back to top
21.7 C
Athens
Παρασκευή 30 Μαΐου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1904

«Αγώνας ταχύτητας» στις αυτοκινητοβιομηχανίες  για οχήματα χωρίς οδηγό

0

Οχήματα χωρίς οδηγό τα οποία θα αλλάζουν λωρίδες, θα κινούνται μόνα τους στην κίνηση και θα παρκάρουν χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, θα δούμε να κυκλοφορούν στους δρόμους τα επόμενα χρόνια. Ήδη οι αυτοκινητοβιομηχανίες δοκιμάζουν τεχνολογικά συστήματα τα οποία θα έχουν εφαρμογή σύντομα. Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της Nissan, Carlos Ghosn από το 2016 η εταιρεία θα λανσάρει στην αγορά  οχήματα τα οποία θα σταθμεύουν χωρίς την ύπαρξη οδηγού, καθώς θέλει να είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα διαθέσει στην αγορά «αυτοματοποιημένα» μοντέλα.

Πρόσθεσε ότι το σύστημα αυτό σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αυτόματης πλοήγησης σε ώρες αιχμής θα είναι διαθέσιμα σε αρκετά οχήματα. Δύο χρόνια αργότερα, η εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει τα οχήματα που μπορούν να αλλάξουν λωρίδες αυτόματα, και μέχρι το 2020, θα είναι σε θέση να περνούν διασταυρώσεις.

«Στην εφαρμογή σημαντικών συστημάτων πρέπει να είσαι πρώτος για να έχεις το πλεονέκτημα» δήλωσε ο Ghosn, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής Renault SA.

Δεν είναι ωστόσο μόνο η Nissan που επιταχύνει τις έρευνες σε τεχνολογίες που καθιστούν το όχημα μερικώς ή πλήρως αυτοματοποιημένο, καθώς συστήματα παρόμοια διερευνούν η Toyota Motor Corp και η Daimler AG, μαζί με εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Google Inc.

Σίγουρο πάντως είναι οτι ο ανταγωνισμός των εταιρειών στην ανάπτυξη της αυτοματοποίησης θα έχει θετικά αποτελέσματα όσον αφορά την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, τις αποζημιώσεις που καταβάλλουν οι ασφαλιστικές και τη μείωση των θανάτων από δυστυχήματα. Ήδη οι αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές ενθαρρύνουν την ανάπτυξη αυτοματοποιημένων συστημάτων οχημάτων για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, που σκοτώνουν κάθε χρόνο περισσότερους από 30.000 οδηγούς και συνεπιβάτες. Ωστόσο, πρέπει να ρυθμιστούν διάφορα ρυθμιστικά και νομικά ζητήματα που σχετίζονται με την αυτο-οδήγηση αυτοκινήτων, όπως η ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος.

 

Τα σχέδια των εταιρειών

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη προγραμματίσει πως θα κινηθούν τα επόμενα χρόνια στον τομέα της αυτοματοποίησης.  Πέρα από τη Nissan στην οποία αναφερθήκαμε,  η General Motors Co, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ, σχεδιάζει να έχει αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα που μπορούν να οδηγήσουν σε εθνικές οδούς ελεγχόμενης πρόσβασης, όπως το σύστημα των ΗΠΑ Interstate μέχρι το 2020 και η γερμανική Daimler προσπαθεί να εισάγει στην αγορά φορτηγά που θα κινούνται, θα φρενάρουν και θα επιταχύνουν από μόνα τους έως το 2025.

Επίσης η Google ανακοίνωσε τον Μάιο ότι θα βάλει τουλάχιστον 100 αυτόνομα αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί σε δοκιμές ξεκινώντας από φέτος. Τα αυτοκίνητα είναι διθέσια, χωρίς τιμόνι, φρένο και γκάζι.

Toyota, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, έχει δηλώσει ότι η δική της προσέγγιση στην αυτοματοποίηση τείνει προς τη λύση «συγκυβερνήτη» και όχι ένα σύστημα χωρίς οδηγό. Στο πλαίσιο αυτό έχει δημιουργήσει το σύστημα Intelligent Parking Assist που είναι διαθέσιμο στο υβριδικό Prius, ενώ η Ford έχει σχεδιάσει το Motor Co ‘s Active Park Assist, που είναι διαθέσιμα σε διάφορα μοντέλα που πωλούνται στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.

