back to top
28.8 C
Athens
Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1748

Fairfax: Οι ζημιές στο επενδυτικό χαρτοφυλάκιο “υπονόμευσαν” τα ασφαλιστικά κέρδη

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

 

 

Μεγάλη πτώση κερδών σημείωσε για το οικονομικό έτος 2015 η καναδική Fairfax Financial Holdings (μητρικός όμιλος της Eurolife), καθώς οι απώλειες στο επενδυτικό της χαρτοφυλάκια υπονόμευσαν έως ένα βαθμό τα κέρδη από τις ασφαλιστικές της δραστηριότητες.

Η εταιρεία χαρτοφυλακίου με έδρα το Τορόντο ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 567,7 εκατ. δολαρίων για την περυσινή χρήση, έναντι κερδών 1,63 δισ. δολαρίων που είχε εμφανίσει το 2014. Καταλυτικός παράγοντας για την μείωση της κερδοφορίας ήταν οι ζημίες ύψους 259,2 εκατ. δολαρίων στο επενδυτικό χαρτοφυλάκιο (έναντι κερδών 1,74 δισ. δολ. το 2014).
Την ίδια στιγμή, τα καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα στις ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές δραστηριότητες του ομίλου αυξήθηκαν κατά 16,6% στα 7,14 δισ. δολάρια, αντανακλώντας κυρίως την ενσωμάτωση της εταιρείας Brit στη Fairfax το β’ τρίμηνο του 2015.

Ο συνδυασμένος δείκτης ζημιών (combined ratio) των ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών δραστηριοτήτων διαμορφώθηκε στο 89,9% σε ενοποιημένη βάση, οδηγώντας σε κέρδη 704,5 εκατ. δολαρίων το 2015,έναντι συνδυασμένου δείκτη 90,8% και κερδών 552 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα για τη χρήση του 2014.

“Τα κέρδη από ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές δραστηριότητες το περασμένο έτος ήταν τα υψηλότερα στην 30χρονη ιστορία μας, αφού ανήλθαν στο ύψος-ρεκόρ των 704.5 εκατ. δολαρίων, με τον χαμηλότερο συνδυασμένο δείκτη 89,9%”, υπογράμμισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Fairfax Financial, Prem Watsa.

 

“Όλες οι μεγάλες ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές εμφάνισαν συνδυασμένους δείκτες ζημιών κάτω από 100% πέρυσι, με την Zenith στο 82,5%, την Odyssey Re στο 84,7% και την Fairfax Asia στο 87,9%.Διατηρούμε αμυντικές θέσεις στα χαρτοφυλάκια μετοχών μας, καθώς παραμένουμε προβληματισμένοι για τις προοπτικές των αγορών και της παγκόσμιας οικονομίας στο τρέχον αποπληθωριστικό περιβάλλον. Η χρηματοοικονομική μας θέση παραμένει εξαιρετικά εύρωστη, καθώς τα ρευστά διαθέσιμα και τα υψηλής εμπορευσιμότητας χρεόγραφα στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας holding προσέγγιζαν το 1,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2015”, κατέληξε ο κ. Watsa.

Σεμινάριο Cyber Risks Management από το ΕΙΑΣ

0
λουκέτο σε πληκτρολόγιο, σεμινάριο cyber risk insurance, ΕΙΑΣ

Λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς και των επιχειρήσεων, αλλά και το μεγάλο ενδιαφέρον και την αυξημένη προ τριμήνου συμμετοχή, το ΕΙΑΣ πραγματοποιεί ξανά το σεμινάριο «Cyber Risks Management», με δύο από τους πλέον εξειδικευμένους και καταρτισμένους στο θέμα αυτό εισηγητές.

Το σεμινάριο, διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών, θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Απευθύνεται σε στελέχη εταιρειών και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αντιμετώπιση διαδικτυακών κινδύνων και να διευρύνουν περαιτέρω τις γνώσεις τους.

