back to top
33 C
Athens
Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1513

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: «Επιδράσεις και Εφαρμογές των Social Media στις Ασφαλιστικές Εταιρίες και στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση»

0

Το νέο εκπαιδευτικό σεμινάριο του ΕΙΑΣ: «Επιδράσεις και Εφαρμογές των Social Media στις Ασφαλιστικές Εταιρίες και στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση» ξεκινά την Τετάρτη 26 Απριλίου.

Εσύ είσαι συνδεδεμένος; Πώς τα LinkedIn & Facebook εξελίσσουν τον τρόπο εργασίας μας.

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, στις εγκαταστάσεις του I.C.T.C.(International Computer Training Center) στη διεύθυνση: Λαγουμιτζή 24, Καλλιθέα, με το οποίο συνεργάζεται το ΕΙΑΣ, την Τετάρτη 26 Απριλίου 2017, 16:00 – 20:15.
Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Η αναγκαιότητα του Σεμιναρίου :
τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα κοινωνικά δίκτυα γενικότερα αποτελούν το σύγχρονο τρόπο αλληλοεπίδρασης των επιχειρήσεων με το εξωτερικό τους περιβάλλον, γεγονός που οδηγεί στην αναγκαιότητα τόσο της κατανόησης της προστιθέμενης αξίας των νέων αυτών μέσων, όσο και της αποτελεσματικής χρήσης τους στο πλαίσιο της βελτίωσης της επικοινωνίας και της απόκτησης στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Σε ποιους απευθύνεται:
στους επαγγελματίες του ασφαλιστικού χώρου που έχουν, είτε απλή γνώση, είτε μεγαλύτερη εξοικείωση, με την τεχνολογία της πληροφορικής και επιθυμούν να ενημερωθούν για το πώς να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά τα social media και να κατανοήσουν τον τρόπο που εξελίσσουν τον τρόπο εργασίας των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών.

Γιατί αξίζει να παρακολουθήσετε το Σεμινάριο;
· Για να Γνωρίσετε Ουσιαστικά και Πρακτικά το Facebook και το LinkedIn
· Για να Μάθετε πώς να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά και συνδυαστικά τα Social Media
· Για να Μάθετε σε τι Διαφέρουν τα Social Media από τα Παραδοσιακά κανάλια προώθησης υπηρεσιών
· Για να Γνωρίσετε πώς μπορείτε να Διαφημιστείτε
· Για να έχετε την ικανότητα να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες και τις παροχές του LinkedIn και του facebook
· Για να αναγνωρίσετε τι είναι αυτό που αναζητούν οι πελάτες
· Για να κατανοήσετε πώς τα Social Media αλλάζουν και εξελίσσουν την εργασία του σύγχρονου Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Πέμπτη 20 Απριλίου 2017.

Περιεχόμενο Σεμιναρίου:
· Τι είναι τα Social Media (Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης);
· Γιατί τόσος μεγάλος χαμός;
· Γιατί υπάρχει κόσμος που πιστεύει ότι τα Social Media είναι χάσιμο χρόνου;
· Social Networking – UGC και η τεράστια σημασία του
· Facebook, Linkedin, Twitter, You Tube, Blog κ.ά.
· Σε τι Διαφέρουν από τα Παραδοσιακά Κανάλια Προώθησης υπηρεσιών
· Τι είναι αυτό που αναζητούν οι πελάτες σήμερα?
· Το Marketing του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή του 2017!
· Facebook
– Προφίλ, Σελίδα, Ομάδα – Τι είναι το καθένα και πως τα δημιουργώ
– Ποια είναι τα «δυνατά» και τα «αδύνατα» σημεία τους στην επαγγελματική χρήση
– Διαφήμιση Facebook Ads
– Πέντε τρόποι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσα από το Facebook
– Πέντε σημαντικά λάθη στο Facebook marketing
– Τα οφέλη του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή από το facebook
· LinkedIn
– Τι είναι το LinkedIn profile
– Πώς να χτίσω το τέλειο προφίλ στο LinkedIn
– Οι δωρεάν παροχές από ένα LinkedIn Profile
– Τι επιπλέον προσφέρει ο Premium λογαριασμός
– Αναπτύσσοντας το επαγγελματικό μου δίκτυο
– Πώς μπορεί να το εκμεταλλευτεί στο έπακρο, ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής

· Facebook VS Linked In
· Διαχείριση Social Media
– Σημαντικά Χαρακτηριστικά του διαχειριστή
– Μπορεί ένας Επαγγελματίας να είναι επιτυχημένος διαχειριστής;
– Βήματα Στρατηγικής και Ενδεικτικό Social Media Action Plan
– Πώς μπορείτε να Μετρήσετε τα Αποτελέσματα των προσπαθειών σας
· Γιατί αποτυγχάνουν οι Επιχειρήσεις σήμερα;
· Videos και Case Studies

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
· 80€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
· 90€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ
Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 70€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση Εγγραφής

Η ΕΕ “στριμώχνει” την Κυβέρνηση για το ιδιοκτησιακό των φαρμακείων

0

από το virus.com.gr

Εξηγήσεις καλείται να δώσει η Κυβέρνηση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, αναφορικά με τη θεσμοθέτηση απελευθέρωσης του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των φαρμακείων.

Πιο συγκεκριμένα, στη βάση αναφοράς που είχε καταθέσει ο ευρωβουλευτής Νίκος Χουντής, η σχετική Επιτροπή καλεί με επιστολή της τα συναρμόδια Υπουργεία Υγείας και Οικονομίας να διευκρινίσουν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες άλλαξε το καθεστώς. Το ερώτημα που τίθεται στις ελληνικές αρχές είναι εάν νομοθέτησε με ελεύθερη βούληση ή κατόπιν πιέσεων που της ασκήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Υπενθυμίζεται ότι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έχει αποφασίσει πως η διατήρηση του καθεστώτος ιδιοκτησίας και λειτουργίας των φαρμακείων αποκλειστικά σε φαρμακοποιούς, λειτουργεί ευεργετικά για τους πολίτες και τα εθνικά συστήματα Υγείας.

Όπως έχει υποστηρίξει όμως ο ίδιος ο Υπουργός Υγείας, η ελληνική κυβέρνηση λειτούργησε παρά τη θέλησή της υπό το καθεστώς εκβιασμού από τους «θεσμούς».

Στο «φόντο» των προαναφερόμενων εξελίξεων, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος ζητάει, πέραν της καταδίκης της Κομισιόν, να υποχρεωθεί η τελευταία να ζητήσει από την ελληνική κυβέρνηση την κατάργηση της επίμαχης υπουργικής απόφασης, καθώς και την αντικατάστασή της από νέα – προϊόν διαβούλευσης με τους φαρμακοποιούς και την κοινωνία.

Μαθητές δίνουν την επιχειρηματική τους…. ενέργεια στον Τουρισμό

0

Την δική της συμβολή στον Τουρισμό προσέφερε η Εικονική Μαθητική Επιχείρηση «3 με την δημιουργία του προϊόντος της «school synergy snack», στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο πρόγραμμα Εικονική Επιχείρηση του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με την MetLife. Πρόκειται για καινοτόμα snacks με συστατικά που παράγονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας με σκοπό την τουριστική προβολή των περιοχών αυτών. Ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης ξεκινάει με την παραγωγή μια γλυκιάς μπάρας δημητριακών με συστατικά από την Αττική γη, με ιδιαίτερη έμφαση στην ελιά.

H επιχειρηματική ιδέα γεννήθηκε από μαθητές του 1oυ ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας σε συνεργασία με το ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου αλλά και του 6ου Γυμνασίου Ν. Ηρακλείου με την πολύτιμη καθοδήγηση που έλαβαν μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος  «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με την MetLife. Κατά την διάρκεια αυτού, οι μαθητές παρακολούθησαν δωρεάν σεμινάρια από τους εθελοντές-εκπαιδευτές της MetLife, Δημήτρη Μαντάκο και Γιώργο Μπουλούκο, ώστε να αποκτήσουν οικονομικές γνώσεις αλλά και να εφαρμόσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες δημιουργώντας την προσομοίωση της υλοποίησης τους. Αρωγοί επίσης βρέθηκαν στο πλάι των μαθητών οι καθηγητές τους, Ειρήνη Καϊμακάμη από το ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας και Έφη Χρυσού από το  ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου.

