back to top
8.5 C
Athens
Δευτέρα Ιανουάριος 13 2025
Αρχική Blog Σελίδα 9

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

0

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS, απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία Green Customer Services στα Mobility Awards 2024 για την περιβαλλοντική της δράση “Repair for Nature”. Η διάκριση αυτή αποτελεί απόδειξη της ακλόνητης δέσμευσης της εταιρείας στη βιωσιμότητα και την προστασία του περιβάλλοντος.

Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2024, με την Ακαδημαϊκή Υποστήριξη του Εργαστήριου Κυκλοφοριακής Τεχνικής της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και την Επιστημονική Υποστήριξη του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων.

Η δράση “Carglass® – Repair for Nature”, που ξεκίνησε στις αρχές του 2023, έχει στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος. Σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό We4all, η Carglass® δεσμεύεται να φυτεύει ένα δέντρο για κάθε τόνο CO2 που εξοικονομείται μέσω της υπηρεσίας επισκευής εμπρόσθιου παρμπρίζ.

Μέχρι σήμερα, έχουν φυτευτεί πάνω από 680 δέντρα, τα οποία απορροφούν ετησίως 14,9 τόνους διοξειδίου του άνθρακα από την ατμόσφαιρα. Αυτή η πρωτοβουλία δεν περιορίζεται μόνο στη φύτευση δέντρων, αλλά αντικατοπτρίζει μια βαθύτερη φιλοσοφία ευθύνης απέναντι στη φύση και την κοινωνία. Η Carglass® δεσμεύεται να συνεχίσει τη δράση δυναμικά το 2025, ενισχύοντας τις προσπάθειες για έναν πιο βιώσιμο κόσμο.

Από το 2001, η Carglass® προσφέρει την πρωτοποριακή υπηρεσία επισκευής εμπρόσθιου παρμπρίζ, διασφαλίζοντας την ασφάλεια του οδηγού και των συνεπιβατών χωρίς την ανάγκη αντικατάστασης του κρυστάλλου. Μέσω αυτής της διαδικασίας, συμβάλλει ουσιαστικά στη μείωση των εκπομπών CO2, της επεξεργασίας πρώτων υλών και των απορριμμάτων.

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

0

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορίας για τις ανάγκες της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής, ενέκρινε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Αναλυτικότερα, η Αρχή έκρινε (4/2024 γνωμοδότηση) ότι η σχετική μελέτη που διαβίβασε η ΕΛ.ΑΣ. για την τοποθέτηση καμερών, «αντιμετωπίζει σε ικανοποιητικό βαθμό τους κινδύνους οι οποίοι δημιουργούνται για τα προστατευόμενα έννομα συμφέροντα των υποκειμένων των δεδομένων και παρέχει συμβουλές σε συγκεκριμένα ζητήματα».

Ακόμη, η Αρχή συστήνει:

α) ενίσχυση της διαφάνειας με χρήση πολυεπίπεδης παροχής πληροφόρησης και αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών απεικόνισης των επιτηρούμενων χώρων και παράλληλα ανάρτηση του πλήρους κειμένου της απόφασης εγκατάστασης των συστημάτων

β) παροχή επαρκών πόρων στον υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων της ΕΛ.ΑΣ.

γ) ορισμό ελάχιστων προδιαγραφών συσκευών λήψης εικόνας/ήχου και

δ) συγκεκριμενοποίηση της διαδικασίας ανωνυμοποίησης κατά τη χρήση δεδομένων για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

