Μία υπόθεση απάτης που είναι γνωστή ως «slip-and-trip» εκδικάστηκε πρόσφατα στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία αφορά στην πρώτη ιδιωτική δίωξη ασφαλιστικής εναντίον μιας γυναίκας για περιστατικό τραυματισμού της σε σούπερ μάρκετ.
Η πρώην φοιτήτρια Δικαίου Farida Ashraf, 41 ετών, καταδικάστηκε χθες σε 21μηνη ποινή με αναστολή στο δικαστήριο του Μπράντφορντ, καθώς η ίδια φέρεται να έστησε την απάτη, στο πλαίσιο της οποίας είχε ζητήσει αποζημίωση, αφού είχε γλιστρήσει και έπεσε πάνω σε χαρτοκιβώτια εντός σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί.
Το -σκόπιμο και προμελετημένο όπως αποδείχθηκε – σχέδιο στο οποίο συμμετείχαν τουλάχιστον δύο ακόμη γυναίκες, είχε ως στόχο να λάβουν χρήματα ως αποζημίωση από το εν λόγω μάρκετ.
Η υπόθεση έφθασε στα δικαστήρια καθώς μετά τις απαιτήσεις που αξίωσε η γυναίκα αυτή, έγινε έρευνα, από την οποία αποκαλύφθηκε ότι δύο συνεργοί της τοποθέτησαν σκοπίμως τα εν λογω χαρτόκουτα σε συγκεκριμένο σημείο προκειμένου η ίδια να σκοντάψει και να πέσει.
Η Ashraf, οκτώ μήνες αργότερα, έστειλε επιστολή στο σούπερ μάρκετ ζητώντας αποζημίωση για τραυματισμό ύψους 60.000 στερλινών.
Η Aviva, εκπροσωπώντας το σούπερ μάρκετ, προέβη σε ιδιωτική δίωξη για απάτη και ψευδή δήλωση. Η παγκόσμια δικηγορική εταιρεία Clyde & Co προσλήφθηκε εκπροσωπήσει την Aviva.
Ο Damian Rourke, συνεργάτης του γραφείου Clyde & Co στο Λονδίνο, δήλωσε: «Τα αριθμητικά στοιχεία δείχνουν μια σαφώς αυξανόμενη τάση τέτοιου είδους φαινομένων απάτης τύπου “slip-and-trip “. Είναι σημαντικό οι εταιρείες και το κοινό να γνωρίζουν ότι ασφαλιστές όπως η Aviva θα λάβουν προληπτικά μέτρα για να αποτρέψουν και να τιμωρήσουν όσους επιχειρούν να βλάψουν τις επιχειρήσεις».
Ο Richard Hiscocks, επικεφαλής στον τομέα Ατυχημάτων της Aviva δήλωσε: «Αυτό το περιστατικό αποτελεί ένα σαφές παράδειγμα ενός απατεώνα που προσπαθεί να εξασφαλίσει το εύκολο χρήμα. Η Aviva υιοθετεί την προσέγγιση της μηδενικής ανοχής στην απάτη και θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να υπερασπιστούμε τους πελάτες μας ενάντι τέτοιου είδους αξιώσεων».