back to top
28.9 C
Athens
Δευτέρα 23 Ιουνίου 2025

To μεγάλο ξεκαθάρισμα των ασφαλιστικών πρακτόρων

Αναδιατάξεις, αναδιανομές, αξιολογήσεις  αλλά και λύσεις συνεργασιών ασφαλιστικών πρακτόρων με τα εταιρικά δίκτυα προβλέπει η ασφαλιστική ατζέντα το 2021. Κάθε κατηγορία, έτσι όπως περιγράφεται, πίσω από τις λέξεις, τους αριθμούς και τις αποφάσεις κρύβει την ιστορία της.

Ικανοποίηση και παροχή κινήτρων για κάποιους, αλλά γεύση αποδοκιμασίας για κάποιους άλλους που δεν έπιασαν στόχους στα χρονικά πλαίσια που ορίζουν οι συμβάσεις.  Περίεργα θα σκέφτεστε, μας τα λέει η στήλη του Ανασφάλιστου σήμερα. Και τώρα θα περιμένετε να διαβάσετε και να μάθετε περισσότερα.

- Advertisement -

Όχι, η στήλη δεν θα περάσει σε λεπτομέρειες και κρίσεις, σχόλια και επικρίσεις, τέτοιου είδους, γιατί προβληματίζεται για κάτι άλλο πιο σοβαρό που αν συνεχιστεί θα έχει αντίκτυπο και σε όσους σήμερα πανηγυρίζουν.

Τι γίνεται με τις πωλήσεις, πώς πάνε; Αν κατεβάζουμε τον πήχυ για να πούμε ότι πωλήσαμε και πιάσαμε στόχους τα πράγματα δεν είναι και τόσο ξεκάθαρα. Και όταν κάποιος δεν καταφέρνει να πωλήσει το ‘εμπόρευμα’ του κάτι δεν καλά.

- Advertisement -

Πώς να αποδώσουμε τώρα ευθύνες, να πούμε ότι ο πωλητής έδειξε υπερβολικό ζήλο να πιάσει την θέση επειδή δεν είχε αλλού ευκαιρία, να πούμε ότι αυτός που τον επέλεξε έκανε λάθος, να πούμε ότι φταίει το προϊόν;

Ο Ανασφάλιστος θεωρεί η πώληση θέλει μεγάλη ικανότητα στην επικοινωνία, ικανότητα στο να θέτεις προτεραιότητες, υψηλή προσαρμοστικότητα και γνώση της οικονομίας, ανάληψη πρωτοβουλιών, ακεραιότητα, αναλυτική σκέψη, ικανότητα και μεγάλη προσοχή στην ανάπτυξη σχέσεων, ενσυναίσθηση και την ικανότητα του να μπορείς να δίνεις συμβουλές. Για να γίνει αυτό πρέπει να σε εμπιστεύονται για αυτό που είσαι και να είσαι σοβαρός, όχι να δείχνεις σοβαρός γιατί το έχασε το παιχνίδι. Αν δεν τα έχει πάνω αυτά ο πωλητής, τι ταμπέλες να κρεμάσεις, τι τίτλους να δώσεις, χαμένος είναι και αυτός και ο unit manager ή τα γραφεία των ασφαλιστικών.

Βασικό για να πωλήσεις πρέπει να έχεις το προϊόν. Εδώ τι έχουμε να πούμε: ότι οι ασφαλιστικές άλλες λιγότερο, άλλες περισσότερο έχουν εκδώσει προϊόντα τα οποία βρίσκουν και κουμπώνουν στις ανάγκες των ασφαλισμένων. Άρα τι μένει, το κόστος και εκεί σκοντάφτουμε.

