back to top
32.3 C
Athens
Κυριακή 8 Ιουνίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1888

iwant2help: Απεριόριστοι πελάτες για πάντα

0

Πως μπορώ να έχω συνεχώς γεμάτη λίστα υποψηφίων πελατών; Με ποιον τρόπο θα κλείνω κάθε εβδομάδα αρκετά ραντεβού με υποψήφιους πελάτες; Τι πρέπει να κάνω για να πετυχαίνω τους στόχους μου;

Αυτά είναι μερικά από τα βασικά ερωτήματα που θα ξέρει με σαφήνεια όχι μόνο να απαντήσει αλλά και να ανταποκριθεί κάθε συμμετέχων στην νέα εκπαιδευτική ενότητα του iwant2help που διοργανώνεται το Σάββατο 18 και την Κυριακή 19 Οκτωβρίου στο κινηματοθέατρο Ανεσις.

Το εργαστηριακό σεμινάριο αυτό έχει σαν σκοπό να «ξυπνήσει» τον ασφαλιστικό σύμβουλο και να του δώσει νέα πνοή και νέα εργαλεία για να δουλέψει. Να τον προσεγγίσει με άλλο πνεύμα , να τον υποστηρίξει και να του τονώσει την αυτοπεποίθηση δίνοντας του ταυτόχρονα την ευκαιρία να κάνει μια νέα αρχή. Φτιαγμένο εξ’ολοκλήρου από κάποιον που έχει μεγάλη εμπειρία από την προώθηση ασφαλιστικών και οικονομικών προιόντων , το σεμινάριο αυτό είναι σαφές, λιτό και απόλυτα επικεντρωμένο σε πρακτικές και δοκιμασμένες λύσεις σε διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι.

Σε τι διαφέρει αυτή η εκπαίδευση από άλλα παρόμοια σεμινάρια :

Συνήθως στα σεμινάρια πωλήσεων , ένας εκπαιδευτής με αποδεδειγμένη θεωρητική κατάρτιση, διδάσκει το ορθόν και το αποδεδειγμένο και μετά καλεί τους εκπαιδεύομενους να το κάνουν και αυτοί.
Στην περίπτωσή μας όμως έχουμε τις εξής διαφορές :
• Το σεμινάριο το κάνει εκπαιδευτής που έχει χιλιάδες ΜΕΡΕΣ στην αγορά και στην πρακτική αυτών που διδάσκει
• Η εκπαίδευση δεν θα σταματήσει στην αίθουσα σεμιναρίου αλλά θα συνεχίσει με εβδομαδιαίες συναντήσεις πρακτικής και υποστήριξης για 3 μήνες, μετά το τέλος της θεωρίας.
• Έχει εγγύηση επιστροφής των χρημάτων σου αν δεν έχεις αποτελέσματα με όσα διδαχθούν.

Έτσι με το τέλος του σεμιναρίου κάθε συμμετέχων θα μπορεί να:
• Γνωρίζει πως θα παίρνει αρκετό αριθμό συστάσεων από πελάτες και γνωστούς του ώστε να μην έχει κανένα πρόβλημα υποψηφίων πελατών
• Γνωρίζει όλους τους τρόπους εξεύρεσης υποψ.πελατών ώστε να μην νιώθει ποτέ «έλλειψη» πελατών
• Χειρίζεται με άνεση το τηλέφωνο τόσο για τον καθορισμό νέων ραντεβού όσο και για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση παλαιών πελατών.
• Δημιουργεί ικανούς και προκλητικούς στόχους παραγωγής και να γνωρίζει τον ΔΙΚΟ ΤΟΥ στόχο με σαφήνεια παραμένοντας συγκεντρωμένος σε αυτόν.
• Εφαρμόζει συγκεκριμένο πρόγραμμα και να αναπτύσσει καλές παραγωγικές συνήθειες.
• Ελέγχει την απόδοσή του και να επαναπροσδιορίζει προσπάθεια και στόχους.
• Αυτοδιοικείται ώστε υποστηρίζει τον εαυτό του στα δύσκολα και διορθώνει την πορεία του.