Η κίνηση αυτή ανοίγει την διαδικασία για τοποθέτηση των περίπου 400 καμερών που είχε εξαγγείλει η κυβέρνηση (Υπουργείο Προστασίας αλλά και Υπουργείο Μεταφορών) για την Αττική και σταδιακά οι κάμερες θα επεκταθούν σε ολόκληρη την Ελλάδα. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες αυτό είναι ένα παμπάλαιο αίτημα που σκόνταφτε πάνω στις αντιδράσεις διάφορων ομάδων , κομμάτων που επικαλούνταν την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Οι κάμερες θα αποτελέσουν σημαντικό εργαλείο εξακρίβωσης των αιτιών των ατυχημάτων και να δίνεται άμεσα λυση χωρίς την προσφυγή σε διαιτησίες και δικαστήρια. Εάν οι ασφαλιστικές αποκτήσουν το δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα και στην εικόνα των ατυχημάτων, τότε θα αλλάξει και η εικόνα των ασφαλιστικών αποζημιώσεων για τα τροχαία αλλά και οι εταιρείες θα γλυτώνουν εκατομμύρια ευρώ από τις προσφυγές στα δικαστήρια.

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

0

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024, στο πλαίσιο του προγράμματος “The Life Savers”.

Το 3ωρο online σεμινάριο πραγματοποιήθηκε με τη συμβολή του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ) και σημείωσε πρωτοφανή συμμετοχή, καθώς το παρακολούθησαν περίπου 4.000 άτομα. Όσοι παρακολούθησαν τη συνολική διάρκεια του σεμιναρίου, έλαβαν ηλεκτρονικά και σχετική βεβαίωση παρακολούθησης, με το ποσοστό αυτών να ξεπερνάει το 82% του συνόλου των συμμετεχόντων.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με βασικές δεξιότητες Πρώτων Βοηθειών και Διαχείρισης Επειγόντων Περιστατικών, που κάθε πολίτης είναι σημαντικό, να γνωρίζει. Οι έμπειροι και πιστοποιημένοι εκπαιδευτές του ΕΚΑΒ, μέσα από 4 δομημένες διδακτικές ενότητες, παρουσίασαν με διαδραστικό τρόπο τεχνικές διάσωσης, απάντησαν σε ερωτήματα του κοινού και κατέρριψαν μύθους ετών γύρω από τις Πρώτες Βοήθειες.
Το σεμινάριο περιλάμβανε πρακτικά παραδείγματα και εξειδικευμένα βίντεο, με λεπτομερείς οδηγίες, για τη σωστή εκτέλεση τεχνικών πρώτων βοηθειών και καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ), καθώς και διαδραστικά quiz στο τέλος κάθε ενότητας, για την εμπέδωση της ύλης.

Για την Groupama Ασφαλιστική η αξία της πρόληψης και της αλληλεγγύης παραμένει πάντα στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της. Η γνώση Πρώτων Βοηθειών αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές δεξιότητες που μπορούμε να αποκτήσουμε στη ζωή μας, καθώς μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη σε κρίσιμες καταστάσεις. Ο όμιλος Groupama προσφέρει τη δυνατότητα απόκτησης των γνώσεων αυτών, δωρεάν, σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

Χάρη στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας “The Life Savers”, το οποίο αποτελεί μια διεθνή πρωτοβουλία του ομίλου Groupama, έχουν ήδη εκπαιδευτεί μέχρι σήμερα περισσότεροι από 150.000 άνθρωποι σε όλο τον κόσμο. Ο φιλόδοξος στόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει δωρεάν εκπαίδευση σε Πρώτες Βοήθειες σε 1 εκατομμύριο ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

0

στα PEAK Performance Marketing Awards & στα Social Media Awards 2024

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Η πρώτη διάκριση ήρθε στην κατηγορία “Best Performance Max Campaign” τον περασμένο Οκτώβριο, από τα PEAK (Performance Marketing) Awards, που για 8η συνεχή χρονιά ανέδειξαν πρακτικές που ξεχώρισαν στον χώρο του performance marketing. Η NN Hellas έλαβε το 3ο βραβείο (BRONZE) για τις επιδόσεις της καμπάνιας της performance max, στο πλαίσιο του Leads Generation (προσέλκυση πελατών).

Η δεύτερη διάκριση και συγκεκριμένα το SILVER βραβείο, ήρθε στην κατηγορία “Best Use of Lead Ads” των Social Media Awards, για τις καμπάνιες της εταιρίας σε πλατφόρμες Social Media και συγκεκριμένα στο Facebook και το Instagram (Meta). Πιο συγκεκριμένα, η κατηγορία αναδεικνύει την αποτελεσματική και καινοτόμα χρήση των κοινωνικών δικτύων, και πάλι για τη προσέλκυση νέων πελατών μέσω της διαφήμισης.

Οι δύο σημαντικές βραβεύσεις έρχονται ως αποτέλεσμα της σταθερής εστίασης της NN στα ψηφιακά εργαλεία και ειδικότερα στην επικοινωνία με υποψήφιους πελάτες μέσω των digital καναλιών.

Σημειώνεται πως η προσέλκυση πελατών καθώς και η προώθηση των ασφαλιστικών προϊόντων της NN Hellas μέσω digital καναλιών επικοινωνίας, πραγματοποιούνται σε συνεργασία με το digital agency “Kinesso”, το οποίο ανακηρύχθηκε Grand Winner στα PEAK Awards, στην κατηγορία “Growth & Innovation in Performance Marketing”.

Το Ε.Ε.Α. με σεβασμό και αλληλεγγύη στην κοινωνία: Δώρα σε 5 ιδρύματα και δομές

0

Για μία ακόμη χρονιά, η Διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών βρέθηκε, αυτές τις γιορτινές ημέρες, κοντά σε παιδιά και σε ενήλικες που φιλοξενούνται σε δομές και ιδρύματα, προσφέροντας τη στήριξή της με πράξεις αλληλεγγύης και στέλνοντας το μήνυμα ότι η προσφορά και η ανθρωπιά είναι η δύναμη που μας ενώνει.

Για δύο ημέρες, αντιπροσωπεία της Διοίκησης του Ε.Ε.Α., με επικεφαλής τον Πρόεδρο Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, επισκέφθηκε πέντε ιδρύματα και δομές, και πρόσφερε δώρα και μαζί στιγμές χαράς σε μικρούς και μεγάλους.

«Ως Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, εκπροσωπώντας την επιχειρηματικότητα, είμαστε εδώ και πολλά χρόνια κοντά σε όλα τα ιδρύματα. Με μεγάλη χαρά προσφέρουμε δώρα στα παιδιά και τους ευάλωτους συνανθρώπους μας που φιλοξενούνται σε αυτά και η συγκίνησή μας για την “αγκαλιά” που λαμβάνουμε είναι τεράστια. Θα συνεχίσουμε και θα ενισχύσουμε αυτές τις πρωτοβουλίες γιατί πιστεύουμε ότι η επιχειρηματικότητα και η κοινωνία είναι αλληλένδετες και δεν μπορούν παρά να πορεύονται μαζί», δήλωσε ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.

Την Τρίτη 18/12/2024 αντιπροσωπεία του Ε.Ε.Α. επισκέφθηκε το ίδρυμα Ε.Γ.Ν.Υ.Α. – «Ένωση Γονέων Νοητικώς Υστερούντων Ατόμων»- στο Λαγονήσι και στη συνέχεια τα Παιδικά Χωριά SOS στη Βάρη, όπου μοιράστηκαν παιχνίδια και δώρα.

Ακολούθησαν την Τετάρτη 19/12/2024 διαδοχικές επισκέψεις στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα στο Μαρούσι παρουσία του Δημάρχου Αμαρουσίου κ. Θεόδωρου Αμπατζόγλου, στο Κέντρο Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔΗΦ) Άνοιξης παρουσία της Δημάρχου Διονύσου κ. Κατερίνας Μαϊχόσογλου και του Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Διονύσου κ. Νεκτάριου Πίλτση, και στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Δήμου Παλλήνης (ΚΔΑΠ ΜΕΑ) παρουσία του Δημάρχου κ. Χρήστου Αηδόνη.

