Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μία επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του νέου, 5ωρου σεμιναρίου του ΕΙΑΣ είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.
Το σεμινάριο έχει τίτλο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων − Customer Service Excellence» και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες θα είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader − Complaints Department, AIG Hellas, και η oικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader − Broker Services, AIG Hellas.
Η θεματολογία του σεμιναρίου χωρίζεται σε 3 μέρη:
εξυπηρέτηση πελατών
διαχείριση αιτιάσεων (σύμφωνα με την πράξη της εκτελεστικής επιτροπής 3/08.1.2013 της ΤτΕ)
interactive εμπειρία.
Το σεμινάριο απευθύνεται:
σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη ΔΣ, υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).
Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι τηνΤετάρτη 16 Μαρτίου 2016.
Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο ανέρχεται σε 70 ευρώ για τα μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80 ευρώ για τα μη μέλη. Για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα), το κόστος διαμορφώνονται σε 60 ευρώ για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70 ευρώ για τις εταιρείες μη μέλη.
Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μία επιχείρηση. Τι συμβαίνει όμως όταν κάτι δεν πάει καλά; Ο σκοπός του νέου, 5ωρου σεμιναρίου του ΕΙΑΣ είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τη θέση και τη σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μιας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, τον σωστό χειρισμό των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε great customer service.
Το σεμινάριο έχει τίτλο «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων − Customer Service Excellence» και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Εισηγήτριες θα είναι η οικονομολόγος και πολιτική επιστήμων Ελπίδα Λεπενιώτη, team leader − Complaints Department, AIG Hellas, και η oικονομολόγος Διονυσία Τσιμάρα, team leader − Broker Services, AIG Hellas.
Η θεματολογία του σεμιναρίου χωρίζεται σε 3 μέρη:
εξυπηρέτηση πελατών
διαχείριση αιτιάσεων (σύμφωνα με την πράξη της εκτελεστικής επιτροπής 3/08.1.2013 της ΤτΕ)
interactive εμπειρία.
Το σεμινάριο απευθύνεται:
σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη ΔΣ, υπεύθυνους κανονιστικού ελέγχου, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό και εξωτερικό).
Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι τηνΤετάρτη 16 Μαρτίου 2016.
Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο ανέρχεται σε 70 ευρώ για τα μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80 ευρώ για τα μη μέλη. Για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα), το κόστος διαμορφώνονται σε 60 ευρώ για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70 ευρώ για τις εταιρείες μη μέλη.
Στη συμβολή της ιδιωτικής ασφάλισης στην κοινωνία και την οικονομία αναφέρθηκε ο Α. Σαρρηγεωργίου από το βήμα της εκδήλωσης «Ασφαλιστική αγορά: Μοχλός ανάπτυξης» της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος. Όπως τόνισε, η ιδιωτική ασφάλιση δεν ούτε ταμπού ούτε αμαρτία, και πρέπει να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες που προσφέρει.
Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρευρέθησαν περισσότεροι από 500 προσκεκλημένοι, εκπρόσωποι της πολιτικής, κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας, της Εκκλησίας, της εποπτικής αρχής, των ΜΜΕ και του ασφαλιστικού Τύπου, φορέων της ασφαλιστικής αγοράς, του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών και άλλων οργανώσεων.
Στην τοποθέτησή του ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου εστίασε σε 4 βασικά ζητήματα που αγγίζουν τη σχέση κράτους και ιδιωτικής ασφάλισης: τις συντάξεις, την υγεία, τα ανασφάλιστα οχήματα και τις φυσικές καταστροφές, περιγράφοντας πώς τα αντιμετωπίζουν οι άλλες χώρες και τι ισχύει στην Ελλάδα.
«Η ιδιωτική ασφαλιστική αγορά και στην Ελλάδα δεν είναι ούτε αμαρτία ούτε ταμπού. Δεν ανταγωνίζεται το Κράτος. Αντίθετα, το συμπληρώνει και το χρηματοδοτεί. Προσφέρουμε στο κοινωνικό σύνολο ως αγορά με περίπου 3 δισ. ετησίως σε αποζημιώσεις, 12 δισ. σε επενδύσεις, 500 εκατ. σε φόρους και 25.000 θέσεις εργασίας. Γιατί, όμως, να περιοριζόμαστε σε αυτά όταν μπορούμε πολύ περισσότερα, ποιοτικά και ποσοτικά, εφόσον λυθούν τα προβλήματα και προχωρήσουν τα θέματα; Η ασφαλιστική αγορά είναι αποδεδειγμένα μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας διεθνώς, πρέπει όμως να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητές της. Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό, οι επιτυχημένες προσπάθειες των άλλων κρατών μπορούν να αποτελέσουν παραδείγματα προς μίμηση, εφόσον προσαρμοστούν στα ελληνικά δεδομένα», κατέληξε ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ.
O αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης υπογράμμισε πως η ιδιωτική ασφάλιση λειτουργεί συμπληρωματικά προς την κοινωνική ασφάλιση και πρόνοια. «Για την Κυβέρνησή μας, είναι πάντοτε στόχος η διεύρυνση του πλαισίου κοινωνικής προστασίας μέσα από τις δημόσιες δομές. Ταυτόχρονα δεν ξεχνάμε ότι ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης συμβάλλει καθοριστικά στην κοινωνία και στην οικονομία, μέσω των αποζημιώσεων σε ασφαλισμένους, των φόρων που καταβάλλει ο κλάδος προς το δημόσιο, της απασχόλησης χιλιάδων εργαζομένων κλπ.», τόνισε. Επιπλέον, ανέφερε πως στόχος της Κυβέρνησης είναι να φέρει σε διαβούλευση σειρά προτάσεων για την καλύτερη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς.
Ο αντιπρόεδρος της Νέας ΔημοκρατίαςΚωστής Χατζηδάκης τόνισε πως μέσα στο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις κατόρθωσαν να σταθούν όρθιες και να παραμείνουν προσηλωμένες στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Το γεγονός ότι αντιμετωπίζουν ικανοποιητικά την ύφεση ενώ καλούνται παράλληλα να προσαρμοστούν στις αυξημένες απαιτήσεις του νέου ευρωπαϊκού πλαισίου φερεγγυότητας (Solvency II) καθιστά το επίτευγμά τους επιπλέον αξιοθαύμαστο. Έτσι, παρά τις δυσκολίες, η ασφαλιστική αγορά παραμένει σήμερα ένας ισχυρός πυλώνας της ελληνικής οικονομίας, παρέχοντας χιλιάδες θέσεις εργασίας και δισεκατομμύρια ευρώ επενδύσεων. Σε σχέση με το Ασφαλιστικό, ο κ. Χατζηδάκης επισήμανε: «Οφείλουμε να μελετήσουμε προσεκτικά την εφαρμογή του προαιρετικού πυλώνα ιδιωτικής ασφάλισης στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες και να καταθέσουμε τεκμηριωμένες προτάσεις πολιτικής, προσαρμοσμένες στην ελληνική πραγματικότητα».
Γιάννης Στουρνάρας, διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος
Ακολούθησε ο Γιάννης Στουρνάρας, διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), ο οποίος επικεντρώθηκε κατά την ομιλία του στο νέο ευρωπαϊκό πλαίσιο για τον ασφαλιστικό κλάδο Solvency II. Όπως είπε, η Φερεγγυότητα ΙΙ εξασφαλίζει μεγαλύτερη προστασία στους ασφαλισμένους σε μια ενιαία, ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά, όμως οι πρωτοβουλίες και οι παρεμβάσεις για την ενιαία ασφαλιστική αγορά στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν τελειώνουν με τη Φερεγγυότητα ΙΙ, καθώς σύντομα θα τεθούν σε ισχύ δύο ακόμη νομοθετικά κείμενα που έχουν στόχο την πλήρη και σαφή πληροφόρηση των ασφαλισμένων από τις εταιρείες και από τα δίκτυα διανομής ασφαλιστικών προϊόντων. Σκοπός όλων των αλλαγών είναι η ενίσχυση της αξιοπιστίας της ασφαλιστικής αγοράς και η περαιτέρω ανάπτυξή της, σε όφελος των καταναλωτών αλλά και των επιχειρήσεων. «Οι υποχρεώσεις είναι πολλές και η συμμόρφωση στα νέα δεδομένα είναι έργο απαιτητικό και καθόλου εύκολο. Και η Τράπεζα της Ελλάδος είναι εδώ, με επίγνωση του ρόλου αλλά και της ευθύνης της, ώστε να κάνει ό,τι απαιτείται για την καλύτερη και ταχύτερη δυνατή προσαρμογή και ομαλή μετάβαση του κλάδου ιδιωτικής ασφάλισης στο καινούριο πλαίσιο», κατέληξε ο κ. Στουρνάρας.
