦEX) και τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Αρωμάτων & Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ), διοργανώνουν το OTCs & Cosmetics Conference που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015 στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής.

Η Διοίκηση του Υπουργείου Υγείας, αρμόδιοι εκπρόσωποι της Πολιτείας, του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου, ακαδημαϊκοί, οικονομολόγοι, δημοσιογράφοι και στελέχη της αγοράς φαρμάκων και καλλυντικών θα παρουσιάσουν:
• Την αξία της αυτοφροντίδας διεθνώς και στην Ελλάδα ως πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας
• Το ρόλο του φαρμακοποιού στην αυτοφροντίδα και στη διάθεση ΜΗΣΥΦΑ
• Τα σημαντικά ευρημάτα της 1ης συνδρομητικής έρευνας, με θέμα: «OTC Survey in Greece 2015» από την PALMOS ANALYSIS Ltd
• Τις προτεραιότητες και ευκαιρίες ανάπτυξης της αγοράς ΜΗΣΥΦΑ στην Ελλάδα
• Την ενημέρωση κοινού για την αυτοφροντίδα – Ευκαιρίες και προκλήσεις στη διαφήμιση και επικοινωνία
• Τις ευκαιρίες ανάπτυξης της αγοράς καλλυντικών στην Ελλάδα
Η ανάπτυξη της αυτοφροντίδας μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη για το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης στη χώρα μας αλλά και την ελληνική οικονομία γενικότερα. Σήμερα, ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν στρεβλώσεις και εμπόδια, γεγονός που δείχνει ότι υπάρχει ανάγκη ενημέρωσης της Πολιτείας αλλά και του κοινού για την αυτοφροντίδα.
Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν μελέτες, που δείχνουν ότι η αυτοφροντίδα, με τη διεύρυνση της λίστας φαρμάκων στην κατηγορία των ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ., θα απελευθερώσει παραγωγικές επενδύσεις από τον κλάδο και θα επιτρέψει να:
• Δοθούν κίνητρα για αναβάθμιση και ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής ΜΗΣΥΦΑ
• Δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας
• Αποσυμφορηθεί το Εθνικό Σύστημα Υγείας
• Μείωση δαπάνης των ασφαλιστικών ταμείων
• Ενισχυθούν τα δημόσια έσοδα
• Υπερδιπλασιαστεί η διαφημιστική δαπάνη των ΜΗΣΥΦΑ στα ΜΜΕ

Την ιστοσελίδα του συνεδρίου και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διεξαγωγή του μπορείτε να δείτε εδώ 

 

Επιβεβαιωμένοι ομιλητές συνεδρίου:
• Παναγιώτης Κουρουμπλής*, Υπουργός, Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων
• Θεόδωρος Γιαρμενίτης, Πρόεδρος, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων Αντιπροσώπων Αρωμάτων & Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ)
• Ανδρέας Γαλανόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ., Προμηθευτικός Συνεταιρισμός Φαρμακοποιών Αττικής (ΠΡΟ.ΣΥ.ΦΑ.ΠΕ.)
• Ηλίας Γιαννόγλου, Αντιπρόεδρος, ΕΟΦ
• Γεώργιος Δόκιος, Γενικός Διευθυντής, ΕΦΕΧ
• Τάκης Ζερβακάκης, Φαρμακοποιός, Σύμβουλος Επιχειρήσεων
• Γεράσιμος Κοσμάτος, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης (ΕΦΕΧ)
• Αλέξης Κύρης, Engagement Manager, Consulting and Technology, IMS Health
• Κωνσταντίνος Λουράντος, Πρόεδρος Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου
• Ηλίας Μαβίδης, Business Unit Director, Bold Ogilvy & Mather
• Νίκος Μανιαδάκης, Καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας και Αναπληρωτής Κοσμήτορας, Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας
• Γιώργος Σαρελάκος, Market Access Manager, Association of European Self- Medication Industry
• Βασίλης Σερέτης, Αντιπρόεδρος ΕΦΕΧ & Γενικός Διευθυντής Olvos Science
• Πασχάλης – Αλέξανδρος Τεμεκενίδης, Διευθυντής Ερευνών, Παλμός Ανάλυσις ΕΠΕ
• Ιωάννα Χήνου, Πρόεδρος, Ευρωπαϊκή Oμάδα εργασίας, Mονογραφιών Φυτικών Φαρμάκων, Επιτροπής HMPC, Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ), Καθηγήτρια, Τομέας Φαρμακογνωσίας και Χημείας Φυσικών Προϊόντων, Φαρμακευτικό Τμήμα, ΕΚΠΑ
Η διοργάνωση του Forum δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη χορηγία των:
LEAD SPONSOR: IMS HEALTH
ASSOCIATE SPONSOR: ΒΙΑΝΕΞ
CONFERENCE SPONSORS: ANGELINI, BAYER, CONFERIENCE, JOHNSON & JOHNSON, INNEWS, MDATA, PALMOS ANALYSIS, PROCTER & GAMBLE
CORPORATE PARTICIPATIONS: ADELCO, ELPEN, LOGISTICS PHARMA, PFIZER, PHARMATHEN, SANOFI, VICHY
PRINT SPONSOR: PRESSIOUS ARVANITIDIS