Περισσότερες πληροφορίες στο 2130314529 ή στο http://iwant2helptraining.com/pigespelaton.html

Ασφάλιση αυτοκινήτου με … χιλιομέτρηση

0

Την είσοδο τους στην ασφαλιστική αγορά προετοιμάζουν πολλοί πάροχοι και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της τεχνολογίας, αναγνωρίζοντας ότι πρόκειται για έναν κλάδο, ο οποίος εξελίσσεται συνεχώς και προσφέρει υπηρεσίες απαραίτητες για τον καταναλωτή.

Πρόσφατα η εταιρεία Metromile, start-up με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, σχεδίασε μία συσκευή η οποία καταγράφει τα χιλιόμετρα που κάνει ο οδηγός και με βάση αυτό το στοιχείο ειδική εφαρμογή υπολογίζει τα ασφάλιστρα που πρέπει να καταβάλλει ο κάτοχος του οχήματος. Η εταιρεία βέβαια παρέχει και τη δυνατότητα στους πελάτες της να ασφαλιστούν μέσω της National General Insurance.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από τη χιλιομέτρηση η συσκευή δεν αξιολογεί τη συμπεριφορά του οδηγού και σύμφωνα με την εταιρεία υπολογίζεται ότι εξοικονομεί για τους οδηγούς περίπου 500 δολάρια το χρόνο.

Τη συσκευή Metronome η εταιρεία παρέχει δωρεάν σε όλους τους οδηγούς, ακόμα και σε αυτούς που δεν έχουν κάνει ασφάλιση μέσω της Metromile.

Ωστόσο, στο τέλος κάθε μήνα οι χρήστες ενημερώνονται για το πόσο μικρότερο κόστος θα είχε η ασφάλιση τους αν τους κάλυπτε η Metromile.

H Axa αγοράζει το ασφαλιστικό τμήμα της πολωνικής mBank για 175 δις

0

Την ασφαλιστική εταιρεία BRE TUiR, που ανήκει στην mBank, την τέταρτη μεγαλύτερη τράπεζα στην Πολωνία αγόρασε η γαλλική Axa για 175 δις δολάρια.

Σύμφωνα με το Reuters στόχος της τράπεζας είναι να επικεντρωθεί σε αμιγώς τραπεζικές εργασίες και για αυτό μειώνει τη συμμετοχή της στον ασφαλιστικό τομέα.

Επίσης η PKO Bank, η μεγαλύτερη τράπεζα της χώρας ακολουθεί την ίδια πορεία, αναζητώντας partner για την πώληση του 50% των ασφαλιστικών της εργασιών στις αρχές του 2015.

Νέα ΤΕΣΤ για ποιοτική προσαρμογή των ασφαλιστικών

0

[starbox]

Πέρασε πολύ καιρός αφότου η αγορά άρχισε να «τρέχει» με τον ρυθμό που επέβαλλε η Οδηγία Solvency. Όμως ασχολήθηκε με την οικονομική διάσταση της Οδηγίας και σε κάποιο βαθμό παραμέλησε τα «ψιλά» γράμματα τα οποία και σήμερα εκκρεμούν ως υποχρεώσεις και ανοίγουν ένα νέο θέμα.

Και για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά τους: οι εταιρείες, ως όφειλαν, ξεκίνησαν την προσπάθειά τους να προσαρμοστούν σε σειρά κανόνων , να εφαρμόσουν διαδικασίες, και πολλά ακόμη προκειμένου να επιβιώσουν.

Ωστόσο η προσαρμογή αυτή, εστιάστηκε για την ελληνική αγορά κυρίως στα κεφάλαια. Φυσιολογικό ως ένα βαθμό καθώς η κεφαλαιακή επάρκεια είναι η βάση για να συνεχίσει την λειτουργία της και να αποδεικνύει την φερεγγυότητά της η κάθε εταιρεία.

