back to top
37 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1746

Munich Re: Αποχωρεί ο N. Bomhard και αναλαμβάνει CEO o J. Wenning

0

Αλλαγών συνέχεια στα κορυφαία κλιμάκια κορυφαίων ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών εταιρειών. Μετά την Zurich Insurance (όπου τη θέση του Martin Senn ανέλαβε ο μέχρι πρότινος επικεφαλής της Generali Mario Greco), την Swiss Re (όπου προ ολίγων ημερών ανακοινώθηκε ότι ο διευθύνων σύμβουλος Michel Lies συνταξιοδοτείται και αντικαθίσταται την 1η Ιουλίου από τον Christian Mumenthaler), σειρά πήρε η Munich Re: Ο διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης αντασφαλιστικής εταιρείας του κόσμου Nikolaus von Bomhard, που βρισκόταν στα ηνία της από το 2004, ανακοίνωσε ότι με δική του πρωτοβουλία παραιτείται από τη θέση του CEO.

Αντικαταστάτης του θα είναι o Joachim Wenning, μέχρι πρότινος επικεφαλής για τις διεθνείς αντασφαλιστικές δραστηριότητες της Munich Re στον κλάδο ζωής, έχοντας παράλληλα και την εποπτεία των Διευθύνσεων Ανθρώπινου Δυναμικού και Εργασιακών Σχέσεων. Η αλλαγή φρουράς θα λάβει χώρα στις 26 Απριλίου 2017, κατά την ετήσια ΓΣ της Munich Re για το επόμενο έτος.

Ο Wenning αναλαμβάνει καθήκοντα σε μια περίοδο κατά την οποία οι τιμές των αντασφαλίστρων έχουν κινηθεί πτωτικά κατά τα 8 από τα τελευταία 10 χρόνια, σύμφωνα με τον δείκτη World Property Catastrophe Rate on Line της Guy Carpenter.  Αν και οι ζημίες από φυσικές καταστροφές ήταν το 2015 οι χαμηλότερες από το 2009, εντούτοις τα κέρδη των αντασφαλιστικών ομίλων δέχονται πιέσεις από τα εξαιρετικά χαμηλά επιτόκια.

Υπό την ηγεσία του  αριστοκρατικής καταγωγής von Bomhard, διδάκτορα νομικής, ο οποίος είχε το παρατσούκλι “Ο Αγνωστος” όταν ανέλαβε τα ηνία της Munich Re, ο γερμανικός αντασφαλιστικός κολοσσός κατόρθωσε να ξεπεράσει τον αντίκτυπο τόσο των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου 2001 όσο και της χρηματοοικονομικής κρίσης του 2008-2009 και να επιστρέψει σε τροχιά βιώσιμης κερδοφορίας.

Οσον αφορά το “παζλ” της διαδοχής του Greco στην Generali, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το ΔΣ ετοιμάζεται να προτείνει τον Γάλλο Philippe Donnet, επικεφαλής της Generali Ιταλίας, προερχόμενο από την  ΑΧΑ. Ο διορισμός του είναι πιθανόν να ανακοινωθεί μαζί με τα αποτελέσματα δ’ τριμήνου της Generali, στις 18 Μαρτίου.

Ασφαλιστική “σφήνα” made in China στον ξενοδοχειακό “γάμο” Marriott-Starwood

0

 

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου,

Όταν ο αμερικανικός κολοσσός των ξενοδοχείων Marriott International υπέβαλε προσφορά εξαγοράς της μικρότερης Starwood Hotel and Resorts τον Νοέμβριο του 2015, ίσως να υποψιαζόταν ότι κάποιος από τους μεγάλους “παίκτες” του κλάδου όπως η Hilton και η Intercontinental να προσπαθούσε να χαλάσει το deal που θα δημιουργούσε τον μεγαλύτερο ξενοδοχειακό όμιλο του κόσμου από πλευράς αριθμού δωματίων. Αυτό που μάλλον δεν περίμενε είναι ότι η “σφήνα” θα ερχόταν από την.Κίνα και δεν θα ήταν ξενοδοχειακή, αλλά ασφαλιστική.  Πραγματικά, η είδηση οτι ο ασφαλιστικός όμιλος Anbang βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την εξαγορά της Starwood όχι μόνο ανατρέπει τους σχεδιασμούς της Marriott, αλλά  μπορεί και  να δημιουργήσει ένα νέο “παίκτη” στον ξενοδοχειακό κλάδο, με φιλοδοξίες ταχείας επέκτασης μέσω εξαγορών.
Η Anbang προσφέρει περί τα 13 δισ. δολάρια για την Starwood και η προσφορά της ( 76 δολ./μετοχή) που είναι 100%  σε μετρητά μοιάζει αυτή τη στιγμή ελκυστικότερη από αυτή της Marriott που είναι σε μετρητά και μετοχές, με δεδομένη την πτώση της μετοχής της Marriott από το Νοέμβριο. Για την Anbang που ξεκίνησε ως τοπική εταιρεία ασφαλειών αυτοκινήτου στην Κίνα 12 χρόνια πριν, η εξαγορά της Starwood θα αποτελούσε την κορύφωση μιας ταχείας μεταμόρφωσης από μια μικρή ασφαλιστική σε έναν πολυσχιδή επενδυτικό όμιλο. Το τελευταίο 18μηνο, η Anbang έχει διαθέσει πάνω από 23 δισ. δολάρια (χωρίς να υπολογίζεται η προσφορά για την Starwood) για να αποκτήσει μια σειρά περιουσιακών στοιχείων στον ξενοδοχειακό κλάδο, στο real estate και τον χρηματοοικονομικό τομέα.

Υπό την ηγεσία του πολιτικά διασυνδεδεμένου προέδρου της Wu Xiaohui (που είναι νυμφευμένος με την εγγονή του Ντενγκ Χσιαοπίνγκ), η Anbang χρησιμοποιεί τα έσοδα από τις ασφαλιστικές της δραστηριότητες για να χρηματοδοτεί την επέκτασή της στο εξωτερικό. Στη συλλογή της περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων το εμβληματικό ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης Waldorf Astoria, ο ουρανοξύστης Toronto Tower  στο Τορόντο του Καναδά, η νοτιοκορεατική ασφαλιστική Tongyang, η αμερικανική Fidelity and Guaranty Life και η παλαιότερη ασφαλιστική εταιρεία του Βελγίου Fidea Assurances. Λίγες ώρες πριν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Starwood, η Anbang είχε συνάψει συμφωνία ύψους 6,5 δισ. δολ. με την εταιρεία ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων Blackstone για την εξαγορά της Strategic Hotels and Resorts, αμερικανική αλυσίδα 16 πολυτελών ξενοδοχείων.

Πολλοί αναλυτές πάντως εκφράζουν προβληματισμό για την επιθετική στρατηγική εξαγορών της Anbang υπογραμμίζοντας ότι η ετιαρεία κινδυνεύει να υπονομεύσει την κερδοφορία του βασικού της ασφαλιστικού βραχίονα, με τα υψηλού ρίσκου στοιχήματα σε άλλους κλάδους. Οι μεγάλες προσδοκίες για την ανάπτυξη των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων της Anbang εστιάζονται στον πολύ χαμηλό βαθμό πρόσβασης των ασφαλιστικών υπηρεσιών στην Κίνα. Τα καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα στη χώρα ανέρχονται μόλις στο 3% του ΑΕΠ της Κίνας, έναντι 7% το ΑΕΠ στις ΗΠΑ και 11% του ΑΕΠ στην Ιαπωνία, σύμφωνα με στοιχεία της Swiss Re.

H ελληνική πτυχή

Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που η Anbang εξαγοράσει τελικά την Starwood, αυτό θα σημάνει την δραστηριοποίηση ακόμα ενός μεγάλου κινεζικού ομίλου στην ελληνική αγορά, μετά τις Cosco (ΟΛΠ) και Fosun (μέτοχος της Folli-Follie).  Και τούτο διότι η Starwood διαχειρίζεται 11 ξενοδοχειακές μονάδες στην Αττική, τη Μεσσηνία, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη και τη Ρόδο. Σε αυτές περιλαμβάνονται πολύ γνωστά ξενοδοχεία, όπως οι δύο μονάδες του Astir Palace, στη Βουλιαγμένη, το Grande Bretagne, το King George, δύο από τα ξενοδοχεία του Costa Navarino, το Sheraton Rhodes Resort και το Santa Marina στη Μύκονο.

Η Solvency II και η ασφαλιστική κουλτούρα του μέλλοντος

0

της Μυρτώς Χαμπάκη, οικονομολόγου

 

Η πρόσφατη οικονομική ιστορία απέδειξε ότι η έλλειψη του επιχειρησιακού χαρακτηριστικού που ορίζεται ως «κουλτούρα κινδύνου» ήταν η αιτία της ανεξέλεγκτης ανάληψης κινδύνων που οδήγησε στην παγκόσμια κρίση του 2008. Πέραν της διαμόρφωσης των αυστηρών κεφαλαιακών απαιτήσεων που προβλέπει η Οδηγία Solvency II, ένα σημαντικό μέρος της αφορά στον άρτιο σχεδιασμό της εσωτερικής διακυβέρνησης των ασφαλιστικών εταιρειών.

Οι ειδικοί στον τομέα της Εταιρικής Διακυβέρνησης, σε αρκετές περιπτώσεις, απέδωσαν την κρίση του 2008 στις σοβαρές αδυναμίες ή στην ανεπαρκή δομή της Εταιρικής Διακυβέρνησης των οργανισμών του χρηματοοικονομικού τομέα. Τις τελευταίες δεκαετίες, δεν υπήρξε παρόμοιας έντασης πίεση για τα Διοικητικά Συμβούλια, προκειμένου να λάβουν έγκαιρες και ενημερωμένες αποφάσεις, οι οποίες σε αρκετές περιπτώσεις ήταν αποφάσεις «ζωής και θανάτου» του υπό διοίκηση οργανισμού.

Παγκοσμίως, το επιχειρηματικό τοπίο εξακολουθεί να παραμένει ρευστό και γεμάτο από αναρίθμητα εμπόδια, τα οποία έχουν ως αποτέλεσμα την παρεμπόδιση των επιθυμητών υψηλών επιδόσεων των εταιρειών, ανεξαρτήτως του τομέα εντός του οποίου αναπτύσσονται. Η μόνη βεβαιότητα σε αυτό το σύγχρονο περιβάλλον είναι η συνεχής αλλαγή. Το χρηματοοικονομικό περιβάλλον παραμένει απρόβλεπτο, η ρευστότητα των εταιρειών εξακολουθεί να είναι περιορισμένη, οι τάσεις της αγοράς μεταβάλλονται με γρήγορους ρυθμούς, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται νέες αγορές με καινούργια χαρακτηριστικά. Επιπλέον, οι προτιμήσεις των πελατών μεταβάλλονται και αυτές με ταχύτατους ρυθμούς, ενώ η πρόοδος της τεχνολογίας δημιουργεί νέα επιχειρηματικά μοντέλα αλλά και νέους πιθανούς ανταγωνιστές.

Παρά το αυξανόμενο ενδιαφέρον των εποπτών του χρηματοπιστωτικού συστήματος παγκοσμίως για την Εταιρική Διακυβέρνηση, η εικόνα της Εταιρικής Διακυβέρνησης σε αρκετά σημεία παραμένει θολή κατά την εφαρμογή της στην πράξη. Θεωρητικά, η χρηστή διακυβέρνηση αποτελεί παράγοντα της ενίσχυσης των επιδόσεων της επιχείρησης, ειδικά όταν αποτελεί βασικό καταλύτη για τη λήψη σημαντικών για την εταιρεία αποφάσεων. Προκειμένου η Εταιρική Διακυβέρνηση να επιτελεί τους στόχους της, θα πρέπει μέσω της εφαρμογής της να ενισχύει τη σχέση της συμμόρφωσης με την ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας και της λογοδοσίας των στελεχών, σε όποιο διοικητικό επίπεδο κι αν βρίσκονται.

