back to top
8.9 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 15 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1740

4all & 4all plus: Οι λύσεις της Εθνικής Ασφαλιστικής στον κλάδο αυτοκινήτου

0

Η Εθνική Ασφαλιστική, ηγέτιδα δύναμη στην ασφαλιστική αγορά της χώρας και μέλος του Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, έχει προχωρήσει στο σχεδιασμό πρωτοποριακών ασφαλιστικών προγραμμάτων με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της, όπως αυτές διαμορφώνονται στο σημερινό μεταβλητό περιβάλλον.
Έτσι, δημιούργησε τα νέα Ολοκληρωμένα Προγράμματα Ασφάλισης “4all και 4all plus “, τα οποία βασίζονται στη φιλοσοφία της μεγαλύτερης δυνατής κάλυψης με το οικονομικότερο ασφάλιστρο. Η Οικογένεια προγραμμάτων “4all και 4all plus ” δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν το πακέτο καλύψεων που ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες και στις οικονομικές δυνατότητές τους. Παρατίθενται επιγραμματικά οι καλύψεις των πακέτων:

Auto 4All Auto 4All Plus
·  Αστική Ευθύνη

·  Εγγύηση ασφαλίστρου

·  Υ.Ζ. από Ανασφάλιστο Όχημα

·  Νομική Προστασία

·  Θραύση Κρυστάλλων (προαιρετικά)

·  Τοπική Ρυμούλκηση ή Οδική Βοήθεια

 

·  Αστική Ευθύνη

·  Εγγύηση ασφαλίστρου

·  Υ.Ζ. από Ανασφάλιστο Όχημα

·  Νομική Προστασία

·  Θραύση Κρυστάλλων (προαιρετικά)

·     Φυσικά Φαινόμενα

·  Προσωπικό Ατύχημα Οδηγού

·  Πυρκαγιά

·  Τρομοκρατικές ενέργειες πυρός

·     Ολική/Μερική Κλοπή

·     Ζημιές Ιδίου κλοπής

·     Αντικατάσταση οχήματος λόγω κλοπής

·  Τοπική Ρυμούλκηση ή Οδική Βοήθεια

Επιπλέον, η Εθνική Ασφαλιστική επιβραβεύει τους πελάτες της με μοναδικές παροχές υγείας για τον κάτοχο του ασφαλιστηρίου και την οικογένειά του, σε συνεργασία με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών. Συγκεκριμένα, οι ιατρικές παροχές προσφέρονται σε κάθε ανανέωση συμβολαίου και περιλαμβάνουν δωρεάν Check-Up για τον κάτοχο του συμβολαίου, δωρεάν απεριόριστες επισκέψεις στους εφημερεύοντες ιατρούς των εξωτερικών ιατρείων των Νοσοκομείων του Ομίλου, έκπτωση 40% στις Διαγνωστικές Εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία των Νοσοκομείων του Ομίλου, δωρεάν χρήση της Υπηρεσίας Ασθενοφόρων σε περίπτωση έκτακτης εισαγωγής, προνομιακές τιμές Check- Up για όλη την οικογένεια κι έκπτωση 12% στα έξοδα νοσηλείας.

Επιπρόσθετα στις ιατρικές παροχές, η ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ εξασφαλίζει για τους πελάτες της εκπτώσεις και προνόμια όπως:

Επιβράβευση καλού οδηγού
Μετά τη συμπλήρωση του 1ου έτους ασφάλισης, η Εθνική Ασφαλιστική επιβραβεύει τους καλούς οδηγούς-πελάτες της, προσφέροντας έκπτωση στα ασφάλιστρα του οχήματος για κάθε έτος χωρίς ζημιά με υπαιτιότητα του ασφαλισμένου.

Οικογενειακές εκπτώσεις
Προσφέρει έκπτωση 5% στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων των οικογενειών που ασφαλίζουν περισσότερα από 2 οχήματα (η έκπτωση δίνεται άμεσα στο 3ο όχημα και στα πρώτα 2 από την επόμενη ανανέωση).

Έκπτωση πιστών πελατών
Προσφέρει επιπλέον έκπτωση 10% στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου, όταν ο πελάτης διατηρεί και άλλο συμβόλαιο στη Εταιρία (σε άλλο κλάδο εκτός των συμβολαίων Ομαδικών Ασφαλίσεων), με ετήσια ασφάλιστρα άνω των 150€.

