back to top
32.7 C
Athens
Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1514

Ανανεώσεις αδειών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

0

Λήγει στις 31/3 η προθεσμία ανανέωσης όσων αδειών ασφαλιστικών διαμεσολαβητών έληγε η τριετία στις 31/12/2016 στο επαγγελματικό επιμελητήριο. Σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει υποβάλλει τα δικαιολογητικά ανανέωσης θα πρέπει να κινηθεί άμεσα μέσα στίς επόμενες μέρες.

Επίσης, σημαντική είναι η κατάθεση σε ετήσια βάση του συμβολαίου αστικής ευθύνης .Είναι προτιμητέο να κατατίθεται αυτούσιο το συμβόλαιο, συστήνει ο ΠΣΑΣ. Σε περίπτωση που έχει κατατεθεί δήλωση του Ν.105 ότι υπάρχει συμβόλαιο αστικής ευθύνης , θα πρέπει να επιβεβαιώνεται  οτι το συμβόλαιο είναι σε ισχύ γιατί σε αντίθετη περίπτωση συνιστά αδίκημα.

Ανακοίνωση ΠΣΑΣ για τις εξελίξεις στην International Life

0
Λογότυπο ΠΣΑΣ

Ο Π.Σ.Α.Σ. παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις σχετικά με την International Life εκφράζει την ικανοποίηση του για τις λύσεις που δίνονται στα σημαντικά προβλήματα που δημιουργήθηκαν παρά τις μεγάλες καθυστερήσεις.

Κατ’ αρχάς είναι πολύ σημαντική η ολοκλήρωση της μεταβίβασης του χαρτοφυλακίου Ζωής στην Εθνική Ασφαλιστική.

Επίσης θεωρούμε ότι είναι εξαιρετικά σπουδαίο για τον κλάδο, εταιρείες-διαμεσολαβούντες, η έναρξη καταβολής αποζημιώσεων σε πελάτες και τρίτους

ζημιωθέντες. Προτείνουμε ωστόσο να επιταχυνθεί η ολοκλήρωση του παραπάνω θέματος καθώς μόνο θετικά μπορεί να λειτουργήσει στο επάγγελμα της διαμεσολάβησης  και στη καλή του φήμη.

Τέλος για το θέμα που είχε παρέμβει και με επιστολή και επικοινωνία με όλους τους αρμόδιους φορείς και η ΕΑΔΕ, με μεγάλη ευχαρίστηση πληροφορηθήκαμε ότι αποδίδονται και οι προμήθειες των συνεργατών μετά από μεγάλη καθυστέρηση περίπου ενός Εξαμήνου.

Όλα τα παραπάνω βοηθούν εξαιρετικά στην απρόσκοπτη λειτουργεία του κλάδου και του επαγγέλματος μας .

Είμαστε στην διάθεση των συναδέλφων για οποιαδήποτε λεπτομέρεια χρήζει διευκρίνησης και για κάθε βοήθεια που θα απαιτηθεί μέχρι την τελική διευθέτηση όλων των θεμάτων.

 Το Δ.Σ. του Π.Σ.Α.Σ.

PwC: Τα ρομπότ απειλούν το 32% των θέσεων εργασίας στις ασφάλειες

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Τα ρομπότ και τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να “καταλάβουν” το 32% των υφιστάμενων θέσεων εργασίας στον ασφαλιστικό και χρηματοοικονομικό τομέα της Μ. Βρετανίας τα επόμενα 15 χρόνια, σύμφωνα με νέα μελέτη της  PricewaterhouseCoopers.

Αλλοι κλάδοι είναι ακόμα πιο εκτεθειμένοι: Για παράδειγμα, το 56% των υφιστάμενων θέσεων εργασίας στους κλάδους μεταφορών και αποθήκευσης κινδυνεύουν να καταργηθούν λόγω της αυτοματοποίησης έως το 2030, ενώ και το 46% των υφιστάμενων θέσεων εργασίας  στη βιομηχανία και το 44% των θέσεων εργασίας στους κλάδους χονδρικής και λιανικής πώλησης απειλούνται από την ίδια διαδιασία, εκτιμά η PwC.