UNDER THE AUSPICES OF: Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Αρωμάτων & Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ)

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε:
Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη, Communication & P.R. Manager, Ethos Media S.A, τηλ. 210 9984901, voulgaraki.s@ethosmedia.

 

Παρουσίαση των επιχειρηματικών σχεδίων του προγράμματος «Η Επιχειρηματικότητα στη Πράξη»

0

Με την παρουσίαση των επιχειρηματικών σχεδίων των συμμετεχόντων, ολοκληρώνεται, στις 5 Ιουνίου, το εφαρμοσμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη», του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η υλοποίηση του προγράμματος αποτελεί μια έμπρακτη προσπάθεια του ΕΚΠΑ να συνδεθεί με την πραγματική οικονομία και τις επιχειρήσεις, προσφέροντας στήριξη και τεχνογνωσία σε νέους με επιχειρηματικές ιδέες, που επιθυμούν να τις υλοποιήσουν. Ο βασικός του στόχος ήταν να συνεισφέρει στην ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας στη χώρα μας και στη μετατροπή επιχειρηματικών ιδεών σε πράξη.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Νοέμβριο 2014 και τα μαθήματα ολοκληρώθηκαν τον Μάρτιο 2015. Το ΕΠΕΦΑ, στο πλαίσιο του προγράμματος, παρείχε εκπαίδευση και υποστήριξη σε νέους και δημιουργικούς ανθρώπους σε θέματα που συνδέονται με την επιχειρηματικότητα, το ξεκίνημα και τη λειτουργία μιας επιχείρησης και να τους προετοιμάσει ώστε να αποκτήσουν βασικά εφόδια για την οργάνωση και διαχείριση μιας επιχείρησης.

Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού κύκλου, οι συμμετέχοντες ανέπτυξαν το επιχειρηματικό τους σχέδιο το οποίο και θα παρουσιάσουν σε ειδική εκδήλωση ενώπιον κριτικής επιτροπής ειδικών στις 5 Ιουνίου. Η καλύτερη πρόταση θα λάβει χρηματικό έπαθλο 3.000 ευρώ το οποίο προσφέρει η εταιρεία Pfizer ΕΛΛΑΣ.

