Σεμινάριο για την ασφάλιση νομικής προστασίας πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου. Το σεμινάριο θα είναι διάρκειας τεσσάρων εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).
Εισηγητής θα είναι ο κ. Δημήτρης Τσεκούρας, Γενικός Διευθυντής της Ασφ. Εταιρίας ARAG.
Τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι:
Ιστορική αναδρομή
Έννοια
Μορφές ασφάλισης
Διαφορές από την ασφάλιση αστικής ευθύνης
Κοινοτική Οδηγία και Π.Δ. 459/90 για τον τρόπο άσκησης του κλάδου από πολυκλαδικές εταιρίες και η σύγκρουση συμφερόντων
Ασφάλιση Νομικής Προστασίας & δικηγόροι
Νομική Προστασία Οχήματος & Οδηγού
Ποιες δαπάνες αναλαμβάνει η Νομική Προστασία
Νομική Προστασία Οικογενείας
Επαγγελματική Νομική Προστασία
Η εξέλιξη των ασφαλιστικών προγραμμάτων Ν.Π.
Χρησιμότητα του κλάδου
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι :
Nα μεταφέρει στους συμμετέχοντες την εσωτερική λογική, χρησιμότητα και λειτουργία των καλύψεων της ασφάλισης Νομικής Προστασίας.
Να αναδείξει το περιεχόμενο του κλάδου και να συμβάλει στη δημιουργία υγιούς περιβάλλοντος, εντοπίζοντας τις στρεβλώσεις στην αγορά και υποδεικνύοντας λύσεις αντιμετώπισης τους με τρόπο θεσμικό, άμεσο και αποτελεσματικό.
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
σε υπαλλήλους ασφαλιστικών επιχειρήσεων, ιδιώτες, επιχειρηματίες, ελεύθερους επαγγελματίες, καταναλωτές που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις καλύψεις του κλάδου Νομικής Προστασίας, καθώς και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων.
Στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης, της δημοσιονομικής πειθαρχίας και προσαρμογής που διανύουμε, τα εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά δικαιώματα φέρνουν το κοινωνικό σύνολο αντιμέτωπο με πλήθος προβλημάτων που από μόνο του δεν μπορεί να αντιμετωπίσει. Με αποτέλεσμα συχνά προκειμένου να υπερασπιστούμε τα έννομα συμφέροντα μας να απαιτείται η προσφυγή μας στα δικαστήρια. Γεγονός που προσδίδει στην Ασφάλιση Νομικής Προστασίας τα χαρακτηριστικά της αναγκαίας και απαραίτητης ασφαλιστικής κάλυψης.
Ημερίδα για την Ασφάλιση Περιβαλλοντικής υθύνης διοοργανώνει το γραφείο πραγματογνωμόνων «Πασκάλ και Στρατής» σε συνεργασία με την Cunningham Lindsey Europe.
H ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 14 Οκτωβρίου από τις 10.00 έως τις 16.00 στον έκτο όροφο του ΕΒΕΑ (Ακαδημίας 7).
Βασική ομιλήτρια θα είναι η Ruth Saeys, Team Leader Environmental Practice Group of Cunningham Lindsey, Loss Adjuster και συντονιστής της εκδήλωσης ο Γιώργος Σπυροπουλος, Μέλος του Environmental Practice Group της Cunningham και Πραγματογνώμονας της Πασκάλ & Στρατής Α.Ε.
Ομιλητές θα είναι:
– GIUSEPPE ZORGNO, Πρόεδρος της Επιτροπής Αστικής Ευθύνης της Ε.Α.Ε.Ε.
– ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΟΥΛΗ, Ειδική Σύμβουλος στο Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
– ΟΛΓΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ, Ειδική Σύμβουλος στο Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
– ΛΙΝΑ ΚΟΥΣΚΟΥΝΑ, Επίκουρη Καθηγήτρια Δικαίου Ευρωπαϊκής Ένωσης, Νομική Σχολή Ε.Κ.ΠΑ.
Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΙΣ – ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ στο πλαίσιο της κοινωνικής της προσφοράς και της στήριξης Ελλήνων αθλητών, γίνεται αρωγός στην αθλητική προσπάθεια του Παραολυμπιονίκη Μανώλη Στεφανουδάκη, μέλος του Αθλητικού Σύλλογου Α.με.Α «Μεγαλόνησος» του Ηρακλείου Κρήτης.
