back to top
30.5 C
Athens
Κυριακή 24 Αυγούστου 2025

To μεγάλο ξεκαθάρισμα των ασφαλιστικών πρακτόρων

Αναδιατάξεις, αναδιανομές, αξιολογήσεις  αλλά και λύσεις συνεργασιών ασφαλιστικών πρακτόρων με τα εταιρικά δίκτυα προβλέπει η ασφαλιστική ατζέντα το 2021. Κάθε κατηγορία, έτσι όπως περιγράφεται, πίσω από τις λέξεις, τους αριθμούς και τις αποφάσεις κρύβει την ιστορία της.

Ικανοποίηση και παροχή κινήτρων για κάποιους, αλλά γεύση αποδοκιμασίας για κάποιους άλλους που δεν έπιασαν στόχους στα χρονικά πλαίσια που ορίζουν οι συμβάσεις.  Περίεργα θα σκέφτεστε, μας τα λέει η στήλη του Ανασφάλιστου σήμερα. Και τώρα θα περιμένετε να διαβάσετε και να μάθετε περισσότερα.

- Advertisement -

Όχι, η στήλη δεν θα περάσει σε λεπτομέρειες και κρίσεις, σχόλια και επικρίσεις, τέτοιου είδους, γιατί προβληματίζεται για κάτι άλλο πιο σοβαρό που αν συνεχιστεί θα έχει αντίκτυπο και σε όσους σήμερα πανηγυρίζουν.

Τι γίνεται με τις πωλήσεις, πώς πάνε; Αν κατεβάζουμε τον πήχυ για να πούμε ότι πωλήσαμε και πιάσαμε στόχους τα πράγματα δεν είναι και τόσο ξεκάθαρα. Και όταν κάποιος δεν καταφέρνει να πωλήσει το ‘εμπόρευμα’ του κάτι δεν καλά.

- Advertisement -

Πώς να αποδώσουμε τώρα ευθύνες, να πούμε ότι ο πωλητής έδειξε υπερβολικό ζήλο να πιάσει την θέση επειδή δεν είχε αλλού ευκαιρία, να πούμε ότι αυτός που τον επέλεξε έκανε λάθος, να πούμε ότι φταίει το προϊόν;

Ο Ανασφάλιστος θεωρεί η πώληση θέλει μεγάλη ικανότητα στην επικοινωνία, ικανότητα στο να θέτεις προτεραιότητες, υψηλή προσαρμοστικότητα και γνώση της οικονομίας, ανάληψη πρωτοβουλιών, ακεραιότητα, αναλυτική σκέψη, ικανότητα και μεγάλη προσοχή στην ανάπτυξη σχέσεων, ενσυναίσθηση και την ικανότητα του να μπορείς να δίνεις συμβουλές. Για να γίνει αυτό πρέπει να σε εμπιστεύονται για αυτό που είσαι και να είσαι σοβαρός, όχι να δείχνεις σοβαρός γιατί το έχασε το παιχνίδι. Αν δεν τα έχει πάνω αυτά ο πωλητής, τι ταμπέλες να κρεμάσεις, τι τίτλους να δώσεις, χαμένος είναι και αυτός και ο unit manager ή τα γραφεία των ασφαλιστικών.

Βασικό για να πωλήσεις πρέπει να έχεις το προϊόν. Εδώ τι έχουμε να πούμε: ότι οι ασφαλιστικές άλλες λιγότερο, άλλες περισσότερο έχουν εκδώσει προϊόντα τα οποία βρίσκουν και κουμπώνουν στις ανάγκες των ασφαλισμένων. Άρα τι μένει, το κόστος και εκεί σκοντάφτουμε.

Έχει λοιπόν να προτείνει ο Ανασφάλιστος δύο πράγματα, μήπως να κοιτάξουν οι ασφαλιστικές καλύτερα τις τιμολογήσεις των προϊόντων και δη, της υγείας αλλά και των άλλων;

Μήπως οι στρατολογήσεις πρέπει να γίνονται με πιο αυστηρά κριτήρια και, όχι ότι περνά στο δρόμο και ρίξει μια ματιά προς τα πάνω, του ανοίγουμε την πόρτα; Ίσως και οι ασφαλιστικές θα είναι πάντα στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνουν θετικά νέα για όλες τις κατηγορίες πωλητών.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, προκλήσεις και νέα πρότυπα – Ακούστε την εκπομπή

Θ. Σαρανταένας και Α. Ποταμίτης μιλούν για την εξέλιξη των πωλήσεων σε πεδίο όπου συνυπάρχουν ανθρώπινη κατανόηση, τεχνολογία και στρατηγική

Η αδυναμία προσαρμογής στις νέες τάσεις μπορεί να μας κάνει λιγότερο ελκυστικούς

Στόχος μας είναι να δώσουμε στο σύνολο της αγοράς την εικόνα με την οποία ο κλάδος βαίνει, σταδιακά, ολοένα και πιο κοντά στην αναγκαία ψηφιοποίησή του

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Δυναμική Πορεία στο Μέλλον με τη Δύναμη του Ομίλου Reale

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική πραγματοποίησε, σε κλίμα ενθουσιασμού και δημιουργικής συνεργασίας, το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της

Αντ. Νάκας, Nakas Company: Υπάρχει και ο κόσμος που συγκρίνει τη μείωση του ΕΝΦΙΑ με το κόστος ασφάλισής του

Πώς βλέπουν το μέτρο της έκπτωσης του ΕΝΦΙΑ οι διαμεσολαβούντες ανά την Ελλάδα; Τι τους λένε οι πελάτες τους; Πόσο σημαντικό, εν τέλει, ήταν το κίνητρο αυτό που διεκδικούσε ο κλάδος;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πόσους διευθυντές αντέχει μία επιχείρηση και πόσες αλλαγές στους Κανονισμούς

Οι Κανονισμοί Πωλήσεων διαφέρουν από ασφαλιστική σε ασφαλιστική, και σε κάποιες αλλάζουν με όρους που οδηγούν στην πύλη εξόδου legacy ομάδες

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Άννυ Τρύφων, Designia: Δίπλα στις επιχειρήσεις ως risk advisors

Το σχήμα συνασφάλισης αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ανάληψη μεγάλων -από πλευράς ύψους- κεφαλαίων...

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

SOS από ΕΕΘ για παραπλανητικά emails

Πώς υποκλέπτονται στοιχεία εταιρειών δήθεν για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο ΓΕΜΗ

Σύστημα πυρασφάλειας στον αρχαιολογικό χώρο Ελευσίνας – Τι προβλέπει ο σχεδιασμός του ΥΠΠΟ

Με προληπτική και ενεργητική πυροπροστασία το υπουργείο θέλει να ενισχύσει την ασφάλεια του χώρου, των επισκεπτών και των εργαζομένων

Γιατί κάθε ταξίδι αξίζει να φτάνει με ασφάλεια – Ένα κοινωνικό μήνυμα από την Interasco

Η προετοιμασία του οχήματος πριν την επιστροφή στο σπίτι και η σωστή οδηγική συμπεριφορά προστατεύουν εμάς και τους συνανθρώπους μας

Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών – Ενίσχυση της ετοιμότητας συνιστά η ΕΑΕΕ

H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της ετοιμότητας ως βασικών πυλώνων της πολιτικής προστασίας

Η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει τις επιχειρήσεις και το καλοκαίρι

Με το σύνθημα #ΜαζίΑσφαλώς, η Ορίζων Ασφαλιστική στέκεται δίπλα σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου