back to top
25.6 C
Athens
Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1516

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο ΕΙΑΣ: «Effective Communication Skills & Business Psychology»

0

Η ψυχολογία των επιχειρήσεων (Business Psychology) είναι μία νέα τάση της παγκόσμιας αγοράς η οποία διευρύνεται όλο και περισσότερο. Όλο και πιο συχνά οι ηγέτες του επιχειρηματικού κόσμου χρησιμοποιούν εργαλεία από την ψυχολογία, προκειμένου να βελτιωθεί η ικανότητα των στελεχών να λειτουργούν αποτελεσματικά, να αναπτύσσονται και να είναι σε θέση να επιλύουν σύνθετα προβλήματα. Μερικοί από τους τομείς που σχετίζονται με την ψυχολογία των επιχειρήσεων περιλαμβάνουν συμβουλευτικές υπηρεσίες, ανθρώπινο δυναμικό, λύσεις για τη διαχείριση και την οργανωτική ανάπτυξη. Η ψυχολογία στο χώρο της εργασίας για κάθε οργανισμό είναι σημαντική για τη μεγιστοποίηση του κύριου πόρου του που είναι οι άνθρωποί του.
Το ΕΙΑΣ, λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες και τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς και των επιχειρήσεων, υλοποιεί για δεύτερη φόρα το Σεμινάριο «Effective Communication Skills & Business Psychology» διάρκειας οκτώ (8) εκπαιδευτικών ωρών το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τρίτη 25 Απριλίου 2017, 09:00 – 15:45.
Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαίδευσης & Ψυχικής Υγείας.
Θεματολογία Σεμιναρίου:
· Τι είναι η αποτελεσματική επικοινωνία
· Μοντέλο ΓΕΠ. Τα βαθύτερα αίτια για τα προβλήματα στην επικοινωνία (communication gaps)
· Αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Πως η ιστορικότητά μας καθορίζει τον τρόπο που επικοινωνούμε (Self fulfilling prophecy)
· Drama Triangle και πως μας επηρεάζει στον τρόπο που επικοινωνούμε
· Οι ρόλοι του Σωτήρα, του Θύτη και του Θύματος που παίζουμε στις συναλλαγές μας με τους άλλους.
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:
Η αναγκαιότητα της κατανόησης του τι μας δυσκολεύει στην καθημερινή επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες. Με τη χρήση εργαλείων ψυχολογίας τα στελέχη θα αντιληφθούν τα βαθύτερα ατομικά αίτια που μας οδηγούν σε προστριβές και βάζουν φραγμούς στον τρόπο που επικοινωνούμε. Θα ενημερωθούν για τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα μη αποτελεσματικής επικοινωνίας σε όλο το φάσμα της ζωής τους καθώς και τρόπους αλλαγής αυτών των μοτίβων. Θα αναπτύξουν την αυτογνωσία τους σχετικά με τις θετικές τους πλευρές στον τρόπο που επικοινωνούν αλλά και στα σημεία που χρειάζεται να βελτιώσουν.
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
σε όλους τους εργαζομένους και τα στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, επιχειρήσεων και γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Σε επαγγελματίες και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, και σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 19 Απριλίου 2017.
Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
· 100€ για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και
· 120€ για τα μη μέλη.

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 85€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 100€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση συμμετοχής

Η ΝΝ ενίσχυσε τις ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα το Φεβρουάριο 2017

0

Στη συμμετοχή της μητρικής εταιρίας ΝΝ Continental Europe Holdings B.V. (Ολλανδία) στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας ΝΝ Ελληνική Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής και β) την εξαγορά επιπλέον μετοχών της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης Α.Ξ.Ε. από την εταιρία Apollo Investment Holdco SARL (Λουξεμβούργο) οφείλεται κατά κύριο λόγο η αύξηση των ξένων άμεσων επενδύσεων κατά 271 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με το Ισοζύγιο Χρηματοοικονομικών Συναλλαγών Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2017 που εξέδωσε η ΤτΕ

Στις επενδύσεις χαρτοφυλακίου, η άνοδος των απαιτήσεων των κατοίκων έναντι του εξωτερικού οφείλεται κυρίως στην άνοδο (κατά 301 εκατ. ευρώ) των τοποθετήσεων κατοίκων σε ομόλογα και έντοκα γραμμάτια εξωτερικού. Η αύξηση των υποχρεώσεων αντανακλά κυρίως την άνοδο των τοποθετήσεων μη κατοίκων σε ομόλογα και έντοκα γραμμάτια του Ελληνικού Δημοσίου (κατά 210 εκατ. ευρώ).

Στην κατηγορία των λοιπών επενδύσεων, η μείωση των απαιτήσεων των κατοίκων αντανακλά, πρωτίστως, τη μείωση λόγω της στατιστικής προσαρμογής (657 εκατ. ευρώ) που συνδέεται με τη διακράτηση τραπεζογραμματίων και δευτερευόντως, τις μειώσεις των δανείων που έχουν χορηγηθεί σε μη κατοίκους (121 εκατ. ευρώ) και των τοποθετήσεων κατοίκων (πιστωτικών ιδρυμάτων και θεσμικών επενδυτών) σε καταθέσεις και repos στο εξωτερικό (181 εκατ. ευρώ). Στην ίδια κατηγορία, η μείωση των υποχρεώσεων αντανακλά τη στατιστική προσαρμογή (630 εκατ. ευρώ) και την πτώση των καταθέσεων και repos των μη κατοίκων στην Ελλάδα (401 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενου και του λογαριασμού ΤARGET) η οποία αντισταθμίστηκε σε μικρό βαθμό από την άνοδο των δανειακών υποχρεώσεων του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα προς μη κατοίκους (74 εκατ. ευρώ).

Στο τέλος Ιανουαρίου 2017 τα συναλλαγματικά διαθέσιμα της χώρας διαμορφώθηκαν σε 6,4 δισεκ. ευρώ, έναντι 5,6 δισεκ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2016.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Τι σημαίνουν τα αυτοκινούμενα οχήματα για τον ασφαλιστικό κλάδο; Ο C. Lauterwasser Allianz AZT, απαντά

0

Καθώς τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο «έξυπνα», η μέρα που τα πλήρως αυτόνομα διασυνδεδεμένα ΙΧ θα κυριαρχούν στους δρόμους δεν είναι μακριά. Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, τα αυτοκινούμενα οχήματα θα κυκλοφορούν ευρέως έως το 2030. Τι σημαίνει αυτό για τον ασφαλιστικό κλάδο; Ο Christoph Lauterwasser, επικεφαλής του Κέντρου Τεχνολογίας του γερμανικού ομίλου Allianz, έχει τις απαντήσεις.