Η συνεχής συμμόρφωση με τους στρατηγικούς στόχους, με την πάροδο του χρόνου, οδηγεί στην επιθυμητή αύξηση των επιδόσεων. Οι εταιρείες του σήμερα, προκειμένου να διασφαλίσουν τη διάρκεια αλλά και την ανάπτυξη των εργασιών τους πρέπει να αντιδρούν στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες με ετοιμότητα, ευκινησία και με υψηλά επίπεδα προσαρμοστικότητας.

Προκειμένου να λειτουργήσει αποτελεσματικά το εσωτερικό σύστημα διακυβέρνησης και να μην παραμείνει «στα χαρτιά», είναι απαραίτητη η καλλιέργεια αυτού που ονομάζεται «κουλτούρα κινδύνου». Η λέξη κουλτούρα-culture προέρχεται από το λατινικό colore, που σημαίνει «καλλιεργώ». Κουλτούρα κινδύνου, λοιπόν, είναι η καλλιέργεια της επίγνωσης και της διαχείρισης του κινδύνου, η οποία έχει εμποτίσει τον οργανισμό που τη διαθέτει σε βαθμό που συνειδητά (αλλά και υποσυνείδητα) την εφαρμόζει σε κάθε ενέργεια –είτε αυτή λαμβάνει χώρα σε ατομικό είτε σε συλλογικό επίπεδο– με ενιαίως κατανοητό τρόπο.

Aσχέτως της πολυπλοκότητας ή της αρτιότητας των τεχνικών μοντέλων που χρησιμοποιούνται για τη διαχείριση κινδύνων στις σύγχρονες επιχειρήσεις, αυτό που καθορίζει εν τέλει την ποιότητά της είναι η συμπεριφορά των στελεχών κατά την ανάληψή τους, σε συνδυασμό με τον κώδικα δεοντολογίας και ηθικής των ιδίων αλλά και της εταιρείας στο σύνολό της.

Ποιες είναι αυτές οι παραδοχές και οι συμπεριφορές που ορίζουν ειδικά την κουλτούρα κινδύνου κάθε οργανισμού; Και ποια θα πρέπει να είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που θα καθορίσουν την «κουλτούρα κινδύνου» εντός περιβάλλοντος Solvency II;

Αυτά τα ερωτήματα είναι πολύ σημαντικά και κρίσιμα, αφού η απάντηση, σε στρατηγικό επίπεδο, θα καθορίσει το αν μια ασφαλιστική επιλέγει κουλτούρα «αποφυγής κινδύνων», κουλτούρα «επίγνωσης και συνετής διαχείρισης κινδύνων» ή κουλτούρα «επιθετική όσον αφορά στην ανάληψη κινδύνων». Αυτές οι παραδοχές συνδέονται άμεσα με τη διαμόρφωση του Προφίλ Κινδύνου της εταιρείας, τον καθορισμό της Διάθεσης της για Κίνδυνο, καθώς και της συνολικής στρατηγικής επί του θέματος.

Κάθε επιλογή, αυτόματα, υπονοεί και διαφορετικές πολιτικές και λειτουργικές παραδοχές, αλλά και διαφορετικές απαιτήσεις σε ατομικό επίπεδο. Ιδανικά, σε ένα περιβάλλον με εδραιωμένη κουλτούρα κινδύνου, οι αποφάσεις (σε διοικητικό ή/και λειτουργικό επίπεδο, ατομικές ή συλλογικές) λαμβάνονται αφού συνυπολογιστούν όλες οι ενδεχόμενες παράμετροι κινδύνου.

Πώς γίνεται όμως αυτό στην πράξη; Πώς δημιουργείται η κουλτούρα κινδύνου στο νέο περιβάλλον; Η αντίληψη του κινδύνου, όπως και η αντίδραση σε αυτόν, διαφέρει από άτομο σε άτομο. Σχετίζεται άμεσα με την ιδιοσυγκρασία, τα πολιτιστικά χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος, αλλά και με τα προσωπικά βιώματα, τη μόρφωση και τις εμπειρίες των μεμονωμένων ατόμων.

Η Οδηγία Solvency II, ως μια πολυπολιτισμική νομοθεσία, δημιουργήθηκε από έναν μεγάλο αριθμό ανθρώπων, με διαφορετικές αντιλήψεις του κινδύνου και της διαχείρισής του, με διαφορετική επαγγελματική ηθική και με διαφορετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας της τοπικής αγοράς. Οι ίδιοι άνθρωποι επίσης ειδικεύονται σε διαφορετικούς τομείς του επιχειρηματικού κύκλου, διαδραματίζουν διαφορετικούς ρόλους εντός της ασφαλιστικής εταιρείας, έχουν διαφορετικούς στόχους, που είναι αντίστοιχοι των ρόλων τους, και σε ορισμένες περιπτώσεις οι ρόλοι τους, ενδεχομένως, είναι αντικρουόμενοι.

Η Οδηγία Solvency II θα πρέπει επίσης να εφαρμοστεί και από ανθρώπους που φέρουν όλα τα προαναφερόμενα ανόμοια χαρακτηριστικά και, προκειμένου να εφαρμοστεί επιτυχώς, είναι απαραίτητο όλες αυτές οι ανόμοιες αντιλήψεις, οι ρόλοι, οι ιδιοσυγκρασίες και οι προσωπικότητες να συμπορευτούν, συνθέτοντας μια αδιάσπαστη αλυσίδα ασφάλειας, χωρίς αδύναμους κρίκους που θα δημιουργούν «κίνδυνο». Πώς όμως μπορεί να επιτευχθεί αυτό;

Μια διαφορετική προσέγγιση των τριών Πυλώνων της Solvency II θα ήταν η προσέγγιση μέσα από τα μάτια κάθε στελέχους της εταιρείας. Αναλυτικότερα:

 