Παράλληλα, με ενέργειες του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, σε συνεργασία με την Κεντρική Λαχαναγορά Αθηνών και την Παναττική Ομοσπονδία Πωλητών Λαϊκών Αγορών, τις επόμενες ημέρες θα σταλούν τρόφιμα σε 20 ιδρύματα, δομές φιλοξενίας ανηλίκων αλλά και συνανθρώπων μας με προβλήματα υγείας.

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

0

Τα των φόρων απαλλάχτηκαν τα ασφαλιστήρια υγείας της ηλικιακής ομάδας έως 18 ετών.

Από το 2025, οι ασφαλισμένοι που δεν έχουν ξεπεράσει το 18ο έτος ηλικίας τους, δεν θα πρέπει να πλήρωνουν φόρο ασφαλίστρων.

Δέκα ημέρες πριν την έλευση του νέου έτους, μαθαίνουμε ότι οι ασφαλιστικές έχουν ήδη αποστείλει τις περισσότερες ανανεώσεις των ασφαλιστήρίων υγείας για τα άτομα ηλικίας έως 18 ετών, συμπεριλαμβανομένου των φόρων ασφαλίστρων.

Γιατί αυτό; Διότι δεν έχει εκδοθεί ο νέος νόμος που να νομιμοποιεί τις ασφαλιστικές να αφαιρέσουν τον φόρο επί του ασφάλιστρου.

Ποιος θα κάνει κάτι επ’ αυτού;

 

Το 8ο Συνέδριο Sustainable Finance της ΕΙΟΡΑ, στις 13 Μαρτίου 2025

0

Στις 13 Μαρτίου 2025 το 8ο Συνέδριό της αφιερωμένο στα θέματα της βιώσιμης χρηματοδότησης (Sustainable Finance) με αντικείμενο την παρουσίαση και αξιολόγηση των πρόσφατων εξελίξεων και προκλήσεων στον οικείο τομέα, καθώς και τη διερεύνηση καλών λύσεων για την επίτευξη των στόχων βιωσιμότητας.

Οι φυσικές καταστροφές προκάλεσαν άμεσες οικονομικές απώλειες άνω των 900 δισ. ευρώ στην Ευρώπη την περίοδο μεταξύ 1980 και 2023, με πάνω από το 18% αυτών των απωλειών να σημειώνονται μόλις τα τελευταία τρία χρόνια. Η τάση αυτή υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο του τομέα της ασφάλισης και των επαγγελματικών συντάξεων στη διαχείριση των κινδύνων βιωσιμότητας, την ενίσχυση της κοινωνικής ανθεκτικότητας και τη χρηματοδότηση της μετάβασης σε μια οικονομία ουδέτερη ως προς τον άνθρακα. Η αντιμετώπιση των κινδύνων και ευκαιριών βιωσιμότητας παραμένει στρατηγική προτεραιότητα για την EIOPA, με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής ανθεκτικότητας, την προστασία των καταναλωτών και τη διασφάλιση της χρηματοπιστωτικής σταθερότητας.

Υπό το παραπάνω πρίσμα, προσκαλεί η ΕΙΟΡΑ όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη να συμμετάσχουν στη διαδικτυακή εκδήλωσή της, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 13 Μαρτίου 2025, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10:00 – 15:30 CET. Για την εγγραφή σας και το σχετικό υλικό πατήστε εδώ

«Λύσις» από το εκπαιδευτικό κέντρο του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

0

Ο Πρώτος Ψηφιακός Ασφαλιστικός Βοηθός

Η εκπαίδευση στον ασφαλιστικό τομέα περνά σε νέα εποχή, με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του πλατφόρμας: τον πρώτο ψηφιακό Ασφαλιστικό Βοηθό στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με τη χρήση OpenAI, «Λύσις».

