back to top
18.6 C
Athens
Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1946

Η γραφειοκρατία «συνεργός» των φακελάκηδων!

0

Οι αγκυλώσεις της δημόσιας μηχανής και οι γραφειοκρατικές καθυστερήσεις, σε συνδυασμό με τις νομικές δεσμεύσεις συνηγόρησαν στην επιστροφή του επίορκου γιατρού στα χειρουργεία του ΓΝ Ευαγγελισμού.
Η επάνοδος στην εργασία του χειρουργού Αντ. Τσούκα έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων και εντός του ιατρικού κόσμου, φέρνοντας στην επιφάνεια τα απαράδεκτα νομικά «παραθυράκια» και εξοργιστικά κενά της νομοθεσίας και του τρόπου λειτουργίας του δημόσιου συστήματος.
Ο εν λόγω «ιατρός» είχε συλληφθεί επ’ αυτοφόρω να λαμβάνει «φακελάκι» 500 ευρώ για χειρουργήσει ασθενή, πέρσι το καλοκαίρι. Η υπόθεση ήρθε στο φως μετά την καταγγελία του ασθενούς και σημαδεύτηκε με την τραγική κατάληξη του θανάτου του καταγγέλλοντα, μετά την καθυστέρηση της επέμβασης.
Μετά τη δημοσίευση της επανόδου του Αντ. Τσούκα, το Υπουργείο Υγείας εξέδωσε ένα αναλυτικό δελτίο τύπου, που επικαλείται όλη τη νομολογία για να εξηγήσει τους λόγους που ο Αντ. Τσούκας επέστρεψε στο Νοσοκομείο. Αυτό που καθίσταται σαφές είναι πως ο εν λόγω χειρουργός έπρεπε τυπικά να επιστρέψει στη θέση του, βάσει του νόμου Κατρούγκαλου και επειδή έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα που προβλεπόταν για να εξεταστεί η υπόθεση του από το Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο (ΚΠΣ).
Ο λόγος που εκκρεμεί η εκδίκαση της πειθαρχικής απόφασης είναι γιατί απλά το ΚΠΣ δεν έχει συνεδριάσει.
Το ΚΠΣ δεν έχει συνεδριάσει γιατί, απλά, δεν έχει πρόεδρο. Ο προηγούμενος πρόεδρος συνταξιοδοτήθηκε και το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους δεν έχει, ακόμα, προχωρήσει σε νέο διορισμό.
Βέβαια, το πρόβλημα έχει βαθύτερες ρίζες. Όπως εξηγούν Νοσοκομειακοί Γιατροί στο Virus, εδώ και 3 χρόνια διορίζονται στο ΚΠΣ πρόεδροι κοντά στη συνταξιοδότηση, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται διαρκώς αντίστοιχα προβλήματα.
«Διευκρινίζεται ότι η επαναφορά του γιατρού στα καθήκοντά του αποτελεί υποχρέωση της Διοίκησης λόγω της ισχύουσας νομοθεσίας και δεν αποτελεί πράξη αθώωσής του», σπεύδει να διευκρινίσει το Υπουργείο Υγείας .
Να σημειώσουμε, λοιπόν, πως, σύμφωνα με πληροφορίες, ο «ιατρός» όχι μόνο επέστρεψε αλλά πραγματοποιεί κανονικά χειρουργεία.
«Η κατάσταση είναι πια εξοργιστική», ξεσπά στο Virus ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος, Δ. Βαρνάβας και καλεί, τόσο την υπηρεσιακή πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας να επιληφθεί του θέματος όσο και τη δικαιοσύνη να σταματήσει την παρελκυστική τακτική στη συγκρότηση των πειθαρχικών συμβουλίων.
«Προκαλεί αλγεινή εντύπωση η απόφαση του Γ.Γ. του Υπουργείου Υγείας να άρει την αυτοδίκαιη αργία που είχε επιβληθεί σε γιατρό που συνελήφθη να χρηματίζεται», σημειώνει.
Λάθος χαρακτηρίζει την όλη προσέγγιση η πρόεδρος Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών – Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ), Μ. Παγώνη και μέλος του ΚΠΣ Ιατρών ΕΣΥ. Μιλώντας στο Virus σημειώνει πως «το ΚΠΣ δεν μπορεί να είναι αρμόδιο να κρίνει νοσοκομειακούς γιατρούς». «Πρόκειται για ιατρικά θέματα που πρέπει και μπορούν να κρίνονται, ταχύτερα και αποτελεσματικότερα, από τους Ιατρικούς Συλλόγους και τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο», προσέθεσε.
Μάλιστα, όπως αναφέρει ακόμα και σε επίπεδο ποινών, τα πειθαρχικά των Ιατρικών Συλλόγων και του ΠΙΣ είναι πιο αυστηρά από το ΚΠΣ.
«Η θέση μας δεν είναι καλύπτουμε κανέναν. Εφόσον έχει αποδειχθεί ότι φέρει ευθύνη πρέπει να τιμωρείται», ξεκαθαρίζει.
Τη σχετική ανακοίνωση σας την παραθέτουμε παρακάτω, προκειμένου να αντιληφθείτε τη νομική «ζούγκλα» που πλαισιώνει το θέμα.