Η προσπάθεια αυτή διασφάλισης κεφαλαίων στιγματίστηκε από παρατράγουδα και έγινε αφορμή για να παιχτεί το γνωστό «παιχνίδι» της απομείωσης του ανταγωνιστή: οι μικρές, οι μεσαίες, οι μεγάλες, οι μεγαλύτερες, οι ελληνικές και οι ξένες. Οι συναρτημένες με τράπεζα και οι «ορφανές». Εκ νέου σχόλια και ενασχόληση με την πιθανή αδυναμία όσων εταιρειών έμοιαζαν –μπορεί να μην ήταν- αδύναμες οικονομικά. Σήμερα τέλειωσε σε μεγάλο βαθμό και αυτό. Η διασφάλιση κεφαλαίων επιτεύχθηκε –λένε οι πληροφορίες-.
Η εποπτική αρχή ολοκλήρωσε τα «ΤΕΣΤ ΑΝΤΟΧΗΣ» και βρίσκεται στην διαδικασία του απολογισμού. Εταιρείες και επόπτης καταγράφουν τυχόν ελλείψεις και καταρτίζουν χρονοδιαγράμματα εκπλήρωσης υποχρεώσεων.
Τώρα όμως αρχίζουν τα άλλα. Οι «ποιοτικές» προσαρμογές των εταιρειών, είναι το μεγάλο κεφάλαιο το οποίο παραμένει ανοικτό να ελεγχθεί για το σύνολο της αγοράς.

Οι προσαρμογές αυτές που χαρακτηρίζονται ως «ποιοτικές» αφορούν τον τομέα της διοίκησης. Το πώς και με ποιόν τρόπο θα ασκείται, το πώς θα λαμβάνονται αποφάσεις, το πώς θα λειτουργεί η εταιρεία, το διοικητικό συμβούλιο και οι υποχρεώσεις του και πολλά ακόμη σχετικά.

Σε αυτόν τον τομέα της διακυβέρνησης της ασφαλιστικής εταιρείας πέφτει πλέον όλο το βάρος και των εταιρειών και της εποπτείας. Υπάρχει πολλή δουλειά στον τομέα και σημαντικές ελλείψεις από την πλευρά των εταιρειών. Τόσο από την Οδηγία όσο και από την εποπτική αρχή δίδεται έμφαση στην διοίκηση, τις αποφάσεις, τις δραστηριότητες των μετόχων και οτιδήποτε άλλο μπορεί να αποτελεί εστία προβλήματος στην καλή λειτουργία της εταιρείας.

Στόχος είναι να μην υπάρχουν κενά τα οποία μπορεί να δυναμιτίσουν την ομαλότητα της πορείας του νομικού προσώπου και κατ΄ επέκταση να θίξουν τους καταναλωτές πελάτες. Και σωστά διότι μέχρι σήμερα και οι εταιρείες έκλειναν και οι ιδιοκτήτες έκαναν τους ανήξερους..

Generali – Κ. Κεχρή: Οι φόροι στα ακίνητα δεν αφήνουν «χώρο» για το ασφάλιστρο

0

[starbox]

 

Τις δυνατότητες ανάπτυξης των εργασιών στην ασφάλιση κατοικίας και τους παράγοντες που λειτουργούν ως τροχοπέδη στην εξέλιξη του κλάδου αναφέρεται η κα Κάκια Κεχρή, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Γενικών Ασφαλίσεων στη Generali. Στην Ελλάδα το ποσοστό των ιδιοκτητών κατοικιών που ασφαλίζουν την περιουσία τους είναι μικρό, λόγω της έλλειψης κινήτρων από την πλευρά του κράτους, της υπεροφορολόγησης των ακινήτων και της νοοτροπίας των πολιτών σχετικά τις ευθύνες που φέρει το κράτος για την προστασία των κατοικιών σε ζημιές από φυσικά φαινόμενα, όπως ο σεισμός.

– Ποια είναι η εικόνα που έχουν οι ασφαλίσεις κατοικίας σήμερα;
– Κ. Κεχρή: Δυστυχώς στη χώρα μας οι ασφαλισμένες κατοικίες είναι λίγες σε σύγκριση με το συνολικό οικιστικό δυναμικό. Υπολογίζεται ότι περίπου το 15% των κατοικιών έχουν ασφαλιστική κάλυψη και οι περισσότερες εξ’ αυτών με συμβόλαια που συνδέονται με τα στεγαστικά δάνεια, ειδικά όσων συνήφθησαν τα τελευταία χρόνια πριν την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης. Από το 2009 και μετά, ο κλάδος ασφάλισης περιουσίας, στον οποίο περιλαμβάνεται και η ασφάλιση κατοικίας, έχει υποστεί τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. Μέχρι το τέλος του 2013 η μείωση της παραγωγής ασφαλίστρων στον κλάδο περιουσίας ήταν της τάξης του 13,9%. Βέβαια πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι η μείωση της παραγωγής στο κλάδο περιουσίας ήταν πολύ μικρότερη από ότι στο σύνολο της αγοράς όπου η πτώση έφθασε το 27,9%.

– Γνωρίζουν οι Έλληνες τα οφέλη που προκύπτουν από την ασφάλιση κατοικίας και το κόστος που έχει;
– Κ. Κεχρή: Από την μέχρι τώρα εμπειρία μας, προκύπτει ότι οι έλληνες γνωρίζουν για τα οφέλη που απορρέουν από την ασφαλιστική κάλυψη. Άλλωστε υπάρχει αντίστοιχη γνώση για την ασφάλιση του κλάδου αυτοκινήτου αλλά και την ασφάλιση ζωής και υγείας.
Ένας προβληματισμός όμως που μπορεί να αναπτυχθεί είναι εάν υπάρχει ενημέρωση για το ετήσιο κόστος μιας ασφαλιστικής κάλυψης. Νομίζω όμως ότι πέραν αυτού ένα ακόμα βασικό πρόβλημα, που εμποδίζει την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, δεν είναι τόσο η γνώση αλλά κυρίως η ιεράρχηση των αναγκών που κάνει κάθε νοικοκυριό, ιδιαίτερα σε μία περίοδο μείωσης της αγοραστικής δύναμης. Αυτό που διαπιστώνουμε είναι ότι λόγω της οικονομικής κρίσης το πρώτο ασφαλιστικό προϊόν που «κόβει» ο ασφαλισμένος που αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα είναι η ασφάλιση κατοικίας. Επίσης να λάβουμε υπόψη μας ότι το ακίνητο το βαρύνουν πολλοί φόροι που τελικά λειτουργούν αποτρεπτικά για τους ιδιοκτήτες στην ανάληψη ενός ακόμη «εξόδου». Με τον ΕΝΦΙΑ η όλη εικόνα γίνεται ακόμη πιο θολή. Αυτή την κατάσταση θελήσαμε ως Generali να αντιμετωπίσουμε λανσάροντας νέα προϊόντα, τα Home Made, και Home Style προσιτά από πλευράς κόστους αλλά με αυξημένες καλύψεις, ώστε να δώσουν απάντηση στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.

-Ποιες διαφορές υπάρχουν στην Ελλάδα και το εξωτερικό;

– Κ. Κεχρή: την Ελλάδα η ασφάλιση κατοικίας είναι ακόμη υπό ανάπτυξη σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες στη Δυτική και Βόρεια Ευρώπη όπου λόγω και των κινδύνων που αντιμετωπίζει η κατοικία (θύελλες, πλημμύρες) υπάρχει μία αυξημένη ασφαλιστική συνείδηση. Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Πράσινη Βίβλο της ΕΕ για την ασφάλιση φυσικών καταστροφών, η αντίστοιχη ασφάλιση εμφανίζει σε ορισμένα κράτη μέλη χαμηλό βαθμό διείσδυσης ενώ αντίθετα σε άλλα πολύ υψηλή καθώς ο κίνδυνος πλημμύρων, καταιγίδων ή σεισμών είναι ετερογενής στα διάφορα κράτη μέλη. Επισημαίνεται ακόμη ότι τα ποσοστά διείσδυσης της ασφάλισης έναντι θύελλας είναι υψηλά στα περισσότερα κράτη μέλη της ΕΕ.