Η υπηρεσία «Λύσις» είναι αποτέλεσμα της πρωτοποριακής αξιοποίησης των Cognitive AI τεχνολογιών, σχεδιασμένη για να προσφέρει άμεσες, εξατομικευμένες απαντήσεις σε οποιοδήποτε ζήτημα σχετίζεται με την ασφαλιστική ορολογία, την πιστοποίηση διαμεσολαβητών και το ευρύ υλικό του εκπαιδευτικού κέντρου του Ομίλου. Με φυσική γλώσσα και άριστη κατανόηση των αναγκών των χρηστών, ο Ασφαλιστικός Βοηθός αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τη γνώση.

Τι προσφέρει:

Φιλικό Περιβάλλον Χρήστη: Εύχρηστο περιβάλλον, κατάλληλο για όλους, ανεξαρτήτως εμπειρίας με την τεχνολογία

«Έξυπνη» Αναζήτηση: Άμεσες απαντήσεις στη γλώσσα των χρηστών

Προσαρμοστικότητα: Εξατομικευμένη υποστήριξη σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε χρήστη 24/7

Εξοικονόμηση Χρόνου: Μείωση του χρόνου αναζήτησης πληροφοριών

Με τον νέο ασφαλιστικό βοηθό «Λύσις», ο Όμιλος προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους συνεργάτες του και αναβαθμίζει την εκπαιδευτική τους εμπειρία, παραμένοντας πάντα στην αιχμή της τεχνολογίας και της καινοτομίας στον ασφαλιστικό τομέα.

Για να γνωρίσετε τον νέο Ασφαλιστικό Βοηθό και να ανακαλύψετε τη νέα εποχή της εκπαίδευσης στην ασφάλιση, επισκεφθείτε την εκπαιδευτική πλατφόρμα του Ομίλου.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

0

 EAEE-IOBE: Να ενημερώσουν την Βουλή και τους πολίτες για τις αυξήσεις και για τον Δείκτη. 

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς. Πάνω που υπήρχαν οι μεταρρυθμίσεις και το θετικό βλέμμα πολλών ιδιωτών και επιχειρηματιών για τις ιδιωτικές ασφαλίσεις ήρθαν οι καταγγελίες (δεν γνωρίζουμε πόσο βάσιμες ήταν) να χαλάσουν την θετική εικόνα. Μάλιστα, η πολιτική εκμετάλλευση που έγινε με το γίνει ερώτηση στη Βουλή ανέβασε πολύ περισσότερο τις καταγγελίες. Αυτό που απαιτείται πλέον είναι να υπάρξει άμεση αντίδραση και της ΕΑΕΕ με την οποία και να απαντά στις καταγγελίες και να δημοσιοποιήσει την κόντρα κλινικών και ασφαλιστικών. Δεν μπορεί αυτός ο ‘πόλεμος τιμολογίων’ που μαίνεται να έχει θύματα τις ασφαλιστικές άμεσα (με ζημιές) ή έμμεσα (χάνοντας πελατεία). Επίσης και ο ΙΟΒΕ θα πρέπει να προχωρήσει σε κάποια ανακοίνωση γιατί μέσα από τις καταγγελίες βάλεται η ίδια η ακαδημαική αξιοπιστία του. Σύμφωνα με πληροφορίες του IW, πριν καταφύγει η ΕΑΕΕ στον ΙΟΒΕ είχαν στραφεί και προς την ΕΛΣΤΑΤ για την δημιουργία δείκτη αλλά στην ΕΛΣΤΑΤ αρνήθηκαν προχωρήσουν στην δημιουργία. Η ΕΛΣΤΑΤ τότε είχε αναφέρει ότι δεν μπορεί ένα δημόσιος οργανισμός να λειτουργεί κατά παραγγελία των ιδιωτών και ότι ακόμη και να μπορούσε δεν είχε το απαραίτητο προσωπικό να ασχοληθεί μ’ αυτό