Συνέντευξη του Christoph Lauterwasser Επικεφαλής του Κέντρου Τεχνολογίας (ΑΖΤ) της Allianz στο Allianz.com. H συνέντευξη έχει δημοσιευθεί στο περιοδικό IW τεύχος Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου

Μετάφραση-Επιμέλεια: Λαλέλα Χρυσανθοπούλου

-Τα ανθρώπινα λάθη προκαλούν το 90% των τροχαίων ατυχημάτων. Πιστεύετε ότι η αυξημένη χρήση των αυτοκινούμενων ΙΧ θα οδηγήσει σε περιορισμό των συγκρούσεων;

Christoph Lauterwasser: Ναι, ασφαλώς. Όσο πιο αυτοματοποιημένο είναι ένα όχημα τόσο «εξυπνότερο» γίνεται, επειδή έχει αισθητήρες που βρίσκονται σε συνεχή λειτουργία, ακόμα και τον έλεγχο του αυτοκινήτου έχει ο οδηγός. Τέτοια ΙΧ μπορούν να οδηγήσουν σε δραστική μείωση του αριθμού των ατυχημάτων. Η τεχνολογική πρόοδος θα κάνει σίγουρα τους δρόμους πολύ πιο ασφαλείς στο, όχι και τόσο μακρινό, μέλλον.

Μπορούμε να περιμένουμε μαζική παραγωγή αυτοκινούμενων ΙΧ έως το 2030. Αλλά και πριν την ημερομηνία αυτή θα πρέπει να δούμε μείωση των τροχαίων ατυχημάτων (και των θανάτων ή/και τραυματισμών που προκαλούν), καθώς πολλά νέα μοντέλα αυτοκινήτων θα είναι εξοπλισμένα με προηγμένα συστήματα αρωγής του οδηγού (Advanced Driver Assistance Systems-ADAS). Από το 2020 και εφεξής, οι αυτοματοποιημένες λειτουργίες θα ενσωματώνονται βαθμιαία στα νέα ΙΧ.

-Θεωρείτε ότι η δυνητική μείωση του αριθμού των ατυχημάτων θα «μεταφραστεί» σε μείωση των αιτήσεων αποζημίωσης για την Allianz στον κλάδο αυτοκινήτου και σε χαμηλότερα ασφάλιστρα για τους οδηγούς;

Ναι, πιστεύουμε ότι ο αριθμός των ατυχημάτων και των αιτήσεων αποζημίωσης θα μειωθεί δραστικά, αλλά σε πολύ μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Προς το παρόν, δεν παρατηρείται μείωση των αιτήσεων αποζημίωσης. Στην πραγματικότητα, αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι η αύξηση του ζητούμενου ποσού στην αίτηση αποζημίωσης (κατά μέσο όρο), επειδή τα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες, κάμερες και άλλα ακριβά τεχνολογικά συστήματα, που αυξάνουν τα κόστη επισκευής μετά το ατύχημα.

Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ιδιοκτήτες ΙΧ δεν αντικαθιστούν το παλαιό τους μοντέλο με νέο κάθε ένα ή δύο χρόνια, όπως συμβαίνει με τα κινητά τηλέφωνα. Πολλά παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων με λιγότερο σύγχρονα συστήματα βοήθειας του οδηγού και χαμηλό βαθμό αυτοματοποίησης θα παραμείνουν στους δρόμους για αρκετά χρόνια ακόμη. Επιπροσθέτως, θα υπάρχουν πάντα αιτήσεις αποζημίωσης για θραύση κρυστάλλων, ζημίες από χαλαζόπτωση ή κλοπή του ΙΧ, ανεξάρτητα από το αν αυτό είναι αυτοκινούμενο ή όχι…

-Τι επίπεδο αυτοματοποίησης έχει επιτευχθεί στα ΙΧ σήμερα και τι έρχεται στο μέλλον;

Η στάθμευση των αυτοκινήτων είναι ήδη πλήρως αυτοματοποιημένη για ορισμένα ακριβά μοντέλα. Έχουμε ενθουσιαστεί με τις δοκιμές των αυτοκινητοβιομηχανιών στα αυτόματα συστήματα οδήγησης (χωρίς παρέμβαση του οδηγού) στους αυτοκινητοδρόμους μας. Από προσωπική εμπειρία, θα έλεγα ότι λειτουργούν θαυμάσια, ακόμα και σε συνθήκες υψηλής κίνησης. Σε δύο ή τρία χρόνια, ίσως δούμε τα πρώτα ευρείας κυκλοφορίας ΙΧ με σύστημα «αυτόματου πιλότου» για τους αυτοκινητοδρόμους. Όμως, η αυτόματη οδήγηση μέσα στις πόλεις είναι εντελώς διαφορετική ιστορία, εξαιτίας της πολυπλοκότητας της αστικής κίνησης. Αυτό ίσως γίνει πραγματικότητα έως το 2025.

-Ποια είναι τα μειονεκτήματα των διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων;

Δεν θα μιλούσα για μειονέκτημα, αλλά πιο πολύ για θέμα κυβερνοασφάλειας. Η προστασία των διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων από επιθέσεις hacker, ιδίως όταν τα ΙΧ βρίσκονται σε λειτουργία, είναι κορυφαία προτεραιότητά μας. Το Κέντρο Τεχνολογίας της Allianz (AZT) συνεργάζεται αυτή τη στιγμή με το Πανεπιστήμιο του Regensburg, για την ανάλυση και αντιμετώπιση των κυβερνοκινδύνων που συνδέονται με τα «έξυπνα» ΙΧ και τις συσκευές τηλεματικής.