4all & 4all plus: Οι λύσεις της Εθνικής Ασφαλιστικής στον κλάδο αυτοκινήτου

0

Η Εθνική Ασφαλιστική, ηγέτιδα δύναμη στην ασφαλιστική αγορά της χώρας και μέλος του Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, έχει προχωρήσει στο σχεδιασμό πρωτοποριακών ασφαλιστικών προγραμμάτων με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της, όπως αυτές διαμορφώνονται στο σημερινό μεταβλητό περιβάλλον.
Έτσι, δημιούργησε τα νέα Ολοκληρωμένα Προγράμματα Ασφάλισης “4all και 4all plus “, τα οποία βασίζονται στη φιλοσοφία της μεγαλύτερης δυνατής κάλυψης με το οικονομικότερο ασφάλιστρο. Η Οικογένεια προγραμμάτων “4all και 4all plus ” δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν το πακέτο καλύψεων που ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες και στις οικονομικές δυνατότητές τους. Παρατίθενται επιγραμματικά οι καλύψεις των πακέτων:

Auto 4All Auto 4All Plus
·  Αστική Ευθύνη

·  Εγγύηση ασφαλίστρου

·  Υ.Ζ. από Ανασφάλιστο Όχημα

·  Νομική Προστασία

·  Θραύση Κρυστάλλων (προαιρετικά)

·  Τοπική Ρυμούλκηση ή Οδική Βοήθεια

 

·  Αστική Ευθύνη

·  Εγγύηση ασφαλίστρου

·  Υ.Ζ. από Ανασφάλιστο Όχημα

·  Νομική Προστασία

·  Θραύση Κρυστάλλων (προαιρετικά)

·     Φυσικά Φαινόμενα

·  Προσωπικό Ατύχημα Οδηγού

·  Πυρκαγιά

·  Τρομοκρατικές ενέργειες πυρός

·     Ολική/Μερική Κλοπή

·     Ζημιές Ιδίου κλοπής

·     Αντικατάσταση οχήματος λόγω κλοπής

·  Τοπική Ρυμούλκηση ή Οδική Βοήθεια

Επιπλέον, η Εθνική Ασφαλιστική επιβραβεύει τους πελάτες της με μοναδικές παροχές υγείας για τον κάτοχο του ασφαλιστηρίου και την οικογένειά του, σε συνεργασία με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών. Συγκεκριμένα, οι ιατρικές παροχές προσφέρονται σε κάθε ανανέωση συμβολαίου και περιλαμβάνουν δωρεάν Check-Up για τον κάτοχο του συμβολαίου, δωρεάν απεριόριστες επισκέψεις στους εφημερεύοντες ιατρούς των εξωτερικών ιατρείων των Νοσοκομείων του Ομίλου, έκπτωση 40% στις Διαγνωστικές Εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία των Νοσοκομείων του Ομίλου, δωρεάν χρήση της Υπηρεσίας Ασθενοφόρων σε περίπτωση έκτακτης εισαγωγής, προνομιακές τιμές Check- Up για όλη την οικογένεια κι έκπτωση 12% στα έξοδα νοσηλείας.

Επιπρόσθετα στις ιατρικές παροχές, η ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ εξασφαλίζει για τους πελάτες της εκπτώσεις και προνόμια όπως:

Επιβράβευση καλού οδηγού
Μετά τη συμπλήρωση του 1ου έτους ασφάλισης, η Εθνική Ασφαλιστική επιβραβεύει τους καλούς οδηγούς-πελάτες της, προσφέροντας έκπτωση στα ασφάλιστρα του οχήματος για κάθε έτος χωρίς ζημιά με υπαιτιότητα του ασφαλισμένου.

Οικογενειακές εκπτώσεις
Προσφέρει έκπτωση 5% στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων των οικογενειών που ασφαλίζουν περισσότερα από 2 οχήματα (η έκπτωση δίνεται άμεσα στο 3ο όχημα και στα πρώτα 2 από την επόμενη ανανέωση).

Έκπτωση πιστών πελατών
Προσφέρει επιπλέον έκπτωση 10% στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου, όταν ο πελάτης διατηρεί και άλλο συμβόλαιο στη Εταιρία (σε άλλο κλάδο εκτός των συμβολαίων Ομαδικών Ασφαλίσεων), με ετήσια ασφάλιστρα άνω των 150€.