«Αναφορικά με την Αυτοδίκαιη επάνοδο του ιατρού ΤΣΟΥΚΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ του Ευαγγέλου, Διευθυντή Χειρουργικής Θώρακος του Καρδιοθωρακοχειρουργικού – Θωρακοχειρουργικού – Αγγειοχειρουργικού Τμήματος του Γ.Ν.Α. «Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ- ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ- ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ» στα καθήκοντά του (αρ. πρωτ. Α2α/ΕΜΠ/1768/11-9-2015, ΣΥΝΗΜ. 1), θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα :
Η πειθαρχική υπόθεση του ιατρού, ο οποίος φέρεται να τέλεσε τα πειθαρχικά παραπτώματα της «απόκτησης οικονομικού οφέλους ή ανταλλάγματος προς όφελος του ιδίου κατά την άσκηση των καθηκόντων του» (άρθρο 107 περ.1δ του ν.4057/12) και της «αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφοράς εντός ή εκτός υπηρεσίας» (άρθρο 107 περ.1 ε΄ του ν.4057/12), εκκρεμεί στο Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο Ιατρών ΕΣΥ.
Σύμφωνα με την περ.1 της Υποπαραγράφου Ζ.3 του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 επιβλήθηκε στον ιατρό (αριθ. πρωτ. Υ10α/ΕΜΠ. 1568/27.7.2014 διαπιστωτική πράξη) το διοικητικό μέτρο της αυτοδίκαιης αργίας από 22-7-2014 εξαιτίας της Πειθαρχικής του Παραπομπής για τα ανωτέρω παραπτώματα.
Ο ιατρός παρέμεινε σε καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας μέχρι την έκδοση του ν. 4325/2015 (Φ.Ε.Κ. 47/τ. Α΄/11-5-2015) «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης – Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις» σε εφαρμογή του οποίου (άρθρα 3 έως 6), εκδόθηκε απόφαση αυτοδίκαιης επανόδου του στα καθήκοντά του και ερώτημα στο Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο Ιατρών Ε.Σ.Υ., όπου εκκρεμεί η πειθαρχική υπόθεση του ιατρού, για την λήψη του διοικητικού μέτρου της δυνητικής αργίας σε βάρος του και ταυτόχρονα τέθηκε σε καθεστώς αναστολής άσκησης καθηκόντων (ΣΥΝΗΜ. 3). Γίνεται μνεία ότι η εν λόγω υπόθεση δεν υπάγεται στις περιπτώσεις που σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. 2 του Ν. 4325/2015 ο υπάλληλος τίθεται σε αυτοδίκαιη αργία.
Έως σήμερα επί του ερωτήματός μας στο Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο Ιατρών του ΕΣΥ περί της θέσης του ιατρού σε δυνητική αργία δεν εκδόθηκε γνωμοδότηση. Σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ.4 του Ν. 4325/2015 (άρθρο 104 παρ. 2 εδ. β΄ του Ν.3528/2007, όπως ισχύει) «η αναστολή άσκησης καθηκόντων αίρεται αυτοδικαίως αν το Πειθαρχικό Συμβούλιο δεν γνωμοδοτήσει για την θέση σε αργία εντός της ανωτέρω προθεσμίας», δηλαδή μέσα σε τριάντα ημέρες.
Σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 16 του Ν.4332/2015 (ΦΕΚ 76/9-7-2015) Τ. Α΄ που προστέθηκε στο τέλος της παρ. 8 του άρθρου 3 του Ν. 4325/2015 «Σε περίπτωση που δεν έχει συγκροτηθεί το αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο ή υφίσταται αντικειμενική αδυναμία να συνεδριάσει για να αποφασίσει, κατά τα ανωτέρω, περί της θέσης σε δυνητική αργία, η σχετική προθεσμία για την γνωμοδότηση του Πειθαρχικού Συμβουλίου παρατείνεται μέχρι την πρώτη συνεδρίαση του και πάντως όχι μετά την 15η Σεπτεμβρίου 2015. Η ισχύς της διάταξης αυτής ανατρέχει στην ημερομηνία θέσης σε ισχύ του Ν. 4325/2015». Εν προκειμένω το Κεντρικό Πειθαρχικό Συμβούλιο με το υπ’ αριθμ. πρωτ. ΚΠΣ216/18-8-2015 έγγραφό του ενημέρωσε την υπηρεσία μας ότι δεν συνεδριάζει διότι από 1-7-2015 ο Πρόεδρος απώλεσε την ιδιότητα με την οποία ορίσθηκε στο Συμβούλιο και αναμένεται ορισμός Αντιπροέδρου από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους. Η απόφαση ορισμού των μελών του Κεντρικού Πειθαρχικού Συμβουλίου Ιατρών Ε.Σ.Υ., λόγω συνταξιοδότησης του Προέδρου, πρόκειται να τροποποιηθεί όταν υποδειχθεί ο νέος Πρόεδρος από την Κεντρική Υπηρεσία του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Εν συνεχεία, και μετά την νόμιμη συγκρότησή του σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, το εν λόγω Πειθαρχικό Συμβούλιο θα δύναται να προβεί στην εξέταση των εκκρεμών υποθέσεων των Ιατρών Ε.Σ.Υ.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ως άνω διάταξη του άρθρου 16 του Ν.4332/2015 σε κάθε περίπτωση η 15-9-2015 αποτελεί καταληκτική ημερομηνία για την επάνοδο των υπαλλήλων που τέθησαν στο καθεστώς αναστολής άσκησης καθηκόντων σύμφωνα με την μεταβατική διάταξη της παρ. 8 του άρθρου 3 του Ν. 4325/15 και συνεπεία των ανωτέρω εκδόθηκε η ως άνω υπ’ αριθμ. πρωτ. Α2α/ΕΜΠ/1768/11-9-2015 διαπιστωτική πράξη επανόδου του ιατρού στα καθήκοντά του.
Σημειώνεται ότι η πειθαρχική υπόθεση του ιατρού εκκρεμεί προς εκδίκαση στο ανωτέρω Πειθαρχικό Συμβούλιο, το οποίο με απόφασή του είτε θα τον απαλλάξει είτε θα του επιβάλλει πειθαρχική ποινή. Αντιθέτως , η θέση του ιατρού σε δυνητική αργία αποτελεί διοικητικό μέτρο για το οποίο το Πειθαρχικό Συμβούλιο θα γνωμοδοτήσει. Διευκρινίζεται ότι η επαναφορά του γιατρού στα καθήκοντά του αποτελεί υποχρέωση της Διοίκησης λόγω της ισχύουσας νομοθεσίας και δεν αποτελεί πράξη αθώωσής του».

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Τριτοκοσμικές συνθήκες χορήγησης φαρμάκων σε μεγάλο νοσοκομείο

0

Τραγικές οι συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι χρονίως πάσχοντες κατά τη διαδικασία χορήγησης βιολογικών παραγόντων.Συνεχείς οι παρεμβάσεις της Ελληνικής Εταιρείας Αντιρευματικού Αγώνα, προκειμένου να τηρηθούν τα διεθνή πρότυπα.

Με το φόβο να βγουν σε χειρότερη κατάσταση από αυτήν που μπήκαν στο νοσοκομείο, ζουν εκατοντάδες χρονίως πάσχοντες που υποβάλλονται σε περιοδική ενδοφλέβια έγχυση των φαρμάκων τους σε δομές του ΕΣΥ.
Οι εικόνες που εξασφάλισε το Virus, από τη διαδικασία χορήγησης βιολογικών παραγόντων σε ρευματοπαθείς στο ΓΝ Ευαγγελισμός, μιλούν από μόνες τους… Οι ασθενείς που βλέπετε δέχονται τη θεραπεία τους ακίνητοι πάνω σε ξύλινες καρέκλες για 2 έως 8 ώρες, μέσα σε ένα κοινό θάλαμο νοσηλείας μαζί με άλλους ασθενείς, με περιστασιακή παρουσία γιατρών.
«Στους θαλάμους αυτούς νοσηλεύονται ασθενείς κι εμείς που κάνουμε ημερήσια νοσηλεία μπαίνουμε έξτρα κάθε Τρίτη και Πέμπτη» εξηγεί στο Virus, η Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αντιρευματικού Αγώνα (ΕΛΕΑΝΑ), Αθανασία Παππά. «Οι γυναίκες υποβάλλονται σε ενδοφλέβια χορήγηση σε έναν θάλαμο με 6 κρεβάτια και οι άνδρες σε έναν άλλο μικρότερο θάλαμο με 4 κρεβάτια» σημειώνει.
Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, οι ελάχιστες απαιτήσεις που γίνονται αποδεκτές για την ορθή, ασφαλή και οικονομική χορήγηση των βιολογικών παραγόντων προϋποθέτουν καταρχήν την ύπαρξη ξεχωριστής Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας (ΜΗΝ), με ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό για την παρασκευή και χορήγηση των ενδοφλέβιων φαρμάκων, καθώς και για την έγκαιρη διάγνωση/αντιμετώπιση του επείγοντος. Η Μονάδα αυτή, θα πρέπει επιπρόσθετα να διαθέτει κλίνες ή ανάκλιντρα για την άνετη και ασφαλή χορήγηση των φαρμάκων καθώς και εξοπλισμό αντιμετώπισης επείγοντος (καταπληξία, εμβολή, ανακοπή κ.λ.π.) όπως συλλογές διασωλήνωσης, καθετηριασμού μεγάλων αγγείων, παροχές οξυγόνου, μάσκες θετικής πίεσης.

Η παρασκευή των διαλυμάτων ιδανικά πρέπει να γίνεται στο χώρο του φαρμακείου, σε ειδικό εργαστήριο παρασκευής των διαλυμάτων, προκειμένου να χορηγείται η σωστή δόση ανά ασθενή, ενώ σε περίπτωση πλεονάζοντος φαρμάκου αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιείται και για άλλο ασθενή.
Οι κίνδυνοι από τη μη τήρηση των προαναφερόμενων κανόνων είναι πολύ σοβαροί για τους χρόνιους ασθενείς που υποβάλλονται σε ενδοφλέβια έγχυση των φαρμάκων τους, ενώ δεν θα πρέπει να λησμονά κανείς και τη μεγάλη ταλαιπωρία που υφίστανται όταν αντί να βρίσκονται ξαπλωμένοι, κάθονται σε μια σκληρή και άκαμπτη καρέκλα.
«Κάνοντας έναν βιολογικό παράγοντα έχουμε ανοσοκαταστολή, οπότε είναι πάρα πολύ εύκολο να κολλήσουμε ένα μικρόβιο από τους άλλους ασθενείς και αντί να πάμε καλύτερα, να βγούμε από το νοσοκομείο χειρότερα. Επίσης, υπάρχουν περιπτώσεις όπου μπορεί ο ασθενής να κάνει αλλεργικό σοκ μετά από την έγχυση του βιολογικού παράγοντα. Τι γίνεται όταν δεν υπάρχει το ιατρικό προσωπικό από πάνω σου ή οι κατάλληλες συνθήκες;» λέει η κ. Παππά. «Την ίδια στιγμή, είναι πάρα πολύ μεγάλη η ταλαιπωρία για τον ασθενή, ειδικά γι’ αυτούς που κάνουν τις θεραπείες που διαρκούν 6-7 ώρες. Μετά από 1-2 ώρες ο οργανισμός αρχίζει να πέφτει και δεν έχουν πουθενά να ξαπλώσουν» προσθέτει.
Η ΕΛΕΑΝΑ είχε κάνει παρέμβαση για το θέμα τον περασμένο Ιούλιο στον απελθόντα υπουργό Υγείας, ζητώντας καταρχήν να μπουν 4 ανάκλιντρα (ειδικές καρέκλες) στο θάλαμο και να μάθει πότε θα δημιουργηθεί η ΜΗΝ στον Ευαγγελισμό. Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής είχε δείξει τότε ευαισθησία, ενώ ο Διοικητής του Νοσοκομείου είχε υποσχεθεί ότι στις αρχές Αυγούστου θα είχαν μπει οι ειδικές καρέκλες και θα ξεκίναγαν οι εργασίες για να φτιαχτεί η Μονάδα. Παρά ταύτα, δεν υπήρξε καμία κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση κι έτσι έγινε δεύτερη παρέμβαση από την ΕΛΕΑΝΑ.
«Ειδοποίησα ότι δεν έχει γίνει τίποτα για να λάβω την απάντηση ότι τέλος Αυγούστου θα έχει τακτοποιηθεί. Πήγα πριν από 2 εβδομάδες να κάνω τη δική μου έγχυση και είχαν μπει 2 ανάκλιντρα αντί για 4 που μας είχαν υποσχεθεί και τα οποία δεν χωράνε στο θάλαμο (δες δεξιά φωτό), ενώ δεν είχε γίνει τίποτα για τη Μονάδα. Ξαναπήρα τηλέφωνο και δεν πήρα καμία απάντηση. Το μόνο που μας είπαν είναι ότι δεν υπάρχει χώρος στο νοσοκομείο» λέει η Πρόεδρος της ΕΛΕΑΝΑ.
«Δεν είναι μόνο ο Ευαγγελισμός. Είναι παντού. Η Σύρος για παράδειγμα δεν έχει νοσοκομείο. Στη Ρόδο πάλι δεν έχουν ρευματολογικό τμήμα. Πλέον οι ρευματοπαθείς προσεγγίζουν τα 2,5 εκατομμύρια στην Ελλάδα και ο αριθμός όσων κάνουν βιολογικούς παράγοντες όσο πάει και αυξάνονται. Δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση!» τονίζει η κ. Παππά και ζητά να δοθούν επιτέλους εγγυήσεις για τη δρομολόγηση της δημιουργίας εξειδικευμένων τμημάτων στα νοσοκομεία και ειδικών μονάδων εγχύσεων – βάσει ευρωπαϊκών προδιαγραφών – για τα άτομα με ρευματολογικά φλεγμονώδη νοσήματα.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