Στον αντίποδα, ο κίνδυνος της αυτοματοποίησης είναι μικρότερος στους κλάδους της παιδείας (όπου μόνο το 9% τω θέσεων εργασίας απειλούνται), και της υγείας-κοινωνικών υπηρεσιών (17%). Συνολικά, περί το 30% των θέσεων εργασίας στη Μ. Βρετανία μπορεί να “αυτοματοποιηθούν” έως το 2030, με το ποσοστό των “επισφαλών” θέσεων να είναι υψηλότερο στις ΗΠΑ (38%) και στη Γερμανία (35%), αλλά υψηλότερο από ότι στην Ιαπωνία (21%), υποστηρίζεται στην μελέτη.

Κανένας κλάδος της οικονομίας δεν θα μείνει ανεπηρέαστος από την τεχνολογική επανάσταση που φέρνει η ρομποτική και η τεχνητή νοημοσύνη, δήλωσε ο επικεφαλής οικονομολόγος της PwC  John Hawksworth. Υπάρχουν όμως και ορισμένα καλά νέα: Οι νέες εφαρμογές θα δημιουργήσουν ορισμένες νέες θέσεις εργασίας στον κλάδο της ψηφιακής τεχνολογίας και μέσω των κερδών της παραγωγικότητας, θα δημιουργηθούν πρόσθετες θέσεις εργασίας σε άλλους τομείς της οικονομίας, “κυρίως στις υπηρεσίες, όπου η αυτοματοποίηση δεν είναι τόσο εύκολη”.

Σύμφωνα πάντα με την PwC, είναι ακόμα νωρίς να προβλέψει κανείς εάν η μακροπρόθεσμη επίπτωση της αυτοματοποίησης στην απασχόληση θα είναι θετική ή αρνητική. “Παρότι η αυτοματοποίηση που σχετίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη και τη ρομποτική μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της παραγωγικότητας, θα μπορούσε επίσης να αυξήσει τις εισοδηματικές ανισότητες επειδή μεγαλύτερο μέρος της “πίτας” θα καταλήξει στα χέρια εκείνων με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται σε μια οικονομία που ψηφιοποιείται ολοένα και περισσότερο”.

Ως αποτέλεσμα, υπάρχουν ισχυρά επιχειρήματα για αυξημένες επενδύσεις στην δια βίου επαγγελματική εκπαίδευση ώστε να κατορθώσουν οι εργαζόμενοι να προσαρμοστούν στις αλλαγές. “Η αυτοματοποίηση χειρωνακτικών και επαναλαμβανόμενων εργασιών θα εξαλείψει κάποιες θέσεις εργασίας, αλλά θα επιτρέψει σε ορισμένους εργαζομένους να εστιάσουν σε θέσεις εργασίας υψηλότερης προστιθέμενης αξίας κα πιο δημιουργικές”, παρατηρεί ο κ.  Hawksworth.

Τα επίπεδα της αυτοματοποίησης θα εξαρτηθούν από τo σχετικό κόστος και την παραγωγικότητα των ρομπότ σχετικά με τους ανθρώπους σε διαφορετικές εργασίες. Εκτιμούμε ότι η πλάστιγγα θα γείρει προς τα ρομπότ σε βάθος χρόνου, αλλά θα υπάρχουν ακόμα πολλοι τομείς όπου οι άνθρωποι θα διατηρησουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καταλήγει η PwC. Ευτυχώς…

 

Το Λουξεμβούργο ο επικρατέστερος προορισμός των Lloyds

0
lloyd's of london

της Ελενας Ερμείδου

Μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε ενδεχομένως να βγει η απόφαση για το μέρος που θα ιδρυθεί η Ευρωπαϊκή έδρα των Lloyds. Σύμφωνα με πληροφορίες Πέμπτη ή Παρασκευή το Συμβούλιο Διακυβέρνησης των Lloyds θα συνεδριάσει προκειμένου να αποφασίσει, αν θα κάνει νέα βάση στο Βέλγιο ή στο Λουξεμβούργο.

Στόχος η δημιουργία ασπίδα προστασίας έναντι των απωλειών που επιφέρει το Brexit για την πόλη του Λονδίνου.

Αρκετοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πώς αμέσως μετά την συνεδρίαση θα εκδοθεί απόφαση η οποία και θα ανακοινωθεί άμεσα.

Σύμφωνα, πάντως με πηγές το IW, αν και στο πρόσφατο παρελθόν στο τραπέζι των συζητήσεων είχαν πέσει προτάσεις για διάφορες πόλεις, όπως Δουβλίνο, Φρανκφούρτη, Παρίσι, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, η τελευταία φαίνεται να είναι η επικρατέστερη, καθώς οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι το Λουξεμβούργο προσφέρει πολλά φορολογικά κίνητρα.

Οι λεπτομέρειες για την ίδρυση και την μετάβαση των Lloyds αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στους επόμενους μήνες.

Το Λουξεμβούργο ο επικρατέστερος προορισμός των Lloyds

0
lloyd's of london

της Ελενας Ερμείδου

Μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε ενδεχομένως να βγει η απόφαση για το μέρος που θα ιδρυθεί η Ευρωπαϊκή έδρα των Lloyds. Σύμφωνα με πληροφορίες Πέμπτη ή Παρασκευή το Συμβούλιο Διακυβέρνησης των Lloyds θα συνεδριάσει προκειμένου να αποφασίσει, αν θα κάνει νέα βάση στο Βέλγιο ή στο Λουξεμβούργο.

Στόχος η δημιουργία ασπίδα προστασίας έναντι των απωλειών που επιφέρει το Brexit για την πόλη του Λονδίνου.

Αρκετοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πώς αμέσως μετά την συνεδρίαση θα εκδοθεί απόφαση η οποία και θα ανακοινωθεί άμεσα.

Σύμφωνα, πάντως με πηγές το IW, αν και στο πρόσφατο παρελθόν στο τραπέζι των συζητήσεων είχαν πέσει προτάσεις για διάφορες πόλεις, όπως Δουβλίνο, Φρανκφούρτη, Παρίσι, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, η τελευταία φαίνεται να είναι η επικρατέστερη, καθώς οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι το Λουξεμβούργο προσφέρει πολλά φορολογικά κίνητρα.

Οι λεπτομέρειες για την ίδρυση και την μετάβαση των Lloyds αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στους επόμενους μήνες.

Η ΕΛΙΤΟΥΡ στο πρώτο παγκόσμιο συνέδριο ιατρικού τουρισμού του “Global Healthcare Travel Council”

0

Το Συμβούλιο Ελληνικού Ιατρικού Τουρισμού ΕΛΙΤΟΥΡ συμμετείχε στο πρώτο παγκόσμιο συνέδριο ιατρικού τουρισμού του “Global Healthcare Travel Council” το οποίο έλαβε χώρα στις 25-27 Φεβρουαρίου 2017 στο Ξενοδοχείο «Le Royal Hotel», στο Αμμάν της Ιορδανίας, με θέμα “Η Παγκοσμιοποίηση του Ιατρικού Τουρισμού”. Το εξαιρετικά οργανωμένο συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Α.Ε. Βασιλιά Abdullah II IBN AL Ηussein και οργανώθηκε από την Ένωση Ιδιωτικών Κλινικών της Ιορδανίας.

Η ΕΛΙΤΟΥΡ, στο πλαίσιο των ενεργειών εξωστρέφειας, προώθησε δυναμικά τον Ελληνικό ιατρικό τουρισμό συμμετέχοντας με εκθεσιακό περίπτερο που εκπροσώπησαν τα μέλη της: Όμιλος ΙΑΣΩ, Όμιλος Euromedica, Eurodentica και Gamma Air Medical. Επιπλέον, συμμετείχαν με ομιλίες ο Δρ. Αντώνης Βλαχούσης, Αντιπρόεδρος της ΕΛΙΤΟΥΡ και του Ομίλου ΙΑΣΩ, με θέμα “Ελλάδα: Ένας μοναδικός προορισμός ιατρικού τουρισμού”, καθώς και ο Δρ. Νικόλαος Σ. Κουβελάς, Επίκουρος Καθηγητής Οδοντιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, CEO της EuroDentica Specialized Dental Care AE και Πρόεδρος του Athens Dental Tourism Cluster, με θέμα: ”Η οδοντιατρική στο πλαίσιο της Βιομηχανίας του τουρισμού υγείας”.