Παλιομοδίτικες τακτικές και αγεφύρωτο κενό

0

– Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά, διαπιστώνεται εύκολα ότι είναι μια αγορά κινητική. Οι άνθρωποι θέλουν να εργαστούν , θέλουν να πουλήσουν συμβόλαια, αναγνωρίζουν ότι αυτό που προσφέρουν στους καταναλωτές είναι ένα πολύ σημαντικό προϊόν.

– Επίσης και οι εταιρείες, αναπτύσσονται, εφαρμόζουν νέα συστήματα, υιοθετούν τεχνολογίες, αναπτύσσουν δραστηριότητα προς κάθε κατεύθυνση. Και όμως ενώ υπάρχει ενέργεια αυτή δεν μετατρέπεται σε αντίστοιχη παραγωγή έργου. Τι συμβαίνει και όλη αυτή η δυναμική δεν περνά στην πράξη.

– Προφανώς υπάρχει ένα κενό μεταξύ κορυφής και βάσης -εταιρειών και ασφαλιστών- το οποίο θα πρέπει να γεφυρωθεί. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εισέλθει και ο καταναλωτής καθώς παίζει στο ίδιο έργο με τους ασφαλιστές.

– Είναι η ίδια σκηνή όπου ασφαλιστές και καταναλωτές βλέπει ο ένας τον άλλο και κάτι πρέπει να κάνουν.

– Βέβαια δεν είμαστε σίγουροι ότι βλέπει ο ένας τον άλλο. Το υποθέτουμε. Άρα θα πρέπει πρώτα να βεβαιωθούμε ότι οι δύο πλευρές που θα συζητήσουν και ενδεχομένως θα προχωρήσουν στην σύναψη ενός ασφαλιστικού συμβολαίου βλέπει –αναγνωρίζει- η μία την άλλη.

– Μήπως σήμερα δεν συναντιώνται; Μήπως μέσα στο χρόνια και με την επανάληψη των μεθόδων προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων δημιουργήθηκε και εγκαταστάθηκε ένας «αυτόματος πωλητής» που έχει βάλει όλους στην διαδικασία της μηχανιστικής συμπεριφοράς;

– Δηλαδή μήπως τελικά επικρατεί ομοιομορφία αντιλήψεων, συνθηκών, καταστάσεων που εμποδίζει την ανάπτυξη. Αυτό βέβαια αφορά τους ασφαλιστές αλλά και για τους καταναλωτές ισχύει το ίδιο. Έχουν μάλλον μειωμένη ενημέρωση, ανησυχία για τις εταιρείες, άγνοια για την ασφάλιση.

– Είναι λοιπόν βέβαιο ότι σε μεγάλο βαθμό καθετί καινούργιο υπόκειται στην επιβολή των γνωστών μεθόδων και των εμπειριών οπότε είναι προφανές ότι : ασφαλιστές και καταναλωτές μπορεί και να μη βλέπει ο ένας τον άλλο. Υπάρχει βέβαια και η άλλη διάσταση.

– Αυτή που έρχεται επί της ουσίας και αφορά το τι πουλάει ο ένας –ο ασφαλιστής- και τι αγοράζει ο άλλος –ο καταναλωτής-. Και εδώ υπάρχει ένα κενό που αφορά πλέον την παραγωγή και την αγορά προϊόντων. Και σε αυτό το επίπεδο το κενό είναι μεγάλο.

– Ο καταναλωτής δεν προλαβαίνει να κατανοήσει τι σημαίνει ασφαλιστικό προϊόν αφενός λόγω της υπερπροσφοράς και αφετέρου λόγω της χαμηλής προώθησης από πλευράς εταιρειών και ασφαλιστών.

– Οι τεχνικές όλες δοκιμάστηκαν, τα κανάλια διανομής ενεργοποιήθηκαν και τι απομένει για να γεφυρωθεί το κενό; Αλλαγή σκέψης και μεθόδων.

Video: Διαμαρτυρία των διαμεσολαβούντων στην ΤτΕ – ομιλία Γ. Χατζηθεοδοσίου

0

Εκατοντάδες διαμεσολαβούντες συγκεντρώθηκαν έξω από την ΤτΕ, διαμαρτυρόμενοι για τις καταχρηστικές πρακτικές που ακολουθούνται από τις τράπεζες στην προώθηση ασφαλιστικών προγραμμάτων. Δείτε εδώ την ομιλία του Γ. Χατζηθεοδοσίου, προέδρου του ΕΕΑ.