Ωστόσο, στην περίπτωση της ασφάλισης έναντι πλημμύρας και σεισμού, τα ποσοστά ασφαλισιμότητας είναι υψηλά μόνο στις περιπτώσεις που οι κίνδυνοι αυτοί είναι ομαδοποιημένοι με άλλους. Στη χώρα μας ο σημαντικότερος κίνδυνος είναι ο σεισμός, ωστόσο η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών θεωρεί ακόμη ότι είναι υποχρέωση του κράτους να μας καλύπτει έναντι του συγκεκριμένου κινδύνου.

– Ποιες είναι οι προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου στο μέλλον και ποιες είναι οι προϋποθέσεις που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη του;
– Κ. Κεχρή: Οι προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου συνδέονται πρωτίστως με την γενικότερη πορεία της οικονομίας σε συνδυασμό βέβαια με μία βελτίωση αυτού που αποκαλούμε «ασφαλιστική συνείδηση». Για παράδειγμα όσο το ακίνητο θα αντιμετωπίζεται από την πολιτεία ως ανεξάντλητη πηγή άντλησης φόρων, δεν θα μένει πολύ «χώρος» για το ασφάλιστρο. Παράλληλα μία από τις προϋποθέσεις ανάπτυξης του συγκεκριμένου κλάδου συνδέεται και με τα μέτρα που προτίθεται να λάβει η πολιτεία για την ασφαλιστική κάλυψη των κατοικιών από τον κίνδυνο των φυσικών καταστροφών. Αν για παράδειγμα θεσπισθεί η υποχρεωτική ασφάλιση από σεισμό τότε οι προοπτικές του κλάδου θα διαφοροποιηθούν.
Γενικότερα εκτιμώ ότι όσο γίνεται συνείδηση η αδυναμία του κράτους να συνδράμει σε περίπτωση μεγάλης φυσικής καταστροφής τόσο ο πολίτης θα αναζητά την κάλυψη στην ιδιωτική ασφάλιση. Όμως από την άλλη πλευρά έχει ιδιαίτερη σημασία και η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή. Φυσικά και είναι απόλυτη ανάγκη να αυξηθεί η ασφαλισιμότητα στην Ελλάδα και στον κλάδο περιουσίας.
Είναι κρίμα η ακίνητη περιουσία του Έλληνα να μένει ακάλυπτη όταν μάλιστα η χώρα μας είναι η πιο σεισμογενής χώρα της Ευρώπης. Και φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι όλο και περισσότερο εμφανίζονται και στην Ελλάδα κίνδυνοι όπως πλημμύρες και άλλα φυσικά φαινόμενα αλλά ακόμα και κίνδυνοι που συνδέονται με την ανθρώπινη δραστηριότητα όπως κλοπές, ληστείες κ.λπ.

– Πρέπει να καταστεί υποχρεωτική η ασφάλιση για σεισμό στην Ελλάδα;
– Κ. Κεχρή: Η Ελλάδα είναι μία σεισμογενής χώρα και όπως προανέφερα είναι κρίμα η περιουσία των ελλήνων να είναι ακάλυπτη έναντι αυτού του κινδύνου. Μπορεί μέσα από ένα θεσμοθετημένο διάλογο με την πολιτεία να βρεθεί ο τρόπος, αφού οι τεχνικές υπάρχουν, προκειμένου να ασφαλισθεί η περιουσία των ελλήνων από ένα κίνδυνο πάρα πολύ σοβαρό.
O ασφαλιστικός κλάδος σε συλλογικό επίπεδο μέσω της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος έχει καταθέσει την πρόταση του για την δημιουργία ενός ειδικού ταμείου ασφάλισης φυσικών καταστροφών σε συνεργασία με την πολιτεία.

