back to top
28.5 C
Athens
Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1515

Συνέδρια και Βραβεύσεις Συνεργατών Υδρογείου Ασφαλιστικής 2017

0

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ολοκλήρωσε τον ετήσιο κύκλο των Συνεδρίων της ανά την Ελλάδα, τα οποία παρακολούθησαν πάνω από 1.600 συνεργάτες της – ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
Το Συνέδριο Στερεάς Ελλάδος, Νήσων Αιγαίου και Κρήτης, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 20 Μαρτίου 2017, αποτέλεσε τον τελευταίο «σταθμό» των εκδηλώσεων. Είχαν προηγηθεί το Συνέδριο Βορείου Ελλάδος (Θεσσαλονίκη), Ηπείρου (Γιάννενα), Θεσσαλίας (Λάρισα), Δυτικής Ελλάδος (Πάτρα) και Πελοποννήσου (Ναύπλιο).

Η παρουσίαση της στρατηγικής ενίσχυσης και ανάπτυξης του δικτύου των ανεξάρτητων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της, το οποίο και αποτελεί το αποκλειστικό κανάλι διανομής των προϊόντων της Υδρογείου, αποτέλεσε το κεντρικό θέμα των εκδηλώσεων καθώς επίσης και η βράβευση των συνεργατών, οι οποίοι διακρίθηκαν με τις επιδόσεις τους τη χρονιά που πέρασε.

«Η διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων διευρύνεται με την ενσωμάτωση της Κοινοτικής Οδηγίας 97 του 2016 και, κατά συνέπεια, αυξάνεται ο ανταγωνισμός με αποτέλεσμα η παραδοσιακή ασφαλιστική διαμεσολάβηση από ανεξάρτητους επαγγελματίες ασφαλιστές να δέχεται μεγάλες πιέσεις»
ανέφερε χαρακτηριστικά στην αρχή της ομιλίας του ο κ. Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, επισημαίνοντας ότι «η Υδρόγειος είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τα νέα δεδομένα, εμμένοντας στη θέση της, την οποία έχει καταγράψει και στην Εμπορική Πολιτική της, να διατηρήσει το δίκτυο των συνεργατών της ως το μοναδικό κανάλι διανομής των προϊόντων της και θέτοντας ως βασικό στόχο να οικοδομήσει το προφίλ μιας εταιρείας περισσότερο ανθρωποκεντρικής». Στη συνέχεια, ο κ. Κασκαρέλης παρουσίασε τον Κανονισμό Πωλήσεων του 2017, ο οποίος προβλέπει εμπλουτισμένες παροχές για το δίκτυο συνεργατών.

Ο κ. Λουκάς Κορομπίλης, Γενικός Διευθυντής αναφέρθηκε στη συνεχιζόμενη θετική πορεία της εταιρείας και τα ενισχυμένα οικονομικά αποτελέσματα του 2016, χρονιά η οποία έκλεισε, μεταξύ άλλων, με κερδοφορία προ φόρων ύψους €13 εκατ. και περαιτέρω ενδυνάμωση των δεικτών φερεγγυότητας. Ο κ. Κορομπίλης έκανε χαρακτηριστικά λόγο για «το διαχρονικά ισχυρό οικονομικό οικοδόμημα της Υδρογείου, το οποίο, προσφέρει, σε δύσκολες εποχές, στήριξη σε χιλιάδες συνεργάτες και εργαζομένους».

«Σε κόντρα των ημερών, οι συνεργάτες μας, όλοι εσείς, διατηρείτε το όνομά σας στην Υδρόγειο, δεν έχετε μεταβληθεί σε έναν κωδικό, ένα νούμερο χωρίς υπόσταση»
τόνισε ο κ. Πάνος Νικολάου, Εμπορικός Διευθυντής, ο οποίος, ανέδειξε τους σύγχρονους τρόπους – εργαλεία, εφαρμογές, υπηρεσίες, προϊόντα -, με τους οποίους η εταιρεία καθημερινά εξελίσσεται, έχοντας πάντα στο επίκεντρο των δράσεών της τη διευκόλυνση, εξυπηρέτηση και ανάπτυξη των συνεργατών της. Ο κ. Νικολάου επεσήμανε ότι η διαδικασία αυτή είναι συνεχής και ανακοίνωσε ότι σύντομα οι συνεργάτες θα έχουν μπροστά τους έναν «νέο, υπέροχο κόσμο προϊόντων και υπηρεσιών» καθώς και νέα, στοχευμένα και διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα.