“be open”:Το νέο προϊόν ασφάλισης καταστημάτων -επιχειρήσεων από την International Life

0

H International Life προχωράει ένα βήμα πιο πέρα στηρίζοντας την ελληνική επιχειρηματικότητα με το νέο της προϊόν για την ασφάλιση καταστημάτων και επιχειρήσεων be open.

Το be open αποτελείται από τρία ολοκληρωμένα προγράμματα ασφάλισης, τa be open Classic, be open Plus και be open Premium, τα οποία αφορούν στην πλήρη προστασία των περιουσιακών στοιχείων της επαγγελματικής στέγης και στοχεύουν στη διασφάλιση τόσο του ιδιοκτήτη της επιχείρησης, όσο και της ίδιας της επένδυσης και των εισοδημάτων από την επαγγελματική του δραστηριότητα.

Η τιμολόγηση του προϊόντος, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω ειδικής μελέτης μείωσης του κόστους αντασφάλισης και διαχείρισης, είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική και εναρμονισμένη στις δύσκολες συνθήκες που διέπουν την ελληνική επιχειρηματικότητα.

Σημειώνεται ότι η International Life εξασφαλίζει την καταβολή της κάθε νόμιμης αποζημίωσης μέσα σε πέντε μόλις εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία συγκέντρωσης όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών.

Τέλος, μέσω του Customer Loyalty Scheme, ο πελάτης εξασφαλίζει 5% έκπτωση στα ασφάλιστρα του επαγγελματικού του αυτοκινήτου και 10% έκπτωση στα ασφάλιστρα των πακέτων κατοικίας της International Life.

Η INTERAMERICAN κοντά στο Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού:”Κάθε Παιδί Μοναδικό”

0

Συνεχίζοντας και φέτος τη σταθερή υποστήριξή της προς το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού, η INTERAMERICAN είναι χορηγός του προγράμματος “Κάθε Παιδί Μοναδικό – Παιδιά σε Κίνδυνο”. Το πρόγραμμα, που πρακτικά απαντά στο άρθρο 27 της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού σχετικά με το κατάλληλο βιοτικό επίπεδο, αναπτύσσεται από το 2014 στην ευρύτερη περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού Λαρίσης στην Αθήνα, σε έναν παιδικό πληθυσμό επιλεγμένων παιδιών από οκτώ δημοτικά σχολεία και ισάριθμα νηπιαγωγεία της περιοχής. Συνολικά, με την υποστήριξη της INTERAMERICAN το Δίκτυο έχει εντάξει στο πρόγραμμα 150 παιδιά και 35 οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα, 16 διαφορετικών εθνικοτήτων.

Η μέριμνα του Δικτύου αφορά σε εξατομικευμένο σχέδιο φροντίδας με οικονομική ενίσχυση, τροφοδοσία με αναλώσιμα είδη (τρόφιμα, είδη υγιεινής, ρουχισμό κ.ά.), ιατρική περίθαλψη, εκπαιδευτική μέριμνα, ψυχαγωγικές δραστηριότητες, ακόμη και με ενέργειες νομιμοποίησης της παραμονής οικογενειών στην Ελλάδα. Κριτήρια επιλογής των παιδιών και των οικογενειών που επιλέγονται είναι η οικογενειακή κατάσταση (πολύτεκνες, μονογονεϊκές οικογένειες), η ανεργία, η αδυναμία των γονέων να έχουν επαρκή επιμέλεια των παιδιών λόγω ασθενειών, τοξικοεξάρτησης, φυλάκισης, καθώς και ιδιαιτερότητες των ίδιων των παιδιών. Τα “παιδιά σε κίνδυνο” στην υποβαθμισμένη περιοχή του σταθμού Λαρίσης, σύμφωνα με μαρτυρίες εκπαιδευτικών και εθελοντών, είναι πολλά.

Η INTERAMERICAN, ευθυγραμμισμένη με τις Αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ για την τήρηση των οποίων έχει αναλάβει δεσμεύσεις, κατευθύνει πολλές από τις πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας στην υποστήριξη των παιδιών και την ανάδειξη των δικαιωμάτων τους στην εκπαίδευση, την φροντίδα της υγείας και την αξιοπρεπή διαβίωση. Η εταιρεία υποστηρίζει το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού από το 2011.

insurancewebinars.gr – Ε.Ι.Α.Σ: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Ραλλάκης Γιώργος Σύμβουλος Επιχειρήσεων, εκπαιδευτής σε θέματα πωλήσεων και marketing. Υπεύθυνος Εκπαίδευσης της LearningEvolution.gr

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015 και ώρα : 18.00 – 20.00.

Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Σκοπός του προγράμματος είναι να μάθουμε τι είναι το neuromarketing και πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για την ανάπτυξη των πωλήσεων μας. Το neuromarketing μας δίνει μια νέα μοναδική οπτική γωνία στη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και τον τρόπο που αντιδράει στις προσπάθειες του marketing, και η νέα αυτή οπτική γωνία μας δείχνει πως ο τρόπος λειτουργίας του είναι πολύ διαφορετικός από ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Θα δούμε πρακτικά παραδείγματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άμεσα στις καθημερινές μας πωλήσεις.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

 

  • Θεματολογία:

Στο webinar θα μιλήσουμε για το neuromarketing, τι ακριβώς είναι και γιατί μας ενδιαφέρει. Επίσης, θα αναλύσουμε πρακτικές εφαρμογές του neuromarketing στις καθημερινές πωλήσεις μας. Αναλυτικά, θα μιλήσουμε για:

  • Τι είναι το neuromarketing και τι μας προσφέρει.
  • Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την τιμή και το προϊόν.
  • Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τις αισθήσεις του καταναλωτή.
  • Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τη δημιουργία αίσθησης εμπιστοσύνης και

αφοσίωσης

  • Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την προσωπική επαφή (πώληση)

 

 

Το κόστος του webinar ανέρχεται στα 25€. Περισσότερες πληροφορίες και δήλώση συμμετοχής για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

insurancewebinars.gr – Ε.Ι.Α.Σ: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο: Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!.

Εισηγητής στο σεμινάριο θα είναι ο Ραλλάκης Γιώργος Σύμβουλος Επιχειρήσεων, εκπαιδευτής σε θέματα πωλήσεων και marketing. Υπεύθυνος Εκπαίδευσης της LearningEvolution.gr

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015 και ώρα : 18.00 – 20.00.

Το Neuromarketing στις πωλήσεις ασφαλειών!

 

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Σκοπός του προγράμματος είναι να μάθουμε τι είναι το neuromarketing και πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για την ανάπτυξη των πωλήσεων μας. Το neuromarketing μας δίνει μια νέα μοναδική οπτική γωνία στη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και τον τρόπο που αντιδράει στις προσπάθειες του marketing, και η νέα αυτή οπτική γωνία μας δείχνει πως ο τρόπος λειτουργίας του είναι πολύ διαφορετικός από ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Θα δούμε πρακτικά παραδείγματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άμεσα στις καθημερινές μας πωλήσεις.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

 

  • Θεματολογία:

Στο webinar θα μιλήσουμε για το neuromarketing, τι ακριβώς είναι και γιατί μας ενδιαφέρει. Επίσης, θα αναλύσουμε πρακτικές εφαρμογές του neuromarketing στις καθημερινές πωλήσεις μας. Αναλυτικά, θα μιλήσουμε για:

  • Τι είναι το neuromarketing και τι μας προσφέρει.
  • Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την τιμή και το προϊόν.
  • Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τις αισθήσεις του καταναλωτή.
  • Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για τη δημιουργία αίσθησης εμπιστοσύνης και

αφοσίωσης

  • Πρακτικές συμβουλές του neuromarketing για την προσωπική επαφή (πώληση)

 

 

Το κόστος του webinar ανέρχεται στα 25€. Περισσότερες πληροφορίες και δήλώση συμμετοχής για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Daes: Νέο ασφαλιστήριο αστικής ευθύνης τεχνιτών μικρών σκαφών

0

Η DAES  ανακοινώνει το νέο ασφαλιστήριο αστικής ευθύνης τεχνιτών μικρών σκαφών, όπως μηχανικών, ξυλουργών, υδραυλικών, βαφέων και παρεμφερών επαγγελμάτων.

Το συμβόλαιο αυτό καλύπτει την Αστική ευθύνη που προκύπτει από την άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας των παραπάνω αναφερομένων ειδικοτήτων, καθώς τα επαγγέλματα αυτά συνήθως εξαιρούνται από τα ‘’παραδοσιακά’’ συμβόλαια Αστικής Ευθύνης, λόγω της σχέσης τους με τη θάλασσα.