Η πενταμελής επιτροπή που θα αξιολογήσει και θα βαθμολογήσει τις επιχειρηματικές ιδέες απαρτίζεται από:

1. Παναγιώτης Αλεξάκης, Καθηγητής Οικονομικής των Επιχειρήσεων και των Αγορών ΕΚΠΑ, Πρόεδρος
2. Λευτέρης Κυριακάκης, Assistant General Manager, Τράπεζα Πειραιώς, Μέλος
3. Σπύρος Αρσένης, Senior Business Analyst, Εθνική Τράπεζα, Μέλος
4. Λίτσα Παναγιωτοπούλου, Γενική Γραμματεύς, Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, Μέλος
5. Μιχάλης Στάγκος, Συνιδρυτής ID-GC (Industry Disruptors – Game Changers), Μέλος

Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Λέσχης Επιχειρηματικότητας και τη χορηγία τεσσάρων κορυφαίων επιχειρήσεων της ελληνικής οικονομίας (Όμιλος Ελληνικά Χρηματιστήρια, ΔΕΗ Α.Ε., Εθνική Τράπεζα, Όμιλος Ελληνικά Πετρέλαια. Το χρηματικό βραβείο για το καλύτερο επιχειρηματικό πλάνο αποτελεί ευγενή χορηγία της εταιρείας Pfizer ΕΛΛΑΣ.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο 2ος κύκλος του προγράμματος «Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη» θα ξεκινήσει αμέσως μετά την ολοκλήρωση του 1ου κύκλου.
Υπό την αιγίδα: Λέσχη Επιχειρηματικότητας
Με την υποστήριξη των εταιριών: Όμιλος Ελληνικά Χρηματιστήρια, ΔΕΗ Α.Ε., Εθνική Τράπεζα, Όμιλος Ελληνικά Πετρέλαια, Pfizer ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

Για περισσότερες πληροφορίες: http://epefa.econ.uoa.gr, τηλ. 210 368 9460

Παρουσίαση των επιχειρηματικών σχεδίων του προγράμματος «Η Επιχειρηματικότητα στη Πράξη»

0

Με την παρουσίαση των επιχειρηματικών σχεδίων των συμμετεχόντων, ολοκληρώνεται, στις 5 Ιουνίου, το εφαρμοσμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη», του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η υλοποίηση του προγράμματος αποτελεί μια έμπρακτη προσπάθεια του ΕΚΠΑ να συνδεθεί με την πραγματική οικονομία και τις επιχειρήσεις, προσφέροντας στήριξη και τεχνογνωσία σε νέους με επιχειρηματικές ιδέες, που επιθυμούν να τις υλοποιήσουν. Ο βασικός του στόχος ήταν να συνεισφέρει στην ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας στη χώρα μας και στη μετατροπή επιχειρηματικών ιδεών σε πράξη.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Νοέμβριο 2014 και τα μαθήματα ολοκληρώθηκαν τον Μάρτιο 2015. Το ΕΠΕΦΑ, στο πλαίσιο του προγράμματος, παρείχε εκπαίδευση και υποστήριξη σε νέους και δημιουργικούς ανθρώπους σε θέματα που συνδέονται με την επιχειρηματικότητα, το ξεκίνημα και τη λειτουργία μιας επιχείρησης και να τους προετοιμάσει ώστε να αποκτήσουν βασικά εφόδια για την οργάνωση και διαχείριση μιας επιχείρησης.

Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού κύκλου, οι συμμετέχοντες ανέπτυξαν το επιχειρηματικό τους σχέδιο το οποίο και θα παρουσιάσουν σε ειδική εκδήλωση ενώπιον κριτικής επιτροπής ειδικών στις 5 Ιουνίου. Η καλύτερη πρόταση θα λάβει χρηματικό έπαθλο 3.000 ευρώ το οποίο προσφέρει η εταιρεία Pfizer ΕΛΛΑΣ.