Τα Συνέδρια έκλεισαν με την άνοδο στο βήμα και την ομιλία του Προέδρου του Ομίλου της Υδρογείου, κ. Αναστάσιου Κασκαρέλη, ο οποίος για άλλη μια φορά επιβεβαίωσε τη δέσμευση της εταιρείας απέναντι στο δίκτυό της κάνοντας λόγο για τα διαχρονικά εκείνα στοιχεία – σεβασμό, υπευθυνότητα, ποιότητα- που καθιστούν σήμερα την Υδρόγειο μία εταιρεία – πρότυπο ως προς τις υπηρεσίες, τα προϊόντα αλλά και την χρηστή εταιρική διακυβέρνηση. «Πιστεύω σε εσάς, είστε η δύναμη και ο ιστός της ασφαλιστικής βιομηχανίας» ανέφερε εμφατικά ο κ. Κασκαρέλης κλείνοντας, σε συγκινητικό τόνο, με την αναφορά στην «κοινή μας πορεία ως σήμερα, η οποία έχει αποδείξει ότι η Υδρόγειος και οι συνεργάτες της αποτελούν μία συλλογική οντότητα που βασίζεται στην εμπιστοσύνη και την αλληλοεκτίμηση».
Τις εκδηλώσεις ολοκλήρωσαν σε θερμό κλίμα οι βραβεύσεις των διακεκριμένων συνεργατών της εταιρείας.

Συνέδρια και Βραβεύσεις Συνεργατών Υδρογείου Ασφαλιστικής 2017

0

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ολοκλήρωσε τον ετήσιο κύκλο των Συνεδρίων της ανά την Ελλάδα, τα οποία παρακολούθησαν πάνω από 1.600 συνεργάτες της – ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
Το Συνέδριο Στερεάς Ελλάδος, Νήσων Αιγαίου και Κρήτης, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 20 Μαρτίου 2017, αποτέλεσε τον τελευταίο «σταθμό» των εκδηλώσεων. Είχαν προηγηθεί το Συνέδριο Βορείου Ελλάδος (Θεσσαλονίκη), Ηπείρου (Γιάννενα), Θεσσαλίας (Λάρισα), Δυτικής Ελλάδος (Πάτρα) και Πελοποννήσου (Ναύπλιο).

Η παρουσίαση της στρατηγικής ενίσχυσης και ανάπτυξης του δικτύου των ανεξάρτητων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της, το οποίο και αποτελεί το αποκλειστικό κανάλι διανομής των προϊόντων της Υδρογείου, αποτέλεσε το κεντρικό θέμα των εκδηλώσεων καθώς επίσης και η βράβευση των συνεργατών, οι οποίοι διακρίθηκαν με τις επιδόσεις τους τη χρονιά που πέρασε.

«Η διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων διευρύνεται με την ενσωμάτωση της Κοινοτικής Οδηγίας 97 του 2016 και, κατά συνέπεια, αυξάνεται ο ανταγωνισμός με αποτέλεσμα η παραδοσιακή ασφαλιστική διαμεσολάβηση από ανεξάρτητους επαγγελματίες ασφαλιστές να δέχεται μεγάλες πιέσεις»
ανέφερε χαρακτηριστικά στην αρχή της ομιλίας του ο κ. Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, επισημαίνοντας ότι «η Υδρόγειος είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τα νέα δεδομένα, εμμένοντας στη θέση της, την οποία έχει καταγράψει και στην Εμπορική Πολιτική της, να διατηρήσει το δίκτυο των συνεργατών της ως το μοναδικό κανάλι διανομής των προϊόντων της και θέτοντας ως βασικό στόχο να οικοδομήσει το προφίλ μιας εταιρείας περισσότερο ανθρωποκεντρικής». Στη συνέχεια, ο κ. Κασκαρέλης παρουσίασε τον Κανονισμό Πωλήσεων του 2017, ο οποίος προβλέπει εμπλουτισμένες παροχές για το δίκτυο συνεργατών.

Ο κ. Λουκάς Κορομπίλης, Γενικός Διευθυντής αναφέρθηκε στη συνεχιζόμενη θετική πορεία της εταιρείας και τα ενισχυμένα οικονομικά αποτελέσματα του 2016, χρονιά η οποία έκλεισε, μεταξύ άλλων, με κερδοφορία προ φόρων ύψους €13 εκατ. και περαιτέρω ενδυνάμωση των δεικτών φερεγγυότητας. Ο κ. Κορομπίλης έκανε χαρακτηριστικά λόγο για «το διαχρονικά ισχυρό οικονομικό οικοδόμημα της Υδρογείου, το οποίο, προσφέρει, σε δύσκολες εποχές, στήριξη σε χιλιάδες συνεργάτες και εργαζομένους».

«Σε κόντρα των ημερών, οι συνεργάτες μας, όλοι εσείς, διατηρείτε το όνομά σας στην Υδρόγειο, δεν έχετε μεταβληθεί σε έναν κωδικό, ένα νούμερο χωρίς υπόσταση»
τόνισε ο κ. Πάνος Νικολάου, Εμπορικός Διευθυντής, ο οποίος, ανέδειξε τους σύγχρονους τρόπους – εργαλεία, εφαρμογές, υπηρεσίες, προϊόντα -, με τους οποίους η εταιρεία καθημερινά εξελίσσεται, έχοντας πάντα στο επίκεντρο των δράσεών της τη διευκόλυνση, εξυπηρέτηση και ανάπτυξη των συνεργατών της. Ο κ. Νικολάου επεσήμανε ότι η διαδικασία αυτή είναι συνεχής και ανακοίνωσε ότι σύντομα οι συνεργάτες θα έχουν μπροστά τους έναν «νέο, υπέροχο κόσμο προϊόντων και υπηρεσιών» καθώς και νέα, στοχευμένα και διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα.

