back to top
28.5 C
Athens
Παρασκευή 1 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1610

Όλες οι ασφαλιστικές εφαρμογές του Crowdhackathon #Insurance 2016

0

Στις 1 και 2 Οκτωβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα διήμερος διαγωνισμός καινοτομίας με θέμα την επιχειρησιακή καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης και τον γενικότερο ασφαλιστικό τομέα. Το Crowdhackathon#Insurance 2016 διοργανώθηκε από την εταιρεία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy (www.crowdpolicy.com), την Ethos Μedia SA (www.ethosmedia.eu) και τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων INNOVATHENS (www.innovathens.gr), ακολουθώντας το πλαίσιο των επιτυχημένων δράσεων καινοτομίας Crowdhackathon (www.crowdhackathon.com).

Στόχος του Crowdhackathon#Ιnsurance ήταν η ανάπτυξη εφαρμογών (Minimum Viable Products – MVP) που αφορούν τον γενικότερο ασφαλιστικό τομέα, και αυτό επιτεύχθηκε με τις επιτυχημένες εφαρμογές που δημιουργήθηκαν από τις ομάδες που συμμετείχαν.

 

crowdhackathon-insurance-2016

Διαδικασία διαγωνισμού

Οι διαγωνιζόμενοι συμμετέχουν σε ομάδες και όσοι δεν έχουν δημιουργήσει από πριν εντάσσονται σε ομάδα κατά την έναρξη του διαγωνισμού. Στο χρονικό πλαίσιο των 36 περίπου ωρών επιδιώκουν να αναπτύξουν την εφαρμογή τους σε βαθμό (Minimum Viable Product) MVP παρουσιάζοντας επιχειρησιακές λύσεις για τον γενικότερο ασφαλιστικό τομέα. Η συμμετοχή είναι δωρεάν για όλους τους συμμετέχοντες και ακολουθείται το μοντέλο first come – first served.

Κατά τη διάρκεια του διήμερου διαγωνισμού καινοτομίας Crowdhackathon#Insurance οι ομάδες παρουσιάζουν την εφαρμογή τους στα διάφορα στάδια ανάπτυξής της και λαμβάνουν εξειδικευμένο mentoring από έμπειρους και καταξιωμένους μέντορες που συμμετέχουν από τον ασφαλιστικό, επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό χώρο.

Όπως σε όλα τα Crowdhackathons, απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή και στο Crowdhackathon #Insurance αποτελεί η ανάρτηση των εφαρμογών που δημιουργούνται σε Github προκειμένου να διατίθεται στην κοινότητα ανοιχτών δεδομένων για περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη.

Απολογισμός συμμετοχής Crowdhacathon#Insurance

Συνολικά 15 ομάδες και 59 διαγωνιζόμενοι -προγραμματιστές, designers, αναλυτές, στελέχη επικοινωνίας, marketing, στελέχη από τον ασφαλιστικό / χρηματοπιστωτικό τομέα και φοιτητές- συμμετείχαν και διαγωνίστηκαν στο Crowdhackathon#Insurance με στόχο την διεκδίκηση ενός από τα τρία χρηματικά βραβεία και τη χαρά της συμμετοχής σε έναν τέτοιο διαγωνισμό.

Περιγραφή των εφαρμογών των ομάδων και των εφαρμογών

  1. Antigravity

ch-1

Η εφαρμογή ανήκει στις σχετικές θεματικές ενότητες Insurance innovation και Social innovationsocial solidarity. Απευθύνεται σε ασφαλιστικές εταιρείες και οδηγούς οχημάτων. Ειδικότερα, μέσω της εφαρμογής υπολογίζεται η επικινδυνότητα ενός οδηγού, παρακολουθείται η οδηγική συμπεριφορά, εντοπίζονται ατυχήματα που προκύπτουν και στέλνονται κατάλληλα μηνύματα. Υποστηρίζεται τέλος το data visualization (Arduino, DJANGO).

  1. The P&I Club

ch-2

Η εφαρμογή ανήκει στις σχετικές θεματικές ενότητες Ανάπτυξη επιχειρηματικότητας και startups (business) και Insurance innovation. Απευθύνεται στους brokers και τις ασφαλιστικές εταιρείες. Η εφαρμογή επιτρέπει την πλήρη ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων ασφαλίσεων, την ταυτοποίηση των πελατών και την χρήση της ηλεκτρονικής υπογραφής κατά την υποβολή (DJANGO).

  1. CodeBros

ch-3

Η εφαρμογή ανήκει στη σχετική θεματική ενότητα Business. Απευθύνεται σε πιθανούς χρήστες-πελάτες και νέους ασφαλισμένους. Η εφαρμογή υποστηρίζει την εγγραφή χρηστών, την εισαγωγή «αντικειμένων» που επιθυμεί να ασφαλίσει ο χρήστης, την επικοινωνία λαμβάνοντας υπόψη και τις δημοπρασίες μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών για τη μικρότερή πιθανή τιμή (Java, JSP).

  1. CUΒΕ

ch-4

Η εφαρμογή ανήκει στις σχετικές θεματικές ενότητες Οδική βοήθεια και Εφαρμογή για κινητά και tablet (white label). Απευθύνεται στην ασφαλιστική αγορά, στις υπηρεσίες οδικής βοήθειας, σε οδηγούς και σε πελάτες ασφαλιστικών εταιρειών. Σε περίπτωση επείγοντος ειδοποιείται η οδική βοήθεια και στέλνονται αυτόματα τα στοιχεία του πελάτη (συμβόλαιο, όχημα, τοποθεσία, λεπτομέρειες συμβάντος, ώρα συμβάντος). Επίσης, καταχωρείται στο σύστημα της ασφαλιστικής αυτόματα το συμβάν, δίχως ανθρώπινη παρέμβαση και τέλος ενημερώνεται ο πελάτης για την τοποθεσία του γερανού και τον χρόνο άφιξής του (Android, Java, PHP, Google Maps).

  1. DSG

ch-5

Η εφαρμογή ανήκει στις σχετικές θεματικές ενότητες Usage based insurance, Internet of cars και Added value data. Απευθύνεται σε ασφαλιστικές εταιρείες και όσους λαμβάνουν τις αποφάσεις στο digital department – digital development of insurance in Companies, σε οδηγούς αυτοκινήτων και σε οδηγούς μικρών αεροσκαφών. Μέσω της εφαρμογής αναλύονται δεδομένα που παράγονται από τους οδηγούς και ενημερώνονται οι ασφαλιστικές εταιρείες για την οδική συμπεριφορά των πελατών τους. Επίσης, οι οδηγοί αξιολογούνται με βάση την οδική τους συμπεριφορά και ανταμείβονται ανάλογα. Τέλος, η εφαρμογή μπορεί να παρέχει συμβουλές στους οδηγούς ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο οδήγησής τους και την οδηγητική τους συμπεριφορά εν γένει (Matlab Offline, Python, Cordova).