Σε ποσοτικό επίπεδο: Κάθε στέλεχος θα πρέπει να παράγει πληροφορία, η οποία απαιτείται να φέρει αδιαμφισβήτητα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Η πληροφορία αυτή, μαζί με όλες τις άλλες που θα παραχθούν από τα άτομα όλων των τμημάτων, θα τροφοδοτήσει τη φόρμουλα υπολογισμού της κεφαλαιακής επάρκειας της εταιρείας στην κατάλληλη ενότητα κινδύνου. Αντίστοιχα, η ποιότητα, η πληρότητα και η ακρίβεια της πληροφορίας θα επηρεάσουν επίσης τη φόρμουλα υπολογισμού της κεφαλαιακής επάρκειας στην ενότητα του ευρύτερου λειτουργικού κινδύνου. Επιπλέον, η πληροφορία καταλήγει στην Ιδία Αξιολόγηση Κινδύνου και Φερεγγυότητας (ORSA), που αποτελεί εποπτικό εργαλείο, αλλά και στην Έκθεση για τη Φερεγγυότητα και τη Χρηματοοικονομική Κατάσταση, που αποτελεί εργαλείο δημοσιοποίησης και διαφάνειας. Κάθε στέλεχος, ατομικά και μεμονωμένα, εμπλέκεται στο σύνολο του υπολογισμού των κεφαλαιακών απαιτήσεων και, ενδεχομένως, η συμπεριφορά και η ικανότητά του να επηρεάσει να επηρεάσει και το ύψος τους.

 

Σε ποιοτικό επίπεδο: Κάθε στέλεχος θα πρέπει να γνωρίζει τις πολιτικές για το αντικείμενό του αλλά και για άλλους στρατηγικούς τομείς λειτουργίας της εταιρείας, όπως π.χ. αυτόν της διαχείρισης κινδύνων. Κάθε στέλεχος πρέπει να ακολουθεί τις προεγκεκριμένες από τη Διοίκηση διαδικασίες και να εφαρμόζει όλες τις απαιτούμενες τακτικές διαχείρισης, ελέγχου, μείωσης και αναφοράς του κινδύνου από το δικό του πόστο. Θα πρέπει επίσης να γνωρίζει και να κατανοεί την ιεραρχική δομή, το οργανόγραμμα, καθώς και τα κομβικά σημεία στα οποία οι δικές του αρμοδιότητες έρχονται σε επαφή με άλλα τμήματα της εταιρείας. Κάθε στέλεχος, από τη δική του θέση, θα πρέπει να εφαρμόζει τη μικρο-πολιτική διαχείρισης κινδύνων που συνθέτει το παζλ της ευρύτερης πολιτικής διαχείρισης κινδύνων της εταιρείας, η οποία εν τέλει εκφράζει τη στρατηγική της Διοίκησης επί του θέματος.

Η Ιδία Αξιολόγηση Κινδύνων και Φερεγγυότητας, όπως ορίζεται από τον δεύτερο Πυλώνα αποτελεί σοβαρό εργαλείο λήψης αποφάσεων της Διοίκησης. Ανεπαρκής πληροφόρηση της Διοίκησης οδηγεί σε ανάλογου μεγέθους ανεπαρκείς διοικητικές αποφάσεις. Η άγνοια, η έλλειψη εκπαίδευσης ή η ελλιπής εφαρμογή των πολιτικών και των διαδικασιών σε ατομικό επίπεδο επιφέρουν άμεσες επιπτώσεις στην εικόνα του συνόλου. Κάθε στέλεχος αποτελεί μέρος του συνόλου της Εταιρικής Διακυβέρνησης, του συστήματος Διαχείρισης Κινδύνων, του συστήματος Εσωτερικού Ελέγχου και της ακρίβειας της Ιδίας Αξιολόγησης Κινδύνου και Φερεγγυότητας (ORSA). Επίσης, επηρεάζει ατομικά τον συλλογικό λειτουργικό κίνδυνο.

 

Σε επίπεδο δημοσιοποίησης και διαφάνειας: Η προληπτική εποπτεία ασκείται μέσω –αλλά όχι αποκλειστικά– των απαιτήσεων των προαπαιτούμενων αναφορών. Κάποιες από αυτές τις αναφορές απευθύνονται άμεσα και προς τον καταναλωτή. Η συμμετοχή κάθε στελέχους, αναλόγως του τομέα ευθύνης του, στη δημιουργία των ποσοτικών αλλά και των ποιοτικών αναφορών είναι υψίστης σημασίας, αφού βάσει αυτών η εταιρεία θα αξιολογηθεί εποπτικά, αλλά και θα κριθεί άμεσα από τον τελικό καταναλωτή. Κάθε στέλεχος λοιπόν και εδώ αποτελεί μέρος του συνόλου της εποπτικής διαδικασίας και της διαφάνειας και, εν τέλει, της εικόνας που θα σχηματίσει ο καταναλωτής για την εταιρεία στο σύνολό της.

 

Αναμφισβήτητα, τα τελευταία χρόνια, και λόγω Solvency II, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ήδη αρχίσει να βιώνουν μια τεράστια αλλαγή σε λειτουργικό επίπεδο. Την αλλαγή αυτή θα τη βιώσουν και οι άνθρωποι κάθε εταιρείας, ο καθένας ατομικά, με διαφορετικό τρόπο και σύμφωνα με την προσωπική τους αντίληψη του κινδύνου, τη στάση τους ως προς την αλλαγή, αλλά και με την κατάρτιση και τη γνώση τους επί του θέματος, που όσο πιο υψηλή είναι τόσο μεγαλύτερη ασφάλεια θα επιφέρει στο άτομο, ενισχύοντας παράλληλα τη συνολική απόδοση της εταιρείας.

Είναι πιθανό σε αυτό το στάδιο, που οι απαιτήσεις της Οδηγίας επιβάλλουν μεγάλες λειτουργικές αλλαγές, που προϋποθέτουν σημαντική επένδυση σε χρήμα και χρόνο, η διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας να φαίνεται πολυτέλεια. Είναι όμως προτεραιότητα, γιατί η τέλεια στρατηγική, το τέλειο σύστημα, ο τέλειος υπολογισμός ακυρώνονται αν ο άνθρωπος δεν τα κατανοεί και δεν τα εφαρμόζει στην πράξη.