Τα Συνέδρια έκλεισαν με την άνοδο στο βήμα και την ομιλία του Προέδρου του Ομίλου της Υδρογείου, κ. Αναστάσιου Κασκαρέλη, ο οποίος για άλλη μια φορά επιβεβαίωσε τη δέσμευση της εταιρείας απέναντι στο δίκτυό της κάνοντας λόγο για τα διαχρονικά εκείνα στοιχεία – σεβασμό, υπευθυνότητα, ποιότητα- που καθιστούν σήμερα την Υδρόγειο μία εταιρεία – πρότυπο ως προς τις υπηρεσίες, τα προϊόντα αλλά και την χρηστή εταιρική διακυβέρνηση. «Πιστεύω σε εσάς, είστε η δύναμη και ο ιστός της ασφαλιστικής βιομηχανίας» ανέφερε εμφατικά ο κ. Κασκαρέλης κλείνοντας, σε συγκινητικό τόνο, με την αναφορά στην «κοινή μας πορεία ως σήμερα, η οποία έχει αποδείξει ότι η Υδρόγειος και οι συνεργάτες της αποτελούν μία συλλογική οντότητα που βασίζεται στην εμπιστοσύνη και την αλληλοεκτίμηση».
Τις εκδηλώσεις ολοκλήρωσαν σε θερμό κλίμα οι βραβεύσεις των διακεκριμένων συνεργατών της εταιρείας.

Swiss Re: “Εκρηκτικές” ζημίες ύψους 30 δισ. δολ.!

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Στα 30 δισ. δολάρια θα μπορούσαν να ανέλθουν οι οικονομικές ζημίες από εκρήξεις ηφαιστείων εκτιμά η Swiss Re, αφού έχει υπολογίσει ότι μια στις επτά πολυπληθέστερες αστικές περιοχές του κόσμου βρίσκεται σε ακτίνα 150 χιλιομέτρων από ένα ενεργό ηφαίστειο και τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν στις “επίφοβες” περιοχές. Μεταξύ των δέκα πόλεων που βρίσκονται περισσότερο εκτεθειμένες στον κίνδυνο ηφαιστειακής έκρηξης περιλαμβάνονται το Τόκιο, η Νάπολη, η Μανίλα, η Μανάγκουα και η Τζακάρτα.
Οι ζημίες από ηφαιστειακές εκρήξεις είναι στην πλειονότητά τους ανασφάλιστες, κάτι που “μεταφράζεται” σε σημαντικό χάσμα στην ασφαλιστική κάλυψη. Ειδικά αναδυόμενες οικονομίες, όπως η Νικαράγουα και το Εκουαδόρ, θα βίωναν σοβαρή οικονομική διαταραχή σε περίπτωση έκρηξης, σύμφωνα πάντα με τον ελβετικό αντασφαλιστικό κολοσσό.
“Καθώς η διαδικασία της παγκοσμιοποίησης διεθνώς επιταχύνεται, το κενό προστασίας από τον κίνδυνο ηφαιστειακών εκρήξεων διευρύνεται”, σχολίασε η Jayne Plunkett, επικεφαλής των αντασφαλιστικών δραστηριοτήτων της Swiss Re για την Ασία. “Ομως η διαταραχή της ευρύτερης οικονομίας και οι μεγάλης κλίμακας απώλειες για νοικοκυριά και επιχειρήσεις είναι ένα μόνο μέρος της εικόνας. Για παράδειγμα, μια μεγάλη έκρηξη θα μπορούσε να οδηγήσει σε διαταραχή των εφοδιαστικών αλυσίδων διεθνώς, προκαλώντας τόσο οικονομικές όσο και ασφαλισμένες ζημίες”.
Σε ορισμένες χώρες, η απειλή της ηφαιστειακής έκρηξης αποτελεί σημαντικό μέρος των κινδύνων για τους οποίους ενδείκνυται η ασφαλιστική κάλυψη (insurable risks) και η ικανότητα αξιολόγησης και τιμολόγησης τέτοιων κινδύνων είναι σημαντική, παρατηρεί η Swiss Re. Αυτή τη στιγμή, μόνο η Ισλανδία διαθέτει υποχρεωτική ασφάλιση για εκρήξεις ηφαιστείων. Αλλού, οι απώλειες από ηφαιστειακές εκρήξεις είναι ανασφάλιστες, δημιουργώντας τεράστιο κενό στην ασφαλιστική προστασία. Η ακριβής ποσοτικοποίηση των “ηφαιστειακών κινδύνων” θα επιτρέψει την παροχή επαρκούς ασσφαλιστικής κάλυψης.
“Τα νέα μας μοντέλα μάς επιτρέπουν να υπολογίζουμε τα ασφάλιστρα για τον σημαντικό αυτό κίνδυνο για άτομα, επιχειρήσεις και χώρες”, λέει ο Martin Bertogg, επικεφαλής καταστροφικών κινδύνων της Swiss Re. “Τώρα εξαρτάται από εμάς στην ασφαλιστική βιομηχανία να αξιοποιήσουμε την νέα αυτή ευκαιρία για να σχεδιάσουμε αξιόπιστες και οικονομικές καλύψεις που θα καταστήσουν τον κόσμο ανθεκτικότερο σε φυσικές καταστροφές”.