ΕΙΑΣ: SOLVENCY II – Αντιμετωπίζοντας τη μεγάλη αλλαγή

0

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας δώδεκα (12) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Δευτέρα 12 Οκτωβρίου, 16:30 – 19:45
• Τρίτη 13 Οκτωβρίου, 16:30 – 19:45
• Τετάρτη 14 Οκτωβρίου, 16:30 – 19:45

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η εξειδικευμένη στο θέμα οικονομολόγος κα Μυρτώ Χαμπάκη, Υπεύθυνη Οικονομικών Θεμάτων & Κλάδου Ζωής της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (Ε.Α.Ε.Ε.).

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:

η παροχή εξειδικευμένης επιμόρφωσης αναφορικά με την Οδηγία Solvency II, με ιδιαίτερη έμφαση στις βασικές απαιτήσεις της Οδηγίας αλλά και στις αλλαγές που επιφέρει στις εργασίες της ασφαλιστικής εταιρίας.

Στη λήξη του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
• Να γνωρίζουν τις απαιτήσεις της Οδηγίας.
• Να γνωρίζουν τις βασικές απαιτήσεις των Μέτρων Εφαρμογής και των Τεχνικών Προδιαγραφών καθώς και τον συσχετισμό τους.
• Να αναγνωρίζουν τις αλλαγές ανά τομέα εργασιών
• Να προβλέπουν τις ενδεχόμενες επιπτώσεις.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

σε στελέχη όλων των Διευθύνσεων μιας ασφαλιστικής επιχείρησης που θέλουν να ενημερωθούν για το πλαίσιο και τη διαδικασία εξέλιξής του. Αποτελεί όμως και την απαραίτητη εισαγωγή στο Solvency II, για τα στελέχη που θέλουν κατόπιν να εμβαθύνουν σε ειδικούς τομείς της Οδηγίας

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Εισαγωγή στην Οδηγία: H Οδηγία, τα Μέτρα Εφαρμογής, οι Τεχνικές Προδιαγραφές, οι Κατευθυντήριες Γραμμές και το Σχέδιο Νόμου
• Βασικές αρχές της Οδηγίας: H Διαχείριση Κινδύνων στα πλαίσια διαμόρφωσης του Οικονομικού Κεφαλαίου και του Οικονομικού Ισολογισμού
• Ποσοτικές Απαιτήσεις: MCR, SCR, Ίδια Κεφάλαια, Επενδύσεις, Τεχνικές Προβλέψεις
• Ποιοτικές Απαιτήσεις: Το σύστημα Εταιρικής Διακυβέρνησης, το σύστημα Διαχείρισης Κινδύνων και οι κρίσιμες λειτουργίες της Ασφαλιστικής Επιχείρησης, Ιδία Αξιολόγηση Κινδύνου και Φερεγγυότητας (ORSA), Eποπτική παρέμβαση
• Απαιτήσεις Δημοσιοποίησης και Διαφάνειας: Οι αναφορές (QRT’s και narratives)
• To Solvency II σε ατομικό επίπεδο: Εργαλεία διαμόρφωσης κουλτούρας κινδύνου
• Οι προκλήσεις του νέου πλαισίου εντός της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας της Ελλάδας.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι
και την Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 140€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
• 170€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή τριών (3) ατόμων και άνω σε αυτό το σεμινάριο, το κόστος μειώνεται σε:
• 120€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
• 150€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Σύντομο Βιογραφικό Εισηγήτριας

Η κα Μυρτώ Χαμπάκη είναι οικονομολόγος με μεταπτυχιακό τίτλο Ευρωπαϊκών και Ομοσπονδιακών Σπουδών από το Πανεπιστήμιο του Leicester, κάτοχος Διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και εξειδικευμένων προγραμμάτων εκπαίδευσης στελεχών του INSEAD Business School και του Oxford University. Τα τελευταία 20 χρόνια εργάστηκε σε διάφορες θέσεις ευθύνης στον συμβουλευτικό, τον τραπεζικό και τον ασφαλιστικό χώρο. Ασχολείται με την εξέλιξη της Οδηγίας Solvency II από το 2006, είναι μέλος της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για την προσαρμογή της Οδηγίας Solvency II στην Ελληνική νομοθεσία και μέλος της Solvency II Steering Group της Insurance Europe, ενώ είναι βασική συνεργάτιδα του ΕΙΑΣ έχοντας μεγάλη εμπειρία εξειδικευμένων σεμιναρίων σε στελέχη

 

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr

ΕΙΑΣ: SOLVENCY II – Αντιμετωπίζοντας τη μεγάλη αλλαγή

0

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας δώδεκα (12) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Δευτέρα 12 Οκτωβρίου, 16:30 – 19:45
• Τρίτη 13 Οκτωβρίου, 16:30 – 19:45
• Τετάρτη 14 Οκτωβρίου, 16:30 – 19:45

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η εξειδικευμένη στο θέμα οικονομολόγος κα Μυρτώ Χαμπάκη, Υπεύθυνη Οικονομικών Θεμάτων & Κλάδου Ζωής της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (Ε.Α.Ε.Ε.).

