back to top
25.3 C
Athens
Πέμπτη 21 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1677

Enterprise Insurance: Αδυνατεί επί του παρόντος να αποζημιώσει

0

Ο Προσωρινός Εκκαθαριστής (Provisional Liquidator) της ασφαλιστικής εταιρίας Enterprise Insurance Company Plc με έδρα το Γιβραλτάρ κ. Frederick White ανακοίνωσε χθες ότι τα ασφαλιστήρια συμβόλαια της εταιρίας δεν έχουν ακυρωθεί ή καταγγελθεί. Ωστόσο, αδυνατεί επί του παρόντος να αποζημιώσει τις σχετικές απαιτήσεις και είναι αβέβαιο αν τα περιουσιακά στοιχεία της Enterprise επαρκούν για την πλήρη εξόφλησή τους. Γι’ αυτό το λόγο, συνιστά στους ασφαλισμένους να επικοινωνούν με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές τους για την εξεύρεση εναλλακτικής ασφαλιστικής κάλυψης.

Οι ασφαλισμένοι και οι συνεργάτες της εταιρίας μπορούν να ενημερώνονται απευθείας από τον δικτυακό τόπο της Enterprise και να επικοινωνούν με την εταιρία στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eigplc.com.

Δείτε εδώ την ανακοίνωση του Προσωρινού Εκκαθαριστή της Enterprise

Πάνω από 7.000 διαμεσολαβούντες θα φύγουν από το επάγγελμα

0

Σοκαριστικό αλλά πέρα για πέρα αληθινό. Πάνω από 7.000 διαμεσολαβούντες που έχουν εισοδήματα μέχρι 20.000 ευρώ ετησίως θα βγουν από το επάγγελμα , εάν συνεχιστεί η ίδια φορολογική  και ασφαλιστική πολιτική δήλωσε χθες κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών ο πρόεδρος του Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.  Η φορολογική εξόντωση ακόμη μίας επαγγελματικής τάξης θα δημιουργήσει κύμα ανεργίας και , τελικά, νέες απώλειες φόρων λόγω της εξόδου από το επάγγελμα.  Τελικά , αυτή η κυβέρνηση αποδεικνύεται προσκολλημένη σε τυφλά δόγματα και ιδεολογήματα.  Ο στόχος της είναι σαφής. Να βγάλει  με ΚΑΘΕ τρόπο και κόστος  πρωτογενή πλεονάσματα ώστε να καταφέρει να βγει προς το 2017-2018 στις αγορές. Το  θέμα όμως είναι ότι κατακρεουργώντας μισθούς, συντάξεις, διογκώνοντας την ανεργία και ναρκοθετώντας κάθε επαγγελματική προοπτική  (σε όλους τους κλάδους) ‘πριονίζει το κλαδί’ στο οποίο κάθεται.  Οι επιπτώσεις από τις καθημερινές επαγγελματικές εξελίξεις στον ασφαλιστικό κλάδο είναι τεράστιες.  Όλο και περισσότεροι επαγγελματίες της ασφαλιστικής αγοράς είναι έτοιμοι να κλείσουν τα γραφεία τους  και να παραδώσουν τα χαρτοφυλάκιά τους.  Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα πάνε ‘ικέτες’ σε ανταγωνιστές τους για να συνεταιριστούν κάτω από δυσμενείς όρους.

Όντως , διαμεσολαβούντες με εισοδήματα κάτω των 20.000 ευρώ  πλέον δεν μπορούν να σταθούν στο επάγγελμα. Αυτοί που θα κτυπηθούν περισσότερο είναι  οι διαμεσολαβούντες στα μεγάλα αστικά κέντρα όπου και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και η κοινωνική στήριξη από τον περίγυρο δεν υπάρχει. Eκεί θα πρέπει οι ασφαλιστικές εταιρείες να μεριμνήσουν για να μπορέσουν να μείνουν στο επάγγελμα.  Θα πρέπει οι διοικούντες των εταιρειών να συνειδητοποιήσουν ότι κάθε ταμπέλα ασφαλιστικού πρακτορείου  που είναι ανηρτημένη  στο δρόμο , κάθε μικρο-επαγγελματίας αποτελεί  ‘ζωντανή διαφήμιση’ για τις ίδιες τις εταιρείες.   Κάθε πράκτορας ή μεσίτης αποτελεί ένα ζωντανό κύτταρο ανάπτυξης της αγοράς ακόμη και εάν δεν συνεργάζεται μαζί μας.   Προστατεύστε τον πράκτορα της διπλανής πόρτας. Μπορεί να μην φέρνει παραγωγή αλλά διατηρεί ζωντανή τη ‘φλόγα’ της ιδιωτικής ασφάλισης.