Οι μεγαλύτερες διακρίσεις του στην σφαιροβολία και στον ακοντισμό, σε μόλις πέντε χρόνια αθλητικής δραστηριότητας, είναι :
• Χάλκινο μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου το 2012
• Χάλκινο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Α.με.Α στην Λυών της Γαλλίας το 2013
• Ασημένιο μετάλλιο στον ακοντισμό και χάλκινο μετάλλιο στη σφαιροβολία στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Α.με.Α στην Ολλανδία το 2012
• Ασημένιο μετάλλιο στον ακοντισμό στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Α.με.Α στο Σουόνσι της Αγγλίας τον Αύγουστο του 2014, φέρνοντας την Ελλάδα στην 14η θέση του σχετικού πίνακα.
Μεγάλο όνειρο και στόχος του αθλητή, όπως αναφέρει ο ίδιος, είναι η διάκρισή του και στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, στην Βραζιλία το 2016 και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου Α.με.Α το 2015 στη Ντόχα, με την κατάκτηση ενός τουλάχιστον ακόμα μεταλλίου.
Όπως ανέφερε ο Μανώλης Στεφανουδάκης “ευχαριστώ τη ΜΙΝΕΤΤΑ για την υποστήριξή της, δηλώνοντας πως η πράξη της αυτή δείχνει τα αισθήματα ανθρωπιάς και ευαισθησίας που τη διακατέχουν”.
Ασφαλιστικές εταιρείες και αστυνομικές αρχές έχουν πλέον εκπαιδευμένα τμήματα για τον εντοπισμό της ασφαλιστικής απάτης. Και σε αυτά επιστρατεύουν όλους τους διαθέσιμους μηχανισμούς, ακόμα και το facebook, για να εντοπίσουν περιστατικά ασφαλιστικής εξαπάτησης.
Ειδικοί της τεχνολογίας αναφέρουν ότι στο μέλλον θα χρησιμοποιούνται στοιχεία που αφορούν τις συνήθειες και την καθημερινότητα των πολιτών από πληροφορίες που υπάρχουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι ασφαλιστικές εταιρείες θα διασταυρώνουν τα στοιχεία των υποθέσεων τους και μέσω του facebook. Για παράδειγμα, σε περίπτωση που κάποιος έχει δηλώσει στο ασφαλιστήριο υγείας του ότι δεν είναι καπνιστής αυτό σημαίνει ότι δεν θα εικονίζεται και σε κάποια φωτογραφία να καπνίζει.
Εξιχνίαση απάτης ύψους 26.000 δολαρίων
Πρόσφατα μία γυναίκα από το Phoenix της Αριζόνα, πιάστηκε στα πράσα σε φωτογραφία που είχε ανεβάσει στο facebook. Η ασφαλισμένη είχε δηλώσει στην ασφαλιστική της – Travelers Insurance- ότι είχε χάσει τις γαμήλιες βέρες της στη θάλασσα και είχε αποζημιωθεί για αυτό με το ποσό των 26.000 δολαρίων.
Η Maria Apodaca Simmons είχε δηλώσει την απώλεια των δαχτυλιδιών στις 4 Ιουνίου, λίγες μέρες μετά το γάμο της. Ωστόσο κατά τη δήλωση στις αρμόδιες αρχές ο ερευνητής δεν την πίστεψε και ψάχνοντας στο facebook βρέθηκε φωτογραφία που οι νεόνυμφοι φορούσαν τις βέρες τους λίγες μέρες αφού τις είχαν χάσει.
Προς το παρόν το ζευγάρι θα πρέπει να επιστρέψει 26.953 δολάρια στην ασφαλιστική εταιρεία και 1.000 δολάρια στο τμήμα ερευνών ασφαλιστικής απάτης της Αριζόνα.
Τριακόσιοι περίπου ασφαλιστές και αντασφαλιστές από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετείχαν φέτος στο Hydra Meeting που διοργάνωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) από 27 έως 29 Σεπτεμβρίου 2014.
Η ασφαλιστική συνάντηση της Ύδρας αποτελεί πλέον θεσμό και βρίσκεται στο διεθνές ασφαλιστικό ημερολόγιο, καθώς εδώ και 16 χρόνια κατορθώνει να προσελκύσει στην Ελλάδα ασφαλιστές και αντασφαλιστές από όλον τον κόσμο.
Ο κ. Α. Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος της ΕΑΕΕ στην εναρκτήρια ομιλία του έκανε επισκόπηση της γενικότερης κοινωνικοοικονομικής κατάστασης που επικρατεί στην Ευρώπη και στην Ελλάδα και αναφέρθηκε στα κυριότερα ζητήματα που απασχολούν την ασφαλιστική αγορά αυτή την περίοδο. «Σε μια εποχή που τα κεφάλαια σπανίζουν ενώ τα χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ και που το κόστος λειτουργίας των επιχειρήσεων έχει αυξηθεί, εμείς ως αγορά δεν πρέπει να χάσουμε την επόμενη μέρα: οι πελάτες μας αλλάζουν, νέοι κίνδυνοι αναδύονται, ανάγκες για νέες καλύψεις προκύπτουν, νέα κεφάλαια μπαίνουν στην ασφαλιστική αγορά μέσω των κεφαλαιαγορών, διαταράσσοντας παλιές ισορροπίες και δημιουργώντας νέες τιμολογιακές πολιτικές˙ πιστεύω ότι η αγορά μας πρέπει να συνδεθεί με τον καθημερινό άνθρωπο του αύριο ενώ επιλύει τα προβλήματά της σήμερα. Αυτή είναι η πρόκληση που αντιμετωπίζουμε, πρόκληση που πιστεύω πως θα μας βγάλει ισχυρότερους και σοφότερους», κατέληξε ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ.
Μ. Αντωνάκη, Γ. Κώτσαλος, Σ. Μαυρόγαλος και V. Natar
Στο συνεδριακό κομμάτι του 15ου Hydra Meeting η πρώτη ενότητα ήταν αφιερωμένη στους αναδυόμενους ασφαλιστικούς κινδύνους (Emerging Risks). Την ενότητα άνοιξε ο κ. Benno Reischel, Head of Europe. Ακολούθησαν οι κ.κ. Harald Rosenberger, Executive Client Manager, Munich RE & Nicolas Jeanmart, Head of Non Life & Micro-Economics, Insurance Europe. Την ενότητα συντόνισε ο κ. Νικόλαος Μακρόπουλος, Πρόεδρος της Επιτροπής Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων της ΕΑΕΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Ευρώπης Ασφαλιστικής.
Οι διακεκριμένοι ομιλητές της ενότητας αυτής αναφέρθηκαν διεξοδικά στους νέους αλλά και ήδη υπάρχοντες αλλά μεταβαλλόμενους κινδύνους που καλείται να αντιμετωπίσει η ασφαλιστική αγορά σε τομείς όπως η κλιματική αλλαγή, το διαδίκτυο, η τεχνολογία, η διατροφή, οι μεταφορές κ.ά. Επιπλέον, ανέλυσαν τα τρία βασικά χαρακτηριστικά των αναδυόμενων των κινδύνων τα οποία η ασφαλιστική επιχείρηση οφείλει να λαμβάνει υπόψη στο στρατηγικό της σχεδιασμό : την αβεβαιότητα που επηρεάζει τη δυνατότητα της επιχείρησης να εκτιμήσει την πιθανότητα να επέλθει ο κίνδυνος, το εύρος και μέγεθος των επιπτώσεων που μπορεί να φέρει ο κίνδυνος και τέλος το ενδεχόμενο συστημικής επίδρασης.
Η δεύτερη ενότητα αφορούσε τις προκλήσεις της ασφαλιστικής αγοράς στην περίοδο χαμηλών ασφαλίστρων (Challenges in a soft market : affordability for clients, sustainability for insurers). Οι ομιλητές που συμμετείχαν ήταν οι κ.κ. Victoria Natar, Επόπτης, Διεύθυνση Εποπτείας Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων Κύπρου, Γιώργος Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Interamerican και Σπύρος Μαυρόγαλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Εθνική Ασφαλιστική. Συντονίστρια της ενότητας ήταν η κ. Μαργαρίτα Αντωνάκη, Γενική Διευθύντρια ΕΑΕΕ.