  1. Cranberry

ch-6

Η εφαρμογή απευθύνεται σε οδηγούς και ασφαλισμένους. Σκοπός της εφαρμογής είναι να εξυπηρετεί τον πελάτη, να τον ενημερώνει για τα ρυμουλκά αυτοκίνητα-οδηγούς που είναι σε κοντινή απόσταση και την ώρα άφιξής τους στο σημείο του ατυχήματος. Επιπλέον χαρακτηριστικό της εφαρμογής αποτελεί ο εντοπισμός θέσης ενός οδηγού μέσω GPS. Η εφαρμογή προκειμένου να λειτουργήσει, θα πρέπει να διαθέτει δίκτυο οδηγών οι οποίοι θα παρέχουν τα προσωπικά τους στοιχεία όπως ονοματεπώνυμο, στοιχεία επικοινωνίας και φωτογραφία. Ακόμα, σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης, η εφαρμογή λειτουργεί ως διαμεσολαβητής, επιτρέποντας στον χρήστη να καταχωρεί το πρόβλημά του, ατύχημα ή βλάβη, και τα στοιχεία των εμπλεκόμενων σε αυτό. Η θέση του οδηγού καταχωρείται με την χρήση GPS. Επιπρόσθετα, σε περίπτωση βλάβης ο οδηγός μπορεί να ενημερώσει μέσω της εφαρμογής το συνεργείο στο οποίο θέλει να μεταφερθεί το όχημά του. Τέλος, υπάρχει ενσωματωμένο παιχνίδι όπου οι οδηγοί βαθμολογούνται για την οδήγηση τους και μέσω social networks αναδεικνύονται οι τρεις καλύτεροι οδηγοί με χρυσό, ασημένιο και χάλκινο μετάλλιο (Lavarel [PHP]).

  1. Lemur

ch-7

Η εφαρμογή ανήκει στην θεματική ενότητα Appbased consumer engagement products. Απευθύνεται σε πελάτες-χρήστες ασφαλιστικών εταιρειών, ασφαλιστικές εταιρείες και ασφαλιστικούς πράκτορες. Η εφαρμογή επιτρέπει την ανάκτηση πληροφοριών από δομημένα ασφαλιστικά συμβόλαια, την παρουσίαση σχετικών απαντήσεων σε ερωτήματα χρήστη και την κατηγοριοποίηση ερωτημάτων σε κλάσεις απαντήσεων-κατηγοριών (NodeJS, iOS και Web).

  1. Knights of the Coding Republic

ch-8

Η εφαρμογή ανήκει στις θεματικές ενότητες Ανάπτυξη επιχειρηματικότητας και startup (business), Ιnsurance innovation και Social innovation – social solidarity. Η ηλεκτρονική υπηρεσία διαχείρισης ατυχημάτων αποτελεί ένα πληροφοριακό σύστημα εθνικής κλίμακας για την τυποποίηση και κεντρική διαχείριση των ατυχημάτων-περιστατικών δια μέσω μιας ενιαίας, κεντρικής διαδικασίας. Απευθύνεται σε πολίτες με στόχο την ποιοτικότερη, αμεσότερη και ευκολότερη διαχείριση και πληροφόρησή τους σε όλες τις φάσεις της διαδικασίας διαχείρισης ατυχήματος. Σε ασφαλιστικές εταιρείες με στόχο την μείωση του κόστους διαχείρισης σε όλο το φάσμα της διαδικασίας, τη μετάβαση σε paperless office και την αύξηση των δεικτών ποιότητας.

Στο Ελληνικό Κράτος με στόχο την άμεση ενεργοποίηση και πληροφόρηση κρίσιμων φορέων όπως η ΕΛΑΣ, το δίκτυο νοσοκομείων, την στατιστική υπηρεσία και λοιπούς δημόσιους φορείς. Η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής ατυχήματος μέσω mobile εφαρμογής (MD01) από τους πολίτες, τη δυνατότητα ηλεκτρονικής διαχείρισης ατυχημάτων από τους χρήστες-backoffice των ασφαλιστικών εταιρειών για την διαχείριση και παρακολούθηση περιστατικών σε πραγματικό χρόνο, μέσω web based application (MD03). Τέλος, παρέχει την δυνατότητα ηλεκτρονικής διαχείρισης ατυχημάτων στους εμπειρογνώμονες των ασφαλιστικών εταιρειών για τη διαχείριση και καταγραφή περιστατικών μέσω tablet εφαρμογής (MD02) (Xamarin Forms (.ΝΕΤ), Javascript).

  1. Salus

ch-9

Η εφαρμογή ανήκει στις σχετικές θεματικές ενότητες Personalised apps, Ασφάλεια υγείας και Social Innovation. Απευθύνεται σε υφιστάμενους πελάτες ασφαλιστικών εταιρειών που διαθέτουν ασφάλεια υγείας, σε ασφαλιστικές εταιρείες που θέλουν να προωθήσουν τα πακέτα υγείας τους, καθώς και σε μελλοντικούς πελάτες που η κάθε ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να προσελκύσει μέσω της εφαρμογής. Μέσω της εφαρμογής αναγνωρίζονται συμπτώματα και παρέχονται συμβουλές, ο πελάτης μπορεί να κλείσει ραντεβού σε γιατρούς και τέλος λειτουργεί ως προσωπικός σύμβουλος υγείας (προφίλ πελάτη, διαγράμματα) – (Python, Ruby).

  1. InsureRangers

ch-10

Η εφαρμογή ανήκει στις σχετικές θεματικές ενότητες Παροχή ενός νέου ασφαλιστικού τομέα και Δυνατότητα προστιθέμενης αξίας σε υπάρχουσες υπηρεσίες πληροφορικής. Η εφαρμογή απευθύνεται σε επιχειρήσεις με ευαίσθητα δεδομένα, παρόχους ψηφιακών υπηρεσιών αποθήκευσης δεδομένων, υπηρεσίες ασφάλειας υλικής υποδομής ψηφιακών συστημάτων και επιχειρήσεις παροχής ασφαλιστικών παροχών. Μέσω της εφαρμογής υπολογίζεται το μηνιαίο ασφάλιστρο και καταγράφονται οι αλλαγές αρχείων προκειμένου να εντοπιστούν φθορές ή απώλειες στα αρχεία για να πραγματοποιηθεί εκτίμηση κατάστασης σε ενδεχόμενο αποζημίωσης (Java, PHP).