Συνολικά στο συνέδριο συμμετείχαν 44 ομιλητές από 16 χώρες όπως Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Τουρκία, Καναδάς, Σαουδική Αραβία κ.α. Την Τελετή Έναρξης παρακολούθησαν περισσότεροι από 650 συμμετέχοντες μεταξύ των οποίων η Α.Ε. Δρ Hani Mulki, Πρωθυπουργός της Ιορδανίας, η Α.Υ. Πριγκίπισσα Ghida Talal, η Α.Υ. Πριγκίπισσα Dina Mired, η Α.Ε. Lina Annab, Υπουργός Τουρισμού και Αρχαιοτήτων της Ιορδανίας, η Α.Ε. Δρ Mahmoud Al-Sheyyab, Υπουργός Υγείας της Ιορδανίας καθώς επίσης πολλοί Υπουργοί, Πρεσβευτές και μέλη του Κοινοβουλίου.

Η 27η Φεβρουαρίου αφιερώθηκε σε επισκέψεις σε Κλινικές του Αμμάν και στη Συνεδρίαση της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του Global Healthcare Travel Council, στο πλαίσιο της οποίας η Ελλάδα επανεκλέχτηκε στη θέση της Αντιπροεδρίας μέσω της ΕΛΙΤΟΥΡ και συγκεκριμένα του Δρ. Α. Βλαχούση. Στην επιτροπή εκπαίδευσης και πιστοποίησης του Συμβουλίου εκλέχθηκε και ο  Δρ. Ν. Κουβελάς. Η Προεδρία για την περίοδο 2017 – 2018 παραδόθηκε στο Ντουμπάι, όπου και θα πραγματοποιηθεί το επόμενο παγκόσμιο συνέδριο ιατρικού τουρισμού.

Σχετικά με το GHTC

Το Global Healthcare Travel Council αποτελεί την πλατφόρμα διοίκησης και συντονισμού των ιατρικών υπηρεσιών ανά τον κόσμο. Έχει την ευθύνη της παροχής κατευθυντήριων γραμμών σε θέματα ιατρικού τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, διαμορφώνει την ατζέντα της έρευνας στον τομέα των ιατρικών υπηρεσιών, και θέτει τους κανόνες, τα πρότυπα και τον κώδικα δεοντολογίας μέσω της χάραξης τεκμηριωμένων επιλογών πολιτικής, της παροχής τεχνικής υποστήριξης στις χώρες, και της παρακολούθησης και αξιολόγησης των τάσεων στον τομέα του ιατρικού τουρισμού.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το http://globalhtc.org/

Σχετικά με την ΕΛΙΤΟΥΡ

Το Συμβούλιο Ελληνικού Ιατρικού Τουρισμού ΕΛΙΤΟΥΡ αποτελεί Μη Κυβερνητική Οργάνωση με βασικό σκοπό την προώθηση του Τουρισμού Υγείας στην Ελλάδα και τη συνεργασία με αντίστοιχους φορείς του εξωτερικού.

Ιδρύθηκε από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς παρόχους υγείας της χώρας, δημιουργώντας ένα cluster από αξιόπιστες και υπερσύγχρονες μονάδες υγείας και εταιρείες διαφόρων κλάδων όπως αεροπορικές, ασφαλιστικές, τουριστικά γραφεία, facilitators, ξενοδοχεία, διαφημιστικές, συμβούλους επιχειρήσεων και εταιρείες πιστοποιήσεων οι οποίες καλύπτουν όλο το φάσμα του ιατρικού τουρισμού σε όλη την Ελλάδα. Αποτελεί ιδρυτικό μέλος του Global Healthcare Travel Council.

ERGO και ΑΤΕ Ασφαλιστική γιόρτασαν «Ασφαλώς μαζί» την αρχή της νέας εποχής

0

Με κύριο μήνυμα «Νέα αρχή, Νέα εποχή», πάνω από 1.500 άτομα συνεργάτες και εργαζόμενοι της ERGO και της ΑΤΕ Ασφαλιστικής γιόρτασαν τη νέα τους κοινή πορεία, σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση στο κλειστό ολυμπιακό ποδηλατοδρόμιο της Αθήνας, για πρώτη φορά όλοι μαζί, ως μέλη πλέον της ίδιας μεγάλης οικογένειας.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με ένα όμορφο video που θύμισε στους προσκεκλημένους τη μακρά ιστορία και πορεία ανάπτυξης των δύο εταιριών μέχρι και τη στιγμή που οι δρόμοι τους συναντήθηκαν και ως μέλη πλέον του ίδιου ομίλου, συνεχίζουν «ασφαλώς μαζί» το νέο και πολλά υποσχόμενο κεφάλαιο στην ιστορία τους.
Στο καλωσόρισμά του προς το κοινό ο Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών των εταιριών ERGO και ΑΤΕ Ασφαλιστική, κ. Στάθης Τσαούσης αναφέρθηκε στην επαγγελματική του οικογένεια τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Νιώθω τυχερός, μπορώ να πω και ευλογημένος, που η επαγγελματική μου οικογένεια, η ERGO, τα τελευταία χρόνια μεγαλώνει διαρκώς, με έναν τρόπο που συγκεντρώνει τα βλέμματα όλης της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Άνθρωποι με διαφορετική προέλευση συναντιόμαστε κάτω από την ίδια στέγη με ένα κοινό όραμα, τη δημιουργία της εταιρίας του αύριο. Χωρίς να ξεχάσουμε από πού ξεκινήσαμε, θα εστιάσουμε τις προσπάθειές μας στο που μπορούμε να πάμε σαν μια καλά προπονημένη ομάδα, μια δύναμη που είναι αποφασισμένη να μετατρέψει τον κοινό βηματισμό σε άλμα προς την ανάπτυξη και την επιτυχία».
Στη συνέχεια έλαβε το λόγο η Δρ. Monika Sebold – Bender, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ομίλου ERGO, η οποία εκ μέρους της Διοίκησης του ομίλου καλωσόρισε τους εργαζομένους και συνεργάτες της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στην οικογένεια της ERGO. Δήλωσε μάλιστα πως η ίδια, ως μέλος μιας πολύτεκνης οικογένειας μπορεί να διαβεβαιώσει το πόσο σημαντικό είναι να ανήκει κάποιος σε μια μεγάλη οικογένεια, όπως είναι και αυτή της ERGO και της ATE Ασφαλιστικής. Εξέφρασε ακόμα την αισιοδοξία της για το έργο της συνένωσης και τη βεβαιότητα «πως τα έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη των εταιριών με εποικοδομητική και αδιάκοπη προσπάθεια, αφοσίωση στους στόχους και ομαδικότητα θα τα καταφέρουν για άλλη μια φορά».
Ο CEO των εταιριών κ. Θεόδωρος Κοκκάλας αναφερόμενος στο έργο της συνένωσης δήλωσε πως «διατηρώντας τα πλεονεκτήματα των δύο εταιριών και δημιουργώντας επιπρόσθετα νέα, ξεκινάμε μια καινούργια πορεία με στόχο τη δημιουργία ενός από τους ηγέτες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς στις γενικές ασφαλίσεις». Τόνισε μάλιστα, πως «τώρα βρισκόμαστε πλέον στα μισά του δρόμου. Έχουμε ακόμη μπροστά μας αρκετή δουλειά, μέχρι την ολοκλήρωση της λειτουργικής συνένωσης. Η μέχρι τώρα επιτυχία δικαιολογεί την αισιοδοξία, αλλά όχι τον εφησυχασμό. Έχουμε ήδη ένα πλεονέκτημα μεγέθους. Στόχος μας είναι να το μετατρέψουμε σε πλεονέκτημα ανάπτυξης και αξίας για όλους μας. Θα φέρουμε κοντά το “ασφαλίζω σημαίνει καταλαβαίνω” και το “κοντά σας ό,τι και αν τύχει” δημιουργώντας μία ERGO που θα “σας καταλαβαίνει ό,τι κι αν τύχει».