Στο Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο εφαρμόζονται οι σύγχρονοι και πρωτοποριακοί όροι London Third Party General Liability Policy [Occurrence] JL2014/001 16th June 2014 και Products Liability and Completed Operations Liability Writeback Endorsement JL2014/005 16th June 2014.

 

Η κάλυψη είναι 100% Lloyd’s και περιλαμβάνει Αστική Ευθύνη έναντι Τρίτων και Αστική Ευθύνη Προιόντος.

Ασφάλιση αστικής ευθύνης για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

0

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προκηρύσσει διεθνή διαγωνισμό σύμφωνα με το άρθρο 6 του Κανονισμού Σύναψης και Εκτέλεσης και Μελετών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.(Υ.Α. Φ32/οικ.20893/1601, ΦΕΚ 621/Β/25/04/2007), προκειμένου να αναθέσει σε φυσικό πρόσωπο, εταιρεία ή ένωση εταιρειών, το έργο της παροχής ασφαλιστικών καλύψεων της Αστικής Ευθύνης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., για χρονικό διάστημα δώδεκα (12) Μηνών με ανώτατα όρια ευθύνης και απαλλαγές ως εξής:

α) Γενικής αστικής ευθύνης και λοιπών επεκτάσεων με ανώτατο όριο κάλυψης € 7.000.000 ανά γεγονός & αθροιστικά κατά τη διάρκεια ισχύος του συμβολαίου και απαλλαγή € 1.000.000 ανά γεγονός.

β) Εργοδοτικής ευθύνης με ανώτατο όριο κάλυψης € 2.000.000 ανά γεγονός & αθροιστικά κατά τη διάρκεια ισχύος του συμβολαίου, ως υπο-όριο του ανωτάτου ορίου ασφάλισης των € 7.000.000, και με απαλλαγή € 200.000 ανά γεγονός

γ) Ευθύνης από τρομοκρατικές ενέργειες με ανώτατο όριο κάλυψης € 5.000.000 ανά γεγονός & αθροιστικά κατά τη διάρκεια ισχύος του συμβολαίου, ως ξεχωριστό και ανεξάρτητο των δύο προηγουμένων παραγράφων όριο, με απαλλαγή € 100.000 ανά γεγονός.

 

Ο κατ’ εκτίμηση συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται στο ποσό των εξακοσίων χιλιάδων ΕΥΡΩ (600.000€)             (περιλαμβανομένων των νομίμων επιβαρύνσεων). Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό πρέπει να καταθέσουν εγγυητική επιστολή συμμετοχής ύψους δώδεκα χιλιάδων ΕΥΡΩ (12.000€). Ο επιλεγείς ως ανάδοχος θα κληθεί κατά την υπογραφή της Σύμβασης να καταθέσει εγγυητική επιστολή καλής εκτελέσεως της υπό ανάθεσης σύμβασης, ίση με το 5% του συνολικού συμβατικού τιμήματος .

 

Πληροφορίες σχετικά με το λεπτομερές αντικείμενο του διαγωνισμού, τη διαδικασία διενέργειας του διαγωνισμού, το τρόπο υποβολής των προσφορών, τα περιεχόμενα των φακέλων προσφοράς και τους λοιπούς όρους του διαγωνισμού, περιλαμβάνονται σε αναλυτικό τεύχος που διατίθεται δωρεάν στους ενδιαφερόμενους από την :

 

Διεύθυνση Προμηθειών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.

Οδός Καρόλου 1-3, 8ος Όροφος, 818 γραφείο

Υπεύθυνη κα Εφη Φωτεινού

Τηλ.210 5297818 φαξ 210 5297855

 

 

Από την ημέρα της δημοσίευσης της ανακοίνωσης και κάθε εργάσιμη ημέρα και από 9:30 έως 14:00 και έως την 02/07/2015, ημέρα Πέμπτη και ώρα 14:00

Η προθεσμία υποβολής ερωτημάτων λήγει στις 08/07/2015, ημέρα Τετάρτη και ώρα 12:00

Η προθεσμία υποβολής των προσφορών λήγει στις 30/07/2015, ημέρα Πέμπτη και ώρα 11:00.

Ημερομηνία διεξαγωγής του Διαγωνισμού ορίζεται η 30/07/2015, ημέρα Πέμπτη και ώρα 12:00.

 

Περίληψη της προκήρυξης του διαγωνισμού, δημοσιεύεται στην επίσημη εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (Ε.Ε.Ε.Κ.) όπως προβλέπεται από την σχετική νομοθεσία.