Έχει λοιπόν να προτείνει ο Ανασφάλιστος δύο πράγματα, μήπως να κοιτάξουν οι ασφαλιστικές καλύτερα τις τιμολογήσεις των προϊόντων και δη, της υγείας αλλά και των άλλων;

Μήπως οι στρατολογήσεις πρέπει να γίνονται με πιο αυστηρά κριτήρια και, όχι ότι περνά στο δρόμο και ρίξει μια ματιά προς τα πάνω, του ανοίγουμε την πόρτα; Ίσως και οι ασφαλιστικές θα είναι πάντα στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνουν θετικά νέα για όλες τις κατηγορίες πωλητών.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η αδυναμία προσαρμογής στις νέες τάσεις μπορεί να μας κάνει λιγότερο ελκυστικούς

Στόχος μας είναι να δώσουμε στο σύνολο της αγοράς την εικόνα με την οποία ο κλάδος βαίνει, σταδιακά, ολοένα και πιο κοντά στην αναγκαία ψηφιοποίησή του

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Δυναμική Πορεία στο Μέλλον με τη Δύναμη του Ομίλου Reale

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική πραγματοποίησε, σε κλίμα ενθουσιασμού και δημιουργικής συνεργασίας, το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της

Αντ. Νάκας, Nakas Company: Υπάρχει και ο κόσμος που συγκρίνει τη μείωση του ΕΝΦΙΑ με το κόστος ασφάλισής του

Πώς βλέπουν το μέτρο της έκπτωσης του ΕΝΦΙΑ οι διαμεσολαβούντες ανά την Ελλάδα; Τι τους λένε οι πελάτες τους; Πόσο σημαντικό, εν τέλει, ήταν το κίνητρο αυτό που διεκδικούσε ο κλάδος;

Οι νέοι managers του δικτύου πωλήσεων Agency της Interamerican ενισχύουν τις δεξιότητές τους

Την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου ολοκληρώθηκε στην Ερέτρια, το πενθήμερο εκπαιδευτικό εργαστήριο Fast Track to Management, της LIMRA, για τους νέους managers γραφείων πωλήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

O άφαντος μηχανισμός

Ψάχνει η ασφαλιστική αγορά να δει τον μηχανισμό διασταύρωσης ανασφάλιστων οχημάτων των υπουργείων να δουλεύει.

Γ. Κιούκας, Cover Insurance: Οι 4 προϋποθέσεις για την αύξηση της ασφαλιστικής παραγωγής

Tονίζει ότι η συνολική παραγωγή της Cover Insurance φέτος σε σχέση με πέρυσι είναι αυξημένη τουλάχιστον κατά 15%, ...

Be Insurance: πώς υποστηρίζει πράκτορες, με ποια τράπεζα συνεργάζεται

Υποστηρίζει την ανάπτυξη των ασφαλιστικών πρακτόρων με συγκεκριμένες ενέργειες αναφέρει σήμερα στο IW.gr o Γ. Μπράβος

Η Επόμενη Μέρα της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση διανύει περίοδο μετάβασης, με τις παραδοσιακές πρακτικές να δοκιμάζονται.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto

Οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας της Allianz, ταξίδεψαν για μία εβδομάδα σε δύο από τις σημαντικότερες ανατολικές

O άφαντος μηχανισμός

Ψάχνει η ασφαλιστική αγορά να δει τον μηχανισμό διασταύρωσης ανασφάλιστων οχημάτων των υπουργείων να δουλεύει.

Οικοδόμηση ανθεκτικότητας στην Ανατολική Μεσόγειο

Καθώς η περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου συνεχίζει να αντιμετωπίζει οικονομική αστάθεια, κανονιστικές αλλαγές και προκλήσεις που σχετίζονται

Greek Space Tech Forum 2025: Δυναμικό παρών δίνουν οι ελληνικές startup

Δυναμικό παρών στο Greek Space Tech Forum 2025 δίνουν ελληνικές startup που δραστηριοποιούνται στο ευρύτερο οικοσύστημα του διαστήματος

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Πυροπροστασία και Ασφάλιση Περιουσίας. Εκπαίδευση Συνεργατών για τα σύγχρονα δεδομένα

Μια ξεχωριστή εκπαίδευση για τους συνεργάτες της, πραγματοποίησε η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική στις αρχές Ιουνίου.