Η «ευρηματική» αντιμετώπιση των ελλείψεων στο ΕΣΥ

0

Σε ευφάνταστες «πατέντες» αναγκάζεται να καταφύγει το υγειονομικό προσωπικό στα δημόσια νοσοκομεία, για να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις. Χαρακτηριστική περίπτωση, ο τρόπος με τον οποίο είχαν τοποθετηθεί οι οροί σε ασθενή στο Γεννηματά.

«Μια εικόνα, χίλιες λέξεις». Η ρήση επιβεβαιώνεται στην περίπτωση της φωτογραφικής καταγγελίας πολίτη, ο οποίος επισκέφθηκε φίλο του στο Γεννηματά, όπου νοσηλευόταν μετά από ατύχημα με τη μηχανή, πριν από περίπου 2 εβδομάδες. Σε αυτή την περίπτωση, η εικόνα φέρεται να πιστοποιεί τις αναφορές των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία, για τα σοβαρά εμπόδια που αντιμετωπίζουν καθημερινά, λόγω των ελλείψεων και των αυξημένων απαιτήσεων.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Στα 97,3 εκατ. δολάρια η αξία του Boeing 777

0

Συνεχίζονται οι έρευνες για το μαλαισιανό αεροσκάφος, το οποίο κατερρίφθη, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες,  στην πόλη Torez, περίπου 30 χιλιόμετρα  από τα ρωσικά σύνορα. Μέχρι τώρα ανασυρθεί περίπου 250 από τις 298 σωρούς των επιβαινόντων.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του το Reutersκύριοι ασφαλιστές του σκάφους είναι η Allianz SE  όσον αφορά το σκάφος και την αστική ευθύνη και η Atriumόσον αφορά τις τρομοκρατικές ενέργειες..

Η αξία του αεροσκάφους υπολογίζεται ότι ανέρχεται στα 97.300.000 δολάρια σύμφωνα με την AonPlc.

 

 

Μινέττα: Σχέδιο επέκτασης της εταιρείας στους κλάδους περιουσίας και αστικής ευθύνης

0

Η Ευρωπαϊκή Ένωσις – Ασφάλειαι Μινέττα, έχοντας στόχο τα επόμενα χρόνια να επεκταθεί σημαντικά στους κλάδους περιουσίας και αστικής ευθύνης, ενίσχυσε πρόσφατα το ανθρώπινο δυναμικό της με τον κ. Νίκο Σπυράτο, έμπειρο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς, ο οποίος και ανέλαβε από 1η Ιουνίου την ανάπτυξη των δύο κλάδων.

Παράλληλα, η εταιρεία εισάγει στην αγορά μια νέα μηχανογραφική πλατφόρμα, που επιτρέπει την αποτελεσματικότερη διαχείριση των ασφαλιστικών προγραμμάτων αυτών των δύο κλάδων, προσφέροντας στους συνεργάτες της, τη δυνατότητα άμεσης τιμολόγησης, έκδοσης προσφοράς και συμβολαίου.

H Ευρωπαϊκή Ένωσις-Ασφάλειαι Μινέττα στοχεύοντας στη συνεχή βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της, που αποτελεί βασική εταιρική αξία της και πηγάζει από την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας, θα συνεχίσει να επεκτείνει τις δραστηριότητες, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών της.

 

«Καρφιά» Λουράντου στο Βορίδη

0

Με μια ανάρτηση στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αθηνών (ΦΣΑ) εξαπολύει βέλη εναντίον του Μάκη Βορίδη, με αιχμή την Υπουργική Απόφαση που αναγκάζει τους φαρμακοποιούς να εμπλέκονται σε μια διαδικασία ενημέρωσης των ασφαλισμένων για το φθηνότερο φάρμακο της κατηγορίας.

«Μεταξύ κεφαλοκλειδώματος και… ούζου», ο τίτλος της ανάρτησης καταδεικνύει και το πνεύμα της. Ο Κ. Λουράντος περιγράφει τις σκηνές που θα διαδραματίζονται αυτές τις ημέρες στα φαρμακεία όλης της χώρας, από τη στιγμή που ο ασφαλισμένος μπαίνει στο χώρο με τη συνταγή του.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Βαριά χαράτσια στα φάρμακα

0

Oι ασφαλισμένοι φαίνεται πως «πληρώνουν το μάρμαρο» των προσπαθειών εξοικονόμησης της φαρμακευτικής δαπάνης, καθώς με τη νέα ρύθμιση του Υπουργείου Υγείας βλέπουν τη συμμετοχή τους στη θεραπεία τους να υπερδιπλασιάζεται.

Ακόμη και διπλάσια χρήματα καλούνται να πληρώσουν για τα φάρμακα τους σε αρκετές περιπτώσεις οι ασφαλισμένοι, μετά την εφαρμογή, από την περασμένη Δευτέρα, της Υπουργικής Απόφασης, με την οποία προβλέπεται η καταβολή από τον ασθενή του συνόλου της διαφοράς μεταξύ της τιμής αναφοράς και της λιανικής τιμής του φαρμάκου που επιλέγει, ακόμη και για τα σκευάσματα που δεν διαθέτουν γενόσημα.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Μετωπική για τις συμβάσεις

0

– Χάνονται πίσω από τις συμβάσεις ασφαλιστές και διαμεσολαβούντες.

– Παρά τις επαφές και τις συζητήσεις δεν υπάρχει σύγκλιση. Το κλίμα πολιτισμένο και οι συνομιλητές διατηρούν επίπεδο.

– Ωστόσο πόσο θα κρατήσει αυτό αφού δεν αφορά τις συμβάσεις.

– Αυτές πρέπει να υπογραφούν, κάτι το οποίο δε φαίνονται διατεθειμένοι να πράξουν ούτε οι μεν ούτε οι δε.

– Αυτό που γίνεται γνωστό είναι ότι τα νομικά γραφεία έχουν πιάσει δουλειά.

– Και οι αντιρρήσεις κορυφώνονται.

– Στο θέμα εισήλθε και η ΔΕΙΑ στην επικεφαλής της οποίας η διοίκηση του επαγγελματικού επιμελητηρίου Αθήνας ζήτησε την συνδρομή προκειμένου να βρεθεί λύση.

– Επειδή όμως λύση δε φαίνεται να βρίσκεται –τουλάχιστον άμεσα- είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν και παραφωνίες.

– Αυτό που ξεκαθαρίστηκε πάντως είναι ότι όποιος δεν υπογράψει θα είναι καλυμμένος.

– Θα έχει την υποστήριξη του κλάδου και η αντίπερα όχθη του χιλιάδες διαμεσολαβητές να την παρατηρούν.

– Το θέαμα θα είναι κακό.

ΟΓΑ: Καταβολή 2ης δόσης οικογενειακών επιδομάτων

0

Την Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014 θα καταβληθεί η 2η  δόση των οικογενειακών επιδομάτων του 2014 (Ενιαίο Επίδομα Στήριξης Τέκνων και Ειδικό Επίδομα Τρίτεκνων και Πολύτεκνων Οικογενειών) και οικογενειακά επιδόματα που αφορούν αναδρομικά το έτος 2013.

 

Η συνολική δαπάνη για τις πληρωμές αυτές ανέρχεται στο ποσό των 122,2 εκατ. ευρώ και αφορά:

α) 449.384 δικαιούχους που θα λάβουν την 2η  δόση για τα οικογενειακά επιδόματα του έτους 2014. Η πληρωμή αυτή περιλαμβάνει όσους είχαν υποβάλει ηλεκτρονικά αίτηση-δήλωση Α21 (μέσω του TaxisNet της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων), μέχρι και την 30η  Ιουνίου 2014 . Η δαπάνη για τις πληρωμές αυτές ανέρχεται στο ποσό των 116,5 εκατ. ευρώ .