Οι εξειδικευμένοι εισηγητές είναι ο κ. Κώστας Παπαδάτος, πρόεδρος του (ISC)2 Hellenic Chapter & Business Development Director στην εταιρεία Adacom και ο κ. Νίκος Γεωργόπουλος, πιστοποιημένος Cyber Insurance Risk Manager (CyRM) & Cyber Risks Advisor στην Cromar Insurance Brokers, Lloyd’s Coverholder.

Θεματολογία Σεμιναρίου

  • Διαδικτυακοί κίνδυνοι
  • Διαχείριση διαδικτυακών κινδύνων
  • Cyber Insurance
  • Τι είναι, τι προσφέρει, διεθνείς τάσεις
  • Η χρήση της ασφάλισης Cyber Insurance στη διαχείριση των κινδύνων

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο Cyber Risks Management_16.3.2016

Σεμινάριο Cyber Risks Management από το ΕΙΑΣ

0
λουκέτο σε πληκτρολόγιο, σεμινάριο cyber risk insurance, ΕΙΑΣ

Λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς και των επιχειρήσεων, αλλά και το μεγάλο ενδιαφέρον και την αυξημένη προ τριμήνου συμμετοχή, το ΕΙΑΣ πραγματοποιεί ξανά το σεμινάριο «Cyber Risks Management», με δύο από τους πλέον εξειδικευμένους και καταρτισμένους στο θέμα αυτό εισηγητές.

Το σεμινάριο, διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών, θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016, 16:00-20:15. Απευθύνεται σε στελέχη εταιρειών και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αντιμετώπιση διαδικτυακών κινδύνων και να διευρύνουν περαιτέρω τις γνώσεις τους.

Οι εξειδικευμένοι εισηγητές είναι ο κ. Κώστας Παπαδάτος, πρόεδρος του (ISC)2 Hellenic Chapter & Business Development Director στην εταιρεία Adacom και ο κ. Νίκος Γεωργόπουλος, πιστοποιημένος Cyber Insurance Risk Manager (CyRM) & Cyber Risks Advisor στην Cromar Insurance Brokers, Lloyd’s Coverholder.

Θεματολογία Σεμιναρίου

  • Διαδικτυακοί κίνδυνοι
  • Διαχείριση διαδικτυακών κινδύνων
  • Cyber Insurance
  • Τι είναι, τι προσφέρει, διεθνείς τάσεις
  • Η χρήση της ασφάλισης Cyber Insurance στη διαχείριση των κινδύνων

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο Cyber Risks Management_16.3.2016

Insurancewebinars.gr: Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα

0

Ένα καινοτόμο σεμινάριο, με τίτλο «Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα», διοργανώνει το Insurancewebinars.gr την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου (16.00-18.00) στην Αθήνα, στο Business Center ecinisi.gr (Γεωργίου Μπάκου 1, Νέα Φιλοθέη, 3ος όροφος).

Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο σύμβουλος εκπαίδευσης Απόστολος Μαρτζάκλης.

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες πώς και με ποιο τρόπο δημιουργείται ένα ασφαλιστικό γραφείο και ποιες είναι οι δομές με βάση τις νέες εξελίξεις του ασφαλιστικού χώρου. Και στη συνέχεια να δοθούν λύσεις σε προβληματισμούς και να παρουσιαστεί το best practice της αγοράς μέσα από τα αποτελέσματα των συμμετεχόντων.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στην εύρυθμη λειτουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου.

Βασικό περιεχόμενο

  • Ποια η λειτουργία του γραφείου και γιατί πρέπει να είναι οργανωμένο.
  • Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την ημερήσια δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
  • Πώς γίνεται ο σωστός προγραμματισμός της καθημερινής και εβδομαδιαίας δραστηριότητάς μας
  • Πώς καταγράφουμε και αξιολογούμε τη δραστηριότητά μας στο γραφείο
  • Με ποιον τρόπο θέτουμε στόχους που μας οδηγούν στο σωστό αποτέλεσμα και ποια η μέθοδος για την επίτευξή τους
  • Περιπτώσεις μη σωστής λειτουργίας και μη αποτελεσματικής διαχείρισης του γραφείου
  • Εργασίες για την βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ασφαλιστικού γραφείου

Κόστος σεμιναρίου

25 ευρώ

To σεμινάριο θα διεξαχθεί με αυστηρά περιορισμένο αριθμό 15 ατόμων. 

Για κράτηση θέσης επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 2312 201 003 ή συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής.

Insurance Forum, Mητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2312 201 003, e-mail: administrator@insuranceforum.gr

 

 

Insurancewebinars.gr: Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα

0

Ένα καινοτόμο σεμινάριο, με τίτλο «Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα», διοργανώνει το Insurancewebinars.gr την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου (16.00-18.00) στην Αθήνα, στο Business Center ecinisi.gr (Γεωργίου Μπάκου 1, Νέα Φιλοθέη, 3ος όροφος).

Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο σύμβουλος εκπαίδευσης Απόστολος Μαρτζάκλης.

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες πώς και με ποιο τρόπο δημιουργείται ένα ασφαλιστικό γραφείο και ποιες είναι οι δομές με βάση τις νέες εξελίξεις του ασφαλιστικού χώρου. Και στη συνέχεια να δοθούν λύσεις σε προβληματισμούς και να παρουσιαστεί το best practice της αγοράς μέσα από τα αποτελέσματα των συμμετεχόντων.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στην εύρυθμη λειτουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου.

Βασικό περιεχόμενο

  • Ποια η λειτουργία του γραφείου και γιατί πρέπει να είναι οργανωμένο.
  • Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την ημερήσια δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
  • Πώς γίνεται ο σωστός προγραμματισμός της καθημερινής και εβδομαδιαίας δραστηριότητάς μας
  • Πώς καταγράφουμε και αξιολογούμε τη δραστηριότητά μας στο γραφείο
  • Με ποιον τρόπο θέτουμε στόχους που μας οδηγούν στο σωστό αποτέλεσμα και ποια η μέθοδος για την επίτευξή τους
  • Περιπτώσεις μη σωστής λειτουργίας και μη αποτελεσματικής διαχείρισης του γραφείου
  • Εργασίες για την βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ασφαλιστικού γραφείου

Κόστος σεμιναρίου

25 ευρώ

To σεμινάριο θα διεξαχθεί με αυστηρά περιορισμένο αριθμό 15 ατόμων. 

Για κράτηση θέσης επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 2312 201 003 ή συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής.

Insurance Forum, Mητροπόλεως 14 Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2312 201 003, e-mail: administrator@insuranceforum.gr

 

 

Interasco: Η ατζέντα της σημερινής εκδήλωσης

0

Την καθιερωμένη ετήσια εκδήλωσή της διοργανώνει σήμερα Τρίτη 23 Φεβρουαρίου η Ιnterasco, όπου θα κάνει έναν απολογισμό του 2015, θα βραβεύσει τους πλέον παραγωγικούς συνεργάτες της και φυσικά θα κόψει την πίτα της νέας χρονιάς.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, το πρόγραμμα της βραδιάς έχει ως εξής:

18.30: Προσέλευση

19.00: Έναρξη – oμιλίες

19.30: Βραβεύσεις συνεργατών

20.30: Κοπή πίτας

21.00: Δείπνο

ΕΣΠΑ: Οι ημερομηνίες υποβολής φακέλων για όλες τις κατηγορίες

0

Τις ημερομηνίες υποβολής των φακέλων για τα 4 νέα προγράμματα ΕΣΠΑ, τα ποσά των επιδοτήσεων, τις προϋποθέσεις συμμετοχής κ.ά. γνωστοποιεί σε σχετική της ανακοίνωση η εταιρεία συμβουλευτικών υπηρεσιών ILF Consulting. Αναλυτικότερα:

 

Πρόγραμμα: Ενίσχυση της αυτοαπασχόλησης πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Ημερομηνίες υποβολής φακέλων: 08/03/2016 έως 15/04/2016

