back to top
23.8 C
Athens
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων

Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μία επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του νέου, 5ωρου σεμιναρίου του ΕΙΑΣ είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.

Το σεμινάριο έχει τίτλο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων − Customer Service Excellence» και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες θα είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader − Complaints Department, AIG Hellas, και η oικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader − Broker Services, AIG Hellas.

- Advertisement -

Η θεματολογία του σεμιναρίου χωρίζεται σε 3 μέρη:

  • εξυπηρέτηση πελατών
  • διαχείριση αιτιάσεων (σύμφωνα με την πράξη της εκτελεστικής επιτροπής 3/08.1.2013 της ΤτΕ)
  • interactive εμπειρία.

Το σεμινάριο απευθύνεται:

- Advertisement -
  • σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη ΔΣ, υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016.

Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο ανέρχεται σε 70 ευρώ για τα μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80 ευρώ για τα μη μέλη. Για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα), το κόστος διαμορφώνονται σε 60 ευρώ για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70 ευρώ για τις εταιρείες μη μέλη.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ 22.3.2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο John Neal των Lloyd’s νέος πρόεδρος της AIG, σε μια κίνηση-έκπληξη

Ο J. Neal ήταν CEO των Lloyd's από το 2018 μέχρι πρόσφατα - Προηγουμένως είχε ανακοινωθεί η μετακίνησή του στην Aon

AIG: Δυναμικό ξεκίνημα το 2025, συνεχίζει να καταγράφει ρεκόρ

Ο Όμιλος American International (AIG) κατέγραψε ισχυρή ανάπτυξη εσόδων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, με καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

AIG Hellas: Αποχωρεί ο Giuseppe Zorgno, αναλαμβάνει η Θεανώ Τελωνιάτη

Από 1 Ιανουαρίου 2025 τη θέση της Country Manager της AIG Hellas,  θα αναλάβει η κα Θεανώ Τελωνιάτη

ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σεμινάριο AIG για Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης

Στις 17/04/24, ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ διοργάνωσε ένα επιτυχημένο webinar με θέμα "Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης (Professional Indemnity)"

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για τον Σεπτέμβριο

Η ενδιαφέρουσα θεματολογία χαρακτηρίζει το νέο πρόγραμμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο υλοποιείται υβριδικά και διά ζώσης

Υπουργείο Μεταφορών: Εξετάσεις για συμβούλους ασφαλούς οδικής μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων

Την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 10 π.μ. θα διενεργηθούν οι εξετάσεις του υπουργείου - Τι χρειάζεται να γνωρίζουν οι υποψήφιοι

CSR School 2025: Έναρξη τον Οκτώβριο με έμφαση στο ESG και ενδιαφέρον για τον ασφαλιστικό τομέα

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα προσφέρει στα στελέχη του insurance sector πρόσθετες γνώσεις για τα σχετικά πρότυπα, αλλά και ευκαιρίες δικτύωσης

Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης ασφαλιστικού πράκτορα

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί εξ αποστάσεως 2-11 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει συνολικά 30 διδακτικές ώρες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Φθινοπωρινές προσφορές για την ασφάλεια σπιτιού από τη Syndea

Το SynetHome απευθύνεται σε όσους θέλουν να προστατεύσουν την περιουσία τους, συνδυάζοντας οικονομικά οφέλη και σιγουριά

Μέχρι τις 5 Νοεμβρίου οι πολίτες μπορούν να εκδίδουν Προσωπικό Αριθμό μέσω myInfo

Η παράταση δίνεται ώστε οι πολίτες να έχουν επαρκή χρόνο για την επιλογή των δύο πρώτων ψηφίων - Πόσοι ΠΑ έχουν εκδοθεί μέχρι σήμερα

Νέος διαγωνισμός ERGO: H ψηφιακή βοηθός Χαρά ρωτά, 6 τυχεροί κερδίζουν δωροκάρτες Public

Η ERGO Hellas συνεχίζει δυναμικά να ενισχύει την εμπειρία των χρηστών της ιστοσελίδας της, συνδυάζοντας την εξυπηρέτηση µε την ψυχαγωγία

ΠΟΕΔΗΝ: Σοβαρές ελλείψεις και ανισότητες στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας σύμφωνα με νέες έρευνες

Πρωτιά στην έλλειψη πρόσβασης λόγω οικονομικών και γεωγραφικών εμποδίων, υπερπροσπάθεια προσωπικού και εξάντληση πόρων μεταξύ των πορισμάτων

Η Ελλάδα πρωτοπόρος στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων

Το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ ως υπόδειγμα δημόσιας υγείας παρουσίασε η αναπληρώτρια υπουργός Ειρήνη Αγαπηδάκη στο Ευρωπαϊκό Καρδιολογικό Συνέδριο