Η εκδήλωση έκλεισε με την τιμητική βράβευση της Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Ο Σπύρος Μαυρόγαλος, γενικός γραμματέας της ΕΑΕΕ, αναφέρθηκε στο εκτενέστατο κοινωνικό έργο της Αρχιεπισκοπής, που παρέχει ανακούφιση σε συνανθρώπους μας οι οποίοι βιώνουν συνθήκες φτώχειας, οικονομικού-κοινωνικού αποκλεισμού και ανασφάλειας. Την τιμητική πλακέτα την παρέδωσε ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ στον πρωτοπρεσβύτερο Βασίλειο Χαβάτζα, εκπρόσωπο του αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμου.
Συντονίστρια της εκδήλωσης ήταν γενική διευθύντρια της ΕΑΕΕ Μαργαρίτα Αντωνάκη.
Η καθυστέρηση στην υλοποίηση του project της παραχώρησης του χαρτοφυλακίου Ζωής της International στην Εθνική Ασφαλιστική έχει δημιουργήσει σημαντικές απώλειες σε συμβόλαια καθώς πολλοί στρέφουν τους πελάτες τους σε συμβόλαια άλλων εταιρειών. Το σενάριο αυτό θέλουν να αποφύγουν πάσει θυσία στην International Life και θεωρούν -δικαίως- ότι αρκετοί βολιδοσκοπούν και λεηλατούν την εταιρεία. Η International Life και τα στελέχη της ήθελαν με κάθε τρόπο να κλείσει το θέμα μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.
Τελικά φαίνεται ότι η απόφαση θα εξαρτηθεί κυρίως από τα κεφάλαια που θα χρειαστεί η Εθνική Ασφαλιστική για να καλύψει τα υπάρχοντα συμβόλαια. Εάν τα κεφάλαια αυτά ξεπερνούν την παρούσα αξία των συμβολαίων τότε ίσως η συμφωνία να μην ολοκληρωθεί και ο Επίτροπος να αναζητήσει άλλη εταιρεία.
Σε ότι αφορά τον μητρικό όμιλο υπάρχει μία άτυπη συγκατάβαση (“πράσινο φως”) προς την Εθνική Ασφαλιστική να προχωρήσει εάν και εφ’ όσον η συμφωνία αυτή εξυπηρετεί τα συμφέροντά της. Τα τελευταία δημοσιεύματα περί ολοκλήρωσης της συμφωνίας έχουν ως μόνο στόχο να απομακρύνουν όσους θέλουν να πάρουν μέσω τρίτων (διαμεσολάβησης) συμβόλαια μέσα από την αγορά. Eύλογα η International θέλει να προστατέψει τα περιουσιακά της στοιχεία , τα Assets της.
Γενική Συνέλευση ΕΑΕΕ
– Η χαμηλότερη σε ένταση και παλμό Γενική Συνέλευση της ΕΑΕΕ των τελευταίων ετών ήταν κατά κοινή ομολογία η εκδήλωση της 22ας Φεβρουαρίου. Λίγες κουβέντες και πολύ προβληματισμός στα παρασκήνια. Ακόμη και στελέχη εταιρειών που έχουν αυξήσει την παραγωγή και έχουν βελτιώσει τα τεχνικά τους αποτελέσματα είναι εξαιρετικά προβληματισμένα για το μέλλον της αγοράς μέσα σε μία οικονομία που βουλιάζει. Οι τελευταίες τους ελπίδες είναι να προχωρήσει η αξιολόγηση άμεσα ώστε να ξεσκαλώσουν οι επιχειρηματικές κινήσεις.
Κόλαφος για την κυβέρνηση η απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την οποία οι περικοπές σε μισθούς και συντάξεις ιατρών του ΕΣΥ που πραγματοποιήθηκαν από 1η Αυγούστου 2013 (Ν. 4093/12) κρίνονται αντισυνταγματικές.
Η απόφαση αυτή φέρεται να είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, καθώς αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες αντίστοιχες αποφάσεις για άλλους συνταξιούχους και υπαλλήλους των «ειδικών μισθολογίων».