Ένα βότσαλο στη λίμνη’ της ασφαλιστικής αγοράς

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Η έκθεση Ιανουαρίου 2017  που ανακοίνωσε πρόσφατα η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος  δείχνει εμφανέστατα την βελτίωση της εικόνας (σε ότι αφορά την παραγωγή) του Ιανουαρίου 2017 σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.  Και οι ασφαλίσεις ζωής και οι ασφαλίσεις Γενικών μεταβλήθηκαν θετικά  και μάλιστα η θετική μεταβολή  δεν σκιάζεται από κανένα έκτακτο γεγονός  ούτε από μεταβολή στην κατηγορία των ταξινομήσεων όπως έγινε με τον κλάδο υγείας πέρυσι.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι : Μπήκαν νέα λεφτά στις ασφαλίσεις  ή μήπως είναι οι αυξήσεις των τιμολογίων που δείχνουν την θετική τάση;  Η απάντηση είναι ότι οφείλεται και στα δύο.

Κατ’ αρχήν υπήρχαν, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ μας,  αυξήσεις στην παραγωγή  (πρωτασφάλιστρα)  στα προιόντα υγείας τα οποία γράφτηκαν λογιστικά  στους κλάδους ατυχημάτων και ασθενειών των Γενικών Ασφαλίσεων,  ενώ υπήρξαν και σημαντικές εισροές σε κλασσικά προιόντα ζωής (συμπληρωματικά των συμβολαίων υγείας), σε ομαδικές ασφαλίσεις και σε λοιπά επενδυτικά-ασφαλιστικά προιόντα.

Οι λόγοι εισροών στις ομαδικές ασφαλίσεις είναι και φορολογικοί.  Οι επιχειρήσεις θεωρούν τα ομαδικά ασφάλιστρα ένα καλό τρόπο για να διοχετεύσουν κέρδη και να μην τα αφήσουν να φορολογηθούν. Σαφέστατα υπάρχει και το υπόβαθρο του ενδιαφέροντος για τους εργαζομένους τους.  Σε ότι αφορά τα επενδυτικά-ασφαλιστικά προιόντα, η αύξηση προέρχεται αφ’ ενός από την χαλάρωση των capital controls σε σχέση με τον Ιανουάριο 2016 , στην ανάγκη προστασίας των κεφαλαίων και του νομίσματος (Ευρώ, Δολάριο)  έναντι κάποιου ‘ατυχήματος’ (τα ασφαλιστήρια δεν ‘κουρεύονται’)  καθώς  και στην επενδυτική τοποθέτηση για καλύτερες αποδόσεις έναντι των προθεσμιακών καταθέσεων.

Eίναι σαφές ότι κάτι κινείται στην  ασφαλιστική αγορά.  Η λίμνη που έχει βαλτώσει φαίνεται να αναταράζεται αναδεικνύοντας κάποια από τα οφέλη της ασφάλισης.  Μένουν πολλά πράγματα να γίνουν ακόμη.  Και κυρίως μένει να ολοκληρωθεί η Αξιολόγηση στην ελληνική οικονομία η  οποία θα απομακρύνει τους κινδύνους και θα βοηθήσει να αναπτυχθεί η οικονομία.

ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: Ανάπτυξη με φερεγγυότητα και μακριά από «κακοτοπιές»

0

του Βάϊου Κρόκου

Με υψηλή φερεγγυότητα, σεβόμενη πελάτη και συνεργάτη, ακολουθώντας  σε όλη της την ιστορική εξέλιξη μέσα στις δεκαετίες, μια διαδρομή με μοναδικά διακριτά που βασίζονται στην ηθική και στις αξίες οι οποίες πρέπει να υπηρετούν το κοινωνικό σύνολο, η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική μπαίνει δυνατά στη νέα εποχή και δεσμεύεται να ακολουθήσει με σταθερότητα και επιμονή τις αξίες της.

Το μοντέλο της συγκρατημένης ανάπτυξης, μακριά από την μόδα και τα «σημεία των καιρών»   εφαρμόζει η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική εδώ και 40 χρόνια με επιτυχία. Όλα αυτά τα χρόνια ακολουθεί την προσωποκεντρική ανάπτυξη και έτσι θα συνεχίσει  με όλους μαζί,  με τις ίδιες αξίες και ιδανικά. Οι κινήσεις της θα είναι πειθαρχημένες και σταθερές, προστατεύοντας τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους.

Το 2017, η ΔΥΝΑΜΙΣ εισέρχεται σε ένα νέο περιβάλλον χωρίς, να παρεκκλίνει από τις αρχές της, τόνισε o κ. Δημήτρης Χριστοδουλιάς Αντιπρόεδρος της εταιρείας στο πλαίσιο των εορτασμών της εταιρείας για τα 40 χρόνια παρουσίας, αποδίδοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τιμή στους ανθρώπους που συντέλεσαν στη δυναμική εξέλιξη της εταιρίας.

Χαρακτηριστικά είπε: “Οι συνθήκες της αγοράς έχουν αλλάξει, έτσι και εμείς θα πορευτούμε ανάλογα. Είμαστε πλήρως εναρμονισμένοι με το Solvency II και θωρακισμένοι όσον αφορά στα  κεφάλαια μας, έχουμε τεχνογνωσία και επενδύουμε σε νέους επιστήμονες».

Τα τελευταία χρόνια, πράγματι, εν μέσω της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης στη χώρα και των μεγάλων προκλήσεων στην ασφαλιστική αγορά η ΔΥΝΑΜΙΣ έχει να επιδείξει σημαντικές κινήσεις και επιτεύγματα. Το 2011 αναβάθμισε περαιτέρω τη μηχανογραφική της υποδομή, παρέχοντας  πλέον σε όλους τους συνεργάτες της τη δυνατότητα της άμεσης πρόσβασης, τιμολόγησης και εκτύπωσης των συμβολαίων.

Αξιοσημείωτο στοιχείο επίσης είναι το γεγονός ότι το 2012 επέκτεινε το δίκτυο της, ενώ κατέγραψε τα καλύτερα οικονομικά μεγέθη από ιδρύσεώς της. Παράλληλα, το 2015, αναβάθμισε ολοκληρωτικά τη μηχανογραφική υποδομή της με την εισαγωγή του Microsoft Dynamis Navins. Τέλος, εναρμονίστηκε πλήρως στην εποχή του Solvency II, διαθέτοντας τις υποδομές, την φερεγγυότητα και τις υποδομές που απαιτούνται.

Η  ΔΥΝΑΜΙΣ διαχειρίζεται  τα κεφάλαια με τον πιο επαγγελματικό τρόπο, δημιουργώντας το Global Allocation σε συνεργασία με την Alpha Βank.

Με αυτές τις συνθήκες η ΔΥΝΑΜΙΣ εισέρχεται στην νέα εποχή γνωρίζοντας ότι  η πιο μεγάλη πρόκληση για έναν ασφαλιστή, απόρροια της φύσης του κλάδου είναι να είσαι εν τέλει φερέγγυος και αποδοτικός για υποχρεώσεις που δεσμεύεσαι σήμερα, αλλά καλείσαι να εκπληρώσεις σε μεγάλο βάθος χρόνου.

 

Γ. Βελιώτης: H Interamerican παρακολουθεί τις εξελίξεις στην υγεία και τον ανταγωνισμό

0
Ο γενικός διευθυντής Ζωής και Υγείας του ομίλου Interamerican Γιώργος Βελιώτης

του Νίκου Σακελλαρίου

Iδιαίτερα επιτυχημένη αποδεικνύεται η κίνηση της Interamerican τα τελευταία χρόνια για να ανεξαρτητοποιηθεί η παροχή νοσηλευτικών υπηρεσιών όλων των βαθμίδων από τις κλινικές μέσω δημιουργίας δικών της  κλινικών μονάδων.  Οι εξελίξεις με το claw back και το rebate (περικοπή  πληρωμών του ΕΟΠΥΥ)  δημιούργησαν νέους κινδύνους για τις ιδιωτικές κλινικές  και μάλιστα ορισμένες οι οποίες δεν είχαν ισχυρά ταμειακά διαθέσιμα και  αποθέματα να αντιμετωπίζουν κινδύνους  ύπαρξης.  Η Interamerican έχοντας τις δικές της νοσοκομειακές μονάδες μπορεί να ελέγχει ανά πάσα στιγμή τα κόστη λειτουργιών και τις  ανάγκες εισαγωγών και ουσιαστικά έχει διαφοροποιηθεί έναντι του κινδύνου από την αφερεγγυότητα  ή την αδυναμία του ελληνικού κράτους.

Οι τοποθετήσεις του κ. Βελλιώτη Γενικού Διευθυντή Ζωής, Υγείας και Ομαδικών στην Interamerican κατά την τελευταία συνέντευξη τύπου δείχνουν ότι η Interamerican  παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στον κλάδο υγείας  αλλά και τον ασφαλιστικό ανταγωνισμό και είναι έτοιμη να παράσχει υπηρεσίες  υγείας κάτω από οποιεσδήποτε οικονομικές συνθήκες.

Ταυτόχρονα εκτός από τις δικές της μονάδες έχει δημιουργήσει τα spots για την  παροχή των ενημερώσεων και των γραφειοκρατικών υπηρεσιών σε διάφορα μέρη της Αθήνας και έτσι ουσιαστικά συμβάλλει στην αποκέντρωση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των  ασφαλισμένων της.  H  επιλογή της νοσοκομειακής αυτάρκειας  ουσιαστικά είχε προκριθεί και από τους βασικούς μετόχους στην Ολλανδία πριν από μία δεκαετία περίπου.

Με τις στρατηγικές της κινήσεις η Interamerican  έχει καταφέρει να μειώσει το λειτουργικό κόστος στον κλάδο υγείας κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες περίπου  κινούμενη καλύτερα έναντι του ανταγωνισμού.