Γενικότερα, η MetLife συνεχίζει, για 3η συνεχόμενη χρονιά, να συμβάλει στην προσπάθεια του ΣΕΝ να ενθαρρύνει τους νέους να στραφούν στην επιχειρηματικότητα μέσω μιας σειράς επιμορφωτικών συναντήσεων και ενεργειών, σε μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της Ελλάδας. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας αυτής, η MetLife με σύμμαχο τους 350 εθελοντές της, μέχρι στιγμής, έχει εκπαιδεύσει 3.500 μαθητές.

Η  ενέργεια – πρωτοβουλία υπάγεται στο πρόγραμμα Life Changer της MetLife το οποίο εντάσσεται στο ευρύτερο CSR πρόγραμμα της εταιρείας We Care, την ενοποιημένη πλατφόρμα των προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας.

Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communication and Marketing της MetLife δήλωσε: «Η ενασχόληση της νέας γενιάς με την επιχειρηματικότητα ανοίγει έναν ορίζοντα στην ανάπτυξη start up εταιρειών και επομένως δίνει την δυνατότητα σε μαθητές να έχουν από νεαρή ηλικία εφόδια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την μελλοντική τους αποκατάσταση. Η MetLIfe σε συναργασία με το MetLIfe Foundation και με την πολύτιμη βοήθεια των εθελοντών της και των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, βρίσκεται πίσω από κάθε προσπάθεια ενίσχυσης των νέων προβάλλοντας τις καινοτόμες ιδέες και στηρίζοντας τις πρωτοποριακές πρωτοβουλίες»

Σχετικά με τη MetLife

Η MetLife δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1964 διαθέτοντας πάνω από 145 χρόνια εμπειρίας. Είναι η εταιρία που καθιέρωσε τον θεσμό της ασφάλειας Ζωής στη χώρα μας και αποτελεί «μέτρο αναφοράς» στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά. Η MetLife είναι Νο1 επιλογή και στον τομέα των Ομαδικών Ασφαλίσεων.
Mέσα από μια ευρεία γκάμα ευέλικτων ατομικών και ομαδικών Ασφαλιστικών Προγραμμάτων, καλύπτει αποτελεσματικά τους κλάδους Ζωής, Προσωπικών Ατυχημάτων, Υγείας και Συνταξιοδότησης, παρέχοντας ολοκληρωμένη προστασία σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Αξιοποιώντας τη διεθνή τεχνογνωσία αλλά και την πλούσια εμπειρία που διαθέτει σε τοπικό επίπεδο, η MetLife έχει συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης στη χώρα μας. Στοχεύοντας στο πραγματικό όφελος των ασφαλισμένων της, η MetLife προσφέρει καινοτόμα και ευέλικτα Προγράμματα και Υπηρεσίες που ακολουθούν τις εξελίξεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον.

Μαθητές δίνουν την επιχειρηματική τους…. ενέργεια στον Τουρισμό

0

Την δική της συμβολή στον Τουρισμό προσέφερε η Εικονική Μαθητική Επιχείρηση «3 με την δημιουργία του προϊόντος της «school synergy snack», στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο πρόγραμμα Εικονική Επιχείρηση του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με την MetLife. Πρόκειται για καινοτόμα snacks με συστατικά που παράγονται σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας με σκοπό την τουριστική προβολή των περιοχών αυτών. Ο κύκλος εργασιών της επιχείρησης ξεκινάει με την παραγωγή μια γλυκιάς μπάρας δημητριακών με συστατικά από την Αττική γη, με ιδιαίτερη έμφαση στην ελιά.