-Πολλοί πιστεύουν ότι η τηλεματική αλλάζει δραματικά τον τρόπο λειτουργίας του ασφαλιστικού κλάδου. Συμφωνείτε με την άποψη αυτή;

Είναι σαφώς μια τάση-κλειδί στο τρέχον τοπίο του ασφαλιστικού κλάδου. Εδώ στην Allianz, πραγματοποιούμε δοκιμές πάνω σε συσκευές τηλεματικής για ΙΧ ήδη από το 2006. Αυτό που διαφοροποιεί την τηλεματική από την παραδοσιακή ασφάλιση είναι ότι επιτρέπει την εξατομίκευση των ασφαλίστρων στη βάση της αρχής «Πλήρωσε ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς» (Pay How You Drive). Οι οδηγοί με ασφαλή οδηγική συμπεριφορά, που οδηγούν κυρίως κατά τις ώρες της ημέρας και έχουν χαμηλά ποσοστά ατυχημάτων θα επιβραβευθούν με χαμηλότερα ασφάλιστρα. Η τηλεματική μάς επιτρέπει επίσης να έχουμε πολύ μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας, που αποκτούν έτσι καλύτερη γνώση των υπηρεσιών που προσφέρει η Allianz. Αυτό είναι κάτι καλό.

-Τι ρόλο μπορούν να παίξουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στον χώρο των διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων και της αυτοματοποίησης; Ποια είναι η θέση του AZT;

Η ανάπτυξη των ασφαλιστικών προϊόντων πρέπει να συμβαδίζει με την ανάπτυξη της τεχνολογίας στον κλάδο ΙΧ. Επίσης, η έρευνα και η εμπειρία μας μάς επιτρέπουν να συνεισφέρουμε σημαντικά στην οδική ασφάλεια και την πρόληψη των ατυχημάτων.

Η Allianz παίρνει πολύ σοβαρά αυτόν της τον ρόλο, και γι’ αυτόν τον λόγο ίδρυσε το Κέντρο Τεχνολογίας πίσω στο 1971. Από τότε εστιάζουμε την έρευνά μας στις νέες τεχνολογίες σε συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους προμηθευτές.
Για παράδειγμα, το AZT πραγματοποιεί crash tests από τη δεκαετία του 1980, για να προωθήσει την υποχρεωτική χρήση της ζώνης ασφαλείας. Συνολικά, έχουμε πραγματοποιήσει χιλιάδες crash tests τα τελευταία 45 χρόνια. Στην AZT έχουμε επίσης ειδική μονάδα επισκευής των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούνται στις δοκιμές, την οποία αποκαλούμε… “body shop”.

Τα τελευταία χρόνια, δεν ερευνούμε μόνο τη συμπεριφορά των ΙΧ κατά τις συγκρούσεις, αλλά και την απόδοση των συστημάτων αρωγής του οδηγού και των συσκευών τηλεματικής. Παράλληλα, αναλύουμε τα στοιχεία για τα ατυχήματα που αντλούμε από τη βάση δεδομένων της Allianz. Η ομάδα μου εκπαιδεύει στελέχη της Allianz ανά τον κόσμο για τα θέματα αυτά, και συμμετέχουμε σε διασκέψεις και συνέδρια που συγκεντρώνουν υπό την ομπρέλα τους διαφορετικές οργανώσεις και ρυθμιστικές αρχές. Με αυτόν τον τρόπο συνεισφέρουμε και στην προσαρμογή του νομοθετικού πλαισίου στις αλλαγές που φέρνουν οι νέες τεχνολογίες στην ασφαλιστική αγορά, και όχι μόνο.

Τι σημαίνουν τα αυτοκινούμενα οχήματα για τον ασφαλιστικό κλάδο; Ο C. Lauterwasser Allianz AZT, απαντά

0

Καθώς τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο «έξυπνα», η μέρα που τα πλήρως αυτόνομα διασυνδεδεμένα ΙΧ θα κυριαρχούν στους δρόμους δεν είναι μακριά. Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, τα αυτοκινούμενα οχήματα θα κυκλοφορούν ευρέως έως το 2030. Τι σημαίνει αυτό για τον ασφαλιστικό κλάδο; Ο Christoph Lauterwasser, επικεφαλής του Κέντρου Τεχνολογίας του γερμανικού ομίλου Allianz, έχει τις απαντήσεις.

Συνέντευξη του Christoph Lauterwasser Επικεφαλής του Κέντρου Τεχνολογίας (ΑΖΤ) της Allianz στο Allianz.com. H συνέντευξη έχει δημοσιευθεί στο περιοδικό IW τεύχος Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου

Μετάφραση-Επιμέλεια: Λαλέλα Χρυσανθοπούλου

-Τα ανθρώπινα λάθη προκαλούν το 90% των τροχαίων ατυχημάτων. Πιστεύετε ότι η αυξημένη χρήση των αυτοκινούμενων ΙΧ θα οδηγήσει σε περιορισμό των συγκρούσεων;

Christoph Lauterwasser: Ναι, ασφαλώς. Όσο πιο αυτοματοποιημένο είναι ένα όχημα τόσο «εξυπνότερο» γίνεται, επειδή έχει αισθητήρες που βρίσκονται σε συνεχή λειτουργία, ακόμα και τον έλεγχο του αυτοκινήτου έχει ο οδηγός. Τέτοια ΙΧ μπορούν να οδηγήσουν σε δραστική μείωση του αριθμού των ατυχημάτων. Η τεχνολογική πρόοδος θα κάνει σίγουρα τους δρόμους πολύ πιο ασφαλείς στο, όχι και τόσο μακρινό, μέλλον.

Μπορούμε να περιμένουμε μαζική παραγωγή αυτοκινούμενων ΙΧ έως το 2030. Αλλά και πριν την ημερομηνία αυτή θα πρέπει να δούμε μείωση των τροχαίων ατυχημάτων (και των θανάτων ή/και τραυματισμών που προκαλούν), καθώς πολλά νέα μοντέλα αυτοκινήτων θα είναι εξοπλισμένα με προηγμένα συστήματα αρωγής του οδηγού (Advanced Driver Assistance Systems-ADAS). Από το 2020 και εφεξής, οι αυτοματοποιημένες λειτουργίες θα ενσωματώνονται βαθμιαία στα νέα ΙΧ.