– Τι κάνετε ως εταιρεία για να αυξήσετε το μερίδιο σας στο συγκεκριμένο κλάδο;

– Κ. Κεχρή: Εμείς στην Generali πιστεύουμε ότι η ασφαλιστική αγορά διευρύνεται και από την επαγγελματική στάση του κλάδου. Η κάθε ασφαλιστική εταιρεία με την προώθηση σύγχρονων προγραμμάτων μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της αγοράς. Η Generali με τα νέα προϊόντα «Home Made» και «Home Style» κινείται προς αυτή την κατεύθυνση, προσφέροντας πρότυπα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες. Παράλληλα παρέχει και ουσιαστικά κίνητρα στους συνεργάτες της, προκειμένου να αυξήσουν την προώθηση των προϊόντων αυτών στην αγορά. Είναι αλήθεια ότι οι συνεργάτες και οι καταναλωτές αγκάλιασαν τα δυο νέα προϊόντα ασφάλισης κατοικίας που προσφέρουμε καθώς προσφέρουν λύσεις προσιτές και αποτελεσματικές, όπως άλλωστε δείχνουν και τα πλέον πρόσφατα παραγωγικά στοιχεία. Με την στρατηγική αυτή διευρύνουμε εμπράκτως την ασφαλιστική πίτα και τα μερίδια αγοράς της εταιρείας μας

Προγράμματα ασφάλισης κατοικίας από την Generali

0

Η Generali προωθεί στην αγορά δυο σύγχρονα καινοτόμα προϊόντα ασφάλισης κατοικίας, το «Home Style» και το «Home Made».
Το «Home Style» είναι ένα πρωτοποριακό προϊόν που καλύπτει συγκεκριμένες, άμεσες ανάγκες σε πολύ ανταγωνιστικό κόστος. Σχεδιάστηκε με στόχο να είναι προσιτό σε όλους με εξαιρετικά ανταγωνιστικό κόστος. Απευθύνεται και στην αγορά των ενυπόθηκων δανείων καθώς έχει τη δυνατότητα προσαρμογής στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.

Προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής βασικών καλύψεων όπως είναι η πυρκαϊά, ο κεραυνός, η έκρηξη, αστική ευθύνη από πυρκαϊά, δόση στεγαστικού δανείου. Παράλληλα προσφέρεται η δυνατότητα παροχής επιπλέον καλύψεων όπως είναι ο σεισμός, η διασάλευση/ διατάραξη δημόσιας τάξης, οι κακόβουλες, τρομοκρατικές ενέργειες και τα φυσικά φαινόμενα.
Το πρόγραμμα «Home Made» είναι ιδιαίτερα ευέλικτο. Πρόκειται για ένα «χειροποίητο» πρόγραμμα, το οποίο χτίζεται πάνω στις ανάγκες του κάθε πελάτη. Ένα πλήρες πρόγραμμα που προσφέρει κάλυψη από κάθε δυνατό κίνδυνο. Σε αυτό έχει ενσωματωθεί όλη η μακρόχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία της Generali, καθιστώντας το ως το απόλυτο πρόγραμμα κάλυψης της ακίνητης περιουσίας του έλληνα καταναλωτή.

Το «Home Made» καλύπτει τις μόνιμες και εξοχικές κατοικίες από κάθε δυνατό κίνδυνο όπως πυρκαγιά, κλοπή, ληστεία, φυσικά φαινόμενα, διαρροή σωληνώσεων, πυρκαγιά από δάσος, κεραυνό, έκρηξη, τρομοκρατικές και κακόβουλες ενέργειες, θραύση κρυστάλλων, αστική ευθύνη, κ.λπ.