H επιχειρηματική ιδέα γεννήθηκε από μαθητές του 1oυ ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας σε συνεργασία με το ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου αλλά και του 6ου Γυμνασίου Ν. Ηρακλείου με την πολύτιμη καθοδήγηση που έλαβαν μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος  «Εικονική Επιχείρηση» του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece σε συνεργασία με την MetLife. Κατά την διάρκεια αυτού, οι μαθητές παρακολούθησαν δωρεάν σεμινάρια από τους εθελοντές-εκπαιδευτές της MetLife, Δημήτρη Μαντάκο και Γιώργο Μπουλούκο, ώστε να αποκτήσουν οικονομικές γνώσεις αλλά και να εφαρμόσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες δημιουργώντας την προσομοίωση της υλοποίησης τους. Αρωγοί επίσης βρέθηκαν στο πλάι των μαθητών οι καθηγητές τους, Ειρήνη Καϊμακάμη από το ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας και Έφη Χρυσού από το  ΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου.

Γενικότερα, η MetLife συνεχίζει, για 3η συνεχόμενη χρονιά, να συμβάλει στην προσπάθεια του ΣΕΝ να ενθαρρύνει τους νέους να στραφούν στην επιχειρηματικότητα μέσω μιας σειράς επιμορφωτικών συναντήσεων και ενεργειών, σε μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της Ελλάδας. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας αυτής, η MetLife με σύμμαχο τους 350 εθελοντές της, μέχρι στιγμής, έχει εκπαιδεύσει 3.500 μαθητές.

Η  ενέργεια – πρωτοβουλία υπάγεται στο πρόγραμμα Life Changer της MetLife το οποίο εντάσσεται στο ευρύτερο CSR πρόγραμμα της εταιρείας We Care, την ενοποιημένη πλατφόρμα των προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας.

Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communication and Marketing της MetLife δήλωσε: «Η ενασχόληση της νέας γενιάς με την επιχειρηματικότητα ανοίγει έναν ορίζοντα στην ανάπτυξη start up εταιρειών και επομένως δίνει την δυνατότητα σε μαθητές να έχουν από νεαρή ηλικία εφόδια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την μελλοντική τους αποκατάσταση. Η MetLIfe σε συναργασία με το MetLIfe Foundation και με την πολύτιμη βοήθεια των εθελοντών της και των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, βρίσκεται πίσω από κάθε προσπάθεια ενίσχυσης των νέων προβάλλοντας τις καινοτόμες ιδέες και στηρίζοντας τις πρωτοποριακές πρωτοβουλίες»

Σχετικά με τη MetLife

Η MetLife δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1964 διαθέτοντας πάνω από 145 χρόνια εμπειρίας. Είναι η εταιρία που καθιέρωσε τον θεσμό της ασφάλειας Ζωής στη χώρα μας και αποτελεί «μέτρο αναφοράς» στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά. Η MetLife είναι Νο1 επιλογή και στον τομέα των Ομαδικών Ασφαλίσεων.
Mέσα από μια ευρεία γκάμα ευέλικτων ατομικών και ομαδικών Ασφαλιστικών Προγραμμάτων, καλύπτει αποτελεσματικά τους κλάδους Ζωής, Προσωπικών Ατυχημάτων, Υγείας και Συνταξιοδότησης, παρέχοντας ολοκληρωμένη προστασία σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Αξιοποιώντας τη διεθνή τεχνογνωσία αλλά και την πλούσια εμπειρία που διαθέτει σε τοπικό επίπεδο, η MetLife έχει συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης στη χώρα μας. Στοχεύοντας στο πραγματικό όφελος των ασφαλισμένων της, η MetLife προσφέρει καινοτόμα και ευέλικτα Προγράμματα και Υπηρεσίες που ακολουθούν τις εξελίξεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον.