Συνέντευξη Μ.Γκατζόφλια/Minetta: Καινοτομία στο αυτοκίνητο με σφραγίδα Μινέττα

0

Ο στόχος της Μινέττα είναι η αυξανόμενη δημιουργία αξίας για τον συνεργάτη, και κατ’ επέκταση για τον ασφαλισμένο. Η ασφαλιστική στα βασικά προγράμματα αυτοκινήτου έχει συμπεριλάβει καλύψεις όπως το επίδομα ολοσχερούς καταστροφής οχήματος, από ατύχημα υπαιτιότητας του οδηγού ή λόγω φυσικών φαινομένων, επίσης την αστική ευθύνη μεταξύ συγγενών Α’ βαθμού, εφόσον και τα δύο οχήματα είναι ασφαλισμένα στην εταιρεία τονίζει σε συνέντευξη του στο περιοδικο IW o Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing, Ευρωπαϊκή Ένωσις-Ασφάλειαι Μινέττa, Μανόλης  Γκατζόφλιας.Η Μινέττα έχει υλοποιήσει σημαντικά έργα για τη δημιουργία αξίας σε πελάτες και συνεργάτες, μερικά από τα οποία είναι: η σταδιακή ενοποίηση των μηχανογραφικών συστημάτων της, η δημιουργία mobile application με πλήθος χρηστικών λειτουργιών για τον ασφαλισμένο και άλλα, που βρίσκονται εν εξελίξει.

Η προσήλωση της Μινέττα στην προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών την οδήγησε σε αναζήτηση σύγχρονων, πρακτικών για τον πελάτη, τρόπων εξόφλησης των συμβολαίων, όπως είναι η διαδικτυακή πύλη ηλεκτρονικών πληρωμών της εταιρείας, pay.minetta.gr.

Συνέντευξη στην Ελενα Ερμείδου

-Τι ξεχωριστό προσέφερε η εταιρεία σας στον κλάδο του αυτοκινήτου για το 2016 σε ό,τι αφορά την επιλογή των ασφαλιστικών καλύψεων;

Ο κλάδος αυτοκινήτου, τα τελευταία χρόνια, λειτουργεί στη χώρα μας, πρωτίστως, σε μια λογική συνεχούς μείωσης των ασφαλίστρων. Εμείς στη Μινέττα, αν και έχουμε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να προσφέρουμε ακόμα πιο προσιτό ασφάλιστρο στον καταναλωτή, διατηρούμε ως μία από τις πιο βασικές μας προτεραιότητες την ουσιαστική ασφάλιση, μέσα από πλήθος καλύψεων, πέραν των υποχρεωτικών από τον Νόμο. Έτσι, ενδεικτικά, ακόμα και στα βασικά μας προγράμματα, έχουμε συμπεριλάβει καλύψεις όπως το επίδομα ολοσχερούς καταστροφής οχήματος, από ατύχημα υπαιτιότητας του οδηγού ή λόγω φυσικών φαινομένων, το οποίο ανέρχεται μέχρι και σε 6.000 ευρώ. Καλύπτουμε επίσης την αστική ευθύνη μεταξύ συγγενών Α’ βαθμού, εφόσον και τα δύο οχήματα είναι ασφαλισμένα στην εταιρεία μας. Αυτή η –πάγια– προσέγγισή μας της ουσιαστικής ασφάλισης είναι πλαισιωμένη από τη διαρκή στόχευση για άμεση και σωστή αποζημίωση. Αξίζει να αναφερθεί ότι κατά το 2016 η εταιρεία κατέβαλε για αποζημιώσεις ποσό το οποίο ξεπέρασε τα 26 εκατ. ευρώ.

-Μέσα στο 2016 έκανε η εταιρεία σας κάποιες κινήσεις με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;

Η διαμεσολάβηση, γενικότερα, και το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας μας, ειδικότερα, είναι εξαιρετικά σημαντικός τομέας στην δραστηριότητά μας και εργαζόμαστε διαρκώς για τη συνεχή αναβάθμιση της σχέσης εταιρείας-δικτύου. Άλλωστε, η εταιρεία μας διαθέτει τα προϊόντα της αποκλειστικά μέσω του δικτύου συνεργαζόμενων διαμεσολαβητών.

Συγχρόνως, προσπαθούμε να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης του κοινού, αλλά και στην ανάδειξη του σημαντικότατου ρόλου του διαμεσολαβητή στις ασφαλιστικές υπηρεσίες που λαμβάνουν οι καταναλωτές. Στα παραπάνω πλαίσια εντάσσονται οι συνεχείς εκπαιδεύσεις των συνεργατών μας, η προσφορά ειδικά διαμορφωμένης πλατφόρμας για τη διαδικασία επαναπιστοποίησης, βάσει των προϋποθέσεων που έχει θέσει η Τράπεζα της Ελλάδος, καθώς και η ένταξη προσφερόμενων υπηρεσιών τρίτων σε προνομιακό κόστος για τους συνεργάτες. Στη Μινέττα θέλουμε να κρατάμε πάντα «ανοικτή γραμμή» επικοινωνίας με τους διαμεσολαβητές, ώστε να «ακούμε» τις ανάγκες, τις ανησυχίες και τις προτάσεις τους για τη βελτίωση της δραστηριότητάς μας.

-Η εταιρεία σας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει καινοτόμες και πρωτοπόρες λύσεις σε ό,τι αφορά τον τρόπο πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων;

Η προσήλωσή μας στην προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών δεν θα μπορούσε παρά να μας οδηγήσει και σε αναζήτηση σύγχρονων, πρακτικών για τον πελάτη, τρόπων εξόφλησης των συμβολαίων. Η διαδικτυακή πύλη ηλεκτρονικών πληρωμών της εταιρείας μας, pay.minetta.gr, η οποία μάλιστα πρωτολειτούργησε τον Ιούλιο του 2015, αμέσως μετά την επιβολή των capital controls, δίνει την δυνατότητα στους ασφαλισμένους να εξοφλήσουν, εύκολα και μέσω ασφαλούς τραπεζικού περιβάλλοντος, τα συμβόλαιά τους. Έτσι σήμερα είναι εφικτές, με χρήση χρεωστικής, πιστωτικής αλλά και προπληρωμένης κάρτας, οι εξοφλήσεις συμβολαίων αυτοκινήτων, περιουσίας, αστικής ευθύνης, σκαφών αλλά και του κλάδου ατυχημάτων/ασθενειών, και μάλιστα με χρήση πιστωτικής σε έως και 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.

-Είναι σημαντικό για τον πελάτη να αισθάνεται ότι βελτιώνεται η εμπειρία του σε σχέση με την ασφαλιστική εταιρεία που τον καλύπτει. Έχουν γίνει κάποια βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση;

Κάθε σύγχρονη, δραστήρια εταιρεία, όπως η Μινέττα, οφείλει στρατηγικά να στοχεύει στην ολοένα και αυξανόμενη δημιουργία αξίας για τον συνεργάτη, και κατ’ επέκταση για τον ασφαλισμένο, ακόμα και πέρα από τα στενά ασφαλιστικά πλαίσια. Κάτι τέτοιο στις μέρες μας προϋποθέτει και σωστή αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων.

Η εταιρεία μας έχει ήδη υλοποιήσει αρκετά έργα σε αυτήν την κατεύθυνση, όπως η σταδιακή ενοποίηση των μηχανογραφικών συστημάτων της, η δημιουργία mobile application με πλήθος χρηστικών λειτουργιών για τον ασφαλισμένο, ιδιαίτερα σε περίπτωση ατυχήματος, αλλά και πλήθος ακόμα έργων, που βρίσκονται σε τελικό στάδιο ή υπό διερεύνηση.

Πέρα όμως από το τεχνολογικό κομμάτι, στην πράξη, προσπαθούμε διαρκώς να ενισχύουμε το όφελος για τον ασφαλισμένο, με επιπλέον χρήσιμες παροχές για τον καταναλωτή, χωρίς επιπρόσθετο κόστος, όπως η κάρτα προνομίων Μινέττα και το ετήσιο τσεκάπ με κάθε συμβόλαιο αυτοκινήτου αλλά και περιουσίας, προσφέροντας έτσι μερικά ακόμη χρήσιμα «εργαλεία» στον διαμεσολαβητή.
Γιατί –όπως συχνά επισημαίνουμε– η ασφάλιση για όλους εμάς στη Μινέττα δεν είναι µια απλή συναλλαγή. Είναι ανθρώπινη σχέση.

AXA: Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας στη διεύθυνση του Βασίλη Πικέα

0

Οι άνθρωποι της νεοσύστατης Διεύθυνσης του Βασίλη Πικέα έκοψαν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους στον Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος, στον Πειραιά. Σε αυτή συμμετείχαν συνεργάτες από τα γραφεία Πειραιά, Κολωνακίου, Αίγινας και Κορίνθου.

Την εκδήλωση προλόγισε ο Επιθεωρητής Πωλήσεων Αποκλειστικού Δικτύου Γιάννης Γεωργίου, κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό του προηγούμενου παραγωγικού έτους. Τον λόγο έλαβε ακολούθως ο κ. Πικέας, ο οποίος ανέφερε πως όλα τα μέλη της ομάδας επιδεικνύουν προσήλωση στις δεσμεύσεις και τους στόχους τους με σκοπό την βέλτιστη αποτελεσματικότητα και κερδοφορία, τονίζοντας πως η πίστη του στα μέλη της ομάδας είναι ακλόνητη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ, Ερρίκος Μοάτσος, αναφέρθηκε συνολικά στα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΧΑ για το 2016 και στον σημαντικό ρόλο που έχει σταθερά το Αποκλειστικό Δίκτυο για την Εταιρεία, ενώ αναφέρθηκε στις σημαντικές δυνατότητες του δικτύου για σφαιρική υποστήριξη των πελατών μέσα από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της ΑΧΑ. Στη συνέχεια, ο Διευθυντής Λειτουργιών, Λυκούργος Πέτροβας, εστίασε στις καινοτόμες λύσεις που η Εταιρεία προσφέρει στους πελάτες (όπως η δυνατότητα άμεσης αποζημίωσης και άμεσης επισκευής κατοικίας) υπενθυμίζοντας ότι θα συνεχίσουν να δημιουργούνται προϊόντα νέας γενιάς.