Η πενταμελής επιτροπή που θα αξιολογήσει και θα βαθμολογήσει τις επιχειρηματικές ιδέες απαρτίζεται από:

1. Παναγιώτης Αλεξάκης, Καθηγητής Οικονομικής των Επιχειρήσεων και των Αγορών ΕΚΠΑ, Πρόεδρος
2. Λευτέρης Κυριακάκης, Assistant General Manager, Τράπεζα Πειραιώς, Μέλος
3. Σπύρος Αρσένης, Senior Business Analyst, Εθνική Τράπεζα, Μέλος
4. Λίτσα Παναγιωτοπούλου, Γενική Γραμματεύς, Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, Μέλος
5. Μιχάλης Στάγκος, Συνιδρυτής ID-GC (Industry Disruptors – Game Changers), Μέλος

Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Λέσχης Επιχειρηματικότητας και τη χορηγία τεσσάρων κορυφαίων επιχειρήσεων της ελληνικής οικονομίας (Όμιλος Ελληνικά Χρηματιστήρια, ΔΕΗ Α.Ε., Εθνική Τράπεζα, Όμιλος Ελληνικά Πετρέλαια. Το χρηματικό βραβείο για το καλύτερο επιχειρηματικό πλάνο αποτελεί ευγενή χορηγία της εταιρείας Pfizer ΕΛΛΑΣ.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο 2ος κύκλος του προγράμματος «Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη» θα ξεκινήσει αμέσως μετά την ολοκλήρωση του 1ου κύκλου.
Υπό την αιγίδα: Λέσχη Επιχειρηματικότητας
Με την υποστήριξη των εταιριών: Όμιλος Ελληνικά Χρηματιστήρια, ΔΕΗ Α.Ε., Εθνική Τράπεζα, Όμιλος Ελληνικά Πετρέλαια, Pfizer ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

Για περισσότερες πληροφορίες: http://epefa.econ.uoa.gr, τηλ. 210 368 9460

Στις 18-22 Οκτωβρίου η αντασφαλιστική συνάντηση στο Baden-Baden

0

Στις 18-22 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί η μεγάλη συνάντηση αντασφαλιστικών και ασφαλιστικών εταιρειών στο Baden-Baden.

Στο “Reinsurance Meeting” συναντώνται κάθε χρόνο υψηλόβαθμα στελέχη από τη διεθνή ασφαλιστική και αντασφαλιστική αγορά, για περισσότερα από 46 χρόνια.

Περισσότερες πληροφορίες για την συνάντηση και τη συμμετοχή στην εκδήλωση θα βρείτε εδώ

Η ΝΝ Hellas Χρυσός Χορηγός στην Ημερίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

0

Η NN Hellas στήριξε με Χρυσή Χορηγία την ημερίδα που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) με θέμα: «Μια σύγχρονη προσέγγιση στις Πωλήσεις Ασφαλειών» την Πέμπτη 21 Μαΐου στο Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών.

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας «Ζήσε Υπεύθυνα» που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε στην NN Hellas τα τελευταία πέντε χρόνια. Η θετική συμβολή στην αγορά όπου δραστηριοποιούμαστε, αποτελεί, έναν από τους βασικούς πυλώνες του προγράμματός μας, αφού είναι πεποίθησή μας πως ως μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στη χώρα, οφείλουμε να στηρίζουμε προσπάθειες που έχουν στόχο την ανάπτυξη του τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης.

Βασική ομιλήτρια της ημερίδας ήταν η Dr. Barbara Fasolo, Associate Professor in Behavioural Science, London School of Economics & Political Science (LSE), University of London, Director of the Executive Master in Behavioural Science & Head of Behavioural Research Lab. H Dr Fasolo, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, αναφέρθηκε στις επιτυχημένες τεχνικές προσέγγισης του πελάτη με στόχο την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων.

Ο κος Παντελής Πιτόγλου, Area Manager της NN Hellas, συμμετείχε στο πάνελ των ομιλητών με θέμα «Συμπεριφορικές απόψεις για τη βελτίωση των πωλήσεων: πώς πωλούμε σήμερα ασφαλιστικά προϊόντα στην εταιρία μας και πώς μπορούμε να ενσωματώσουμε τις συμπεριφορικές ιδέες». Μεταξύ άλλων, ο κος Πιτόγλου ανέφερε: «Ο κάθε πελάτης είναι ξεχωριστή περίπτωση και δουλειά του Συμβούλου είναι να καταλάβει τις ανάγκες του, τα συναισθήματά του, και να τον βοηθήσει να πάρει τις σωστές αποφάσεις. Η διαρκής αυτοβελτίωση είναι αναγκαία συνθήκη για να πετύχει κανείς στον χώρο των Πωλήσεων» και κατέληξε «σημασία δεν έχει πόσο καλοί είμαστε αλλά πόσο καλοί θέλουμε να γίνουμε».