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:

η παροχή εξειδικευμένης επιμόρφωσης αναφορικά με την Οδηγία Solvency II, με ιδιαίτερη έμφαση στις βασικές απαιτήσεις της Οδηγίας αλλά και στις αλλαγές που επιφέρει στις εργασίες της ασφαλιστικής εταιρίας.

Στη λήξη του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
• Να γνωρίζουν τις απαιτήσεις της Οδηγίας.
• Να γνωρίζουν τις βασικές απαιτήσεις των Μέτρων Εφαρμογής και των Τεχνικών Προδιαγραφών καθώς και τον συσχετισμό τους.
• Να αναγνωρίζουν τις αλλαγές ανά τομέα εργασιών
• Να προβλέπουν τις ενδεχόμενες επιπτώσεις.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

σε στελέχη όλων των Διευθύνσεων μιας ασφαλιστικής επιχείρησης που θέλουν να ενημερωθούν για το πλαίσιο και τη διαδικασία εξέλιξής του. Αποτελεί όμως και την απαραίτητη εισαγωγή στο Solvency II, για τα στελέχη που θέλουν κατόπιν να εμβαθύνουν σε ειδικούς τομείς της Οδηγίας

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

• Εισαγωγή στην Οδηγία: H Οδηγία, τα Μέτρα Εφαρμογής, οι Τεχνικές Προδιαγραφές, οι Κατευθυντήριες Γραμμές και το Σχέδιο Νόμου
• Βασικές αρχές της Οδηγίας: H Διαχείριση Κινδύνων στα πλαίσια διαμόρφωσης του Οικονομικού Κεφαλαίου και του Οικονομικού Ισολογισμού
• Ποσοτικές Απαιτήσεις: MCR, SCR, Ίδια Κεφάλαια, Επενδύσεις, Τεχνικές Προβλέψεις
• Ποιοτικές Απαιτήσεις: Το σύστημα Εταιρικής Διακυβέρνησης, το σύστημα Διαχείρισης Κινδύνων και οι κρίσιμες λειτουργίες της Ασφαλιστικής Επιχείρησης, Ιδία Αξιολόγηση Κινδύνου και Φερεγγυότητας (ORSA), Eποπτική παρέμβαση
• Απαιτήσεις Δημοσιοποίησης και Διαφάνειας: Οι αναφορές (QRT’s και narratives)
• To Solvency II σε ατομικό επίπεδο: Εργαλεία διαμόρφωσης κουλτούρας κινδύνου
• Οι προκλήσεις του νέου πλαισίου εντός της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας της Ελλάδας.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι
και την Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

• 140€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
• 170€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή τριών (3) ατόμων και άνω σε αυτό το σεμινάριο, το κόστος μειώνεται σε:
• 120€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
• 150€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Σύντομο Βιογραφικό Εισηγήτριας

Η κα Μυρτώ Χαμπάκη είναι οικονομολόγος με μεταπτυχιακό τίτλο Ευρωπαϊκών και Ομοσπονδιακών Σπουδών από το Πανεπιστήμιο του Leicester, κάτοχος Διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και εξειδικευμένων προγραμμάτων εκπαίδευσης στελεχών του INSEAD Business School και του Oxford University. Τα τελευταία 20 χρόνια εργάστηκε σε διάφορες θέσεις ευθύνης στον συμβουλευτικό, τον τραπεζικό και τον ασφαλιστικό χώρο. Ασχολείται με την εξέλιξη της Οδηγίας Solvency II από το 2006, είναι μέλος της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για την προσαρμογή της Οδηγίας Solvency II στην Ελληνική νομοθεσία και μέλος της Solvency II Steering Group της Insurance Europe, ενώ είναι βασική συνεργάτιδα του ΕΙΑΣ έχοντας μεγάλη εμπειρία εξειδικευμένων σεμιναρίων σε στελέχη

 

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr

ΕΙΑΣ-Insurance Webinars: Οι ενέργειες μετά το κλείσιμο της πώλησης

0

Webinar με τίτλο “Οι ενέργειες μετά το κλείσιμο της πώλησης” διοργανώνουν το ΕΙΑΣ και το Insurance Webinars τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015, ώρα: 17:00 – 19:00.

Σκοπός του webinar

να βοηθήσει τον επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο να βελτιώσει σημαντικά την αποτελεσματικότητά του με σύγχρονα εργαλεία και μια δομημένη μεθοδολογία για την ανάπτυξη συμπληρωματικών πωλήσεων και πελατολογίου, εφαρμόζοντας μοντέρνες, αποτελεσματικές τεχνικές.

Εισηγητής:  Δρ. Σωτήρης Κ. Κλήμης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης

 

 

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

σε στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, σε στελέχη τραπεζών που ασχολούνται με την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων, σε πράκτορες και μεσίτες ασφαλίσεων και φυσικά, σε ασφαλιστικούς συμβούλους κάθε βαθμίδας.

 

Οφέλη Προγράμματος:

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες του “after sales service” στον τομέα των υπηρεσιών
  • Αξιοποιήσουν τη λίστα των πελατών τους για να αντλήσουν πραγματικές και ουσιαστικές συστάσεις και οχι απλά ονόματα και διευθύνσεις
  • Σχεδιάσουν με συγκεκριμένο τρόπο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την δημιουργία μιας νέας βάσης δεδομένων προς αξιοποίηση πωλήσεων (λειτουργική λίστα υποψηφίων πελατών).
  • Σχεδιάσουν μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία για την προσέγγιση και την ανάπτυξη πωλήσεων σε αυτή τη νέα λίστα υποψηφίων πελατών.

 

Θεματολογία

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ – Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

  • Οι ενέργειες μετά την πώληση που δημιουργούν ευκαιρίες πωλήσεων

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

  • Δημιουργία «δικτύου» πελατών
  • Τεχνικές ανάπτυξης και αξιοποίησης του πελατολογίου ( 3D-Matrix )
  • Οι αναδυόμενες ευκαιρίες – Segment Development

 

 

Κόστος webinar:  25€

Δηλώστε συμμετοχή

 

 

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Δρ. Σωτήρης Κ. Κλήμης διαθέτει 35ετή εργασιακή εμπειρία ως ανώτερο στέλεχος στους τομείς Πωλήσεων και Marketing και έχει διατελέσει Γενικός Διευθυντής, Διευθυντής Marketing και Εκπαίδευσης σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Το 2009 δημιούργησε την εταιρία Pathway Management, εταιρία εκπαιδεύσεων και συμβουλευτικών υπηρεσιών, ενώ από το 2012 ως τον Ιανουάριο του 2015 διετέλεσε επιστημονικός συνεργάτης του Υπουργείου Υγείας.  Είναι κάτοχος πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, μεταπτυχιακού τίτλου M.Sc. στο Marketing και την Επικοινωνία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, μεταπτυχιακού διπλώματος από το Chartered Institute of Marketing της Αγγλίας, κάτοχος ΜΒΑ από το INSEAD και Διδακτορικού Διπλώματος (PhD) από το George Washington University Business School. Είναι πιστοποιημένος εισηγητής σε θέματα Πωλήσεων & Marketing, ενώ έχει βραβευτεί από το European Marketing Confederation (EMC) και τον Οργανισμό JETRO (Japan External Trade Organization).  Διδάσκει Marketing, Επικοινωνία και Business Strategy σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα, είναι καθηγητής Marketing στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας και επισκέπτης καθηγητής στο Toyo Eiwa University στην Ιαπωνία.

ΕΙΑΣ-Insurance Webinars: Οι ενέργειες μετά το κλείσιμο της πώλησης

0

Webinar με τίτλο “Οι ενέργειες μετά το κλείσιμο της πώλησης” διοργανώνουν το ΕΙΑΣ και το Insurance Webinars τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015, ώρα: 17:00 – 19:00.

Σκοπός του webinar

να βοηθήσει τον επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο να βελτιώσει σημαντικά την αποτελεσματικότητά του με σύγχρονα εργαλεία και μια δομημένη μεθοδολογία για την ανάπτυξη συμπληρωματικών πωλήσεων και πελατολογίου, εφαρμόζοντας μοντέρνες, αποτελεσματικές τεχνικές.

Εισηγητής:  Δρ. Σωτήρης Κ. Κλήμης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης

 

 

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

σε στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, σε στελέχη τραπεζών που ασχολούνται με την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων, σε πράκτορες και μεσίτες ασφαλίσεων και φυσικά, σε ασφαλιστικούς συμβούλους κάθε βαθμίδας.

 

Οφέλη Προγράμματος:

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες του “after sales service” στον τομέα των υπηρεσιών
  • Αξιοποιήσουν τη λίστα των πελατών τους για να αντλήσουν πραγματικές και ουσιαστικές συστάσεις και οχι απλά ονόματα και διευθύνσεις
  • Σχεδιάσουν με συγκεκριμένο τρόπο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την δημιουργία μιας νέας βάσης δεδομένων προς αξιοποίηση πωλήσεων (λειτουργική λίστα υποψηφίων πελατών).
  • Σχεδιάσουν μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία για την προσέγγιση και την ανάπτυξη πωλήσεων σε αυτή τη νέα λίστα υποψηφίων πελατών.

 

Θεματολογία

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ – Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

  • Οι ενέργειες μετά την πώληση που δημιουργούν ευκαιρίες πωλήσεων

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

  • Δημιουργία «δικτύου» πελατών
  • Τεχνικές ανάπτυξης και αξιοποίησης του πελατολογίου ( 3D-Matrix )
  • Οι αναδυόμενες ευκαιρίες – Segment Development

 

 

Κόστος webinar:  25€

Δηλώστε συμμετοχή

 

 

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Δρ. Σωτήρης Κ. Κλήμης διαθέτει 35ετή εργασιακή εμπειρία ως ανώτερο στέλεχος στους τομείς Πωλήσεων και Marketing και έχει διατελέσει Γενικός Διευθυντής, Διευθυντής Marketing και Εκπαίδευσης σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Το 2009 δημιούργησε την εταιρία Pathway Management, εταιρία εκπαιδεύσεων και συμβουλευτικών υπηρεσιών, ενώ από το 2012 ως τον Ιανουάριο του 2015 διετέλεσε επιστημονικός συνεργάτης του Υπουργείου Υγείας.  Είναι κάτοχος πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, μεταπτυχιακού τίτλου M.Sc. στο Marketing και την Επικοινωνία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, μεταπτυχιακού διπλώματος από το Chartered Institute of Marketing της Αγγλίας, κάτοχος ΜΒΑ από το INSEAD και Διδακτορικού Διπλώματος (PhD) από το George Washington University Business School. Είναι πιστοποιημένος εισηγητής σε θέματα Πωλήσεων & Marketing, ενώ έχει βραβευτεί από το European Marketing Confederation (EMC) και τον Οργανισμό JETRO (Japan External Trade Organization).  Διδάσκει Marketing, Επικοινωνία και Business Strategy σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα, είναι καθηγητής Marketing στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας και επισκέπτης καθηγητής στο Toyo Eiwa University στην Ιαπωνία.

ΕΟΠΥΥ: Ορίστηκε το «ταβάνι» των δαπανών για τους παρόχους

0

Ακόμα ένα από τα προαπαιτούμενα του Σεπτεμβρίου, δρομολόγησε ο Υπηρεσιακός Υπουργός Υγείας.
Ο Θάνος Δημόπουλος υπέγραψε την Υπουργική Απόφαση με την οποία καθορίζονται τα επιτρεπόμενα όρια δαπανών του ΕΟΠΥΥ προς τους συμβεβλημένους ιδιώτες παρόχους, έως και το 2018, όπως προβλέπει το Μνημόνιο ΙΙΙ.