Κύριο θέμα της ενότητας αυτής είναι η πρόκληση που καθημερινά αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις στην τρέχουσα δύσκολη οικονομική περίοδο, πώς δηλαδή θα κατορθώσουν να συνδυάσουν με επιτυχία την προσφορά οικονομικά προσιτών ασφαλιστικών προγραμμάτων στους καταναλωτές με τη διασφάλιση της κερδοφορίας και της βιωσιμότητας της επιχείρησης. Σε περίοδο οικονομικής κρίσης και ιδιαίτερα σε μία μικρή αγορά όπως είναι η Ελληνική, ο ανταγωνισμός αυξάνεται με αποτέλεσμα να πέφτουν οι τιμές. Η πτώση των τιμών δε μπορεί να είναι ανεξέλεγκτη αλλά πρέπει να υπάρχουν όρια ώστε να προστατεύεται η βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση οι καταναλωτές. Προκειμένου οι επιχειρήσεις να διασφαλίσουν την κερδοφορία και τη βιωσιμότητά τους, θα πρέπει αναζητήσουν λύσεις μέσω μέτρων εσωτερικής αναδιάρθρωσης όπως με τη μείωση του λειτουργικού κόστους μέσω της χρήσης τεχνολογίας και άλλων μέτρων. Από την ενδιαφέρουσα συζήτηση και την ανταλλαγή απόψεων προέκυψε πως δεν υπάρχει μία μοναδική λύση, αλλά κάθε επιχείρηση διαμορφώνει την πολιτική της λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητές της. Καθοριστικός είναι ο ρόλος της εποπτείας, η οποία ελέγχει και αξιολογεί την χρηματοοικονομική κατάσταση των ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και η επικείμενη εφαρμογή του Solvency II που μέσω των υψηλών κεφαλαιακών απαιτήσεων και των αυστηρότατων κανόνων εταιρικής διακυβέρνησης που επιβάλλει στις εταιρίες διασφαλίζει τη φερέγγυα και χρηστή λειτουργία των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.
Μετά από το πρόβλημα που δημιουργήθηκε σε κάποια καταστήματα τραπεζών σχετικά με την καταβολή συντάξεων του ΟΑΕΕ ο οργανισμός προχώρησε στην εξής ανακοίνωση: «Ο ΟΑΕΕ ανακοινώνει ότι έχει καταβάλει εγκαίρως το σύνολο των απαιτούμενων υποχρεώσεών του για την καταβολή συντάξεων μηνός Οκτωβρίου.
Το όποιο πρόβλημα της ολιγόλεπτης καθυστέρησης στην παρουσίαση στο λογαριασμό των συνταξιούχων του ποσού της σύνταξης τους, έχει σχέση αποκλειστικά και μόνο με τον χρόνο πίστωσης του ποσού των συντάξεων από το Πιστωτικό Ίδρυμα και έχει αποκατασταθεί στα αμέσως επόμενα λεπτά, όπως μας διευκρινίστηκε σχετικά».
Προχωρά η διαδικασία για την πρόσληψη 900 επικουρικών ιατρών για το ΠΕΔΥ.
Την επίσημη πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πρόσληψη 900 επικουρικών ιατρών, οι οποίοι θα ενισχύσουν τις δομές του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (ΠΕΔΥ), ανακοίνωσε το Υπουργείο Υγείας.
Το τελευταίο διάστημα στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στην ασφαλιστική αγορά οι παράγοντες του κλάδου που συμμετείχαν μπόρεσαν να μιλήσουν, να αλλάξουν απόψεις και να συναντηθούν εκτός γραφείου με τους ανθρώπους που συνθέτουν τον κλάδο. Επίσης είχαν την ευκαιρία να ακούσουν κάποιες χρήσιμες, ουσιαστικές, παρεμβάσεις-ομιλίες είτε από ξένους είτε από έλληνες ομιλητές, λαμβάνοντας στοιχεία που μπορεί να συμβάλλουν στην εργασία τους.
Και για να συγκεκριμενοποιήσουμε: ήταν ο ΠΣΑΣ στο Ζάππειο όπου ξεκάθαρα αναδείχθηκε η ανάγκη να δοθεί «αέρας» στη διαμεσολάβηση και να απελευθερωθούν οι ασφαλιστές από τα δεσμά της γραφειοκρατίας. Ακολούθησε η εκδήλωση του Ελληνοβρετανικού Επιμελητηρίου όπου μίλησε εκπρόσωπος των Lloyds το μήνυμα ήταν σαφές: εξωστρέφεια και συνεργασία με ξένες αγορές.