Για να δείτε λεπτομέρειες για τη δράση πατήστε ΕΔΩ

 

Πρόγραμμα: Νεοφυής επιχειρηματικότητα

Ημερομηνίες υποβολής φακέλων: 17/03/2016 έως 27/04/2016

Για να δείτε λεπτομέρειες για τη δράση πατήστε ΕΔΩ

 

Πρόγραμμα: Αναβάθμιση πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές

Ημερομηνίες υποβολής φακέλων: 07/04/2016 έως 20/05/2016

Για να δείτε λεπτομέρειες για τη δράση πατήστε ΕΔΩ

 

Πρόγραμμα: Ενίσχυση τουριστικών ΜμΕ για τον εκσυγχρονισμό τους και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών

Ημερομηνίες υποβολής φακέλων: 29/03/2016 έως 17/05/2016

Για να δείτε λεπτομέρειες για τη δράση πατήστε ΕΔΩ

Generali: 130 χρόνια στην Ελλάδα, με το βλέμμα στην ψηφιακή αλλαγή

0

«Η Generali συμπληρώνει φέτος 130 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Πρόκειται για την παλιότερη ασφαλιστική εταιρία στη χώρα. Παρά την “ηλικία” της όμως, καταφέρνει να παραμένει ένας αιωνόβιος οργανισμός με νεανική ορμή, διάθεση για προσφορά και καινοτόμο δημιουργία.»

Αυτά επισήμανε μεταξύ άλλων ο διευθυντής πωλήσεων Μιχάλης Σωτηράκος, δίνοντας το στίγμα μιας ξεχωριστής χρονιάς, στους πάνω από 700 συνεργάτες της Generali από ολόκληρη την Ελλάδα που έδωσαν το «παρών» στο καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού τους, σε δυο λαμπρές εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στο Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα και στο ξενοδοχείο Met στη Θεσσαλονίκη, στις 9 και 11 Φεβρουαρίου.

DSC_4815

Εκεί τους περίμενε φέτος μια ξεχωριστή έκπληξη: αντί των καθιερωμένων ομιλιών και χαιρετισμών που πλαισιώνουν την κοπή πίτας, η Generali επέλεξε να μοιραστεί με τους συνεργάτες της μια άλλη ματιά των εξελίξεων και τάσεων της παγκόσμιας αγοράς, κάνοντας μια συναρπαστική εισαγωγή στον κόσμο του «Internet of Things» και των «Βig Data». Χρέη «ξεναγού» στο ταξίδι αυτό ανέλαβε ο χαρισματικός Thimon De Jong, διακεκριμένος ομιλητής και σύμβουλος πολυεθνικών ομίλων σε θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής.

DSC_4452

Ο ίδιος, μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση και με αμείωτο χιούμορ, καθήλωσε τους παρευρισκόμενους παρουσιάζοντας τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία και η ψηφιακή κουλτούρα επηρεάζουν τα καταναλωτικά ήθη και επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα.

DSC_4754

«Τι θα κάνατε διαφορετικά αν γνωρίζατε τα πάντα για τους πελάτες σας;», ρώτησε το κοινό ο κ. De Jong, παρουσιάζοντας τις νέες δυνατότητας μεγιστοποίησης κέρδους και προσέλκυσης νέων πελατών που προσφέρει το Profiling, δηλαδή η «αποκωδικοποίηση» των προτιμήσεων των καταναλωτών μέσω της επεξεργασίας των δεδομένων τους, όπως αυτά καταγράφονται από τις ψηφιακές τους διαδράσεις.

«Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένες λύσεις, βασισμένες στο δικό τους καταναλωτικό προφίλ και συνήθειες. Αυτήν την ευκαιρία καλείστε να αξιοποιήσετε αν θέλετε να είστε κι εσείς συμμέτοχοι στη νέα εποχή κι όχι απλώς θεατές» ανέφερε ο ίδιος στη συνέχεια και επισήμανε πως, σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνών, η νέα γενιά καταναλωτών, γνωστή και ως millennials, είναι διατεθειμένη να «θυσιάσει» την ιδιωτικότητά της προκειμένου να απολαύσει βελτιωμένες, ποιοτικότερες, φθηνότερες, προσωποποιημένες και εντέλει χρήσιμες για την ίδια υπηρεσίες και προϊόντα.

DSC_4330

Ο Ολλανδός καθηγητής έβαλε στο κάδρο του μέλλοντος και τον διαμεσολαβητή, καθώς, όπως επισήμανε, η ψηφιοποίηση δεν σημαίνει απουσία του ανθρώπινου παράγοντα. «Η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση είναι εργαλεία που τίθενται στη διάθεσή σας, και τα οποία προσφέρουν αυξημένες ευκαιρίες μιας πιο αποτελεσματικής και στοχευμένης προσέγγισης με τον πελάτη. Δεν αντικαθιστά, ωστόσο, την ανάγκη που καταγράφεται ξεκάθαρα από σημαντικές έρευνες, για ανθρώπινη και προσωπική επικοινωνία. Η ψηφιοποίηση διαμορφώνει ένα νέο είδος πελάτη πιο ενημερωμένου και ταυτόχρονα πιο απαιτητικού, όμως η ίδια γενιά που είναι “εθισμένη” στην τεχνολογία είναι και αυτή που αποζητά και επιβάλλει την ισορροπία της».

Κλείνοντας τις ομιλίες της εκδήλωσης, ο διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής της Generali Hellas Πάνος Δημητρίου έστειλε το δικό του μήνυμα στους ασφαλιστές: «Το 2015 ήταν μια καλή χρονιά αλλά και δύσκολη. Είναι μια χρονιά, ωστόσο, που έκλεισε και είναι πίσω μας. Μη μένουμε στα πεπραγμένα και στις επιτυχίες της χρονιάς που πέρασε, γιατί αυτά αποτελούν πια παρελθόν. Μη μένετε στα νούμερα, μην κοιτάτε τα εμπόδια και τις συγκυρίες της αγοράς ή της χώρας. Κοιτάξτε μπροστά. Υπάρχει μια νέα, μεγαλύτερη αγορά που περιμένει. Θα πρέπει να την εκμεταλλευτούμε, να εξελιχθούμε, να συνεργαστούμε, να βελτιωθούμε και σε κάθε περίπτωση να προχωρήσουμε. Μαζί. Εμείς θα είμαστε πάντα πλάι σας, όπως έχουμε αποδείξει. Εσείς όμως είστε η Αγορά. Εσείς θα φέρετε την Αλλαγή. Είμαστε ένας ιστορικός όμιλος, με μια δυνατή ομάδα και έχουμε αποδείξει ότι δεν μας τρομάζουν οι προκλήσεις!».

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση της Αθήνας…

 

… και της Θεσσαλονίκης

Generali: 130 χρόνια στην Ελλάδα, με το βλέμμα στην ψηφιακή αλλαγή

0

«Η Generali συμπληρώνει φέτος 130 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Πρόκειται για την παλιότερη ασφαλιστική εταιρία στη χώρα. Παρά την “ηλικία” της όμως, καταφέρνει να παραμένει ένας αιωνόβιος οργανισμός με νεανική ορμή, διάθεση για προσφορά και καινοτόμο δημιουργία.»

Αυτά επισήμανε μεταξύ άλλων ο διευθυντής πωλήσεων Μιχάλης Σωτηράκος, δίνοντας το στίγμα μιας ξεχωριστής χρονιάς, στους πάνω από 700 συνεργάτες της Generali από ολόκληρη την Ελλάδα που έδωσαν το «παρών» στο καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού τους, σε δυο λαμπρές εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στο Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα και στο ξενοδοχείο Met στη Θεσσαλονίκη, στις 9 και 11 Φεβρουαρίου.