Επιπλέον όμως, δεν αφήνει κανένα στοιχείο της περιουσίας του ασφαλισμένου ακάλυπτο καθώς, εκτός της οικίας και του εσωτερικού περιεχομένου, ασφαλίζει με απλή διαδικασία και ξεκάθαρο τρόπο τα εξωτερικά και βοηθητικά κτίσματα, τα αντικείμενα που βρίσκονται στην εξωτερική πλευρά της οικοδομής, λέβητες κεντρικής θέρμανσης, ηλιακούς θερμοσίφωνες, ηλεκτρονικό εξοπλισμό, φωτοβολταικό σύστημα, κ.α.

Εκτός των παραπάνω, το «Home Made» διευρύνει ακόμα περισσότερο την έννοια της ασφάλισης και φτάνει να καλύπτει μέχρι την απώλεια ενοικίων σε περίπτωση ολικής καταστροφής, την κάλυψη των δαπανών ψυχολογικής υποστήριξης μετά από περιστατικό διάρρηξης, την κάλυψη δαπανών διακοσμητή σε περίπτωση αποκατάστασης κατόπιν ζημιάς, ενώ προσφέρει αξία αντικατάστασης με καινούργιο ακόμα και στον ρουχισμό. Μια ακόμη καινοτομία είναι η κάλυψη ζημιών που προκαλούνται από την φυσιολογική φθορά των σωληνώσεων, ενώ διευρύνεται η κάλυψη της κατοικίας του πελάτη από κάθε άλλο γεγονός πέραν των κατονομαζομένων κινδύνων.

«Αιμορραγεί» από νέους γιατρούς η Ελλάδα

0

Χωρίς τέλος αποδεικνύεται η φυγή των νέων γιατρών στο εξωτερικό, καθώς επιλέγουν τη μετανάστευση από την αβεβαιότητα της ελληνικής πραγματικότητας.

Από τη μια η υποχρηματοδότηση και η υποστελέχωση των δημοσίων νοσοκομείων, οι μεγάλες μειώσεις των μισθών, οι απλήρωτες εφημερίες, οι κακές συνθήκες εργασίας και το αβέβαιο εργασιακό μέλλον ακόμη και στην ΠΦΥ, και από την άλλη ο «κακοπληρωτής» ΕΟΠΥΥ διαμορφώνουν έναν ιδιαίτερα εχθρικό επαγγελματικό περιβάλλον για τους νέους γιατρούς.

Αποτέλεσμα, πολλοί εξ αυτών να παίρνουν τη μεγάλη απόφαση να εγκαταλείψουν τη χώρα, αναζητώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας σε χώρες του εξωτερικού, με ιδιαίτερη προτίμηση τη Γερμανία.

Όπως τόνισαν σε συνέντευξη τύπου οι γιατροί του Αγωνιστικού Μετώπου Γιατρών, τα τελευταία 6 χρόνια, σχεδόν 7. 340 γιατροί κατέφυγαν στο εξωτερικό. Μάλιστα, τα τελευταία 2 χρόνια πάνω από τους μισούς γιατρούς που μεταναστεύουν είναι ειδικευμένοι.

 

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Αποχωρεί ο M. Diekmann από την Allianz

0

Την αποχώρηση του CEO της Allianz, Michael Diekmann, ανακοίνωσε ο όμιλος μία εβδομάδα μετά την αποχώρηση του Bill Gross από την Pimco, θυγατρική του ομίλου.

Σύμφωνα με τη “The Wall Street Jourmal”, ο Michael Diekmann θα αποχωρήσει από τον όμιλο το Μάιο. Το συμβόλαιό του κορυφαίου στελέχους της Allianz επρόκειτο να λήξει στις 31 Δεκεμβρίου, ημερομηνία κατα την οποία θα ο Diekmann θα είναι ήδη 60 ετών. Τη θέση του θα αναλάβει ο 49χρονος Oliver Baete, ο οποίος διορίζεται για θητεία τεσσάρων ετών.

