Οι τάσεις που διαμορφώνονται στην ασφαλιστική αγορά

Στις νέες τάσεις που διαμορφώνουν οι καταναλωτές στην ασφαλιστική αγορά, τις οποίες οι ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται να αφουγκραστούν και να λάβουν υπόψη τους κατά τη χάραξη της στρατηγικής τους και το σχεδιασμό των προϊόντων τους αναφέρθηκε ο κ. Γιώργος Κώτσαλος, Πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, στο Insurance Money Conference 2012, που διεξήχθη χτες στο InterContinental. 

Ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ είπε πως στη δύσκολη αυτή συγκυρία η ιδιωτική ασφάλιση παραμένει αρκετά ισχυρή σε αντιδιαστολή με άλλες αγορές όπως η τραπεζική. Επίσης τόνισε ότι σήμερα οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν μία σειρά από διλήμματα όπως τη μείωση κόστους σε σχέση με την παροχή υπηρεσιών, τους μέτοχους, τα μεγέθη, τη μετάβαση από το τηλέφωνο στο διαδίκτυο και τη διαφάνεια, στα οποία πρέπει να βρει λύσεις λαμβάνοντας υπόψη της τις τάσεις των καταναλωτών. 

Οι συνθήκες αλλάζουν στην ασφαλιστική αγορά και οι τάσεις που διαμορφώνονται είναι οι ακόλουθες:

• Υπάρχει μεγάλη πίεση για απλότητα και διαφάνεια
• Ο καταναλωτής «αυτοκατευθύνεται» περισσότερο από ότι στο παρελθόν
• Ο πελάτης εμπιστεύεται σε μεγάλο βαθμό το διαδίκτυο, τα μέλη της οικογένειάς του και τα φιλικά πρόσωπα στις επιλογές που κάνει
• Χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του διαδικτύου. Είναι χαρακτηριστικό ότι τραπεζικός οργανισμός με 10.000 πελάτες, ανταλλάσσει για τις συναλλαγές του με τους πελάτες 30.000 e-mails και τηλέφωνα και 750.000 διαδικτυακές πράξεις
• Ο καταναλωτής αισθάνεται πάντα την ανάγκη να βρίσκεται σε επικοινωνία με τον ασφαλιστή του 

Το video της ομιλίας του κ. Κώτσαλου μπορείτε να δείτε εδώ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*