Τι δήλωσε η Michaela Koller/Insurance Europe σήμερα για το Brexit

0
insurance europe logo

Αμέσως μετά την ανακοίνωση της ενεργοποίησης του Αρθρου 50 της Συνθήκης της ΕΕ που σηματοδοτεί επίσημα την διαδικασία εξόδου του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ενωση, η γενική διευθύντρια της Insurance Europe, Michala Koller δήλωσε:

“Η ενεργοποίηση του Αρθρου 50 σηματοδοτεί την έναρξη μίας πολύπλοκης διαδικασίας η οποία θα έχει σοβαρό αντίκτυπο στην μελλοντική ευημερία της Ευρώπης και του Ηνωμένου Βασιλείου». «Για το λόγο αυτό, είναι πολύ σημαντικό, οι επερχόμενες διαπραγματεύσεις να εστιάζουν στην επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος με οφέλη προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις και των δύο πλευρών».

Ελ. Ε

Έναρξη εργασιών της Future Moving Forward Μεσίτες Ασφαλίσεων Α.Ε.

0

Με υψηλούς στόχους για τους συνεργάτες της, τις υπηρεσίες της και τα προϊόντα που προσφέρει στην αγορά δημιουργήθηκε η εταιρία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης Future Moving Forward Μεσίτες Ασφαλίσεων ΑΕ.
Η εταιρεία εντάσσεται στον ασφαλιστικό όμιλο που έχουν δημιουργήσει οι κ.κ. Μανώλης Χαραλάμπης και Μάνθος Τζιαμούρτας και από τα μέσα Αυγούστου 2016, που ξεκίνησε τη λειτουργία της, έχει συνάψει συμβάσεις με μεγάλο αριθμό συνεργατών και συνεχίζει να αναπτύσσει τις εργασίες της σε πανελλαδικό επίπεδο.
Επιδίωξή της είναι να ξεχωρίσει δημιουργικά στην αγορά ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και εστιάζει στο να προσφέρει αξιόπιστες, ξεκάθαρες και συμφέρουσες προτάσεις στους συνεργάτες της.
Αυτοί με τη σειρά τους μπορούν να παρέχουν στην αγορά και τους πελάτες τους ιδανικές ασφαλιστικές προτάσεις, σωστά διαμορφωμένες, μέσα από πολλαπλές επιλογές που η εταιρεία τους δίνει.
Για την ανάπτυξή της και την εξυπηρέτηση των πελατών της η Future Moving Forward Μεσίτες Ασφαλίσεων ΑΕ. εκτός από τα κεντρικά της γραφεία που βρίσκονται στο Μαρούσι, έχει ήδη δημιουργήσει τα δύο πρώτα υποκαταστήματα της στη Γλυφάδα και την Ρόδο.
Για την υλοποίηση των σχεδίων της η Future στελεχώνεται διοικητικά από στελέχη με εμπειρία, ήθος, γνώσεις.
Ανάμεσα στις καινοτομίες της εταιρείας εντάσσεται και η παροχή «εργαλείων» και λύσεων στους συνεργάτες της, για να μπορούν με μεγάλο βαθμό ελευθερίας να δίνουν βάρος στην ανάπτυξη των εργασιών τους.
Εξειδικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα, ψηφιακές ευκολίες στην διαχείριση της παραγωγής, υψηλού επιπέδου εκπαίδευση στο σύγχρονο εκπαιδευτικό της κέντρο, τόσο σε προϊόντα όσο και σε τεχνικές ανάπτυξης εργασιών, είναι ορισμένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Future Moving Forward Μεσίτες Ασφαλίσεων ΑΕ.

Οι τελευταίες εξελίξεις επιλογής προορισμού των Lloyds…

0

της Ελενας Ερμείδου

Τις Βρυξέλλες φαίνεται να επιλέγουν τα Lloyd’s του Λονδίνου για την ίδρυση της θυγατρικής τους στην Ευρώπη, σύμφωνα με το The Insurance Insider. Η επιλογή θα πρέπει να επικυρωθεί κατά την συνεδρίαση του Συμβουλίου, σήμερα, την ίδια ημέρα που η πρωθυπουργός της Βρετανίας  ενεργοποιεί το Αρθρο 50 της Συνθήκης της ΕΕ

Θα πρέπει, ωστόσο να σημειωθεί ότι η εταιρεία δεν έχει προβεί σε κάποια επίσημη ανακοίνωση.

Η λίστα των Ευρωπαϊκών προορισμών των Lloyd’s είχε ήδη περιοριστεί σε Βρυξέλλες και Λουξεμβούργο. Απορρίφθηκε το Δουβλίνο, η Φρανκφούρτη, η Μάλτα και το Παρίσι.

Η επιλογή των choice by Lloyd’s αναμένεται να επιδράσει στα πλάνα πολλών άλλων ασφαλιστικών.

Στην «Εβδομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης» της Πάτρας και φέτος η INTERAMERICAN

0

Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η INTERAMERICAN συμπράττει με τον οργανισμό ενημέρωσης «Πελοπόννησος» για την οργάνωση της «Εβδομάδας Κοινωνικής Αλληλεγγύης». Η εταιρεία και η τοπική εφημερίδα με τη μακρά παράδοση έγκυρης ενημέρωσης των πολιτών της αχαϊκής πόλης και της ευρύτερης περιοχής, έχουν καταφέρει να εδραιώσουν ένα θεσμό με ουσιαστική συνεισφορά στην κοινωνία, που από το 2013 επαναλαμβάνεται σε ετήσια βάση, πριν το Πάσχα. Οι φετινές εκδηλώσεις θα αναπτυχθούν από τις 3 έως τις 8 Απριλίου, με επίκεντρο την πλατεία Βασ. Γεωργίου και σκοπό τη συλλογή φαρμάκων, τροφίμων, ειδών πρώτης ανάγκης και την ενημέρωση του κοινού για τη φροντίδα της υγείας και την πρόληψη, παράλληλα με αθλητικού περιεχομένου δρώμενα.

H INTERAMERICAN υποστηρίζει τις εκδηλώσεις όχι μόνο ως χορηγός αλλά και μέσω πρωτοβουλιών εθελοντικής συνεισφοράς που αναλαμβάνει το τοπικό Γραφείο Πωλήσεων, με επικεφαλής τη Χ. Μανιατοπούλου. Η συμμετοχή πολλών φορέων κοινωνικού έργου, παροχής υπηρεσιών υγείας, εκπαίδευσης από όλες τις βαθμίδες και ακόμη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, πολλαπλασιάζουν τη δυναμική του θεσμού και αναμένεται να αποφέρουν και φέτος ουσιαστικό αποτέλεσμα βοήθειας στις ευπαθείς ομάδες της τοπικής κοινωνίας.

Στις φωτογραφίες: Στιγμιότυπα από τις περυσινές εκδηλώσεις, κατά την Εβδομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης στην Πάτρα.

Στην «Εβδομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης» της Πάτρας και φέτος η INTERAMERICAN

0

Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η INTERAMERICAN συμπράττει με τον οργανισμό ενημέρωσης «Πελοπόννησος» για την οργάνωση της «Εβδομάδας Κοινωνικής Αλληλεγγύης». Η εταιρεία και η τοπική εφημερίδα με τη μακρά παράδοση έγκυρης ενημέρωσης των πολιτών της αχαϊκής πόλης και της ευρύτερης περιοχής, έχουν καταφέρει να εδραιώσουν ένα θεσμό με ουσιαστική συνεισφορά στην κοινωνία, που από το 2013 επαναλαμβάνεται σε ετήσια βάση, πριν το Πάσχα. Οι φετινές εκδηλώσεις θα αναπτυχθούν από τις 3 έως τις 8 Απριλίου, με επίκεντρο την πλατεία Βασ. Γεωργίου και σκοπό τη συλλογή φαρμάκων, τροφίμων, ειδών πρώτης ανάγκης και την ενημέρωση του κοινού για τη φροντίδα της υγείας και την πρόληψη, παράλληλα με αθλητικού περιεχομένου δρώμενα.