-Θεωρείτε ότι η δυνητική μείωση του αριθμού των ατυχημάτων θα «μεταφραστεί» σε μείωση των αιτήσεων αποζημίωσης για την Allianz στον κλάδο αυτοκινήτου και σε χαμηλότερα ασφάλιστρα για τους οδηγούς;

Ναι, πιστεύουμε ότι ο αριθμός των ατυχημάτων και των αιτήσεων αποζημίωσης θα μειωθεί δραστικά, αλλά σε πολύ μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Προς το παρόν, δεν παρατηρείται μείωση των αιτήσεων αποζημίωσης. Στην πραγματικότητα, αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι η αύξηση του ζητούμενου ποσού στην αίτηση αποζημίωσης (κατά μέσο όρο), επειδή τα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες, κάμερες και άλλα ακριβά τεχνολογικά συστήματα, που αυξάνουν τα κόστη επισκευής μετά το ατύχημα.

Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ιδιοκτήτες ΙΧ δεν αντικαθιστούν το παλαιό τους μοντέλο με νέο κάθε ένα ή δύο χρόνια, όπως συμβαίνει με τα κινητά τηλέφωνα. Πολλά παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων με λιγότερο σύγχρονα συστήματα βοήθειας του οδηγού και χαμηλό βαθμό αυτοματοποίησης θα παραμείνουν στους δρόμους για αρκετά χρόνια ακόμη. Επιπροσθέτως, θα υπάρχουν πάντα αιτήσεις αποζημίωσης για θραύση κρυστάλλων, ζημίες από χαλαζόπτωση ή κλοπή του ΙΧ, ανεξάρτητα από το αν αυτό είναι αυτοκινούμενο ή όχι…

-Τι επίπεδο αυτοματοποίησης έχει επιτευχθεί στα ΙΧ σήμερα και τι έρχεται στο μέλλον;

Η στάθμευση των αυτοκινήτων είναι ήδη πλήρως αυτοματοποιημένη για ορισμένα ακριβά μοντέλα. Έχουμε ενθουσιαστεί με τις δοκιμές των αυτοκινητοβιομηχανιών στα αυτόματα συστήματα οδήγησης (χωρίς παρέμβαση του οδηγού) στους αυτοκινητοδρόμους μας. Από προσωπική εμπειρία, θα έλεγα ότι λειτουργούν θαυμάσια, ακόμα και σε συνθήκες υψηλής κίνησης. Σε δύο ή τρία χρόνια, ίσως δούμε τα πρώτα ευρείας κυκλοφορίας ΙΧ με σύστημα «αυτόματου πιλότου» για τους αυτοκινητοδρόμους. Όμως, η αυτόματη οδήγηση μέσα στις πόλεις είναι εντελώς διαφορετική ιστορία, εξαιτίας της πολυπλοκότητας της αστικής κίνησης. Αυτό ίσως γίνει πραγματικότητα έως το 2025.

-Ποια είναι τα μειονεκτήματα των διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων;

Δεν θα μιλούσα για μειονέκτημα, αλλά πιο πολύ για θέμα κυβερνοασφάλειας. Η προστασία των διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων από επιθέσεις hacker, ιδίως όταν τα ΙΧ βρίσκονται σε λειτουργία, είναι κορυφαία προτεραιότητά μας. Το Κέντρο Τεχνολογίας της Allianz (AZT) συνεργάζεται αυτή τη στιγμή με το Πανεπιστήμιο του Regensburg, για την ανάλυση και αντιμετώπιση των κυβερνοκινδύνων που συνδέονται με τα «έξυπνα» ΙΧ και τις συσκευές τηλεματικής.

-Πολλοί πιστεύουν ότι η τηλεματική αλλάζει δραματικά τον τρόπο λειτουργίας του ασφαλιστικού κλάδου. Συμφωνείτε με την άποψη αυτή;

Είναι σαφώς μια τάση-κλειδί στο τρέχον τοπίο του ασφαλιστικού κλάδου. Εδώ στην Allianz, πραγματοποιούμε δοκιμές πάνω σε συσκευές τηλεματικής για ΙΧ ήδη από το 2006. Αυτό που διαφοροποιεί την τηλεματική από την παραδοσιακή ασφάλιση είναι ότι επιτρέπει την εξατομίκευση των ασφαλίστρων στη βάση της αρχής «Πλήρωσε ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς» (Pay How You Drive). Οι οδηγοί με ασφαλή οδηγική συμπεριφορά, που οδηγούν κυρίως κατά τις ώρες της ημέρας και έχουν χαμηλά ποσοστά ατυχημάτων θα επιβραβευθούν με χαμηλότερα ασφάλιστρα. Η τηλεματική μάς επιτρέπει επίσης να έχουμε πολύ μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας, που αποκτούν έτσι καλύτερη γνώση των υπηρεσιών που προσφέρει η Allianz. Αυτό είναι κάτι καλό.

-Τι ρόλο μπορούν να παίξουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στον χώρο των διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων και της αυτοματοποίησης; Ποια είναι η θέση του AZT;

Η ανάπτυξη των ασφαλιστικών προϊόντων πρέπει να συμβαδίζει με την ανάπτυξη της τεχνολογίας στον κλάδο ΙΧ. Επίσης, η έρευνα και η εμπειρία μας μάς επιτρέπουν να συνεισφέρουμε σημαντικά στην οδική ασφάλεια και την πρόληψη των ατυχημάτων.

Η Allianz παίρνει πολύ σοβαρά αυτόν της τον ρόλο, και γι’ αυτόν τον λόγο ίδρυσε το Κέντρο Τεχνολογίας πίσω στο 1971. Από τότε εστιάζουμε την έρευνά μας στις νέες τεχνολογίες σε συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους προμηθευτές.
Για παράδειγμα, το AZT πραγματοποιεί crash tests από τη δεκαετία του 1980, για να προωθήσει την υποχρεωτική χρήση της ζώνης ασφαλείας. Συνολικά, έχουμε πραγματοποιήσει χιλιάδες crash tests τα τελευταία 45 χρόνια. Στην AZT έχουμε επίσης ειδική μονάδα επισκευής των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούνται στις δοκιμές, την οποία αποκαλούμε… “body shop”.

Τα τελευταία χρόνια, δεν ερευνούμε μόνο τη συμπεριφορά των ΙΧ κατά τις συγκρούσεις, αλλά και την απόδοση των συστημάτων αρωγής του οδηγού και των συσκευών τηλεματικής. Παράλληλα, αναλύουμε τα στοιχεία για τα ατυχήματα που αντλούμε από τη βάση δεδομένων της Allianz. Η ομάδα μου εκπαιδεύει στελέχη της Allianz ανά τον κόσμο για τα θέματα αυτά, και συμμετέχουμε σε διασκέψεις και συνέδρια που συγκεντρώνουν υπό την ομπρέλα τους διαφορετικές οργανώσεις και ρυθμιστικές αρχές. Με αυτόν τον τρόπο συνεισφέρουμε και στην προσαρμογή του νομοθετικού πλαισίου στις αλλαγές που φέρνουν οι νέες τεχνολογίες στην ασφαλιστική αγορά, και όχι μόνο.

Τι σημαίνουν τα αυτοκινούμενα οχήματα για τον ασφαλιστικό κλάδο; Ο C. Lauterwasser Allianz AZT, απαντά

0

Καθώς τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο «έξυπνα», η μέρα που τα πλήρως αυτόνομα διασυνδεδεμένα ΙΧ θα κυριαρχούν στους δρόμους δεν είναι μακριά. Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, τα αυτοκινούμενα οχήματα θα κυκλοφορούν ευρέως έως το 2030. Τι σημαίνει αυτό για τον ασφαλιστικό κλάδο; Ο Christoph Lauterwasser, επικεφαλής του Κέντρου Τεχνολογίας του γερμανικού ομίλου Allianz, έχει τις απαντήσεις.

Συνέντευξη του Christoph Lauterwasser Επικεφαλής του Κέντρου Τεχνολογίας (ΑΖΤ) της Allianz στο Allianz.com. H συνέντευξη έχει δημοσιευθεί στο περιοδικό IW τεύχος Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου

Μετάφραση-Επιμέλεια: Λαλέλα Χρυσανθοπούλου

-Τα ανθρώπινα λάθη προκαλούν το 90% των τροχαίων ατυχημάτων. Πιστεύετε ότι η αυξημένη χρήση των αυτοκινούμενων ΙΧ θα οδηγήσει σε περιορισμό των συγκρούσεων;

Christoph Lauterwasser: Ναι, ασφαλώς. Όσο πιο αυτοματοποιημένο είναι ένα όχημα τόσο «εξυπνότερο» γίνεται, επειδή έχει αισθητήρες που βρίσκονται σε συνεχή λειτουργία, ακόμα και τον έλεγχο του αυτοκινήτου έχει ο οδηγός. Τέτοια ΙΧ μπορούν να οδηγήσουν σε δραστική μείωση του αριθμού των ατυχημάτων. Η τεχνολογική πρόοδος θα κάνει σίγουρα τους δρόμους πολύ πιο ασφαλείς στο, όχι και τόσο μακρινό, μέλλον.

Μπορούμε να περιμένουμε μαζική παραγωγή αυτοκινούμενων ΙΧ έως το 2030. Αλλά και πριν την ημερομηνία αυτή θα πρέπει να δούμε μείωση των τροχαίων ατυχημάτων (και των θανάτων ή/και τραυματισμών που προκαλούν), καθώς πολλά νέα μοντέλα αυτοκινήτων θα είναι εξοπλισμένα με προηγμένα συστήματα αρωγής του οδηγού (Advanced Driver Assistance Systems-ADAS). Από το 2020 και εφεξής, οι αυτοματοποιημένες λειτουργίες θα ενσωματώνονται βαθμιαία στα νέα ΙΧ.

-Θεωρείτε ότι η δυνητική μείωση του αριθμού των ατυχημάτων θα «μεταφραστεί» σε μείωση των αιτήσεων αποζημίωσης για την Allianz στον κλάδο αυτοκινήτου και σε χαμηλότερα ασφάλιστρα για τους οδηγούς;

Ναι, πιστεύουμε ότι ο αριθμός των ατυχημάτων και των αιτήσεων αποζημίωσης θα μειωθεί δραστικά, αλλά σε πολύ μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Προς το παρόν, δεν παρατηρείται μείωση των αιτήσεων αποζημίωσης. Στην πραγματικότητα, αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι η αύξηση του ζητούμενου ποσού στην αίτηση αποζημίωσης (κατά μέσο όρο), επειδή τα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες, κάμερες και άλλα ακριβά τεχνολογικά συστήματα, που αυξάνουν τα κόστη επισκευής μετά το ατύχημα.

Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ιδιοκτήτες ΙΧ δεν αντικαθιστούν το παλαιό τους μοντέλο με νέο κάθε ένα ή δύο χρόνια, όπως συμβαίνει με τα κινητά τηλέφωνα. Πολλά παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων με λιγότερο σύγχρονα συστήματα βοήθειας του οδηγού και χαμηλό βαθμό αυτοματοποίησης θα παραμείνουν στους δρόμους για αρκετά χρόνια ακόμη. Επιπροσθέτως, θα υπάρχουν πάντα αιτήσεις αποζημίωσης για θραύση κρυστάλλων, ζημίες από χαλαζόπτωση ή κλοπή του ΙΧ, ανεξάρτητα από το αν αυτό είναι αυτοκινούμενο ή όχι…

-Τι επίπεδο αυτοματοποίησης έχει επιτευχθεί στα ΙΧ σήμερα και τι έρχεται στο μέλλον;

Η στάθμευση των αυτοκινήτων είναι ήδη πλήρως αυτοματοποιημένη για ορισμένα ακριβά μοντέλα. Έχουμε ενθουσιαστεί με τις δοκιμές των αυτοκινητοβιομηχανιών στα αυτόματα συστήματα οδήγησης (χωρίς παρέμβαση του οδηγού) στους αυτοκινητοδρόμους μας. Από προσωπική εμπειρία, θα έλεγα ότι λειτουργούν θαυμάσια, ακόμα και σε συνθήκες υψηλής κίνησης. Σε δύο ή τρία χρόνια, ίσως δούμε τα πρώτα ευρείας κυκλοφορίας ΙΧ με σύστημα «αυτόματου πιλότου» για τους αυτοκινητοδρόμους. Όμως, η αυτόματη οδήγηση μέσα στις πόλεις είναι εντελώς διαφορετική ιστορία, εξαιτίας της πολυπλοκότητας της αστικής κίνησης. Αυτό ίσως γίνει πραγματικότητα έως το 2025.