Σύλλογος Ζημιωθέντων Ασπίς: Κρατική αδιαφορία και μεθοδεύσεις εκκαθαριστών

0

του Νίκου Σακελλλαρίου

Την κρατική αδιαφορία και ολιγωρία και –κυρίως- τις μεθοδεύσεις που δείχνουν οι εκκαθαριστές και οι νομικοί σύμβουλοι προκειμένου να βγάλουν εκτός αποζημιώσεων 220.000 χιλιάδες ασφαλισμένους της Ασπίς Πρόνοια Ζωής που φέρονται ως δικαιούχοι κάποιων αποζημιώσεων κατήγγειλε ο πρόεδρος του Συλλόγου Ζημιωθέντων της Ασπίς Πρόνοια σε έκτακτη συνέντευξη τύπου , Ν. Κεχαγιάογλου.  Στην συνέντευξη τύπου παρευρέθηκαν και αναφέρθηκαν στο μεγάλο πρόβλημα ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου  κ. Γ. Χατζηθεοδοσίου, ο πρόεδρος του ΣΕΜΑ (Γ. Καραβίας) , ο πρόεδρος του ΠΣΑΣ  Παν. Λελεδάκης , ο νομικός σύμβουλος Σ. Παπαχατζής  .

Η συνέντευξη τύπου έγινε επ’ αφορμή του κύματος ανακοπών που ακολούθησαν οι εκκαθαριστές  και κορυφώνεται με την στάση του Εγγυητικού κεφαλαίου Ζωής που ουσιαστικά ζητεί παραίτηση πολλών ασφαλισμένων από  απαιτήσεις.  «Το θέμα θα έπρεπε να απασχολεί και την Ενωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας  αλλά τηρεί στάση Ποντίου Πιλάτου, προφανώς προσδοκώντας οφέλη για κάποιες εταιρείες» τονίστηκε στην συνέντευξη

ΑΧΑ και Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» εκπαίδευσαν περισσότερους από 4.600 μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου

0

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της συνεργασίας με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», η  ΑΧΑ υλοποίησε για 5η συνεχή χρονιά εκπαιδευτικά προγράμματα για θέματα οδικής ασφάλειας, που απευθύνονταν σε μαθητές ηλικίας 15-18 ετών.

Αναλυτικότερα, από τον Οκτώβριο του 2015 έως τον Ιούλιο του 2016 περισσότεροι από 4.600 μαθητές σε όλη την Ελλάδα παρακολούθησαν ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που περιλάμβανε: 

  • συζήτηση με εξειδικευμένους εκπαιδευτές του Ι.Ο.ΑΣ.
  • προβολή παρουσίασης και ειδικού οπτικοακουστικού υλικού
  • συμμετοχή των μαθητών μετά την εκπαίδευση στο online ερωτηματολόγιο kantososta.gr.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η εκπαίδευση για την πρόληψη των τροχαίων συμβάντων αποτελεί για την ΑΧΑ έναν διαχρονικό πυλώνα ανάπτυξης δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού. Στόχος της ΑΧΑ είναι να συμβάλει στον μέγιστο δυνατό βαθμό στην αντιμετώπιση αυτού του κρίσιμου προβλήματος για τη χώρα, τόσο από κοινωνικής όσο και από οικονομικής άποψης.

Σύμφωνα με τα στατιστικά της Τροχαίας, το 2015 789 συμπολίτες μας έχασαν τη ζωή τους στον δρόμο, ενώ 1.068 τραυματίστηκαν σοβαρά. Παράλληλα, ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) ανακοινώνει πως η Ελλάδα είναι ανάμεσα στις χώρες που δαπανούν 1,45% του ετήσιου ΑΕΠ τους εξαιτίας των τροχαίων.