Ειδικότερα, όπως αναφέρει η εφημερίδα το «Έθνος», η Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου δικαιώνει συνταξιούχο ιατρό, κρίνοντας ως αντισυνταγματικές τις διατάξεις του εν λόγω νόμου «με τις οποίες μειώθηκαν οι αποδοχές των εν ενεργεία ιατρών του ΕΣΥ και κατ’ επέκταση οι συντάξιμες αποδοχές και οι συντάξεις των συνταξιούχων ιατρών του ΕΣΥ και μάλιστα αναδρομικά από 1/8/12». Ακόμη, δέχεται πως πρόκειται για παραβίαση των περιουσιακών δικαιωμάτων, ενώ το ζήτημα παραπέμφθηκε σε ειδικό τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που θα προσδιορίσει το ύψος των αναδρομικών που οφείλονται στη συνταξιούχο γιατρό. Παράλληλα και η σύνταξή της θα επιστρέψει στα επίπεδα του 2012.
Εν τω μεταξύ, εκτιμάται ότι αντισυνταγματική θα κριθεί και η ειδική εισφορά αλληλεγγύης, ενώ η σκυτάλη περνάει και στο ΣτΕ, όπου θα συζητηθούν οι προσφυγές γιατρών (όπως και καθηγητών του ΤΕΙ) και επίσης εκκρεμεί το θέμα της μισθολογικής περικοπής για χιλιάδες ιατρούς του ΕΣΥ.
Μια πρόγευση για τον τρόπο εφαρμογής της ιατροφαρμακευτικής κάλυψης των ανασφάλιστων πολιτών αλλά και των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού δίνει ο γ.γ. Δημόσιας Υγείας, ενόψει της έκδοσης της Υπουργικής Απόφασης (ΥΑ) που θα ορίζει τις λεπτομέρειες υλοποίησης της νέας ρύθμισης.
Το «κλειδί» για την πρόσβαση στο σύστημα υγείας, όπως εξήγησε ο Γιάννης Μπασκόζος μιλώντας στο Κόκκινο Πάτρας 107,7, θα είναι o ΑΜΚΑ. Βάσει αυτού 2,5 εκατομμύρια ανασφάλιστοι θα έχουν πλήρη νοσηλευτική, διαγνωστική και φαρμακευτική κάλυψη, τόσο σε δομές του ΕΣΥ όσο και σε δομές του ΠΕΔΥ. Μάλιστα, θα μπορούν να κάνουν χρήση των τηλεφωνικών ραντεβού για δωρεάν εξέταση ή συνταγογράφηση, στους συμβεβλημένους γιατρούς του ΠΕΔΥ, στο πλαίσιο των δωρεάν επισκέψεων που προβλέπονται για τους ασφαλισμένους.
Το νέο στοιχείο εδώ αφορά την ειδική μέριμνα που θα υπάρχει για τους ανασφάλιστους πολίτες οι οποίοι βρίσκονται κάτω κι από το επίσημο όριο της φτώχειας. Πιο συγκεκριμένα, όσοι εξ αυτών έχουν ετήσιο εισόδημα κάτω από 6.000 ευρώ θα μπορούν να παίρνουν τα φάρμακά τους εντελώς δωρεάν, χωρίς δηλαδή να πληρώνουν καμία συμμετοχή στο φαρμακείο. Αυτή η προσθήκη αποτελεί στην ουσία προσπάθεια της Αριστοτέλους να αμβλύνει τις εντυπώσεις για την κριτική που της ασκείται αναφορικά με το μέτρο, το οποίο στην πραγματικότητα δεν διασφαλίζει ελεύθερη πρόσβαση στο σύστημα, αλλά εξισώνει τις παροχές μεταξύ ασφαλισμένων κι ανασφάλιστων (εδώ).
Μια άλλη προσθήκη αφορά την αξιοποίηση, κάτω από προϋποθέσεις, του ανθρώπινου δυναμικού του ιδιωτικού τομέα για την κάλυψη των ανασφάλιστων πολιτών. Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο γ.γ. Δημόσιας Υγείας, σε απομακρυσμένες περιοχές που δεν υπάρχουν δημόσιες δομές υγείας, εφόσον απαιτείται, οι ασθενείς θα εξετάζονται από ιδιώτες γιατρούς.
Ανάλογη περίθαλψη, σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση, προβλέπεται να έχουν και οι μετανάστες-πρόσφυγες μόλις ξεπεραστεί το πρακτικό εμπόδιο της απουσίας ΑΜΚΑ.
Για όλα τα προαναφερόμενα, ωστόσο, ο ακριβής τρόπος αλλά και ο χρόνος υλοποίησης παραμένει ασαφής, ενώ ζητούμενο συνεχίζει να αποτελεί και η πηγή χρηματοδότησης του μέτρου.