  1. InsOrAp

ch-11

Η εφαρμογή ανήκει στις θεματικές ενότητες Εργαλεία προς καταναλωτές, π.χ δήλωσης περιστατικών, υπολογισμού ασφαλίστρων, αξιολόγησης υπηρεσιών, και Εργαλεία και μεθοδολογίες ανάλυσης και οπτικοποίησης δεδομένων για την υποστήριξη διαχείρισης κινδύνων.  Απευθύνεται σε ασφαλιστικές εταιρείες. Σε περίπτωση οδικού ατυχήματος,  κλοπής οχήματος, πυρκαγιάς οχήματος ή θραύσης κρυστάλλων το mobile app αποστέλλει το ακριβές γεωγραφικό στίγμα στο Automated Control Center (ACC). Το ACC αναλαμβάνει την ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων (πραγματογνώμονας, οδική βοήθεια, κτλ). Η desktop εφαρμογή αναλαμβάνει τον εποπτικό ρόλο όλων των εκτελούμενων ενεργειών, καθώς και τη συντήρηση της βάσης δεδομένων (πελάτες, ασφαλιστές, συμβόλαια, κλειδάριθμους) (Android, .NET).

  1. The Bitles

ch-12

Η εφαρμογή ανήκει στη θεματική Ανάπτυξη επιχειρηματικότητας και startups με στοιχεία insurance. Αποτελεί μια καινοτομία λόγω των εργαλείων που προσφέρει στους καταναλωτές,. Η εφαρμογή απευθύνεται σε ασφαλισμένους, ασφαλιστικές εταιρείες, ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, λοιπούς συνεργάτες / retailers (πιθανή επέκταση του προγράμματος). Η εφαρμογή επιτρέπει στον χρήστη να διαχειρίζεται όλες τις ασφαλιστικές του ανάγκες (Single point of contact) σε οποιαδήποτε εταιρεία και σε όλους τους κλάδους. Επίσης μέσω της εφαρμογής προσφέρεται η αξιολόγηση των εταιρειών και διαμεσολαβητών, η συλλογή δεδομένων από claims – big data analysis για fraud detection, η παροχή εκπτώσεων σε προϊόντα-υπηρεσίες των συνεργατών μέσω gamification (για user engagement) και η αναζήτηση ασφαλιστικών διαμεσολαβητών (Android, PHP, DJango, JS).

  1. TTA

ch-13

Η εφαρμογή αποτελεί καινοτομία στον κλάδο του insurance, καθώς χρησιμοποιούνται εργαλεία και μεθοδολογίες ανάλυσης δεδομένων για την υποστήριξη διαχείρισης κινδύνων. Παράλληλα αξιοποιεί μηχανισμούς και μεθοδολογίες crowdsourcing στον κλάδο της ασφάλισης. Η εφαρμογή απευθύνεται σε χρήστες οδηγούς μηχανοκίνητων οχημάτων, κοινότητες, ασφαλιστικές εταιρείες και κέντρα άμεσης βοήθειας. Μέσω της εφαρμογής ανιχνεύεται και εποπτεύεται η πορεία του οδηγού-επιβάτη όταν εκείνος βρίσκεται στο όχημά του, μετρώνται οι αυξομειώσεις του επιταχυνσιόμετρου, αναγνωρίζονται τα δεδομένα και αξιολογείται αν υπάρχει ατύχημα. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης αποστέλλονται μηνύματα για την παροχή πρώτων βοηθειών (Android).

  1. First Code Kit

ch-14

Η εφαρμογή ανήκει στις σχετικές θεματικές ενότητες Insurance innovation και Ασφαλίσεις αυτοκινήτων. Απευθύνεται στους εμπλεκόμενους σε περιπτώσεις οδικών ατυχημάτων και στις ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες επιθυμούν να μειώσουν το κόστος λήψης δηλώσεων ατυχήματος. Η εφαρμογή επιτρέπει στους ασφαλισμένους να υποβάλλουν ηλεκτρονικά δηλώσεις ατυχήματος (iOS [Obj-C], PHP).

  1. Brogrammers

ch-15

Η εφαρμογή ανήκει στις σχετικές θεματικές ενότητες Insurance innovation & strategy και App-based consumer engagement products. Απευθύνεται σε πελάτες, ασφαλιστικές εταιρείες και συνεργεία. Η εφαρμογή ενώνει άμεσα τα συνεργεία με τους πελάτες, μειώνει το κόστος για τις ασφαλιστικές με την δημιουργία ανταγωνισμού, παρέχει μια βάση δεδομένων με συνεργεία στις ασφαλιστικές και παρέχει δυνατότητα αξιολόγησης των συνεργείων (HTML, Python, Ruby).

Στο τέλος του διημέρου οι ομάδες παρουσίασαν τις πρότυπες εφαρμογές τους στους μέντορες, στην επιτροπή αξιολόγησης και στις άλλες ομάδες. Τις παρουσιάσεις παρακολούθησαν, επίσης, με ενδιαφέρον δημοσιογράφοι και στελέχη από τον χώρο των ασφαλίσεων.

Τα χρηματικά βραβεία του Crowdhackathon#Insurance που δόθηκαν από τις χορηγούς εταιρείες και τους υποστηρικτές ήταν τα ακόλουθα:

  • 1ο χρηματικό βραβείο: 2.000 ευρώ από τη Eurolife ERB
  • 2o χρηματικό βραβείο: 1.500 ευρώ από την AXA Insurance
  • 3ο χρηματικό βραβείο: 1.000 ευρώ από τον ΣΕΜΑ (Σύνδεσμο Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων).

Την Κυριακή το βράδυ, μετά τη βαθμολόγηση των ομάδων από την επιτροπή αξιολόγησης, ανακοινώθηκαν οι νικήτριες ομάδες του 1ου Crowdhackathon#Insurance, οι οποίες και παρέλαβαν τα βραβεία από τους χορηγούς.

Οι ομάδες που βραβεύτηκαν:

  • το 1ο βραβείο απονεμήθηκε στην ομάδα DSG από τη Eurolife ERB
  • το 2ο βραβείο απονεμήθηκε στην ομάδα Antigravity από την AXA Insurance
  • το 3ο βραβείο απονεμήθηκε στην ομάδα The Knights of the Coding Republic από τον ΣΕΜΑ.

Χορηγοί του διαγωνισμού

GOLD Χορηγοί: Eurolifeinsurance market@nytime by Interamerican

SILVER Χορηγοί: CARGLASS

BRONZE Χορηγοί: AIG, ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, EY, Groupama ΑσφαλιστικήMetlife, Πειραιώς Πρακτορειακή

Χορηγοί σε είδος: e-food, ΕΨΑ, κρι-κρι, UBER, Heineken

Υπό την αιγίδα των φορέων: Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ)Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ), Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ), Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων (ΠΣΣΑΣ), Πανελλήνια Ομοσπονδία Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (ΠΟΑΔ)

Υποστηρικτές: ΑΧΑ Ασφαλιστική, Έδρα, Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, ΕΣΥΝΕ, ΙΟΒΕ, ΕΜηΠΕΕΕ

Χορηγοί επικοινωνίας: insurance world.gr, ασφαλίζομαι, palo.gr

 

Σύγκρουση αντιθέτως κινουμένων ΙΧ φορτηγού και μοτοσικλέτας

0
Δικαστής, σφυρί. δικαστική απόφαση

Υπαιτιότητα 70% του οδηγού ΙΧΦ αυτοκινήτου ο οποίος προτιθέμενος να εισέλθει σε πρατήριο καυσίμων στο αντίθετο ρεύμα, παραβιάζοντας διπλή διαχωριστική γραμμή, επιχείρησε αριστερό ελιγμό με αποτέλεσμα να παρεμβληθεί στην πορεία της αντιθέτως κινούμενης μοτοσικλέτας, (παράβαση άρθρων 12 παρ. 1, 16 παρ. 4, 19 παρ. 1 και 3 και 21 παρ. 1 ΚΟΚ).