Η ΑΧΑ, μέσω της στρατηγικής συνεργασίας της με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» από το 2012, επενδύει στην πρόληψη των τροχαίων συμβάντων, συμμετέχοντας στην προσπάθεια πρόληψης των τροχαίων συμβάντων και των αποτελεσμάτων τους.

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Σύμβαση Συνεργασίας με τον Όμιλο ΙΑΣΩ

0

Σύμβαση συνεργασίας υπέγραψε η ΑΤΕ Ασφαλιστική με τον Όμιλο ΙΑΣΩ, που περιλαμβάνει τα νοσηλευτήρια ΙΑΣΩ, ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ, ΙΑΣΩ GENERAL και ΙΑΣΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ. Η σύμβαση με τον Όμιλο ΙΑΣΩ προβλέπει, μεταξύ άλλων, για τους ασφαλισμένους της ΑΤΕ Ασφαλιστικής:

  • απευθείας και συνεχή πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα
  • προνομιακό τιμοκατάλογο παροχών υγείας
  • υπηρεσίες συντονιστικού κέντρου, όλο το 24ωρο, μέσω της υπηρεσίας «Ανοιχτή Γραμμή Υγείας» στα τηλέφωνα 210.62.88077 (από κινητό) και 801.11.41051 (από σταθερό).

Η συνεργασία με τον Όμιλο ΙΑΣΩ εντάσσεται στο πρόγραμμα «ΑΤΕ Ασφαλιστική: ό,τι καλύτερο για την υγεία σας», που προβλέπει:

  • τον σχεδιασμό / παροχή καινοτόμων ασφαλιστικών προγραμμάτων υγείας που καλύπτουν κάθε σύγχρονη ασφαλιστική ανάγκη, τόσο για φυσικά όσο και για νομικά πρόσωπα
  • την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών υγείας με τους πλέον ελκυστικούς όρους για τους ασφαλισμένους (ατομικών και ομαδικών συμβολαίων)
  • την ολοκληρωμένη υποστήριξη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με κατάλληλα εργαλεία, εκπαίδευση και προωθητικό υλικό, με στόχο την αποτελεσματική προσέγγιση του υφιστάμενου και δυνητικού πελατολογίου.

Ο διευθυντής του Κλάδου Ζωής και Υγείας της ΑΤΕ Ασφαλιστικής D. Krumbholz δήλωσε: «Το οικονομικό περιβάλλον και οι τάσεις που επικρατούν ή αναμένεται να επικρατήσουν στον χώρο της Υγείας απαιτούν προσέγγιση νέας ματιάς και φιλοσοφίας. Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΤΕ Ασφαλιστική απαντά στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες υγείας των πελατών με προσιτές και ολοκληρωμένες λύσεις που απευθύνονται σε όλους. Η υλοποίηση της ανανεωμένης πολιτικής μας βασίζεται στην οικοδόμηση συνεργασιών στρατηγικής σημασίας με κορυφαίους παρόχους του χώρου, όπως ο Όμιλος ΙΑΣΩ. Η αμοιβαία επωφελής συνεργασία ΑΤΕ Ασφαλιστικής και Ομίλου ΙΑΣΩ μάς επιτρέπει να σχεδιάζουμε προγράμματα και υπηρεσίες υγείας που παρέχουν πραγματική αξία στους πελάτες μας, τόσο σε ατομικές όσο και σε ομαδικές ασφαλίσεις».

Σε δήλωσή του για τη συνεργασία με τον Όμιλο ΙΑΣΩ, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΕ Ασφαλιστικής I. Χατζηιωσήφ τόνισε: «Με τον Όμιλο ΙΑΣΩ μοιραζόμαστε κοινές αξίες αναφορικά με την ολοκληρωμένη κάλυψη των πραγματικών αναγκών υγείας κάθε ανθρώπου. Η επίσημη ενεργοποίηση της συνεργασίας ΑΤΕ Ασφαλιστικής και Ομίλου ΙΑΣΩ μάς επιτρέπει να συνεχίσουμε να δημιουργούμε προγράμματα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, έτσι ώστε οι ασφαλισμένοι μας να απολαμβάνουν ό,τι καλύτερο σε θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας, και να έχουν απτή εμπειρία της σιγουριάς και της ασφάλειας που τους παρέχουμε».