DSC_4815

Εκεί τους περίμενε φέτος μια ξεχωριστή έκπληξη: αντί των καθιερωμένων ομιλιών και χαιρετισμών που πλαισιώνουν την κοπή πίτας, η Generali επέλεξε να μοιραστεί με τους συνεργάτες της μια άλλη ματιά των εξελίξεων και τάσεων της παγκόσμιας αγοράς, κάνοντας μια συναρπαστική εισαγωγή στον κόσμο του «Internet of Things» και των «Βig Data». Χρέη «ξεναγού» στο ταξίδι αυτό ανέλαβε ο χαρισματικός Thimon De Jong, διακεκριμένος ομιλητής και σύμβουλος πολυεθνικών ομίλων σε θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής.

DSC_4452

Ο ίδιος, μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση και με αμείωτο χιούμορ, καθήλωσε τους παρευρισκόμενους παρουσιάζοντας τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία και η ψηφιακή κουλτούρα επηρεάζουν τα καταναλωτικά ήθη και επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα.

DSC_4754

«Τι θα κάνατε διαφορετικά αν γνωρίζατε τα πάντα για τους πελάτες σας;», ρώτησε το κοινό ο κ. De Jong, παρουσιάζοντας τις νέες δυνατότητας μεγιστοποίησης κέρδους και προσέλκυσης νέων πελατών που προσφέρει το Profiling, δηλαδή η «αποκωδικοποίηση» των προτιμήσεων των καταναλωτών μέσω της επεξεργασίας των δεδομένων τους, όπως αυτά καταγράφονται από τις ψηφιακές τους διαδράσεις.

«Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένες λύσεις, βασισμένες στο δικό τους καταναλωτικό προφίλ και συνήθειες. Αυτήν την ευκαιρία καλείστε να αξιοποιήσετε αν θέλετε να είστε κι εσείς συμμέτοχοι στη νέα εποχή κι όχι απλώς θεατές» ανέφερε ο ίδιος στη συνέχεια και επισήμανε πως, σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνών, η νέα γενιά καταναλωτών, γνωστή και ως millennials, είναι διατεθειμένη να «θυσιάσει» την ιδιωτικότητά της προκειμένου να απολαύσει βελτιωμένες, ποιοτικότερες, φθηνότερες, προσωποποιημένες και εντέλει χρήσιμες για την ίδια υπηρεσίες και προϊόντα.

DSC_4330

Ο Ολλανδός καθηγητής έβαλε στο κάδρο του μέλλοντος και τον διαμεσολαβητή, καθώς, όπως επισήμανε, η ψηφιοποίηση δεν σημαίνει απουσία του ανθρώπινου παράγοντα. «Η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση είναι εργαλεία που τίθενται στη διάθεσή σας, και τα οποία προσφέρουν αυξημένες ευκαιρίες μιας πιο αποτελεσματικής και στοχευμένης προσέγγισης με τον πελάτη. Δεν αντικαθιστά, ωστόσο, την ανάγκη που καταγράφεται ξεκάθαρα από σημαντικές έρευνες, για ανθρώπινη και προσωπική επικοινωνία. Η ψηφιοποίηση διαμορφώνει ένα νέο είδος πελάτη πιο ενημερωμένου και ταυτόχρονα πιο απαιτητικού, όμως η ίδια γενιά που είναι “εθισμένη” στην τεχνολογία είναι και αυτή που αποζητά και επιβάλλει την ισορροπία της».