Digital Marketing: Νέο webinar από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Το insurancewebinars.gr, σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διοργανώνει το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο «Digital Marketing: Μια λύση στο κλασικό πρόβλημα εξεύρεσης και προσέγγισης υποψήφιων πελατών».

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016, ώρα: 17.00-19.00, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο επιχειρήσεων και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού.

HANOS GEORGE PROMOCARD

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια του ψηφιακού marketing και για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ώστε να βελτιστοποιήσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, είτε στο πλαίσιο του after sales είτε στο πλαίσιο της εξεύρεσης νέων υποψήφιων πελατών.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να συμβαδίζουν με τη νέα τεχνολογία και να γίνουν ακόμη πιο αποτελεσματικοί.

Θεματολογία

  • Τι σημαίνει digital marketing και πώς μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
  • Ποια είναι τα εργαλεία του digital marketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
  • SEO: Πώς μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
  • Social media και blog σε περιβάλλον web2 και web
  • Εργαλεία του Facebook και του LinkedIn. Μέτρηση της απόδοσης των social media
  • Η χρήση των hashtags
  • Ποιοι είναι οι millennials και πώς συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
  • Τι είναι τα testimonials; Πώς ενσωματώνονται στα social media;
  • Πώς θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
  • Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25 €  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Digital Marketing Γ. Χανός_21.03.2016

Digital Marketing: Νέο webinar από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Το insurancewebinars.gr, σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διοργανώνει το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο «Digital Marketing: Μια λύση στο κλασικό πρόβλημα εξεύρεσης και προσέγγισης υποψήφιων πελατών».

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016, ώρα: 17.00-19.00, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο επιχειρήσεων και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού.

HANOS GEORGE PROMOCARD

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια του ψηφιακού marketing και για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ώστε να βελτιστοποιήσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, είτε στο πλαίσιο του after sales είτε στο πλαίσιο της εξεύρεσης νέων υποψήφιων πελατών.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να συμβαδίζουν με τη νέα τεχνολογία και να γίνουν ακόμη πιο αποτελεσματικοί.

Θεματολογία

  • Τι σημαίνει digital marketing και πώς μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
  • Ποια είναι τα εργαλεία του digital marketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
  • SEO: Πώς μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
  • Social media και blog σε περιβάλλον web2 και web
  • Εργαλεία του Facebook και του LinkedIn. Μέτρηση της απόδοσης των social media
  • Η χρήση των hashtags
  • Ποιοι είναι οι millennials και πώς συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
  • Τι είναι τα testimonials; Πώς ενσωματώνονται στα social media;
  • Πώς θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
  • Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25 €  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Digital Marketing Γ. Χανός_21.03.2016

Digital Marketing: Νέο webinar από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Το insurancewebinars.gr, σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διοργανώνει το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο «Digital Marketing: Μια λύση στο κλασικό πρόβλημα εξεύρεσης και προσέγγισης υποψήφιων πελατών».

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016, ώρα: 17.00-19.00, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο επιχειρήσεων και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού.

HANOS GEORGE PROMOCARD

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια του ψηφιακού marketing και για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ώστε να βελτιστοποιήσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, είτε στο πλαίσιο του after sales είτε στο πλαίσιο της εξεύρεσης νέων υποψήφιων πελατών.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να συμβαδίζουν με τη νέα τεχνολογία και να γίνουν ακόμη πιο αποτελεσματικοί.

Θεματολογία

  • Τι σημαίνει digital marketing και πώς μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
  • Ποια είναι τα εργαλεία του digital marketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
  • SEO: Πώς μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
  • Social media και blog σε περιβάλλον web2 και web
  • Εργαλεία του Facebook και του LinkedIn. Μέτρηση της απόδοσης των social media
  • Η χρήση των hashtags
  • Ποιοι είναι οι millennials και πώς συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
  • Τι είναι τα testimonials; Πώς ενσωματώνονται στα social media;
  • Πώς θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
  • Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25 €  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Digital Marketing Γ. Χανός_21.03.2016

«Συμμαζεύεται» η ΠΦΥ

0

Το αυτονόητο έκανε το Υπουργείο Υγείας, το οποίο –ξεκινώντας από πέρυσι την άνοιξη– υλοποιεί μια σειρά ενέργειες που έχουν ολοκληρωθεί ή συνεχίζονται, χάρη στις οποίες αποδεσμεύονται πόροι από μισθώματα για τη στέγαση δομών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ), που θα εξοικονομήσουν μέχρι το τέλος του 2016 περί τα 2,2 εκατομμύρια ευρώ για τον κρατικό προϋπολογισμό.

Οι προαναφερθείσες ενέργειες αφορούν την αποδέσμευση χώρων που ενοικιάζονταν χωρίς να χρησιμοποιούνται, τη μετεγκατάσταση σε κτίρια ιδιοκτησίας του Δημοσίου ή την επαναδιαπραγμάτευση του ύψους του μισθώματος των δομών που κρίθηκε απαραίτητο να συνεχίσουν να υφίστανται ως έχουν. Η πρωτοβουλία αφορά την 1η, 2η και 3η Υγειονομική Περιφέρεια (ΥΠΕ) και είναι σε εξέλιξη.

Οι ενέργειες αυτές ανά ΥΠΕ έχουν ως εξής:

Υγειονομική Περιφέρεια Αττικής (1η ΥΠΕ)

Υπήρχαν 44 Μονάδες Υγείας – Τοπικά Ιατρεία σε μισθωμένα κτήρια με συνολικό μηνιαίο κόστος €293.161,22 και ετήσιο κόστος €3.517.934,64.