Υπαιτιότητα 30% του εν μέθη οδηγού της μοτοσικλέτας (0,66 ml/l) ο οποίος κινούμενος  με υπερβολική ταχύτητα (περί τα 100 χλμ/ώρα, δεν κατόρθωσε να ακινητοποιήσει τη μοτοσικλέτα που οδηγούσε στη μεσολαβούσα μεταξύ αυτού και του παρεμβληθέντος φορτηγού απόσταση ή να προβεί σε επιτυχή αποφευκτικό ελιγμό,  καθόσον το φορτηγό κατά το ήμισυ είχε εισέλθει στον προαύλιο χώρο του ανωτέρω πρατηρίου καυσίμων (παράβαση άρθρων 20 παρ. 1 και 42 παρ. 1 ΚΟΚ.).

 

Κράνος Μοτοσικλετιστή – Έλλειψη

 

 Απορριπτέα κρίθηκε η σχετική ένσταση συνυπαιτιότητας του οδηγού της μοτοσικλέτας για έλλειψη κράνους καθότι από την έκθεση νεκροψίας δεν προκύπτει με απόλυτη βεβαιότητα ότι η μοναδική αιτία του θανάτου ήταν οι κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

 

 

Ψυχική Οδύνη 210.000 ευρώ

 

Για τον Θάνατο 23χρονου κατά 30% συνυπαίτιου του ατυχήματος

επιμεριζόμενα :

Ανά 60.000 ευρώ σε καθένα από τους γονείς.

Ανά 30.000 ευρώ στον παππού και στις δύο γιαγιάδες.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Επιθεώρηση Συγκοινωνιακού Δικαίου – Τράπεζα Νομικών Πληροφοριών ο Σόλων

Άδεια ικανότητας αλλοδαπού οδηγού μοτοποδηλάτου που δεν διαμένει στην Ελλάδα

0

 Για την οδήγηση μοτοποδηλάτου από αλλοδαπούς, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει το 16° έτος της ηλικίας τους και δεν διαμένουν στην Ελλάδα, δεν απαιτείται η κατά  το άρθρο 96 παρ. 2 του Ν.2094/1992 (ΚΟΚ) άδεια.

 Εν προκειμένω ο οδηγός του μοτοποδηλάτου, κατά το χρόνο του ατυχήματος ήταν υπήκοος Αυστραλίας και κατοικούσε μόνιμα στη εν λόγω χώρα, ενόψει δε των δεδομένων αυτών και του γεγονότος ότι είχε συμπληρώσει το 16° έτος της ηλικίας του, δεν ήταν υποχρεωμένος να έχει άδεια οδηγήσεως μοτοποδηλάτου. Επομένως, ως αλλοδαπός και μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, νόμιμα οδηγούσε το εμπλακέν σε τροχαίο ατύχημα δίκυκλο μοτοποδήλατο.

 

 

Εξαίρεση Ασφαλιστικής Κάλυψης

Έλλειψη της κατά νόμο άδειας ικανότητας μοτοποδηλάτου

Παρεμπίπτουσα Αγωγή Ασφαλιστή – Απορριπτέα

Αναιρετική Διαδικασία κατ΄άρθρ. 559 αρ.19 ΚΠολΔ

 

Με βάση τις παραδοχές αυτές, το Εφετείο, που απέρριψε την αγωγή ως προς την τότε εναγομένη – εκκαλούσα  (ιδιοκτήτρια του μοτοποδηλάτου) και ήδη αναιρεσίβλητη ως ουσιαστικά αβάσιμη, δεν παραβίασε εκ πλαγίου τη διάταξη του άρθρου 96 παρ. 2 του ν. 2094/1992 (Κ.Ο.Κ.) που ίσχυε κατά το χρόνο που έλαβε χώρα το ένδικο τροχαίο ατύχημα, και την οποία εφάρμοσε, αφού με πλήρεις, σαφείς και χωρίς αντιφάσεις αιτιολογίες, που καθιστούν εφικτό τον αναιρετικό έλεγχο ως προς την ορθή ή μη εφαρμογή της ως άνω ουσιαστικής διατάξεως, δέχθηκε, αφ’ ενός μεν ότι το ανήκον στην κυριότητα, νομή και κατοχή της αναιρεσίβλητης όχημα ήταν “δίκυκλο μοτοποδήλατο, κατά τον ορισμό του άρθρου 2 παρ. 1 του ν. 2094/1992 (ΚΟΚ)”, αφ’ ετέρου δε ότι ο οδηγός κατά το χρόνο του ατυχήματος του εν λόγω μοτοποδηλάτου, ήταν Αυστραλός υπήκοος και κατοικούσε μόνιμα στο Σίδνεϋ Αυστραλίας. Επομένως, ο έκτος λόγος αναίρεσης από τον αριθμό 19 του άρθρου 559 ΚΠολΔ είναι απορριπτέος ως αβάσιμος.

 

Αποδεικτική Ισχύς Προσαγόμενων Εγγράφων

                                                             Προϋποθέσεις Λήψης υπόψη αυτών

 (αρθρ.436 επ. ΚΠολΔ)

 

Αν το έγγραφο που προσκομίστηκε αναφέρεται σε άλλο έγγραφο, προσάγεται και αυτό, εκτός αν εκείνο που προσκομίστηκε αντικατέστησε το έγγραφο που αναφέρεται ή περιλαμβάνει όλο το ουσιώδες περιεχόμενό του. Από την διάταξη του άρθρ.436 ΚΠολΔ προκύπτει ότι το αναφέρον έγγραφο έχει την πλήρη απόδειξη του αναφερόμενου εγγράφου, χωρίς την προσαγωγή του αναφερόμενου, όταν συντάχθηκε για να αντικαταστήσειτο αναφερόμενο ή όταν η όλη ουσιώδης έννοια του αναφερόμενου εγγράφου επαναλαμβάνεται στο αναφέρον. Προκειμένου όμως το δικαστήριο να προσδώσει σε μόνο το αναφέρον έγγραφο την αποδεικτική δύναμη του αναφερόμενου πρέπει να βεβαιώνει τη συνδρομή ενός από τους παραπάνω νόμιμους όρους, πράγμα που μπορεί να συνάγεται και από μόνη την αναφορά του ανωτέρω άρθρου του ΚΠολΔ, εφόσον προκύπτει από τη σημείωση μιας των δύο περιπτώσεων του ότι κατ’ εφαρμογήν αυτής κρίνει ότι το αναφέρον έγγραφο είναιεκτιμητέο ως έχον την αποδεικτική δύναμη του αναφερόμενου εγγράφου, η βεβαιούμενη δε συνδρομή μιας των προϋποθέσεων του άρθρου τούτου, ως αναγόμενη σε εκτίμηση πραγματικού γεγονότος είναιανέλεγκτη από τον Άρειο Πάγο. Σε αντίθετη περίπτωση, δηλ. χωρίς τη βεβαίωση αυτή, εάν το αναφερόμενο έγγραφο έχει ορισμένη από το νόμο αποδεικτική δύναμη, εφόσον η δύναμη αυτή αποδοθεί από το δικαστήριο μόνο στο αναφέρον έγγραφο, τότε τούτο υποπίπτει στη με τη διάταξη της ΚΠολΔ 559 αριθ. 12 ελεγχομένη νομική πλημμέλεια.

  Εν προκειμένω ελήφθη υπόψη το αναφέρον  έγγραφο (έκθεση απολογίας κατηγορουμένου), στο οποίο περιλαμβάνετε το ουσιώδες περιεχόμενο του αναφερόμενου εγγράφου (διαβατήριο), χωρίς να έχει προσκομισθεί το τελευταίο και το οποίο χρησιμεύει ως στοιχείο ταυτότητας και ιθαγένειας του κατόχου, που προσκομίσθηκε στο Πρωτοβάθμιο Δικαστήριο, αποτελεί δημόσιο έγγραφο και παράγει πλήρη απόδειξη (άρθρ.438, 440 ΚΠολΔ, ως προς όσα βεβαιώνονται σ΄αυτό, την αλήθεια των οποίων όφειλαν να διαπιστώσουν οι συντάκτες του. Απορριπτέος ο εκ του αρ.1 άρθρ. 559 ΚΠολΔ λόγος αναιρέσεως.

 

Σχόλια – Παρατηρήσεις

 

1. Άδεια Ικανότητας Ξένου Κράτους

 Η οδήγηση στην Ελλάδα  από αλλοδαπούς επιτρέπεται κατ΄άρθρ. 94 παρ.4 του ΚΟΚ:

α)  στους κατόχους άδειας οδήγησης, ανάλογης κατηγορίας ή υποκατηγορίας, η οποία έχει εκδοθεί από Κράτος – Μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.), εφόσον δεν είναι κάτω των 18 ετών,  β) στους κατόχους ισχύοντος διεθνούς πιστοποιητικού πορείας (διεθνούς άδειας), το οποίο έχει εκδοθεί από άλλα κράτη (εκτός Ελλάδας) και  γ) στους κατόχους ισχύουσας άδειας οδήγησης, η οποία έχει εκδοθεί από κράτη, εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τα οποία η Ελλάδα έχει συνάψει ειδική συμφωνία, η οποία έχει κυρωθεί με νόμο, καθώς και στους κατόχους ισχύουσας άδειας οδήγησης κατά τα οριζόμενα σε διεθνείς συμβάσεις ή συμφωνίες που ισχύουν στην Ελλάδα και έχουν κυρωθεί με νόμο. ΑΠ.1728/2013, ΕΣυγκΔ 2013/428.

Αναιρείται Εφετειακή απόφαση καθότι για τη διαμόρφωση του αποδεικτού της πορίσματος, ότι ο οδηγός του επίμαχου μοτοποδηλάτου δεν εστερείτο της απαιτουμένης αδείας ικανότητας οδήγησης, έλαβε υπόψη του την άδεια ικανότητας οδήγησης εκδοθείσα από την πολιτεία NSW της Αυστραλίας. Του εγγράφου όμως αυτού δεν είχε γίνει νόμιμη επίκληση από την αναιρεσείουσα κατ΄άρθρ. 561 παρ.2 ΚΠολΔ.  Επομένως, το Εφετείο με το να λάβει υπόψη του το ως άνω έγγραφο, καθώς επίσης να μη κηρύξει απαράδεκτο ως προς το επικληθέν από την αναιρεσίβλητη το πρώτον με τη προσθήκη των προτάσεων της έγγραφο, προς απόδειξη του ισχυρισμού της, περί μη απαλλαγής της αναιρεσείουσας (ασφαλιστικής εταιρίας) από την ασφαλιστική κάλυψη του μοτοποδηλάτου της, υπέπεσε στην πλημμέλεια των αριθ. 11 περ.β και 14 περ.γ ΚΠολΔ. ΑΠ 1552/2012, ΕΣυγκΔ 2013/106.

 

Άδεια Ικανότητας οδηγού Ξένου Κράτους (Ιράκ) – Παρεμπίπτουσα αγωγή ασφαλιστού κατά ασφαλισμένου λόγω εξαίρεσης ασφαλιστικής κάλυψης  (οδήγηση ΑΝΕΥ της κατά νόμο άδειας), Απορριπτέα. Στις περιπτώσεις εμπλοκής σε τροχαίο ατύχημα οδηγών που κατέχουν ισχύουσα άδεια οδηγήσεως η οποία έχει εκδοθεί από κράτη εκτός της ΕΕ, με την οποία η Ελλάδα έχει συνάψει ειδική συμφωνία, η οποία έχει κυρωθεί με νόμο, καθώς και οι κάτοχοι ισχύουσας άδειας οδηγήσεως κατά τα οριζόμενα σε διεθνείς συμβάσεις ή συμφωνίες που έχουν κυρωθεί με νόμο και οι οποίοι δεν έχουν τη συνήθη διαμονή τους στην Ελλάδα δεν συντρέχει περίπτωση οδηγού στερούμενου αδείας ικανότητος οδηγού.  Και τούτο γιατί τα συμβαλλόμενα μέρη διαλαμβάνονται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο τον διαληφθέντα κρίσιμο όρο αποβλέπουν κυρίως στο γεγονός αν ο οδηγός είναι ή όχι ικανός προς οδήγηση αυτοκινήτου της κατηγορίας του ασφαλισμένου καιόχι στο αν η υπάρχουσα έχει εκδοθεί από αρμόδια Ελληνική αρχή. Αρκεί ότι είναι ισχύουσα στο κράτος, αρμόδια υπηρεσία του οποίου την εξέδωσε. Το ίδιο ισχύει  και για την περίπτωση που από την Ελληνική νομοθεσία προβλέπεταιδιαδικασία αναγνώρισης αλλοδαπής άδειας, η οποία ακόμη δεν έχει τηρηθεί κατά τον χρόνο του ατυχήματος. Ενισχυτικό της άποψης αυτής επιχείρημα αντλείται και από την ίδια τη ρύθμιση του άρθρου 94 παρ. 3 και 4 Ν. 2696/1999 (ΚΟΚ) η οποία ενώ κατ’ αρχήν απαγορεύει την οδήγηση αυτοκινήτου από τον μη εφοδιασμένο με ισχύουσα Ελληνική άδεια, εν τούτοις δεν υπάγει στην απαγόρευση αυτή τις περιπτώσεις α’, β’ και γ’ της παρ. 4 του Ν. 2696/1999 (ΚΟΚ).Εφ.Αθ.7217/2008, ΕΣυγκΔ 2011/116

Ο συμβατικός όρος εξαίρεσης της ασφαλιστικής κάλυψης, λόγω της ασάφειάς του, αναφορικά προς το πότε ο οδηγός θεωρείται ότι δεν έχει την κατά νόμο άδεια οδηγήσεως, ερμηνευόμενος κατά τα άρθρα 173 και 200 του ΑΚ, όπως απαιτεί η καλή πίστη, και τα  συναλλακτικά ήθη,  δεν καταλαμβάνει   και τη ζημία την οποία προκαλεί οδηγός, ο οποίος είναι  κάτοχος αδείας  οδηγήσεως αυτοκινήτου που έχει  εκδοθεί από ξένο κράτος.

Και  αυτό διότι τα  συμβαλλόμενα μέρη απέβλεψαν κυρίως στο γεγονός αν ο οδηγός  κατά το χρόνο του ατυχήματος  ήταν ικανός  να οδηγεί αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας με το ασφαλισμένο και  όχι στο τυπικό στοιχείο της αναγνωρίσεως της αλλοδαπής αδείας  από τις ημεδαπές αρχές και της εκδόσεως σχετικής ελληνικής αδείας, η οποία μπορούσε να χορηγηθεί χωρίς προηγούμενη θεωρητική ή πρακτική εξέταση  του  κατόχου αλλοδαπής αδείας οδηγήσεως.Μον. Πρ. Πατρ. 590/2007, ΣΕΣυγκΔ 2007/503.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Επιθεώρηση Συγκοινωνιακού Δικαίου – Τράπεζα Νομικών Πληροφοριών ο Σόλων

Munich Re: Διευρύνει τις συνεργασίες της με insurtech startups

0
Munich Re, επιγραφή, κτίριο

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Διευρύνει το δίκτυο συνεργασιών της με νεοφυείς ασφαλιστικές εταιρείες υψηλής τεχνολογίας (insurtech startups) η μεγαλύτερη αντασφαλιστική εταιρεία του κόσμου Munich Re.

Η τελευταία συμφωνία που συνήψε είναι με τη Simplesurance, εταιρεία με έδρα το Βερολίνο που διανέμει λογιστικό για σταυροειδείς πωλήσεις. Η νέα συνεργασία έρχεται στον απόηχο των συμφωνιών που συνήψε η MunichRe με τις startups Troy και SliceLabs. Και οι δυο εταιρείες επιτρέπουν στους πελάτες τους να ασφαλίζουν προσωπικά αντικείμενα, σπίτι και αυτοκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η Simplesurance και η Munich Re θα προσφέρουν από κοινού ολοκληρωμένες ασφαλιστικές υπηρεσίες σε ιδιώτες πελάτες. Ειδικότερα, η Simplesurance θα χειρίζεται όλες τις πωλήσεις και τις αιτήσεις αποζημιώσεων, ενώ η θυγατρική της Munich Re Great Lakes Covers θα αναλάβει το underwriting.

«Η ψηφιοποίηση αλλάζει τη μορφή της ασφαλιστικής βιομηχανίας και η συνεργασία μας με εταιρείες όπως η Simplesurance είναι ένα θαυμάσιο παράδειγμα των καινοτόμων προτάσεων που αναπτύσσουμε με ψηφιακές startups», δήλωσε ο Andy Rear, επικεφαλής της ψηφιακής μονάδας της Munich Re Digital Partners.

Από την ίδρυσή της το 2012 η Simplesurance λειτουργεί αποκλειστικά ως μεσίτης ασφαλίσεων, σε συνεργασία με παρόχους όπως η Allianz και η νεοϋορκέζικη Assurant. Σύμφωνα με τον A. Rear, η Simplesurance ταίριαζε με την τρέχουσα στρατηγική της Munich Re στον κλάδο υψηλής τεχνολογίας, η οποία συνίσταται σε συνεργασίες με startups οι οποίες «επιδιώκουν να προσελκύσουν πελάτες online μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή φορητών συσκευών, και να αναπτύξουν νέες προσεγγίσεις στα ασφαλιστικά προϊόντα».

Cyta Mobile Excellence Awards: Βραβείο Silver στην εφαρμογή «Ethnodigos» της Εθνικής Ασφαλιστικής

0

Την αργυρή διάκριση στην κατηγορία «Mobile Insurance Services» απέσπασε η Εθνική Ασφαλιστική για την  εφαρμογή της Ethnodigos σε κινητές συσκευές στα φετινά Cyta Mobile Excellence Awards.

IMG_1458Στο πλαίσιο του διαγωνιστικού μέρους διακρίθηκαν εφαρμογές, υπηρεσίες και προϊόντα μέσω των οποίων μια επιχείρηση-οργανισμός αποκομίζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, βελτιώνει τον χρόνο απόκρισης στην αγορά, πραγματοποιεί αποτελεσματικές και μετρήσιμες ενέργειες marketing ή και αλλάζει το μάνατζμεντ και την παραδοσιακή λειτουργία.

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέπτυξε την καινοτόμο εφαρμογή για smartphones και tablets «Ethnodigos» σε συνεργασία με τη Warply, πρωτοπόρο και πολυβραβευμένη εταιρεία mobile υπηρεσιών. Ο «Ethnodigos» αποτελεί την πιο σύγχρονη και χρηστική εφαρμογή στην κατηγορία της και παράλληλα αποτελεί το βασικό εργαλείο ενός ολοκληρωμένου προγράμματος πιστότητας και προσωποποιημένης επικοινωνίας για  τους χρήστες της.

Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για την πρώτη βοηθητική εφαρμογή κινητής συσκευής (utility mobile application) που εκτός την τόσο μεγάλη κλίμακα εργαλείων (χάρτης με σημεία ενδιαφέροντος, υπολογισμός διαδρομής, υπενθύμιση στάθμευσης, score οδήγησης, χρήσιμα τηλέφωνα, επικοινωνία με οδική βοήθεια, άρθρα) δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να ενημερωθεί και για τα προγράμματα ασφάλισης της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Τέλος, ο «Ethnodigos» προσφέρει στους οδηγούς που είναι ήδη πελάτες της Εθνικής Ασφαλιστικής άμεση πρόσβαση στα συμβόλαια αυτοκινήτου και ζωής / υγείας.