Από την πλευρά του ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου, αναφέρθηκε στις τάσεις της αγοράς για το 2016, αναπτύσσοντας παράλληλα τους στρατηγικούς εταιρικούς άξονες στις πωλήσεις και τον ρόλο που καλείται να διαδραματίσει το αποκλειστικό δίκτυο συνεργατών της ΑΧΑ. Επεσήμανε την δεδομένη θέση της Εταιρείας για περαιτέρω ενδυνάμωση του αποκλειστικού δικτύου με νέους συνεργάτες ενώ δήλωσε σίγουρος ότι οι συνεργάτες της Διεύθυνσης, για μια ακόμη χρονιά, θα πρωταγωνιστήσουν ατομικά και συλλογικά.

Διευθυντής Αποκλειστικού Δικτύου, Ernesto Di Giorgio, έκανε τον απολογισμό των ενεργειών της Διεύθυνσης Πωλήσεων του προηγούμενου έτους, δίνοντας έμφαση σε ενέργειες που είχαν ως στόχο την ενδυνάμωση του αποκλειστικού δικτύου με νέους και έμπειρους συνεργάτες, αναφερόμενος παράλληλα στο ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης του 2016. Αφού συνεχάρη τον κ. Πικέα και τους συνεργάτες του για τα αποτελέσματα τους, εξέφρασε τη βεβαιότητα για ανάπτυξη όλων των γραφείων της Διεύθυνσης με πωλήσεις στο σύνολο των στρατηγικών προϊοντικών γραμμών.

Ολοκληρώνοντας την εκδήλωση, ο κ. Πικέας, είπε προς τους συνεργάτες τους ότι οι ίδιοι είναι αυτοί που πετυχαίνουν τους στόχους και πως το άθροισμα όλων των ατομικών στόχων οδηγούν στην επίτευξη των κοινών στόχων όλης της Διεύθυνσης.

Μετά την συνάντηση ακολούθησε κοκτέιλ, όπου σε ευχάριστο και γιορτινό κλίμα, οι συμμετέχοντες αντάλλαξαν απόψεις για την περασμένη χρονιά και τις προκλήσεις της χρονιάς που ξεκίνησε.

H Generali ανέθεσε στην Rothschild την πώληση 3 θυγατρικών;

0

της Ελενας Ερμείδου

Στην Rothschild ανέθεσε η Generali των εύρεση νέων ιδιοκτητών των θυγατρικών της: στην Κολομβία, το Εκουαδόρ και τον Παναμά, καθώς η μεγαλύτερη ασφαλιστική της Ιταλίας ψάχνει τρόπους για να εξέλθει από τις αυτές.

Σύμφωνα με το αφεντικό της Generali τον Philippe Donnet, η ασφαλιστική σχεδιάζει να συγκεντρώσει κεφάλαια ύψους 1 δισεκατομμυρίου ευρώ, αποχωρώντας από 13- 15 χώρες παγκοσμίως.

Στόχος της εξόδου της Generali, μεταξύ των άλλων,  είναι οι περικοπές κόστους και η βελτίωση των αποδόσεων της.

Μεταξύ των χωρών αυτών συμπεριλαμβάνονται και χώρες, όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο και η Πορτογαλία όπου η Generali έχει οριακή παρουσία, όπως αναμεταδίδει το πρακτορείο Reuters.

Ωστόσο, η Generali, η οποία έχει επενδύσει άνω των 500 δισεκατομμυρίων ευρώ, θα συνεχίσει να επενδύει στην Λατινική Αμερική, την Βραζιλία, και την Αργεντινή.

Εκδήλωση για την IDD από ΕΚΠΑ & SQLearn

0

Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών σε συνεργασία με την SQLearn, διοργανώνουν ενημερωτική εκδήλωση ειδικά για τους συνεργάτες τους, στον κλάδο της ασφαλιστικής αγοράς με θέμα:
«Οι επιπτώσεις της Κοινοτικής Οδηγίας 2016/97 Insurance Distribution Directive (IDD) στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς»

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017 και ώρα 15:30 μ.μ. – 17:00 μ.μ., στην αίθουσα
«Κωστής Παλαμάς» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στην οδό Ακαδημίας 48 και Σίνα.
Ενδεικτικά θα αναλυθούν:
• Το πλαίσιο εφαρμογής της Οδηγίας
• Η νέα εποχή εταιρικής διακυβέρνησης και ο σχεδιασμός/ Marketing προϊόντος στην αγορά
• Η εκπαίδευση/ πιστοποίηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
• Οι αρχικές διεργασίες συμμόρφωσης σύμφωνα με την Οδηγία από άλλα κράτη-μέλη της Ε.Ε

Περισσότερες πληροφορίες: www.sqlearn.com  ή στο 210-7778877.

Μπορείτε επίσης να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα e-learning που παρέχει η SQLearn ειδικά για ασφαλιστικές εταιρείες καθώς και για τη συνεργασία ΕΚΠΑ-ΕΠΕΦΑ/SQLearn και τα πιστοποιημένα ηλεκτρονικά μαθήματα για την επαναπιστοποίηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους τομείς Β και Γ.