Πρωταρχικός στόχος της NN Hellas είναι να βρίσκεται δίπλα στους Ασφαλιστικούς της Συμβούλους, με διαρκή παροχή ενημέρωσης για θέματα πωλήσεων, ώστε οι ίδιοι να προσφέρουν ολοκληρωμένη και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση στον πελάτη. Αναπτύσσει πρωτοποριακές μεθόδους στον τομέα της εκπαίδευσης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον πελάτη, γεγονός που επιβεβαιώνεται από την πρόσφατη διπλή της βράβευση στα Sales Excellence Awards.

Ημερίδα του InsuranceForum.gr και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών ΝΔ Ελλάδος

0

Tο InsuranceForum.gr διοργανώνει τη διεξαγωγή της 9ης ημερίδας του, που για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί στην Πάτρα, στο ξενοδοχείο Porto Rio Hotel την Τετάρτη 27 Μαΐου 2015  από τις 17.00  έως τις 21.00.

Ο τίτλος της ημερίδας, στην οποία θα αναπτυχθούν και θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν έντονα τους διαμεσολαβητές αυτό το διάστημα, είναι: «Τα εφόδια του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή για την επόμενη 5ετία.  Από την θεωρία στην πράξη». Χορηγός επικοινωνίας είναι το Insuranceworld.gr και η εφημερίδα «ασφαλίζομαι».

 

Ενδεικτικά αναφέρονται μερικά από τα θέματα που θα συζητηθούν:

  • Ποιοι είναι οι σύγχρονοι τρόποι εργασίας του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή του αύριο και πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να αναπτύξουν γοργά τις δραστηριότητές τους.
  • Ποιες είναι οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται από τις συνενώσεις ασφαλιστικών γραφείων και ποια είναι εκείνα τα σημεία που θα πρέπει να προσέξουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές κατά τα πρώτα στάδια των συζητήσεων. Κατά την παρουσίαση θα γίνει αναφορά σε πραγματικά στοιχεία περιπτώσεων πρόσφατων συνενώσεων καθώς και στην μεθοδολογία που ακολουθήθηκε.
  •  Πώς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις αλλαγές που συντελούνται στην καθημερινή τους εργασία.

 

Εισηγητές της ημερίδας

Νίκος Κλήμης (Οικονομολόγος – Σύμβουλος Επιχειρήσεων)

Απόστολος Μαρτζάκλης (Σύμβουλος Εκπαίδευσης)

Μελίνα Τσικογιαννοπούλου (Σύμβουλος εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού)

 

Την ημερίδα συντονίζει ο κ.Αριστείδης Βασιλειάδης, Γενικός Διευθυντής του insuranceforum.gr

 

Χαιρετισμό θα απευθύνουν οι:

Πρόεδρος Επιμελητηρίου Αχαΐας κος. Πλάτων Μαρλαφέκας

Πρόεδρος Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος κος.Ανδρέας Ντακόλιας

 

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Οι ημερίδες του Insuranceforum.gr διοργανώνονται από διαμεσολαβητές για διαμεσολαβητές με θέματολογία που τους αφορά και ενδιαφέρει απόλυτα.

Η θεματολογία, το στυλ και το ύφος γύρω από το οποίο κινείται η ροή της κάθε ημερίδας καθορίζεται αποκλειστικά από τα μέλη του forum και αναλόγως των αναγκών που έχουν οι διαμεσολαβητές.