Ειδικότερα, ο πρέσβης της Αγγλίας ο κύριος Τζον Κίτμερ ήταν ιδιαίτερα φιλικός και παροτρυντικός ως προς την ανάπτυξη επιχειρηματικών σχέσεων με την Αγγλία. Ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Ν. Δένδιας εστίασε στην ανάγκη να αποδοθούν στην αγορά και τους πολίτες οφέλη προερχόμενα από την σταθεροποίηση της οικονομίας. Ακόμα τόνισε πώς τα διμερή Επιμελητήρια μπορούν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αγοράς. Ο πρόεδρός του ΕλληνοΒρετανικού Επιμελητηρίου κ. Χάρης Οικονομόπουλος, αναφέρθηκε στην συλλογική προσπάθεια, και στις δυνατότητες της χώρας και της επιχειρηματικότητας να αναπτυχθούν απαλλαγμένες βέβαια από σκοπέλους και διαπιστωμένα εμπόδια του παρελθόντος (γραφειοκρατία, αντικίνητρα, κ.α).
Στην ίδια κατεύθυνση και κ. Νίκος Μακρόπουλος μέσα από την αναφορά του στους Lloyds ανέδειξε το πώς δημιουργείται το «Brand» , και πώς ενισχύεται μέσα από προσπάθεια και σταθερότητα. Αλλά και εκτός των επίσημων ομιλητών στις «στρογγυλές» συζητήσεις εκφραζόταν αισιοδοξία που μπορεί να ήταν συγκρατημένη αλλά ταυτόχρονα διακρινόταν από την επιμονή της προόδου και τη βεβαιότητα της καλύτερης ημέρας. Μια άλλη εκδήλωση ήταν αυτή της ΥΔΡΑΣ. Εκεί το αλλοδαπό στοιχείο επικράτησε. Η παρουσία των αντασφαλιστών αισθητή αφού σε σχέση με το παρελθόν είναι περισσότεροι και η αγωνία για το ποιος θα κυριαρχήσει μεγάλη.
Αντίθετα οι ασφαλιστές είχαν μειωμένη συμμετοχή καθώς έλειψαν κορυφαία στελέχη που άλλες χρονιές παρίστατο στην εκδήλωση. Επί της ουσίας στην Ύδρα αναδείχθηκε το μείζον πρόβλημα της αγοράς που είναι τα χαμηλά ασφάλιστρα στον κλάδο αυτοκινήτου. Ο συναγερμός σήμανε και για όσους δεν τον άκουσαν το πρόβλημα θα είναι μεγάλο. Το μήνυμα ήταν σαφές: αλλάξτε πολιτική τιμολόγησης διότι βάζετε σε κίνδυνο τις εταιρείες.
Στην Ύδρα συζητήθηκε και το θέμα των νέων κινδύνων αλλά μάλλον ήλθε σε δεύτερη μοίρα καθώς υφίστανται παλιοί κίνδυνοι που δε έχουν αντιμετωπιστεί όπως για παράδειγμα η μεγάλη για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, ιστορία των «ακάλυπτων» σεισμών. Εν κατακλείδι για τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται σαφώς και έχουν μεγάλη σημασία. Υπάρχουν βέβαια κάποιες προϋποθέσεις όπως: α) να συμμετάσχουν οι ασφαλιστές, β) όσοι παραβρίσκονται να είναι δεκτικοί και να ακούν (μη τους ψάχνουν για να αποτελέσουν ακροατήριο). Μπορεί οι συμπεριφορές αυτές να αποτελούν και τον καθρέφτη μιας αγοράς και να προσδιορίζουν το περίγραμμα της εικόνας της. Ίσως να ήταν έτσι κάποτε. Σήμερα είναι αλλιώς. Και οι εκδηλώσει είναι η αφετηρία ενός τρένου που αναχωρεί και θα το προλάβουν όσοι ακούσουν το σφύριγμα.
Webinar με θέμα «Τεχνικές εξεύρεσης και προσέγγισης πελατών» πραγματοποιούν το ΕΙΑΣ και το Insurancewebinars.gr στις 6 και 9 Οκτωβρίου. Εισηγητής του διαδικτυακού σεμιναρίου είναι ο κ. Ακριβόπουλος Κωνσταντίνος, Διευθυντής Εκπαίδευσης Δικτύου της ALLIANZ Ελλάδος.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει στους συμμετέχοντες να λειτουργούν με τον πλέον πελατοκεντρικό χαρακτήρα, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αγοράς μέσω αποτελεσματικής και πειθαρχημένης διαχείρισης μιας ποιοτικής έρευνας σε συνάρτηση με τον τρόπο ζωής και τις αγοραστικές τους αποφάσεις.