Ο δρ. Γεώργιος Σταματίου, πρόεδρος ΔΣ Ομίλου ΙΑΣΩ, αναφερόμενος στη συνεργασία δήλωσε: «Η οικογένεια του Ομίλου ΙΑΣΩ δεσμεύεται για ολοένα καλύτερες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας στους ανθρώπους που μας επιλέγουν και μας εμπιστεύονται για ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε. Την υγεία μας.  Μέσα σε αυτήν τη δύσκολη οικονομική και κοινωνική συγκυρία, τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι αξίες οι οποίες διέπουν την φιλοσοφία μας παραμένουν ακόμα πιο δυνατές και μας ξεχωρίζουν. Το ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό μας είναι δίπλα σε κάθε ασθενή, με ευγένεια και φιλικότητα, με ενδιαφέρον και προσοχή,με επαγγελματισμό, με αφοσίωση και φροντίδα, με αξιοπρέπεια και με σεβασμό στις ξεχωριστές του ανάγκες. Η συνεργασία μας με την ΑΤΕ Ασφαλιστική, μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες της χώρας, έχει ως κύριο μέλημά μας την παροχή ενός εξαιρετικού επιπέδου περίθαλψης σε κάθε ασφαλισμένο της εταιρείας».

  • Το ΙΑΣΩ βρίσκεται στη Λεωφόρο Κηφισίας 37-39, Μαρούσι (Τηλ. Κέντρο: 210 6184000).
  • Το ΙΑΣΩ Παίδων βρίσκεται στη Λεωφόρο Κηφισίας 37-39, Μαρούσι (Τηλ. Κέντρο: 210 6383000).
  • Το ΙΑΣΩ General βρίσκεται στη Λεωφόρο Μεσογείων 264, Χολαργός (Τηλ. Κέντρο: 210 6502000).
  • Το ΙΑΣΩ Θεσσαλίας βρίσκεται στο 8ο χλμ. ΠΕΟ Λάρισας- Αθηνών, Λάρισα (Τηλ. Κέντρο: 2410 996000).

International Life: Θα μεταφέρει συμβόλαια Γενικών Ασφαλίσεων στην Interamerican;

0

Παράταση χρόνου για τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου και των ζημιών και μετά το τέλος Αυγούστου προτίθεται να δώσει η Τράπεζα της Ελλάδος στην International Life ΑΕΓΑ (Ζημιών), προκειμένου να υπάρξει ανετότερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση των συμβολαίων της εταιρείας. Σύμφωνα με το Euro2day,   υπάρχει συμφωνία συνεργασίας με τον όμιλο Interamerican έτσι ώστε από την 1η Αυγούστου τα συμβόλαια της International Life ΑΕΓΑ που λήγουν να μεταφέρονται στο γνωστό πολυεθνικό όμιλο.

Έκδοση στοιχείων έρευνας για την κοινωνική υπευθυνότητα υποστηρίζει η INTERAMERICAN

0

Την ιδιαίτερου ενδιαφέροντος έκδοση «Η εικόνα της ΕΚΕ στην Ελλάδα σήμερα» της DIRECTION Business Network υποστηρίζει χορηγικά η INTERAMERICAN. Στην έκδοση παρουσιάζονται στοιχεία συστηματικής έρευνας για τις τάσεις και εξελίξεις στον τομέα της ΕΚΕ, που διενεργήθηκε μεταξύ των επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.

Τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά για τον βαθμό διείσδυσης της ιδέας της κοινωνικής υπευθυνότητας στην επιχειρηματική κοινότητα, την αλληλεπίδραση των επιχειρήσεων με τα ενδιαφερόμενα μέρη, τους πόρους (χρηματοδότηση, εθελοντική συνεισφορά), την ανταγωνιστικότητα και τις πρακτικές ΕΚΕ των επιχειρήσεων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.