Γ. Μπασκόζος: «Φέτος πάμε μπροστά»
«Είμαστε υπερήφανοι που αυτή η νομοθετική πρωτοβουλία έγινε πραγματικότητα, παρά το γεγονός ότι κάποιοι θέλησαν να την υπονομεύσουν και να το υποτιμήσουν», δήλωσε σχετικά ο Γ. Μπασκόζος, τονίζοντας πως αν η ΝΔ είχε ήδη εξασφαλίσει την πλήρη κάλυψη των ανασφάλιστων και των αναξιοπαθούντων δεν θα υπήρχαν οι ουρές στα κοινωνικά ιατρεία και οι ειδοποιήσεις της εφορίας για χρέη από νοσοκομειακή περίθαλψη.
Ο ίδιος υπογράμμισε, ωστόσο, πως αν το σύστημα δεν στηριχθεί υπάρχει κίνδυνος να καταρρεύσει. «Φέτος είναι μια χρονιά που δεν πάμε πίσω σε χρηματοδότηση και προσωπικό, όπως τα προηγούμενα χρόνια. Πάμε μπροστά. Είναι σε πλήρη επίγνωση της Κυβέρνησης ότι για να εφαρμοστούν όλα αυτά πρέπει να σταθούν στα πόδια τους οι Δημόσιες Δομές Υγείας», είπε χαρακτηριστικά.
Αναφορικά, τέλος, με τη σφοδρή κριτική που ασκείται στην Κυβέρνηση για τη μεταφορά ευθυνών της Πολιτείας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, ο Γενικός υπογράμμισε: «Μας είχαν ζητήσει τοπικοί άρχοντες να τους δίδεται η δυνατότητα, όχι η υποχρέωση, να δώσουν κάποια παραπάνω πράγματα προκειμένου να πάει στην περιοχή τους κάποιος γιατρός που δεν θα πήγαινε υπό άλλες συνθήκες. Π.χ., να του διασφαλίσουν το σπίτι ή τη διατροφή του με κάποιο τρόπο. Αν θέλει κάποια δημοτική Αρχή, και θέλουν κάποιες, αυτό μπορούν τώρα να το κάνουν. Εμείς τον μισθό που ορίζεται και τις συνθήκες δουλειάς που ορίζονται από τους νόμους τα διασφαλίζουμε ως Υπουργείο».
Καθήκοντα γενικού διευθυντή της Groupama Ασφαλιστικής αναλαμβάνει ο Χρήστος Κάτσιος, μετά την απόφαση της αρμόδιας επιτροπής της Groupama S.A. από τις αρχές Απριλίου.
Ο μέχρι πρότινος εμπορικός διευθυντής της εταιρείας παίρνει την σκυτάλη από τον Bertrand Woirhaye, ο οποίος κλήθηκε από τη Groupama S.A. να αναλάβει τη γενική διεύθυνση της ουγγρικής θυγατρικής του ομίλου από τις αρχές Απριλίου. Ο κ. Woirhaye, που κατείχε τη θέση του γενικού διευθυντή από το 2007, με πολυετή εμπειρία στον χώρο, κατέγραψε μια άκρως επιτυχημένη πορεία στην Ελλάδα, με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα, σημειώνει η εταιρεία. Η νέα διευθυντική ομάδα θα συμπληρωθεί με τον Laurent Thuillier, μέλος της Direction Internationale του ομίλου.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η τοποθέτηση του κ. Κάτσιου σε μια τόσο υπεύθυνη και νευραλγική θέση είναι συνέπεια τόσο της πολυετούς εμπειρίας του στον ασφαλιστικό τομέα σε Ελλάδα και εξωτερικό, όσο και των πολύ θετικών αποτελεσμάτων που έχει σημειώσει ως επικεφαλής του εμπορικού τμήματος. Θέση που κατείχε από το 2009 στην Groupama Ασφαλιστική, την ελληνική θυγατρική του ομίλου Groupama, ενώ από το 2015 επιπρόσθετα είχε την ευθύνη της οργάνωσης και των διαδικασιών της εταιρείας.
Ο νέος γενικός διευθυντής γεννήθηκε το 1966 στην Αθήνα. Οι σπουδές του περιλαμβάνουν αεροναυπηγική (Kingston University), διοίκηση επιχειρήσεων (MBA − Stirling University) και marketing υπηρεσιών (Master − TIAS Business School).
Στην ασφαλιστική αγορά δραστηριοποιείται από το 1999, αναλαμβάνοντας διάφορες διευθυντικές αρμοδιότητες, η δε εμπειρία του καλύπτει τομείς όπως εκπαίδευση, marketing, ανάπτυξη προϊόντων, οργάνωση call center, επικοινωνία αλλά και ανάπτυξη και διοίκηση δικτύων στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.
Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ με την ΚΥΑ που ενεργοποιεί την Επιτροπή Διαπραγμάτευσης του ΕΟΠΥΥ ορίζοντας τα μέλη της, τα οποία θα έχουν διετή θητεία (δείτε το ΦΕΚ παρακάτω).
Τα μέλη της Επιτροπής είναι οι:
Δημήτρης Γεωργακέλος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά, Πρόεδρος, με αναπληρώτρια τη Μέλανι Ντόιτς, Επίκουρη Καθηγήτρια Παθολογίας − Ηπατολογίας στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Ιπποκράτειο»
Δήμητρης Πανταζής, Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας (Ι.Φ.Ε.Τ.), με ανα− πληρωτή τον Ηλία Γιαννόγλου, Φαρμακοποιό −Αντιπρόεδρο του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (Ε.Ο.Φ.).
Γεώργιος-Φίλιππος Ταραντίλης, Οικονομολόγος Υγείας, με αναπληρωτή τον Θεόδωρο Ρούπα, Οικονομικό Διευθυντή του Περιφερειακού Γενικού Νοσοκομείου − Μαιευτηρίου «Έλενα Βενιζέλου»
Παναγιώτα Λίτσα, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Φαρμάκου του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., με αναπληρώτρια την Χαρίκλεια Κάνη , Προϊσταμένη του Τμήματος Σχεδιασμού και Παρακολούθησης Χορήγησης Φαρμάκων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
Αντωνία Γιαννάκου, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Συμβάσεων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., με αναπληρωτή τον Νικόλαο Κικίλια, Προϊστάμενο του Τμήματος Διαπραγμάτευσης Συμβάσεων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
Κωνσταντίνος Μπαρούς, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., με αναπληρώτρια την Ευαγγελία Ταμπάκη, Προϊσταμένη του Τμήματος Προϋπολογισμού του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
Κλεόβουλος Αλεξιάδης, Οικονομολόγος − Μέλος Δ.Σ. Ε.Ο.Π.Υ.Υ., με αναπληρωτή τον Ξενοφώντα Θειακό, Φαρμακοποιό − Διευθυντή Φαρμακείο του Γενικού Νοσοκομείου Νοσημάτων θώρακος «Η Σωτηρία»
Χάρης Παπαδάκης, Οικονομολόγος, με αναπληρωτή τον Στερνο Πόραβο, Οικονομολόγο
Ελένη Μανίτσα, Διοίκηση Επιχειρήσεων, με αναπληρώτρια την Ειρήνη Βαλσάμη, Βιολόγο
Όπως έγραψε το Virus (εδώ), στην Επιτροπή Διαπραγμάτευσης δεν συμμετέχει εκπρόσωπος Συλλόγων Ασθενών, επιλογή που αρκετοί κρίνουν ως εσφαλμένη, καθώς απουσιάζει η ματιά των ανθρώπων που λαμβάνουν τη θεραπεία, από την αξιολόγηση της, έστω και αν το έργο της Επιτροπής σχετίζεται αποκλειστικά με το κομμάτι της τιμής.
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε, για 4η συνεχόμενη χρονιά, την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016 στο Ίδρυμα Ευγενίδου η εκπαιδευτική ημερίδα «Lead your Team to Success», που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων σε συνεργασία με την Gama Hellas.
Στην ημερίδα έδωσαν το παρών 250 συντονιστές και διοικητικά στελέχη πωλήσεων, καταγράφοντας νέο ρεκόρ συμμετοχής, ενώ βασικός εισηγητής ήταν ο διακεκριμένος M. Rooney της Gama International. Συμμετείχαν επίσης 16 συντονιστές από την Κύπρο, με επικεφαλής τον Ζ. Τζερμνιά.
Ι. Τοζακίδης
Την εκδήλωση άνοιξε ο γενικός γραμματέας του ΠΣΣΑΣ και μέλος του board της Gama Hellas Ι. Τοζακίδης, προσφωνώντας τους επίσημους καλεσμένους και καλώντας για χαιρετισμό τους κ.κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου, πρόεδρο ΕΕΑ, Ι. Καντώρο, γενικό διευθυντή ασφαλιστικών εργασιών, πωλήσεων και marketing ομίλου Interamerican και Ζ. Τζερμνιά, διευθυντή πωλήσεων Eurolife Ltd.