Σε ποιους απευθύνεται:
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Θεματολογία
Α’ μέρος:
Αρχές για την εξεύρεση των πελατών
Ομαδοποίηση και χαρακτηριστικά των επιχειρηματικά συναλλασσομένων
H κρίση με άλλα μάτια
Πηγές εξεύρεσης πελατών – Ομάδες πελατών – Κανάλια εξεύρεσης πελατών – Ειδικές αγορές
Μεταβαλλόμενες καταστάσεις δημιουργούν νέες ομάδες υποψηφίων
Η σκάλα της αναζήτησης
Οι κύκλοι γνωριμιών
Ανάπτυξη ομπρέλας υποψηφίων
Κέντρα επιρροής – Συστάσεις – Εξυπηρέτηση
Φιλοσοφία της Ανταλλαγής – Πώλησης
Β’ μέρος:
Έρευνες αναγκών σημερινών Πελατών – Διαφορετικοί Χαρακτήρες – Αναγνώριση Χαρακτήρων
10 νέες στρατηγικές και οι παγίδες
Ιεράρχηση των αναγκών
Αξιολόγηση υποψηφίων
Ο Τρόπος σκέψης του πελάτη σήμερα
Πραγματοποίηση μιας μελέτης τμηματοποίησης αγοράς πελατών
Αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία
Σπάζοντας το φράγμα της γραμματέως
Ποιες φράσεις αποφεύγουμε και ποιες χρησιμοποιούμε
Ανακαλύπτοντας το κέντρο επιρροής – Συστάσεις – Συστατικές Επιστολές
Το κόστος συμμετοχής ανά άτομο είναι 50€ (αφορά και τα 2 μέρη του webinar)
Περισσότερες πληροφορίες στο insurancewebinars.gr και στο eias.gr.
Webinar με θέμα «Τεχνικές εξεύρεσης και προσέγγισης πελατών» πραγματοποιούν το ΕΙΑΣ και το Insurancewebinars.gr στις 6 και 9 Οκτωβρίου. Εισηγητής του διαδικτυακού σεμιναρίου είναι ο κ. Ακριβόπουλος Κωνσταντίνος, Διευθυντής Εκπαίδευσης Δικτύου της ALLIANZ Ελλάδος.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει στους συμμετέχοντες να λειτουργούν με τον πλέον πελατοκεντρικό χαρακτήρα, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αγοράς μέσω αποτελεσματικής και πειθαρχημένης διαχείρισης μιας ποιοτικής έρευνας σε συνάρτηση με τον τρόπο ζωής και τις αγοραστικές τους αποφάσεις.
Σε ποιους απευθύνεται:
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Θεματολογία
Α’ μέρος:
Αρχές για την εξεύρεση των πελατών
Ομαδοποίηση και χαρακτηριστικά των επιχειρηματικά συναλλασσομένων
H κρίση με άλλα μάτια
Πηγές εξεύρεσης πελατών – Ομάδες πελατών – Κανάλια εξεύρεσης πελατών – Ειδικές αγορές
Μεταβαλλόμενες καταστάσεις δημιουργούν νέες ομάδες υποψηφίων
Η σκάλα της αναζήτησης
Οι κύκλοι γνωριμιών
Ανάπτυξη ομπρέλας υποψηφίων
Κέντρα επιρροής – Συστάσεις – Εξυπηρέτηση
Φιλοσοφία της Ανταλλαγής – Πώλησης
Β’ μέρος:
Έρευνες αναγκών σημερινών Πελατών – Διαφορετικοί Χαρακτήρες – Αναγνώριση Χαρακτήρων
10 νέες στρατηγικές και οι παγίδες
Ιεράρχηση των αναγκών
Αξιολόγηση υποψηφίων
Ο Τρόπος σκέψης του πελάτη σήμερα
Πραγματοποίηση μιας μελέτης τμηματοποίησης αγοράς πελατών
Αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία
Σπάζοντας το φράγμα της γραμματέως
Ποιες φράσεις αποφεύγουμε και ποιες χρησιμοποιούμε
Ανακαλύπτοντας το κέντρο επιρροής – Συστάσεις – Συστατικές Επιστολές
Το κόστος συμμετοχής ανά άτομο είναι 50€ (αφορά και τα 2 μέρη του webinar)
Περισσότερες πληροφορίες στο insurancewebinars.gr και στο eias.gr.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε cookies. Η συγκατάθεσή σας στη χρήση τους θα μας επιτρέψει να γνωρίσουμε καλύτερα τη συμπεριφορά πλοήγησης των επιεσκεπτών μας. Η μη συγκατάθεση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.