back to top
20.3 C
Athens
Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024

Β.Χρηστίδης, CEO Allianz: Θα εκπληρώσουμε τους στόχους μας, θα είμαστε νικητές

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι, από τις 26 Ιουλίου έως τις 11 Αυγούστου, αποτελούν πόλο έλξης για κάθε φίλαθλο στον κόσμο.

Ένας από τους ισχυρούς partner του κορυφαίου αθλητικού γεγονότος είναι και η Allianz.

- Advertisement -

Στο πλαίσιο αυτό η Allianz διοργάνωσε στην Ελλάδα την παρουσία για την Olympic Day με εκλεκτούς καλεσμένους, στηρίζοντας ένθερμα τους αθλητές των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του 2024.

Ο CEO της Allianz, κ. Βασίλης Χρηστίδης, μίλησε από το βήμα της Olympic Day για την εταιρεία που έχει ως στόχους τη βελτίωση της επικοινωνίας εσωτερικά και εξωτερικά, όπως και την ολοκλήρωση της ενοποίησης-μετασχηματισμού (με την Ευρωπαϊκή Πίστη).

- Advertisement -

“Θα τα καταφέρουμε Έχουμε την εμπειρία και τη γνώση, αλλά πάνω από όλα έχουμε τη θέληση.

Για να είμαστε νικητές πρέπει να έχουμε δεξιότητες για το δικό μας… άθλημα πρέπει να έχουμε: συνεργασία και ομαδικότητα, αποφασιστικότητα στην εξεύρεση λύσεων, προσαρμοστικότητα, ολοκλήρωση πλάνου της συγχώνευσης.

Αν τα κάνουμε όλα αυτά θα συνεχίσουμε να είμαστε νικητές.

Ο ρόλος του CEO είναι μεν μοναχικός, αλλά το πιο σημαντικό στοιχείο είναι η ομάδα με τη οποία πλαισιώνεται. 

Εγώ προσωπικά πιστεύω στην νοοτροπία της ομάδας και εκτιμώ ότι είναι ο βασικός πυρήνας κάθε οργανισμού. Όσο πιο ενωμένη είναι η ομάδα, όσο πιο ξεκάθαροι οι στόχοι, τόσο  πιο επιτυχημένη θα είναι η ομάδα και κατ’ επέκταση και ο οργανισμός.

Οπότε, αν είμαστε προσηλωμένοι στους στόχους μας και χρησιμοποιήσουμε τις δεξιότητες που αναφέραμε θα είμαστε νικητές όλοι μαζί”.

συντονίστρια της Olympic Day η Δώρα Παντέλη

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας 14% το 3ο τρίμηνο 2024

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 13,6% φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια ευρώ, μεγάλο μέρος των οποίων αποδίδεται στον κλάδο Περιουσίας και Ατυχημάτων

Συμφωνία Allianz Χ με AlTi Global για επενδύσεις στην αγορά ιδιωτικού χρέους

Ο σκοπός της συμφωνίας είναι η συνεργασία της με την επενδυτική θυγατρική της Allianz SE, την Allianz Global Investors («AllianzGI»

Η Allianz ζητά μεγαλύτερη ασφάλεια για τους ευάλωτους οδηγούς και τους πεζούς στις αστικές περιοχές

Στο πλαίσιο του 12ου Allianz Motor Day, η Allianz τόνισε την ανάγκη για καλύτερη προστασία των πεζών

Έρευνα ΕΥ: 7 στους 10 CEOs αισθάνονται αισιόδοξοι για τις προοπτικές της παγκόσμιας οικονομίας

Αισιόδοξοι για τις προοπτικές της παγκόσμιας οικονομίας αισθάνονται οι 7 στους 10 διευθύνοντες συμβούλους (CEO’s)  στην παγκόσμια έρευνα της EY

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.