Σημαντική στιγμή της εκδήλωσης ήταν και η βράβευση από τα στελέχη της διοίκησης των συνεργατών με μακροχρόνια, συνεπή και αποτελεσματική συνεργασία με τις δύο εταιρίες, για τους οποίους ο ίδιος ο κ. Κοκκάλας έκανε ιδιαίτερη μνεία, αναγνωρίζοντας στο πρόσωπό τους την ουσιαστική συμβολή όλων των συνεργατών με παρόμοια χαρακτηριστικά, στην επιτυχή πορεία των εταιριών. Νωρίτερα είχαν πραγματοποιηθεί και οι βραβεύσεις συνεργατών τόσο του εταιρικού δικτύου όσο και του ανεξάρτητου δικτύου πωλήσεων που διακρίθηκαν για εξαιρετικές επιδόσεις και υψηλό χαρτοφυλάκιο, αλλά και ως διακεκριμένοι και VIP συνεργάτες.
Η εντυπωσιακή και άρτια οργανωμένη εκδήλωση συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε με ζωντανό μουσικό πρόγραμμα και άφθονο κέφι από τους παρευρισκόμενους.

Victory Promise: Μια εταιρεία με ραγδαία ανάπτυξη μέσα στην κρίση

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Η Victory Promise ιδρύθηκε στα τέλη του 2008 από τον Σταμάτη Συγγρό και τον Απόστολο Παπαηλίου, οι οποίοι είχαν υπηρετήσει το agency system επί είκοσι και πλέον έτη στην ΝΝ και κατόπιν στην Allianz, ενώ στην πορεία προστέθηκε ένα ακόμη μέλος στην παρέα, κι αυτό, με τη σειρά του, με πολυετή πορεία στο agency system.

Στόχοι και προοπτικές

Οι στόχοι της εταιρείας ήταν να συγκεντρώσει τις δυνάμεις μιας αρχικά ολιγομελούς ομάδας διαμεσολαβούντων κάτω από ένα βιώσιμο εταιρικό σχήμα, που θα ασκούσε ελεύθερα και χωρίς δεσμεύσεις το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου, ενώ παράλληλα θα αποτελούσε τη «μήτρα» παραγωγής και εκπαίδευσης νέων ασφαλιστικών συμβούλων, με πραγματικά ανθρωποκεντρική προσέγγιση και πελατοκεντρική αντίληψη.

Η Victory Promise, στα σχεδόν δέκα έτη παρουσίας της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, βασίστηκε σε ένα σχέδιο ανάπτυξης το οποίο στηρίζεται στη συνέπεια λόγων και πράξεων, τόσο προς τους διαμεσολαβούντες συνεργάτες της όσο και προς το διοικητικό της δυναμικό, αλλά και στην ισχυρή άποψη που έχει για το πώς πρέπει να δρα και να υποστηρίζεται ο ασφαλιστικός σύμβουλος προκειμένου να αναπτύσσεται σε ένα πολύ ανταγωνιστικό και απαιτητικό περιβάλλον.

Ένα μικρό επιχειρηματικό «θαύμα»

Χωρίς να έχει Σαουδάραβες επενδυτές, όπως λέει συχνά ο πρόεδρός της, Σταμάτης Συγγρός, η Victory Promise αποτελεί ένα μικρό επιχειρηματικό «θαύμα» για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, γιατί έχει καταφέρει να επιτύχει πάνω από 6.000.000 ευρώ ετήσιες εισπράξεις (2016), να εγγράφει προμήθειες και αμοιβές που ξεπερνούν το 1.300.000 ευρώ, έχοντας για τέταρτο συνεχόμενο έτος λειτουργική κερδοφορία, με 14 διοικητικά στελέχη που υποστηρίζουν καθημερινά το έργο των 215 και πλέον συνεργαζόμενων ασφαλιστικών συμβούλων, εκ των οποίων οι 30 ανήκουν στη Victory Promise Team, που αποτελεί την αιχμή του δόρατος για την εταιρεία. Τα μέλη της απολαμβάνουν ειδικά επιπλέον προνόμια, όπως ομαδική ασφάλιση, πρόσβαση στο call center της εταιρείας, εσωτερικούς διαγωνισμούς κινήτρων, ειδικό κανονισμό αμοιβών και πλήρη πρόσβαση στη Victory Promise Academy, με παροχή άνω των 250 ωρών, ετησίως, εξειδικευμένων σεμιναρίων, σχεδιασμένων από τους ανθρώπους της Victory Promise προκειμένου να στηρίζουν έμπρακτα τους ανθρώπους της «πρώτης γραμμής».

Το 2017 θα είναι μια χρονιά κατά την οποία ο Έλληνας ασφαλιστικός σύμβουλος θα βρεθεί προ υπαρκτών πλέον διλημμάτων: αν θα προσεγγίσει το επάγγελμα ως έμπορος ή ως σύμβουλος, αν θα βελτιώσει τις δεξιότητές του για να γίνει ανταγωνιστικός ή θα παραμείνει να αντιμετωπίζει παθητικά την αγορά, αν το ζητούμενο είναι η πλειοδοσία ασφαλίστρων και προμηθειών ή μια καριέρα πελατοκεντρική, που στο τέλος της ημέρας θα τον οδηγεί σε υψηλές απολαβές, ευχαριστημένους πελάτες και ποιότητα ζωής.

Η Victory Promise στο δίλημμα «μέγεθος ή τεχνική» απαντά, διά του κυρίου Συγγρού, ότι δεν θα θυσιάσει την τεχνική της για το μέγεθός της, αλλά θα μεγαλώσει με τη μεθοδολογία το σχέδιο και το όραμά της.

Oι στόχοι

Στην ετήσια εκδήλωση που πραγματοποίησε η διοίκηση στις 2 Φεβρουαρίου στον Ιππικό Όμιλο, ο κύριος Σταμάτης Συγγρός αναφέρθηκε στα οικονομικά αποτελέσματά της και στους παράγοντες που έχουν καθορίσει τη διαδρομή της μέχρι τώρα, επισημαίνοντας ότι καταλυτικό ρόλο στην ανοδική της τροχιά έχουν διαδραματίσει οι συνεργάτες της.
Η στόχευση της εταιρείας για το 2017 είναι η παραγωγή της να ανέλθει στα 7,3 εκατ. ευρώ.

Στη διαδρομή της Victory Promise από το 2008 μέχρι σήμερα αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Απόστολος Παπαηλιού, λέγοντας απολογιστικά ότι στο διάστημα από τη δημιουργία της μέχρι σήμερα η εταιρεία έχει καταγράψει συνολικά 29 εκατ. σε παραγωγή και 4 εκατ. σε εξερχόμενες προμήθειες, ενώ για το 2018 ο στόχος είναι να επεκταθεί τόσο χωροταξικά όσο και σε επίπεδο δικτύου και υπηρεσιών.

Το 2016 η παραγωγή της εταιρείας ανήλθε σε 6 εκατ. ευρώ, με τις ασφαλίσεις ζωής να κυριαρχούν στο χαρτοφυλάκιο, με συνολική παραγωγή 3,3 εκατ. Η παραγωγή στο αυτοκίνητο, που αποτελεί και έναν κλάδο-στοίχημα για την εταιρεία, έφτασε το 1,2 εκατ. και οι ασφαλίσεις πυρός τις 442 χιλ. ευρώ.

Στην εκδήλωση παρέστησαν οι κύριοι Α. Σαρρηγεωργίου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Eurolife ERB, Π. Δημητρίου, διευθύνων σύμβουλος της Generali, K. Σαΐας, διευθύνων σύμβουλος της Interasco, Χ. Γεωργακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Πίστης, Δ. Γαβαλάκης, πρόεδρος του ΠΣΣΑΣ, Γ. Καραβίας, πρόεδρος του ΣΕΜΑ, Π. Λελεδάκης, πρόεδρος του ΠΣΑΣ, καθώς και πολλά καταξιωμένα στελέχη.

 

ΑΧΑ: Βραβείο καλύτερης χρήσης των Social Media για την εκστρατεία AseTisVlakeies

0

Με το βραβείο «Καλύτερη χρήση των social media» βραβεύτηκε η ΑΧΑ στην ετήσια εκδήλωση των Corporate Affairs Excellence Awards για την εκστρατεία “AseTisVlakeies”.

Η πρωτοποριακή ενέργεια της ΑΧΑ είχε ως στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει για τις καθημερινές μικρές και μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε όλοι, βάζοντας σε κίνδυνο εμάς και τους γύρω μας.

Από την απερίσκεπτη οδήγηση στην κακή διατροφή και από το κάπνισμα στις απροσεξίες μέσα στο σπίτι, η εκστρατεία “AseTisVlakeies” άγγιξε ένα μεγάλο φάσμα από λάθη που έχουν σημαντικό κοινωνικό και οικονομικό κόστος.

Η εκστρατεία βασίστηκε στο e-shop www.asetisvlakeies.gr από το οποίο οι χρήστες του Facebook μπορούσαν να «αγοράσουν» τις δικές τους βλακείες, αυτές δηλαδή που αναγνώριζαν ότι έκαναν στην καθημερινότητά τους και να δουν παράλληλα τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να τις βελτιώσουν.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ Ασφαλιστική, δήλωσε: «Η καμπάνια “AseTisVlakeies” απέδειξε πως ο κόσμος εκτιμά τα απλά, ευθέα και ειλικρινή μηνύματα. Για να σώσουμε τη ζωή μας και να προστατεύσουμε τους γύρω μας πρέπει να είμαστε ευρηματικοί και να τολμάμε. Αφήνουμε, λοιπόν, τις βλακείες και οδηγούμε με ασφάλεια, τρεφόμαστε καλύτερα και προστατεύουμε το σπίτι και τα παιδιά μας. Είναι χρέος μας.»

Αυτό ήταν το δεύτερο σημαντικό βραβείο που έλαβε η ΑΧΑ για το AseTisVlakeies, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα η εκστρατεία τιμήθηκε στα βραβεία «Ermis Awards».

ΑΧΑ: Βραβείο καλύτερης χρήσης των Social Media για την εκστρατεία AseTisVlakeies

0

Με το βραβείο «Καλύτερη χρήση των social media» βραβεύτηκε η ΑΧΑ στην ετήσια εκδήλωση των Corporate Affairs Excellence Awards για την εκστρατεία “AseTisVlakeies”.

Η πρωτοποριακή ενέργεια της ΑΧΑ είχε ως στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει για τις καθημερινές μικρές και μεγάλες «βλακείες» που κάνουμε όλοι, βάζοντας σε κίνδυνο εμάς και τους γύρω μας.

Από την απερίσκεπτη οδήγηση στην κακή διατροφή και από το κάπνισμα στις απροσεξίες μέσα στο σπίτι, η εκστρατεία “AseTisVlakeies” άγγιξε ένα μεγάλο φάσμα από λάθη που έχουν σημαντικό κοινωνικό και οικονομικό κόστος.

Η εκστρατεία βασίστηκε στο e-shop www.asetisvlakeies.gr από το οποίο οι χρήστες του Facebook μπορούσαν να «αγοράσουν» τις δικές τους βλακείες, αυτές δηλαδή που αναγνώριζαν ότι έκαναν στην καθημερινότητά τους και να δουν παράλληλα τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να τις βελτιώσουν.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ Ασφαλιστική, δήλωσε: «Η καμπάνια “AseTisVlakeies” απέδειξε πως ο κόσμος εκτιμά τα απλά, ευθέα και ειλικρινή μηνύματα. Για να σώσουμε τη ζωή μας και να προστατεύσουμε τους γύρω μας πρέπει να είμαστε ευρηματικοί και να τολμάμε. Αφήνουμε, λοιπόν, τις βλακείες και οδηγούμε με ασφάλεια, τρεφόμαστε καλύτερα και προστατεύουμε το σπίτι και τα παιδιά μας. Είναι χρέος μας.»

Αυτό ήταν το δεύτερο σημαντικό βραβείο που έλαβε η ΑΧΑ για το AseTisVlakeies, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα η εκστρατεία τιμήθηκε στα βραβεία «Ermis Awards».