H INTERAMERICAN υποστηρίζει τις εκδηλώσεις όχι μόνο ως χορηγός αλλά και μέσω πρωτοβουλιών εθελοντικής συνεισφοράς που αναλαμβάνει το τοπικό Γραφείο Πωλήσεων, με επικεφαλής τη Χ. Μανιατοπούλου. Η συμμετοχή πολλών φορέων κοινωνικού έργου, παροχής υπηρεσιών υγείας, εκπαίδευσης από όλες τις βαθμίδες και ακόμη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, πολλαπλασιάζουν τη δυναμική του θεσμού και αναμένεται να αποφέρουν και φέτος ουσιαστικό αποτέλεσμα βοήθειας στις ευπαθείς ομάδες της τοπικής κοινωνίας.

Στις φωτογραφίες: Στιγμιότυπα από τις περυσινές εκδηλώσεις, κατά την Εβδομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης στην Πάτρα.

«Καμπανάκι» από την ΕΕ για τα τροχαία. Ακολουθούνε αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου;

0
Ανασφάλιστος cover image

To καμπανάκι κινδύνου που κτύπησε χθες η Ευρωπαική Ένωση για τα τροχαία στην Ελλάδα πρέπει να τα ακούσουν και οι ασφαλιστικές , οι οποίες μέχρι το τέλος του χρόνου παρέμειναν προσκολημένες στις υποτιμολογήσεις  ασφαλίστρων αυτοκινήτου ποντάροντας στις χαμηλές ζημιές που παρουσίαζαν τα προηγούμενα χρόνια.  Στη χθεσινή έκθεση αναφέρεται ότι τα τροχαία με θανάτους στην Ελλάδα σημείωσαν αύξηση 2% το 2016 έναντι του 2015, με 75 θανάτους ανά 1 εκατ. κατοίκους, έναντι 73 το 2015. Τα στοιχεία αυτά έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής διάσκεψης για την Οδική Ασφάλεια που διεξάγεται στη Μάλτα όπου αναφέρθηκε ότι αντίθετα με την χώρα μας το περασμένο έτος σημειώθηκε μείωση κατά 2% του αριθμού των θανάτων που καταγράφηκαν σε όλες τις χώρες της ΕΕ.

Η  Ελλάδα το 2016  σε σχέση με το 2010, παρουσιάζει σαφή βελτίωση αφού έχει σημειώσει μείωση 35% στους θανάτους από τροχαία .   Η μείωση 35% στους θανάτους αποδίδεται κυρίως στη μικρότερη χρήση (λόγω κρίσης) του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Οι  ασφαλιστικές βλέποντας τις στατιστικές της τροχαίας προχώρησαν κατά το ίδιο χρονικό διάστημα σε παρεμφερή (30-40%) μείωση των ασφαλίστρων αυτοκίνητου και μπαίνοντας σε ένα ανηλεή τιμολογιακό πόλεμο που είχε σκοπό αφ’ ενός να διευρύνουν οι μεγάλες εταιρείες τα μερίδια αγοράς τους  και αφετέρου να  βγάλουν εκτός αγοράς τους μικρότερους παίκτες.

Μετά από δύο χρόνια στασιμότητας, το 2016 σηματοδοτεί την επανεμφάνιση μιας θετικής πτωτικής τάσης, ενώ τα τελευταία έξι έτη οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα έχουν μειωθεί κατά 19%.  Πλέον οι ασφαλιστικές και μέσα σε περιβάλλον Solvency II δεν μπορούν να εθελοτυφλούν ότι δεν υπάρχουν και ζημιές και θύματα.  Το αυτοκίνητο , μετά και από μία περίοδο μείωσης 70% των νέων ταξινομήσεων,  περνά πάλι στους ελληνικούς δρόμους και οι κίνδυνοι αυξάνονται.  Όσες εταιρείες είναι κεφαλαιακά ισχυρές και όσες προσέχουν τι ασφαλίζουν μπορεί να συνεχίσουν την πολιτική ‘χαμηλού ασφαλίστρου’ . Όσες όμως δίνουν βάρος στην ποσότητα θα πρέπει να τιμολογήσουν τον νέο κίνδυνο από την  αύξηση ζημιών.