  • Μέχρι σήμερα έχει γίνει διαπραγμάτευση σε 26 κτήρια, εκ των οποίων σε 9 έχει επιτευχθεί μείωση του ενοικίου. Επιπλέον, έχουν πραγματοποιηθεί 11 μεταστεγάσεις – συγχωνεύσεις δομών ΠΦΥ. Από τις παραπάνω ενέργειες το μηνιαίο κόστος για μισθωμένα κτήρια έχει διαμορφωθεί σε € 226.846,33 και το ετήσιο κόστος σε € 2.722.155,96.
  • Ακόμη, διαμορφώθηκε σε ιδιόκτητο κτήριο στο ΚΥ Ραφήνας –Πικερμίου κεντρική αποθήκη, στην οποία μεταφέρθηκαν τα υλικά από την κεντρική αποθήκη του ΙΚΑ στον Άλιμο, αποδεσμεύοντας κτήριο το οποίο κόστιζε €45.000 το μήνα.
  • Παράλληλα, βρίσκονται σε εξέλιξη διαδικασίες για τη διαμόρφωση χώρων υποδοχής των υπηρεσιών της Μονάδας Υγείας Αθήνας, σε ιδιόκτητα κτήρια της 1ης ΥΠΕ (Λένορμαν  – Ακαδημίας 58),  ενέργεια η οποία θα επιφέρει μηνιαίο όφελος €20.500 και ετήσιο €246.000.
  • Ακόμη, εκκρεμεί, η μεταφορά του Τοπικού Ιατρείου Αλίμου σε ιδιόκτητο κτήριο του ΕΚΑ, ενέργεια από την οποία θα εξοικονομηθούν  €14.653 μηνιαίως  και €175.836  ετησίως.

Υγειονομική Περιφέρεια Πειραιάς & Νήσων (2η ΥΠΕ)

Στη 2η ΥΠΕ, στα ακόλουθα ενοικιαζόμενα κτίρια είτε καταβαλλόταν μίσθωμα ενώ δεν λειτουργούσαν είτε μεταφέρθηκαν σε ιδιόκτητα/φθηνότερα κτίρια:

  • ΠΕΔΥ Καλλίπολης (Πραξιτέλους 233), μηνιαίο μίσθωμα €2.000
  • ΠΕΔΥ Νέου Φαλήρου (Ματρόζου 5), μηνιαίο μίσθωμα €868,56
  • ΠΕΔΥ Χαϊδαρίου Ακτινολογικό (Κανάρη 22), μηνιαίο μίσθωμα €800
  • ΠΕΔΥ Μήλου (Περιοχή Καρόδρομος), μηνιαίο μίσθωμα €852,46.

Ενοικιαζόμενα κτήρια που δεν λειτουργούσαν ή υπολειτουργούσαν και έχουν ειδοποιηθεί οι ιδιοκτήτες τους να τα παραλάβουν:

  • ΠΕΔΥ Καμινίων (Μουτσοπούλου 50), μηνιαίο μίσθωμα €4.000
  • ΠΕΔΥ Αγ. Ιωάννη Ρέντη (Καμπάνη 1), μηνιαίο μίσθωμα €2.500
  • ΠΕΔΥ Κορυδαλλού (Ταξιαρχών 34-36), σύμπτυξη σε έναν όροφο, εξοικονόμηση €850
  • ΟΑΠ-ΔΕΗ (Εθν. Αντιστάσεως 31), μηνιαίο μίσθωμα €5.845,42
  • ΠΕΔΥ Αιγάλεω (Ηρακλέους 32), μηνιαίο μίσθωμα €5.404,79.

Η ετήσια εξοικονόμηση πόρων από τις προαναφερόμενες ήδη υλοποιηθείσες ενέργειες φθάνει στα  €285.979,36. Το ποσό αυτό δεν συμπεριλαμβάνει την πρόσθετη εξοικονόμηση που προκύπτει από τα λειτουργικά έξοδα των συγκεκριμένων κτηρίων (ΔΕΚΟ, θέρμανση, συντήρηση κτλ.). Τα χρήματα αυτά δεν είναι καθόλου λίγα, αφού τα λειτουργικά έξοδα εκτιμώνται στο 1/3 της αξίας των μισθωμάτων περίπου.

Ανάλογες ενέργειες περιλαμβάνονται στο σχεδιασμό της 2ης ΥΠΕ για το 2016 και τα παρακάτω ακίνητα:

  • ΠΕΔΥ Αγ. Ιεροθέου (Αινείου 12), μηνιαίο μίσθωμα €3.300
  • συστέγαση ΠΕΔΥ Ελευσίνας και Κ.Υ. Ελευσίνας, εξοικονόμηση €3.700
  • συστέγαση ΠΕΔΥ Μέγαρα και Κ.Υ. Μεγάρων, εξοικονόμηση €4.626,34
  • μεταφορά ΠΕΔΥ Πειραιά (Μπουμπουλίνας 7) και Μικροβιολογικών Εργαστηρίων Πειραιά στο κτήριο του Οίκου Ναύτου, εξοικονόμηση €26.000
  • ΠΕΔΥ Αγ. Σοφίας Ακτινολογικό, μηνιαίο μίσθωμα €1.000
  • ΠΕΔΥ Ταμπουρίων (Καλλέργη 265), μηνιαίο €1.300
  • μεταφορά του ΠΕΔΥ Νίκαιας (Μούγλων 21) στο ΠΕΔΥ Νίκαιας (Δορυλαίου), μηνιαίο μίσθωμα €5.904,37
  • συστέγαση ΠΕΔΥ Σαλαμίνας και Κ.Υ. Σαλαμίνας, εξοικονόμηση €1.980
  • ΠΕΔΥ Αγ. Βαρβάρας (Ελ. Βενιζέλου 27), μηνιαίο μίσθωμα €1.080
  • μεταφορά ΚΟΠ Νίκαιας (Μ. Αλεξάνδρου 56) στο Γ.Ν. Αγ. Βαρβάρας, μηνιαίο μίσθωμα €10.144, 76.

Από τα προαναφερόμενα, η ετήσια εξοικονόμηση που θα προκύψει υπολογίζεται στα €708.425,64, πάλι χωρίς να συνυπολογίζονται τα λειτουργικά έξοδα (ΔΕΚΟ, θέρμανση, συντήρηση κτλ.).