Με την απόφαση αυτή, λοιπόν, ορίζεται το «ταβάνι» των χρημάτων που μπορεί να διαθέσει ο ΕΟΠΥΥ για τους παρόχους του, μεταξύ αυτών ιδιωτικές κλινικές, διαγνωστικά κέντρα, ψυχιατρικές κλινικές.
Η υπέρβαση των ορίων αυτών σηματοδοτεί την είσπραξη του claw back και επηρεάζει και το rebate που θα εισπραχθεί.
Πληροφορίες αναφέρουν πως τα ποσά δεν ξεπερνούν εκείνα που είχαν προβλεφθεί για το 2014 και ενδεικτικά αντιστοιχούν σε 235 εκατ. ευρώ για τις ιδιωτικές κλινικές, 45 εκατ. ευρώ για τα τις Ιδιωτικές Κλινικές Ψυχιατρικής και περί τα 302 εκατ. ευρώ για τα διαγνωστικά κέντρα.
Να θυμίσουμε ότι ο Υπουργός Υγείας έχει ήδη υπογράψει Υπουργική Απόφαση με την οποία αποδεσμεύεται το claw back του 2014 από εκείνο του 2013, για το οποίο υπάρχουν προσφυγές στο ΣτΕ, ώστε να καταστεί δυνατή η είσπραξη του. Όπως και ο καθορισμός των ορίων δαπανών, έτσι και η αποσύνδεση των claw back των δύο ετών ήταν μνημονιακή υποχρέωση.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Η ΙNTERAMERICAN στα 90χρονα του Μίκη Θεοδωράκη

0


H INTERAMERICAN, σε συνέχεια της υποστηρικτικής σχέσης που έχει αναπτύξει με τη Λαϊκή Ορχήστρα “Μίκης Θεοδωράκης” για τη γνωριμία των νεωτέρων γενεών με το μεγάλο έργο και με το οικουμενικό μήνυμα των τραγουδιών του εμβληματικού μουσικοσυνθέτη, τίμησε τα 90 χρόνια από τη γέννησή του με χορηγία της συναυλίας που οργάνωσε η Ορχήστρα στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της ΔΕΘ στις 9 Σεπτεμβρίου.

 

Η κοσμοσυρροή στη ΧΑΝΘ για τη συναυλία, στην οποία ο Γιώργος Νταλάρας, η Ελένη Βιτάλη, ο Ζαχαρίας Καρούνης και η Μπέττυ Χαρλαύτη ερμήνευσαν τα αγαπημένα από τον κόσμο τραγούδια του Μίκη, υπογράμμισε για μια ακόμη φορά τη μοναδικότητα της αξίας του έργου του για τον σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό. Το κοινό ταξίδεψε μουσικά, μαζί με τους ερμηνευτές, με αποσπάσματα από το “Άξιον Εστί” και τραγούδια όπως “Όμορφη πόλη”, “Φαίδρα”, “Χαρταετοί”, “Μαργαρίτα Μαγιοπούλα”, “Στρώσε το στρώμα σου για δυό” κ.ά., που έχουν γράψει ιστορία στο ελληνικό τραγούδι.

 

Η INTERAMERICAN στο πρόσωπο του Μίκη Θεοδωράκη αναγνωρίζει ένα μοναδικό πρότυπο Ενεργού Πολίτη με πολυδιάστατη προσφορά, ως πολυσήμαντο πρόσωπο αναφοράς και έμπνευσης όλων των Ελλήνων και στη σημερινή συγκυρία, όπως σε όλες τις δύσκολες περιόδους για τον τόπο μας. Η εταιρεία συνεργάζεται χορηγικά με την Λαϊκή Ορχήστρα “Μίκης Θεοδωράκης” από το 2007, στο πλαίσιο της συνεισφοράς της στην κοινωνία και τον πολιτισμό με “Πράξεις Ζωής” και πρωτοβουλίες κοινωνικής υπευθυνότητας.

 

Η Eurolife ERB Ασφαλιστική στηρίζει τη δημιουργική έκφραση χιλιάδων παιδιών

0

 

Κάθε προσδοκία ξεπέρασαν οι συμμετοχές στο διαγωνισμό που προκήρυξε το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και του οποίου χορηγός είναι και η Eurolife ERB Ασφαλιστική μεταξύ παιδιών ηλικίας 7-12 ετών, με αφορμή τα 30 χρόνια του Μουσείου. Φέτος αναδείχτηκαν 30 νικητές, ένας για κάθε χρονιά λειτουργίας του Μουσείου.

Η επιλογή των νικητών αποδείχτηκε μια πολύ δύσκολη αποστολή, καθώς το Μουσείο πλημμύρισε με 5.000 συμμετοχές, ξεπερνώντας και την πιο αισιόδοξη πρόβλεψη.

Πρωταγωνιστής της αφίσας στο φετινό διαγωνισμό, ήταν το μαρμάρινο κεφάλι  ενός κυκλαδικού ειδωλίου (2800-2300 π.Χ.). Τα παιδιά ξεδίπλωσαν τη φαντασία τους και εκφράστηκαν δημιουργικά με κολάζ, ζωγραφική και άλλες τεχνικές. Το αποτέλεσμα ήταν να κατακλύσουν το μουσείο χιλιάδες πολύχρωμα κυκλαδικά κεφάλια: με γυαλιά, νότες, φτερά,  εφημερίδες, μουστάκια. Κεφάλια υπερήρωες, κεφάλια σκακιέρες, κεφάλια πειρατές, κεφάλια σημαίες…

Με δεδομένο ότι η συμμετοχή είναι πολλές φορές πιο σημαντική από τη διάκριση, είναι πραγματικά παρήγορο ότι στη σημερινή εποχή, χιλιάδες παιδιά στην ευαίσθητη ηλικία των 7-12, μεγαλώνουν όχι μόνο έχοντας τη δυνατότητα να εκφραστούν ελεύθερα μέσα από την Τέχνη, αλλά και αποκτώντας με αυτό τον συναρπαστικό τρόπο μια ξεχωριστή σχέση με μια από τις πολυτιμότερες πολιτιστικές μονάδες της σύγχρονης Ελλάδας, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.