Πρόκειται ουσιαστικά για μία ημερίδα που παρουσιάζει αυτό που πραγματικά θέλει να μάθει η ασφαλιστική αγορά και αυτό αποτελεί το στοιχείο που τις διαφοροποιεί από  τις υπόλοιπες.

Οι ημερίδες πραγματοποιούνταο πάντα επαγγελματικό πλαίσιο και δίνουν τη δυνατότητα συζητήσεων για συνέργειες και συνεργασίες μεταξύ των προσκεκλημένων και των χορηγών.

Μέχρι τον Απρίλιο του 2015 το insuranceforum.gr είχε διοργανώσει την αντίστοιχη ημερίδα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο Κρήτης, Βόλο, Σέρρες, Καβάλα και Κοζάνη, την οποία παρακολούθησαν εκατοντάδες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

 

Το πρόγραμμα μπορείτε να δείτε εδώ

 

 

 

 

Στροφή των επιχειρήσεων στην ασφάλιση πιστώσεων και πολιτικών κινδύνων

0

Επιπλέον τζίρο της τάξης των περίπου 1,5 εκατ. ευρώ, καλείται να επιτύχει μια επιχείρηση στη Ελλάδα του σήμερα, όπου τα μέσα περιθώρια κέρδους λόγω της κρίσης έχουν μειωθεί στο 3%-3,5%, για να ισοσκελίσει μια ζημία από απαίτηση μόλις 50 χιλ. ευρώ, σε περίπτωση που ο οφειλέτης του συγκεκριμένου ποσού καταστεί αφερέγγυος.

Ο κίνδυνος να προκύψει ένα τέτοιο αρνητικό ενδεχόμενο, μάλιστα, είναι ιδιαίτερα πιθανός τα τελευταία χρόνια, συνεπεία της αβεβαιότητας στην ελληνική οικονομία και μπορεί να θέσει εν αμφιβόλω ακόμη και τη βιωσιμότητα της επιχείρησης που θα ζημιωθεί. Και όμως, η απειλή αυτή, εύκολα θα μπορούσε να αποφευχθεί, μέσω της ασφάλισης πιστώσεων.

Την επισήμανση αυτή διατύπωσε η Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια της ασφαλιστικής εταιρείας Atradius Credit Insurance N.V. κα. Μαρία Παπαζαρκάδα, μιλώντας στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Ασφάλιση πιστώσεων: Το ιδανικό εργαλείο για πετυχημένο risk management» που οργάνωσε, την Παρασκευή 22 Μαίου, ο ΣΕΜΑ στο πλαίσιο του 26ου Money Show 2015.

«Σε μια εποχή που δυστυχώς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ποιος από τους πελάτες μας θα περιέλθει σε αδυναμία πληρωμής και παράγοντες όπως είναι η ρευστότητα και η εξεύρεση χρηματοδότησης είναι κομβικής σημασίας για τις επιχειρήσεις, το εργαλείο της ασφάλισης πιστώσεων μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα επωφελές, αφού διασφαλίζει τον κύκλο εργασιών και εγγυάται τη ρευστότητα και την είσπραξη των απαιτήσεών τους», ανέφερε η ομιλήτρια.

Για πολυεργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις, καλύπτοντας τον κίνδυνο να μην πληρωθούν, είτε λόγω πτώχευσης του πελάτη τους, είτε λόγω καθυστέρησης στην εξόφληση τιμολογίων, μίλησε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Euler Hermes Hellas, Βασίλης Χριστίδης. Προκειμένου δε, να τονίσει ακόμη περισσότερο τη σημασία της ασφάλισης πιστώσεων, θύμισε πως σε κάποιες περιπτώσεις οι απαιτήσεις μιας επιχείρησης μπορεί να φτάνουν έως και το 30% του ενεργητικού τους, με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για τις πιθανότητες να προκύψει ανεπιθύμητη εξέλιξη.