Για την εν λόγω διαδικτυακή έρευνα δημιουργήθηκε σχετικό «εργαλείο» από το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (Athens Laboratory of Research in Marketing – ALARM) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), την DIRECTION Business Network και το Ελληνικό Δίκτυο ΕΚΕ (CSR Hellas).

Η χορηγία της INTERAMERICAN έρχεται ως συνέχεια προηγούμενης χορηγικής σύμπραξης για την έκδοση «CSR Lexicon» της DIRECTION, επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον της εταιρείας για την ανάπτυξη γνώσεων και κουλτούρας στον κόσμο των επιχειρήσεων για την κοινωνική υπευθυνότητα.

Η εταιρεία εκτιμά ότι η εκδοτική παρουσίαση της έρευνας διευκολύνει ουσιαστικά την κατανόηση του «ειδικού βάρους» που αποκτά η ΕΚΕ για τις επιχειρήσεις στο σύγχρονο, έντονα μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, και στο πλαίσιο σχετικών εξελίξεων, όπως η δημοσιοποίηση μη χρηματοοικονομικών πληροφοριών εκ μέρους των μεγάλων επιχειρηματικών οργανισμών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 76% των 67 εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν αναλάβει δημόσια δέσμευση για την εφαρμογή πολιτικών ΕΚΕ προσδιορίζοντας τα ενδιαφερόμενα μέρη, ενώ μόλις 28% από αυτές έχουν αναπτύξει διαδικασίες οργανωμένης διαβούλευσης με τα ενδιαφερόμενα μέρη. Είναι αξιοσημείωτο ότι το 30% των εταιρειών κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης αύξησε τους διατιθέμενους πόρους σε δράσεις ΕΚΕ, ενώ το 8% τους μείωσε. Επίσης, το 71% των εταιρειών συμμορφώνονται προς διεθνείς πρωτοβουλίες αρχών, πρακτικών και προτύπων ΕΚΕ, ενώ περίπου οι μισές δημοσιεύουν περιοδικά απολογισμό.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η INTERAMERICAN, έχοντας ξεκινήσει τη σταδιακή ενσωμάτωση της κοινωνικής υπευθυνότητας στην εταιρική στρατηγική με σχέδιο από το 2004, έχει αναπτύξει μια ολιστική προσέγγιση και διακρίνεται στο σύνολο των εγχωρίων επιχειρήσεων για την πρόοδό της στον τομέα της ΕΚΕ.

Είναι χαρακτηριστική, σχετικά, η σύγχρονη διακυβέρνηση της εταιρείας, οι δεσμεύσεις που διεθνώς έχει αναλάβει, η εστίασή της στο όφελος των πελατών, των συνεργατών και στη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος, οι οργανωμένες πρωτοβουλίες της στο επίπεδο των κοινωνικών αναγκών και περιβαλλοντικών προτεραιοτήτων -σε αρκετές περιπτώσεις συναφείς με το ασφαλιστικό αντικείμενο- και ακόμη η τακτική απολογιστική έκθεσή της, που αξιολογείται μεταξύ των καλυτέρων στην Ελλάδα.

Επενδύοντας στην ανθρώπινη πλευρά της ασφάλισης

0

του Παύλου Κασκαρέλη,   Αντιπροέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου, Υδρόγειος Ασφαλιστική

 

Η ερώτηση είναι: Θα έπρεπε; Αξίζει και μπορούν οι ασφαλιστικές εταιρείες να συνεχίσουν να επενδύουν στα ανθρώπινα «στοιχεία» της ασφάλισης – ανθρώπινα δίκτυα, ανθρώπινη επαφή, επικοινωνία, εκπαίδευση, κινητοποίηση, συναίσθημα- και με ποιον τρόπο, τη στιγμή που η υψηλή τεχνολογία και ο αυτοματισμός που αυτή συνεπάγεται μοιάζουν η απόλυτη προτεραιότητα της εποχής μας;

Πολλά τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας. Και αδιαμφισβήτητα. Ταχύτητα, εξοικονόμηση κόστους, αυτοματοποίηση, άμεση πρόσβαση στην πληροφορία, γρήγορη ανάλυση δεδομένων, κ.ο.κ. Σε έναν εντελώς δια-δικτυωμένο κόσμο, η συζήτηση για το μέλλον της ασφαλιστικής βιομηχανίας περιστρέφεται κατά κόρον γύρω από το πώς αυτή μπορεί, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων κλάδων, να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που δημιουργούνται από τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις νέες τεχνολογίες αιχμής.

Ποια όμως η θέση των ανθρώπινων δικτύων μέσα σ’ αυτό το τοπίο; Μπορεί ο επαγγελματίας της ασφάλισης σήμερα να διατηρήσει και – κυρίως – να ενισχύσει το ρόλο του – όχι απλώς ως «πωλητή» ή «διαχειριστή συμβολαίων» – αλλά ως συμβούλου, που βρίσκεται δίπλα στον πελάτη για να ακούσει ανάγκες, να προτείνει λύσεις, να εμφυσήσει εμπιστοσύνη, να εμπνεύσει, να καθοδηγήσει; Ή ο καταναλωτής αναζητά απλώς ευκολία, ταχύτητα, απόλυτο έλεγχο των επιλογών του;

Και τα δύο παραπάνω είναι κατά κάποιον τρόπο αλήθεια. Από τη μια, οι νέες γενιές καταναλωτών «οδηγούν» σήμερα την αγορά στην παροχή πιο αυτοματοποιημένων, self-service ψηφιακών λύσεων. Οι ασφαλιστικές τους ανάγκες, ωστόσο, ωριμάζουν σταδιακά και γίνονται πιο σύνθετες. Έρευνες δείχνουν ότι, ενώ αυτοί αναζητούν και συγκρίνουν ασφαλίσεις στο διαδίκτυο, όταν καλούνται να πάρουν πιο περίπλοκες αποφάσεις ή όταν το ουσιαστικό πρόβλημα (η ζημιά) προκύψει, στρέφονται στον ασφαλιστή τους για εμπεριστατωμένη συμβουλή, υποστήριξη, καθοδήγηση. Αλλά ακόμα και όταν αυτό συμβεί, οι προσδοκίες τους διαφέρουν από αυτές των προηγούμενων γενεών. Αναζητούν δηλαδή ταχύτητα, ευκολία, εξοικείωση με τους νέους τρόπους επικοινωνίας, με άλλα λόγια, έναν επαγγελματία που «μιλάει» με τους όρους της εποχής τους και είναι όχι μόνο ασφαλιστικά αλλά και τεχνολογικά ενημερωμένος.

Έναν τέτοιο επαγγελματία του «μέλλοντος» έχουμε ανάγκη και οι ασφαλιστικές εταιρείες που στηρίζουμε και στηριζόμαστε στα ανθρώπινα δίκτυα. Γι’ αυτό πιστεύουμε ότι αξίζει να επενδύσουμε στα στοιχεία εκείνα – τεχνολογικά εργαλεία, συστήματα, εκπαίδευση, ενημέρωση, υπηρεσίες – που «εξοπλίζουν» τους ασφαλιστές μας, τους απαλλάσσουν από γραφειοκρατικές διαδικασίες, τους επιτρέπουν να εστιάσουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους και να επιτελέσουν το ανθρώπινο έργο τους, σύμφωνα όμως με τις απαιτήσεις της εποχής (άμεσα – εύκολα – παντού!).

Συμπέρασμα : Οι ασφαλιστικές εταιρείες που πιστεύουμε και επενδύουμε στα έμψυχα δίκτυα οφείλουμε να κατανοήσουμε τους προβληματισμούς της νέας εποχής και να προσπαθήσουμε να πετύχουμε μία σωστή εξισορρόπηση των προτεραιοτήτων μας. Δηλαδή, να αναζητήσουμε νέους, καινοτόμους τρόπους που αξιοποιούν τα στρατηγικά πλεονεκτήματα της τεχνολογίας ενώ ταυτόχρονα εμπλουτίζουν το δημιουργικό ρόλο των ανθρώπων – συνεργατών μας και αγγίζουν τις ουσιαστικές, ανθρώπινες ανάγκες των πελατών μας.