-Ποια είναι τα μειονεκτήματα των διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων;

Δεν θα μιλούσα για μειονέκτημα, αλλά πιο πολύ για θέμα κυβερνοασφάλειας. Η προστασία των διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων από επιθέσεις hacker, ιδίως όταν τα ΙΧ βρίσκονται σε λειτουργία, είναι κορυφαία προτεραιότητά μας. Το Κέντρο Τεχνολογίας της Allianz (AZT) συνεργάζεται αυτή τη στιγμή με το Πανεπιστήμιο του Regensburg, για την ανάλυση και αντιμετώπιση των κυβερνοκινδύνων που συνδέονται με τα «έξυπνα» ΙΧ και τις συσκευές τηλεματικής.

-Πολλοί πιστεύουν ότι η τηλεματική αλλάζει δραματικά τον τρόπο λειτουργίας του ασφαλιστικού κλάδου. Συμφωνείτε με την άποψη αυτή;

Είναι σαφώς μια τάση-κλειδί στο τρέχον τοπίο του ασφαλιστικού κλάδου. Εδώ στην Allianz, πραγματοποιούμε δοκιμές πάνω σε συσκευές τηλεματικής για ΙΧ ήδη από το 2006. Αυτό που διαφοροποιεί την τηλεματική από την παραδοσιακή ασφάλιση είναι ότι επιτρέπει την εξατομίκευση των ασφαλίστρων στη βάση της αρχής «Πλήρωσε ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς» (Pay How You Drive). Οι οδηγοί με ασφαλή οδηγική συμπεριφορά, που οδηγούν κυρίως κατά τις ώρες της ημέρας και έχουν χαμηλά ποσοστά ατυχημάτων θα επιβραβευθούν με χαμηλότερα ασφάλιστρα. Η τηλεματική μάς επιτρέπει επίσης να έχουμε πολύ μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας, που αποκτούν έτσι καλύτερη γνώση των υπηρεσιών που προσφέρει η Allianz. Αυτό είναι κάτι καλό.

-Τι ρόλο μπορούν να παίξουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στον χώρο των διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων και της αυτοματοποίησης; Ποια είναι η θέση του AZT;

Η ανάπτυξη των ασφαλιστικών προϊόντων πρέπει να συμβαδίζει με την ανάπτυξη της τεχνολογίας στον κλάδο ΙΧ. Επίσης, η έρευνα και η εμπειρία μας μάς επιτρέπουν να συνεισφέρουμε σημαντικά στην οδική ασφάλεια και την πρόληψη των ατυχημάτων.

Η Allianz παίρνει πολύ σοβαρά αυτόν της τον ρόλο, και γι’ αυτόν τον λόγο ίδρυσε το Κέντρο Τεχνολογίας πίσω στο 1971. Από τότε εστιάζουμε την έρευνά μας στις νέες τεχνολογίες σε συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους προμηθευτές.
Για παράδειγμα, το AZT πραγματοποιεί crash tests από τη δεκαετία του 1980, για να προωθήσει την υποχρεωτική χρήση της ζώνης ασφαλείας. Συνολικά, έχουμε πραγματοποιήσει χιλιάδες crash tests τα τελευταία 45 χρόνια. Στην AZT έχουμε επίσης ειδική μονάδα επισκευής των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούνται στις δοκιμές, την οποία αποκαλούμε… “body shop”.

Τα τελευταία χρόνια, δεν ερευνούμε μόνο τη συμπεριφορά των ΙΧ κατά τις συγκρούσεις, αλλά και την απόδοση των συστημάτων αρωγής του οδηγού και των συσκευών τηλεματικής. Παράλληλα, αναλύουμε τα στοιχεία για τα ατυχήματα που αντλούμε από τη βάση δεδομένων της Allianz. Η ομάδα μου εκπαιδεύει στελέχη της Allianz ανά τον κόσμο για τα θέματα αυτά, και συμμετέχουμε σε διασκέψεις και συνέδρια που συγκεντρώνουν υπό την ομπρέλα τους διαφορετικές οργανώσεις και ρυθμιστικές αρχές. Με αυτόν τον τρόπο συνεισφέρουμε και στην προσαρμογή του νομοθετικού πλαισίου στις αλλαγές που φέρνουν οι νέες τεχνολογίες στην ασφαλιστική αγορά, και όχι μόνο.

Νέα επενδυτικά κονδύλια από την Interamerican στην υγεία

0

Τις προοπτικές οργάνωσης ενός πανελλαδικού δικτύου πρωτοβάθμιων μονάδων υγείας Medifirst εξετάζει η Interamerican, προκειμένου να επανατοποθετηθεί στο χώρο της υγείας με την προοπτική αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών στους ασφαλισμένους του Medisystem.

 Μετά την ίδρυση της πρώτης μονάδας στην Αθήνα και το σχεδιασμό της δεύτερης στην περιοχή του Χαλανδρίου, η οποία θα ανοίξει τις πόρτες της τον ερχόμενο Ιούλιο, η διοίκηση της εταιρείας φέρεται να διερευνά τις προοπτικές που υπάρχουν για τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου δικτύου μονάδων παροχής υπηρεσιών πρωτοβάθμιας υγείας εκτός των συνόρων της πρωτεύουσας.

 Πρώτος στόχος θα είναι η Θεσσαλονίκη. Πριν όμως γίνουν οι επόμενες κινήσεις η Interamerican θα μελετήσει όλα τα στοιχεία που θα έχει στη διάθεσή της από τα πρώτα Medifirst ώστε κάθε νέα επένδυση να αποφέρει τα μέγιστα δυνατά οφέλη τόσο στην ίδια την εταιρεία όσο και στους ασφαλισμένους.

 Δυνητικά το δίκτυο των Medifirst θα μπορούσε να «σηκώσει» περισσότερα από 30 σημεία ανά την Ελλάδα, με επενδύσεις που θα μπορούσαν να γίνουν σε βάθος πενταετίας.

 Στο μεταξύ, σε ότι αφορά την υπό ίδρυση μονάδα στο Χαλάνδρι, ο οργάνωσή της θα απαιτήσει συνολικά 9 με 12 μήνες, καθότι η αδειοδότηση προϋποθέτει  ειδικές εγκρίσεις από τις αρμόδιες αρχές, ενώ χρονοβόρες είναι και οι παρεμβάσεις και προσαρμογές που θα πρέπει να γίνουν συνολικά στο κτίριο.

