iwant2help: Απεριόριστοι πελάτες για πάντα

Πως μπορώ να έχω συνεχώς γεμάτη λίστα υποψηφίων πελατών; Με ποιον τρόπο θα κλείνω κάθε εβδομάδα αρκετά ραντεβού με υποψήφιους πελάτες; Τι πρέπει να κάνω για να πετυχαίνω τους στόχους μου;

Αυτά είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που θα ξέρει με σαφήνεια όχι μόνο να απαντήσει αλλά και να ανταποκριθεί κάθε συμμετέχων στην νέα εκπαιδευτική ενότητα του iwant2help που διοργανώνεται το Σάββατο 18 και την Κυριακή 19 Οκτωβρίου στο κινηματοθέατρο Ανεσις.

Το εργαστηριακό σεμινάριο αυτό έχει σαν σκοπό να «ξυπνήσει» τον ασφαλιστικό σύμβουλο και να του δώσει νέα πνοή και νέα εργαλεία για να δουλέψει. Να τον προσεγγίσει με άλλο πνεύμα , να τον υποστηρίξει και να του τονώσει την αυτοπεποίθηση δίνοντας του ταυτόχρονα την ευκαιρία να κάνει μια νέα αρχή. Φτιαγμένο εξ’ολοκλήρου από κάποιον που έχει μεγάλη εμπειρία από την προώθηση ασφαλιστικών και οικονομικών προιόντων , το σεμινάριο αυτό είναι σαφές, λιτό και απόλυτα επικεντρωμένο σε πρακτικές και δοκιμασμένες λύσεις σε διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι.

Σε τι διαφέρει αυτή η εκπαίδευση από άλλα παρόμοια σεμινάρια :

Συνήθως στα σεμινάρια πωλήσεων , ένας εκπαιδευτής με αποδεδειγμένη θεωρητική κατάρτιση, διδάσκει το ορθόν και το αποδεδειγμένο και μετά καλεί τους εκπαιδεύομενους να το κάνουν και αυτοί.
Στην περίπτωσή μας όμως έχουμε τις εξής διαφορές :
• Το σεμινάριο το κάνει εκπαιδευτής που έχει χιλιάδες ΜΕΡΕΣ στην αγορά και στην πρακτική αυτών που διδάσκει
• Η εκπαίδευση δεν θα σταματήσει στην αίθουσα σεμιναρίου αλλά θα συνεχίσει με εβδομαδιαίες συναντήσεις πρακτικής και υποστήριξης για 3 μήνες, μετά το τέλος της θεωρίας.
• Έχει εγγύηση επιστροφής των χρημάτων σου αν δεν έχεις αποτελέσματα με όσα διδαχθούν.

Έτσι με το τέλος του σεμιναρίου κάθε συμμετέχων θα μπορεί να:
• Γνωρίζει πως θα παίρνει αρκετό αριθμό συστάσεων από πελάτες και γνωστούς του ώστε να μην έχει κανένα πρόβλημα υποψηφίων πελατών
• Γνωρίζει όλους τους τρόπους εξεύρεσης υποψ.πελατών ώστε να μην νιώθει ποτέ «έλλειψη» πελατών
• Χειρίζεται με άνεση το τηλέφωνο τόσο για τον καθορισμό νέων ραντεβού όσο και για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση παλαιών πελατών.
• Δημιουργεί ικανούς και προκλητικούς στόχους παραγωγής και να γνωρίζει τον ΔΙΚΟ ΤΟΥ στόχο με σαφήνεια παραμένοντας συγκεντρωμένος σε αυτόν.
• Εφαρμόζει συγκεκριμένο πρόγραμμα και να αναπτύσσει καλές παραγωγικές συνήθειες.
• Ελέγχει την απόδοσή του και να επαναπροσδιορίζει προσπάθεια και στόχους.
• Αυτοδιοικείται ώστε υποστηρίζει τον εαυτό του στα δύσκολα και διορθώνει την πορεία του.

Περισσότερες πληροφορίες στο 2130314529 ή στο http://iwant2helptraining.com/pigespelaton.html