Συνολικά, το ετήσιο ποσό που δαπανάται σε ενοίκια κτιρίων της 2ης ΥΠΕ ανέρχεται σε €1.976.910,72, ενώ το τελικό ποσό που θα εξοικονομηθεί με βάση των προαναφερόμενο σχεδιασμό ανέρχεται συνολικά σε €994.405.

Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας (3η ΥΠΕ)

Στην 3η ΥΠΕ, οι μονάδες που μεταφέρθηκαν ή συγχωνεύτηκαν και από τις οποίες προκύπτει εξοικονόμηση δημόσιων πόρων είναι:

  • ΠΕΔΥ – Μονάδα Υγείας Θεσσαλονίκης, εξοικονόμηση από δαπάνες ενοικίων €295.732,08 ετησίως
  • ΠΕΔΥ – Μονάδα Υγείας Πύλης Αξιού, εξοικονόμηση από μισθώματα κτηρίων €45.240, 60 ετησίως
  • ΠΕΔΥ – Μονάδα Υγείας Νεάπολης, εξοικονόμηση από δαπάνες ενοικίων €38.925,48 ετησίως
  • ΠΕΔΥ – Μονάδες περιφέρειας, εξοικονόμηση από ενοίκια €103.033,44 ετησίως.

Το συνολικό ποσό εξοικονόμησης πόρων ανέρχεται σε €482.931,60 ετησίως.

Certified Specialist: Πιστοποιητικό Ασφαλιστικής Εξειδίκευσης από το ΕΙΑΣ

0

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) διαθέτοντας συσσωρευμένη πολυετή τεχνογνωσία στο ασφαλιστικό εκπαιδευτικό αντικείμενο, η οποία οφείλεται στην αποκλειστική ενασχόλησή του με τον ασφαλιστικό χώρο και τις συναφείς  εκπαιδευτικές του ανάγκες, σχεδιάζει και υλοποιεί προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης / κατάρτισης / εξειδίκευσης, σύμφωνα με ένα ολοκληρωμένο σύστημα σπουδών, το οποίο περιλαμβάνει όλα τα αντικείμενα του ευρύτερου ασφαλιστικού και χρηματοοικονομικού τομέα, σε όλα τα επίπεδα γνώσεων και ικανοτήτων.

 

Το ΕΙΑΣ είναι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσει τον νέο κύκλο προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης «ΕΙΑS CERTIFIED SPECIALIST» (in nonlife / life & health  courses), ο οποίος έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς, προκειμένου να προσφέρει στο ανθρώπινο δυναμικό των ασφαλιστικών επιχειρήσεων τεχνικές ασφαλιστικές γνώσεις και εφόδια για την αποτελεσματική άσκηση των εργασιών τους, αφού σήμερα η ανάγκη αυτή είναι μεγαλύτερη από ποτέ.

 

Σκοπός των νέων αυτών προγραμμάτων είναι να προετοιμάσει το ΕΙΑΣ μια νέα γενιά πιστοποιημένων στελεχών, δυναμικών, άριστα καταρτισμένων, με επαγγελματική επάρκεια, που θα συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής ασφαλιστικής επιχείρησης και ταυτόχρονα θα δίνει, με βέλτιστες πρακτικές, απαντήσεις στα πλέον εξειδικευμένα θέματα.

 

Πληροφορίες για τον κύκλο προγραμμάτων «ΕΙΑS Certified Specialist»:

Ο νέος αυτός κύκλος προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης αποτελείται από ξεχωριστά εκπαιδευτικά σεμινάρια, το κάθε ένα από τα οποία οδηγεί σε πιστοποιήσεις του ΕΙΑΣ επαγγελματικής εξειδίκευσης, κατόπιν εξετάσεων, αντίστοιχες με το αντικείμενο του κάθε σεμιναρίου. Τo ΕΙΑΣ προετοιμάζει ήδη με τους εξειδικευμένους εισηγητές του τα πρώτα εκπαιδευτικά προγράμματα του κύκλου, τα οποία θα πραγματοποιηθούν εντός του 2016. Το κάθε ένα σεμινάριο θα είναι διάρκειας 25 ωρών συν εξετάσεις.

 

Το ΕΙΑΣ εγκαινιάζει τον νέο κύκλο προγραμμάτων με τη διοργάνωση του 1ου  Σεμιναρίου, διάρκειας 25 εκπαιδευτικών ωρών, με θέμα: «Βασικές Αρχές Underwriting & Claims Γενικών Ασφαλίσεων».

Η παρακολούθηση του 1ου σεμιναρίου αποτελεί το πρώτο και απαραίτητο βήμα προς απόκτηση του επαγγελματικού τίτλου EIAS CERTIFIED SPECIALIST σε όλα τα non-life courses. Στη συνέχεια ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να συμμετάσχει σε ένα ή περισσότερα από τα τεχνικά ασφαλιστικά σεμινάρια Γενικών Ασφαλίσεων που θα επιλέξει, ώστε να αποκτήσει την αντίστοιχη εξειδικευμένη τεχνική πιστοποίηση.

 

Πληροφορίες και το περιεχόμενο του σεμιναρίου «Βασικές Αρχές Underwriting & Claims Γενικών Ασφαλίσεων», θα διαβάσετε στην εγκύκλιο που ακολουθεί παρακάτω.