Το συμβούλιο της Allianz, το όργανο που διορίζει και ελέγχει τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, δήλωσε ότι συμφώνησε με το αίτημα του Diekmann να μην επεκταθεί η θητεία του πέρα από το όριο ηλικίας των 60 ετών.

Όπως αναφέρει σχετικά με την Pimco η “The Wall Street Journal” η απότομη αποχώρηση του Gross έγινε παράλληλα με την απόσυρση 23,5 δις δολαρίων από το Τotal Return fund της Pimco, με το μεγαλύτερο μέρος των κεφαλαίων να αποσύρεται τη μέρα της αποχώρησης του.

Οι καλύτερες και οι χειρότερες χώρες για να γεράσει κανείς

0

H Σουηδία και η Νορβηγία, θεωρούνται οι καλύτερες χώρες στον κόσμο για να γερνάει ένας άνθρωπος, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Δείκτη Ποιότητας Γηρατειών (Global AgeWatch Index) για το 2014, που έδωσε στη δημοσιότητα το διεθνές δίκτυο HelpAge International.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

 

ΕΙΑΣ: Ασφάλιση νομικής προστασίας

0
eias logo

Σεμινάριο για την ασφάλιση νομικής προστασίας πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου. Το σεμινάριο θα είναι διάρκειας τεσσάρων  εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).

 

Εισηγητής θα είναι ο κ. Δημήτρης Τσεκούρας, Γενικός Διευθυντής της Ασφ. Εταιρίας ARAG.

Τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι:

  • Ιστορική αναδρομή
  • Έννοια
  • Μορφές ασφάλισης
  • Διαφορές από την ασφάλιση αστικής ευθύνης
  • Κοινοτική Οδηγία και Π.Δ. 459/90 για τον τρόπο άσκησης του κλάδου από πολυκλαδικές εταιρίες και η σύγκρουση συμφερόντων
  • Ασφάλιση Νομικής Προστασίας & δικηγόροι
  • Νομική Προστασία Οχήματος & Οδηγού
  • Ποιες δαπάνες αναλαμβάνει η Νομική Προστασία
  • Νομική Προστασία Οικογενείας
  • Επαγγελματική Νομική Προστασία
  • Η εξέλιξη των ασφαλιστικών προγραμμάτων Ν.Π.
  • Χρησιμότητα του κλάδου
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι :

Nα μεταφέρει στους συμμετέχοντες την εσωτερική λογική, χρησιμότητα και λειτουργία των καλύψεων της ασφάλισης Νομικής Προστασίας.

Να αναδείξει το περιεχόμενο του κλάδου και να συμβάλει στη δημιουργία υγιούς περιβάλλοντος, εντοπίζοντας τις στρεβλώσεις στην αγορά και υποδεικνύοντας λύσεις αντιμετώπισης τους με τρόπο θεσμικό, άμεσο και αποτελεσματικό.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

σε υπαλλήλους ασφαλιστικών επιχειρήσεων, ιδιώτες, επιχειρηματίες, ελεύθερους επαγγελματίες, καταναλωτές που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις καλύψεις του κλάδου Νομικής Προστασίας, καθώς και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων.

Στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης, της δημοσιονομικής πειθαρχίας και προσαρμογής που διανύουμε, τα εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά δικαιώματα φέρνουν το κοινωνικό σύνολο αντιμέτωπο με πλήθος προβλημάτων που από μόνο του δεν μπορεί να αντιμετωπίσει.  Με αποτέλεσμα συχνά προκειμένου να υπερασπιστούμε τα έννομα συμφέροντα μας να απαιτείται η προσφυγή μας στα δικαστήρια.  Γεγονός που προσδίδει στην Ασφάλιση Νομικής Προστασίας τα χαρακτηριστικά της αναγκαίας και απαραίτητης ασφαλιστικής κάλυψης.

 

Περισσόετρες στα τηλέφωνα του ΕΙΑΣ: 210 92.19.660 – 684, E-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr