back to top
24 C
Athens
Τετάρτη 21 Μαΐου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1675

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Διαχείριση αιτιάσεων

0

Σεμινάριο διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών με θέμα «Διαχείριση αιτιάσεων», σύμφωνα με τις πράξεις 3/2013 και 122/2014 της εκτελεστικής επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος, θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 19 Μαΐου 2016, 16:00-20:15, με εισηγήτρια τη δικηγόρο Κωνσταντίνα Λόντου, τ. διευθύντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο διαχείρισης των αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης. Επίσης, είναι η ενημέρωση για το ποιες είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στο πλαίσιο του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης και  ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη Δ.Σ., υπευθύνους κανονιστικής συμμόρφωσης, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε υπευθύνους υποκαταστημάτων ασφαλιστικών εταιρειών Ε.Ε. και τρίτων χωρών, καθώς και σε στελέχη αλληλασφαλιστικών συνεταιρισμών
  • σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών −είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου− αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
  • σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, αλλά και όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου
  • τέλος, το σεμινάριο ενδιαφέρει και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να το παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες στα δύο τελευταία σεμινάρια που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 22 & 31/3/2016 με θέμα «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence».

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 11 Μαΐου 2016.

Θεματολογία σεμιναρίου:

  • Πεδίο εφαρμογής των πράξεων του διοικητή
  • Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
  • Έννοιες & βασικοί  ορισμοί
  • Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας & πολιτική διαχείρισης αιτιάσεων
  • Οργανωτικές υποχρεώσεις των εταιρειών
  • Διαδικασία και τρόπος διαχείρισης
  • Έκθεση & ελάχιστα στοιχεία αυτής

Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο ανέρχεται σε 70 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80 € για τα μη μέλη, ενώ για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα) το κόστος διαμορφώνονται σε 60 € για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70 € για τις εταιρείες μη μέλη.

Ειδικά για τους συμμετέχοντες στα δύο πρόσφατα σεμινάρια που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 22 & 31/3/2016, με θέμα: «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται στα 50 €.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής, εδώ.

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Διαχείριση αιτιάσεων

0

Σεμινάριο διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών με θέμα «Διαχείριση αιτιάσεων», σύμφωνα με τις πράξεις 3/2013 και 122/2014 της εκτελεστικής επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος, θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 19 Μαΐου 2016, 16:00-20:15, με εισηγήτρια τη δικηγόρο Κωνσταντίνα Λόντου, τ. διευθύντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο διαχείρισης των αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης. Επίσης, είναι η ενημέρωση για το ποιες είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στο πλαίσιο του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης και  ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη Δ.Σ., υπευθύνους κανονιστικής συμμόρφωσης, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε υπευθύνους υποκαταστημάτων ασφαλιστικών εταιρειών Ε.Ε. και τρίτων χωρών, καθώς και σε στελέχη αλληλασφαλιστικών συνεταιρισμών
  • σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών −είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου− αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
  • σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, αλλά και όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου
  • τέλος, το σεμινάριο ενδιαφέρει και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να το παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες στα δύο τελευταία σεμινάρια που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 22 & 31/3/2016 με θέμα «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence».

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 11 Μαΐου 2016.

Θεματολογία σεμιναρίου:

  • Πεδίο εφαρμογής των πράξεων του διοικητή
  • Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
  • Έννοιες & βασικοί  ορισμοί
  • Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας & πολιτική διαχείρισης αιτιάσεων
  • Οργανωτικές υποχρεώσεις των εταιρειών
  • Διαδικασία και τρόπος διαχείρισης
  • Έκθεση & ελάχιστα στοιχεία αυτής

Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο ανέρχεται σε 70 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80 € για τα μη μέλη, ενώ για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα) το κόστος διαμορφώνονται σε 60 € για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70 € για τις εταιρείες μη μέλη.

Ειδικά για τους συμμετέχοντες στα δύο πρόσφατα σεμινάρια που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 22 & 31/3/2016, με θέμα: «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται στα 50 €.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής, εδώ.

ΕΙΑΣ: Διεθνή πρότυπα χρηματοοικονομικής αναφοράς (IFRS) – Ανάλυση και ερμηνεία

0

Για δεύτερη χρονιά, από τις 23 Μαΐου 2016, το ΕΙΑΣ διοργανώνει σε συνεργασία με την Deloitte το ολοκληρωμένο πρόγραμμα 44 ωρών (6 εβδομάδες) για τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ/ΔΛΠ/IFRS), με έμφαση στη λειτουργία των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς και μετά το μεγάλο ενδιαφέρον και τις εξαιρετικές κριτικές που έλαβε η πρώτη υλοποίηση του προγράμματος το 2015.

Σκοπός & οφέλη προγράμματος

Ο σκοπός του προγράμματος είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τις βασικές αρχές των σημαντικότερων και απαραίτητων για τη σύνταξη οικονομικών καταστάσεων ασφαλιστικών εταιρειών ΔΠΧΑ και ΔΛΠ, καθώς και να μπορούν να τα εφαρμόζουν στην πράξη. Έμφαση θα δοθεί στην ανάλυση και ερμηνεία των ΔΠΧΑ/ΔΛΠ, που άπτονται άμεσα της σύνταξης των οικονομικών καταστάσεων ασφαλιστικών εταιρειών.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων που επιθυμούν να λάβουν βασικές γνώσεις ανάλυσης και ερμηνείας συγκεκριμένων ΔΠΧΑ/ΔΛΠ αναφορικά με τη σύνταξη οικονομικών καταστάσεων ασφαλιστικών εταιρειών.

Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος και τρόπος παρουσίασης

Το εκπαιδευτικό υλικό είναι κατάλληλα δομημένο και επίκαιρο, με διαρκή γνωστική υποστήριξη σχετικά με όλες τις τρέχουσες εξελίξεις γύρω από τα ΔΠΧΑ. Η μέθοδος της παρουσίασης βασίζεται σε ένα κατάλληλα δομημένο πρόγραμμα εισηγήσεων με την χρήση ειδικά διαμορφωμένων παρουσιάσεων. Όλες οι εισηγήσεις θα γίνουν στα ελληνικά, ενώ οι παρουσιάσεις (που θα δοθούν και στους συμμετέχοντες) θα είναι στα αγγλικά.

Η κάθε ενότητα του σεμιναρίου ξεκινά με την παρουσίαση των αρχών και του τεχνικού περιεχομένου του κάθε προτύπου και συνεχίζεται με την παρουσίαση πρακτικών εφαρμογών μέσω παραδειγμάτων, ασκήσεων και περιπτωσιολογικών μελετών. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η καλύτερη κατανόηση και εμπέδωση του ουσιαστικού περιεχομένου των υπό εξέταση προτύπων.

Στο τέλος του προγράμματος θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Σπουδών, ύστερα από σύντομη εξεταστική διαδικασία.

Κόστος προγράμματος

Τα συνολικά δίδακτρα του προγράμματος ανέρχονται σε 800 € για εργαζόμενους εταιρειών. Για πολλαπλές συμμετοχές (άνω των δύο ατόμων) το κόστος μειώνεται σε 750 € ανά άτομο. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα, τους ανέργους και τους φοιτητές παρέχεται έκπτωση 12,5% και το κόστος διαμορφώνεται σε 700 €, ενώ υπάρχει η δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε δύο δόσεις (α΄ δόση: 350 € με την κατάθεση της αίτησης συμμετοχής, β΄ δόση: 350 € μέχρι 9 Ιουνίου 2016) ή σε 3 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.

Οι αιτήσεις των υποψηφίων θα γίνονται δεκτές μέχρι και τη Δευτέρα 16 Μαΐου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο EIAS DELOITTE_ΔΠΧΑ _IFRS BASIC_23.5.2016

ΕΙΑΣ: Διεθνή πρότυπα χρηματοοικονομικής αναφοράς (IFRS) – Ανάλυση και ερμηνεία

0

Για δεύτερη χρονιά, από τις 23 Μαΐου 2016, το ΕΙΑΣ διοργανώνει σε συνεργασία με την Deloitte το ολοκληρωμένο πρόγραμμα 44 ωρών (6 εβδομάδες) για τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ/ΔΛΠ/IFRS), με έμφαση στη λειτουργία των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς και μετά το μεγάλο ενδιαφέρον και τις εξαιρετικές κριτικές που έλαβε η πρώτη υλοποίηση του προγράμματος το 2015.

Σκοπός & οφέλη προγράμματος

Ο σκοπός του προγράμματος είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τις βασικές αρχές των σημαντικότερων και απαραίτητων για τη σύνταξη οικονομικών καταστάσεων ασφαλιστικών εταιρειών ΔΠΧΑ και ΔΛΠ, καθώς και να μπορούν να τα εφαρμόζουν στην πράξη. Έμφαση θα δοθεί στην ανάλυση και ερμηνεία των ΔΠΧΑ/ΔΛΠ, που άπτονται άμεσα της σύνταξης των οικονομικών καταστάσεων ασφαλιστικών εταιρειών.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων που επιθυμούν να λάβουν βασικές γνώσεις ανάλυσης και ερμηνείας συγκεκριμένων ΔΠΧΑ/ΔΛΠ αναφορικά με τη σύνταξη οικονομικών καταστάσεων ασφαλιστικών εταιρειών.

Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος και τρόπος παρουσίασης

Το εκπαιδευτικό υλικό είναι κατάλληλα δομημένο και επίκαιρο, με διαρκή γνωστική υποστήριξη σχετικά με όλες τις τρέχουσες εξελίξεις γύρω από τα ΔΠΧΑ. Η μέθοδος της παρουσίασης βασίζεται σε ένα κατάλληλα δομημένο πρόγραμμα εισηγήσεων με την χρήση ειδικά διαμορφωμένων παρουσιάσεων. Όλες οι εισηγήσεις θα γίνουν στα ελληνικά, ενώ οι παρουσιάσεις (που θα δοθούν και στους συμμετέχοντες) θα είναι στα αγγλικά.

Η κάθε ενότητα του σεμιναρίου ξεκινά με την παρουσίαση των αρχών και του τεχνικού περιεχομένου του κάθε προτύπου και συνεχίζεται με την παρουσίαση πρακτικών εφαρμογών μέσω παραδειγμάτων, ασκήσεων και περιπτωσιολογικών μελετών. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η καλύτερη κατανόηση και εμπέδωση του ουσιαστικού περιεχομένου των υπό εξέταση προτύπων.

Στο τέλος του προγράμματος θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Σπουδών, ύστερα από σύντομη εξεταστική διαδικασία.

Κόστος προγράμματος

Τα συνολικά δίδακτρα του προγράμματος ανέρχονται σε 800 € για εργαζόμενους εταιρειών. Για πολλαπλές συμμετοχές (άνω των δύο ατόμων) το κόστος μειώνεται σε 750 € ανά άτομο. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα, τους ανέργους και τους φοιτητές παρέχεται έκπτωση 12,5% και το κόστος διαμορφώνεται σε 700 €, ενώ υπάρχει η δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε δύο δόσεις (α΄ δόση: 350 € με την κατάθεση της αίτησης συμμετοχής, β΄ δόση: 350 € μέχρι 9 Ιουνίου 2016) ή σε 3 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.

Οι αιτήσεις των υποψηφίων θα γίνονται δεκτές μέχρι και τη Δευτέρα 16 Μαΐου 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο EIAS DELOITTE_ΔΠΧΑ _IFRS BASIC_23.5.2016

Π. Κασκαρέλης: Ο κλάδος καλείται να μετρήσει τις δυνάμεις του και να χαράξει στρατηγική

0

του Παύλου Κασκαρέλη, Αντιπροέδρου και Διευθύνοντα  Συμβούλου της Υδρογείου Ασφαλιστική,

 

Η ασφαλιστική αγορά έχει ήδη αφήσει πίσω της μία ιδιαίτερα δύσκολη, ανατρεπτική, θα έλεγα, χρονιά και εστιάζει
το βλέμμα της στην επόμενη ημέρα.
Η ανθεκτικότητα και η ετοιμότητα που επέδειξε την βοήθησαν να ανταπεξέλθει και αποτελούν σημαντικά εχέγγυα,
ωστόσο δεν είναι αρκετά. Το 2016 τους πρώτους μήνες του οποίου διανύουμε, είναι μία κρίσιμη και, κατά πολλούς
τρόπους, μεταβατική χρονιά. Ο κλάδος μας καλείται να «αναμετρηθεί» με την εφαρμογή, στην πράξη πλέον, του
νέου εποπτικού πλαισίου της Φερεγγυότητας ΙΙ . Επιπλέον και κυρίως, καλείται να μετρήσει τις δυνάμεις του και να
χαράξει στρατηγική δημιουργώντας τα θεμέλια για μια ενδεχόμενη μελλοντική ανάπτυξη.
Ευελπιστούμε ότι θα το πράξει, παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια, επενδύοντας συγκροτημένα στην αναζήτηση των
τρόπων εκείνων που οδηγούν στην αύξηση της ασφαλιστικής πίτας και όχι απλώς την αναδιανομή των μεριδίων της.
Όσον αφορά την Υδρόγειο, η προσπάθεια για βελτίωση και εξέλιξη είναι συνεχής.
Η εταιρεία μας έχει ολοκληρώσει την προετοιμασία της που εξασφαλίζει την επιτυχή λειτουργία της στο νέο περιβάλλον της Φερεγγυότητας ΙΙ , ενώ συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε τις διαδικασίες και υπηρεσίες μας ώστε να παρέχουμε προστιθέμενη αξία σε πελάτες και συνεργάτες μας.
Ταυτόχρονα, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και από αυτό το τεύχος, διευρύνουμε και αναπροσαρμόζουμε το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας, με στόχο να προσφέρουμε σύγχρονες, προσιτές και ποιοτικές ασφαλιστικές
λύσεις και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις αυξημένες ανάγκες των πολιτών για την προστασία της περιουσί-
ας και του εισοδήματός τους.
Βάση μας εξακολουθεί να είναι η ανάπτυξη μέσω του ανθρωποκεντρικού δικτύου και στόχος μας η ανάδειξη του ρόλου του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, η συμβολή του οποίου είναι, κατά την άποψή μας, απαραίτητη για την αφύπνιση της ασφαλιστικής συνείδησης της κοινωνίας και την ποιοτική ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς.

Πηγή: Περιοδικό Voice

O βρετανικός ασφαλιστικός κλάδος στο “μικροσκόπιο” της FCA

0

Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος για το Brexit στις 23 Ιουνίου και οι δυο εν εξελίξει έρευνες της Financial Conduct Authority (FCA)  είναι οι  βασικές εστίες αβεβαιότητας για τις ασφαλιστικές εταιρείες της Μ. Βρετανίας φέτος, καθώς το τοπίο αναφορικά με τις επιπτώσεις της Solvency II και τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις για τις συντάξεις έχει εν πολλοίς ξεκαθαρίσει, σύμφωνα με μελέτη της Fitch Ratings.

Ο οίκος αξιολόγησης σημειώνει ότι ο βρετανικός ασφαλιστικός κλάδος έχει μπει στο “μικροσκόπιο” της FCA, η οποία ερευνά  αφενός το πώς μια σειρά εταιρειών μεταχειρίστηκε τους μακροχρόνιους πελάτες,  αφετέρου το εάν οι ασφαλιστικές παραπλάνησαν εσφαλμένα πελάτες τους κατά την πώληση ασφαλιστικών συμβολαίων. Οι έρευνες αυτές θα μπορούσαν να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στον κλάδο, είτε από πλευράς αρνητικής διαφήμισης, είτε εάν οδηγήσουν σε πρόστιμα ή υποχρέωση καταβολής αποζημίωσης σε ορισμένους πελάτες.

Επιπροσθέτως, εάν οι Βρετανοί ψήφιζαν υπέρ της εξόδου της χώρας από την ΕΕ, αυτό θα καθιστούσε ακόμα πιο πολύπλοκο το λειτουργικό και ρυθμιστικό περιβάλλον για βρετανικές ασφαλιστικές που δραστηριοποιούνται σε άλλες χώρες της ΕΕ, αν και εντέλει οι παρενέργειες θα ήταν διαχειρίσιμες, υποστηρίζει η Fitch. Μια πιο άμεση παρενέργεια θα ήταν η έκθεση των ισολογισμών των εταιρειών σε αυξημένη μεταβλητότητα στις αγορές χρήματος και κεφαλαίου, ενώ ορατό είναι και το ενδεχόμενο εξασθένισης της στερλίνας.

Τα αποτελέσματα των ασφαλιστικών ήταν αρκετά διαφωτιστικά αναφορικά με τους δείκτες φερεγγυότητας στο νέο περιβάλλον της Solvency II. H Fitch επισημαίνει ότι  τα αποτελέσματα ήταν σε γενικές γραμμές ικανοποιητικά και σύμφωνα με τις προσδοκίες της. Οι δείκτες που ανακοίνωσαν οι εταιρειες δεν είναι άμεσα συγκρίσιμοι μεταξύ τους διότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές στον τρόπο με τον οποίο υπολογίζουν τα στοιχεία, αλλά η συγκρισιμότητα θα αυξηθεί από το 2017 και εφεξής, καταλήγει ο οίκος.

ΦΙΛΗΣGlass: Στηρίζει τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα γιατί «οι φίλοι φαίνονται στα δύσκολα»

0

Συναισθανόμενη τις πρωτόγνωρες στιγμές που ζει η χώρα μας, αλλά κι ο υπόλοιπος κόσμος, η ΦΙΛΗΣGlass προσπαθεί να είναι παρούσα με τρόπο ενεργό και αποτελεσματικό.

Έτσι, σε συνεργασία με τους Γιατρούς χωρίς Σύνορα και με σκοπό την ενίσχυση του έργου τους, όπου υπάρχει ανάγκη, στηρίζει τη δράση της οργάνωσης «Δώρα Χωρίς Σύνορα». Εργαζόμενοι, συνεργάτες, φίλοι, αλλά και όσοι επιθυμούν να βοηθήσουν, μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.filisglass.com/content/116/ypostirizw-dwra-hwris-synora, να επιλέξουν το δώρο που θα προσφέρουν, και οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα θα αναλάβουν να το μεταφέρουν στις αποστολές τους.

Όπως προτρέπει με τη σχετική ανακοίνωσή της η ΦΙΛΗΣGlass, «Μπείτε στο link και χαρίστε “Δώρα Χωρίς Σύνορα”. Μοιραστείτε το και με τους φίλους σας. Κάθε βοήθεια, και η πιο μικρή, μπορεί να κάνει τη διαφορά. Γιατί: “Οι χώρες έχουν σύνορα, οι άνθρωποι όχι”».

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δράση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, www.msf.gr, 210 5200 500.

ΦΙΛΗΣGlass: Στηρίζει τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα γιατί «οι φίλοι φαίνονται στα δύσκολα»

0

Συναισθανόμενη τις πρωτόγνωρες στιγμές που ζει η χώρα μας, αλλά κι ο υπόλοιπος κόσμος, η ΦΙΛΗΣGlass προσπαθεί να είναι παρούσα με τρόπο ενεργό και αποτελεσματικό.

Έτσι, σε συνεργασία με τους Γιατρούς χωρίς Σύνορα και με σκοπό την ενίσχυση του έργου τους, όπου υπάρχει ανάγκη, στηρίζει τη δράση της οργάνωσης «Δώρα Χωρίς Σύνορα». Εργαζόμενοι, συνεργάτες, φίλοι, αλλά και όσοι επιθυμούν να βοηθήσουν, μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.filisglass.com/content/116/ypostirizw-dwra-hwris-synora, να επιλέξουν το δώρο που θα προσφέρουν, και οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα θα αναλάβουν να το μεταφέρουν στις αποστολές τους.

Όπως προτρέπει με τη σχετική ανακοίνωσή της η ΦΙΛΗΣGlass, «Μπείτε στο link και χαρίστε “Δώρα Χωρίς Σύνορα”. Μοιραστείτε το και με τους φίλους σας. Κάθε βοήθεια, και η πιο μικρή, μπορεί να κάνει τη διαφορά. Γιατί: “Οι χώρες έχουν σύνορα, οι άνθρωποι όχι”».

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δράση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, www.msf.gr, 210 5200 500.

Βαρόμετρο Atradius: Μάστιγα η καθυστέρηση πληρωμών

0

To 90% των επιχειρήσεων στη Δυτική Ευρώπη επηρεάζονται από την καθυστέρηση πληρωμών, όπως αποκαλύπτει το Βαρόμετρο Συναλλακτικής Συμπεριφοράς της Atradius. Αναλυτικότερα:

  • Σχεδόν το 40% της αξίας των Β2Β τιμολογίων στη Δυτική Ευρώπη πληρώθηκαν με καθυστέρηση.
  • Τα εκπρόθεσμα τιμολόγια καταβάλλονται, κατά μέσο όρο, εντός 3 εβδομάδων από τη λήξη της προθεσμίας.
  • Ο 1 στους 4 ερωτηθέντες εξόφλησε τους προμηθευτές του με καθυστέρηση εξαιτίας καθυστερημένης πληρωμής από τους B2B πελάτες του.
  • Το 35% των ερωτηθέντων θα ελέγξει την πιστοληπτική ικανότητα των πελατών τους με μεγαλύτερη συχνότητα φέτος.

atradius-B2B-credit-GreeceΣτην Ελλάδα, η ρευστότητα και η είσπραξη ανεξόφλητων απαιτήσεων αποτέλεσαν τη μεγαλύτερη πρόκληση για την κερδοφορία των επιχειρήσεων και το 2016. Σύμφωνα με τη σχετική έρευνα της Atradius:

  • Ποσοστό των Ελλήνων ερωτηθέντων που αγγίζει το 87% (σε αντίθεση με μόλις 57,9% στη Δυτική Ευρώπη) δηλώνουν ότι οι εγχώριοι Β2Β πελάτες τους εξοφλούν τα τιμολόγια με καθυστέρηση λόγω προβλημάτων ρευστότητας.
  • Το 30% των ερωτηθέντων (με αντίστοιχο ποσοστό 18,8% στη Δυτική Ευρώπη) δήλωσαν απώλεια εσόδων λόγω της καθυστερημένης πληρωμής των τιμολογίων από τους B2B πελάτες τους.
  • Οι 3 στους 5 ερωτηθέντες (ποσοστό 61%) αναμένουν σημαντική επιδείνωση σε ό,τι αφορά τις πρακτικές πληρωμών των B2B πελατών που δραστηριοποιούνται στη βιομηχανία τροφίμων κατά τους επόμενους 12 μήνες.

Διαβάστε περισσότερα στις έρευνες της Atradius για την Ελλάδα (για το μεταφρασμένο κείμενο: PPB2016_WE_GR_GRtranslation) και τη Δυτική Ευρώπη.

Σήμερα η απονομή των “Greek Hospitality Awards 2016”

0

Σήμερα πραγματοποιούνται τα φετινά Greek Hospitality Awards 2016, με τη συμμετοχή πολλών ξενοδοχείων στις κατηγορίες βραβείων και την ολοκλήρωση της προκριματικής φάσης αξιολόγησης από τη διακεκριμένη επιτροπή και το κοινό. Η απονομή στους τελικούς νικητές θα λάβει χώρα στις  19.30 στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής με την παρουσία της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά και παρουσιαστές τον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη και την υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Ethos Media SA Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη.

Υπογραμμίζεται ότι τα βραβεία τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, ενώ διοργανώνονται από την εκδοτική συνεδριακή εταιρεία Ethos Events σε συνεργασία με τη ΔΕΘ Helexpo.

139467850_1457100528

Συνολικά στα Greek Hospitality Awards 2016 θα απονεμηθούν 63 επιμέρους βραβεία στις παρακάτω 4 θεματικές κατηγορίες:

Kατηγορία 1: Best Greek Hotels

Kατηγορία 2: Best Greek Resorts

Kατηγορία 3: Best Greek Hotel & Resort Facilities

Κατηγορία 4: Special Awards

Αλλά και θα απονεμηθούν οι παρακάτω 3 τιμητικές διακρίσεις:

  1. Greek Hospitality Leader
  2. Greek Hospitality Rising Star
  3. Greek Hospitality Influencer

Κορυφαίο βραβείο του θεσμού, το Top Greek Hotel 2016.

 

Τα βραβεία στους νικητές θα τα απονείμουν οι κ.κ.:

  • Έλενα Κουντουρά, αναπληρώτρια απουργός Τουρισμού
  • Αλέξιος Μ. Δέφνερ, καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Μαρία Θεοφανοπούλου, εκδότρια, Greek Travel Pages
  • Δημήτρης Κούτουλας, σύμβουλος Τουριστικού και Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός
  • Νίκος Μανιαδάκης, καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας, και αναπληρωτής κοσμήτορας, Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ)
  • Κωνσταντίνος Μαρινάκος, πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, καθηγητής Τουριστικού Μάνατζμεντ
  • Γιάννης Μαργαρίτης, αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Νάξου
  • Σπύρος Μησιακούλης, καθηγητής Πανεπιστημίου, ταμίας ΔΣ και Head of Green Key Ecolabel, Hellenic Society for the Protection of nature – HSPN
  • Κώστας Παλασκώνης, πρόεδρος, Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ)
  • Μανώλης Τσακαλάκης, πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Ρεθύμνου
  • Αντώνης Γιαννόπουλος, ερευνητής Μάρκετινγκ Φιλοξενίας και Τουρισμού, και εκδότης, the voyager voice
  • Μανώλης Δεληγιαννάκης, επίτιμος πρόεδρος, Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, Hellascert
  • Κυριάκος Ποζρικίδης, διευθύνων σύμβουλος, ΔΕΘ HELEXPO.

Δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης:

Πατήστε εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή στην τελετή απονομής.

 

GOLD SPONSOR

IT CONCEPT

BRONZE SPONSOR

ASSET OGILVY PUBLIC RELATIONS

DISTINGUISHED CORPORATE PARTICIPATIONS

GO GREEK

INNEWS 

ΑΒΡΑΜΑΚΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΙΔΗ

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΕΟΤ)

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΞΕΕ)

PRINT SPONSOR

PRESSIOUS ARVANITIDIS

COMMUNICATION SPONSORS

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, EPIXEIRO.GR, EURO2DAY, ECOZEN.GR, TRAVEL DAILY NEWS, TORNOS NEWS, GREEK TRAVEL PAGES, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, TOURISMMARKET.GR, TOURISM.GR, SUPPLY.GR, ΧΡΗΜΑ, ΧΡΗΜΑ WEEK, INSURANCE WORLD, INSURANCE WORLD.GR, PH.B, VIRUS.COM.GR, ALIVE, AΣΦΑΛΙΖΟΜΑΙ

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τη Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη, Communication & PR Manager, Ethos Media SA, τηλ.: 210 9984901, email: voulgaraki.s@ethosmedia.eu.