 

Insurance Europe: Ερωτήματα για το Πανευρωπαϊκό “Διαβατήριο”

0
insurance europe logo

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Αμφιβολίες εκφράζει η Insurance Europe σχετικά με την ιδέα ενός πανευρωπαϊκού “διαβατηρίου” παροχής υπηρεσιών σε ολόκληρη την ΕΕ, σε ό,τι αφορά την παροχή διασυνοριακών ασφαλιστικών υπηρεσιών.

Ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση της Κομισιόν για δημόσια διαβούλευση επί του θέματος, ο Σύνδεσμος ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών εταιρειών της ΕΕ υπογραμμίζει ότι στηρίζει την προοπτική διευκόλυνσης της παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών σε διασυνοριακό επίπεδο, αμφισβητεί όμως ότι ένας πάροχος υπηρεσιών είναι ικανός να ικανοποιήσει διασυνοριακές ασφαλιστικές υποχρεώσεις.

“Οι διαφορετικές ασφαλιστικές ανάγκες στις χώρες της ΕΕ πηγάζουν από τις διαφορές στην εθνική νομοθεσία (π.χ. για την αστική ευθύνη),  τις διαφορετικές ρυθμίσεις και προαπαιτούμενα για τους επαγγελματίες του κλάδου και τα τοπικά κόστη που επηρεάζουν τις  καταβαλλόμενες αποζημιώσεις. Είναι δύσκολο ένα ενιαίο διαβατήριο να παρακάμψει όλες αυτές τις διαφορές”, υποστηρίζει η Insurance Europe.

Συγκεκριμένα, βασισμένη στο έγγραφο διαβούλευσης της Επιτροπής, η Insurance Europe προειδοποίησε ότι παραμένει ασαφές το πώς ένα διαβατήριο υπηρεσιών στην ΕΕ θα διευκόλυνε την παροχή διασυνοριακών ασφαλιστικών υπηρεσιών και τι ρόλο θα διαδραμάτιζαν οι ασφαλιστικές εταιρίες στην ανάπτυξη και διανομή του διαβατηρίου.

Η παροχή και η βελτιωμένη πρόσβαση στις πληροφορίες που αφορούν τα επαγγελματικά προσόντα για τον ασφαλιστικό κλάδο σε κάθε χώρα της ΕΕ είναι ο καλύτερος τρόπος για να στηριχθούν οι πάροχοι υπηρεσιών που θέλουν να δραστηριοποιηθούν σε διασυνοριακό επίπεδο, καταλήγει η ανακοίνωση του Συνδέσμου.

Δείτε τις θέσεις της Insurance Europe στο έγγραφο διαβούλευσης της Κομισιόν:

http://www.insuranceeurope.eu/sites/default/files/attachments/Response%20to%20European%20Commission%20consultation%20on%20a%20services%20passport.pdf

City Insurance : Σχέδιο αναδιάρθρωσης με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μέχρι τις 30/9

0

Καθοριστική για την πορεία του ρουμανικού ασφαλιστικού ομίλου θα είναι η 30η Σεπτεμβρίου καθώς σύμφωνα με ανακοίνωση της εποπτικής αρχής μέχρι εκείνη την ημερομηνία θα πρέπει να ετοιμαστούν και να παραδοθούν τα έγγραφα εσωτερικού ελέγχου από την Deloitte  ενώ ταυτόχρονα ο όμιλος θα πρέπει να προχωρήσει μέχρι εκείνη την ημερομηνία  σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 30 εκατ. ευρώ μέσω κοινοπρακτικού δανείου.

Επίσης θα πρέπει να αρχίσουν να εξυπηρετούνται τα δάνεια της City Insurance προς συνδεδεμένες  θυγατρικές εταιρείες (City Invest) , συνεργάτες (Unity Broker) και άλλες πλευρές συνολικού ύψους 39 εκατ. ευρώ.

Τέλος θα πρέπει να υπάρχει σαφές πλάνο για την αντασφάλιση του ομίλου και εποπτεία βάσει των Solvency II ή αντίστοιχου συστήματος.