β) 7.782 δικαιούχους που είχαν υποβάλει τροποποιητική αίτηση για το έτος 2013 και η αίτησή τους έχει εκκαθαριστεί. Η δαπάνη για τις πληρωμές αυτές ανέρχεται στο ποσό των 5,7 εκατ. ευρώ.

 

Ο Διοικητής του ΟΓΑ κ. Ξενοφών Βεργίνης διευκρινίζει ότι:

α) Οι Αιτήσεις Α21 που υποβλήθηκαν μετά τις 30/6/2014 θα ικανοποιηθούν σε επόμενη πληρωμή.

 

β) Οι δικαιούχοι Οικογενειακών Επιδομάτων για το 2014 υποχρεούνται να υποβάλλουν νέες αιτήσεις Α21 , δεδομένου ότι οι αιτήσεις Α21 του 2013 δεν λαμβάνονται υπόψη.

γ) Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους, μέσα από την ειδική εφαρμογή «Πληροφορίες Οικογενειακών Επιδομάτων Α21» που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.oga.gr) .

 

Στο κόκκινο η συμμετοχή των ασφαλισμένων

0

Πολύ βαθιά στην τσέπη καλούνται να βάλουν το χέρι τους οι ασφαλισμένοι για να αγοράσουν φάρμακα από την περασμένη Δευτέρα, όταν και τέθηκε σε ισχύ ο νέος τρόπος υπολογισμού της συμμετοχής τους.

Σημαντική επιβάρυνση, που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να αγγίξει και το 70%, σηματοδοτεί για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ η εφαρμογή από τις 14/7 του νέου τρόπου υπολογισμού της συμμετοχής των ασφαλισμένων για φάρμακα βρίσκονται υπό την προστασία πατέντας και άρα δεν διαθέτουν γενόσημο.
Από τη Δευτέρα οι ασφαλισμένοι πληρώνουν το σύνολο της διαφοράς της τιμής του σκευάσματος από την τιμή αναφοράς, την οποία και αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ και, όπως τονίζει και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης οι ασθενείς καλούνται να πληρώσουν αρκετά χρήματα παραπάνω, χωρίς εναλλακτική.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Δ. Ζορμπάς: Νέες ρυθμίσεις στην υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων

0

Τις σημαντικές αλλαγές που επέρχονται με το Ν.4261/2014 (άρθρο 169) με τον οποίο στην υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων από τις 5 Μαΐου 2014 παρουσίασε ο κ. Δ. Ζορμπάς, Πρόεδρος της Επιτροπής Αυτοκινήτων της ΕΑΕΕ, στην εκδήλωση που πραγματοποίησε σήμερα η Ένωση.

H υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων είναι πλέον σύμβαση ορισμένης διάρκειας, δηλαδή η ασφάλιση ισχύει στην ουσία για το χρονικό διάστημα που ορίζεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ωστόσο, το θύμα ενός τροχαίου ατυχήματος εξακολουθεί να καλύπτεται από τον ασφαλιστή για επιπλέον 16 ημέρες από τη λήξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου

Επίσης απαραίτητη προϋπόθεσης για την έναρξη της ασφαλιστικής κάλυψης είναι η πληρωμή του ασφαλίστρου.

Ανανέωση της ασφαλιστικής σύμβασης ή σύναψη νέας ασφάλισης επιτρέπεται μόνον αφού προηγηθεί η καταβολή από τον ασφαλισμένο του οφειλόμενου για την παρεχόμενη κάλυψη ασφαλίστρου

Προς διασφάλιση των παραπάνω, ο Νόμος απαγορεύει ρητά στις ασφαλιστικές εταιρίες να παραδίδουν ασφαλιστήρια συμβόλαια, εάν προηγουμένως δεν έχουν εισπράξει το ασφάλιστρο που αναλογεί στην παρεχόμενη κάλυψη.

Κατεβάστε το αρχείο με την παρουσίαση:

2014_Τελικό ΖΟΡΜΠΑΣ Συνέντευξη Τύπου_Νέο νομοθετικό πλαίσιο για Αυτοκίνητα