Στην συνέχεια τον λόγο έλαβε ο πρόεδρος του ΠΣΣΑΣ και μέλος του board της Gama Hellas Δ. Γαβαλάκης, ο οποίος στην εισήγησή του με θέμα «Ευγνωμοσύνη» παρουσίασε την αξία της έννοιας όχι μόνο ως ανθρώπινης αρετής, αλλά και ως μοχλού επιτυχίας στη δουλειά του συντονιστή. Εξέφρασε επίσης την ευγνωμοσύνη του σε όλους όσοι έχουν όλα αυτά τα χρόνια βοηθήσει την ανάπτυξη του συνδέσμου και της Gama Hellas, προλογίζοντας με ιδιαίτερη αναφορά τον πρόεδρό της Κ. Πεφάνιο.
Ο κ. Πεφάνιος στην ομιλία του με τίτλο «Meet the Future» παρουσίασε τη διαδρομή ίδρυσης της Gama Hellas αλλά και τις μέχρι σήμερα πρωτοβουλίες του παραρτήματος και του ΠΣΣΑΣ, τονίζοντας την ιδιαίτερη αξία της Gama International. Στην εισήγησή του ξεχώρισε επίσης η αλληγορική αναφορά στην αξία τήρησης των βασικών αρχών του management στις καθημερινές εργασίες του manager. Στη συνέχεια προλόγισε τόσο τη CEO της GAMA International B. Godsman όσο και τον εισηγητή M. Rooney, με ένα ξεχωριστό video για την καριέρα του και τη βράβευσή του στο Hall of Fame του οργανισμού.
Η B. Godsman, με την ομιλία της «Breakthrough Leadership Change with GAMA», ανέπτυξε τον σκοπό και τη φιλοσοφία της Gama παρουσιάζοντας για πρώτη φορά το εισαγωγικό video του προγράμματος LAMP 2016. Στην συνέχεια, στο κύριο μέρος της ομιλίας της, ανέπτυξε μεθόδους και ιδέες που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο manager ώστε να βγάλει τον καλύτερο εαυτό των συνεργατών του, και κατέληξε σε έναν κατάλογο 17 δύσκολων ενεργειών στις οποίες πρέπει οπωσδήποτε να προβεί ο σύγχρονος manager για να είναι μεγάλος ηγέτης.
M. Rooney
Στην ομιλία του με τίτλο «43 Years in 43 Minutes (or More)», ο Μ. Rooney ανέπτυξε τις μεθόδους με τις οποίες κατάφερε να επιτύχει εξαιρετικά αποτελέσματα στα 43 χρόνια της μέχρι σήμερα πορείας του. Οι βασικές αρχές του management, η χρήση της τεχνολογίας και η προσαρμογή της στην καθημερινότητα, η σωστή διαχείριση του χρόνου αλλά και η επένδυση στην εκπαίδευση με την υποστήριξη νέων μεθόδων ήταν μερικά από τα βασικά θέματα που αναπτύχθηκαν στην ομιλία του. O ίδιος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης υπέγραψε και μοίρασε στους συμμετέχοντες αντίτυπα του βιβλίου «The Power of Coaching», το οποίο έχει συγγράψει μαζί με άλλους εισηγητές της Gama.
Εξαιρετικό ενδιαφέρον προκάλεσαν και οι εισηγήσεις των δύο βραβευμένων Ελληνίδων συντονιστριών, οι οποίες διαθέτουν αξιόλογη εμπειρία συμμετοχής στα συνέδρια της Gama International, καθώς και η εισήγηση του καθηγητή επιχειρησιακής στρατηγικής και πολιτικής Γ. Πολλάλη.
Συγκεκριμένα, η Λ. Πιτόγλου ανέπτυξε το θέμα «The Secret Within your Team», παρουσιάζοντας τα μυστικά που οδήγησαν σε επιτυχία την ομάδα της. Ανέλυσε επίσης τις αρχές και τις καθημερινές πρακτικές που χρησιμοποιεί και περιέγραψε με γλαφυρότητα τι πρέπει να προσέξει μια γυναίκα manager.
Στη συνέχεια ο καθηγητής Γ. Πολλάλης μίλησε για τη διαχείριση σε περίοδο κρίσης και ταυτόχρονα προέτρεψε τα στελέχη να μην αφήσουν αυτή την κρίση να πάει χαμένη, αναλύοντας τομείς όπου παρουσιάζονται ευκαιρίες.