Τα ανώτατα στελέχη των δύο παγκόσμιων παικτών του κλάδου της ασφάλισης πιστώσεων αναφέρθηκαν, ακόμη, στη «στροφή» που γίνεται το τελευταίο διάστημα από τις επιχειρήσεις στη χρήση του συγκεκριμένου «διχτυού ασφαλείας» όχι μόνο για την ασφάλιση των επί πιστώσει εγχώριων πωλήσεων και εξαγωγών, αλλά και για την ασφάλιση των επιχειρήσεων έναντι πολιτικού κινδύνου.
Παραδέχθηκαν επίσης πως όσο συνεχίζεται η αβεβαιότητα στην ελληνική οικονομία, στις επιχειρήσεις κυριαρχεί φοβία και ανασφάλεια, ενώ από τους προμηθευτές του εξωτερικού εκφράζεται μια καχυποψία για τους Έλληνες συνεργάτες τους. Η ανησυχία αυτή επικρατεί και στις τάξεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, όπως ειπώθηκε, αλλά παρόλα αυτά, μέσα από συνεχείς αξιολογήσεις και ελέγχους της χώρας και των ελληνικών επιχειρήσεων, καμία τους δεν έχει πάψει να αναλαμβάνει κινδύνους στην Ελλάδα.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τοποθετήσεις των δύο managers σε εύστοχα ερωτήματα που τέθηκαν από την κα Μαρία Τσιλιμπάρη μέλος του ΔΣ του ΣΕΜΑ η οποία συντόνιζε την εκδήλωση και τα οποία είχαν εκπονηθεί από εξειδικευμένους στον κλάδο των πιστώσεων μεσίτες και αφορούσαν στην χρησιμότητα και τα πλεονεκτήματα της ασφάλισης πιστώσεων, αλλά και σε επεξηγήσεις επί αποριών που διατυπώθηκαν από το ακροατήριο.

Στην εκδήλωση χαιρετισμό απηύθυνε η γενική γραμματέας του ΣΕΜΑ, κα Ευγενία Καφφετζή, η οποία τόνισε ότι «σε μια περίοδο κατά την οποία το ελληνικό επιχειρείν δεν έχει λύσει το ζήτημα της ρευστότητας, οι τράπεζες αδυνατούν να πράξουν τα δέοντα και το νέο ΕΣΠΑ θα ενεργοποιηθεί, όπως φαίνεται, καθυστερημένα, τα ασφαλιστήρια συμβόλαια πιστώσεων συνιστούν ένα σημαντικό εργαλείο χρηματοδότησης».

Η εκδήλωση είχε μεγάλη συμμετοχή τόσο από εκπροσώπους επιχειρήσεων όσο και από εκπροσώπους διαμεσολαβούντων ενώ οι αρκετές ερωτήσεις και απαντήσεις που δόθηκαν επιβεβαίωσαν την πρωτοβουλία του ΣΕΜΑ για την διοργάνωση για δεύτερη φορά σε μια διετία εκδήλωσης για την ενίσχυση του ελληνικού επιχειρείν.

Οι εργασίες του Money Show 2015, ολοκληρώθηκαν το Σαββατοκύριακο, 23 και 24 Μαΐου, με πάνω από 120 εκδηλώσεις στις οποίες είχαν δηλώσει συμμετοχή σημαντικοί φορείς και οργανισμοί, όπως είναι η Περιφέρεια Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, ο Δήμος της Θεσσαλονίκης, Επιμελητήρια της Βόρειας Ελλάδας, Διμερή Επιμελητήρια κλπ. με σημαντική παρουσία της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας.

Το βάρος της θεματολογίας, στη φετινή διοργάνωση, έχει πέσει σε δυναμικούς κλάδους της οικονομίας που έχουν τα εχέγγυα να «τρέξουν» με γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης, αν διαμορφωθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, όπως είναι ο πρωτογενής τομέας, με εστίαση στη γεωργία και την αγροδιατροφή, ο τουρισμός, η καινοτομία, οι νέες τεχνολογίες και οι επενδύσεις.