Στην διαμάχη ασφαλιστικών και κλινικών , χαμένοι είναι οι ασφαλισμένοι

Για τους ‘παροικούντες την Ιερουσαλήμ’ της ασφαλιστικής αγοράς, το θέμα είναι ήδη γνωστό και πολυσυζητημένο. Γνωρίζουμε τους λόγους των μεγάλων αυξήσεων (άνω του 14% σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ) όμως οι ασφαλισμένοι δεν είναι υποχρεωμένοι ούτε να γνωρίζουν ούτε να αποδέχονται. Όταν ο ασφαλισμένος παίρνει το τιμολόγιο και βλέπει ότι η αύξηση έναντι του προηγούμενου εξαμήνου ή έναντι του προηγούμενου χρόνου είναι διψήφια δεν πρόκειται να κάτσει να κάνει μελέτες ούτε να δεχθεί τις (σωστές) θέσεις των ασφαλιστικών. Θα αποφύγει να ασφαλιστεί. Γι’ αυτό και βλέπουμε ότι ο κλάδος υγείας και ατυχημάτων είναι μειωμένος τον τελευταίο χρόνο κατά 100.000 ασφαλιστήρια.

Χρειάζεται να παρέμβει το Κράτος σ’ αυτόν την κόντρα. Να τοποθετηθούν άμεσα τα ιατρικά πρωτόκολλα

Από την στιγμή που η κυβέρνηση προχώρησε σε παρεμβάσεις και στις τράπεζες και στις ενεργειακές και στα ακίνητα, δεν υπάρχει λόγος ώστε να μην παρέμβει και στην κόντρα ασφαλιστικών/ κλινικών. Όπως μπήκαν ρυθμίσεις και πλαφόν στο θέμα των προμηθειών και τραπεζικών χρεώσεων, και μέγιστων κερδών σε εταιρείες ενέργειας, μπορούν να μπουν και κανόνες (όχι βέβαια κατ’ αντιστοιχία) και στην τιμολόγηση των υπηρεσιών υγεία μέσω των ιατρικών πρωτοκόλλων. Όπως ζητούν όλες οι εταιρείες με κλάδους υγείας, χρειάζεται να βγεί άμεσα ένας ‘τιμοκατάλογος’ ιατρικών χρεώσεων και υπηρεσιών έτσι ώστε να βλέπουμε τρομερές υπερβάσεις στις χρεώσεις των κλινικών προς τις ασφαλιστικές αλλά και να μπορούν οι ασφαλιστικές να έχουν την κατάλληλη αποθεματοποίηση. Οι συνεχείς ανατιμήσεις κατά 5-10-15% θα οδηγήσουν στην έξοδο πολλούς ασφαλισμένους όταν θα φτάσουν στις ηλικίες που νομοτελειακά θα χρειαστούν υπηρεσίες (δηλαδή πάνω από τα 65).

Το μήνυμα της ΠΟΑΔ στους διαμεσολαβητές

0

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στα πλαίσια της εορταστικής περιόδου εύχεται σε όλους υγεία και προκοπή, επισημαίνοντας:

“Η Ασφαλιστική Αγορά βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο προσπαθώντας να εξισορροπήσει ανάμεσα σε παθογένειες και προοπτικές  τις οποίες ευχόμαστε πολύ γρήγορα να εξελίξει σε πράξεις .

Το 2025 προβλέπεται από όλους ένα έτος σταθμός για την ασφαλιστική βιομηχανία , οι επαγγελματίες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές καλούνται να σηκώσουν το βάρος των αποφάσεων που το κράτος και οι θεσμοί νομοθετησαν προς όφελος του Έλληνα καταναλωτή

Όλοι εμείς υποσχόμαστε ότι θα σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων στηρίζοντας τις Ασφαλιστικές Εταιρείες και ελπίζοντας ότι κάθε ενέργεια τους θα περιέχει όσα πρεσβεύουμε – ισονομία και αλληλοβοήθεια – προς όφελος του ασφαλισμένου.

Σας ευχαριστούμε για την στήριξη και την υπεραξία που δίνεται στο θεσμικό όργανο που εκπροσωπούμε”.
Τσολάκης Ηλίας