 

Cyta Mobile Excellence Awards: Βραβείο Silver στην εφαρμογή «Ethnodigos» της Εθνικής Ασφαλιστικής

0

Την αργυρή διάκριση στην κατηγορία «Mobile Insurance Services» απέσπασε η Εθνική Ασφαλιστική για την  εφαρμογή της Ethnodigos σε κινητές συσκευές στα φετινά Cyta Mobile Excellence Awards.

IMG_1458Στο πλαίσιο του διαγωνιστικού μέρους διακρίθηκαν εφαρμογές, υπηρεσίες και προϊόντα μέσω των οποίων μια επιχείρηση-οργανισμός αποκομίζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, βελτιώνει τον χρόνο απόκρισης στην αγορά, πραγματοποιεί αποτελεσματικές και μετρήσιμες ενέργειες marketing ή και αλλάζει το μάνατζμεντ και την παραδοσιακή λειτουργία.

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέπτυξε την καινοτόμο εφαρμογή για smartphones και tablets «Ethnodigos» σε συνεργασία με τη Warply, πρωτοπόρο και πολυβραβευμένη εταιρεία mobile υπηρεσιών. Ο «Ethnodigos» αποτελεί την πιο σύγχρονη και χρηστική εφαρμογή στην κατηγορία της και παράλληλα αποτελεί το βασικό εργαλείο ενός ολοκληρωμένου προγράμματος πιστότητας και προσωποποιημένης επικοινωνίας για  τους χρήστες της.

Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για την πρώτη βοηθητική εφαρμογή κινητής συσκευής (utility mobile application) που εκτός την τόσο μεγάλη κλίμακα εργαλείων (χάρτης με σημεία ενδιαφέροντος, υπολογισμός διαδρομής, υπενθύμιση στάθμευσης, score οδήγησης, χρήσιμα τηλέφωνα, επικοινωνία με οδική βοήθεια, άρθρα) δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να ενημερωθεί και για τα προγράμματα ασφάλισης της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Τέλος, ο «Ethnodigos» προσφέρει στους οδηγούς που είναι ήδη πελάτες της Εθνικής Ασφαλιστικής άμεση πρόσβαση στα συμβόλαια αυτοκινήτου και ζωής / υγείας.

 

Επικουρικό: Αποζημιώσεις 11,3 εκατ. για 20 ασφαλιστικές που έβαλαν λουκέτο

0

NN Hellas: 3η χρονιά «Καλύτερη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής στην Ελλάδα» στα Global Insurance Awards

0

NN_WF Global Insurance Awards 2016Για 3η συνεχή χρονιά η NN Hellas αναδείχθηκε η «Καλύτερη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής στην Ελλάδα», στον θεσμό Global Insurance Awards 2016, από το διεθνώς καταξιωμένο οικονομικό περιοδικό World Finance − διάκριση που «επιβεβαιώνει τη συνεχή ανοδική της πορεία στην ελληνική αγορά και είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με το όραμα της ΝΝ Hellas να αποτελεί σταθερά την πρώτη επιλογή των Ελλήνων πολιτών», σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.

Ο αναγνωρισμένος θεσμός των Global Insurance Awards αξιολογεί και βραβεύει τις εταιρίες που καινοτομούν, διαφοροποιούνται και καταλαμβάνουν ηγετικές θέσεις στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά, βάσει των αποτελεσματικών πρακτικών που υλοποιούν. Η ΝΝ Ηellas ξεχώρισε για 3η συνεχή χρονιά για την πελατοκεντρική της φιλοσοφία, καθώς και για την επιτυχημένη αλλαγή επωνυμίας (rebranding), η οποία βασίστηκε στις αξίες του Ομίλου ΝΝ «Νοιαζόμαστε, είμαστε ξεκάθαροι, δεσμευόμαστε». Με διαφανή και αξιόπιστα προϊόντα, καθώς και μέσω της βαθιάς κατανόησης των αναγκών του πελάτη, η ΝΝ Hellas κατάφερε να εδραιώσει και να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στην αγορά.

NN_LogoΗ πρόεδρος ΔΣ και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Μαριάννα Πολιτοπούλου, αναφερόμενη στη βράβευση, δήλωσε: «Η διάκριση της ΝΝ Ηellas ως Καλύτερης Ασφαλιστικής Εταιρίας Ζωής στη χώρα μας για 3η φορά αποτελεί μια σπουδαία επιβράβευση των προσπαθειών μας για τη δημιουργία ενός πρότυπου οργανισμού στην ελληνική αγορά. Για την επίτευξη ενός τόσο σημαντικού στόχου έχουμε δεσμευτεί να επενδύουμε συνεχώς στους εξής πυλώνες: τους πελάτες μας, τους εργαζόμενους, τους συνεργάτες, τους ασφαλιστικούς συμβούλους του Δικτύου Πωλήσεων, τον μέτοχο, καθώς και την ελληνική κοινωνία».

AXA: Ταξίδια επιβράβευσης για τους καλύτερους συνεργάτες της εταιρείας

0

Με δύο ταξίδια, στην Ιρλανδία και στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, επιβράβευσε η ΑΧΑ τους καλύτερους συνεργάτες του αποκλειστικού δικτύου της και τους καλύτερους πράκτορες ή μεσίτες, αντίστοιχα.

Το πρόγραμμα του επταήμερου ταξιδιού στην Ιρλανδία είχε δομηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε οι συμμετέχοντες να έχουν την ευκαιρία να βιώσουν μια εμπειρία που συνδύαζε τη γνωριμία με την ιρλανδική κουλτούρα και τις ομορφιές της χώρας με τη διασκέδαση.

Η πρώτη μέρα του ταξιδιού περιλάμβανε περιήγηση στη Κομητεία του Corκ, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη μετά το Δουβλίνο, η οποία ξεχωρίζει με τη μοναδική της γραφικότητα και την τοποθεσία της δίπλα στη θάλασσα. Εκεί οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν τον Βράχο του Cashel, ένα από τα πιο σημαντικά αξιοθέατα της χώρας, και τον κυκλικό Καθεδρικό Ναό, παρεκκλήσι ρομανικού ρυθμού του 12ου αιώνα, που βρίσκεται στο εσωτερικό των επιβλητικών τειχών που περιβάλλουν τον Βράχο.

Κατά τη διάρκεια των δύο επόμενων ημερών οι συνεργάτες του αποκλειστικού δικτύου επισκέφθηκαν το ιστορικό αποστακτήριο Jameson, όπου παράγεται το παγκοσμίου φήμης ομώνυμο ιρλανδέζικο ουίσκι. Εκεί είχαν την μοναδική εμπειρία να παρακολουθήσουν βήμα προς βήμα τη διαδικασία απόσταξης, ενώ ακολούθως πραγματοποίησαν μία εκδρομή στο «Δαχτυλίδι του Κέρυ» στη διάρκεια της οποίας επισκέφθηκαν το Ross Castle, που βρίσκεται στο Εθνικό Πάρκο Killarney.

Ακολούθησε η τριήμερη διαμονή στην ιστορική πρωτεύουσα της χώρας, το Δουβλίνο, την ολοζώντανη, φιλική πόλη που μοιάζει να έχει ξεπηδήσει από λογοτεχνικό βιβλίο. Το πρόγραμμα περιλάμβανε την συνάντηση εργασίας μεταξύ των μελών της αποστολής για θέματα που σχετίζονται με τη στρατηγική και τις πωλήσεις και μια σειρά από δραστηριότητες. Οι συνεργάτες της ΑΧΑ επισκέφθηκαν το φημισμένο Trinity College και τον Καθεδρικό Ναό St. Patrick’s, απόλαυσαν γεύματα σε αυθεντικές irish pubs, έκαναν ψώνια στη Grafton Street και νυχτερινές βόλτες στην περιοχή Temple Bar. Την τελευταία ημέρα πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στο εργοστάσιο της Guinness, όπου είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την ιστορία και παραγωγή της διάσημης ιρλανδικής μπύρας.

Από τα κεντρικά της εταιρείας συμμετείχε στο ταξίδι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ερρίκος Μοάτσος, ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής Νίκος Σακελλαρίου, ο Αναπληρωτής Διευθυντής Δικτύων Διανομής Ernesto Di Giorgio, η Διευθύντρια Στρατηγικής και Υποστήριξης Δικτύων Διανομής Χρυσάνθη Παπαεμμανουήλ, ο Διευθυντής Κλάδου Υγείας Παναγιώτης Ταρσινός και οι Επιθεωρητές Πωλήσεων Στάθης Γκίτικας και Γιάννης Γεωργίου.

ATT00679

Ταξίδι στον Αγ. Νικόλαο Κρήτης και διαμονή στο πολυτελές Daios Cove για τους καλύτερους πράκτορες και μεσίτες της ΑΧΑ

Στο όμορφο Βαθύ Αγίου Νικολάου Κρήτης και στο πολυτελές ξενοδοχείο 5 αστέρων Daios Cove, που αποτελεί αρχιτεκτονικό ορόσημο λαξευμένο στην πλαγιά ενός όρμου, πραγματοποιήθηκε το ετήσιο ταξίδι του δικτύου πρακτόρων και μεσιτών της ΑΧΑ.

Κατά τη διάρκεια του πενταήμερου ταξιδιού οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε ενδιαφέρουσες και διασκεδαστικές δραστηριότητες, να συζητήσουν με τους ανθρώπους της ΑΧΑ τις εξελίξεις στον ασφαλιστικό κλάδο και να χαράξουν από κοινού τη στρατηγική για τη νέα χρονιά θέτοντας νέους στόχους.

Για μια ακόμα χρονιά, το ταξίδι για τους επίλεκτους συνεργάτες της ΑΧΑ συνέβαλε στην ενίσχυση του εξαιρετικού κλίματος εμπιστοσύνης και συνεργασίας ανάμεσα στην εταιρεία και τους ανθρώπους του δικτύου.

Οι συνεργάτες απόλαυσαν τις ανέσεις που παρείχε το Daios Cove, ενώ είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε ορεινά, παραδοσιακά χωριά της περιοχής, να επισκεφθούν το νησί της Σπιναλόγκας, να κάνουν ιστιοπλοΐα στον κόλπο του Μιραμπέλλου και να δοκιμάσουν πλήθος τοπικών γεύσεων.

Στο ταξίδι συμμετείχε από τα κεντρικά γραφεία της ΑΧΑ ο Διευθύνων Σύμβουλος Ερρίκος Μοάτσος, ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής Νίκος Σακελλαρίου, ο Διευθυντής Λειτουργιών Λυκούργος Πέτροβας, ο Αναπληρωτής Διευθυντής Δικτύων Διανομής Ernesto Di Giorgio, ο Διευθυντής Δικτύων Μεσιτών & Πρακτόρων Δημήτρης Μελεξόπουλος, οι Επιθεωρητές Πωλήσεων του Δικτύου Διονύσης Ακτύπης και Ελένη Νικολιδάκη, η Διευθύντρια Στρατηγικής και Υποστήριξης Δικτύων Διανομής Χρυσάνθη Παπαεμμανουήλ, ο Διευθυντής Ανάληψης Κινδύνων Ασφαλίσεων Κατά Ζημιών Ανδρέας Νικολάου, η Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Πελατών και Δικτύων Διανομής Φωτεινή Βαρελά, ο Διευθυντής Αποζημιώσεων Ασφαλίσεων κατά Ζημιών Στέργιος Φούνταρης και ο Επικεφαλής Business Relationships Γιώργος Σπυρόπουλος.

 

IT Directors Forum: Η Interamerican παρουσίασε τα οφέλη από τις Υπηρεσίες Διαχείρισης Εγγράφων της Xerox

0
Ο Νίκος Μαρουλιανάκης στο βήμα

Με επιτυχία ολοκλήρωσε τις εργασίες του το 11o IT Directors Forum, η εκδήλωση που φέρνει κάθε χρόνο κοντά τους υπεύθυνους ΙΤ μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Η φετινή εκδήλωση, χορηγός της οποίας ήταν για 2η συνεχή χρονιά η Xerox, είχε ως θέμα τις καινοτόμες αλλαγές στις τεχνολογικές και πληροφοριακές υποδομές των εταιρειών, με στόχο την απλοποίηση της εργασίας και την αύξηση της παραγωγικότητας.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η Xerox προσκάλεσε τον Νίκο Μαρουλιανάκη, διευθυντή Υποδομών και Επιχειρησιακών Δεδομένων της Interamerican, να παρουσιάσει τα αποτελέσματα της στρατηγικής συνεργασίας των δύο εταιρειών στο επίπεδο της διαχείρισης των εγγράφων της πιο γνωστής ελληνικής ασφαλιστικής.

Το στέλεχος της Interamerican εξέθεσε τις αλλαγές που εξελίσσονται στο ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον και τις πρωτοβουλίες της εταιρείας για την ανάπτυξη πρωτοποριακών λύσεων και υπηρεσιών. Παράλληλα, ο κ. Μαρουλιανάκης παρέθεσε τα απτά αποτελέσματα που έφεραν τα Managed Print Services της Xerox στην καθημερινή λειτουργική της Interamerican, βελτιστοποιώντας την ηλεκτρονική διαχείριση των εγγράφων της, διευκολύνοντας την εξ αποστάσεως εργασία και μειώνοντας δραστικά το σχετικό κόστος.

Σύμφωνα με τον ομιλητή, στρατηγικός στόχος της Interamerican είναι να αποτελεί τον κορυφαίο ψηφιακό οργανισμό στον χώρο των ασφαλίσεων και η στρατηγική συνεργασία της με τη Xerox αποτελεί την ιδανική επιλογή για την υποστήριξη αυτού του στόχου, λόγω του κύρους, του υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης και των καινοτόμων λύσεων που προσφέρει.