Οι εισηγήσεις ολοκληρώθηκαν με εκείνη της Φ. Θωμοπούλου, «Αποτελεσματικό Agency Management σε εποχές κρίσης», η οποία παρουσίασε τρόπους στελέχωσης μέσω της τοπικής αγοράς, πελατών και συνεργατών της, και προσφέρθηκε να μοιραστεί με όποιον συνάδελφο θα ήθελε τις εμπειρίες και τις τεχνικές της − μια διαδικασία βοηθητική για όλους, όπως είπε η ίδια.
Αμέσως μετά το τέλος της ομιλίας του M. Rooney, η E. Λαμπαδιάρη, μέλος του board της Gama Hellas, παρουσίασε αναλυτικά τα οφέλη που μπορεί να έχει κανείς ως μέλος του οργανισμού, καθώς και την ξεχωριστή εμπειρία της συμμετοχής στα LAMP που διοργανώνει η GAMA International κάθε χρόνο σε διαφορετική πόλη της Αμερικής, παρακινώντας τους συμμετέχοντες για την εγγραφή τους στον ειδικό χώρο που λειτουργούσε στην είσοδο της αίθουσας.
Χορηγοί και υποστηρικτές της ημερίδας ήταν οι εταιρείες Interamerican, NN (μεγάλοι χορηγοί), Εθνική, Eurolife, International Life (χορηγοί), ΑΤΕ Ασφαλιστική, AIG, Eurolife, Metlife (υποστηρικές) και Ευρωπαϊκή Πίστη (print sponsor).
«Η ανταλλαγή πρακτικών, εμπειριών και απόψεων μεταξύ των ανθρώπων που επιτελούν το έργο του συντονιστή αποτελεί βασικό μέλημα του συνδέσμου μας αλλά και της Gama Hellas, και για αυτό θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο να σχεδιάζουμε αντίστοιχες πρωτοβουλίες για το μέλλον» καταλήγει στη σχετική ανακοίνωσή του ο ΠΣΣΑΣ.
Χωρίς ιδιαίτερη έκπληξη παρακολούθησε ο δημοσιογραφικός κόσμος την αποκάλυψη της ύπαρξης κυκλώματος εκδοτών και δημοσιογράφων, που φέρονται να λυμαίνονταν εταιρείες και πρόσωπα με σκοπό να προσποριστούν οφέλη για τους ίδιους, είτε απευθείας σε παράνομες χρηματικές αμοιβές είτε μέσω της προσέλκυσης διαφημιστικών προγραμμάτων στα μέσα τους.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από τις αστυνομικές αρχές συνελήφθησαν ο Π. Μαυρίκος, εκδότης εφημερίδας και δύο δημοσιογράφοι, ο Τ. Μουσσάς . και ο Χ. Φράγκου. (αρθρογράφος στη sofokleousin), οι οποίοι φέρονται να προέβαιναν σε εκβιασμούς εις βάρος επιχειρηματιών, τραπεζών και δημοσίων οργανισμών.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στοιχεία και για άλλους ανθρώπους του δημοσιογραφικού χώρου έχει καταγράψει ο υπερκοριός της αστυνομίας, που τώρα ερευνά και την πιθανή εμπλοκή δημοσιογράφου που διαχειρίζεται ιντερνετικό σταθμό και ιστοσελίδα.
Μήπως αυτές οι ανακοινώσεις θυμίζουν κάτι και στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ του ασφαλιστικού χώρου; Μήπως ορισμένοι παλαιότεροι και σημερινοί εκδότες – δημοσιογράφοι χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα, έτσι ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε μεγάλα διαφημιστικά προγράμματα ή να αποκλείσουν τους ανταγωνιστές τους από αυτά;
Σίγουρα αυτό που ελπίζουν όσοι ακολουθούν πολιτικές που τιμούν τη δημοσιογραφία είναι να μπει το «μαχαίρι στο κόκαλο» για όποιον – εκδότη ή δημοσιογράφο – ακολουθεί αθέμιτες πρακτικές εις βάρος οποιουδήποτε κλάδου.
Ελπίζω ότι μετά από αυτή την εξέλιξη θα βρουν το θάρρος οι εκβιαζόμενες εταιρείες και στελέχη της αγοράς να καταγγείλουν αυτές τις πρακτικές… για να ξεχωρίσει κάποια στιγμή «η ήρα από το σιτάρι».
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε cookies. Η συγκατάθεσή σας στη χρήση τους θα μας επιτρέψει να γνωρίσουμε καλύτερα τη συμπεριφορά πλοήγησης των επιεσκεπτών μας. Η μη συγκατάθεση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.