 Πληροφορίες αναφέρουν ότι η σχετική επένδυση που ξεπερνά το 1 εκατ. ευρώ δεν αποκλείεται τελικά να φθάσει και τα 2 εκατ. ευρώ, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα Medifirst της Interamerican είναι ανοικτά τόσο προς τους ασφαλισμένους της εταιρείας, όσο και στο ευρύ κοινό, όπως και στους ασφαλισμένους άλλων ασφαλιστικών εταιρειών.

DefineSafety: Η Eurolife ERB ανοίγει το διάλογο με τους νέους

0

Έναν πρωτότυπο και σύγχρονο τρόπο επέλεξε η Eurolife ERB Ασφαλιστική σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς (Εxecutive ΜΒΑ και Γραφείο Διασύνδεσης) για να εμπνεύσει τους νέους να εκφραστούν δημιουργικά για το τι σημαίνει ασφάλεια για αυτούς.

Ειδικότερα, μέσω του Διαγωνισμού #DefineSafety με τίτλο «Είσαι φοιτητής; Τι σημαίνει για εσένα ασφάλεια;» η Eurolife ERB και το Πανεπιστήμιο Πειραιώς προσκαλούν όλους τους φοιτητές της Ελλάδας, να δημιουργήσουν videos, μέσω των οποίων θα αποτυπώνουν τι σημαίνει για εκείνους ασφάλεια.
Για τις ανάγκες του διαγωνισμού δημιουργήθηκε μία ψηφιακή πλατφόρμα, microsite, www.definesafety.gr στην οποία όσοι επιθυμούν μπορούν να ανεβάζουν τα videos, από τις 17 Μαρτίου ως τις 14 Μαΐου.

Οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό διεκδικούν σημαντικά χρηματικά έπαθλα – € 1.200 για τον πρώτο νικητή, € 600 για τον δεύτερο νικητή, social award για τον τρίτο νικητή. Οι δύο πρώτοι νικητές προκύπτουν ύστερα από ψηφοφορία 6μελούς επιτροπής και ο τρίτος νικητής αναδεικνύεται βάσει των likes που θα συγκεντρώσει το video του από το κοινό.

Η Τατιάνα Δικαστοπούλου, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Marketing & Business Development της Eurolife ERB δήλωσε: «Κύριος εμπνευστής αυτής της ενέργειας ήταν το Executive MBA του Πανεπιστημίου Πειραιώς το οποίο μας προσέγγισε γνωρίζοντας ότι η Eurolife ERB μέσω των εταιρικών της δράσεων και του as-milisoume.gr δίνει όλο και περισσότερη έμφαση στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης με έμμεσους ή άμεσους τρόπους. Με το διαγωνισμό #DefineSafety που ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες, στοχεύουμε να ανοίξουμε το διάλογο με τους νέους που πιστεύουν όπως και εμείς, οι άνθρωποι της Eurolife ERB, ότι μόνο όταν νιώθουμε ασφαλείς, νιώθουμε ελεύθεροι να κάνουμε ό,τι έχουμε επιλέξει».

Ο καθ. Δημήτριος Γεωργακέλλος, Διευθυντής του Executive MBA του Πανεπιστημίου Πειραιώς, δήλωσε αντίστοιχα: «Στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και ειδικότερα στο Executive MBA μας ενδιαφέρει να συμβάλλουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη διασύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με το επιχειρηματικό κόσμο και την κοινωνία γενικότερα, αναζητώντας συνεχώς νέες δράσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Καθώς μάλιστα, μεγάλος αριθμός των νέων σήμερα επικοινωνεί διαδικτυακά και μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε τις νέες αυτές τάσεις. Έτσι, μαζί με τη Eurolife ERB δημιουργήσαμε το διαγωνισμό #DefineSafety στοχεύοντας να ανιχνεύσουμε, με έναν καινοτόμο και δημιουργικό τρόπο, τις απόψεις των νέων ανθρώπων σχετικά με το θέμα της ασφάλειας. Πιστεύουμε πως η ανταπόκριση της συγκεκριμένης ενέργειας θα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική για το μέλλον ανάλογων εγχειρημάτων».

Ο καθ. Νικόλαος Γεωργόπουλος, Πρύτανης και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Πειραιώς συμπλήρωσε: «Με τη δράση αυτή,  το Πανεπιστήμιο Πειραιώς αποδεικνύει τη δέσμευσή του να αποτελεί έναν χώρο ανταλλαγής απόψεων και ιδεών, να ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των νέων και να παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένο με τον επιχειρηματικό κόσμο».

6ος Ημιμαραθώνιος της Αθήνας: ERGO ο Μεγάλος Χορηγός του αγώνα

0
Έναρξη του Ημιμαραθωνίου

Η ERGO υποστήριξε ως Μεγάλος Χορηγός τον 6ο Ημιμαραθώνιο της Αθήνας, που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ σε συνεργασία με τον Δήμο Αθήνας και την Περιφέρεια Αττικής. Με σύμμαχο τον καλό καιρό περισσότεροι από 21.000 δρομείς πλημμύρισαν τους δρόμους της Αθήνας και η ΕRGO ήταν εκεί, ως Μεγάλος Χορηγός, για να παράσχει τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες και να προστατεύσει το σύνολο των συμμετεχόντων από τον κίνδυνο ατυχήματος κατά τη διάρκεια των Αγώνων.

Πλάνο με μέλη της ERGO Running Team

Η Εταιρία είχε έντονη παρουσία, τόσο στην αφετηρία, όσο και κατά μήκος όλης της αγωνιστικής διαδρομής, με μεγάλη ομάδα εμψυχωτών που ενθάρρυνε και υποστήριζε όλους τους δρομείς σε κάθε τους βήμα, μέχρι τον τερματισμό. Παράλληλα, έδωσε δυναμικό «παρών» και στο αγωνιστικό μέρος της διοργάνωσης με τη μεγαλύτερη ERGO Running Team που είχε ποτέ. «Μαζί σε κάθε βήμα» ήταν το μήνυμα της εταιρίας προς τα 205 μέλη της ομάδας που αποτελείτο από εργαζόμενους, συνεργάτες, ακόμη και ασφαλισμένους της ERGO και της ΑΤΕ Ασφαλιστικής.

Η ERGO, ως Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ ενισχύει το σύνολο των αγώνων δρόμου που αυτός διοργανώνει. Όπως επεσήμανε κατά την απονομή των μεταλλίων στους πρώτους ο Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών κ. Στάθης Τσαούσης: «Στην ERGO, στηρίζοντας τη διεξαγωγή και του Ημιμαραθωνίου, αποδεικνύουμε έμπρακτα την πίστη μας στις αξίες του αθλητισμού, στη συλλογικότητα και στο ευ αγωνίζεσθαι. Κυρίως, όμως, εκφράζουμε και επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε πάντα δίπλα στους ανθρώπους που προσπαθούν. Σε αυτούς που θέτουν φιλόδοξους στόχους και με διάρκεια. Επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας να κατανοούμε τις ανάγκες τους, να μοιραζόμαστε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, να τους στηρίζουμε σε κάθε προσωπικό τους αγώνα. Να είμαστε μαζί τους σε κάθε βήμα, με συνέπεια και συνέχεια».

Στιγμιότυπο από την απονομή μεταλλίων στις τρεις πρώτες δρομείς του Ημιμαραθωνίου. Δεξιά ο Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών της ERGO κ. Στάθης Τσαούσης και αριστερά ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος

Μετά τον τερματισμό, όλη η «ομάδα ERGO», δρομείς και εμψυχωτές, παρουσία στελεχών της διοίκησης, συναντήθηκε για χαλάρωση και «διατροφική αποσυμπίεση» σε ειδικά διαμορφωμένο για εμάς πολυχώρο, όπου ο CEO των εταιριών ERGO και ΑΤΕ Ασφαλιστική κ. Θεόδωρος Κοκκάλας συνεχάρη όλα τα μέλη της ομάδας για τη συμμετοχή και την προσπάθειά τους ενώ τους απένειμε ως ενθύμιο προσωποποιημένο το μετάλλιο του αγώνα.

Ομαδική φωτογραφία με τον CEO των εταιριών ERGO και ΑΤΕ Ασφαλιστική κ. Θεόδωρο Κοκκάλα

 

H AIG ζητά: Casualty & Financial Lines Senior Underwriter

0
 

 

Location:

 

 

Athens, Greece

Functional Area: Casualty & Financial Lines, Commercial Lines
Employment Type: Full Time/ Permanent
Experience Required: 6-8 years of previous experience in an underwriting position, preferably in Casualty / Financial Lines is a must

 

Job Description

Responsible for:

  • Assessing risk (underwriting), servicing and developing complex Casualty & Financial Lines products
  • Handling complex accounts and providing technical guidance to the team
  • Assessing new business leads from Brokers and quoting the appropriate terms and conditions to ensure a good quality and profitable book of business
  • Assessing renewable accounts to ensure Company standards of underwriting are maintained, broker relationships

are looked after and the appropriate loss ratios achieved, thus producing a profitable account; ensuring retention levels reach Company targets

  • Cooperating with sales relationship managers for the development of strong broker relationships which lead to an

increased level of engagement

 

Technical Skills and Expertise

 

  • Bachelors’ degree preferably in Insurance, Statistics, Mathematics, Engineering or Business Administration
  • 6-8 years of previous experience in an underwriting position, preferably in Casualty / Financial Lines is a must
  • Underwriting & Marketing Strategy proven knowledge and practice/ Risk Analysis and Pricing skills
  • Executive Presence; personal capabilities such as composure, credibility and clarity are considered valuable assets
  • Portfolio Management ability
  • Drive for Results
  • Advanced Social Skills; someone who is an influencer; resilient; team player and proficient at building and maintaining strong relationships
  •  Excellent command of English

 

Interested candidates are invited to send their CVs directly to: Giota Boviatsi,  Giota.Boviatsi@aig.com

 

About Us

American International Group, Inc. (AIG) is a leading international insurance organization serving customers in more than

80 countries and jurisdictions. AIG companies serve commercial, institutional, and individual customers through one of the most extensive worldwide property-casualty networks of any insurer. In addition, AIG companies are leading providers of life insurance and retirement services in the United States. AIG common stock is listed on the New York Stock Exchange and the Tokyo Stock Exchange.

For additional information, please visit our website at http://www.AIG.com.

At AIG we support and encourage a diverse work environment. All applications will be treated confidentially

H AIG ζητά: Casualty & Financial Lines Senior Underwriter

0
 

 

Location:

 

 

Athens, Greece

Functional Area: Casualty & Financial Lines, Commercial Lines
Employment Type: Full Time/ Permanent
Experience Required: 6-8 years of previous experience in an underwriting position, preferably in Casualty / Financial Lines is a must

 

Job Description

Responsible for:

  • Assessing risk (underwriting), servicing and developing complex Casualty & Financial Lines products
  • Handling complex accounts and providing technical guidance to the team
  • Assessing new business leads from Brokers and quoting the appropriate terms and conditions to ensure a good quality and profitable book of business
  • Assessing renewable accounts to ensure Company standards of underwriting are maintained, broker relationships

are looked after and the appropriate loss ratios achieved, thus producing a profitable account; ensuring retention levels reach Company targets

  • Cooperating with sales relationship managers for the development of strong broker relationships which lead to an

increased level of engagement

 

Technical Skills and Expertise

 

  • Bachelors’ degree preferably in Insurance, Statistics, Mathematics, Engineering or Business Administration
  • 6-8 years of previous experience in an underwriting position, preferably in Casualty / Financial Lines is a must
  • Underwriting & Marketing Strategy proven knowledge and practice/ Risk Analysis and Pricing skills
  • Executive Presence; personal capabilities such as composure, credibility and clarity are considered valuable assets
  • Portfolio Management ability
  • Drive for Results
  • Advanced Social Skills; someone who is an influencer; resilient; team player and proficient at building and maintaining strong relationships
  •  Excellent command of English

 

Interested candidates are invited to send their CVs directly to: Giota Boviatsi,  Giota.Boviatsi@aig.com

 

About Us

American International Group, Inc. (AIG) is a leading international insurance organization serving customers in more than

80 countries and jurisdictions. AIG companies serve commercial, institutional, and individual customers through one of the most extensive worldwide property-casualty networks of any insurer. In addition, AIG companies are leading providers of life insurance and retirement services in the United States. AIG common stock is listed on the New York Stock Exchange and the Tokyo Stock Exchange.

For additional information, please visit our website at http://www.AIG.com.

At AIG we support and encourage a diverse work environment. All applications will be treated confidentially