Generali Ασφαλιστική: Ειδική γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Συνεργατών

Με εγκύκλιο της προς το δίκτυο συνεργατών της η Generali Ελλάδος τους ενημερώνει για την δημιουργία ειδικής γραμμής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Συνεργατών.

Η σχετική εγκύκλιος έχει ως εξής

Αγαπητοί Συνεργάτες,

Με στόχο να βελτιστοποιήσουμε το επίπεδο ανταπόκρισης και υποστήριξης των καθημερινών σας εργασιών, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε στη δημιουργία ειδικής γραμμής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Συνεργατών. Η νέα γραμμή εξυπηρέτησης θα μας επιτρέψει να σας παρέχουμε μία αναβαθμισμένη και ταχύτερη διαχείριση των αιτημάτων σας.

Από την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου, μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 210 8096480 – χωρίς να παρεμβάλλεται το ηχογραφημένο μήνυμα του ΙVR – για να έχετε άμεση πρόσβαση σε εξειδικευμένους εκπροσώπους του Κέντρου Εξυπηρέτησης της Εταιρίας μας, οι οποίοι θα βρίσκονται σε πλήρη ετοιμότητα για τη δική σας εξυπηρέτηση.

Συνεχίζουμε να βρισκόμαστε δίπλα σας και να υλοποιούμε τις δεσμεύσεις μας.

Με εκτίμηση,

Διεύθυνση Πωλήσεων

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*