 

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα πρώτα εξειδικευμένα προγράμματα του ΕΙΑΣ για το 2016:

  • ΕΙΑS Certified Specialist in Liability Insurance (β΄τρίμηνο 2016)
  • EIAS Certified Specialist in Reinsurance (β’ τρίμηνο 2016)
  • ΕΙΑS Certified Specialist in Motor Insurance (δ΄τρίμηνο 2016)
  • ΕΙΑS Certified Specialist in Property Insurance (δ΄τρίμηνο 2016)

 

Εκτός από τα παραπάνω σεμινάρια, στο πρόγραμμα θα ενταχθούν μελλοντικά και νέα, που θα αφορούν και σε άλλους κλάδους όπως:

 

  • ΕΙΑΣ Certified Specialist in Health Insurance
  • ΕΙΑΣ Certified Specialist in Life & Pension Insurance
  • ΕΙΑΣ Certified Specialist in Engineering Risks Insurance
  • ΕΙΑΣ Certified Specialist in Cargo & Carriers Liability Insurance
  • ΕΙΑΣ Certified Specialist in Yacht and Marine Hull Insurance

 

Στο τέλος του κάθε σεμιναρίου θα πραγματοποιούνται εξετάσεις για την πιστοποίηση των γνώσεων των εκπαιδευομένων και θα απονέμεται στους συμμετέχοντες Πιστοποητικό Ασφαλιστικής Εξειδίκευσης από το ΕΙΑΣ. Τα σεμινάρια θα επαναλαμβάνονται αναλόγως του ενδιαφέροντος.

 

Η μέθοδος διδασκαλίας βασίζεται σε ένα κατάλληλα δομημένο πρόγραμμα εισηγήσεων με τη χρήση ειδικά διαμορφωμένων παρουσιάσεων και χρήση σύγχρονων εποπτικών μέσων και τεχνικών, όπως πρακτικές ασκήσεις και μελέτη ασφαλιστικών περιπτώσεων. Το κάθε σεμινάριο θα περιλαμβάνει παραδόσεις της ύλης και διεξαγωγή test κατανόησης. Στους συμμετέχοντες θα διανέμονται εκπαιδευτικές σημειώσεις του ΕΙΑΣ,  που εστιάζουν στα κύρια σημεία της ύλης την οποία θα διδαχθούν.

 

Σε ποιους απευθύνονται τα Προγράμματα:

Τα εξειδικευμένα ασφαλιστικά σεμινάρια αφορούν στα μεσαία / υψηλά στελέχη των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μεγαλύτερη εξειδίκευση πάνω σε διάφορα τεχνικά ασφαλιστικά θέματα, να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του προγράμματος, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

 

Εισηγητές των Προγραμμάτων είναι:

  • Εισηγητές και ανώτατα στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων με υψηλή εξειδίκευση και εμπειρία

στο διδακτικό αντικείμενο ευθύνης τους.

  • Πιστοποιημένοι εισηγητές από τον ΟΑΕΔ (με κωδικό ΛΑΕΚ), οι οποίοι έχουν υψηλή βαθμολογία

στις αξιολογήσεις εκπαιδευτών του Ινστιτούτου (βάσει προτύπου διασφάλισης ποιότητας ΕΛΟΤ

ΕΝ ISO 9001:2008).

 

Πλεονεκτήματα των Προγραμμάτων & Οφέλη των εκπαιδευομένων:

  • Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης και εξειδίκευσης σύμφωνα με τις πραγματικές

ανάγκες των κλάδων της ιδιωτικής ασφάλισης.

  • Τα σεμινάρια διοργανώνονται από τον μοναδικό εξειδικευμένο εκπαιδευτικό ασφαλιστικό

οργανισμό, που ίδρυσαν θεσμικά οι Ασφαλιστικές Εταιρίες της αγοράς.

  • Επαγγελματική αναγνώριση και αξιοποίηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του στελέχους

στην ασφαλιστική αγορά.

  • Επαγγελματική και ενδοεπιχειρησιακή εξέλιξη.
  • Επικαιροποίηση, ανανέωση και εκσυγχρονισμός των επαγγελματικών γνώσεων των στελεχών
  • Ενίσχυση εικόνας, βελτίωση σχέσεων με τους πελάτες.
  • Οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι απόφοιτοι θα τους δώσουν τη δυνατότητα να γίνουν πιο

αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στην καθημερινή τους εργασία, να προτείνουν αξιόπιστες

λύσεις σε επιχειρησιακά προβλήματα.

  • Απόκτηση Πιστοποιητικού Ασφαλιστικής Εξειδίκευσης, που θα χορηγεί το ΕΙΑΣ ύστερα από επιτυχία

στις εξετάσεις.

Περισσότερες πληροφορίες και την αίτηση συμμετοχής για το EIAS CERTIFIED SPECIALIST «Βασικές Αρχές Underwriting & Claims Γενικών Ασφαλίσεων» θα βρείτε εδώ:

 

Προσφυγικό: (Τώρα) Ενιαίο Σύστημα Επιδημιολογικής Επιτήρησης

0

Η οργάνωση από το ΚΕΕΛΠΝΟ Ενιαίου Συστήματος Επιδημιολογικής Επιτήρησης για Πρόσφυγες και Μετανάστες αποφασίστηκε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υγείας, μετά από πρόσκληση του γ.γ. Δημόσιας Υγείας.

Το σύστημα θα καταγράφει τακτικά και θα δηλώνει «καθορισμένα σύνδρομα» (συνδυασμούς από συμπτώματα) με κοινό τρόπο δήλωσης, σε αυτό θα μετέχουν όλοι οι φορείς που λειτουργούν ιατρεία Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στους χώρους υποδοχής και φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών, και θα συντονίζεται από το ΕΚΕΠΥ.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ), του Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας (ΕΚΕΠΥ) και της Πανελλήνιας Ένωσης Ιατρών Δημόσιας Υγείας – ΕΣΥ.

Το Υπουργείο πρόκειται να εκδώσει επεξηγηματική εγκύκλιο τις επόμενες ημέρες με την οποία θα ορίζονται οι τεχνικές λεπτομέρειες του Ενιαίου Συστήματος Επιδημιολογικής Επιτήρησης.

Επιπλέον, αποφασίστηκε να ενισχυθεί το Σύστημα Νοσημάτων Υποχρεωτικής Δήλωσης προς το ΚΕΕΛΠΝΟ από όλα τα νοσοκομεία που βρίσκονται σε περιοχές με δομές υποδοχής και φιλοξενίας προσφύγων, καθώς επίσης και το ΚΕΕΛΠΝΟ να αναλάβει την έκδοση εκθέσεων επιδημιολογικής κατάστασης ανά τακτά χρονικά διαστήματα.