Κλείνοντας τις ομιλίες της εκδήλωσης, ο διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής της Generali Hellas Πάνος Δημητρίου έστειλε το δικό του μήνυμα στους ασφαλιστές: «Το 2015 ήταν μια καλή χρονιά αλλά και δύσκολη. Είναι μια χρονιά, ωστόσο, που έκλεισε και είναι πίσω μας. Μη μένουμε στα πεπραγμένα και στις επιτυχίες της χρονιάς που πέρασε, γιατί αυτά αποτελούν πια παρελθόν. Μη μένετε στα νούμερα, μην κοιτάτε τα εμπόδια και τις συγκυρίες της αγοράς ή της χώρας. Κοιτάξτε μπροστά. Υπάρχει μια νέα, μεγαλύτερη αγορά που περιμένει. Θα πρέπει να την εκμεταλλευτούμε, να εξελιχθούμε, να συνεργαστούμε, να βελτιωθούμε και σε κάθε περίπτωση να προχωρήσουμε. Μαζί. Εμείς θα είμαστε πάντα πλάι σας, όπως έχουμε αποδείξει. Εσείς όμως είστε η Αγορά. Εσείς θα φέρετε την Αλλαγή. Είμαστε ένας ιστορικός όμιλος, με μια δυνατή ομάδα και έχουμε αποδείξει ότι δεν μας τρομάζουν οι προκλήσεις!».

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση της Αθήνας…

 

… και της Θεσσαλονίκης

Daedalus: Νέα ψηφιακά εργαλεία λύνουν τα χέρια των συνεργατών της

0

Ακολουθώντας το πλάνο της στρατηγικής της ανάπτυξης, η Daedalus, πέρα από τα καινοτόμα προϊόντα που κατ’ αποκλειστικότητα προωθεί στην αγορά, προχώρησε και στη δημιουργία μιας νέας διαδικτυακής πλατφόρμας, ειδικά διαμορφωμένης για τους συνεργάτες της.

Έτσι, μέσα από τη χρήση της τεχνολογίας και τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες, αυξάνεται ο χρόνος που αυτοί διαθέτουν για προσωπική βελτίωση, αύξηση των πωλήσεων και κατ’ επέκταση του εισοδήματός τους. Εξού και η Daedalus επενδύει σταθερά στην ασφαλιστική εκπαίδευση-τεχνογνωσία και σε υλικοτεχνολογικές υποδομές αιχμής, που σήμερα «αποτελούν τη λεωφόρο της διαχείρισης της πληροφορίας για μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στην αγορά».

Αιχμή του δόρατος για την πρωτοποριακή πλατφόρμα της εταιρείας, η δυναμική εφαρμογή της συγκριτικής τιμολόγησης αλλά και αυτοματισμών που βοηθούν τους συνεργάτες να έχουν προσαρμοσμένα όλα τα προαπαιτούμενα από την εποπτική αρχή έντυπα για τη διαδικασία της πώλησης, όπως π.χ. έντυπο αναγκών, αιτιολογημένη συμβουλή κλπ.

Αναλυτικότερα, η πλατφόρμα σχεδιάστηκε με στόχο να παρέχει εύκολα και γρήγορα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον συνεργάτη, εξασφαλίζοντάς του:

  • απλή και ξεκάθαρη ενημέρωση μέσα από πολύ εύκολη πλοήγηση
  • δυνατότητα πρόσβασης απ’ όλες τις συσκευές (desktop, laptop, tablet, smartphone)
  • εύκολη και άμεση τιμολόγηση προϊόντων
  • άμεση ενημέρωση και παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου
  • διαφάνεια στις συναλλαγές
  • δυνατότητα δημιουργίας στατιστικών αναφορών
  • άμεση πληροφόρηση για τα συμβόλαια και τους πελάτες
  • παρακολούθηση εισπράξεων και προμηθειών
  • online ενημέρωση για προϊόντα ανταγωνισμού

Όλα αυτά παρέχονται 24 ώρες, 365 ημέρες τον χρόνο − και σύμφωνα με την Daedalus είναι μόνο η αρχή. Τους επόμενους δυο μήνες η εταιρεία ετοιμάζει νέες εκπλήξεις για τους συνεργάτες της, με άξονα τη μείωση του λειτουργικού κόστους, όπως π.χ. η καινοτόμα κάρτα κλήσεων εξωτερικού VOIP.

Η πρόσβαση στη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα γίνεται από τον ιστότοπο της Daedalus και την επιλογή «Είσοδος Συνεργατών».