Με τη σειρά του, το Μουσείο αναγνωρίζει τη σημασία της τεράστιας συμμετοχής παιδιών στον διαγωνισμό, γι αυτό και τα 30 έργα που διακρίθηκαν, θα πρωταγωνιστούν στην αφίσα των προγραμμάτων που ξεκινούν μέσα στον Σεπτέμβριο. Οι 30 διακριθέντες θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν δωρεάν σε εργαστήριο που θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο. Επειδή, όμως, πολλές φορές η συμμετοχή είναι τόσο σημαντική όσο και η διάκριση, το Μουσείο έχει αποφασίσει να εκθέσει και τα 5.000 παιδικά έργα που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό. Τα εγκαίνια της σχετικής Έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου.

IMG_1983

Στη διάρκεια των εγκαινίων, οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλα τα εργαστήρια που λειτουργούν τα σαββατοκύριακα στο Μουσείο για τη σεζόν 2015-2016 και να γνωρίσουν τους υπεύθυνους των εργαστηρίων, ενώ τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε ένα ανοιχτό εικαστικό εργαστήρι, που θα έχει ως αποτέλεσμα ένα  κυκλαδικό κεφάλι- ομαδικό έργο, το οποίο επίσης θα παρουσιάζεται στην έκθεση!

Η  Eurolife ERB Ασφαλιστική θα συνεχίσει να στηρίζει τις αξιόλογες προσπάθειες που καταβάλλει το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, προκειμένου να κάνει γνωστά τα εκθέματα και τις δράσεις του σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας. Η έξοδος της χώρας από την πολυεπίπεδη κρίση, χρειάζεται –πέραν των άλλων- και περισσότερο Πολιτισμό.-

Όλα τα καίρια ζητήματα που αφορούν στην Υγεία στο 6o Pharma & Health Conference

0

Η Βιωσιμότητα του συστήματος υγείας, η Φαρμακευτική πολιτική, η Ηλεκτρονική υγεία (e-Health) και η Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας βρίσκονται στο επίκεντρο του φετινού Pharma & Health Conference 2015, που έχει ως σκοπό να θέσει σε ανοιχτό και δημόσιο διάλογο όλα τα καίρια ζητήματα που αφορούν τον τομέα της υγείας, ώστε να γίνει επιτέλους ένα κρίσιμο βήμα για να αποκτήσει η χώρα ένα στρατηγικό σχέδιο για την υγεία των Ελλήνων.
Το Συνέδριο πραγματοποιείται την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015 στο Divani Caravel, από την ETHOS EVENTS, το περιοδικό Pharma & Health Business και το portal virus.com.gr, υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος.
Σε κρίσιμη καμπή βρίσκεται το σύστημα υγείας της χώρας. Η απελθούσα κυβέρνηση είχε θέσει ως άμεση προτεραιότητά της την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης και την ενίσχυση των υπηρεσιών υγείας. Ειδικότερα, είχε εστιάσει στη λήψη μέτρων με σκοπό τη βελτίωση της πρόσβασης των ανασφαλίστων στις υπηρεσίες υγείας και την πρόσληψη περίπου 4.500 εργαζομένων στα νοσοκομεία του ΕΣΥ εντός του 2015.
Ακόμη, είχε εξαγγείλει μια σειρά μέτρων, όπως:
• Την ηλεκτρονική διασύνδεση όλων των δομών υγείας με στόχο τον περιορισμό της σπατάλης.
• Ενεργοποίηση της επιτροπής διαπραγμάτευσης του ΕΟΠΥΥ με στόχο την αποζημίωση φαρμάκων και ιατρο-τεχνολογικού εξοπλισμού με βάση την αποδεδειγμένη θεραπευτική αξία
• Συμμετοχή των ασφαλισμένων στη φαρμακευτική δαπάνη με βάση κοινωνικά και εισοδηματικά κριτήρια
• Αναδιοργάνωση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας με βασικό άξονα το γενικό, οικογενειακό γιατρό και αξιοποίηση των γιατρών του ΠΕΔΥ.
• Νέου τύπου συμβάσεις με τους ιδιώτες παρόχους.
• Καθιέρωση κλειστού προϋπολογισμού για τα λεγόμενα φάρμακα υψηλού κόστους
Ωστόσο, μέχρι στιγμής, ελάχιστα πράγματα έχουν γίνει στην πράξη. Γεγονός που σε συνδυασμό με την εντεινόμενη έλλειψη ρευστότητας και τη γενικότερη αβεβαιότητα για την οικονομική πορεία της χώρας, έχουν τρομακτικό αντίκτυπο. Επαγγελματίες υγείας, φαρμακευτικές επιχειρήσεις, ιδιώτες πάροχοι του ΕΟΠΥΥ ανησυχούν όσο ποτέ για τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας.
Υπ’ αυτό πρίσμα, το 6ο Pharma & Health Conference περιλαμβάνει 4 στρογγυλά τραπέζια τα οποία θα προσεγγίσουν τις απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:
1. Υπάρχει λύση στο γόρδιο δεσμό για τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας;
2. Ποιες πρέπει να είναι οι προτεραιότητες στη χάραξη εθνικής πολιτικής στον τομέα του φαρμάκου;
3. Εφικτός στόχος ή απατηλό όνειρο η ΠΦΥ;
4. Τι θα προσφέρει το σύστημα Taxis στην υγεία;
ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Στο φετινό φαρμακευτικό συνέδριο προσφέρεται η δυνατότητα παρακολούθησής του σε ζωντανή μετάδοση (live casting & streaming) μέσω της ιστοσελίδας pharma.ethosevents.eu. Σύντομα θα αναρτηθούν αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής και παρακολούθησης του συνεδρίου μέσω web.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το 6ο Pharma & Health Conference και για να δηλώσετε συμμετοχή, πατήστε εδώ.

ΠΗΓΗ: virus.com.gr